جمعه ۰۴ خردادساعت ۰۳:۱۰May 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 اردیبهشت 1403 - felezatkhavarmianeh.ir

می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اسفند 1402 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 2 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 3 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 4 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 5 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 7 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 8 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 9 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 10 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 11 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 12 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 14 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 16 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 17 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 18 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 20 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 22 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 24 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 25 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 26 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 27 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 30 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 31 اردیبهشت 1403 
می متالز - منظور با تأکید بر اعلام جداول بودجه تا آخر اردیبهشت ماه از سوی مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: براساس زمان بندی طراحی شده در قانون ...
می متالز - گروه خودروسازی سایپا از امروز چهارشنبه فروش محصولات خود را آغاز کرد.
می متالز - مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: ذوب آهن تنها تولیدکننده ریل در غرب آسیاست و تامین ریل کلیه پروژه های ریلی کشور از جمله خطوط آهن بین شهری و متروی کلان شهر ها توسط ذوب آهن اصفهان انجام می شود.
می متالز - به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) جشن بانوی کرامت با حضور جمعی از بانوان گروه فولاد خوزستان روز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه 1403 در تالار شهید امتی برگزار شد.
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با تاکید بر لزوم ایجاد شفافیت و رعایت اصل پاسخگویی گفت: ارزیابی به ارتقای سطح کارآمدی و بهره وری شرکت ملی مس کمک می کند.
می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران موفق به کسب گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISO/IEC 27001) شد.
می متالز - رئییس کل دادگستری مازندران گفت: سه ماه به صاحبان معادن در مرزن آباد چالوس فرصت می دهیم تا علاوه بر جلب رضایت مردم منطقه ...
می متالز - پتروشیمی شهید تندگویان با هماهنگی اداره کار و خدمات اشتغال منطقه ویژه پتروشیمی، اقدام به استخدام نیرو های بومی کرد.
می متالز - استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از سرمایه گذاران و هلدینگ ها برای سرمایه گذاری در حوزه معادن استان دعوت شده تا منجر به فعال شدن معادن شود ...
می متالز - عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و روسیه گفت: ارزش صادرات ایران به روسیه در سال 1397 کمتر از 280 میلیون دلار بود، اما این رقم در پایان سال 1402 به حدود یک میلیارد دلار رسید.
می متالز - رئیس خانه معدن خراسان رضوی گفت: باید به تولیدکنندگان در حوزه معدن اعتماد شود، اگر فشار بیاورند کار در حوزه معدن قفل می شود.
می متالز - جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: 69 تن سنگ معدن سلستین در شاهرود توقیف و سه متهم سودجو در این راستا نیز دستگیر شدند.
می متالز - کارشناس بازار سرمایه با اشاره به اینکه در حال حاضر بورس ایران روندی صعودی دارد، گفت: در شرایط کنونی نمی توان انتظار داشت همه نماد ها به یک اندازه رشد کنند.
می متالز - مرحله جدید ثبت نام خودرو های وارداتی از امروز برای ثبت نام کنندگانی که در اسفند ماه سال 1401 حساب خود را بلوکه نموده اند آغاز شده است.
می متالز - وزیر نفت گفت: بهره برداری از 79 طرح نیمه تمام و آغاز اجرای 50 طرح جدید درحوزه نفت، گاز و پتروشیمی از جمله برنامه های وزارت نفت در سال جاری است که اقدامی بی سابقه و انقلاب در این صنعت است.
می متالز - فایننشال تایمز در گزارشی به بررسی فعالیت کشور های عربی خلیج فارس در بخش معدن پرداخته است؛ کشور هایی که به دنبال تنوع بخشیدن به اقتصاد خود و دوری از وابستگی به نفت هستند.
می متالز - پس از گسترش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ورود آب دریاچه مهارلو به داخل فروچاله ای در شرق دریاچه ...
می متالز - جلسه کارگروه گمرک، لجستیک و استاندارد اتاق فکر همکاری های اقتصادی ایران و عربستان به میزبانی دبیرخانه این اتاق فکر و با حضور رئیس کمیسیون حمل ونقل اتاق تهران ...
