یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۱۴May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 6 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۶    
تریوی اِکشیکلِن به عنوان یکی از گروه های مطرح موسیقی مغولستان در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۲:۱۴    
در رژیم مدیترانه ای مواد غذایی گیاهی فراوانی مثل میوه، سبزیجات، غلات، سیب زمینی، حبوبات وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۵۴    
مدیر بخش زلزله مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تخریب 37000 واحد مسکونی و تجاری در سر پل ذهاب خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۳:۳۸    
رئیس کمیته علمی کنگره آسیایی اروپایی فارماکو اپیدمیولوژی، گفت: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در سال 85 در حدود 6000 گزارش از عوارض دارویی در کشور ثبت شده است .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۳:۲۰    
عضو هیئت علمی انجمن پزشکی لیزر ایران گفت: مطالعات ما در کاربرد لیزر طب سوزنی همراه با روان درمانی کوتاه مدت پویشی در افسردگی بالینی برای اولین بار در جهان مطرح شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۶    
رئیس اسبق صداوسیما معتقد است: اگر امروز امام خمینی(ره) زنده بود، با فیلتر تلگرام مخالفت می کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۵    
بیست و پنجمین مجمع عمومی انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران از ساعت 8 صبح جمعه - 8 دی ماه - در دو نوبت صبح و عصر با حضور اعضای انجمن و شخصیت های سیاسی و دبیران احزاب اصلاح طلب در سالن اجلاس سران برگزار ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۱۷    
ملک الشعرای بهار یک قرن پیش این نکته را گوشزد کرده بود که از ماست که بر ماست، ولی جستجو کردن ریشه مشکلات در داخل، هم اکنون به یک ادراک عمومی رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۲۹    
متخصص بیماری های دهان، دندان، فک و صورت گفت: دخانیات و نوشیدنی های الکلی در بروز سرطان حفره دهان نقش مستقیم دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۳    
محقق پژوهشکده علوم زمین با تاکید بر اینکه زلزله تهران چه از سوی مراکز تحقیقاتی بین المللی و چه از سوی مراکز داخلی پیش بینی نشده بود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۴۴    
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به شناسایی 11 استارتآپ و کسب و کار نوین از پوشش بیمه ای کارکنان این مراکز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۲۷    
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور در شهر مقدس قم با چهار تن از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۰:۱۸    
نایب رئیس انجمن جمعیت شناسی ایران اعلام کرد بحرانی در وضعیت جمعیت ایران نداریم و نرخ باروری در کشور به سطح جانشینی (جانشین کاهش جمعیت) رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی طرح های بنیاد مسکن گفت: برای سال آینده طرحی آمده که مبلغ وام مسکن روستایی به 20 و 25 میلیون تومان افزایش می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۶    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به این نکته که زلزله های اخیر در استانهای مختلف کشور و تهران اخطاری جدی است، گفت: عزم دولت بر استحکام بخشی بافت های فرسوده و ناکارآمد و مراکز مهم جمعیتی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۱:۴۵    
محققان نوعی ماده نیمه رسانای کوانتومی کشف کرده اند که می تواند جریان الکتریسیته را بدون هیچ اتلافی منتقل کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۱:۳۰    
نخستین ماهواره مخابراتی آنگولا از قزاقستان به مدار زمین فرستاده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۱:۱۵    
ژنراتورهای ترم الکتریک یک فناوری نوین و فاقد آلایندگی برای تولید برق از اختلاف دمای دو ماده متفاوت هستند. این فناوری هم اکنون در ماموریت های اکتشافی در فضا مورد استفاده قرار می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۱:۰۰    
فضانوردان مستقر در ایستگاه فضایی بین المللی کریسمس را با وسایل جشن جدید جشن گرفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۴۵    
چهار سال پس از آنکه میلیون ها ستاره دریایی به دلیل سندرومی مرموز از بین رفتند، دانشمندان دوباره شاهد ظهور آنها هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۳۰    
