سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۰۸:۰۹May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 اردیبهشت 1403 - felezatkhavarmianeh.ir

می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اسفند 1402 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 2 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 3 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 4 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 5 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 7 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 8 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 9 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 10 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 11 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 12 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 14 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 16 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 17 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 18 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 20 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 22 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 24 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 25 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 26 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 27 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 30 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 31 اردیبهشت 1403 
می متالز - نخستین کنفرانس زغال سنگ، کک و الکترود گرافیتی استیل پرایس، یکشنبه ششم خرداد 1403 به میزبانی تهران برگزار می شود.
می متالز - مدیرعامل پالایشگاه آبادان از عرضه بیش از 24 محصول متنوع در بورس و سرمایه گذاری 2 میلیارد یورویی در گام دوم بخش 2 طرح توسعه و تثبیت ظرفیت پالایشگاه خبر داد.
می متالز - بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور جواد اوجی، وزیر نفت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.
می متالز - بانک تجارت در سالن 44 B بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش پذیرای مدیران، فعالان و بازدیدکنندگان این صنایع است.
می متالز - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از بخشودگی تا میزان صد درصدی جرایم بیش اظهاری یا کم اظهاری مالیات و عوارض و تاخیر در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده زمستان 1402 تا سقف جرایم مذکور خبر داد.
می متالز - رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: مجتمع فولاد ارومیه مشکلاتی در حوزه برق، تامین آب و اختلافات اراضی با برخی از اشخاص و اهالی منطقه دارد که مقرر شده در کمیته حمایت قضایی از سرمایه ...
می متالز - کلنگ احداث استخر سرپوشیده شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور در شهر حسن آباد یاسوکند شهرستان بیجار به زمین زده شد.
می متالز - مدیر عامل شرکت ملی صنایع پترشیمی گفت: مصمم به داخلی سازی تمام نیاز های صنعت پتروشیمی هستیم و تا 4 سال آینده به خودکفایی کامل می رسیم.
می متالز - وزارت صمت تسهیلات تازه ای برای ثبت معاملات طلا در سامانه جامع تجارت یا سامانه مودیان درنظر گرفت.
می متالز - شرکت نفت ستاره خلیج فارس با ارائه آخرین دستاورد ها و رویکرد شناسایی شرکت های توانمند داخلی و خارجی در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی حضور یافته است.
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شرکت ملی مس از هر طرح نوآورانه و فناورانه که منجر به محصولات جدید و اصلاح فرآیند ها و افزایش بهره وری و کاهش هزینه در صنعت مس شود، حمایت می کند.
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه تولید گفت: هر آیین نامه ای که مانع رشد تولید شود باید اصلاح گردد و امروز همه امکانات کشور باید پشتیبان تولید ...
می متالز - استفاده از این پروفیل به ویژه در اتصالات پیچی، سطح بزرگ تری را در اختیار قرار می دهد. در حالیکه در سایر پروفیل ها، برای قاب های خمشی، با نازکی ستون مواجه هستیم ...
می متالز - با توجه به اینکه عمده توسعه صنعت فولاد در کشور ما به دست جوانان همین مرز و بوم به وجود آمده، اکنون نیز تنها راهکار پیشرفت صنعت، میدان دادن به شرکت های دانش بنیان است.
می متالز - وزیر کار گفت: دهک بندی ها هر 6 ماه یک بار بازآفرینی و بازسازی شده و به متقاضیان و مراجع رسمی اعلام می شود.
می متالز - بر اساس آمار گمرک ایران، واردات و صادرات دارو در سال 1402 به ترتیب 2.3 میلیارد دلار و 170 میلیون دلار بود که بیانگر کاهش 13.6 درصدی واردات و 11 درصدی صادرات است.
می متالز - سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی از مطالبه 3 هزار میلیارد ریال مالیات از فراریان مالیاتی مجریان ذی صلاح ساختمان خوزستان خبر داد.
می متالز - مالیات بر عایدی سرمایه مشمول واحد های صنف طلا نمی شود، همچنین ثبت موجودی اولیه در سامانه جامع تجارت مربوط به دارایی های شخصی یا سرمایه ای که در جریان تولید و فروش قرار نگرفته، نخواهد شد.
