پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۲۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 12 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۱:۱۳    
مرکز مدیریت امداد و هماهنگی عملیات رخدادهای رایانه ای از کشف چندین کمپین حمله هکری توسط محققان امنیتی خبر داده که با هدف استخراج اطلاعات دیتاسنترها برنامه ریزی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۳۹    
یک روزنامه صهیونیستی نوشت با اینکه اوباما مانع ترور قاسم سلیمانی توسط اسرائیل شده بود، اکنون ترامپ، به اسرائیل درباره ترور قاسم سلیمانی مجوز داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۲۲:۳۳    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با بیان اینکه ارزش مالی واردات دارو درمقایسه با میزان آن قابل مقایسه نیست، گفت: اختصاص ارزی با کمترین اثر گرانی بر اقلام دارویی از وظایف دولت و مجلس است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۷:۵۳    
تفاهم نامه همکاری فی مابین روسای سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره) برای ارائه خدمات بهتر به خانواده زندانیان امضا شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۲:۲۴    
دستیار تخصصی طب ایرانی گفت: از مکمل های درمانی مناسب برای کاهش وزن، خوردن ماست مُهزل بدون نان است به این ترتیب که 200 گرم ماست با یک قاشق غذاخوری زیره سیاه مخلوط و خورده شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۳۱    
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل کسالت در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۹:۲۸    
معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران گفت:خوشبختانه در هیچ یک از نقاط شهر تهران که در شب های گذشته که شاهد ناآرامی بودیم،امشب اتفاقی رخ نداده و شهر در نهایت امنیت به سر می برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۱:۴۳    
محققان پیش بینی می کنند با افزایش 2درجه ای دمای هوای جهان، تا 40 سال دیگر با قحطی کاکائو روبرو خواهیم شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۱:۲۸    
امروزه تقریبا تمام خودروها مجهز به کیسه های هوا برای حفاظت از جان سرنشینان هستند، اما برای اولین بار کیسه هوایی طراحی شده که مانع از پرتاب مسافران از سقف به بیرون می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۱:۱۳    
پژوهشگران شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان با طراحی و ساخت نسل جدیدی از راکتورها توانستند در دما و فشار محیط گاز متان را به متانول تبدیل کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۱:۱۳    
مسواک زدن دندان ها نه تنها از پوسیدگی دندان ها پیشگیری کرده و بهداشت دهان را حفظ می کند، بلکه برای تضمین سلامت قلب هم مفید است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۰:۵۸    
سازمان غذا و داروی آمریکا اولین دستگاه شوک موجی را که به درمان زخم های بیماران دیابتی کمک می کند، تایید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۰:۴۳    
موضوعی که در مورد اخبار علمی ممکن است مردم را به اشتباه بیاندازد این است که گاهی خبرنگاران همراه گزارش، فرضیات و گمان های خود را منتشر می کنند که یک خبر علمی را به یک گزارش شبه علمی تبدیل می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۰۰:۱۳    
کارشناسان محیط زیست هشدار دادند: حتی در صورتی که بشر بتواند طبق هدف تعیین شده در توافقنامه پاریس، گرمای جهانی را تا 2 درجه سانتیگراد نگه دارد باز هم بیش از یک چهارم از سطح زمین به میزان قابل توجهی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۵۸    
دانشمندان دانشگاه فن آوری نانیانگ (NTU) در سنگاپور، به روشی دست یافته اند که وزن افراد چاق را تا 30 درصد به سرعت کاهش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۳۷    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تصویب آیین نامه اختصاص سهمیه به داوطلبان مناطق زلزله زده در کنکور 97 تصویب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۲۸    
بیش از 240 روز از حادثه انفجار معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر گلستان و کشته شدن 44 نفر از معدن کاران می گذرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۳:۰۹    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: هنر صداوسیما صرفا از بین بردن همه سرمایه های انسانی و افراد مورد اعتماد مردم است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۵۷    
