جمعه ۰۴ خردادساعت ۲۲:۳۶May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1403 - farhang.gov.ir

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اسفند 1394 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1395 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اسفند 1396 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1397 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1398 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اسفند 1399 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1400 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1401 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اسفند 1402 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 فروردین 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 1 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 2 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 3 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 4 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 5 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 6 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 7 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 8 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 9 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 10 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 11 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 12 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 13 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 14 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 15 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 16 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 17 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 18 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 19 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 20 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 21 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 22 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 23 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 25 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 26 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 27 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 28 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 29 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 30 اردیبهشت 1403 وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 31 اردیبهشت 1403 
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۱۹:۴۲    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران از برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی وهنری به مناسبت دهه کرامت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۹:۲۴    
کرمانشاه از تجهیز2 مجتمع فرهنگی – هنری ارشاد اسلامی استان در شهرستان کرمانشاه و جوانرود با اعتبار2 میلیارد و 200میلیون تومان از اعتبارات ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۵    
عضو کارگروه همایش ملی و بین المللی حکیم طوس و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: هشتمین نشان فرهنگی و هنری فردوسی در سالروز بزرگداشت این شاعر نامدار ایرانی به سه حماسه گر در حوزه های ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۶    
هشتمین نشست از سلسله نشست های حکمرانی قرآنی با موضوع حکمرانی قرآنی و مسائل جوانان امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۳۶    
کنسرت دونوازی پیانو و کمانچه پیمان یزدانیان و حسام اینانلو، پنج شنبه 20 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۱۶    
الهه غریب زاده گفت: با توجه به پژوهش های انجام شده تا این ساعت، استان بوشهر از اولین های پیدایش فوتبال در کشور است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
در نشست اقتباس در سینمای کودک و نوجوان بر ضرورت خلاقیت هنرمندان سینما و توانایی سینمای کودک و نوجوان برای اقتباس از آثار نویسندگان ایرانی کودک و نوجوان تاکید شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
سازمان تاکسیرانی شهر تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب، رایگان خدمات رسانی می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۱۱:۵۶    
استاندار البرز با تاکید بر امیدآفرینی و تبیین گری در جامعه توسط اصحاب رسانه گفت: باید دست به دست هم دهیم تا افراد توانمند، مورد وثوق، پاکدست ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۵۶    
جابری انصاری گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات بار دیگر تکرار حماسه مشارکت در مرحله دوم این رویداد سیاسی خواهد بود تا به همگان نشان دهند دشمنان و استکبار جهانی سهمی در تصمیم گیری برای آینده کشور ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۹:۲۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری پنجمین جشنواره هیجار در الیگودرز خبر داد و گفت: عدالت محور بودن برنامه های فرهنگی و هنری از رویکرد های این اداره کل می باشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۲:۲۷    
امیرحسین طاهری ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ، درگذشت مرحوم " منصور ایمانی " استاد هنرمند و مدیر کل فقید فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان را تسلیت گفت .
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ - ۰۱:۲۶    
داریوش خزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین از فراخوان رویداد فرهنگی هنری با عنوان همایش تئاتر خیابانی طلوع خرداد با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های ورامین، پیشوا ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با آغاز به کار سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران میهمان گفت و گوی ویژه خبری شد و گزارشی از روند برگزاری این دوره از نمایشگاه کتاب ارائه کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۲:۲۶    
