جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۶Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 30 بهمن 1395 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1395 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1395 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 31 تیر 1395 فرهنگ نیوز 31 مرداد 1395 فرهنگ نیوز 31 شهریور 1395 فرهنگ نیوز 30 مهر 1395 فرهنگ نیوز 30 آبان 1395 فرهنگ نیوز 30 آذر 1395 فرهنگ نیوز 30 دی 1395 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 1 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 2 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 3 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 4 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 5 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 6 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 7 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 8 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 9 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 10 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 11 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 12 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 13 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 14 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 15 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 16 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 17 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 18 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 19 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 20 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 21 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 22 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 23 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 24 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 25 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 26 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 27 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 28 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 29 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 30 بهمن 1395 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۶    
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۵ - ۰۹:۱۰    
مراسم اختتامیه المپیاد و پارالمپیاد ورزشی محلات شهر تهران با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و جمعی از ورزشکاران در سالن 12000 نفری استادیوم آزادی برگزار شد
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
شایع ترین علت ناباروری زنان، اختلال در روند تخمک گذاری است که این اختلال می تواند ناشی از تخمدان پلیکیستی، اختلالات هورمونی و ژنتیکی، افزایش و کاهش وزن باشد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۶    
کارگردان فیلم سینمایی رفتن با اشاره به اینکه این اثر سینمایی به جشنواره فیلم پورتلند راه یافته است توضیح داد اکران عمومی رفتن در ایران، سال 96 آغاز می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۹:۲۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع عالی کره شمالی دیدار و گفت وگو کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۳۷    
مشاور حقوقی باشگاه تراکتورسازی گفت: خیلی ها بر این باورند که محرومیت باشگاه تراکتورسازی از دو پنجره نقل و انتقالاتی به خاطر پرداخت نشدن مطالبات حمزه یونس است اما در حقیقت ربطی به این ماجرا ندارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۸    
وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و رومانی در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار و گفت وگو کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۹    
مراسم آغاز به کار کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو در مجتمع تجاری نور تهران عصر شنبه 30 بهمن با حضور محمد سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان برگزار شد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۸    
علی لهراسبی در روزهای اخیر به عنوان بازیگر و خواننده در نمایش آیینی غبار به کارگردانی محمدرضا مداحیان تجربه متفاوتی را در تالار وحدت پشت سر می گذارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۹    
