یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۳۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 16 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۲۰:۴۹    
جوانی که مدت هاست به شغل دامداری در ترکیه مشغول است، تصمیم گرفت یکی از گاو های خود را به قیمت یک میلیون دلار بفروشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۶:۰۰    
رییس انجمن ارگانیک ایران از انعقاد قرارداد با موسسه گردشگری حلال خبر داد و گفت: از این پس هتل ها و رستوران های متقاضی می توانند برای عرضه غذای سالم، برند حلال دریافت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۵:۱۲    
مدت ها همه جریان ها و افراد سیاسی و غیر سیاسی بر لزوم تقویت احزاب در کشور تاکید دارند ولی این روزها نمایندگان نیز بر این مهم تاکید دارند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۴۹    
معاون امور اقتصادی استانداری تهران گفت: در حال حاضر قیمت تخم مرغ به کمتر از قیمت مصوب تنظیم بازار رسیده است و در این زمینه مشکل خاصی در سطح استان تهران وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۱:۵۲    
وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده موسوم به فساد نفتی از ارسال پرونده موکلش به دیوان عالی کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۱۰:۰۱    
سخنگوی ناجا از شناسایی طراحان و صحنه گردانان اصلی اغتشاشات اخیر و همچنین دستگیری عاملان هتک حرمت به پرچم و مسببان رهایی خودروی آتش نشانی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۴۳    
مرجع تقلید شیعیان خطاب به دولتمردان گفت: مبادا توجیه گری کنید و مسئله مطالبات مردم را نادیده بگیرید، واقعیات باید پذیرفته شود و مشکلات را حل کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۲۵    
شرکت بهره برداری مترو طی اطلاعیه ای در مورد حادثه خط سه توضیحاتی ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۹    
محمد کاظمی درخصوص زمان رفع فیلتر شبکه های اجتماعی، گفت: احتمالا با تمام شدن اغتشاشات خیابانی روزهای اخیر به زودی فیلتر شبکه اجتماعی تلگرام برداشته خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۶    
در جریان تصادف رانندگی، شب هنگام نزاعی خونین بین دو راننده و هواداران شان در شاهرود درگرفت که در این میان یکی از رانندگان کشته شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۱۶    
ویروس خطرناک پیامکی بر روی گوشی های تلفن همراه به سرعت در استان اصفهان منتشر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۸:۰۴    
رییس اتاق اصناف گفت: قیمت نان هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۱:۵۸    
محققان کشور مچ بند هوشمندی را در قالب ساعت های هوشمند عرضه کرده اند که قادر است ارزیابی عملکرد ورزشکاران، اطلاعات و آمارهای ذخیره شده را به سایر دستگاه های مرتبط ارسال کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۱:۴۳    
یک شرکت تولیدکننده محصولات آرایشی بهداشتی، اسکنری پوستی برای گوشی های آیفون ساخته است که تصاویر دقیق از پوست صورت می گیرد تا کاربر، مشکلات پوستی خود را بشناسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۱:۲۸    
معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی ایران تصریح کرد: باید نگاه به پژوهش به عنوان یک مساله لوکس و فوق العاده تغییر کند و پژوهش برای حل مسائل و معضلات کشور به کار گرفته شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۱:۱۳    
دانشمندان علت واقعی مرگ آنتوان چخوف را اعلام کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۵۸    
بررسی رویکرد مراجع قانونگذاری و کنشگران محیط زیست در استرالیا، به عنوان یکی از کشورهای اول تولیدکننده محصولات تراریخته، جهت گیری های مثبتی را نسبت به بهره برداری از این فناوری نشان می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۴۳    
به تازگی وب سایتی ساخته شده که با توجه به آنچه کاربر در حساب فیس بوک خود منتشر کرده، نشان می دهد افراد غریبه به چه میزان از اطلاعات شخصی او دسترسی دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۲۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رضایت 70 درصدی کاربران از نرخ های جدید اینترنت خبر داد و گفت: نرخ ها به یک سوم کاهش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۷ - ۰۰:۱۳    
نتایج تحقیقات ناسا نشان می دهد سوراخ لایه ازون در حال بسته شدن است و این لایه محافظ زمین تا 2060 میلادی به طور کامل ترمیم می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۸    