یک پیام رسان اعلام کرده از نخستین روز سال جدید میلادی از موبایل های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون 8.0 پشتیبانی نخواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۵    
چینی ها بعد از 8 سال تلاش موفق به تولید بزرگترین هواپیمای آبی – خاکی دنیا شدند و آن را به طور آزمایشی به پرواز درآوردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۰:۰۰    
یک طراح ایتالیایی خانه ای ماژولی طراحی کرده که می توان در 6 ساعت آن را ساخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۳۳    
مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: دختر 16 ساله به دلیل ترس و فرار دچار تروما به کمر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۲۴    
موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و مرکز لرزه نگاری کشوری در اطلاعیه ای از سواستفاده از نام این موسسه در برخی کانال ها در فضای مجازی خبرداد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۸    
تهران- یک هفته است که تهران می لرزد و طی این مدت 2 زمین لرزه بالای 4 ریشتر در ملارد روی داده است، که تنها به چند خانه روستایی خسارت وارد شده و 235 مجروح و 2 کشته در البرز و تهران داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۵    
درحالی که قیمت نفت در معاملات دیروز به رکورد 2 و نیم ساله خود رسید و از مرز 67 دلار گذشت؛ و علی رغم کاهش عرضه ناشی از مسدود شدن خط لوله در لیبی و دریای شمال، امروز قیمت نفت از تب وتاب افتاد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۶    
موزه علوم لندن در پی بروز حادثه ای امنیتی تخلیه شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۳    
دادستان تهران با بیان این که اجازه نخواهیم داد ارزش های اسلامی با اقداماتی مانند ماساژدرمانی مختلط به سخره گرفته شود، گفت: پلیس و دادستانی تهران با این موضوع مقابله خواهند کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر ایران را به تلاش برای ایجاد پایگاه در سوریه متهم کرد و گفت اسرائیل اکنون از شمال، جنوب و شرق با چالش مواجه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۵۱    
روابط عمومی وزارت اطلاعات در پاسخ به اظهارات کریمی قدوسی یادآور شد که اعلام نظر این وزارتخانه در خصوص مسائل و موضوعات مرتبط کاملاً تخصصی بوده و مستند به نظرات متقن کارشناسان حوزه های مختلف است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۵    
سلیمی نمین گفت: اینکه امروز احمدی نژاد فکر می کند با جوسازی می تواند مجری قانون را منفعل کند به معنی وجود داشتن ایرادات و ضعف هایی در اقناع سازی جامعه موجود است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۲    
اعتقاد نداریم که کسی مخالف نظام است. ما معتقدیم که هر دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا دلسوز اصل نظام هستند اما برای رسیدن به مقصد هر کدام یک روشی دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۹    
معاون دبیرکل اتحادیه عرب گفت: گفت وگوی عربی ایرانی امر غیرقابل قبولی نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۶    
وزیر نفت گفت: مابه التفاوت افزایش قیمت حامل های انرژی صرف اشتغال خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۳    
فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره جزییات مصوبه هیات دولت برای تبدیل شدن منزل آیت الله هاشمی رفسنجانی به خانه موزه توضیح داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۳۰    
آقای روحانی نمی تواند جا پای آقای هاشمی بگذارد، چون اصلا نه تفکر آقای هاشمی را دارد و نه شجاعت ایشان را و نه پشتکار و فعالیتی که آقای هاشمی داشتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۸    
با حکم پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی سازمان برنامه وبودجه، امیر باقری به عنوان نخستین سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب شد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۸    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هیچ مورد مرگ ناشی از سرمازدگی در مناطق زلزله زده نداشتیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۵۷    
همه یگان های ارتش در تمام نقاط کشور می دانند که در صورت وقوع حادثه هایی، چون سیل و زلزله و سایر بلایای طبیعی، وظایفشان چیست و هیچکدام منتظر دستور ما نخواهند بود و بلافاصله همه وارد عمل خواهند شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۲۰:۰۰    