در پی وقوع طوفان ریزگردها روز شنبه در خوزستان اهواز و برخی دیگر از شهرهای استان تعطیل اعلام شد . میزان گردو خاک در هوای شهر اهواز 18 برابر حد مجاز است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۵    
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۷    
نمایش سوگ یاس به کارگردانی مهرداد مهرابی در پردیس تئاتر تهران اجرا می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۱۵    
از ابتدای سال آبی امسال حجم بارش های کشور با ثبت رکورد در مقایسه با دوره بلندمدت، چهار درصد افزایش یافته و در این مدت بیش از 225 میلیارد مترمکعب آب برف و باران جمع شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۸:۲۴    
درخت پرتقال دو نوع زینتی و معمولی دارد و شما برای سبز کردن هسته آن نیاز به تجهیزات ویژه ای ندارید. در این مقاله طرز سبز کردن و درست کردن سبزه عید با هسته پرتقال و لیمو را به شما آموزش می دهیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۵    
مسافران پرواز شرکت هواپیمایی ماهان ساعت هاست که در داخل این هواپیما سردرگم و بلاتکلیف اند و این در حالی است که هیچکدام از مسئولان فرودگاه پاسخگو نیستند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۷:۳۹    
نایب رئیس کمیسیون قضائی وحقوقی مجلس با انتقاد از ضعف قانون در حوزه برخورد با فروش اعضای بدن، گفت: گذر زمان زمینه ساز بروز جرایمی شده که جرم انگاری برای آن در قانون پیش بینی نشده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۰    
نیروهای الحشد الشعبی امروز 3 فروند هواپیمای بدون سرنشین داعش را در غرب تلعفر منهدم کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۵    
وزیر امنیت داخلی آمریکا گفت پیش نویس فرمان مهاجرتی تازه ترامپ، ورود افرادی را که در مسیر سفر به آمریکا بوده یا دارای کارت سبز هستند، ممنوع نمی کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۱۲    
بازخورد طرح مساله استقلال کردستان با هیات های نمایندگی مختلف، از منظر کردها، متفاوت بوده است اما آنها از برخورد یک هیات نمایندگی خوشحال اند: گروهی از سناتورهای آمریکایی .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
به کمک چهار روش طبیعی و ارزان قیمت که تنها پنج دقیقه زمان می برد، دندان های شما سفید و درخشان شده و دیگر نیازی به روش های گران قیمت و مراجعه به دندانپزشک ندارید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۹    
تحلیلگر مسائل نظامی در روزنامه هاآرتص با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی از یک دهه گذشته تا به امروز در جنگ های خود پیروزی نداشته، نسبت به عواقب ناگوار جنگ با حزب الله هشدار داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۸    
شاید برای شما جالب باشد بدانید که علامت "ات ساین" چگونه به وجود آمده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر به استان بوشهر نقاط مختلف سیل زده استان مورد بازدید و بررسی قرار داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۵    
بازیگر سریال رو به راهم کن درباره حضورش در عرصه تصویر بیان کرد که تاکنون در نقش اصلی چندین سریال بازی کرده اما همچنان منتظر می ماند تا زمانیکه نقشش دیده شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۲    
وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه ایتالیا و وزرای دفاع سنگاپور و لبنان در مونیخ دیدار کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
رئیس جمهور گفت: پدیده ریزگردها اقدامات گسترده فراسرزمینی می طلبد و برای مقابله با آن باید از سال ها پیش برنامه ریزی و اقدام می شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۹    
کاروان تیم پرسپولیس برای بازی مقابل الهلال عربستان راهی عمان شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۶    
استفان والت استاد روابط بین الملل دانشگاه هاروارد و از اندیشمندان این حوزه در تحلیلی پیرامون بهم ریختگی اوضاع سیاسی در آمریکا با روی کار آمدن ترامپ می نویسد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۳    
پرواز 1034 ماهان به مقصد تهران از ساعت 12 ظهر هنوز در فرودگاه مشهد است و به مقصد تهران پرواز نکرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۳    
رئیس جمهور لبنان با بیان اینکه نامه اخیر رژیم صهیونیستی به سازمان ملل تهدیدی برای لبنان بوده، هشدار داد که این کشور، تجاوزات تل آویو را پاسخ خواهد داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
قهرمان اروپا در شب بازگشت ستاره ولزی تیمش به میادین به روند پیروزی های خود ادامه داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۶    
سران بارسلونا سه نامزد جانشینی هافبک مصدوم این تیم را معرفی کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
