یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۷:۴۵May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 30 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۳:۵۳    
از نظر حمل کالای قاچاق نیز می بینیم که تهران بارانداز بیش از 60 درصد کالای قاچاق کشور است و روشن نیست که این کالاهای قاچاق چگونه این هزاران کیلومتر را طی و سالم به پایتخت این کشور می رسند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۱:۱۱    
سومین همایش آینده وب و موبایل ایران با هدف بررسی چالش های آینده وب در کشور برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۰۸:۲۴    
سپردن کارت و رمز بانکی یکی از اشتباهات بزرگی است که متاسفانه افراد زیادی مرتکب آن می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۳    
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: کامیون حامل 35 هزار لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان متوقف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۱:۰۹    
به موازات پیشرفت تکنولوژی در زمینه طراحی خدمات هرچه متنوع و پیچیده تر برای بشر، این پیچیدگی تکنولوژیک همچنین می تواند در ایجاد تهدید برای استفاده از خدمات خودش هم به کار گرفته شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۰:۴۳    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تاکنون بیش از 8 هزار نفر برای شرکت در کنکور سراسری 97 دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی از جمله رشته های با آزمون دانشگاه آزاد، ثبت نام کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۳۴    
مسئولین در برنامه های خود رضایت مردم، در سخنان خود کرامت مردم و در رفتار خود عزت مردم را لحاظ کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در دی ماه 327 دستگاه کامیون را که فرسوده یا فاقد معاینه فنی بوده اند، توقیف شده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۲۸    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: مشکلاتی برای زائران ایرانی در عراق وجود دارد که سازمان حج و زیارت باید آنها را رفع کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۱:۵۸    
تولید کنندگان شیشه و آینه های نانویی توانستند محصولات خود را به 4 قاره صادر کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۱:۴۳    
محققان با ترکیب نانوذرات و پروتئین موجود در کرم شب تاب موفق به ایجاد درخشش در گیاه شدند. با این کار می توان گیاهان را به چراغ مطالعه یا لامپ های زنده تبدیل کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۱:۲۸    
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: طرح های همکاری مشترک با کشورهای دیگر در حوزه توسعه بالگردهای پیستونی در کارگروه بالگرد تجاری تهیه می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۱:۱۳    
پژوهشگران دانشکده مهندسی معدن و متالورژی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مطالعات اخیر خود موفق به ارائه و معرفی روش جدیدی برای شناسایی عناصر نادر خاک شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۵۸    
محققان در صدد هستند تا تاثیر استفاده از سلول های بنیادی در بیمارانی که دچار پارگی عضله چرخاننده شانه می شوند را اثبات کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۴۳    
محققان موفق شده اند از ماده ای که قبایل آفریقایی به عنوان سم استفاده می کنند، قرص ضدباروری برای مردان تهیه کنند. آزمایش این قرص روی موش ها موفقیت آمیز بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۲۸    
پروژه ای در حوزه توربین بادی با حمایت ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی توسط محققان کشور انجام و منجر به تولید محصولی فناورانه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۰:۱۳    
روز 18 ژانویه محققان سیارکی به اندازه یک خودرو را رصد کردند که 7 ساعت بعد از فاصله 38895 کیلومتری زمین رد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۹    
اگر سیاست های برخی مسئولان برای اداره کشور، سانسور و بایکوت نباشد، مردم به خوبی درخواهند یافت که مشکلات از کجاست....
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۶    
به هر حال شاید این روزها نوای فامیل گرایی و آقازاده سالاری سکه رایج روز باشند اما عموم مردم نباید فراموش کنند که در همیشه تاریخ این سرزمین این سکه رایج بوده است..
