سه شنبه ۰۸ خردادساعت ۱۲:۳۱May 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 اردیبهشت 1403 - felezatkhavarmianeh.ir

می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اسفند 1402 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 فروردین 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 1 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 2 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 3 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 4 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 5 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 6 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 7 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 8 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 9 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 10 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 11 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 12 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 13 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 14 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 15 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 16 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 17 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 18 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 19 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 20 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 21 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 22 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 23 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 24 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 25 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 26 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 27 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 28 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 29 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 30 اردیبهشت 1403 می متالز :پایگاه خبری تحلیلی و اطلاع رسانی معادن و فلزات خاور میانه 31 اردیبهشت 1403 
می متالز - تالار صادراتی بورس کالای ایران هفته گذشته میزبان عرضه 244 هزار تن محصول بود که منجر به معامله 107 هزار تن کالا و محصول شد و ارزش بیش از 2 همت را رقم زد.
می متالز - شرکت بهینه سازی مصرف سوخت با هدف افزایش همکاری دوجانبه و آموزش نیروی انسانی با پژوهشگاه صنعت نفت قرارداد همکاری امضا کرد.
می متالز - در آگهی های بازار خودرو، شاهین دنده ای مدل 1401 با کارکرد 33 هزار کیلومتر امروز بیست و هشتم اردیبهشت 650 میلیون تومان به فروش می رسد
می متالز - کل هفته پیش یک هزار و 339 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 268 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیش از آن 86 درصد افزایش داشت.
می متالز - در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در تهران برگزار است، پتروشیمی ایلام و پتروشیمی جم تفاهم نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری و تبادل نیروی انسانی منعقد کردند.
می متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران گفت: ساخت دودکش اجکتور (Ejector Stack) پروژه احداث کارخانه آهن اسفنجی بافق در مراحل پایانی قرار دارد.
می متالز - معاون سرمایه گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی از شرکت ملی نفت به دلیل عدم پرداخت اقساط معوقه و مخالفت با فعالیت صندوق در صنایع بالادستی انتقاد کرد.
می متالز - بازار کرپپتو در میان 10 کشور اول جهان محبوبیت و معاملات بیشتری دارد و ایرانی ها با 12 میلیون نفر در رده چهارم بازار رمز ارز ایستاده اند.
می متالز - ترامپ مدعی شد در صورت بازگشت دوباره به کاخ سفید از حقوق سرمایه گذاران کریپتو محافظت خواهد کرد و دوست داران رمز ارز بهتر است به وی رای دهند.
می متالز - امسال 4 میلیون و 500 هزار تن محصول در پتروشیمی مارون تولید شد، محصولات این شرکت علاوه بر تامین داخلی به کشور های مختلف جهان از جمله ترکیه و آسیای جنوبی صادر می شود.
می متالز - صندوق بین المللی پول (IMF) هشدار داد که روند ایجاد بلوک های اقتصادی غربی به رهبری ایالات متحده و همچنین بلوک های همسو با چین، همکاری تجاری و رشد کلی اقتصاد جهانی را تهدید می کند.
می متالز - بانک ملی ایران به دنبال امضای تفاهمنامه با شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با هدف خدمت رسانی بیشتر به آحاد اجتماع سرمایه گذار هوشمند سازی جایگاه های عرضه سوخت کشور شد.
می متالز - با امضای تفاهم نامه های راهبردی، سامانه هوشمند سوخت کشور با سخت افزار و نرم افزار های بومی با مشارکت بانک ملت نوسازی می شود.
می متالز - طبق آمار سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ارزش صادرات محصولات معدنی و صنایع معدنی کشور برای نخستین بار در سال 1402 ...
می متالز - در حالی از اسفندماه پارسال عرضه های اولیه در بازار سرمایه لغو شده بود که قرار است عرضه اولیه 15 درصد سهام شرکت گوهر فام طی دو مرحله به روش ترکیبی، چهارشنبه هفته جاری در فرابورس انجام شود.
می متالز - در ذیل یادداشت دکتر کیارش مهرانی مدرس علوم مدیریت مالی و بازار سرمایه در ارتباط با "نقدی بر مطالبه انتقال معادن مس به بهانه عدم ارزش گذاری در زمان واگذاری" را می خوانید.