کاروان تیم فوتبال استقلال لحظاتی پیش تهران را به مقصد امارات ترک کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
منصور هادی در دیدار با سفیر آمریکا به بحث و گفتگو در خصوص مسائل مختلف پرداخت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۰    
صدراعظم آلمان گفت بر خلاف دونالد ترامپ، آزادی رسانه ها را پذیرفته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ما از مردم استدعا داریم به تبلیغات پخش شده در فضای مجازی در حوزه بهداشت و درمان توجه نکنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۱    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یکی از بزرگ ترین مشکلات دانشگاه های علوم پزشکی کشور این است که اعضای هیأت علمی دانشگاه ها برای تحقیق و پژوهش وقت نمی گذارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۱    
یک سناتور چینی از برنامه ریزی و تلاش این کشور آسیایی جهت کسب میزبانی یکی از جام های جهانی 2030 یا 2034 میلادی خبر داده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
دبیرکل سازمان ملل متحد در دیدار با ظریف ضمن استقبال از دعوت وزیر امور خارجه کشورمان برای سفر به تهران گفت: در اولین فرصت به جمهوری اسلامی ایران سفر خواهم کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
سخنگوی وزارت خارجه اقدام سوئد در ارائه قطعنامه حقوق بشری علیه ایران را به شدت محکوم کرد و گفت: اینگونه اقدامات، غیرمنصفانه، نادرست و برخلاف واقعیات جمهوری اسلامی ایران است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۸    
جدیترین نظرسنجی شبکه فاکس نیوز نشان می دهد مردم آمریکا به ترامپ بیش از رسانه های آمریکا اعتماد دارند. این نظرسنجی از 1013 نفر در تاریخ 11 تا 13 فوریه و با حاشیه خطای 3 درصد اجرا شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
سخنگو و عضو حزب کارگزاران گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی لحظه ای حضور در سیاست و اقدام سیاسی را تعطیل نکرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
معاون رئیس جمهور آمریکا در دیدار با نخست وزیر عراق، گفت واشنگتن اجازه نمی دهد ایران ثبات عراق را بر هم بزند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۲    
وزیر امور خارجه روسیه در سخنانی در کنفرانس امنیتی مونیخ انتقاد شدیدی به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) وارد کرده و آن را هم از نظر فکری و هم دلی یک نهاد مرتبط با جنگ سرد ارزیابی کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۵۱    
دونالد ترامپ در جدیدترین پست توییتری خود ژنرال "کیت کیلوگ" را به عنوان یکی از 4 گزینه تصدی سِمت مشاور امنیت ملی آمریکا معرفی کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۸    
رئیس کمیته امور روابط خارجی مجلس اعلای روسیه از اظهارات معاون رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانس مونیخ درباره توافق مینسک ابراز ناامیدی کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
جبهه ایرانی اسلامی نجات از سوی سازمان دفاع از منافع ملی تشکیل و از همه احزاب پروانه دار دعوت به عمل آورده که به این جبهه بپیوندند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۵    
محمد بحرانی صداپیشه (جناب خان) نوشت: امیر رضا،دوست قدیمی جناب خان را که یادتان هست... حالا دیگر درد نمی کشد اما این روزها در #اهواز، شهر امیررضا حال آدمها خوب نیست
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۴۲    
روزنامه اسرائیلی معاریو در گزارشی نوشت بعید نیست عاقبت رئیس جمهور آمریکا به زندان یا برکناری ختم شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۹    
شهردار تهران گفت: سازمان آتش نشانی هم اکنون در زمان حضور در محل حادثه، ابزار آلات لازم را در اختیار دارد اما در زمان ریزش ساختمان، مسئولیت جمع آوری آوار بر عهده مدیریت بحران است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۶    
سرمربی پرسپولیس مسائل مطرح شده در جلسه اش با سرپرست این باشگاه را مطرح کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۳    
ترجمه پسری که با پیراناها شنا کرد ، نانسی کلانسی و استینک از آثار در حال چاپ ریحانه جعفری است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
وبگاه آمریکایی در تحلیلی نوشت: آمریکا باید با عبرت گرفتن از اقدام هایش در خاورمیانه و ایران و نیز مسلح کردن دشمنان این کشور ابتدا از ایران عذرخواهی کند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۳۰    
روح اله سهرابی کارگردان فیلم خاکستر و برف ، دانسته که هر قدر صمیمیت بین اثر و مخاطب بیشتر باشد تاثیر قصه گویی بیشتر خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۷    