می متالز - رییس موسسه مطالعات بین المللی انرژی از تدوین اولین سند امنیت انرژی ایران خبر داد و گفت: این سند در شورای عالی امنیت ملی مصوب شده و اجرای آن الزام آور است.
می متالز - مدیرعامل پالایشگاه آبادان گفت:تولید بنزین در سال 1400، 8.8 میلیون لیتر در روز بود که این عدد در سال 1401 به 11 میلیون لیتر در روز و در سال 1402 این مقدار به حداقل 15 میلیون لیتر در روز ...
می متالز - مدیرعامل شرکت توسعه معادن فولاد خوزستان گفت: به دنبال اجرای برنامه های متنوعی همچون شناسایی پتانسیل های زودبازده و پربازده ...
می متالز - عضو هیات رئیسه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: بخش نامه ای که وزارت صمت درباره کاهش عوارض صادرات محصولات زنجیره فولاد در سال گذشته ابلاغ کرد اجرایی نشده و در واقع مشکل برآمده از عملکرد ...
می متالز - روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403، 198 هزارتن میلگرد پرمصرف ساختمانی (سایز 12 تا 20) در بورس کالا عرضه شد که با احتساب معاملات مچینگ ...
می متالز - در این دیدار عابدین هادی نژاد و حمیدرضا چنگانی خوراسگانی مدیرکل بازرگانی و سرپرست اداره کل سیر و حرکت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و محمدعلی مرادی مدیرکل راه آهن جنوب و هیات همراه با ...
می متالز - گفتگو با مهدی احمدی مدیر واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات فولاد سنگان در رابطه با هوش مصنوعی را در ادامه بخوانید.
می متالز - بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت آغاز به کار کرد.
می متالز - نشست تبادل نظر و هماهنگی رئیس ستاد بزرگداشت دهه تولید و تجارت و روز ملی صنعت و معدن با رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.
می متالز - مدیرکل صمت استان گلستان گفت: توسعه روابط با کشور های همسایه در دولت سیزدهم و رویکرد استان در توسعه تجارت خارجی، صادرات این استان را در مقایسه با دولت قبل به رشد 2 برابری رساند.
می متالز - فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت صمت اعلام کرد که استفاده از ظرفیت بسیج حوزه صمت در تحقق جهش تولید، یکی از الزامات است.
می متالز - مدیرکل صمت استان خراسان شمالی اعلام کرد که سرمایه گذاری در بخش صنعت خراسان شمالی بیش از 2 برابر شد.
می متالز - معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صمت در سفر به استان خراسان شمالی، از اعطای یک هزار و 700 همت تسهیلات بانکی به واحد های تولیدی کشور در سال گذشته خبر داد.
می متالز - فرمانده بسیج وزارت صمت با همراهی سرپرست هسته گزینش این وزارتخانه در جریان سفر به استان خراسان رضوی، از شهرک صنعتی توس شهرستان مشهد مقدس و واحد تولیدی احیا شده، جهان افروز بازدید عمل آوردند.
می متالز - مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، گفت: با الکترونیکی شدن مزایدات، از ظرفیت های موجود سامانه مانند مزایده گران فعلی (بالغ بر 500 هزار کاربر) می توان بهره برداری نمود که این موضوع باعث ...
می متالز - مدیرکل صمت استان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 200 هزار شرکت تعاونی در استان ثبت شده که بیش از 100 هزار تا از این شرکت ها فعالیت دارند.
می متالز - تالار های بورس کالای ایران در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه میزبان دادوستد 123 هزار و 830 تن انواع محصول بودند.
می متالز - قیمت نفت در اوایل معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا تحت تاثیر رشد ذخایر نفت و سوخت آمریکا که نشانه تقاضای ضعیف است، کاهش یافت.
می متالز - تالار های بورس کالای ایران در روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه میزبان عرضه 650 هزار و 521 تن انواع محصول است.
می متالز - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی معتقد است تسهیلات تبصره 18 لایحه بودجه تقریبا در دو سال سپری شده، قفل بوده است.
می متالز - مدیر بهره برداری و تولید شرکت نورد لوله کوثر صنعت اسپادانا گفت: در راستای تحقق شعار سال 1403 که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) جهش تولید با مشارکت مردم تعیین شده است ...