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۶    
هر چند شهید حججی و سایر شهدای مدافع حرم با اهداف عالیه و فرازمینی وارد میدان شدند و جان خود را فدا کردند ولی نباید اجازه داد تا بشار اسد و هرکس دیگری که تلاش می کند دست ایران را از دوران بازسازی و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۳    
یک دانش آموز کلاس دهم به خاطر نمرات پایینی که کسب کرده بود، سناریوی آدم ربایی دروغین را طراحی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۳    
اگر فرزند مسئولی خلافی یا جرمی مرتکب شده قطعا باید با آن برخورد کرد و در آن شکی نیست اما مطرح کردن آن قبل از اثبات جرم کار صحیحی نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۵۵    
چند مرد مسلح پس از حمله عوامل انتحاری به ورودی یکی از هتل های 5 ستاره کابل، به این محل وارد شده و با نیروهای امنیتی درگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۳    
یکی از ابعاد توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت تأمین مسکن مناسب برای آنها با اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۴۰    
وزیر بهداشت از فوت بیش از 2000 نفر به دلیل حوادث ناشی از کار خبر داد و گفت: 40 درصد کارگاه ها در کشور ایمنی لازم ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۳۴    
آزادراه خرم آباد-پل زال با گران ترین عوارضی کشور مشکلات جدی درزمینهٔ تأمین ایمنی، امکانات امدادی و روشنایی دارد، مسائلی که موجب شده همچنان مسافران از جاده مرگ استفاده کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۸    
در پی ادعای کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه شکایت دولت علیه نمایندگان مجلس به 100 مورد رسیده است، اداره امور دعاوی و قراردادهای معاونت حقوقی ریاست جمهوری ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۲۵    
صاحب اثر قرآن کشتی مطلا توضیحاتی را درباره این اثر که در فضای مجازی و محافل مختلف پربحث شده است، ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۱۳    
در پی انتشار یک عکس و خبر تصادف در خط 3 مترو تهران، شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در تماس با تابناک این خبر را تکذیب کرد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۲:۰۷    
نویسنده کتاب افشاگر جنجالی علیه دونالد ترامپ، مدعی شد که ترامپ در حال حاضر با یک زن در کاخ سفید "رابطه نامشروع" دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک فقره قتل در حوالی این شهرستان خبر داد.فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشف یک فقره قتل در حوالی این شهرستان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۸    
پلیس تحقیقاتش را برای دستگیری پسر جوانی که پس از سرقت کارت عابربانک یک زن بیش از 5 میلیون تومان سرقت کرده بود، آغاز کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۲    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به اینکه درخواست بازدید از بازداشتگاه ها را داده ایم، گفت: این درخواست در حال بررسی است ولی هنوز بازرسی انجام نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۹    
رئیس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران با بیان اینکه بعد از اجرای رجیستری قیمت گوشیهای موبایل تا 25 درصد رشد داشت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۴۳    
رئیس پلیس راهور گفت: 50 درصد از فوتی های کشورمان به خاطر تشادفات رانندگی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۷    
رئیس مرکز پزشکی حج هلال احمر به جزئیات و زمان معاینات پزشکی حج 97 پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۴    
شاهزاده سعودی که به اتهام فساد بازداشت شده بود، عهده دار ریاست هیئت اعزامی عربستان به مجمع جهانی اقتصاد در داووس شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۴    
داعش در ویدئویی جدید برگرفته از صحنه های فیلم های هالیوودی، تهدید کرده که به خاک آمریکا و انگلیس حمله می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۳۴    
ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود در حومه جنوبی استان ادلب، با شکست گروه تروریستی جبهه النصره، بر فرودگاه راهبری ابوضهور مسلط شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۹    