یک کارمند پست در آمریکا بزرگترین رقم اول جهان را کشف کرده که شامل 23 میلیون عدد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۵۲    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت راه آهن با اعلام اینکه سه رام قطار کانتینری از چین به طرف تهران حرکت کرده است، از ورود سومین قطار باری این کشور به ایران در چند روز آینده خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۴۳    
گزارش سالیانه کمیته اطلاعات و امنیت مجلس انگلیس از تداوم تمرکز بر ایران به ویژه در زمینه فعالیت های هسته ای اشاره دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۸    
بنا بر گزارش های موسسه ی رتبه بندی جهانی فیچ ریتینگز، انتظار می رود که سرعت رشد اقتصادی در ترکیه در پنج سال آینده به طور متوسط سالیانه 4.8 درصد باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۳:۲۲    
معاون تضمین کیفیت موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از طرح در دست اجرای این موسسه برای تولید واکسن به صورت قرص جوشان خبر داد و گفت: این محصول برای مصرف طیور بوده و به زودی به بازار عرضه می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۲    
رئیس جمهور آمریکا می گوید کسانی که با قرعه کشی سالانه وزارت خارجه به آمریکا می آیند و شهروند می شوند، بهترین های کشورشان نیستند و این برنامه به یک فاجعه برای آمریکا بدل شده و باید زودتر بساطش جمع شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۸    
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب گفت: شمار مصدومان زلزله 5.1 ریشتری سرپل ذهاب به 21 نفر رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۵    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: پلیس با تمام توان برای حفظ امنیت، مال و ناموس مردم تلاش می کند و این سه عامل خط قرمز ما است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۲۵    
رییس دفتر رییس جمهور در پیامی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری را به سمت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه تبریک گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۶    
جانشین فرمانده انتظامی بروجرد گفت: لیدرها و عوامل نقش آفرین اغتشاشات بروجرد که قصد ایجاد انفجار و تخریب را داشتند، دستگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۱۳    
بانک مرکزی گزارشی با نام نتایج بررسی بودجه خانوار در مناطق شهری ایران - سال 1395 منتشر کرده است؛ این گزارش را می توان یکی از منابع رسمی قلمداد کرد که در لابه لای صفحات آن ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۶    
سخنگوی ناجا گفت: اغلب دستگیرشدگان فریب خورده در اغتشاشات اخیر با قید ضمانت آزاد شدند و عاملان اصلی و لیدرهای آشوبگر نزد سیستم قضائی و در بازداشت به سر می برند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۴۰    
مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: عملیات ساختمانی و بهینه سازی اتاق فرمان جدید پست برق پاسارگاد باموفقیت به انجام رسیده و بهینه سازی ساختمان های قدیمی و فرسوده دیگر ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۷    
رئیس اداره ایدز و بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت از برنامه مشترک این وزارتخانه و وزارتخانه های علوم و آموزش و پرورش خبر داد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۳۴    
اولین نشست کارگروه توسعه گردشگری دریایی کشور با حضور نمایندگان دولتی و بخش خصوصی فعال در دو حوزه حمل و نقل و گردشگری بر گزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۸    
پیش بینی کارشناسان این است که بازار مسکن با میانگین 10 تا 15 درصد افزایش قیمت سالیانه و رونق در بخش متوسط قیمت به روند فعلی خود ادامه دهد اما جهش قیمتی در سال آینده اتفاق نخواهد افتاد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۲۲    
همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۹    
معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت با اعلام تعداد دانشجویان بازداشت شده دانشگاههای علوم پزشکی در تجمعات اخیر گفت: تا ساعت 10 صبح امروز 3 نفر از این دانشجویان آزاد شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۶    
وزیر اطلاعات: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه بر هم زدن امنیت را نمی دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۱:۱۳    