رئیس فدراسیون فوتبال مشاور ارشد خود را به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۱    
سخنگوی ماموریت حمایت قاطع در افغانستان در واکنش به حملات موشکی از خاک پاکستان به شرق این کشور اعلام کرد تنش های مرزی دو کشور خطرناک است و باید از مسیر مذاکره حل شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۱    
خانی در ارتباط با وضعیت پرونده قتل عام 8 نفر در ایرانشهر گفت: پرونده به صورت خارج از نوبت و فوق العاده مطرح رسیدگی است و منتظر نتیجه کارشناسی آزمایشگاه تشخیص جنایی در رابطه با پوکه های فشنگ هستیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۰    
دبیر علمی دوازدهمین کنگره بین المللی سرطان سینه گفت: باید این نکته مهم مورد توجه قرار گیرد که یک دستگاه رادیوتراپی می تواند به مدت 30 سال ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۱    
بعد از دریافت سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر؛ جایزه برتر ققنوس سینما انقلاب بر شانه ماجرای نیمروز مهدویان نشست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۲    
مدارک و شرایط شماره گذاری موتورسیکلت ها، از سوی معاون مهندسی و خدمات ترافیک راهور ناجا اعلام شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۰    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق کشور، بارش برف در نواحی شمال شرق و شمال کشور در برخی نقاط همراه با کولاک برف خواهد بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۴    
حضرت زهرا(س) در حدیثی به معرفی زاهدترین و کوشاترین مردم می پردازند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۴    
31 فیلم در دو بخش غیررقابتی سینمای ملل ششمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان به نمایش درخواهد آمد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۸    
دادستان کل کشور گفت: بالا رفتن آمار طلاق یک آسیب جدی به شمار می رود که اگر ارزیابی شود متوجه می شویم که عامل اصلی بخشی از همین طلاق ها فضای مجازی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۹    
بانک قرض الحسنه مهر ایران شرایط دریافت وام 80 میلیون تومانی ازدواج را اعلام کرد که بر اساس آن خانوارها باید در سال اول ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۳۳    
یکی از بزرگترین شرکت های فناوری دنیا اعلام کرده یک گام به ایده فراهم کردن اینترنت برای مناطق دورافتاده با استفاده از بالن نزدیک تر شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۹    
پس از این که دو روز پیش اعلام شد وکیل پولانسکی در حال مذاکره با مقامات آمریکایی است، امروز اعلام شد قربانی پولانسکی وی را بخشیده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: مدل های هواشناسی از وقوع پدیده گرد و خاک در روز شنبه خبر می دهند و کانون ریزگردها خارجی و از سمت کشور عراق است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۰    
مرد جوان که با همدستی زن مورد علاقه اش همسر او را کشته بود، در کمتر از 24 ساعت از وقوع جنایت از سوی کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۷    
زیستی که پاتریک از پدر و عمویش آموخته معلق بودن در میان همکلاسی ها و حضور در گروه موسیقی است. هرج و مرجی اجتماعی که در فیلم پسر بچگی(ریچارد لینک لیتر) با سیاق دیگری دیده ایم ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۴    
بدون شرح...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۱    
شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان دارالقرآن الکریم مسابقه قرآن کتاب انقلاب را در ایام دهه فجر برگزار کرد و نتایج آن پس از قرعه کشی در روز 25 بهمن امروز برگزار شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۲    
حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب تهران جزئیات جلسه ارشاد با مدیران شهر آفتاب را تشریح کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۰    
فیلم سینمایی ماهور که طی مراسمی اوایل آذر کلیدخورد مراحل پایانی تولید را پشت سر می گذارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۱    
فرهنگسرای قرآن نتایج مسابقات قرآن خود در سطح شهر تهران را اعلام کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۴۵    
نگاهی گذرا به سخنرانی های کافی نشان از آن دارد که وی در اغلب سخنرانی های خود به مسئله قوم یهود، جنگ اسرائیل با اعراب و ظلم و ستم های آن ها بر ملت مظلوم فلسطین پرداخته و در پایان برای پیروزی مسلمانان ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۲۴    