می متالز - رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تایید مصوبه مجلس برای ساماندهی بازار مسکن و اجاره بها از سوی شورای نگهبان گفت ...
می متالز - با آغاز ماه می قیمت ورق گرم در بسیاری از بنادر جهان صعودی شد در مقابل گزارش ها نشان می دهد هفته گذشته قیمت ورق های سرد و ورق های گالوانیزه ثابت بود ...
می متالز - صبح امروز، چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه، رویداد ارائه نیاز های فناورانه صنعت فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری دومین روز از سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس 2024 با حضور تعدادی از معاونین و مدیران شرکت ...
می متالز - فولادسازان چینی در پی رشد نسبی قیمت ها در ماه آوریل، میزان تولیدات خود را افزایش دادند و پیش بینی ها از تداوم روند صعودی تولید محصولات فولادی در ماه می حکایت دارد ...
می متالز - عضو هیات رئیسه مجلس ماندگار بودن تصمیمات اخذ شده در حوزه خودرو به ساماندهی و ثبات بازار کمک می کند ...
می متالز - نایب رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف ایران گفت: با وجود اینکه اتاق ارز و طلا بیش از 20 هزار سکه واگذار کرده، اما حباب سکه به دلیل تقاضا با افزایش همراه شده است ...
می متالز - چهارشنبه، نوزدهم اردیبهشت ماه 1403 آیین امضاء تفاهم نامه همکاری میان صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکت فولاد مبارکه و صندوق توسعه فناوری های نوین برگزار شد.
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از بی برنامگی دولت برای حل مشکل ناترازی برق در کشور و حل مشکل خاموشی با راهکار اشتباه قطع برق صنایع ...
می متالز - یحیی پالیزدار، مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه اینوتکس 2024 گفت: اینوتکس جمع سالانه اکوسیستم نوآوری ایران است ...
می متالز - سرپرست اداره کل زمین شناسی و اکتشافات معدنی گیلان با بیان این که طرح تحول زمین شناسی دریایی در تیرماه سال 1402 توسط این سازمان آغاز شد ...
می متالز - معاون صنایع عمومی وزارت صمت، نامه 10 انجمن صنعتی درباره نرخ ارز را منتسب به جریان تورم ساز خواند.
می متالز - از اول فروردین ماه تا هیجدهم اردیبهشت ماه 1403، شش میلیارد و 251 میلیون دلار ارز برای واردات تامین شده است.
می متالز - گزارش عملکرد دولت سیزدهم بیانگر ایجاد بیش از یک میلیون فرصت شغلی در کشور، قرارگیری نرخ بیکاری در کانال 8 درصد ...
می متالز - میزان درآمدی که شرکت صبا فولاد خلیج فارس در اولین ماه از سال جاری و چهارمین ماه از سال مالی به سهام داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.
می متالز - محمدصادق خیاطیان، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه اینوتکس گفت: از رویکرد های جدیدی که در زمینه توسعه فناوری در کشور دنبال می کنیم ورود شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در شرکت های ...
می متالز - مجید جعفری، مدیرعامل شرکت آلومینیوم پارس اکسید کسرا از عرضه سهام شرکت آلومینیوم پارس اکسید کسرا در سال جاری خبر داد.
می متالز - آخرین قیمت سنگ آهن وارداتی خلوص 62 درصد در چین 1.45 دلار افت داشته 118.75 دلار هر تن سی اف آر ثبت شده است ...
می متالز - صادرات سنگ آهن برزیل در آوریل سال جاری میلادی نسبت به سال گذشته 8 درصد رشد داشته 26.85 میلیون تن ثبت شده است. میزان صادرات نسبت به 26.63 میلیون تن ماه مارس ثبات نسبی داشت.
می متالز - صادرات سنگ آهن هند در ماه آوریل نسبت به ماه مارس حدود 30 درصد افت داشته 2.24 میلیون تن ثبت شد. میزان صادرات آوریل در پایین ترین سطح 8 ماه اخیر بوده و آخرین بار آگوست 2023 چنین رقمی ثبت شد ...
