چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۲۱:۳۵May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1397 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 فروردین 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 خرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 تیر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مرداد 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 شهریور 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 مهر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 آبان 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 آذر 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 دی 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 بهمن 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۵    
به مناسبت روز جهانی" زبان مادری" همایشی با همین عنوان توسط انجمن مفاخر شهرستان لاهیجان، چهارشنبه هشتم اسفند برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۵    
آیین اختتامیه دومین دوره استانی جایزه ادبی بیژن نجدی به همراه رونمایی از کتاب های برگزیده دوره اول در لاهیجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۶:۲۵    
مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت مساجد در توسعه گردشگری گفت: تحقق این امر بستر مناسبی برای رعایت هنجارهای فرهنگی، دینی و سنتی استان ایجاد می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۴:۰۸    
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: آزمون سراسری قرآن کریم در 18 رشته همزمان با سراسر کشور در 11 حوزه امتحانی در استان ایلام برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۳:۴۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس گفت : 375نفردر هفدهمین آزمون کتبی سراسری قرآن و عترت ثبت نام نمودند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۱۱:۱۸    
مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان، در مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینای همدان برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۵    
هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، با حضور 656 نفر از شرکت کنندگان در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور قاین برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۳۵    
هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، در دو حوزه امتحانی طبس و عشق آباد، برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۴    
نمایشنامه خوانی 'شب بخیر جناب کنت' با هدایت خوانش پیام رحمانی در پلاتو هنر مجتمع فرهنگی و هنری ارومیه به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۵۵    
امام جمعه شاهرود با بیان اینکه بعد از انقلاب در چهار دهه جهش خوبی نسبت به انس با قرآن در کشور ایجاد شده است گفت: آزمون سراسری قرآن و عترت مورد استقبال مطلوب شاهرودی ها قرار گرفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزداز آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم که همزمان با سراسر کشوردر یزد برگزار شد بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۸:۱۶    
چهارمین جشنواره منطقه ای مطبوعات محلی ، سرپرستی های استانی ، پایگاه های خبری ، نمایندگی خبرگزاری های یزد، فارس، کرمان و جنوب کرمان با حضور مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۴۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه ردیف ها و گوشه های موسیقی با تعزیه و کارنواهای زنان گیلان منتقل شده است، گفت: یکی دیگر از مواردی که انتقال آن با موسیقی انجام شد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۲۰:۲۵    
آئین اختتامیه همزمانی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گیلان بعد از پنج روز اجرای گروه ها در رشت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
پوستر و تندیس جشنواره موسیقی کودک و نوجوان غرب کشور طی آیینی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و فرمانداران بوکان، مهاباد و شاهین دژ و جمعی از هنرمندان در بوکان رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: 102 نفر از علاقه مندان به کتاب آسمانی در این شهرستان در هفدهمین آزمون سراسری قرآن کریم شرکت کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۱۰ - ۱۸:۴۴    
نمایش وقتی همه قهرمان باشند به کارگردانی یوسف مولودی با حضور علاقه مندان به هنر تئاتر در تالار سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۲    
از مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان مسئول کمیته اطلاع رسانی دومین همایش بین المللی مسئولیت های اجتماعی CSR تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۳:۴۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با انتشار پیامی؛ افتخار آفرینی هنرمند جوان فسایی به عنوان برگزیده بازیگری مرد در بخش بین الملل سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را به اهالی تئاتر استان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۲:۰۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای تجسمی خوزستان از اولین سمپوزیوم مجسمه های فلزی اهواز دیدن کردند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۶    
اجرای گروه موسیقی نونهالان آموزشگاه ترانه مورد استقبال مراجعه کنندگان نمایشگاه کتاب هرمزگان قرار گرفت
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۶    
در دومین روز از شانزدهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان به همت انجمن مولفان و نویسندگان از دو کتاب رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۵۶    
سلسله نشست های چالشی "گفتگوهای نمایشگاهی" هر شب در بخش جنبی شانزدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد از برگزاری مراسم جشن با همکاری دفتر امور بانوان فرمانداری بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
