شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۲:۴۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 31 فروردین 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 فروردین 1396 روزنامه قانون 2 فروردین 1396 روزنامه قانون 3 فروردین 1396 روزنامه قانون 4 فروردین 1396 روزنامه قانون 5 فروردین 1396 روزنامه قانون 6 فروردین 1396 روزنامه قانون 7 فروردین 1396 روزنامه قانون 8 فروردین 1396 روزنامه قانون 9 فروردین 1396 روزنامه قانون 10 فروردین 1396 روزنامه قانون 11 فروردین 1396 روزنامه قانون 12 فروردین 1396 روزنامه قانون 13 فروردین 1396 روزنامه قانون 14 فروردین 1396 روزنامه قانون 15 فروردین 1396 روزنامه قانون 16 فروردین 1396 روزنامه قانون 17 فروردین 1396 روزنامه قانون 18 فروردین 1396 روزنامه قانون 19 فروردین 1396 روزنامه قانون 20 فروردین 1396 روزنامه قانون 21 فروردین 1396 روزنامه قانون 22 فروردین 1396 روزنامه قانون 23 فروردین 1396 روزنامه قانون 24 فروردین 1396 روزنامه قانون 25 فروردین 1396 روزنامه قانون 26 فروردین 1396 روزنامه قانون 27 فروردین 1396 روزنامه قانون 28 فروردین 1396 روزنامه قانون 29 فروردین 1396 روزنامه قانون 30 فروردین 1396 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۷    
بانک مرکزی امروز (شنبه) ارزش برابری 39 ارز عمده را در برابر ریال اعلام کرد که بر مبنای آن ارزش 21 ارز همچون یورو و پوند انگلیس نسبت به پنجشنبه گذشته افزایش و در مقابل قیمت 13 ارز از جمله دلار آمریکا ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۱۹:۳۰    
امین تارخ می گوید: در بین بازیگران ما متاسفانه از بعضی از آنها دیده ام و شنیده ام که وقتی می خواهند فیلمنامه را به آنها بدهند تا پیش از کار بخوانند، می گویند فیلمنامه برای چه؟! پول چقدر می دهید؟!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۲/۰۱ - ۰۳:۱۸    
ایرانی ها سال گذشته چقدر مالیات دادند؟
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۴۲    
علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی نژاد ، نخستین واکنش را به رد صلاحیت احمدی نژاد و بقایی نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۳:۳۹    
شش نامزد احراز صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری را معرفی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۶    
علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما خواستار پخش زنده مناظره های انتخابات ریاست جمهوری پیش رو شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۳    
مشاور فرهنگی روحانی از تصمیم وی برای تجدید نظر در مصوبه امروز کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات درخصوص عدم پخش مناظره های تلویزیونی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۴    
نخستین نتیجه غیر رسمی بررسی صلاحیت های انتخابات ریاست جمهوری که بر خروجی یک خبرگزاری اصولگرا قرار گرفته از رد صلاحیت احمدی نژاد و بقایی در انتخابات ریاست جمهوری حکایت دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۸    
بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حالی در حال بررسی است که دبیر شورای نگهبان طی ابلاغیه ای خواستار جلوگیری از تایید صلاحیت نامزدهای اقلیت های مذهبی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۲    
اصل نوزده قانون اساسی می گوید مردم ایران از هر قوم و قبیله که باشند از حقوق مساوی برخوردارند و رنگ و ن ژاد و زبان و مانند این ها سبب امتیاز نخواهد بود که این اصل ناظر بر برابری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۲    
پس از ابلاغیه دبیر شورای نگهبان مبنی بر جلوگیری از تایید صلاحیت کاندیداهای اقلیت های مذهبی در انتخابات شوراهای شهر و روستا، نماینده زر تشتیان در مجلس نامه ای به رییس مجلس نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۱    
شورای نگهبان اعلام کرد که بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری توسط این شورا تمام شده و یک نسخه از بررسی ها به وزارت کشور ارسال شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۲۰:۱۴    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در واکنش به خبر پخش نشدن مناظره های ریاست جمهوری به صورت زنده از تلویزیون، حضور دولت را در ستاد تبلیغات انتخابات اقلیت خواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۵۷    
فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مشارکت مردمی موجب استقرار امنیت در جامعه می شود در هر نقطه ای که مردم مشارکت بیشتری از خود نشان دادند امنیت نیز افزایش پیدا می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۳    
رئیس مجلس تاکید کرد: در سیستم تبلیغاتی منفی گرایی زیادی وجود دارد که گاهی به دلیل کشمکش های سیاسی است که به هر حال برای کشور مضر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۰    
رئیس جمهور به مصوبه امروز کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۸    
عبد الفتاح سیسی رئیس جمهور مصر روز پنجشنبه بر ضرورت افزایش تلاش های بین المللی برای خشکاندن ریشه های تروریسم و توقف حمایت های مالی و تسلیحاتی از گروه های تروریستی تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۹:۰۲    
بدنبال پخش شایعه تائید صلاحیت احمدی نژاد از سوی اعضای ستاد انتخابات وی ، انتشار خبری طی ساعات گذشته این شائبه را قوت بخشید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۷    
وزیر ورزش و جوانان گفت: افتتاح ورزشگاه بزرگ پارس یکی از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید است و حق مردم استان فارس و شهر شیراز بوده که از چنین امکاناتی برخوردار باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۴۱    