می متالز - شرکت های بائو استیل چین، هلدینگ پوسکو کره جنوبی و چاینا استیل تایوان، سه شرکت بزرگ فولاد آسیای شرقی، افزایش سالانه در نتایج مالی خود برای سه ماهه اول سال مالی 2024 گزارش کردند.
می متالز - وزیر معادن و نفت طالبان در دیدار با مدیر اجرایی پروژه تاپی و همچنین سفیر ترکمنستان در کابل با تاکید بر گسترش روابط افغانستان با منطقه و جهان گفت هیچ مانعی برای اجرای پروژه تاپی وجود ندارد.
می متالز - مدیر عامل شرکت ملی انفورماتیک گفت: هوش مصنوعی ایجاد شده تا جایگزین انسان ها در پست های سطح پایین باشد.
می متالز - آخرین قیمت قراضه سنگین وارداتی 20-80 در ترکیه 1.5 دلار افت داشته 383 دلار هر تن سی اف آر ثبت شده است ...
می متالز - دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در بازدید از فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان موتور محرک مسوولیت های اجتماعی در هرمزگان است ...
می متالز - مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست ایمیدرو از برگزاری نخستین المپیاد علمی-عملیاتی آتش نشانی در شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی کشور توسط ایمیدرو خبر داد.
می متالز - استاندار کردستان، تکمیل زنجیرە تولید فولاد و جلوگیری از خام فروشی را یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم در استان کردستان عنوان کرد.
می متالز - فروش شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی یزد (بکام) به عنوان قلب تولید فیبر نوری کشور در فروردین ماه 1403 نسبت به مدت مشابه قبلی 106 درصد رشد داشته است!
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد غرب آسیا به همراه هیات مدیره و مدیران فنی و بازرگانی این شرکت از شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.
می متالز - مدیرعامل راه آهن با یادآوری سیر حدود 8000 واگن شیر بسته (بدون ترمز) در شبکه ریلی، گفت: از این تعداد 7هزار واگن رفع ایراد شد و به شبکه سیر بازگشت.
می متالز - مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن از کاهش 12 درصدی حوادث راه آهن در سال گذشته خبر داد و گفت: حوادث درجه یک ریلی 6 درصد رشد داشته است.
می متالز - مدیر کل دفتر شبه قاره هند سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به از سرگیری تبادل تجاری ایران و سریلانکا، گفت: تهاتر پول نفت ایران با چای سریلانکا ...
می متالز - بر اساس گزارش موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی، از متوسط تورم 27.1 درصدی در دوره 1402 - 1392 ...
می متالز - تجارت غیرنفتی مصر برای چهل ویکمین ماه متوالی کاهش می یابد.
می متالز - وزیر نفت گفت: وزارت نفت هم اکنون یک هزار قرارداد با بیش از 670 شرکت دانش بنیان به ارزش یک میلیارد دلار امضا کرده است.
می متالز - اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات بازار ارز و همچنین تمدید تبصره مصوبه قانونی تأمین مالی منابع مربوط به طرح 550 هزار هکتاری ...
می متالز - سازمان ملی استاندارد ایران اعلام کرد: به علت وجود نقص فنی در برخی از خودرو های مدل ایکس 55 پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره گذاری این خودرو متوقف می شود.
می متالز - یک مقام مسوول گفت: خط لوله تبریز - خوی - ارومیه هفته آینده به بهره برداری می رسد. این پروژه به طول 220 کیلومتر 14 اینچ و 16 کیلومتر 7 اینچ، در مجموع 236 کیلومتر تعریف و اجرا شده است.
می متالز - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال 1402 مجموع واردات هواپیما های بزرگ، آموزشی و هلیکوپتر به 78 فروند رسیده است.
می متالز - ماینر هایی که به صورت غیرمجاز رمزارز استخراج می کنند، تحت عنوان کالای قاچاق ضبط و ماینر هایی که استاندارد رتبه مصرف انرژی را ندارند امحا می شوند.
می متالز - فردا هم زمان با سفر رئیس جمهور به استان قم عملیات اجرایی یک شهرک مسکونی دولتی به مساحت 555 هکتار تحت عنوان پرنیان یک در این استان آغاز می شود.