فیلتر شدن تلگرام و ایسنتاگرام باعث شده بازار استفاده از فیلترشکن های مختلف دوباره داغ شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۳۹    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در مورد هدفمندی یارانه ها، این موضوع در اختیار دولت است تا در مورد یارانه بگیران تصمیم گیری کند و اصلا گفته نشده به همه هشتاد میلیون نفر یارانه داده شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۲:۰۹    
عضو کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر اهواز گفت: در حال حاضر، عرضه کنندگان قلیان در وجب به وجب تمام پارک های اهواز بساط برپا کرده و علاوه بر مشکلات بهداشتی، مشکلات اجتماعی و امنیتی نیز ایجاد کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۵۷    
یک استاد علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اینکه گرمایش زمین، تغییرات اقلیمی و تخریب محیط زیست در کنار افزایش مصرف سبب کاهش بارندگی و افزایش دما شده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۴۸    
لوکیشن سریال تنهایی لیلا چند ماهی است با اسکلتی فلزی که نشان از ساخت بنایی چندطبقه دارد، پر شده و دیگر جایی برای شیطنت های لیلا و مکانی برای پر کردن غمش باقی نگذاشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۳۹    
یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه اخذ مجوز برگزاری تجمعات منحصر به احزاب نیست، اظهار کرد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۱:۱۸    
بیست و یکمین برنامه زنده اینترنتی سی و پنج با حضور سیدجمال ساداتیان به موضوع انتخاب فیلم ها برای حضور در سی وششمین دوره از جشنواره فیلم فجر اختصاص داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۷    
نرخ دلار چند ماهی است نوسانی هیجانی را تجربه می کند و ردپای 427 صرافی غیرمجاز را در آن نمی توان نادیده گرفت؛ به خصوص آن که بخشی از دلارهای دولتی به جیب آنها می رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۴۸    
رسانه های مصری از اجرای حکم اعدام 4 نفر که پیشتر به دلیل دست داشتن در اقدامات خرابکارانه و خشونت آمیز در شمال مصر توسط دادگاه عالی مجرم شناخته شده بودند، خبر می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۳۹    
شب گذشته خانواده مرد بیهوش در لارستان نیروهای اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۲۴    
مرد میانسالی که با پراید سرقتی زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می داد، از سوی پلیس دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۰۷    
وقوع طوفان شدید زمستانی در غرب فرانسه موجب قطعی برق در 40 هزار واحد مسکونی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۵۸    
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری 4 سوداگر مرگ و کشف یک تن و 70 کیلو مواد افیونی توسط تیم های عملیاتی پلیس خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۳۷    
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: به نظر می رسد زیان انباشته بیمه سلامت در سال 96 با عدم پیش بینی اعتبار مورد نیاز برای تعرفه به بیش از 8 هزار میلیارد تومان افزایش یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۲۸    
وزیر بهداشت گفت: عوارض واردات روغن پالم از 7 درصد به 30 درصد رسیده و واردات سالانه 750 هزار تنی روغن پالم به 450 هزار تن کاهش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۱۹    
کارشناس امنیت فضای مجازی در مورد استفاده از فیلترشکن ها هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۹:۰۷    
بازیگر فیلم بچه های جسور گفت: اتفاق تاسف باری که این روزها بسیار دیده می شود این است که بازیگران زنی که شوهر دارند پیشنهادات بسیار کمی به آنها می شود و اگر شما مجرد باشید به راحتی برای نقش ها دعوت می ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۵۸    
منابع وابسته به وزارت بهداشت یمن به تعداد شهیدان و زخمی شدگان از زمان یورش ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها به یمن اشاره کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۴۹    
وزارت کشور فرانسه از سوخته شدن بیش از هزار دستگاه خودرو در شب سال جدید میلادی در این کشور خبر داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۳۷    
فرماندار ممسنی گفت: با رصد دقیق دستگاه های امنیتی و آگاهی مردم تجمع شب گذشته خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۱۹    
