یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 10 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۱:۱۳    
دانش فنی و ساخت نمونه صنعتی اینورترهای فتوولتائیک متصل به شبکه سه فاز توسط محققان کشور حاصل شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۵    
عضو شاخص جامعه روحانیت مبارز و استاد اخلاق گفت: بهتر است حسن روحانی با مردم صحبت کند، مشکلات را با مردم در میان بگذارد و موانع را هم برای رهبری شرح دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۴۹    
عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: در آخرین جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد مقرر شد در حوزه دارو و کالاهای سلامت در سال 97 ارز مرجع تخصیص داده شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۸    
حریف بعدی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران، تیم هشتاد و هشتم جهان است
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۲    
عضو هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران اعلام کرد: در ماه های اخیر تقاضای واقعی در بازار شکل گرفته و این از رونق بازار مسکن حکایت دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۱    
مدیر گمرک بازرگان از رشد 56 درصدی صادرات کالا از مرز بازرگان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۱:۵۷    
پژوهشگران کشور ویلچر برقی پله رویی را طراحی کردند که قادر است افراد تا وزن 100 کیلوگرم را حمل کند و از پله بالا برود، بدون آنکه فشاری به فرد همراه وی وارد شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۱:۴۲    
دستگاه های شتابنگار در نزدیکی کانون زمین لرزه از کار نمی افتند ولی اگر زلزله بزرگی مانند زلزله سرپل ذهاب رخ دهد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۱:۲۷    
سال جدید میلادی پر است از رویدادهای مختلف آسمانی که حسن مطلع آن ابرماه (supermoon) است که امشب اتفاق می افتد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۱:۱۲    
طراحان برنامه گپ موبایلی واتس اپ از روی تصادف قابلیتی که قرار است در آینده به این برنامه گپ موبایلی افزوده شود را لو دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۱:۱۲    
یک شرکت خودروسازی کلاه ایمنی با قابلیت خوانش مغز ساخته تا با بررسی امواج مغز کیفیت تمرکز رانندگان را بهبود دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۰:۵۷    
یکی از جنبه های آزاردهنده فعالیت در سرمای زمستان و شرایط برفی، خیس شدن و یخ کردن دستان و پاها به علت آسیب پذیری چکمه ها و دستکش هاست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۰:۴۲    
محققان شرکت امنیتی ترندمیکرو آسیب پذیری خطرناکی را در بلندگوهای بی سیم سونوس شناسایی کرده اند که به هکرها امکان می دهد از این بلندگوها به اشکال مختلف سواستفاده کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۰:۱۲    
محققان امیدوارند با بررسی توالی ژنوم سمندر بتوانند قابلیت رشد دوباره اعضای بدن و بخش هایی از مغز را در انسان ایجاد کنند، این تحقیق به ایجاد درمانی برای پارکینسون کمک می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۳:۵۷    
ناسا مشغول بررسی دو طرح است. یکی از آنها ارسال فضاپیمایی شبیه کوادکوپتر به قمر زحل و دیگری جمع آوری نمونه از یک شهاب سنگ است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۵۱    
روز گذشته تعداد اندکی از افراد ناآگاه و جاهل که شعارهای غیرمعیشتی نیز زمزمه میکردند در طول مسیر خیابان انقلاب تهران اقدام به حرکات ناشایست و تخریب اموال عمومی مردم کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۴۵    
رییس جمهور با تشریح توطئه های بدخواهان علیه ایران اسلامی، تصریح کرد: ملت ایران همواره به خوبی شرایط حساس کشور، منطقه و جهان را درک کرده و بر مبنای مصالح ملی خود تصمیم می گیرند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۴    
به نظر وقت آن رسیده است تا سیاست های اشتباه و بی نتیجه را برخی مسئولان تغییر دهند و به نفع مردم برنامه ریزی کنند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۲۱:۲۱    
قدر جوانان تحصیلکرده ونجیب را بدانیم ونپنداریم فردای پسا امروز بهشت خواهد بود و کسانی که سررشته امور را در دست دارند از اسب خودخودخواهی وبی خیالی پایین بیایند وقدر سرمایه های اجتماعی را فراتر از ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۹:۲۰    
قانون - سخنگوی شورای نگهبان از تایید طرح دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده یک قانون حمایت از قانون انقلاب اسلامی مردم فلسطین خبر داد. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۹:۰۸    
قانون - یک زن مسلمان از جمهوری داغستان از تصمیم خود برای کاندیداتوری در انتخابات آینده روسیه و مبارزه با رئیس جمهوری فعلی این کشور خبر داد. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۵۹    
محققان ایرانی موفق به ساخت دستگاه جداسازی گل زعفران با فناوری پردازش تصویر شدند که می تواند به این اقدام سرعت ببخشد و آلودگی در جداسازی گل را کاهش دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۵۰    
کیوی، یکی از میوه هایی است که در باغ های شمال کشور به طور گسترده کشت می شود و میان مردم، طرفداران زیادی دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۳۸    
سنگک نوعی نان است که روی سنگ ریزه های داغ در تنور تهیه می شود. این نان که به دلیل قدمت و رواج پخت آن در کشور به نان ملی معروف است سابقه ای طولانی در ایران کهن دارد و برخی مورخان مبدا تولید نان سنگک ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۲۹    