می متالز - مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال توانیر از اجرای بیش از 90 درصد برنامه های نگهداری و تعمیرات شبکه انتقال و فوق توزیع شبکه برق کشور خبر داد.
می متالز - بررسی عملکرد شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی حاکی از آن است که این شورا، اگرچه طی سال های فعالیت خود دستاورد هایی در راستای بهبود محیط کسب وکار و رفع موانع فعالیت اقتصادی داشته ...
می متالز - گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه ای از اجرای طرح فروش محصولات خود از روز چهارشنبه هفته جاری (26 اردیبهشت ماه) تا زمان تکمیل ظرفیت برای سه گروه از متقاضیان عادی ...
می متالز - هر کشور برای پیشرفت و آینده بهتر شهروندان خود تلاش می کند؛ اما چگونه به آن می رسد؟ برنامه های توسعه به عنوان یک نقشه راه عمل می کند و مسیری را که یک کشور طی خواهد کرد مشخص می کند.
می متالز - عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تبصره هدفمندی با نرخ های سال گذشته در نظر گرفته شده است و دولت نباید برنامه ای برای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی کردن آن داشته باشد.
می متالز - پرونده شماره جدید تجارت فردا به روند انحصاری شدن تجارت پرداخته است. در این پرونده دو مقطع تاریخی که در آن نقش دولت در تجارت خارجی پررنگ تر شده مورد بررسی قرار گرفته است ...
می متالز - وضع قوانین سخت گیرانه از سوی جوامع بین المللی و دولت ها، تغییر ارزش ها و افزایش انتظارات اجتماعی باعث ایجاد چالش های جدیدی در حوزه معادن و صنایع معدنی شده است ...
می متالز - طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه هفته جاری (26 اردیبهشت ماه) آغاز می شود.
می متالز - رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشگاه صنایع و معادن متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه متعلقات و کارکنان به دانشگاه خواجه نصیرِالدین طوسی ملحق شد.
می متالز - مدیرعامل بانک مسکن با بیان اینکه از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون قرارداد تسهیلاتی بیش از 350 هزار واحد به مبلغ 162 همت توسط بانک مسکن پرداخت شد ...
می متالز - رسانه های داخلی عراق اعلام کردند: شرکت توتال فرانسه در زمان حاضر پروژه بزرگ ساخت اولین تأسیسات انرژی خورشیدی عراق را شروع کرده است.
می متالز - بررسی اولیه از تارنمای وزارتخانه ها و سازمان های ذی ربط حاکی از شناسایی حدود 50سامانه مختلف مرتبط با فعالیت های اقتصادی است که در صورت بررسی دقیق تر ...
می متالز - معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: بانک کشاورزی به عنوان اولین بانک، چک الکترونیک سایر بانک ها را از طریق ابزار های بانکی خود به صورت غیرحضوری و الکترونیک نقد می کند.
می متالز - با فروش حدود نیم تن طلا در حراج بیست وپنجم رکورد جدیدی در معاملات شمش طلای مرکز مبادله ایران ثبت شد.
می متالز - رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
می متالز - دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی گفت: یک و نیم درصد از حدود 6 درصد نرخ رشد اقتصادی کشور ناشی از فعالیت این مناطق بوده است.
می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درباره تصویب کلیات طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت های اقتصادی کشور توضیحاتی ارائه کرد.
می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایط کنونی که در سیاست های کلان کشور به دنبال افزایش ظرفیت تولید هستیم، دیگر نباید ظرفیت تولید کنونی را با قطع برق صنایع محدود کرد.
می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طی سال های گذشته تحریم و فشار بحران ها و چالش هایی مانند تورم، ناترازی بانک ها ...
می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه کنترل و کاهش نرخ تورم در کشور راهکار هایی دارد که باید در مجلس دوازدهم با جدیت پیگیری شود، گفت: در فضایی که وجود مشکلات اقتصادی در کشور محسوس است ...
می متالز - سازنده خودروی برقی زیکر که یک شرکت مستقر در چین است به دنبال افزایش سهم فروش خودرو های خود در بازار آمریکا است.
