سه شنبه ۱۸ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۶May 2024 7
جستجوی پیشرفته

خبرهای فرهنگ نیوز 14 خرداد 1395 - farhangnews.ir

فرهنگ نیوز 29 اسفند 1393 فرهنگ نیوز 29 اسفند 1394 فرهنگ نیوز 31 فروردین 1395 فرهنگ نیوز 31 اردیبهشت 1395 فرهنگ نیوز 31 تیر 1395 فرهنگ نیوز 31 مرداد 1395 فرهنگ نیوز 31 شهریور 1395 فرهنگ نیوز 30 مهر 1395 فرهنگ نیوز 30 آبان 1395 فرهنگ نیوز 30 آذر 1395 فرهنگ نیوز 30 دی 1395 فرهنگ نیوز 30 بهمن 1395 فرهنگ نیوز 30 اسفند 1395 فرهنگ نیوز 2 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 3 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 4 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 5 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 6 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 7 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 8 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 9 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 10 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 11 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 12 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 13 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 14 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 15 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 16 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 17 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 18 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 19 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 20 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 21 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 22 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 23 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 24 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 25 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 26 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 27 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 28 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 29 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 30 خرداد 1395 فرهنگ نیوز 31 خرداد 1395 
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۱۴    
مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل صبح جمعه چهاردهم خرداد با سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور گسترده و پر شور مردم در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۲۰:۰۲    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز با حضور در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمةالله علیه) به سخنرانی در جمع هزاران نفری مشتاقان و دلدادگان بنیان گذار جمهوری ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۱۷    
این نخستین بار نیست که لابی متنفذ سیاسی- مالی بهایی غرب، مدعی کشف سند درباره رابطه چهره های برجسته ضداستعماری تاریخ ایران با دولت های بریتانیا یا ایالات متحده آمریکا می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۸:۰۸    
آقا به سندسازی جدید رسانه انگلیسی علیه امام(ره) اشاره کرده و کنایه ای هم به منبع این سندسازی یعنی آمریکایی ها می زنند و می گویند آمریکایی که هواپیمای مسافربری را هدف قرار می دهد از سندسازی ابایی ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۵۳    
تیم های ملی والیبال ایران و لهستان در ششمین بازی خود در رقابت های والیبال انتخابی المپیک به مصاف هم می روند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۴۸    
سخنان رهبر معظم انقلاب در گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در رسانه های خارجی بازتاب گسترده ای داشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۶    
مشاور رئیس جمهور ترکیه گفت: مردم بسیاری از کشورها از جمله کشورهای حوزه بالکان و آفریقا می خواهند که تحت حاکمیت ترکیه باشند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۳    
احتمال دارد سرپرست موقت تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته به عضویت کادر فنی جدید این تیم درآید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۳    
در مسیر بزرگراه آزادگان شرق به غرب و شمال به جنوب آزادراه خلیج فارس تا عوارضی تهران – قم ترافیک سنگین گزارش شده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۳۳    
