چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۰۰:۵۰May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 9 خرداد 1395 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1395 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1395 فرهنگ نیوز 31 تیر 1395 فرهنگ نیوز 31 مرداد 1395 فرهنگ نیوز 31 شهریور 1395 فرهنگ نیوز 30 مهر 1395 فرهنگ نیوز 30 آبان 1395 فرهنگ نیوز 30 آذر 1395 فرهنگ نیوز 30 دی 1395 فرهنگ نیوز 30 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 2 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 3 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 4 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 5 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 6 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 7 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 8 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 9 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 10 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 11 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 12 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 13 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 14 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 15 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 16 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 17 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 18 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 19 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 20 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 21 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 22 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 23 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 24 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 25 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 26 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 27 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 28 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 29 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 30 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1395 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۴۰    
در جلسه هیات دولت، ضریب حقوق سال 1395 شاغلین مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، نظام هماهنگ پرداخت، اعضای هیات علمی و قضات 12 درصد تعیین شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۶    
رییس سازمان بدر و فرمانده ارشد در تشکیلات مردمی 'الحشد الشعبی' روز یکشنبه تاکید کرد، فلوجه شهری عراقی و متعلق به فرزندان عراق است و خود عراقی ها آن را آزاد خواهند کرد و به صداهای ناهنجار برخی کشورهای ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۵۱    
اندرو بریجن نماینده حزب محافظه کار از منطقه نورث وست لسترشایر روز یکشنبه به صراحت تهدید کرد که فارغ از نتیجه همه پرسی خروج انگلیس در اتحادیه اروپا در 23 ژوئن ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۳۷    
پسر ترامپ می گوید توافق هسته ای ایران و 1+5 و تهدیدی که این توافق برای موجودیت صهیونیست ها ایجاد کرده، پدرش را به تلاش برای تکیه بر کرسی ریاست جمهوری متقاعد کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۸    
به گفته معاون وزیر خارجه کار کارشناسی حقوقی در معاونت حقوقی ریاست جمهوری با کمک وزارت خارجه و سایر حقوقدانان درباره نحوه برخورد با توقیف 2 میلیارد دلار دارایی ایران و نحوه شکایت در حال انجام است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۲۸    
وزیر امور خارجه که در صدر هیاتی سیاسی- تجاری عازم شمال اروپا شده است، در نخستین ایستگاه، وارد ورشو پایتخت لهستان شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۹    
خبرگزاری بلومبرگ آمریکا فاش کرد که رهبر سابق طالبان برای دریافت کمک 18 بار به دبی سفر کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۶    
مدافع سابق استقلال با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه خرمشهر باعث بی نظمی هایی در این جایگاه شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۲:۱۳    
دادگاه تجدید نظر بحرین امروز (یکشنبه) با حکم حبس ابد 5 شهروند شیعه این کشور متهم به جاسوسی برای ایران موافقت کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۴۱    
نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور افغانستان و رئیس اداره کل دوم آسیایی وزارت خارجه این کشور اعلام کرد که تماس با طالبان را پس از کشته شدن ملا اختر منصور و جانشینی هیبت الله آخوند زاده در راس این ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۳۸    