می متالز - امروز بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت آغاز و تا 22 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
می متالز - مدیر پروژه خودرو های برقی وزارت صمت گفت: باید هدف گذاری کنیم که در 5 سال آینده ناوگان حمل ونقل شهری را با کمک وزارت نیرو، وزارت نفت و خودروسازان، برقی کنیم.
می متالز - در حال حاضر کلیه مودیان که کمتر از 18 میلیارد تومان فروش در سال داشته باشند می توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم مانند اقساط طولانی تر و عدم نیاز به نگهداری اسناد و ...
می متالز - یک کارشناس حوزه مسکن گفت: خرید مسکن با دلار، بیت کوین و ... نوعی خروج ارز از کشور محسوب می شود، قطعاً این روند مطلوب نبوده و نیازمند قوانین سخت در این زمینه خواهد بود.
می متالز - وزیر نفت از رشد 60 درصدی تولید نفت نسبت به آغاز دولت خبر داد و گفت: 50 پروژه جدید در نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی به ارزش 47.5 میلیار دلار در دولت سیزدهم آغاز شده است.
می متالز - معاون امور معادن و فرآوری مواد وزارت صنعت، معدن و تجارت می گوید: بیش از 11 سال از تصویب قانون تجمیع و هم افزایی نتایج فعالیت های تولید اطلاعات پایه زمین شناسی و اکتشافی می گذرد ...
می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: موافق تولید یک میلیون کاتد در شرکت مس هستیم ...
می متالز - غول انرژی عربستان سعودی یعنی شرکت آرامکو اعلام کرد که در مقایسه با سه ماهه اول سال گذشته میلادی، سود خالص این شرکت ثبت شده در بورس عربستان تا پایان مارس 2024، 14.44 درصد کاهش یافته است.
می متالز - رجب رحمانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر این که بازار سرمایه بهترین مسیر جهش تولید و جذب نقدینگی های سرگردان است، گفت: تازه وارد ها با صندوق های سرمایه گذاری وارد بورس شوند.
می متالز - رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مباحث معدنی بعد از نفت به عنوان دومین زمینه برای ثروت آفرینی کشور است.
می متالز - سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: سهم شرکت های دانش بنیان در بخش معدن زیر 5 درصد است و این موجب شد جایگاه شرکت های دانش بنیان و مزیت های خاص آنها در بخش معدن مغفول بماند.
می متالز - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دستور می دهیم حتما موضوع معدن کامو بررسی شود و اگر آلایندگی اتفاق افتاده باشد در اولین فرصت طبق قانون برخورد می کنیم.
می متالز - معاونت نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، جزییات تغییرات مبلغ فروش 50 شرکت بزرگ بازار سرمایه از نظر ارزش بازار در اسفندماه 1402 را اعلام کرد.
می متالز - رئیس دانشکده مهندسی معدن دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به عمیق تر شدن معادن سطحی گفت: برای تحلیل وضعیت معادن نیاز به توسعه فناوری های مکانیک سنگ است.
می متالز - وزیر نفت گفت: میزان استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوخت گیری در جایگاه ها با فرهنگ سازی که انجام شده از 30 درصد به 76 درصد افزایش یافته است.
می متالز - مدیرکل اقتصادی بانک مرکزی گفت: رشد پایه پولی در سال 1402 روند نزولی قابل توجهی را تجربه کرد.
می متالز - کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز 7 میلیارد و 100 میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی حدود 3 هزار و 628 میلیارد تومان ثبت شد.
می متالز - شاخص کل بورس امروز 19 اردیبهشت با کاهش 12 هزار و 329 واحدی در سطح 2 میلیون و 219 هزار واحدی قرار گرفت.
می متالز - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: فرآیند ثبت اطلاعات در سامانه جامع تجارت و سامانه مودیان یکپارچه تسهیل شده است.
می متالز - مراسم رونمایی از کتاب صنعت سبز در خدمت فلز سرخ صبح چهارشنبه درحالی به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان برگزار شد که مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران معتقد است باوجود ذخایر بیشتر مس ...
می متالز - استاندار لرستان گفت: تعیین تکلیف مجتمع فولاد و ذوب آهن ازنا جزو مصوبات سفر 1400 رییس جمهور به استان است که در این راستا در صورت عدم تمکین از حکم قضایی ...
  • ۱