استاندار فارس در همایش مرجعیت شیعه، حکمرانی و تمدن اسلامی که با محوریت واکاوی اندیشه های مرحوم آیت الله سید عبدالحسین نجفی لاری برگزار شد، گفت: زندگی آیت الله نجفی لاری ترکیبی از فقاهت، شجاعت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن دعوت از هنرمندان برای مشارکت در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۲    
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: نیازمند فرهنگ سازی در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری هستیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۴۲    
در آستانه سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)؛ جلسه هماهنگی برگزاری سومین رویداد ملی شعر روح الله برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
ناصر فیض با تاکید بر اینکه مگر می شود تمام آثار عبید را بخوانی و طنزپرداز نشوی؟ ، گفت: کسی که می خواهد امروز طنز بنویسد حتما باید سراغ آثار ادبیات کلاسیک برود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۳۶    
نمایشگاه کتاب در نخستین روز، میزبان معلمان جوانی بود که سودای نویسندگی در سر دارند. تدریس در مدارس به معنای یافتن سوژه های ناب برای داستان نویسی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۲۶    
همایش تجلیل از 32 هنرمند شاهد و ایثارگر استان فارس در موسسه ایثار با حضور ابراهیم بیانی مدیرکل و نبی زارعی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۶    
نیما اکبرخانی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب تهران یک پاتوق فرهنگی برای کتاب دوستان است، گفت: توجه به مقوله گردشگری ادبی با توجه به اینکه نمایشگاه کتاب تهران ظرفیت بالایی در این زمینه دارد از اهمیت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۶    
محمدعلی قاسمی گفت: در کتاب روایات فقه پزشکی تلاش کردیم تا به نیازهای روز جامعه توجه کنیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۶    
کودکان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ذوقشان به خواندن و ساختن را به رخ جهان می کشند و ثابت می کنند که عطش مطالعه در عمق وجودشان جاری است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۶    
نشست شعرهای روشن با موضوع فلسطین از ویژه برنامه های خانه کتاب و ادبیات ایران با حضور شاعران کودک و نوجوان، در سرای اهل قلم کودک و نوجوان نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۱:۰۶    
فردا پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با نشست ها و برنامه های متنوع فرهنگی و ادبی میزبان دوستداران کتاب و کتابخوانی است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۲۰:۲۶    
معاون مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی گفت: سال گذشته حدود 10 هزار میلیارد ریال از رسانه های کشور در بخش کاغذ، یارانه و آگهی حمایت شده است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۶    
مجید مُنادی دبیر بیست و پنجمین جشنواره ملی تاتر فتح خرمشهر طی احکامی اعضای هیئت انتخاب آثار را منصوب کرد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۵۶    
دبیرخانه بیست و پنجمین جشنواره تئاتر ملی فتح خرمشهر اسامی آثار راه یافته به این رویداد را در دو بخش صحنه ای و خیابانی اعلام کرد. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۴۶    
رئیس انجمن ناشران ترکیه گفت: هوش مصنوعی باعث دسترسی به اطلاعات می شود، اما زمینه ساز یک نوع دزدی پیشرفته شده است؛ چراکه در این جریان حقوق ناشران رعایت نمی شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
کتاب آرا در بخش نشست های تخصصی طراحی و گرافیک و تصویرسازی در نمایشگاه کتاب برای علاقه مندان هنرهای تجسمی، کارگاه های آموزشی برگزار می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
مدیرعامل انتشارات کتابستان گفت: این انتشارات با 300 عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد 40 عنوان برای اولین بار در نمایشگاه کتاب عرضه می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۳۶    
اسماعیل الله دادی گفت: شعر حلقه مفقود در کودکی و نوجوانی است؛ چرا که نوجوانی یک دورانی است که زیاد به آن توجهی نمی شود و در زمینه شعر نوجوان دچار خلا هستیم.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۶    
مروج کتابخوانی روستای دوستدار کتاب ابویسان ، با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یکی از فرصت های گردشگری ادبی در ایران و جهان است، افزود: از آنجا که گردشگری ادبی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۶    
کارگردان فیلم کوتاه صوراحیل گفت: فضای سینمای کشور را فضایی باز برای تولید فیلم های اقتباسی می دانم و فکر می کنم که انجمن سینمای جوان باید دوره های آموزشی تولید فیلم های اقتباسی را برگزار کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۶    
محمود لیایی از آماده باش کامل پست برای خدمات رسانی به دوستداران کتاب در زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به صورت فیزیکی و مجازی خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۲۶    
آیین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش کشور با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۹:۱۶    
خریداران بخش مجازی نمایشگاه هیچگونه هزینه پستی نمی پردازند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۳۶    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: تجلیل از مفاخر نشان از توجه و اهمیت قائل شدن برای فرهنگ کشور بوده و برپایی آیین نکوداشت مختومقلی فراغی شاعر و عارف شهیر ترکمن در همین ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۲۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه (19 اردیبهشت) با حضور در مصلای تهران به صورت رسمی سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را افتتاح کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۶    
میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور دسترسی آسان تر و سریع تری مردم به نمایندگان وزارت فرهنگ و ارشاد و پیگیری مطالبات و موضوعات مدنظرشان در اداره کل فرهنگ و ارشاد قم آغاز بکار کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۸:۱۱    