بازار مالی عربستان در هفتۀ جاری به دلیل کاهش نقدینگی، در میانگین عملکرد خود از جمله مبلغ سهام داد و ستد شده و کمیت آن، تعداد معاملات انجام شده و ارزش سهام با افت همراه بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۱۷    
من بارها این را به مردم عرض کرده ام؛ پیر شدن کشور، کم شدن نسل_جوان در چندین سال بعد، از همان چیزهایی است که اثرش بعداً ظاهر خواهد شد، وقتی هم اثرش ظاهر شد، آن روز دیگر قابل علاج نیست ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۱۴    
دولت کانادا طرحی را برای تصویب آماده کرده که بر اساس آن، افراد دارای مشکلات جسمی حاد و بیماری های لاعلاج برای گرفتن جان خود از طریق استفاده از امکانات پزشکی مجاز به انجام این کار خواهند شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۸    
دعا نشان از فروتنی، تواضع، خاکساری، خشوع و خضوع به درگاه موجودی عزیز و مقتدر، توانا و بلند مرتبه است در مقام دعا باید دانست که من هیچ نیست و هر چه هست اوست باید باور کرد که من مخلوقم و او خالق من ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۵    
"دیده بان اسلام هراسی"، وابسته به دار الافتاء مصر، نسبت به راه اندازی جشنواره ای از سوی اسراییل در شهر بیت المقدس که در بردارنده نمایش های مستهجن است، هشدار داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۱:۰۵    
وزارت خارجه نروژ با صدور دستورالعملی تحریم ورود دانشجویان ایرانی به دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته های مرتبط با انرژی هسته ای را لغو کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۵۹    
رئیس موقت مجلس گفت: در برهه های مختلف آمریکایی ها ثابت کرده اند که نمی توان روی قول آنها حسابی باز کرد و خیلی زود تغییر موضع می دهند و به همین دلیل اوکراین با وضعیتی که اکنون دارد نمی تواند انتظار ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۳۲    
سید علی احمدی درباره سخنانی که درباره مطالبه مالی این برنامه از وزارت ارشاد مطرح می شود گفت: این مسائل صحت نداشته و آن را تکذیب می کنم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر خبر داد و گفت: این متهم به جرم قاچاق 101 کیلوگرم حشیش دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۶    
وزیر خارجه عربستان سعودی در سخنانی پس از دیدار با فیلیپ هاموند همتای انگلیسی خود مواضع تکراری و ادعایی اش درباره ایران را ادامه داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۲۰:۲۶    
سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) موفق به راه اندازی یک اتاقک بادشونده (ماژول فضایی) به عنوان بخش قابل سکونت در ایستگاه فضایی بین المللی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۷    
مراسم روز بین الملل دانشگاه خوارزمی بعد از ظهر یکشنبه نهم خرداد با حضور سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه در تالار هفده شهریور دانشگاه خوارزمی برگزار شد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۷    
رحمانی فضلی در حکمی حسین ذوالفقاری را به عنوان رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی منصوب کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۷    
آخرین برنامه نود با موضوع فینال جام حذفی و دو بازی لیگ قهرمانان دوشنبه به روی آنتن می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۷    
رئیس گروه علمی و فناوری ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: با توجه به میزان تبخیر آب دریاچه ارومیه و همچنین افزایش دما ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۵۷    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اعتراض مهدی رحمتی به مشکل نور ورزشگاه برای دید گلرها گفت: جا برای بهانه گرفتن همیشه هست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۴۰    
وزیر خارجه لهستان در سال های 2007 تا 2014 در آستانه سفر محمدجواد ظریف به ورشو، ضمن طرح ادعاهای نخ نما شده ضد ایران، درباره تعاملات اقتصادی با تهران هشدار داده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۷    
نخست وزیر عراق اعلام کرد که مرحله سوم عملیات فلوجه برای آزادسازی این شهر از دست داعش، دو روز دیگر آغاز خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۳۴    
وزارت کشور عربستان اعلام کرد یک عضو گروهک تروریستی القاعده را که یک مأمور امنیتی عربستانی را به قتل رسانده بود؛ اعدام کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۲۲    
ملت ایران برای دستیبابی به اهدافی که در انقلاب اسلامی دنبال میکند باید راه امام و اصول امام را بشناسد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۴    