مدیرعامل اپراتور چهارم مخابراتی کشور اعلام کرد: سرشماره تلفن ثابت اینترنتی (VOIP) ایرانیان نت، 094000 تعیین و ابلاغ شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۴    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح اعلام کرد ما آماده ایم در نبرد واقعی و مستقیم، بشریت را از شر سیاست های جنگ طلبانه و سلطه گرانه آمریکا نجات دهیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۱    
نیروی دریایی لیبی از کشف اجساد 104 تن از مهاجران که قایق آنها در سواحل یونان غرق شده است، خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۲۱    
دور کردن گلوله گاز اشک آور با راکت تنیس در جریان اعتراضات به اصلاح قانون کار فرانسه در شهر نانت
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۷:۱۸    
پس از نشست اوپک قیمت نفت برنت دریای شمال روند افزایش را تجربه کرد و به بالای 50 دلار در هر بشکه رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۷    
براساس اطلاعات منتشر شده از سوی گمرک ایران در دو ماهه نخست سال جاری، ذرت دامی، لوبیای سویا، کنجاله سویا، قطعات منفصله جهت تولید اتومبیل و برنج به ترتیب عمده ترین کالاهای وارداتی به کشور بوده اند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۷    
ضراب بعد از دستگیری در فروردین ماه سال جاری در شهر میامی ایالت فلوریدا آمریکا در این کشور به اتهام تلاش برای دور زدن تحریم ها زندانی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۴    
معاون مجاهد نستوه شیخ زکزاکی با اشاره به این که زنده ماندن شیخ زکزاکی یک معجزه بود، گفت: طبق آخرین اطلاعاتی که از وضعیت شیخ داریم او در سلامت کامل به سر می برد و تنها مشکلی که وجود دارد در رابطه با ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۴    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امام خمینی (ره) چهره غبارآلود اسلام را از پیرایه های آمریکایی و تحجر پاک کرد، گفت: وجود امام (ره) مملو از غیرت دینی بود و آمده بود قربانی اسلام شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۵۱    
آن هنگام که ما مدعیان تمدن، با دستان بی مبالاتی خویش زباله بی فرهنگی خود را نثار محیط مان می کنیم تنها قامت یک انسان را خم نمی کنیم بلکه شاید ریشه محبت یک پدر ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۸    
عضو دفتر امام خمینی (ره) با تاکید براینکه مردم و اصحاب انقلاب بعد از امام در راه امام پایدار ماندند، گفت: حضرت امام (ره) فرمودند که مردم ایران از مردم زمان پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) بهتر هستند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۲    
یکی از رهبران ائتلاف مخالفان و دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که ائتلاف آمریکایی ضد داعش از هوا برای شورشیان سوری در شهرک مارع سلاح و مهمات انداخته است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۴۲    
رئیس هیأت انصارالله یمن در سخنانی ضمن تاکید بر کارشکنی هیأت ریاض در مسیر تبادل اسیران اعلام کرد که این هیأت لیستی بالغ بر 500 اسیر را به طرف مقابل ارائه کرده است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۹    
امنیت یا عدم امنیت فضای مجازی موضوعی است که خانواده ها، اجتماع و حتی مسئولان عالی کشور را نگران کرده است زیرا مخاطبان اصلی این فضاها، نوجوان و جوانان هستند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۶:۳۹    
در حالی که برخی اعضای اوپک خواستار اعمال سقف تولید برای اعضای این سازمان نفتی بودند، تنها ایران از شکل گیری این سقف تولید جلوگیری کرد که نشانه افزایش نفوذ و تأثیرگذاری این کشور در این کارتل نفتی است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مساله مبارزه با آمریکا درقلب اندیشه امام است و اگر این موضوع را از آن بگیرند، اندیشه حضرت امام(ره) بی محتوا می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۷    
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با بیان اینکه بهتر است به جای ساخت نیروگاه جدید در بخش های توزیع و بهینه سازی مصرف سرمایه گذاری شود گفت ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۴    
ایران میزبان جام های جهانی کشتی فرنگی و آزاد در سال 2017 میلادی شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۲۱    
پلیس آمریکا اعلام کرد: مادری پس از به قتل رساندن سه فرزندش دست به خودکشی نافرجام زد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۸    
قهرمان سابق بوکس جهان به خاطر مشکلات تنفسی به بیمارستان منتقل شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۱۸    
دو جنگنده آمریکایی در دو حادثه مختلف در ایالت ایلینوی و کلرادو در یک روز سقوط کردند که خلبان یکی از جنگنده ها جان خود را از دست داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۵:۰۶    
رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تصریح کردند: در همین مذاکراتی که با 5+1 داشتیم درسی بود که اشتباه است فکر کنیم اگر ما تنازل نکنیم آمریکا تنازل نخواهد کرد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۵۱    
در طول تاریخ برخی شخصیت ها از چنان کاریزمایی برخوردارند که نه تنها تاریخ ساز می شوند، بلکه نویسندگان و شاعران و هنرمندان، این شخصیت ها را سوژه خلق آثارشان قرار می دهند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۴:۴۵    
حضور اعضای تیم ملی کاراته اقایان و بانوان ایران در حرم مطهر امام خمینی (ره)
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۸    
مدیر کل مدارس غیردولتی آموزش و پرورش درباره ثبت نام رایگان و نیمه رایگان دانش آموزانی که توان پرداخت شهریه در مدارس غیردولتی را ندارند، توضیحاتی ارائه داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۸    
مردی از اهل قم مردم را به سوی حق دعوت می کند و قومی گرداگرد او جمع می شوند به صلابت پاره های فولاد
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۲    
مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به طرح ویژه عتبات گفت: این طرح به دنبال ارتقای خدمات کیفی تر، آموزش مدیران کاروان ها و هتل ها است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۲    
در حال حاضر بیش از 40 هزار کیلومتر از خط لوله انتقال و توزیع آب در کشور فرسوده بوده و نیاز به اصلاح و بازسازی دارد که رقم برآورد شده برای اصلاح این حجم از خطوط لوله، حدود 7 هزار میلیارد تومان است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۳۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه آمریکایی ها درباره خرید آب سنگین از ایران تعهد می دهند گفت: در حال مذاکره با سایر کشورها برای فروش آب سنگین به آنها هستیم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۶    
در سالروز عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی فهرستی از آثار این مجتهد به نظر خوانندگان می رسد. این کتاب ها شامل آثاری که از حاشیه نگاری ها و سخنرانی های امام تهیه شده است نیز می شود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۳    
تیم لهستان به المپیک صعود کرد و فرانسه و ایران به یک پیروزی دیگر برای صعود به مرحله بعد نیاز دارند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۲۳    
رهبران انقلاب های بزرگ دنیا تنها یک یا دو نقش از سه نقش متفاوت در امر رهبری انقلاب را به انجام رسانیدند، اما امام هم تعیین کننده خط مشی فکری انقلاب بودند و هم توده مردم را بسیج کردند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۷    
حضرت امام خمینی در پیامی فرمودند: من به عنوان فرمانده کل قوا به مسئولان و تصمیم گیرندگان دستور می دهم که در هیچ شرایطی از تقویت نیروهای مسلح و بالا بردن آموزش های عقیدتی و نظامی و حرکت به طرف ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۷    
تیم ملی فوتبال کشورمان در دیدار تدارکاتی مقابل مقدونیه عملکرد نسبتاً مطلوبی داشت و به بردی خوب دست یافت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۲:۱۷    
مقام ارشد حماس ضمن تبریک انتخاب مجدد دکتر علی لاریجانی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، از مواضع ایران در حمایت از ملت فلسطین تمجید کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۷    
عبد المحسن موسی فرمانده تیپ 14 ارتش عراق اعلام کرد که نیروهای عراقی موفق شدند تمامی خطوط امداد رسانی به داعش را در فلوجه قطع کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۴۴    
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن جنبش انصار الله یمن به رهبری سید عبدالملک بدرالدین الحوثی را یک سازمان تروریستی نمی داند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۸    
تیم قهرمان لیگ پرتغال خواستار به خدمت گرفتن مهاجم جوان تیم ملی ایران شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۸    
حبیب الله صادقی گفت: اتاقک شیشه ای را با پارچه سبز رنگ و گل های رنگارنگ آماده کردیم و من آخرین کسی بودم که پیکر امام را تحویل گرفتم و داخل اتاقک شیشه ای گذاشتم.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۳۲    
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین بازی خود در مسابقات غرب آسیا مقابل میزبان پیروز شد و به قهرمانی رسید.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۹    
پس لرزه های طاعون و تب برفکی، ورود به پارک ملی لار را از تاریخ دو روز گذشته تا 20 خرداد امسال اکیداً ممنوع کرده تا طرح ویژه ای در جهت پیشگیری از بیماری های واگیرداردر این پارک اجرا شود .