رییس شبکه شتاب نگاری کشور با اشاره به جزئیات زلزله امشب سرپل ذهاب اعلام کرد: بر اساس داده های ایستگاه شتابنگار سرپل ذهاب این زلزله دارای شتاب بالایی بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۴۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از موافقت کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت برای هدفمندی یارانه ها و تعیین سقف 37 هزار میلیارد تومانی درآمدهای هدفمندی در سال آینده خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۳۹    
بودن یا نبودن کنکور هر روز محل بحث مسئولان و کارشناسان است. عده ای معتقدند به دلیل پر استرس بودن آن و دلایل متعدد دیگر، کنکور باید حذف شود و عده ای معتقدند جایگزین بهتری برای کنکور نداریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۲۷    
انجام بررسی و تحقیقات آزمایشگاهی نمونه های مربوط به مناطق باستانی در قالب طرح "تبارشناسی ژنتیکی ایرانیان باستان" برای کمک به حل بسیاری از پرسش های تاریخی انجام می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۰:۱۸    
اخیرا زمین لرزه های فوج گونه در یکی از شهرستان های این استان به ثبت رسیده است که برای رصد این زلزله ها یک دستگاه شتابنگار برخط در استان نصب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۴۲    
به دنبال اعتراضات مردم در چند شهر کشور نسبت به مسائل اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور، 16تن از فعالین اصلاح طلب در قالب یک بیانیه به تبیین ارائه راهکار اتفاقات پیش آمده پرداختند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۲۷    
یک عضو اصلاح طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عدم پخش مستقیم نشست شب گذشته شورای امنیت سازمان ملل، به تشریح برخی مشکلات این رسانه پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۸:۱۲    
با ثبت نام 70 تیم در اولین مسابقه ربات شیشه شوی قرار است تیم های شرکت کننده طرح های اولیه خود را تا نیمه اسفندماه جاری ارسال کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۷:۵۷    
نتایج تحقیق پژوهشگران دانشگاه گیلان حاکیست ماده آرتسونات که با استفاده از متابولیت های ثانویه گیاه دارویی گندواش ساخته شده است، می تواند به عنوان یک گزینه برای درمان سرطان پستان معرفی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۷    
عامل قتل در آلاچیق پارک که با رد حکم قصاصش در دیوان عالی کشور به نجات از طناب دار امیدوار شده بود در محاکمه دوم نیز با حکم قصاص روبه رو شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۷    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی روند بارش باران و برف را طی روزهای آینده پیش بینی کرد و گفت: بارش ها فردا (17 دی) در برخی مناطق گیلان و مازندران شدت بیشتری خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۴    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 از بررسی موضوع هدفمندی یارانه ها در کمیسیون تلفیق خبر داد و گفت که پیشنهاد دولت و نحوه حذف 33 میلیون یارانه بگیر از دغدغه های نمایندگان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۴    
محققان دانشگاه "کوئینز بلفاست" بریتانیا برای از بین بردن مقاومت آنتی بیوتیکی در بدن، نوعی پچ پوستی ابداع کرده اند که رشد باکتری مقاوم را کند می سازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۵۱    
آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجة الاسلام آقای حاج علی اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۵    
با افزایش تعرفه خودروهای هیبریدی قیمت هر تاکسی هیبرید 60 میلیون تومان گران خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۴۵    
عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، گفت: فیلتر تلگرام توسط شورای عالی امنیت ملی انجام شده و رفع فیلترینگ آن باید بر مبنای تصمیمات این شورا، مورد بررسی قرار گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۳۰    
سی می پلاس به عنوان یک سایت ساز Drag and Drop سعی کرده است، در عین سادگی همه ابزارهایی که برای طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه ای نیاز دارید را همراه با قابلیت های بی نظیر دیگری برای شما فراهم کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۷    
بهنود بهلولی، کارگردان جوان تئاتری است که در شرایط کنونی تئاتر کشور، جسارت بسیاری در اجرای نمایش هایی نامتعارف از لحاظ فرم نمایشی دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۴    