نامزد فراکسیون امید برای ریاست مجلس گفت: به آقای لاریجانی تبریک گفتم و حتما در پیشبرد کارها هر جا لازم باشد به رئیس مجلس کمک می کنم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۴    
نیروهای پیشمرگه کُرد، عملیات خود برای آزادسازی تعدادی از روستاهای در شرق موصل را آغاز کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۴    
بعد از هجوم سنگین گروه تروریستی داعش به شهر هیت در 70 کیلومتری غرب الرمادی مرکز استان الانبار، با مداخله به موقع نیروهای عراقی ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۴    
عماد میرجوان آقای گل لیگ دسته 2 فوتبال کشور، پس از توافق با باشگاه سپاهان به جمع شاگردان " ویسی " پیوست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۹:۰۴    
مدیرکل مشاوره و امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز ایران نسبت به جمعیت خود بالاترین نرخ مهندسان دنیا را به خود اختصاص داده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۳    
مدافع سابق تیم استقلال در اردوی این تیم حضور پیدا کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۰    
دادستان کل کشور در واکنش به سؤالی درباره بازداشت حسین فریدون در رسانه های خارجی سکوت کرد و پاسخی نداد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۵۰    
بر اساس درخواست وزارت جهاد کشاورزی و ابلاغ سازمان توسعه و تجارت به 31 سازمان صنعت معدن و تجارت استان های کشور، واردات روغن پالم بعد از یک وقفه کوتاه ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۷    
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) و برای انتقال تجربیاتم از دوران دفاع مقدس به سوریه می روم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۴۴    
رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام گفت: فرانسه از ما دعوت کرده که در پروژه گداخت های هسته ای با آنها همکاری داشته باشیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۸:۲۰    
در آستانه بیست و هفتمین سالروز عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب، کتاب تازه ای با عنوان عبد صالح خدا از سوی مؤسسه صهبا منتشر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۱۱    
تهیه کننده برنامه های تلویزیونی شیدایی گفت: ویژه برنامه تلویزیونی شیدایی با فضایی پر از نشاط و رنگ و بوی زندگی، کلیشه برنامه مناسبتی ماه عسل را می شکند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۵۴    
عناصر جبهة النصره، احرار الشام و الجبهة الإسلامیة به یک ایست بازرسی ارتش سوریه در شمال حماه حمله کرده و در جریان این درگیری ها 35 تروریست کشته شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۴۲    
مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال این هستند که مهاجمی در سطح مهاجمان تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا به خدمت بگیرند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۹    
رئیس سازمان صدا و سیما در جلسه معارفه معاون جدید سیما توجه جدی به افکار عمومی را برای بالا بردن اعتماد به رسانه ضروری دانست .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۵    
حاج علی اسداللهی پدر شهیدان عبدالله، مجتبی و اسدالله اسداللهی پس از سالها فراق فرزندان به دیدارشان رفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۲    
روزنامه سعودی عکاظ مدعی شده پافشاری ایران برای برگزاری مراسم برائت از مشرکین و دعای کمیل از عوامل اصلی عدم توافق ایران و عربستان در مسأله حج است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۳۲    
پلیس رژیم صهیونیستی خواستار محاکمه همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۲۹    
بازیکن اسبق باشگاه سپاهان به تیم اصفهانی بازگشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۸    
کارشناسان در یک مطالعه بزرگ استفاده از تلفن همراه را با ابتلا به سرطان مرتبط دانستند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۶    
دانشمند برتر جهان اسلام با تشریح علت سفیدی مو گفت: بیشتر پرموئی ها ریشه بیماری ندارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۷:۰۲    
مقامات امنیتی ولایت غزنی در شرق افغانستان از عدم همکاری ارتش و پلیس این کشور در عملیاتهای نظامی این ولایت علیه مخالفان دولت خبر دادند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۶    
وزیر خارجه انگلیس امروز با شاه سعودی در ریاض پایتخت عربستان دیدار و گفت وگو کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۰    
کارشناسان تغذیه در چند مطالعه مختلف تاکید کردند که حرارت دادن روغن زیتون موجب تولید مواد شیمیایی سمی می شود که برای بدن خطرناک هستند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۰    