نماینده مردم کازرون در مجلس با نظر نمایندگان استان فارس به عنوان رئیس مجمع نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۰:۰۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از وصول 7هزارمیلیارد تومان درآمد مالیاتی در 8 ماه نخست سال جاری از اشخاصی که کد و هویت اقتصادی ندارند، خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۵۸    
عضو هیات رییسه کمیسیون قضایی مجلس گفت: بهتر بود قاضی پرونده سارق مشهد با بررسی اجمالی زندگی این فرد و گرفتاری ها و مشکلات معیشتی مردم حکم دیگری را انتخاب می کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۲۸    
باید در مورد انتخاب وزرای زن در آینده امیدوار باشیم. زمانی در ایران ورزش زنان ممنوع بود اما در حال حاضر تعداد زیادی از مدال آوران ما زنان هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۱۹    
در دو دهه گذشته سه مرتبه دولت فدرال آمریکا به مدت بیش از 2 هفته تعطیل شده است که طولانی ترین آن در دوره دولت بیل کلینتون -1995-1996- به مدت 3 هفته بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۰۷    
قائم مقام امور بیمه ای صندوق بیمه روستاییان و عشایر گفت: در صورت افزایش اعتبارات، امکان شناسایی و بیمه تمامی غیر مزدبگیران روستایی و کشاورزان غیر ساکن در صندوق وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۴۹    
شورای فنی میراث فرهنگی استان اصفهان، طرح نهائی نصبِ حفاظ روی دهانه های سی و سه پل تاریخی را تصویب کرد تا از این به بعد پل های تاریخی اصفهان ایمن باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۳۷    
رییس سازمان محیط زیست مصرف آب بطری را در این سازمان و همه مجموعه های وابسته به آن در سراسر کشور ممنوع اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۲۸    
رئیس پلیس راهور ناجا گفت: بیش از 8 هزار نقطه حادثه خیز در کشور شناسایی کرده ایم که حدود 3 هزار از این نقاط را اصلاح هندسی انجام دادیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۱۹    
یک استاد دانشگاه با اعلام اینکه تهران با 12 هزار نفر بر کیلومتر مربع، 6 برابر متوسط شهرهای بزرگ تراکم دارد، گفت: این تراکم بالای شهری همه اقدامات ما را برای رفع آلودگی هوا خنثی کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۸:۰۷    
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از در حال اجرا بودن هزار و 700 پروژه گردشگری خبر داد و تاکید کرد: گردشگری در حوزه مذهبی و زیارتی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۵۸    
مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه از تخریب و آبگرفتگی 40 چادر در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۴۹    
حسن صادقی می گوید: مصوبات کمیسیون تلفیق به زیان سازمان تامین اجتماعی بوده است و اگر دیر بجنبیم نه تنها مطالبات پرداخت نمی شود بلکه استقلال سازمان نیز زیر سوال خواهد رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۳۷    
روزنامه نگار مشهور آمریکایی با بیان اینکه تصور انتخاب مجدد رئیس جمهوری فعلی آمریکا دشوار است، ابراز امیدواری کرد که سفارت آمریکا در ایران بازگشایی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۲۸    
از اواخر آذرماه سال جاری، حصارکشی اطراف پل روگذر شهر شوش آغاز شده و خبرها حاکی از حذفِ پلِ روگذرِ شوش به زیرگذر بود، تا اینکه سرانجام از هفته گذشته، پل رو گذر شوش تخریب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۹    
معاون توسعه و پیشگیری سازمان بهزیستی استان تهران با تاکید بر اینکه شرایط معتادان متجاهر در این استان نگران کننده است، گفت: در حال حاضر میانگین سنی معتادان متجاهر 31 سال است که نشان می دهد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
معاون اول رئیس جمهور آیین نامه اجرایی قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیل کارخانه های کشور را ابلاغ کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۱۰    
سفیر ایران در لندن با اشاره به برنامه صدا و سیما در خصوص برجام گفت:مردم خوشان در خصوص برجام مقایسه را انجام دهند تا حقایق روشن شود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۷    
عملکرد یک ساله ترامپ نشان می دهد که هدف او آن است که سیستم دموکراسی و نظام اجتماعی آمریکا را در درازمدت به سیستمی بدل کند که در آن مردم عادی جز نوکری نقشی نداشته باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۴    