مراسم اختتامیه پنجمین دو سالانه گرافیکی سرو نقره ای در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۴    
برگزیدگان دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد معرفی شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۲۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس جزئیات چگونگی بررسی لایحه بودجه 97 در پارلمان را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت جدی و حل مشکل مالی جشنواره تئاتر ارسباران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۱۵    
مطابق با قانون برنامه ششم توسعه، وزارت ارتباطات با همکاری وزارت آموزش و پرورش، طرح هوشمند سازی مدارس در کل کشور را باید تا پایان این برنامه (پایان سال 1400) عملیاتی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۶:۰۹    
مسئول روابط عمومی اورژانس خراسان جنوبی از واژگونی یک دستگاه لیفان حامل پنج معلم خانم در محور فرایان- فرودس خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۵۱    
پلیس مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: مرگ یک اغتشاشگر در بازداشتگاه پلیس به علت برخورد باتوم دروغ است و مرد مواد فروشی که از سوی پلیس دستگیر شده بود، در بازداشتگاه به زندگی خود پایان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور، علی جنتی را به عنوان مشاور خود و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۶    
دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل تاکید کرد: با هوشیاری مردم نقشه دشمن شکست، اما همه ما باید مقابل مردم متعهدانه تر عمل کنیم تا شکافی برای بازی دشمن ایجاد نشود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۶    
برخی مدعی هستند این طرح در مجلس و بین برخی نمایندگان مطرح شده بود. به نظر می رسد نمایندگان بهارستان بر دروغ گو خواندن نشر دهندگان این خبر پایداری می کنند در حالی که خود می دانند اصل خبر درست است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
اخباری که در زمینه افزایش مهاجرت ها هستند نادرست هستند و نباید به آن ها اعتماد کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
کاندیداها در موسم انتخابات چنان وعده هایی می دهند که مردم گمان می کنند تا چند ماه دیگر ایران به سوییس تبدیل خواهد شد، اما چندی نمی گذرد، نه تنها وعده ها محقق نمی شود که حتی عقبگرد نیز مشاهده می شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
فرزاد موتمن با اشاره به عدم انتخاب فیلمش سراسر شب برای فجر پیش رو گفت:وقتی به فهرست فیلم های انتخاب شده نگاه کردم، متوجه شدم انگار نوعی مهندسی در انتخاب فیلمها وجود داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
فرهاد آئیش و مائده طهماسبی امشب با حضور در مجله شبانگاهی شبکه چهار از خلاقیت در بازیگری می گویند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
مراسم تشییع جمشید الوندی فردا یکشنبه 17 دی ماه برگزار خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
کیت بلانشت بازیگر برنده اسکار استرالیایی در حالی به عنوان رئیس هیئت داوران کن 2018 انتخاب شده که پیش از این 7 سینماگر زن دیگر نیز فرصت حضور در راس داوران این رویداد مهم سینمایی را داشته اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
مرتضی علی آبادی بازیگر لیسانسه ها با اشاره به نقش خود در این سریال بیان کرد که این نقش تشابه فامیلی با یک چهره ورزشی دارد و خودش هم در زندگی واقعی دچار این تشابه فامیلی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه برگزاری سی و سومین جشنواره های موسیقی فجر پیامی را صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
پل هگیس کارگردان برنده اسکار فیلم تصادف به تجاوز متهم شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
بازیگران مطرحی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق و مصر در فیلم سینمایی به وقت شام جلوی دوربین ابراهیم حاتمی کیا رفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
وزیری که شاید در همان روزهای ابتدایی روی کار آمدنش انتقادها را شاید سیاسی فرض می کرد، امروز دریافته است که ماجرا به آن سادگی که تصور داشته نبود و با خود می گوید چه فکر می کردیم و چه شد!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۵    
لیلا بوشهری گفت: به مهمانان برخی برنامه های پربیننده نگاه کنید. این مهمانان به راحتی پول می دهند تا در یک برنامه مطرح بخوانند و پس از آن به شهرت می رسند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۵    