رئیس موقت مجلس دهم با تشکر از عارف گفت که ما در این چند وقت با هم ارتباط داشتیم و تلاش کردیم تا در مجلس دهم همگرایی داشته باشیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مسئولان باشگاه پانیونیوس یونان خواستار مذاکره با کریم انصاری فرد برای تمدید قرارداد شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۰    
مدیرکل سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در واکنش به مطالبی در خصوص وجود شهریه های 20 میلیونی در این مدارس گفت: در این خصوص هیچ کوتاهی انجام نمی دهیم و با هیچ مدرسه ای مماشات نخواهیم کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۵۰    
فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: 700 نفر از نیروهای جبهه کفر در جبهه خان طومان کشته و زخمی شدند و تعداد 10 دستگاه تانک، نفربر و خودروی محمول نیز توسط رزمندگان اسلام منهدم شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۹    
محمد کاظمی به عنوان رئیس و حسین رضازاده و مهدی شیخ به عنوان نواب اول و دوم هیأت رئیسه کمیسیون تحقیق مجلس برگزیده شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۶    
علی لاریجانی رئیس موقت مجلس شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۳۳    
رئیس ابتکار ملی کُردهای سوریه با بیان اینکه، هرگونه مبارزه با تروریسم در سوریه باید از طریق هماهنگی با دولت این کشور باشد، به کردها توصیه کرد که به طرح آمریکا برای منطقه اعتماد نکنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۸    
باشگاه پرسپولیس به مانند فصل پیش در فصل نقل وانتقالات با بازیکنی وارد مذاکره شد که در لیست برانکو نیست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکا توان رقابت خود را در بازار از دست داده و با دزدی نفت به بهانه های مختلف ادامه حیات می دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۳    
با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش از سامانه شبیه ساز ارتقا یافته و بهینه سازی شده جنگنده F-5 در پایگاه شهید فکوری بهره برداری شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۶:۰۰    
در فینال کامپوند مسابقات تیراندازی با کمان جام پیروزی ترکیه فرشته قربانی به مدال طلا دست یافت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۵۰    
شهید عبدالمهدی کاظمی از شهدای مدافع حرم استان اصفهان بود که آذر ماه سال گذشته در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۲۷    
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: قلب فوتسال در آسیا ایران است و برای اینکه این موضوع پایدار باشد، باید برنامه ریزی و اقدامات مختلف را انجام دهیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۸    
رییس جمهور، از اوکراین به عنوان یکی از کشورهای دوست جمهوری اسلامی ایران در منطقه نام برد و تاکید کرد که تهران از گسترش روابط با کیف در همه حوزه ها استقبال می کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۵    
مدافع فصل گذشته استقلال خوزستان قراردادش را با سپاهان رسمی کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۵    
آبفای کشور درباره خبر افزایش 15 تومانی قیمت آب، توضیحاتی را ارائه کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۱۲    
هافینگتن پست در مطلبی به بیان دلایل حمایت ایران از انصارالله یمن پرداخت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۹    
محققان برای اولین بار موفق به کشف کلسیم فسفات در ساختار گیاهان شده اند. گزنه های صخره ای از این ماده جهت سخت کردن موهای سوزن مانند خود که برای دفاع در برابر صیادان کاربرد دارد، استفاده می کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۶    
دانشمندان امریکایی یک نوع قرص میوه ای ساخته اند که می گویند خوردن آن باعث مقابله با چاقی، دیابت و بیماری های قلبی می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۵:۰۰    
هیات بزرگ کشور لهستان شامل 55 نفر از تجار، بازرگانان و سرمایه گذاران شرکت های مختلف این کشور با شرکت های ایرانی دیدار و مذاکره کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۷    
رییس پلیس فتای ناجا درباره حملات سایبری اخیر به سایت های سازمان دولتی توضیحاتی را ارائه کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۷    
نیروهای امنیتی عراق امروز یکشنبه موفق شدند 60 عنصر داعش را در شهر هیت واقع در استان الانبار از پای درآورند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۵۱    
بیانیه سازمان حج و زیارت در مورد دلایل لغو حج تمتع سال 95 صادر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۸    
یک منبع میدانی سوری گفت: جنگنده های ارتش سوریه مواضع داعش و جبهه النصره در "شمیس"، "مرطبیه"، "رومیات" و "وادی الکرم" در قلمون غربی را بمباران کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۸    