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی اشاره به اینکه 61 درصد تعهدات قانونی سازمان تأمین اجتماعی در بخش مستمری هاست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: مناظره های انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت ضبط شده از تلویزیون پخش می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۸:۱۸    
ورزشگاه بزرگ پارس به دستور رییس جمهور از طریق ویدیو کنفرانس توسط وزیر ورزش و جوانان رسما افتتاح شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۴    
رئیس جمهوری روز پنجشنبه در جریان سفر به استان فارس، حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی الکاظم(ع) را زیارت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۷:۱۷    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه حماه بر مناطق جدیدی مسلط شد و تلفات سنگینی به داعش وارد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۴۳    
سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد: مناظره های انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت ضبط شده از تلویزیون پخش می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۳۴    
در حاشیه جشن قهرمانی پرسپولیس اتفاق عجیبی رخ داد و مهدی طارمی که اصرار داشت هانی نوروزی در مراسم جشن قهرمانی حضور داشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۳    
یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در صورتی که استراتژی نهایی نیروهای انقلاب، وحدت روی یک فرد اصلح رای آور باشد، حزب موتلفه اسلامی همچون گذشته تابع تصمیم روحانیت مبارز خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۶    
سرانجام پس از یک سال برگزاری جلسات متعدد دادگاه برای بررسی پرونده فساد مالی و پولشویی معروف به پرونده اسناد پاناما علیه نخست وزیر پاکستان و فرزندان او ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی وزارت کشور از تشکیل دومین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به ریاست وزیر کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۸    
مشاور فرهنگی رئیس جمهوری در کانال تلگرامی خود پیشنهادی برای حفظ رعایت موازین اخلاقی در رقابت های انتخاباتی ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۷    
400 طرح و پروژه ، در راستای سیاست ها و منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و با هدف پیشرفت و توسعه استان فارس ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به پیش بینی پدیده گرد و خاک در شرق کشور، از افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۹    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پزشکی نوین به رغم تمام دستاوردهایی که داشته به علت بی توجهی به طب سنتی گرفتار خلائی بزرگ است و می توان با احیا درست طب سنتی مبتنی بر اطلاعات ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۵۰    
دبیر ستاد انتخابات از اعلام اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هیئت های نظارت به وزارت کشور تا پایان امروز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۳۵    
ولیعهد عربستان با ارسال پیامی به وزیر خارجه بحرین وی را به عزل از منصبش تهدید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۹    
رئیس سازمان امور مالیاتی، میزان معافیت بر درآمد حقوق سال 96 را ابلاغ کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۶    
صرافان ارز و سکه امروز (پنج شنبه) هر دلار آمریکا را با 36 ریال کاهش قیمت در مقایسه با دیروز 37 هزار و 403 ریال و هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید را با هفت هزار ریال افت قیمت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۴:۲۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فعال سیاسی باید امیدوارکننده باشد؛ آن چه به عملکرد جامعه لطمه می زند بعد منفی گرایی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۴۸    
رئیس جمهوری در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی فارس اعلام کرد: خیلی مهم است که ما برای خانم ها و بانوان همه امکانات ورزشی را فراهم کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۳۱    
جشن قهرمانی پرسپولیس روز گذشته با حضور هواداران پرشور این تیم در ورزشگاه آزادی برگزار شد. سرخ پوشان که از سه هفته مانده به پایان لیگ، قهرمانی خود را قطعی کرده بودند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بزرگترین دستاورد دولت طی چهار سال گذشته، بسترسازی آشتی دولت با اصحاب فرهنگ و هنر بود، به گونه ای که اصحاب فرهنگ و هنر به گفتمان ریییس جمهور اعتماد کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۲    
رئیس جمهور در جریان برنامه های سفر به استان فارس، بیمارستان 600 تختخوابی خیریه آموزشی، پژوهشی و درمانی پیوند اعضای بوعلی سینا در شیراز را افتتاح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۹    
جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در ورزشگاه آزادی برگزار و پرسپولیسی ها پس از 9 سال توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۵۳    
حسین ماهینی، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به حاشیه ها و حمله برخی از هواداران این تیم به صفحات شخصی بازیکنان واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۹    
قائم مقام باشگاه خونه از انصراف این باشگاه از تیمداری در فوتبال ایران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۲    