سخنگوی فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار در مجلس گفت: لغو طرح ترافیک بار مالی را بر دوش مردم مضاعف می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۸:۰۷    
مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: یکی از اندوخته های منابع آب در بهار، ذخیره برف است که درحال حاضر در اکثر نقاط کشور ذخیره برف صفر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۵۸    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با انتقاد از پیشنهاد لغو طرح ترافیک گفت: شهرداری با اجرای این موارد به دنبال خالی کردن جیب مردم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۴۳    
وزیر بهداشت گفت: 8 هزار و 300 واحد قنادی در کشور وجود دارد که 359 واحد در شهرستان ها و 97 واحد در تهران متخلف شناخته شده و به دادگاه معرفی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۷    
هیثم ابوسعید اعلام کرد که اغتشاشات اخیر ایران از اتاق عملیاتی در اربیل و هرات مدیریت می شود و توطئه ای است که امنیت بین المللی را به خطر می اندازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۳۴    
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وجود تنوع مدارس از رشد مدرسه های غیرانتفاعی جلوگیری می کند، گفت: این تنوع خیانت است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۵    
وزیر امور خارجه ترکیه با ظریف همتای ایرانی خود درباره اغتشاشات اخیر در ایران تلفنی گفتگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۲۲    
روز سه شنبه قیمت نفت افزایش یافت. این در حالی است که اواخر آخرین روز کاری سال 2017 میلادی ، قیمت نفت افزایش یافته بود و به بشکه ای 66.87 دلار رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۹    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نشست امروز هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره هدفمندی یارانه، قیمت حامل های انرژی و اعتراضات اخیر در برخی شهرستان ها را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۶    
وکیل مدافع قاتل ستایش قریشی از تعیین وقت اجرای حکم این پرونده خبرداد و گفت: به ما اعلام شده که حکم پنج شنبه اجرا می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۱۳    
اطلاعات سپاه استان البرز اعلام کرده است عاملان آتش سوزی اتوبوسی که توسط اغتشاشگران در کرج به آتش کشیده شد را دستگیر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۷:۰۴    
معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری تهران اعلام کرد: روز شنبه حدود 200 نفر، روز یکشنبه 150 نفر و روز گذشته حدود 100 نفر بازداشت شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۴۰    
جلسه ساماندهی تهران بزرگ ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور و در راستای اجرای قانون امکان سنجی انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران، برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۳۱    
شورای تامین استان مازندران دیدار دو تیم کاله آمل و ساری 21 از هفته پانزدهم لیگ برتر را لغو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۲۲    
نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس در نامه ای به وزیر کشور به طرح سوالاتی درباره علل عدم صدور مجوز برای راهپیمایی های مسالت آمیز پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کسب وکارها و کسانی که با ایجاد محدودیت در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی متضرر شده اند، عذرخواهی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امیدواریم روش جدیدی برای ورود به دانشگاه ارائه کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۱    
شایعات مطرح شده پیرامون کشته شدن چندین نفر در تاکستان قویا تکذیب می شود، با افرادی که با شایعه پراکنی، آب در آسیاب دشمن می ریزند برخورد قانونی خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۱    
عامل به شهادت رساندن فرمانده پاسگاه پلیس در رودبار جنوب شناسایی و دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۲    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت در بازسازی بافت های فرسوده دخالت نمی کند، گفت: ما قیم مردم نیستیم و مردم، خودشان همه کارها را انجام می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۵۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم با تاکید بر اینکه تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در تجمعات اخیر بازداشت شده اند گفت: این دانشجویان به زودی و قبل از شروع امتحانات پایان ترم آزاد خواهند شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۳۴    