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۶    
گفته می شود که ملک سلمان از ولیعهد تضمین خواسته است که در صورت مرگش حتما پسرش را از جانشین ولیعهد به ولیعهد ارتقا خواهد دارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی سازمان امداد و نجات هلا ل احمر از امدادرسانی به 133 نفر در سیل و آب گرفتگی 4 استان و یک مجروح تاکنون خبر داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۰    
پارسی جو به عنوان یکی از موتورهای جست وجوی ایرانی، مخاطبان خاص خود را دارد و اگرچه هنوز نتوانسته سهم موتورهای جست وجویی مانند گوگل را در ایران بگیرد و ظاهرا چنین قصدی هم ندارد ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۲۰    
سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: تحت هیچ عنوان سئوالات آزمون آمادگی دفاعی پیش از برگزاری امتحان افشا نشده بود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۷    
یک هواپیمای اف16 که قرار بود به مناسبت حضور رئیس جمهور آمریکا در یک مراسم فارغ التحصیلی پرواز نمایشی انجام دهد، دچار سانحه شد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۷    
دبیرکل سازمان ملل متحد ائتلاف بین المللی متجاوز به یمن به سرکردگی عربستان را به قتل عام کودکان متهم و در لیست سیاه سالانه این سازمان قرار داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۴    
ائتلاف سعودی در ادامه نقض آتش بس در یمن با هواپیماهای خود در هفت نوبت شهر صرواح در استان مأرب را بمباران کردند، از سوی دیگر شهر ساحلی میدی یمن نیز برای سه ساعت زیر موشک باران عربستان قرار داشت.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۱۱    
معاون وزیر کار می گوید اگر نظام تعاونی را در کشور پیاده کنیم هم توزیع درآمدها عادلانه می شود، هم سهم دستمزد بالا می رود.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۵    
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به روز رحلت امام خمینی در خرداد 68 گفت: آن موقع در تهران بودم، مسئول عملیات (یا جانشین) سپاه بودم ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۱:۰۲    
وبگاه صهیونیستی عاروتص شوع با انتشار ویدئویی از یک خودروی زرهی نفربر پیشرفته گزارش داد که اسرائیل برای مقابله با خطر حزب الله و تهدیدات آن، در صدد افزایش توان نظامی خود است.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۹    
سرمربی تیم ملی ایران گفت: از تیم ملی مقدونیه بسیار تشکر می کنم چراکه آمادگی بازی مقابل تیم ملی ایران را اعلام کردند و سعی کرد یک بازی خوب را مقابل ایران به نمایش بگذارد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۶    
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی با درخشش سردار آزمون مقدونیه را در کشورش شکست داد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۳    
رییس سابق هیات تکواندو کاشان و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به هم رزمان شهیدش پیوست.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۵۳    
گزارش یک رسانه آمریکایی در روز پنجشنبه حاکی است وزارت بازرگانی آمریکا یک شرکت بزرگ چندملیتی را برای ارائه توضیحات درباره مبادله ادعایی با ایران احضار کرد.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۷    
رئیس جمهور گفت: نگذاریم صهیونیست ها و مستکبران افکار عمومی جهانیان را شکل دهند و به دروغ چهره ملت ایران و امروز انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را مخدوش به دیگران معرفی کنند.
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۱۰:۴۴    
رئیس جمهور آمریکا می گوید دولتش به پشتوانه بزرگ ترین نیروی هوایی دنیا، رویکردی دیپلماتیک برای حل مسائل بین الملل اتخاذ کرده و توافق با ایران بدون شلیک حتی یک تیر ...
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۱:۱۶    
فتح الفتوح امام(رحمة الله علیه)، ساختن جوانان مومن، مخلص، سالم، صادق، بی اعتنای به شهوات و دلهایشان متوجه به سمت خدا بود. رهبر معظم انقلاب؛ 1369/09/05
فرهنگ نیوز   ۱۳۹۵/۰۳/۱۴ - ۰۰:۲۲    
قرآن کریم از بنی امیه به عنوان الشجرة الملعونة تعبیر کرده است. طبق روایات مهدویت، سفیانی از سوی پدر به بنی امیه و از سوی مادر به قبیله بنی کلب می رسد ...