رئیس قوه قضاییه با اشاره به بخشنامه اخیر انتخاباتی دادستان کل کشور به دادگستری های کل گفت که در برخورد با تخلفات و جرایم انتخاباتی با سیاست واحد عمل کنید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹    
دونالد ترامپ مجبور است با واقعیت ها درباره توافق هسته ای مواجه شود و به تعهدات واشنگتن در این توافق پایبند بماند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۹    
مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان آنکه از مجموع یک میلیون و 600 هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد 350 هزار خانوار مالک مسکنی هستند که نیازمند بهسازی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۱    
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت گفت: 9 اردیبهشت ماه رییس جمهور به استان کرمان سفر خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
رئیس جمهور با حضور در نمایشگاه شرکت صنایع الکترونیک شیراز، از بخش های مختلف و جدیدترین دستاوردهای بخش دفاعی و فرودگاهی کشور که با همت متخصصان داخلی ساخته شده و آماده بهره برداری است، بازدید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۶    
شورای عالی انتخابات ترکیه درخواست های اپوزیسیون مبنی بر لغو همه پرسی را بعد از شکایت های ارائه شده رد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
-استاندار قزوین از سفر دکتر روحانی ریاست جمهوری به استان قزوین در روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه جاری خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۳    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از عزم جدی مجلس برای اصلاح نظام بانکداری کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۵    
پای دلالان ویلاسازی این بار به تالاب گالشکلام گیلان باز شده است. در اقدامی عجیب این تالاب توسط سودگران ویلاسازی خشکانده شده و به مسکونی تغییرکاربری داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۱:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز جمعه یکم اردیبهشت همزمان با اولین روز از هفته سلامت به عنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران سخنرانی خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۹    
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در انتقاد نسبت به تبلیغات طرفداران قالیباف علیه رئیسی گفت: آقای رئیسی برای شانس نیامده؛ بلکه به گمانم احساس وظیفه کرده که به میدان آمده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۱۰:۱۰    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران : قصور 5 وزارتخانه در حادثه پلاسکو/ جریان های سیاسی از نظر کارشناسان متخصص تبعیت کنند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۵    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: ا گر شخصی یا خود فقها نسبت به همه قوانین و مقررات تردید داشته باشند که مصوبه ای خلاف شرع است، می توانند، از فقهای شورای نگهبان درخواست رسیدگی کنند فقها آن را بررسی می کنند،
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۵۲    
یک کاندیدای ریاست جمهوری می گوید اگر ردصلاحیت شود آنهم به دلیل کهولت سن اشکالی ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۷    
رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار بیانیه ای ادعاهای ایران هراسانه مقامات غربی را یک بار دیگر تکرار و از موضع دولت دونالد ترامپ در بازنگری در توافق هسته ای ایران حمایت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۷    
کره جنوبی از امروز (پنجشنبه) طرحی را به مرحله اجرا گذاشته است که در صورت موفقیت آمیز بودن آن می تواند زمینه حذف سکه در مبادلات اقتصادی این کشور را فراهم سازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۴    
صداوسیما در اقدامی عجیب، نامه ابراهیم رئیسی در انتقاد از این سازمان را پخش کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۳:۲۷    
یک مقام ارشد دولت آمریکا بامداد امروز پنج شنبه اعلام کرد، این احتمال وجود دارد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیدار از عربستان سعودی را نیز در برنامه سفر خود به اروپا در ماه می قرار دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۱:۴۶    
اشتباهات گزارشگر و کارشناس دیدار بارسلونا و یوونتوس پس از این بازی سوژه فضای مجازی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۱:۲۵    
بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس به تساوی 0-0 رضایت دادند و با شکست 3-0 در مجموع دو دیدار، از دور رقابت ها کنار رفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۰:۵۲    
رئیس جمهور دونالد ترامپ دستور انجام یک بازبینی میان سازمانی تحت رهبری شورای امنیت ملی برای بررسی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) را داده است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۰:۴۰    
حیدر العبادی نخست وزیر عراق در موصل با برخی از فرماندهان ارشد حشد الشعبی عراق از جمله هادی العامری و ابومهدی المهندس جلسه ویژه ای برگزار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۷    
علی اکبر طاهری، سرپرست پرسپولیس دقایقی قبل توضیحاتی پیرامون عدم حضور هانی نوروزی در مراسم جشن قهرمانی ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۰:۳۱    
رئیس جمهوری اسلامی ایران شامگاه چهارشنبه با هدف شرکت در آیین یادروز سعدی و بهره برداری از افزون بر 400طرح عمرانی در استان فارس وارد شیراز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ - ۰۰:۲۵    
جامی که قرار بود با دستان هانی نوروزی بالا برود در نهایت روی دست کودکانی بالا رفت که روی دوش پدران شان بودند، این احتمالا غم انگیزترین اتفاق در جشن باشکوه پرسپولیسی ها بود.