موزه هنرهای معاصر تهران، میزبان مجموعه آثاری از علی اکبر صادقی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۴    
معاون اجرایی جشنواره ی فیلم فجر خبر داد: تاکنون از ظرفیت پیش فروش بلیت سینماها حدود 75 درصد به فروش رفته و بلیت های 95 درصد پردیس های سینمایی نیز فروخته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۴    
باران کوثری به عنوان سفیر انجمن خیریه یاری سوئد در ایران معرفی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۱    
پرفورمنس صدا با حضور راودر (Rhauder) هنرمند آلمانی درشاخه موسیقی الکترونیک در عمارت روبرو برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۱    
فیلم-انیمیشن پدینگتون 2 رکورد بیشترین نقدهای مثبت را در سایت معروف سینمایی راتن تومیتوز از آن خود کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۷:۰۱    
وزیر اطلاعات گفت: اقتدار نظام در مدیریت اغتشاشات اخیر به جهانیان اثبات شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۸    
یک سال ازحادثه پلاسکو گذشت. قرار بود از حادثه پلاسکو عبرت های زیادی بگیریم اما به نظر می آید برای عبرت گرفتن نیاز به حادثه های بزرگ تری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۵۵    
هنوز دو ماه از ارائه لوح ثبت جهانی کلپورگان به عنوان نخستین روستای آسیا و اقیانوسیه نگذشته است که معاون صنایع دستی سیستان و بلوچستان دستور داده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۳۴    
فیشینگ راهی است که تبهکاران، اطلاعاتی نظیر کلمه کاربری، رمز عبور شماره 16رقمی عابر بانک، رمز دوم و CVV2 را از طریق ابزارهای الکترونیکی ارتباطات به سرقت می برند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۲۸    
عضو هیئت رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بی توجهی دولت به حکم برنامه ششم توسعه برای مقاوم سازی و نوسازی مدارس در اولین سال اجرای آن انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۶:۱۶    
رییس جمهور ترکیه آغاز عملیات عفرین در شمال سوریه را تایید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۵۵    
ویتامین B12 برای سلامت کلی بدن انسان بسیار مهم است. این ویتامین به تولید گلبول های قرمز سالم و حفظ عملکرد درست اعصاب کمک می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۹    
روزنامه عکاظ عربستان از دستگیری 289 تن طی دو ماه به اتهام ارتکاب جرایم امنیتی توسط نیروهای امنیت ملی این کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۶    
پدر همسر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درگذشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۸    
مقامات وزارت راه چین دیروز طی یک نشست خبری به ابهامات درباره حادثه نفتکش سانچی پاسخ دادند و ابعاد این حادثه که اولین انفجار یک نفتکش حامل میعانات گازی در جهان بوده است را تشریح کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۲۲    
سید رضا صالحی امیری از معاونت امور فرهنگی - اجتماعی شهرداری تهران رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
تنها 41 درصد ظرفیت سدهای کشور آبگیری شده است. 96 سد از 177 سد مهم کشور کمتر از 49 درصد آب دارند. میزان بارندگی در تهران در مقایسه با پارسال 66 درصد کاهش داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
منابع ثانویه اعلام کردند که تولید نفت ایران در ماه دسامبر سال گذشته میلادی به 3.82 میلیون بشکه در روز افزایش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۹    
یک روزنامه نگار صهیونیست از ترور دست کم 3 هزار تن به دست موساد خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۳    
پلاسکو اگر برای همه، ریزش یک ساختمان 17 طبقه بود که جان 22 نفر را گرفت، برای آتش نشان ها فاجعه ای بود که دیگر برایشان تکرار نمی شود. برای آنها، زندگی، دو بخش شد، یکی قبل و یکی پس از پلاسکو.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۱۰    
قرار بود بیمه تأمین اجتماعی ماهیانه یک میلیون تومان کمک هزینه بدهد. بله دو بار داد اما بعد دیگر خبری نشد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۹    
جعفری دولت آبادی پیرامون مسائل مطرح شده در رابطه با فساد در شهرداری تهران گفت: اعلام موارد فساد بدون دلیل واثبات محل اشکال است و طی نامه ای به شهردار تهران از ایشان خواسته ایم مستندات ارائه دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۹    