نمایش فراتر از صداقت پس از پشت سر گذاشتن اجرایی موفق در سال گذشته از 16 اردیبهشت در دومین دوره اجرای خود در شهرکرد به روی صحنه رفته است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۷:۱۱    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه (19 اردیبهشت) با حضور در مصلای تهران به صورت رسمی سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را افتتاح کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۶    
رئیس جمهور رفع مشکل بیکاری استان های دارای بالاترین نرخ بیکاری را از جمله دستورکارهای اولویت دار دولت عنوان کرد و از معاون اول رئیس جمهور خواست با تشکیل کارگروهی طرح ها و برنامه های مدیران استانی در ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۳۲    
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: صاحبان امتیاز رسانه های دارای مجوز به قرینه مجوز موجود می توانند به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه های کشور مراجعه و ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۲۶    
هم زمان با هفته بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی و روز پاسداشت زبان فارسی، آیین نکوداشت این شاعر بلندآوازه پارسی گوی با حضور پژوهشگران عرصه تاریخ و ادبیات فارسی در شهرکرد برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۶:۱۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه (19 اردیبهشت) با حضور در مصلای تهران به شکل رسمی سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را افتتاح کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
مراسم جشن روز معلم با عنوان “جشن هنر مطهر” با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در هنرستان هنرهای زیبا برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
در مراسم جشن روز معلم با عنوان “جشن هنر مطهر” در هنرستان هنرهای زیبای بیرجند از یکی از دانش آموزان به دلیل رعایت حجاب تقدیر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرداول از برگزاری همایش تجلیل از معلمان هنرمند در سالن کتابخانه های عمومی این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از روند احداث مجتمع فرهنگی هنری هشترود بازدید کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۵۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در سفر یک روزه خود به شهرستان هشترود با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
نمایشگاه نقاشی گروهی خیال رنگین ما (2) به سرپرستی معصومه شهنازی پور با آثاری از دانش آموزان پیش دبستان و دبستان دخترانه فیاضی در رشت برپا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۴۱    
نمایش ملودرام جنگل حیات به نویسندگی و کارگردانی نعیم حاکم زاده، در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء(ص) رشت به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۵:۲۶    
رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: صبح امروز 18 اردیبهشت از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نور طبس مسینا شهرستان درمیان بازدید به عمل آمد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۶    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه آیین بزرگداشت داراب رئیسی شاعر، نویسنده و پژوهشگر برجسته استان هم زمان با برپایی همایش ملی فرهنگ ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۵۲    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به اجرای طرح های چهارگانه کتابخوانی گفت: آینده سازی برای کودکان و نوجوانان، هدف اصلی اجرای این طرح ها در استان است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۶    
جلسه هم اندیشی کانون های آگهی و تبلیغاتی برای راه اندازی انجمن صنفی در این حوزه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۶    
جلسه هم اندیشی در راستای نحوه اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در مسجد سجادیه رفسنجان برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۶    
جلسه آموزشی مشاوره قبل از ازدواج ویژه مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با تدریس سجاد رکن آبادی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فهرج برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از برگزاری پنجاه و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۳۲    
معاون فرهنگی و رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان از تمدید ثبت نام ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تا 22 اردیبهشت ماه 1403 و همچنین آغاز نهمین دوره جشنواره انتخاب و معرفی ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۶    
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین: تقویت و ترویج فرهنگ رضوی در نهادینه کردن اخلاق در جامعه کمک شایانی می کند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۲۳    
علی فروزانفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نهران در مراسم تقدیر از اساتید و معلمان هنرستان موسیقی دختران ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
نمایشگاه خوشنویسی جلوه گری به همت هنرمند برجسته سبزوار، مسعود محبی فر بر پاشد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۵    
کمیته اقتصادی قرارگاه جوانی جمعیت و صیانت از خانواده در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
مدیرکل برنامه ریزی وآموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: تامین و تجهیز هنرستان های هنر های زیبا و افزایش اعتبار این مراکز در اولویت برنامه های وزارتخانه قرار دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا با موضوع اقدامات دستگا هها در حمایت از خانواده و فرزند آوری و حضور مدیران و کارکنان در مناسبت های ملی ،مذهبی نماز جمعه در دفتر امام جمعه سی سخت برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۱۱    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نمایشگاه خوشنویسی "ترنم قلم" در هشترود افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