ابوالفضل پورعرب و مهران مدیری در برنامه دورهمی از مدیری که نام بردند که 90 درصد سینماگران را در دوران حضورش ممنوع الفعالیت کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۲۵    
مدیر مسئول کیهان گفت: داعش برای حفظ ظاهر هم که شده به اسلام اهانت نمی کرد ولی آشوبگران آشکارا شعار نه اسلام، نه قرآن سر دادند و از این روی باید گفت، داعش در پلیدی و خباثت باید پیش آنها لنگ بیندازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۰۷    
سرمایه گذاران ارز دیجیتال اگر بدانند که 40 درصد از کل سرمایه بازار بیت کوین تنها در دست 1000 کاربر است که می توانند قیمت ها را بالا و پایین کنند، خواب از سرشان می پرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۵۸    
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: توزیع کارت های شناور طرح ترافیک به طورکامل متوقف شده و بیش از 600 کارت موجود نیز باطل شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که اکنون زمان افزایش قیمت حامل های انرژی نیست گفت: مردم در شرایط اقتصادی و معیشتی مناسبی قرار ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۳۱    
پرونده مهدی شمس و حمید فلاح هروی، متهمان ردیف دوم و سوم پرونده نفتی که به 20 سال حبس و رد مال محکوم شدند، به دیوان عالی کشور ارسال شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۱۶    
معاون ارتباطات دفتر رییس جمهور با انتقاد از عدم پوشش جلسه شورای امنیت درباره ایران توسط صدا وسیما توئیت نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۴:۰۴    
کارشناسان مسکن و فعالان بخش ساخت و ساز از ورود بانک های جدید به بازار اوراق تسهیلات مسکن و رفع انحصار از بانک عامل این بخش استقبال کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از نشست مشورتی نمایندگان با تعدادی از مسئولان اجرایی در خصوص ناآرامی های روزهای اخیر در کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی حجة الاسلام آقای حاج علی اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۳:۲۱    
مدیرعامل ستاد دیه کشور از آزادی 110 هزار زندانی جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری از بدو تاسیس این نهاد حمایتی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۴۸    
موسسات مالی وتعاونی های اعتباری غیر مجاز جمعیتی حدود 12 میلیون نفر از مردم شهرهای مختلف کشور عزیزمان را درگیر خود کرده
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۳۶    
تا چند سال پیش، یکی از آرزوهای والدین ، ورود فرزندشان به مدارس استعدادهای درخشان بود ، چرا که آنان این مدارس را راهی به سوی کشف استعدادهای علمی فرزندان خود می دانستند .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۶    
هیات عمومی دیوان عالی کشور با صدور رای وحدت رویه ای اعلام کرد که آزادی مشروط شامل حال محکومان به حبس ابد نمی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۳    
موضوع نابرابری حقوق زنان و مردان، یکی از آن دست موضوعاتی است که به دلیل عدم اعتنای مسئولان باید هرازچندگاهی به آن پرداخت
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۳    
تصور حقوق عمومی به مثابه پل ارتباطی میان فرمانروایان و فرمانبران و تنظیم گری روابط این دو طیف، امری قابل قبول است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۲:۰۰    
نرخ خرید جریمه غیبت سربازی در سال 97 بازارداغی یافته؛ از یک طرف ستادکل با اجرای آن در سال 97 مخالف است؛ از طرفی دیگر هیأت دولت در ردیف بودجه ای خود آن را قرار داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۷    
مصطفی ترک همدانی اظهار داشت: دادگاه مرتضوی 16 بهمن ماه در شعبه 68 دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۴۵    
عضو کمیسیون حقوقی مجلس با بیان این که حذف بخشی از یارانه بگیران یک ضرورت است اما در مورد افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش 50 درصدی قیمت بنزین و گازوئیل به همان نسبت افزایش تورم را به دنبال خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۳۰    
فرآورده های گوشتی غیراستاندارد دهکده پروتئین توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران توقیف و از این واحد صنفی متخلف به دادگاه شکایت شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۲۴    
مشاور فرمانده کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: اگر کسی بگوید این چهار دیپلمات زنده نیستند، به این خاطر است که نمی خواهد مسئولیت موضوع را بر عهده بگیرد.
  • ۱