می متالز - ابراهیم کاظمی، مدیر آموزش و توسعه سرمایه های انسانی فولاد مبارکه افزود: فولاد مبارکه در راستای نهادینه سازی فرهنگ آموزش و یادگیری ...
می متالز - شرکت فولاد مبارکه همه ساله برای تحقق و دست یابی به برنامه تولید، یک شعار محوری را مطرح می کند که امسال شعار پایداری و نوآوری در تولید و توسعه، سرآمدی در فرهنگ را انتخاب کرده است ...
می متالز - عضو هیات مدیره انجمن فولاد ایران گفت: بخشنامه جدید ارزی مبنی بر عرضه ارز صادرات فولاد در سامانه نیما علی رغم تمام هشدار هایی که داده می شد ...
می متالز - مرکز جامع تصویربرداری پزشکی به زودی در شهرستان بافق راه اندازی می شود.
می متالز - مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از شروع حفاری های اکتشافی برای کشف و استحصال ذخیره معدنی در سه چاهون خبر داد و گفت ...
می متالز - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با اشاره به امضای 15 میلیارد دلار قرارداد در 2.5 سال دولت سیزدهم در بالادست صنعت نفت، گفت: به طور میانگین سالانه 6 ...
می متالز - شرکت ملی نفت ایران هشت تفاهم نامه با شرکت های اکتشاف و تولید ایرانی با هدف توسعه میدان های نفتی و گازی به ارزش 8 میلیارد دلار امضا کرد.
می متالز - مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در حاشیه جشن روز دختر و ولادت حضرت معصومه گفت: تعظیم شعائر و دیدار با کارکنان فولاد مبارکه از جمله اهداف برگزاری این مناسبت هاست که علاوه بر آن در این جشن ها ...
می متالز - بازگشت آرامش به بازار ارز نشان می دهد روند بهبود تعاملات تجاری و اقتصادی با کشور های منطقه در پیش روست.
می متالز - مهندس سیدحسین هاشمی مدیر کارخانه احیا مستقیم شرکت آهن و فولاد ارفع از ثبت رکورد جدید تولید روزانه در این واحد به میزان 3723 تُن آهن اسفنجی در 20 اردیبهشت 1403 خبر داد.
می متالز - یک کارشناس پولی و بانکی گفت: برات الکترونیک سپامی حاصل هماهنگی بین وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، بانک عامل و خزانه داری کل کشور است.
می متالز - مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین خوزستان در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه نفت ...
می متالز - مسائل حمل ونقل پایتخت با حضور شهردار تهران در نشست هفته آتی کمیسیون بررسی می شود.
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با بیان اینکه در های اکسین به روی همه شرکت های فعال در حوزه صنعت نفت باز است، گفت: اکسین با تامین نیاز صنعت نفت در اجرای پروژه گوره به جاسک ...
می متالز - معاون وزیر کشور گفت: تولیدات فولاد اکسین تاثیر بسیار زیادی در ارتقا توان و قدرت اقتصادی و دفاعی کشور دارد و باید نگاهی ویژه به این شرکت و توانمندی های این شرکت داشت.
می متالز - معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه فولاد اکسین خوزستان یکی از صادرکنندگان برتر کشور است ...
می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن گفت: بنیاد مسکن در اقدام غیر قانونی و با صدور بخشنامه داخلی برای طرح های تفکیکی از مردم پول و زمین اخذ می کند ...
می متالز - معاون امور مجلس رئیس جمهور اعلام کرد: طرح احداث کارخانه آهن اسفنجی بیجار با 150 میلیون یورو سرمایه گذاری در حال اجراست.
می متالز - مدیرعامل شرکت توانیر گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود 9 هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور افزوده شده است.
می متالز - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مالیات های نجومی از طریق مالیات بر عایدی سرمایه اخذ شده تا سوداگران از این بازار جمع آوری شوند.
می متالز - مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: سال گذشته 74 میلیون و 300 هزار تن محصول پتروشیمی در کشور تولید شد.
می متالز - طبق قانون جهش تولید مسکن باید تمامی بانک ها 20 درصد از تسهیلات خود را به ساخت مسکن اختصاص دهند.