فریدون همتی طی بازدید از نمایشگاه کتاب هرمزگان گفت : برگزاری نمایشگاه کتاب اقدام مبارکی جهت توسعه فرهنگ مطالعه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۲۶    
رییس انجمن مولفان و نویسندگان هرمزگان : کتاب بهترین رسانه است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۱:۰۸    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در بازدید از چاپخانه کاروان سنندج و دیدار با کتان رحیمی مدیر این چاپخانه، حضور زنان در عرصه های کار و تلاش فرهنگی قابل تقدیر دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۲۴    
اولین دوسالانه منطقه ای خوشنویسی سیاه مشق (یادواره امیرالکتاب) با حضور هنرمندان پیشکسوت حوزه خوشنویسی منطقه غرب کشور شامگاه پنجشنبه 9 اسفند در سقز آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۲۰:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون قرآن و عترت در چهارده گرایش و با شرکت قریب به 5000 نفر در هشت حوزه آزمون در سراسر استان در حال برگزاری است
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۵۳    
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس؛ گفت: همزمان با سراسر کشور، هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در 35 نقطه استان فارس برگزار شد که آزمون شفاهی آن یازدهم و بخش الکترونیک نیز از چهاردهم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۹:۲۶    
اکبر بهنام جو استاندار اردبیل ضمن بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در اردبیل گفت: تدوین برنامه های مدون قرآنی استان، در اولویت متولیان برنامه های قرآنی قرار گیرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۸:۱۰    
صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در سفر یک روزه خود به کازرون، در نشست شورای اداری این شهرستان که به نام شهید رحمان نوحی، مزین شده بود شرکت کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۵۳    
صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که به کازرون سفر کرده بود، در دیدار با داریوش دهقان، فرماندار این شهرستان، پیرامون جذب اعتبارات لازم برای فعالیت های فرهنگ و هنری کازرون رایزنی کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۴۰    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان کازرون، به میان هنرمندان این شهر رفت تا از نزدیک دغدغه ها، مشکلات و درددل های آن ها را بشنود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
'تو و قوانینت مرا با زنجیر به فرزندانم بسته اید و وادارم کرده اید که گورم را با دست های خودم بکنم. اوه، زنان... دوستان من، بشنوید که چگونه نفس می کشم ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۵    
نمایشگاه گروهی آثار چاپی دانشجویان دانشگاه گیلان از فردا به مدت یک هفته در رشت برپا می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۲۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در سفر یک روزه خود به کازرون، به همراه محسن پرهیزگار، رئیس حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام محمدجواد جلالی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۵    
حجت الاسلام امیر شمس مسئول برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان تهران گفت: بیش از 15هزارنفر از استان تهران در آزمون قرآنی شرکت کردند
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۷:۱۰    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، که به کازرون سفر کرده بود، به دیدار استاد عبدالرسول حکیم از اساتید و پیشکسوتان نقاشی و رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان کازرون رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۶    
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه نتیجه سرمایه گذاری ها در حوزه فرهنگ به ویژه مطالعه در دوره های دراز مدت منتج به نتیجه می شود ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۶    
محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت برپایی نمایشگاه کتاب در هرمزگان گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۵۵    
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، صبح امروز (پنجشنبه) با شرکت بیش از دو هزار داوطلب گیلانی در 10 حوزه امتحانی این استان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۲۶    
مدیر عامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با بیان اینکه در سال های نه چندان دور مردم برای برگزاری نمایشگاه های کتاب دغدغه داشند، گفت: تداوم برگزاری این رویداد فرهنگی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۶:۰۸    
دبیر نخستین جشنواره رسانه های کردی از ثبت 731 اثر در سامانه الکترونیکی این جشنواره خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا ساعت 24 جمعه 10 اسفند جاری مهلت دارند نسبت به رفع نقص و یا شرکت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، در سفر یک روزه خود به شهرستان کازرون به بازدید از نمایشگاه "مشق جانان" بر گزفته شده از آثار جمعی هنرجویان دوره های مختلف انجمن خوشنویسان؛ رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۵:۱۰    
صابر سهرابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، به همراه محسن پرهیزگار، رئیس حراست و کارشناس حقوقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و سید علی اکبر موسوی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۲۴    
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ویژه دانش آموزان، معلمان و دانشجویان سقز صبح پنج شنبه 9 بهمن ماه در دبیرستان آزادگان سقز برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن و عترت جنوب کرمان، به طور هم زمان و در 2 نوبت در شهرستان های جنوب کرمان برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۱۳    
هفدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در 18 رشته در همه شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۴:۰۰    
هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم برای ارزیابی قرآن آموزان در دوره های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بیش از 6 هزار و 500 و نود و شش نفر شرکت کننده همزمان با سراسر کشور 9 اسفند 97 ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۵۴    
آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم روز پنج شنبه با شرکت 1326 نفر در 8 حوزه امتحانی در کردستان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۶    
به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مقام مادر در مراسمی از بانوان شاغل در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تقدیر ویژه از شرکت کنندگان و عوامل اجرایی این رویداد ارزشمند قرآنی از برپایی هفدهمین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در استان گلستان (بخش کتبی)خبر داد و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۳۲    
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از آمادگی دبیرخانه کانون های مساجد به منظور برگزاری ویژه برنامه های 18 اسفند خبر داد و گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۳    
بازدید از موسسه تولید فیلم ماهکان توسط یوسف فرخی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان انجام شد .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۵۳    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: 1340 نفر در آزمون سراسری کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم صبح امروز در 7 حوزه امتحانی استان بوشهر به رقابت پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۲:۲۲    
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری آذربایجان شرقی با بیان این که مهلت ارسال اثر به جشنواره مطبوعات به پایان رسیده است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۳۷    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از آغاز آزمون5677 قرآن آموز مؤسسات و مراکز قرآنی استان در قالب آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۲۴    
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم خراسان شمالی با حضور 2 هزار و 597 نفر همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۶    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان روز پنجشنبه از روند برگزاری آزمون قران و عترت در سمنان دیدن کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۱    
آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۷    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت سی و سه انجمن شعر و داستان در سطح استان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۰۲    
با افتتاح نمایشگاهی، چهارمین جشنواره استانی مد و لباس در استان کرمانشاه آغاز به کار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۶    
هفدهمین آزمون کتبی قرآن و عترت استان سمنان همزمان با سراسر کشور صبح پنجشنبه در هشت حوزه این استان آغاز شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از طرح ایجاد گذر فرهنگی در هشت شهرستان این استان خبر داد و گفت: ایجاد این گذرهای فرهنگی نقش موثری در توسعه فعالیت های فرهنگی هنری و تقویت اقتصاد هنر دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۴۶    
آزمون قرآن و عترت با شرکت بیش از یک هزار نفر در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود در حال برگزاریاست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
نمایشگاه آثار چهارمین جشنواره ملی عکس زعفران تربت حیدریه و زاوه در مشهد برگزار می شود
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۳۲    
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و جمعی از مسوولین و علاقمندان از برگزیدگان چهارمین جشنواره مد و لباس فجر استان تجلیل به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
در پنجمین روز از هفته فرهنگ و هنر شهرستان گناباد در برنامه شب ادبیات، از دو کتاب در حوزه ادبیات رونمایی شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۹:۰۲    
دبیر چهارمین جشنواره مد و لباس فجر خراسان رضوی گفت: این جشنواره از چهارم تا هشتم اسفندماه در محل هتل میثاق مشهد در سه بخش مجلسی، کارگاه ایده تا اجرا و اجتماع برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۵۴    
نمایش "استعمار یک قلب ماتم زده" به کارگردانی مهناز فائقی باحضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود به روی صحنه رفت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۲۶    
مراسم عصر شعر بوی بهشت به مناسبت بزرگداشت میلاد با سعادت بانوی بزرگ اسلام و روز مادر در شهرستان گرمی برگزار شد
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۸:۱۶    
به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، نشست قرآنی حفظ و تفسیر سوره های کوثر و نور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۴۶    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، شناخت صحیح معروف و منکر را از کارهای اولیه برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر دانست.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۷:۳۷    
پنجمین نشست هم افزایی ادارات هم خانواده فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال وبختیاری در محل مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۰۶:۵۴    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با همراهی جمعی از مسئولان و فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی استان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی به دانش آموزان دبستان علم و دین سنندج کتاب اهدا کردند.