دو داعشی که به صدها زن بیگناه عراقی تجاوز کرده و آنها را به قتل رسانده اند اکنون در سلیمانیه عراق در چنگال قانون گرفتار شده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۹    
مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش، گفت: پاداش پایان خدمت سال های 95 و 96 بازنشستگان در بودجه دیده نشده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۱:۰۳    
شمس با اشاره به خواص تسبیح حضرت زهرا (س)، از عاقبت بخیری به عنوان یکی از آثار و برکات تسبیح دختر پیامبر اکرم (ص) سخن گفت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۷    
مهدی کرد فیروزجایی می گوید پس از دوسال و نیم انتظار برای انتشار رمان گرگ های تیمورقلعه ناشر از معرفی این کار برای مخاطبانش امتناع ورزیده و آداب حرفه ای نشر را زیر پا گذاشته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۶    
فصل پنجم سریال"پایتخت" به کارگردانی سیروس مقدم بعد از کش و قوس های فراوان برای مکان و زمان شروع فیلمبرداری، بالاخره تا پایان هفته جاری فیلمبرداری اش آغاز خواهد شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۳۰    
در آخر هفته ای که پشت سر گذاشتیم هرچند 4 فیلم مختلف در ژانرها و فضاهای مختلف روی پرده رفتند اما این کمدی "خوب بد جلف" اولین ساخته سینمایی پیمان قاسم خانی بود که توانست با اقبال مخاطبان مواجه شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۷    
مسابقه کودک شو بعد از طی مراحل نهایی پیش تولید و با اجرای پژمان بازغی کلید می خورد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۴    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران، از ترافیک سنگین و نیمه سنگین در بزرگراه های شمالی تهران از جمله بابایی، صدر، حکیم، همت و نیایش خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۴    
نخستین فیلم یوسف حاتمی کیا با یک موضوع چالشی به زودی کلید خواهد خورد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۱    
دانشجویان علاقه مند می توانند با تخفیف ویژه از نمایش شعله 2 به کارگردانی ایمان افشاریان که در تالار حافظ به صحنه می رود، دیدن کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۷    
داود منفرد درباره تازه تری کارهای بازیگریش به "فرهنگ نیوز" گفت: یک مجموعه تلویزیونی با نام ماجراهای دایی و سارا و دارا را در مسیر تولید دارم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۱    
فیلمبرداری اکسیدان تازه ترین اثر سینمایی حامد محمدی در تهران ادامه دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل دفتر مبارزه با قاچاق کالای هدف ستاد مبارزه با قاچاق از کشف 5 میلیون دلار انواع ارز قاچاق در سال جاری خبر داد و گفت: متهمان این پرونده ها به تجارت غیررسمی 3 میلیارد دلار اعتراف کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۲۷    
رودخانه خشک شیراز یک رودخانه فصلی است که پس از عبور از مرکز شهر شیراز به سمت جنوب شرقی خود متمایل شده و به دریاچه مهارلو می ریزد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۸    
مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی ویژه نوروز 96 به کارگردانی ایرج طهماسب و نویسندگی حمید جبلی و ایرج طهماسب روز گذشته کلید خورد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۲    
کتاب آیات شیطانی؛ بارزترین جلوه دشمنی استکبار جهانی با اسلام در نماز جمعه معرفی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۷    
در حوادث طبیعی، سگ های آموزش دیده میتوانند جان قربانیان زیادی را نجات دهند. در این گزارش نگاهی داریم به کمپ تربیت سگ های زنده یاب .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۴    
جشنواره برلین برندگان جایزه لیبل سینمای اروپا و جایزه بائومی برای فیلمنامه را معرفی کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۵۱    
کارگردان فیلم سینمایی سلام بمبئی با اشاره به اینکه اکران این فیلم در هندوستان از فروردین آغاز می شود، توضیح داد قسمت دوم آن برای حضور در جشنواره فجر سال آینده آماده می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۴۵    
کارگردان نمایش من که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است، اظهار کرد که این نمایش به ماهیت گروهی تئاتر می پردازد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۸:۲۱    
طبق نتایج یک مطالعه جدید، میزان بالای ویتامین D فعال در خون موجب تقویت عضلات می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۷    
رئیس راهداری البرز از مسدود شدن محور کرج-چالوس به دلیل بارش برف خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۴    
تصویری از فرح دیبا همسر محمدرضا شاه پهلوی در حال به آغوش گرفتن یک کره الاغ در جشن هنر شیراز را مشاهده می کنید.