می متالز - مدیرعامل بورس انرژی گفت: از دوشنبه 24 اردیبهشت برای نخستین بار از سوی آب و فاضلاب استان تهران، پساب در بورس انرژی عرضه خواهد شد.
می متالز - ریزش شدید قیمت لیتیوم کربنات در بازار چین طی سال 2023 با کاهش قیمت سیستم های ذخیره انرژی در سال 2024 همراه شد ...
می متالز - همه ما می دانیم که بازار سرمایه این روز ها حال و روز خوشی را سپری نمی کند. تقریباً از 17 اردیبهشت 1402، بورس دیگر نتوانست آنگونه که باید و شاید نظر اهالی خود را جلب نماید ...
می متالز - مدیرکل دفتر برنامه ریزی کلان شرکت مادرتخصصی برق حرارتی گفت: ظرفیت نیروگاه های کل کشور همزمان با اتصال دومین واحد گازی نیروگاه تربت حیدریه به شبکه سراسری برق از مرز 93 هزار مگاوات عبور کرد.
می متالز - یک کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود 4 هزار و 400 میلیارد تومان رسید.
می متالز - معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور گفت: تا پایان امسال 15 مجتمع صنعت پتروشیمی با ظرفیت بیش از 100 میلیون تن فراورده در سال افزوده خواهد شد.
می متالز - "فولاژ" در این ماه با ثبت درآمد یک هزار و 299 میلیارد تومانی، بر روند رو به رشد خود صحه گذاشته است.
می متالز - دکتر صمدزاده معاون سرمایه های انسانی شرکت آهن و فولاد ارفع از برگزاری دومین مراسم تکریم فرزندان دختر همکاران شاغل در شرکت ...
می متالز - سومین همایش بزرگ "دوقلو ها و چندقلو های سیرجانی" با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی و ارج نهادن به کانون خانواده، هم زمان با 22 اردیبهشت ماه روز جهانی دوقلوها ...
می متالز - رئیس سازمان صمت هرمزگان گفت: فاز دوم سیکل ترکیبی نیروگاه برق آلومینیوم المهدی در 6 ماهه آینده وارد مدار می شود.
می متالز - شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با سرمایه ثبت شده 30 هزار میلیاردتومانی، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین ماه سال جاری خود را در سامانه کدال منتشر کرد ...
می متالز - پتروشیمی ایلام 5 هزار و 412 تن از محصول پلی اتیلن سنگین فیلم F 7000 را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد.
می متالز - معاون توسعه و بهره برداری معادن شرکت آلومینای ایران با بیان اینکه این شرکت تاکنون برای 13 معدن بوکسیت پروانه بهره برداری گرفته است گفت: اینک برای یک معدن دیگر نیز گواهی کشف گرفته ایم.
می متالز - تیم فوتبال نوجوانان فولاد هرمزگان با برتری مقابل تیم داراب گرد به لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور صعود کرد.
می متالز - درحالی که بیست وپنجمین حراج شمش طلا از ساعت 12 امروز (23 اردیبهشت) در حال برگزاری است، زمان برگزاری جلسه بعدی این حراج، سه شنبه (25 اردیبهشت) اعلام شد.
می متالز - سخنگوی ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مشاهدات میدانی نشان می دهد حدود 10 درصد بازار پوشاک به کالای قاچاق اختصاص دارد، گفت: بخشی از لوازم خانگی کره ای موجود در بازار ...
می متالز - میزان درآمد حاصل از فروش محصولات شیراز در داخل کشور، 52 درصد از مجموع درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد.
می متالز - برقی سازی صنعت حمل ونقل در جهان تقاضا را برای فولاد الکتریک چین افزایش داده است.
می متالز - در حاشیه ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی صنعت پخش ایران و با حضور معاون تجارت و خدمات وزارت صمت، برای اولین بار دستورالعمل شرکت های لجستیک طرف سوم یا 3pl رونمایی شد.
می متالز - مراسم گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت با حضور وزیر صمت و معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در محل موزه دفاع مقدس برگزار شد.
می متالز - وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که نگاه وزارت صمت به بانوان و آقایان یکسان بوده و نظام ارزشیابی وزارتخانه مبتنی بر عملکرد آن ها بوده است.