با دعوت از مدیران کانون ها ی فرهنگی و هنری مساجد شهرستان خرمبید جلسه ای در روز سه شنبه تاریخ 18/02/1403ساعت 9 صبح در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید. که ابتدا آیاتی از کلام ا.. ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
نمایش آریوبرزن روایت مقاومت دلیرانه ی آخرین سردار هخامنشی، کاری از گروه نمایش نگاه نو به روی صحنه می رود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۶    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن تقدیر از مدرسان، مدیریت و کادر هنرستان هنرهای زیبا دخترانه گرگان ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی پلاتوی استاد سیدمحمد بطحائی در هشترود افتتاح شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۵۱    
پویش دعوت با رویکرد تولید و نشر محتوای انتخاباتی در فضای مجازی با موضوع اهمیت مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
همزمان با گرامیداشت هفته مقام معلم کافه کتاب آموزش و پرورش شهرستان فیروزه افتتاح و به بهره برداری رسید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۴۵    
هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال های خبری در پیام رسان ها که تا کنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده اند ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
نمایش "سفر پر ماجرا" به نویسنگی و کارگردانی رضا جوشعار شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک ونوجوان رضوی در فرهنگسرای طوبی بندرعباس اجرا شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۳۱    
مهدی سیم ریز دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی: در شیوه جدید جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان رضوی که غیر رقابتی است ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۶    
معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با بیان این مطلب که بنیاد سینمایی فارابی می تواند نقش حمایتی مهمی در زمینه رشد و نشر کتاب های تخصصی سینمایی داشته باشد، تأکید کرد: توجه فارابی به حوزه نشر ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۶    
مسعود فرزانه مدیر انتشارات به نشر(آستان قدس رضوی) گفت: تلفیق و قرارگیری اماکن ادبی در کنار نمایشگاه کتاب، ظرفیت فعال سازی گردشگری ادبی را دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
تئاتر 444 اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی به جشنواره کشوری تئاتر مساجد راه یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۵۶    
رئیس سی وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران درباره نحوه جانمایی غرفه ها توضیح داد: محل جانمایی غرفه ها بر اساس حروف الفبا، سابقه ناشر، کیفیت آثار، ترجمه اول بودن کتاب ها ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۶    
انتخابات انجمن مدو لباس استان گلستان برای آغاز فصلی نو در بیستم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۳    
لیدا فضلی کارگردان، استاد و سرگروه رشته انیمیشن هنرستان هنرهای زیبای دختران و صاحب اثر این سو و آن سو برنده جایزه بخش فیلم کوتاه و تصاویر متحرک هشتمین جشنواره بین المللی عکاسی اکسپوژر شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
شعرای لاری در عصر شعر شهدای خنج، به قرایت اشعار پرداختند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
نمایش آبگینه به مناسبت دهه کرامت در پلاتو هنر شهرستان نظرآباد،اجرا می گردد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
معرفی الگوها و اسوه ها از زبان شعر و هنر تاثیر گذار است.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۵۶    
اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان فردیس در دفتر امام جمعه شهرستان فردیس در تاریخ 19 اردیبهشت 1403 برگزار گردید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۲    
اولین نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سال 1403 برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان هشترود، از اختصاص 200 میلیارد ریال اعتبار به پروژه های عمرانی فرهنگی این شهرستان خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروزهیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۶    
احمدی در جمع دانشجویان و استادان دانشگاه سیریل و متدئوس بلغارستان گفت: بیش از هزار واژه فارسی در زبان امروز بلغاری وجود دارد که ریشه های انتقال آن به زبان های واسط عربی و یا عثمانی برنمی گردد ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۲۶    
با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان هشترود برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
بنیاد سینمایی فارابی با 16 عنوان کتاب جدید و ارائه بیش از یکصد عنوان کتاب سینمایی در نمایشگاه کتاب تهران حضور دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
مدیر دفتر سرود وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از از اجرای 10 گروه سرود در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
ابوالقاسمی در مراسم افتتاحیه پنجاه و پنجمین سالگرد تأسیس دانشکده مطالعات بین المللی دانشگاه میریام فیلیپین گفت ...
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۱:۱۶    
محمدعلی زلفی گل گفت: کتاب و کتابخوانی باعث افزایش عمر انسان می شود. نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در توسعه علم در تمام نقاط ایران و عدالت فرهنگی نقش مهمی دارد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۴    
نمایشگاه نقاشی رنگ روغن محمد اسیری هنرمند نقاش در نگارخانه :مجتمع فرهنگی هنری باران سرخه گشایش یافت.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۴    
هفتاد و یکمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گرمسار به ریاست امام جمعه و با حضور فرماندار در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار برگزار شد.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی   ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۸:۲۴    
دبیرخانه دائمی مُد زاگرس با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به این استان منتقل شد.
  • ۱