می متالز - کارشناس بازار مسکن گفت: با اجرایی شدن سامانه خودنویس از سال گذشته، قیمت های اجاره در فصل جابه جایی کاهش یافته است.
می متالز - داوود جعفری فر، مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در راستای تامین پایدار خوراک مجتمع روز پرفروغ و پرکاری را در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران پشت سر گذاشت.
می متالز - اضافه شدن خودرو های برقی به ناوگان ملی دولت های غربی، 10 میلیارد دلار ضرر در درآمد حاصل از عوارض سوخت برای دولت ها به همراه داشته است.
می متالز - مهلت ثبت نام در رویداد چالش تا 10 خردادماه 1403 تمدید شد.
می متالز - مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران گفت: با اقدامات و برنامه ریزی هایی که صورت گرفت در سال گذشته توانستیم با ثبت رکوردی تازه 6 ایستگاه تقویت فشار گاز را عملیاتی کنیم.
می متالز - سهم برق جهانی از تجدیدپذیر ها در سال 2023، به رکورد 30 درصد افزایش یافت و رشد برق بادی و خورشیدی از سوخت های فسیلی بسیار فراتر رفت.
می متالز - دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، در نشستی با مدیران ارشد نفتی این کشور ...
می متالز - سخنگوی دولت از انعقاد قرارداد یک میلیارد دلاری وزارت نفت با فناوران خبر داد و گفت: سال گذشته برای 12 دستگاه که قابلیت خرید و سفارش دهی داشتند ...
می متالز - در آخرین روز از سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس 2024 برخی از محصولات فناورانه کشور با حضور سخنگوی دولت رونمایی شد.
می متالز - گزارش موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی نشان می دهد صنایع با قیمت واحد پایین، سهم بالایی در سبد صادرات صنعتی کشور دارند و به عنوان مثال صنایع غذایی با قیمت واحد 0 ...
می متالز - استاندار فارس گفت: بر اساس توافق پیشین صورت گرفته با شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، بخشی از کارخانه سیمان شیراز تا پایان امسال به شهرستان خرامه انتقال خواهد یافت.
می متالز - سفیر چین و مقامات ارشد طالبان در سفر به لوگر پیشرفت ها و کار پروژه معدن مس عینک را از نزدیک نظارت و ارزیابی کردند.
می متالز - رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن اشاره به برگشت روند قیمت طلا در بازار های جهانی از مسیر کاهشی خود و افزایش 59 دلاری اونس طلا طی یک هفته اخیر ...
می متالز - چالش هایی از قبیل خروج سرمایه و سهم پایین بورس در تامین مالی اقتصاد؛ تردیدی باقی نمی گذارد که مشارکت مردم برای جهش تولید یک ضرورت غیرقابل انکار است.
می متالز - وزارت نیرو اعلام کرد، تلاش داریم با آمادگی حداکثری به استقبال فصل گرم تابستان 1403 برویم و در سالی که به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است ...
می متالز - بیت کوین 0.73 درصد از ارزش خود را طی 24 ساعت گذشته از دست داده و به 6219 به دلار رسیده است.
می متالز - قیمت هر انس طلا امروز با 0.30 درصد افزایش به 2353 دلار و 48 سنت رسید.
می متالز - قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 48 سنت معادل 0.57 افزایش به 84 دلار و 36 سنت رسید.
می متالز - رئیس مرکز بهبود فضای کسب و کار از الکترونیکی شدن 620 هزار مجوز کاغذی با دریافتِ شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها، خبر داد.
می متالز - تفاهمنامه مطالعات فاز سوم توسعه میدان نفتی دارخوین با هدف تولید روزانه 120 هزار بشکه نفت به ارزش سرمایه گذاری یک میلیارد و 100 میلیون دلار امضا شد.
می متالز - رضا عیوضلو، معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان این که افزایش نرخ سود باعث افت شدید ارزش دارایی نهاد های مالی خواهد شد ...
می متالز - احمد لطفی، رئیس اداره نظارت بر انتشار و ثبت اوراق بهادار سرمایه ای سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: با اجرای قانون جدید ابلاغ شده از سوی رئیس جمهور ...