وزیر خارجه ژاپن در دیدار با همتای اردنی اش تاکید کرد، توکیو هرگز سفارت خود را به قدس منتقل نخواهد کرد و قدس را از جمله موضوعاتی می داند که سرنوشت آن باید از طریق مذاکرات مستقیم مشخص شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۷    
نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت الله موحدی کرمانی در مصلی تهران برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۵۷    
رییس آموزش و پرورش جیرفت، ضرب و شتم توسط مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت و ایجاد جراحی شدید از جمله پارگی لب و جراحت روی صورت و بدن دانش آموز را تایید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۷    
ترامپ تنبل ترین رئیس جمهور آمریکا لقب گرفت؛ او در سال اول ریاست جمهوری اش، 11 روز به تعطیلات رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۴    
فرماندار سرپل ذهاب با اشاره به وقوع حریق در تعدادی از چادرهای اسکان زلزله زدگان، گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۹:۰۳    
رییس دستگاه قضا با انتقاد از اینکه برخی ها تمام خدمات دستگاه قضایی را نادیده می گیرند و با سیاه نمایی و ناامید کردن مردم، آب به آسیاب دشمن می ریزند، گفت: قوه قضاییه تا ایده آل فاصله دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۸    
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به اظهارات جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مبنی بر اجبار وزیر اطلاعات برای اینکه اعلام کند دری اصفهانی جاسوس نیست را ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۳۳    
ژاپن روز چهارشنبه (امروز) گفت هر تلاشی از سوی کره جنوبی که به تجدید نظر در توافق سال 2015 منجر شود، روابط دو کشور را به سویی می برد که غیر قابل مدیریت خواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۲۴    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پژوهشگاه بین المللی زلزله به طور دائم و دقیق رفتار گسل های تهران را رصد می کند و اگر خطری در این زمینه احساس شود فورا به ستاد بحران کشور اطلاع داده می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۵    
دولت در بحث بودجه محدودیت دارد اما نمی دانم این محدودیت به طور عادلانه بین دستگاه ها و قوه قضاییه تقسیم می شود یا خیر؟ ما تلاش خودمان را می کنیم اما مجموعه ای از مظایق مانع است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۲    
افرادی به بهانه برنده شدن در مسابقه ها و یا قرعه کشی های رادیویی و تلویزیونی از صاحبان حساب بانکی تقاضای حضور مقابل دستگاه خودپرداز و یا اعلام اطلاعات کارت بانکی دارند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۷    
آیت الله خامنه ای در دیدار مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشورفرمودند: نمی شود که انسان در یک دهه همه کاره کشور باشد و در دهه بعد، تبدیل به مخالف خوان کشور شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۴    
براساس جدیدترین اخبار به دست آمده تعرفه جدید واردات خودرو به 55 تا 95 درصد افزایش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۵    
شتاب ثبت شده در ایستگاه ملارد، که برای زلزله بامداد 6 دی ماه 1396 ثبت شده، تأثیری بر روی گسل های فعال تهران ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۳۰    
وزیر کشور از مردم خواست تا درباره وقع زلزله ضمن حفظ هوشیاری خود تنها به اطلاعیه های رسمی توجه کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۷    
مشخص نیست که با صدور مجوز از سوی شورای عالی اقتصاد برای دریافت آبونمان گاز، آیا حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر ضرورت حذف ابونمان و غیرقانونی بودن دریافت آن بلا اثر می شود؟
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۴    
دی که می رسد بم غمگین می شود و هنوز داغ زلزله و ویرانی های روحی این واقعه را می توان در چهره و روحیه مردم بم دید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۴    
اسامی داوران و نامزدهای بخش رمان و داستان بلند دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد اعلام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۴    
فرزند مدیا کاشیگر در واکنش به شکستن سنگ بالای مزار این مترجم فقید، با مذموم دانستن این اتفاق، در عین حال می گوید: ارزش به سنگ نیست؛ ادبیات را در گورستان دفن نکرده اند و سنگ را می توان جایگزین کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۴    