بانک مرکزی گزارش هفتگی متوسط قیمت خرده فروشی برخی از مواد خوراکی در تهران را در هفته منتهی به هشتم دی ماه منتشر کرد که براساس آن نرخ 4 گروه نسبت به هفته قبل از آن کاهش نشان می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۲۵    
قصور پزشکی، آینده دختر 7 ساله ام را به یک عمر زجر و عذاب بیماری گره زد و او را در حسرت حضور در کلاس درس و بازی های کودکانه رها کرده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۹    
سخنگوی وزارت خارجه به ترامپ توصیه کرد بهتر است به جای به هدر دادن وقت خود در ارسال توئیت های بیهوده و توهین آمیز نسبت به سایر ملت ها و کشورها ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۹    
معاون سیاسی سپاه گفت: شعار هایی که در دو سه روز گذشته توسط آشوبگران بیان شد، به وضوح نشان می داد که پشت سر این ماجرا منافقین و سلطنت طلب ها قرار دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۱۰    
دادستان کل کشور گفت: آشوبگران و عوامل پشت پرده آنان بدانند که دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی در مواجهه با این اغتشاشات کوتاه نخواهند آمد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۷    
روزنامه الحیاه نوشت،به دنبال تشدید اقدامات اسرائیل علیه غزه، جنبش حماس در پیامی به رژیم صهیونیستی نسبت به عواقب خطرناک ادامه اوضاع موجود در غزه هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۴    
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری عامل تیر اندازی در شهرک آریاشهر این شهر خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۵:۰۱    
گروه نمایش نمی تونیم راجع بهش حرف بزنیم به کارگردانی جابر رمضانی از شرکت در سی وششمین جشن واره بین المللی تئاتر فجر انصراف داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۸    
نوبخت، سخنگوی دولت گفت: از نظر دولت، براساس حقوق شهروندی اعتراض حق شهروندان است و آنها می توانند در چارچوب ضوابط قانونی اعتراض خود را داشته باشند و صدا و پیام خود را به مسولان برسانند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۵    
بر اثر انفجار سیلندر گاز در یکی از بیمارستان های پاکستان چندین تن کشته شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۵    
دادستان کل کشور گفت: آشوبگران و عوامل پشت پرده آنان بدانند که دستگاه های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی در مواجهه با این اغتشاشات کوتاه نخواهند آمد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۵۲    
رییس شورای اسلامی شهر تهران ری و تجریش از برگزاری جلسه چند تن از اعضای شورای شهر تهران با جهانگیری معاون اول رییس جمهور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۹    
در حالی که هنوز یک هفته از ابلاغ دستور العمل جدید واردات خودرو نمی گذرد و فعالان ارزانی خودرو را پیش بینی کرده بودند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۴۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر و تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، گفتند: آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۷    
پیشنهاد جدیدی به مجلس ارائه شده که در صورت تصویب، زوج های جوان می توانند با سپرده گذاری 20 میلیون تومان سه سال بعد 80 میلیون تومان وام مسکن ارزان قیمت دریافت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۴    
حق اعتراض و آزادی بیان، از موضوعاتی است که رییس جمهور مجوز آن را برای افراد جامعه صادر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۴:۰۴    
چند روزی است که کشور، دستخوش درگیری و تجمعات اعتراضی به وضع نامساعد اقتصادی شده و برخی تجمعات نیز به خشونت کشیده شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۹    
رهبر معظم انقلاب تاکید کردند :آنچه که مانع دشمن و اعمال دشمنیِ اوست، وجود روح شجاعت، فداکاری و ایمان در ملت است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۴۳    
صبح امروز عملیات بارگیری سکوی 14-spd پارس جنوبی جهت نصب در میدان مشترک پارس جنوبی در آب های خلیج فارس با حضور استاندار هرمزگان و مسئولین کشوری و استانی آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۷    