می متالز - وزارت انرژی آمریکا از افزایش 110هزاربشکه ای تولید سوخت مایع ایران در سه ماهه نخست 2024 خبر داد و ایران را بزرگترین تولیدکننده این محصول پس از عربستان در اوپک معرفی کرد.
می متالز - نخستین زیست پالایشگاه تولید بایواتانول سوختی، دومین قرارداد فروش محصول خود را منعقد کرد.
می متالز - با حضور با حضور مدیرعامل شرکت های خدماتی 38 پهنه صنعتی و همچنین مدیر نظارت بر شهرک های غیردولتی و شرکت های خدماتی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ...
می متالز - در آغاز سال جدید مقدار فروش محصولات "شاروم" نسبت به ماه گذشته 15 درصد افزایش پیدا کرد.
می متالز - مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور 11 اطلاعیه جداگانه از پذیرش های جدید برای عرضه در بازار اصلی و فرعی خبر داد.
می متالز - سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت با بیان اینکه اگر مراجعات مردمی برای استفاده از کارت آزاد بیشتر شود، ممکن است شارژ کارت آزاد از لحاظ لیتری و یا از لحاظ تعداد دفعات مجاز سوخت گیری تمام شود ...
می متالز - مدیرعامل شرکت پالایش گاز هویزه خلیج فارس گفت: در سال 1402 موفق شدیم فاز یک پالایش گاز هویزه را پس از مدت 10 سال از آغاز پروژه، وارد مدار تولید کنیم.
می متالز - در حال حاضر، قیمت بیت کوین دوره جدیدی از نوسانات کم را آغاز کرده است که پیش از این نیز دوره های ناامیدکننده مشابهی از این نوع را تجربه کرده است.
می متالز - عرضه سیمانی ها در بورس کالا امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت) و فردا دوشنبه (24 اردیبهشت) انجام می شود ...
می متالز - با وجود آنکه بورس کالای ایران همواره پیشتاز راه اندازی و توسعه ابزار های مالی و مشتقه در بازار سرمایه ایران بوده است ...
می متالز - قیمت سیمان امروز، یکشنبه 23 اردیبهشت 1403، باثبات و بدون نوسان خاصی گزارش می شود. در حال حاضر ساخت مسکن، ارز و تقاضای سوخت متغیر های تاثیرگذار بر روند بازار سیمان شناخته شده اند.
می متالز - با اعلام رئیس سازمان ملی استاندارد، خودرو های باری با بن سازه های قدیمی به دلیل عدم دریافت استاندارد های 85 گانه از چرخه تولید خارج خواهند شد.
می متالز - مدیرعامل شرکت نورد لوله صبح صبا گفت: ثبت رکورد های تولیدی در این شرکت وابستگی به کشور های خارجی در بحث واردات را کاهش می دهد.
می متالز - واردات سنگ آهن به ترکیه در سه ماه نخست سال جاری میلادی 35 درصد رشد سالانه داشته به 2.69 میلیون تن رسید که به دلیل افزایش تولید فولاد ترکیه در این مدت بود ...
می متالز - فعالیت بازار ورق گرم ترکیه مطلوب نیست. هزینه های تولید بالاست و تولیدکننده ها سعی دارند از تخفیف اجتناب کنند ولی رکود تقاضا برخی را وادار کرده با تخفیف معامله کنند ...
می متالز - قیمت میلگرد ترکیه تحت فشار ضعف خرید داخلی و خارجی قرار دارد. فولادسازان شروع به کاهش پیشنهادات قیمت خود برای یافتن مقداری تقاضا کرده اند و چشم انداز بازار منفی است.
می متالز - در ژانویه تا آوریل 2024، شرکت های فولادی چین صادرات فولاد را 27 درصد نسبت به مدت مشابه سال 2023 افزایش دادند و به 35.02 میلیون تن رسید. همچنین واردات محصولات فولادی با 3 ...
می متالز - هند در حال بررسی ارائه مشوق هایی برای تشویق شرکت های خصوصی جهت ایجاد تاسیسات پردازش لیتیوم است تا بتواند صنعت نوپای استخراج لیتیوم خود را برای استفاده در باتری های خودرو های برقی توسعه دهد.