امیدواریم دولت و حامیانش به جای آنکه مظلوم گرایی را در دستور کار قرار دهند، پاسخگوی مطالبات باشند و نگذارند دشمن شاد شویم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۱    
هیات مدیره مجمع فیلمسازان در نامه ای خطاب به رییس سازمان سینمایی، جلوگیری از ظلم مضاعف در حق فیلم آشغال های دوست داشتنی و فیلمسازش را خواستار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۱    
تصویربرداری مجموعه تلویزیونی 87 متر به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری در لوکیشن اصلی منزل در حوالی خیابان نیلوفر تهران ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۱    
در هفته های اخیر قیمت انواع میوه و تره بار، نوسان چندانی در بازار نداشته و تنها نرخ محصولاتی نظیر گوجه فرنگی و نارنگی دستخوش تغییر و تحولات قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۱    
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی مداخله جویانه علیه سوریه گفت که اسد بخشی از راه حل بحران این کشور نخواهد بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۸    
باران کوثری در سالروز تولد بهرام بیضایی تصویری از این هنرمند در اینستاگرام گذاشت و از حسرت نبودن او در ایران نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۸    
نایب رئیس کنگره اروپایی و آسیایی فارماکو اپیدومولوژی نسبت به گرانی دارو بر اثر افزایش قیمت بنزین ابراز نگرانی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۶:۳۰    
مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: پس از زلزله کرمانشاه، هیچ فوت ناشی از خودکشی ثبت نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۴۵    
با باز شدن مجدد سایت ثبت سفارش خودرو و ورود خودروهای جدید به بازار حتما قیمتهای کاذب فعلی در بازار شکسته شده و کاهش خواهد یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۶    
موش های نروژی از نظر جثه بزرگتر از موش های دیگر هستند و اگر منبع غذایی آن ها نابود شود ممکن است حتی جسد انسان ها را به عنوان غذا در نظر بگیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۳    
یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: من تا کنون یک ریال از بودجه دولتی نگرفته و نخواهم گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۰    
جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز چهارشنبه به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۲۱    
هنوز نمی توانم پاسخ قطعی برای اجرا و یا عدم اجرای این پیشنهاد عرض کنم اما در دستور کار هست و دارد بررسی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۱۸    
نایب رئیس دوم مجلس گفت: بودجه پیشنهادی برای بخش فرهنگ در لایحه بودجه سال آینده از 3-4 درصد به 0.6 درصد بودجه عمومی کاهش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۳    
اخیرا در مورد آزادی یکی از متهمان در رسانه ها بحث شد مبنی بر اینکه یک متهم اقتصادی آزاد شده است که این مطلب صحت ندارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۴    
کلانتری گفته هزینه ما در بسیاری از محصولات کشاورزی بیش از دو برابر قیمت جهانی است؛ خب مدرک وی چیست؟
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۴    
خبر افزایش قیمت ها و گرانی اجناس مانند نیشتری بر روح و جان تعداد زیادی از شهروندانی است که در این سال ها با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۵۱    
ششم دی ، به دلیل تقارن آن با دویست و هشتادمین روز سال با الهام از آیه 282 سوره بقره کلام ا... مجید ، روز سردفتر نامیده شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۴۰    
در صورتی که دولت به ادامه فعالیت قطارهای محلی و حومه ای رجا تأکید دارد، استاندارانی که در استانهای آنان قطارهای محلی و حومه ای وجود دارد، برای ایمنی سفر و رفاه مردم این قطارها را چارتر کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۲۵    
چون این کار خدمات رسانی را دچار مشکل و شرایطی برای نیروی های انتظامی ایجاد می کند که از نظر انتظامات کار سخت می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۴:۱۶    
شرکت ملی پست در راستای تاکید وزیر ارتباطات و به منظور تسهیل در ارایه خدمات مربوط به کارت هوشمند ملی و رفاه حال شهروندان، پیش ثبت نام و نوبت گیری در واحدهای پستی دولتی سراسر کشور را رایگان اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۵۸    