سخنگوی سپاه با اشاره به اینکه اوضاع تحت کنترل است و نیازی به حضور سپاه نبوده است گفت: دشمنان ما از احمق ها هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۵    
مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: کاهش شدید ذخایر خونی در خراسان رضوی را داریم از اینرو از عموم مردم تقاضا داریم در این مشارکت سهیم شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۵۲    
وزارت امور خارجه پاکستان در اعتراض به حملات لفظی رئیس جمهور آمریکا به مقامات این کشور و پیشنهاد قطع کمکهای مالی واشنگتن به اسلام آباد، سفیر آمریکا را احضار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۴۰    
مدیرکل دفتر سلامت بهبود تغذیه وزارت بهداشت گفت: سرانه مصرف شکر در کشور 66 گرم در روز است در حالی که طبق توصیه سازمان بهداشت جهانی این میزان باید 25 گرم در روز باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۷    
آبادان - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آبادان از لایروبی انهار سنتی کشاورزی به صورت رایگان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۴    
سناتور دموکرات آمریکایی با اشاره به سیاست های ضد و نقیض دولت واشنگتن در قبال مردم ایران، خواستار رفع ممنوعیت مهاجرتی اتباع ایرانی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۳۱    
شب گذشته اغتشاشگران یک دستگاه تاکسی را در میدان فردوسی آتش زدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۲۵    
کارشناس بازار کار می گوید: زمانی تورم بهتر از رکود تورمی است که قدرت خرید مردم افزایش یافته و دستمزدها بالا برود در غیر این صورت تشدید رکود و بازگشت به دوران گذشته را شاهد خواهیم بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۱:۱۳    
معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای مرکزی با اشاره به کاهش بارش ها در استان و وضعیت نگران کننده آن گفت: استان مرکزی با کسری 5 میلیارد مترمکعبی منابع آب زیرزمینی در درازمدت مواجه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۵۲    
رییس سازمان حج و زیارت با ارائه گزارشی از وضعیت قیمت افزایشی برخی خدمات و سوخت در عربستان، به صورت تلویحی نسبت به اثرگذاری آن بر نرخ حج 97، اعلام آماده باش کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۶    
شرکت اپل اعلام کرده است که کد منبع رایانه "لیسا" اولین رایانه ساخت این شرکت در سال 1983 را در سال جاری میلادی ارائه خواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۴۳    
دبیرخانه سی وششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر 19 اثر را برای اجرا در بخش بین الملل جشنواره معرفی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۵    
ماجرای روزهای اخیر آزمون بزرگی است برای همه. از مردم گرفته تا حاکمیت و جریان های سیاسی. آزمونی که عیار مدافعان منافع ملی را معلوم می کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۲۲    
پژوهشگران آمریکایی می گویند سلول های سرطانی، برای پایداری خود، ساعت بیولوژیکی بدن را تغییر می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۱۹    
خسرو خسرو شاهی، بهرام بیضایی و خسرو سینایی از سینماگرانی هستند که در دی ماه متولد شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۰۴    
معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان اظهار کرد: متاسفانه بعد از تخریب یا در حین تخریب اموال عمومی شاهد از دست دادن سه نفر از عزیزان در شهرستان تویسرکان بودیم که در جمع مردم حضور داشتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۱۰    
یک کارشناس مسکن گفت: افزایش 15 درصدی قیمت و رشد 50 درصدی معاملات مسکن شهر تهران در آذرماه به دلیل تصمیم برای تبدیل به احسن کردن واحدهای مسکونی توسط اقشار متوسط است اما نمی تواند احتمال ایجاد جهش قیمت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۷    
رئیس جمهور کره جنوبی امروز (سه شنبه) اعلام کرد، پیشرفت در روابط دو کره منوط به حل برنامه هسته ای کره شمالی است. این سخنان در واکنش به پیشنهاد گفت وگوها از طرف پیونگ یانگ به سئول مطرح شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۴    
یک متخصص پوست و مو گفت: ملاسما نوعی عارضه پوستی است که در زنان بیشتر از مردان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۹:۰۱    
فرماندار سنندج کشته شدن 2 نفر در جریان تجمع غیر قانونی در شهر سنندج را تکذیب و اعلام کرد: تا کنون در این تجمعات در سنندج به هیچ کس آسیبی وارد نشده است.