می متالز - محسن ابوعلی معاون فنی و بهره برداری شرکت فولاد اکسین در سومین روز از بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، اظهار کرد: مقام معظم رهبری شعار سال 1402 را (مهار تورم ...
می متالز - یکی از موضوعات زیست محیطی که همواره محل جدال کارشناسان بوده کیفیت بنزین بوده است، اما اکنون خبر امکان تولید بنزین یورو 5 در یکی از پالایشگاه های کشور در رسانه ها منتشر شده است.
می متالز - مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: 800 میلیون یورو از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، اقدام های مناسبی برای نوسازی و تعمیرات تأسیسات ...
می متالز - نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: چند شرکت بزرگ معدنی کشور کنسرسیومی با هدف ورود به معادن افغانستان شکل داده اند و یک شرکت فولادساز بزرگ هم تصمیمات جدی برای ورود به بازار معدن ...
می متالز - استاندار ایلام بر لزوم فعال شدن معادن بیتومین استان ایلام تاکید کرد.
می متالز - سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد: در سومین هفته اردیبهشت، 11 ناشر سود سنواتی و جاری سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه سجام برای بیش از 500 هزار سهامدار واریز ...
می متالز - بانک پارسیان باهدف تأمین مالی فعالان صنعت پزشکی و معرفی هرچه بیشتر خدمات بانکی خود در حوزه سلامت، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ...
می متالز - رئیس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: برای رقابت در بازار های جهانی نیازمند اصلاحات اساسی هستیم، چون که رقبای خارجی ...
می متالز - نماینده مردم یزد و رئیس فراکسیون معدن و صنایع معدنی مجلس شورای اسلامی با اشاره اینکه معادنی که آسیب های بسیاری به محیط زیست و راه های استان زده اند باید برای جبران آن ...
می متالز - زائران حج تمتع می توانند از امروز نسبت به دریافت 500 دلار ارز ویژه حج در شعب منتخب بانک ملی اقدام کنند.
می متالز - سامانه جامع تجارت از الزام ثبت بارنامه و واگذاری آن به صاحب کالا برای استفاده در فرآیند اظهار گمرکی، در این سامانه خبر داد.
می متالز - از سال 1394 که قانون خروج بانک ها از بنگاهداری تصویب شد، تا شهریور 1400 یعنی طی 6 سال حدود 55 هزار میلیارد تومان مجموع دارایی های مازاد بانک ها فروخته شده بود ...
می متالز - تفاهم نامه "توسعه اقتصاد دانش بنیان در صنایع پالایشی" بین شرکت نفت سپاهان و معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری به امضا رسید.
می متالز - رئیس دیوان محاسبات کشور، از مجموع تسهیلات اعطایی صندوق یک سوم آن به بخش خصوصی واقعی تخصیص داده شده است.
می متالز - رئیس دیوان محاسبات با ورود مستقیم صندوق توسعه ملی به طرح های بالادستی نفت مخالفت کرد.
می متالز - جلسه ممیزی و انطباق سیستم ها با استاندارد های مدیریت کیفیت برگزار شد و در آیین آغازین این رویداد، مرتضی صادقی مدیر مهندسی صنایع و تعالی سازمانی فولاد سنگان ضمن خیرمقدم به معاونین ...
می متالز - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین 45 هزار هکتار زمین نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت:منابع مالی نهضت ملی را با مولدسازی تامین می کنیم.
می متالز - رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: 17.76میلیارد دلار از منابع و تسهیلات صندوق هنوز برنگشته است.
می متالز - بیست وپنجمین جلسه حراج شمش طلای مرکز مبادله ایران از ساعت 12 امروز یک شنبه 23 اردیبهشت 1403 برگزار می شود.
می متالز - در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 44هزار و 879 تومان و حواله دلار نیز به 41هزار و 904 تومان رسید.
می متالز - بر اساس داده های گمرک چین، واردات گاز طبیعی این کشور در چهار ماهه اول سال جاری میلادی در مقایسه با مدت مشابه در سال 2023 حدود 21 درصد افزایش یافته است.
  • ۱