سرکنسول ایران در شانگهای چین از احتمال باز شدن جعبه سیاه دو کشتی با حضور نمایندگان ذی ربط ، در هفته آینده خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۹    
بعد از این، 30دی هرسال ما را به یاد نقش و خطی از ساختمانی قدیمی در تهران و مرگ تلخ آن ساختمان می اندازد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۵۶    
بعد از اینکه پلیس اعلام کرد طرح جدید ترافیک تهران ناپخته است و با اجرای آن مخالف می کند، در کمال تعجب این طرح در شورای ترافیک تهران که پلیس یکی از اعضای آن است تصویب و امروز در شورا نرخ گذاری آن ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۷    
ساختمان ها ویران می شوند، آدم ها می میرند اما خاطرات هیچ گاه فراموش نمی شوند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۴۱    
مشتریان بارها خبر افزایش قیمت خودروهای داخلی و خارجی را شنیده اند، آن هم در شرایطی که گمان می کردند با وجود کنار رفتن ابرهای سیاه تحریم و کاهش تورم با ثبات قیمتی در بازار خودرو مواجه شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۳    
ظرف یکی دو ماه آینده تا قبل از عید سبد جدید توزیع می شود و مشمولان با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد،می توانند کالاهای خود را خریداری کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۲۰    
وزارت امور خارجه به یکی از برنامه های صداوسیما علیه توافق هسته ای واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۱۱    
عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه سطح حقوقها و پرداختی ها در وزارت نفت اختلاف فاحشی دارد، گفت: به همین دلیل نمایندگان به دنبال تهیه و تصویب طرح ساماندهی و یکپارچه سازی نوع استخدامها در وزارت نفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۰۸    
هم اکنون شبکه اجتماعی اینستاگرام به دنبال اضافه کردن دو قابلیت جدید و کاربردی ارسال پیام های متنی در قسمت استوری و حفظ بیشتر حریم شخصی کاربران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۷    
ظرفیت های بسیار خوبی برای توسعه روابط تهران- هاوانا در حوزه های مختلف اقتصادی، بویژه در بخش علمی و انرژی وجود دارد که باید این ظرفیت ها را به نفع دو ملت فعال کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۳۲    
محمد قاسم زاده از این می گوید که چرا آثار خارجی در نظر مخاطب ایرانی جذاب تر است. او معتقد است نوع ممیزی مخاطب را نسبت به نویسنده ایرانی مشکوک کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۹    
طرب نامه شهر خیال نمونه موفقی از نمایش ملی و ایرانی است که جامعه امروز را با زبان و فرمی سمبلیک به زیر ذره بین نقد می برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۳    
نام محمدرضا گلزار وقتی در بین اسامی بازیگران یک فیلم می آید؛ دو واکنش با خود به همراه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۲۰    
آقایان باید با انصاف این موضوع را نگاه کنند، بودجه شورای نگهبان از پول تو جیبی برخی مسئولین کمتر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
انسان امروز، ناگزیر به رابطه با افراد و اجتماع پیرامون خود است. کنش ها و واکنش های موجود در روابط انسانی یکی از مهم ترین ویژگی هایی به شمارمی رود که همواره اهالی هنر را به خود درگیر ساخته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
دهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از سومین روز بهمن در موسسه فرهنگی و هنری صبا کار خود را آغاز می کند و تا چهارم اسفند در چند نقطه از تهران و به صورت همزمان در چندین بخش ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به انتقال یک ربات ارزیاب برای بررسی وضعیت نفتکش ایرانی به محل غرق این نفتکش اظهارکرد: این ربات به زیر آب منتقل شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۰۲    
سیامک اطلسی که هم در عرصه گویندگی فعالیت داشته و هم بازیگری، بیشتر تمایل دارد خودش را عضو انجمن گویندگان معرفی کند و به گویندگی وفادار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۶    
سال گذشته با آتش سوزی پلاسکو حدود 3 هزار کارگر بیکار شدند که تنها 524 نفر از آنها مشمول بیمه بیکاری شدند و بقیه به جمع جویندگان کار پیوستند یا به مشاغل کاذب رجوع کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۵۳    
وزیر نیرو توضیحاتی درباره وضعیت جیره بندی آب در سال 97 ارائه کرده است.
  • ۱