نماینده مردم کاشمر با بیان اینکه دولت در راستای رفاه و رفع دغدغه های معیشتی مردم به خوبی عمل نکرده است، گفت: مسئولان باید خواسته ها و مشکلات مردم را شنیده و هرچه سریع تر نسبت به رفع آنها اقدام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۰۸    
عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید نظارت خود را بر صندوق ذخیره فرهنگیان افزایش دهد، گفت: دولت سهم خود را به این صندوق به طور کامل پرداخت نکرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۷:۵۹    
عضو کمیسیون قضایی وحقوقی مجلس با انتقاد از حذف اعتبارات اجرای طرح کاداستر در لایحه بودجه سال آینده، گفت: امکان استفاده از بودجه قوه قضاییه برای اجرای طرح کاداستر وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۲۰    
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: رانت هایی در واردات محصولات کشاورزی وجود دارد که متاسفانه بیشتر آنها در ارتباط با مجموعه های دولتی هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۱۴    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در مورد جزئیات بودجه 97 پایتخت توضیح داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۸    
معلم متخلف جیرفتی که چندی قبل دانش آموز خود را مورد ضرب و جرح قرار داده بود به هیات تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان معرفی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۵    
این چه رفتاری است که تا در ایران تیری در می شود یا صدایی بلند می شود مقامات آمریکایی از ریز و درشت، فعلی و سابق کاسه داغ تر از آش و دایه مهربان تر از مادر می شوند؟
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۶:۰۵    
معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد که باید کشور در همه شرایط حفظ شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۹    
اگر چه بانک مرکزی در بخشنامه ای اعطای وام با پشتوانه ضمانتی یارانه را ابلاغ کرده بود،اما بانکها اکنون به بهانه مشخص نبودن آینده اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، اجرای آن را متوقف کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۵:۲۳    
پلیس ترکیه اعلام کرد، در جریان عملیاتی که در شهر استانبول انجام داده 20 نفر از جمله 15 تبعه خارجی را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۵۰    
دبیر سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر در نشستی خبری ضمن اعلام فیلم های بخش مسابقه درباره جزییات این دوره از جشنواره توضیح داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۴۱    
نتانیاهو از وزرایش خواست واکنش به اعتراضات در ایران را به حداقل برساند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۳۸    
رئیس فراکسیون امید مجلس در ارزیابی خود از اعتراضات مردمی ابراز امیدواری کرد که آثار بهتری را در بودجه سال آینده در پاسخ به مطالبات مردمی شاهد باشیم و همچنین نسبت به عملکرد صداوسیما گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۲۶    
وزیر خارجه اسبق آمریکا به اعتراض های چند روز اخیر در ایران واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۷    
ماموران گمرک از داخل یک دستگاه بونکر سیمان 1.5 تن پوشاک ورزشی قاچاق کشف کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۱۷    
وزیر بهداشت گفت: مایوس کردن مردم نه تنها گناه بزرگی است بلکه خیانت به کشور و جامعه است و بخشی از مشکلات موجود در کشور ناشی از جهلی است که نسبت به این امر داریم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۴:۰۸    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از تصویب کلیات بودجه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۹    
گله از وضعیت سخت مراقبت از زندانیان آن نیز از زبان رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی نشان از وخامت اوضاع دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۵۹    
قانون اساسی به عنوان پایه ای ترین قانون در هر نظام حقوقی مبین چهارچوب کلی یک نظام سیاسی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۴۷    
کاهش نرخ باروری در کشور طی سال های اخیر به قدری نگران کننده بود که حالا خبر افزایش میزان باروری به سطح جانشینی و عدد 2.1 کارشناسان را شگفت زده کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۸    
رییس سازمان بازرسی کل کشور از ارسال گزارش جدیدی در خصوص آلودگی هوا به سران قوا و معرفی دستگاه های کم کار و متخلف به مجلس شورای اسلامی و نهادهای دیگر خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۵    
رضا صفایی، بازیکن تیم والیبال کاله آمل در اقدامی خیرخواهانه کانکس هایی به مردم زلزله زده کرمانشاه تقدیم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل دفتر نظارت بر بهره برداری فاضلاب شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: سالانه یک میلیارد و 200 میلیون متر مکعب پساب در کشور تولید می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که وزارت کشور باید مکان مشخصی برای تجمعات مردم تعیین و اعلام کند تا آنها بتوانند ضمن بیان اعتراضات شان، توضیحات مسئولان را بشنوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۰    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه فوق العاده این کمیسیون جهت بررسی حوادث اخیر خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۷    