در آذرماه متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران50.9میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب4.1و 14.9درصد افزایش نشان می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۳:۳۱    
رئیس مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه مردم به جای ترس آمادگی و رفتار منطقی مقابل حوادث داشته باشند، اعلام کرد اگر شهر در شرایط بحران قرار بگیرد دستور تخلیه می دهیم و با مردم شفاف صحبت می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۵    
کانون کارگردانان خانه سینما معتقد است طبق قانون، طبیعی ترین راهی که در حال حاضر باید برای فیلم آشغال های دوست داشتنی دنبال شود این است که کمیته انتخاب جشنواره فیلم فجر آن را ببیند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۵    
در پس لرزه هایی که بعد از زلزله اصلی رخ می دهد بر اساس منطق و علم زلزله شناسی باید پس لرزه ای با نیم تا یک ریشتر کمتر از زلزله اصلی رخ دهد و به این ترتیب انرژی آزادشده زمین تخلیه شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
بازیگر نقش مازیار در لیسانسه ها درباره ی سروش صحت و آثار او در تلویزیون معتقد است: سروش صحت تنها بازمانده دوره طلایی کمدی تلویزیون است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
آخرین ساخته اصغر فرهادی از نگاه دو مرجع معتبر سینمایی در جمع برترین آثار سینمای سال 2017 قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۵۲    
یازده جلد از مجموعه قصه های آدم برفی نوشته محمدرضا یوسفی منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۴۶    
نماینده مردم بروجرد در مجلس با بیان اینکه پاداش های بالای 200 میلیون تومان و بلکه میلیاردی ممنوع شود، گفت: با سلاطین واردات، عوامل، مباشرین و مقصرین در قاچاق کالا برخورد شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۳۷    
بنده ای که امکانات در اختیارم است نمیتوانم مدعی باشم، باید پاسخگو باشم که چه کردم با این امکانات.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۲۵    
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، گفت: قیمت نفت گران یا ارزان شود، تفاوتی ندارد چراکه میزان وابستگی بودجه به نفت همان مقدار بوده و تغییری نمی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۲:۱۶    
رئیس پلیس پایتخت گفت: بنا بر تدبیر فرمانده ناجا کسانی که غفلتا شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند دیگر به بازداشتگاه ها نمی روند و پرونده برایشان تشکیل نمی شود بلکه در کلاس های آموزشی شرکت کرده و آموزش ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حدود 40 میلیون نفر نیازمند توسط پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان شناسایی شده اند و مردم باید بدانند یارانه هیچ نیازمندی قطع نخواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۱۶    
سرنوشت سه قاتل خبرساز پایتخت که در جریان جنایت های جداگانه مرتکب پنج قتل شده بودند به گزارش کارشناسان پزشکی قانونی گره خورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۱:۰۱    
نمایندگان مجلس مقرر کردند پنجاه درصد حقوق و مزایا یا دستمزد مشمول مالیات یکی از اولیای افراد دارای معلولیت خیلی شدید و شدید از پرداخت مالیات معاف است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۴۰    
معاونین و همراهان رئیس قوه قضاییه که با وی به استان ایلام آمده اند برای احصای مشکلات قضایی مردم این استان به 9 شهر و شهرستان سفر خواهند کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۳۱    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به فوت مرد 58 ساله به دلیل شوک زلزله و ایست قلبی در بیمارستان امام حسین(ع) گفت: بر اساس آخرین بررسی ها زلزله بامداد امروز 57 مصدوم بر جای گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
نمایندگان موادی از لایحه حقوق افراد دارای معلولیت را مصوب کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۱۰:۰۴    
یک کارشناس پولی و بانکی از پیشنهاد اخذ مالیات از سپرده های بالای یک میلیارد تومان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۸    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: متاسفانه به دلیل نشئگی بالا، میزان گرایش جوان ها به مواد مخدر جدید بالاست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
رئیس سازمان حج و زیارت در راس هیات رسمی به منظور مذاکره با مسئولین حج عربستان پیرامون حج سال 97 عازم عربستان می شود.
  • ۱