دانشمندان بتازگی دریافتند که سگ ها قادرند با قدرت بالای بویایی که دارند بیماری مالاریا را بو بکشند و آن را شناسایی کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۵    
جویدن گیاه مرموک تمرکز را برای درس خواندن در شب امتحان تحت تاثیر قرار می دهد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۴۲    
همزمان با اعلام سیطره مجدد نیروهای ارتش سوریه بر مجموعه ساختمانهای موسوم به حاجز پانوراما واقع در شمال شرقی محوطه فرودگاه نظامی دیرالزور در شرق سوریه ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۹    
مدیرعامل بانک ملت از پیگیری های جدی برای دریافت غرامت بابت تحریم ها خبرداد و گفت: تاکنون 997 هزار بار از سوی کشورهای عربی به سایت این بانک حمله شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۳۹    
با حکمی از سوی وزیر اقتصاد، حسین زاده به عنوان مدیرعامل بانک ملی ایران منصوب شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به نوع برخورد و مواضع مقامات عربستانی و کارشکنیهای آنها، امسال امکان انجام فریضه حج تمتع وجود ندارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۲۲    
همسر شهید مدافع حرم محمد مهدی مالامیری، گفت: این لیاقت را در خودم نمی دیدم که بین 70 میلیون نفر آدم خدا او را برای جهاد انتخاب کند و من را برای صبر براین جهاد، آرزوی همسر من شهادت بود که نصیبش شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۹    
محمد علی وکیلی گفت: با توجه به نتایج به دست آمده، آقای عارف دیگر برای انتخاب هیئت رئیسه دائم نامزد نخواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۹    
حجت الاسلام فقیهی اعلام کرد در دوره آخر اعزام دانشگاهیان به عتبات، 11هزار و 700نفر به این سفر مشرف شدند که 74درصد از آنها سفر اولی بودند. او از افزایش ظرفیت اعزام ها در دوره جدید خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۶    
شاخص بورس در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه 303 واحد کاهش را به ثبت رساند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۶    
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: 300 جاعل معاینه فنی خودرو در استان های تهران و البرز دستگیر شدند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۳    
در حالی که دولت همچنان نسبت به مشکلات تملک اراضی سد سیمره و لزوم تسریع در جابه جایی روستاییان بی توجه است، در روزهای اخیر آب یک مدرسه روستایی را که دانش آموزان در آن در حال تحصیل بودند، در بَر گرفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۵۲    
علی لاریجانی با اشاره به اینکه باید تا روز دوشنبه برای دریافت نظر نهایی شعب بررسی اعتبارنامه منتخبان صبر کرد، گفت: مجلس فردا جلسه علنی نخواهد داشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۱    
تهران در قیاس با بسیاری از شهرهای کهنسال ایران، شهر نسبتا جوانی است. نهالی است که خیلی زود رشد کرده، و هرس هم نشده است ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۳۱    
کارشناس ارشد حمل و نقل با بیان این که دولت طی سه سال اخیر صدرا را فراموش کرد و نمی دانست این کشتی سازی کجاست ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۲۲    
پاکستان برای رد گم کردن در موضوع کشته شدن رهبر طالبان نیازمند یک بازی رسانه ای است؛ به همین دلیل دخالت های پاکستان در افغانستان ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۹    
محققین برزیلی حسگر زیستی را طراحی کرده اند که قادر به شناسایی سریع سرطان، آلزایمر و پارکینسون است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۹    
وزیر امور خارجه اوکراین که به تهران آمده است با همتای ایرانی خود در محل وزارت خارجه کشورمان دیدار کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۶    
باشگاه پرسپولیس در حالی روز گذشته با یک مدافع جوان به توافق رسید که این توافق با قانون سازمان لیگ درباره سهمیه بازیکنان زیر 23 سال، برای سرخپوشان دردسرساز شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۱۰    
رئیس کنفدراسیون ورزش های المپیکی آلمان با ارسال نامه ای به رئیس کمیته ملی المپیک، ضمن تشکر از میهان نوازی این کمیته در سفر به تهران از وی برای سفر به آلمان دعوت به عمل آورد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۲:۰۷    
کاهش قیمت جهانی نفت درحالی متوقف شده که سقوط آزاد قیمت گاز و LNG ادامه دارد و بهای این حامل انرژی به کف قیمت بازارهای منطقه ای رسیده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۱:۵۵    
رهبر حزب جمعیت اسلامی افغانستان ضمن اعلام حمایت از روند صلح این کشور در مورد ناامنی و اختلاف برخی از اعضای حزبش با حزب جنبش ملی این کشور اعلام کرد که عملکرد جنبش ملی علیه اعضا و طرفداران جمعیت به سود ...