دادستان کرج گفت: ساختمان شورای حل اختلاف و یکی از مجتمع های قضایی این مجموعه مورد حمله اغتشاشگران قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۱۴    
مشاوران سیاست خارجی ترامپ احتمالا به این فکر می کنند که از این اعتراض ها پشتیبانی کنند اما بهتر است که رئیس جمهور ساکت باشد و هیچ کاری انجام ندهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۸    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود 103 هزار واحد مسکن مهر در استان وجود دارد که 17 هزار واحد آن فاقد متقاضی است از این رو می توان گفت بیشترین واحد مسکن مهر فاقد متقاضی مربوط به خوزستان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۵    
دبیر هفدهمین جشنواره تئاتر زندان های سراسر کشور گفت: هنر، اثر مطلوبی در روحیه زندانیان دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۰۲    
دشمنان انقلاب با نهایت سوءاستفاده از این حوادث، مردم را تحریک و اغتشاشات را خط دهی می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۶    
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند از وضعیت و حواشی این روزهای فوتسال می گوید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۵۳    
جنجال بزرگی که فوتسال ایران را هدف گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۹    
تشکیلات خودگردان فلسطین سفیرش در پاکستان را به دلیل شرکت در جشنی با حضور رهبر گروه "لشکر طیبه" که هند آن را مسئول حملات سال 2008 می داند، احضار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۲۹    
طرح ترافیک قدمت 150 ساله دارد. این طرح نخستین بار در زمان سلطنت ناصرالدین شاه قاجار با منع ورود چهارپایان باربر به محوطه میدان ارگ به اجرا درآمد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۵۹    
ارتش سوریه با حمایت هوایی روسیه کنترل 57 شهرک و روستا در حومه ادلب و شمال حماه را در دست گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۴۱    
رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان همواره با تاکید بر روش های قانونی پیگیر حقوق خود بوده و خواهند بود لذا نباید تخریب ها و تجاوز به حقوق عمومی و شهروندی جامعه را به حساب مردم فهیم و عزیزمان ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۵    
مشاور ابومازن تاکید کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین به دنبال یک میانجیگر جدید به جای آمریکا برای حل درگیریها میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۳۵    
بر اساس اطلاعات ارائه شده در کمیسیون تلفیق آخرین رقم بدهی دولت به بخشهای مختلف اقتصادی مشخص شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۶    
یک نظرسنجی نشان داد، از هر چهار انگلیسی، سه نفر معتقدند که شرکت های تکنولوژیکی نظیر توئیتر و فیس بوک تلاش کافی برای مقابله با اشاعه اخبار دروغ از طریق عوامل دولتی برخی کشورها نظیر روسیه به خرج نمی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۳    
روند افزایش بودجه ای در سال های بعدی نشان از آن دارد که مؤسسه آموزشی - پژوهشی امام خمینی (ره) از 3.5 میلیارد سال 85 به 7 میلیارد در سال 87، 1. 5 میلیارد در سال 89، 8 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۲۰    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه ها و جاده های مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۸    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت به رسمیت شناختن اعتراض مدنی مردم از سوی مسئولین در عین حال خواستار برخورد با تخریب اموال عمومی و ایجاد آشوب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۵۹    
شهردار تهران از حوادث روز گذشته پایتخت ابراز تاسف کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۳۲    
وزیر خارجه آلمان گفت اتحادیه اروپا در شرایط کنونی باید به دنبال بهبود مناسبات میان آمریکا و روسیه باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۶    
رهبر برکنار شده کاتالونیا از دولت مادرید خواست تا دولتش در این منطقه خودمختار را بار دیگر روی کار بیاورد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۳    
کارشناس سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: عصر امروز سامانه بارشی از غرب وارد می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۲۰    
سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم هرگونه اعطا مجوز برای تجمع در رباط کریم و پرند را رد کرد و از مردم خواست فریب برخی فراخوان های معلوم الحال را نخورند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۷    
مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان از موکول شدن آیین تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید سمنان به روز دیگری خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۱۴    
فردا یکشنبه دهم دیماه مدارس اصفهان در دوره اول و دوم ابتدایی، پیش دبستانی ها و مهدهای کودک اصفهان به دلیل آلودگی هوا تعطیل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۸    
پس از آنکه دولت برنامه دقیق خود را برای افتتاح راه آهن چابهار اعلام کرد، حالا آخرین گام برای نهایی شدن کریدور جنوب به شمال شرق کشور برداشته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۵    
سالنامه موضوعی 2018 میلادی توسط معاونت امور بین الملل موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی منتشر شد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۹:۰۲    
روابط عمومی فیلم سینمائی آشغال های دوست داشتنی اعلام کرد: این فیلم از حضور در جشنواره فجر انصراف داد.