یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 27 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۱۰    
مهاجم تیم فوتبال استقلال به القطر پیوست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۹    
رییس پلیس فتا استان خوزستان گفت: طی عملیاتی غافل گیرانه مردی هزار چهره که اقدام به اغفال بانوان و اخاذی از آنها می کرد پس از بازرسی از مخفیگاهش دستگیر و بازداشت شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۶    
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با خدمت جهادی در وزارت نیرو در حال حاضر 600 سد کوچک و بزرگ در کشور احداث شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۳۹    
نماینده مردم سنقر در مجلس با انتقاد از اینکه کانکس 200 خانوار روستای کوئیک هنوز تامین نشده است، گفت: انتظار می رود در روند واگذاری کانکس تسریع شده و سپس ساخت و تجهیز خانه های زلزله زدگان در دستور کار ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۲    
یک دکترای تغذیه در خصوص آلرژی و موادغذایی حساسیت زا توضیحاتی داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۶    
شرکت هواپیماسازی ایرباس فرانسه در جدیدترین اطلاع رسانی اعلام کرده که تحویل هواپیماهای سفارشی ایران با تاخیر انجام می شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۸    
نماینده اصلاح طلب مجلس دهم گفت: به جرأت می توان گفت که دولت در پرداخت سود سهام عدالت شاهکار کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۸    
ثبت نام و انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های آزمون سراسری و کارشناسی ناپیوسته 96 دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه 28 دی ماه آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۳۳    
معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم تقویت تشکل ها،اتحادیه ها و تعاونی های بخش کشاورزی و ایجاد زنجیره های تولید از مزرعه تا سفره تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۵۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران: پیکر های سه تن از جان باختگان کشتی سانچی پس از مشخص شدن آزمایش DNA به کشور انتقال می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۸    
تا زمانی که شورای ترافیک شهر تهران در خصوص این طرح تصمیم نگیرد پلیس راهور چیزی را تأیید نخواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۵    
پلمپ صرافی های غیرمجاز با ورود دستگاههای نظارتی آغاز شد و پنج صرافی غیرمجاز تعطیل شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۵    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه طی مراسمی معاونان جدید خود را بر اساس ساختار جدید معرفی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۲    
سخنگوی وزارت بهداشت قصور در رسیدگی به بیماری یکی از مقامات سیاسی کشور که در شبکه های اجتماعی منتشر شده را اظهارنظری غیر مسئولانه و خلاف عنوان خواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۹    
هدف از بازدید از زندان اوین شفافیت و تقویت اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۶    
با توجه به موضع گیری های آقای ترامپ مبنی بر خروج از برجام باید اطمینان پیدا کنیم که شرکت ایرباس یا بویینگ مجوز ها را ابطال نمی کنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۳۰    
پدر مهماندار کشتی نفت کش سانچی گفت: ایوب کمک کار خانواده بود، همه درآمدش را خرج خانواده می کرد و خانواده دوست بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۳    
با وحشت سرمایه گذاران از احتمال این که قانون گذاران، تجارت ارزهای دیجیتال را ممنوع کنند، بیت کوین به افت 24 ساعت اخیر خود ادامه داد و روز چهارشنبه بیش از 7 درصد سقوط کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۳۰    
سرانجام با پیگیری های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و همکاری سازمان تعزیرات حکومتی قیمت های محصولات لبنی که خودسرانه افزایش یافته بود به قیمت قبل برگشت امری که موجب نارضایتی شرکت های لبنی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۲۷    
گمرک ایران، راه اندازی سامانه آنلاین رجیستری گوشی های مسافری را رسما اعلام کرد و از اعطای معافیت 80 دلاری به تلفن همراه مسافران ورودی، خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۱:۵۷    
فضانوردان برای تمرین و آموزش فعالیت هایی که باید در خارج از ایستگاه فضایی بین المللی انجام دهند، از استخر بزرگی در شهرک ستاره ای (واقع در حومه مسکو) استفاده می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۱:۴۲    
محققان دانشگاه "فردریش شیلر ینا" موفق به ابداع پنجره هایی شدند که با استفاده از نانوذرات مغناطیسی شناور در مایع، سایه و گرما را کنترل می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۱:۱۲    
هیات دولت گزارش مرکز ملی فضای مجازی درخصوص اقتصاد مجازی را بررسی کرد این گزارش حاکی از آن است که تاکنون 132 هزار و 834 شغل توسط 21 استارتاپ در ایران ایجاد شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۰:۵۷    
تحقیقات جدید نشان می دهد مصرف زیاد نمک، موجب مصرف اکسیژن مغز شده و خطر ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۰:۴۲    
بدن ما علاوه بر مواد غذایی که به منظور تأمین انرژی مصرف می شوند، به مکمل های غذایی نظیر ویتامین ها هم نیاز وافری دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۰:۱۲    
وب سایت بیزینس اینسایدر به توصیه فعالان حوزه گردشگری، فهرستی از مکان های دیدنی را به عنوان برترین مقاصد گردشگری سال جدید میلادی پیشنهاد داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۵۷    
شرکت خودروسازی "بی.ام.و" به امید مقابله با ترافیک شهری یک اپلیکیشن پارک خودرو خریداری کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۳۰    
رئیس پلیس راهور تهران در مورد طرح ترافیک جدید گفت: طرح ترافیک در شورای عالی ترافیک تهران همچنان در حال بررسی است و هنوز چیزی در این زمینه تأیید نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۱۸    
قاسم قائدی مدیرکل ستاد بحران استان بوشهر، از آتش سوزی 2 فروند لنج باری در بندر عامری خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۶    
معاون اجتماعی شهردار تهران در نامه ای اعلام آمادگی کرده است داوطلبانه و به احترام افکار عمومی از معاونت اجتماعی برود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۳    
بیست و دو سال پیش مجموعه ای در سپهر سیاسی ایران سربرآورد که نه به معنای اخص کلمه، انقلابی و حزب اللهی بود و نه لیبرال و لاقید. این ها به پروانگی، گرد شمع هاشمی رفسنجانی شهره بودند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۳    
معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به کاهش خطاهای پزشکی گفت: سال آینده نیز نظام ارجاع را آغاز و در کشور اجرا می کنیم و تلاش می شود، افرادی که می خواهند از خدمات درمانی بخش خصوصی استفاده کنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۳:۰۰    
پروژه ساخت داروی ایرانی آیمود به عنوان تنها داروی گیاهی برای کنترل بیماری ایدز، چند سال قبل در کشور کلید خورد، اما به یکباره و بنا به دلایل نامعلوم، این طرح بسیار مهم متوقف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۷    
مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی ضمن اشاره به افزایش آمار کودک آزاری در سطح استان از صورت گرفتن اغلب کودک آزاری ها توسط نزدیکان و آشنایان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۵۷    
معاون وزیر خزانه داری آمریکا در امور تروریسم و جرائم مالی در راستای تداوم سیاست های ایران هراسانه واشنگتن، درباره تجارت با ایران هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۲۱    
متن کامل هشتمین گزارش سه ماهه اجرای برجام در بازه زمانی 26 مهر لغایت 26 دی 1396، از سوی وزارت امور خارجه منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۲:۱۸    
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی توئیتری از بازگشایی سایت های کاریابی مسدود شده خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۵۱    
یک مرد 40ساله در پی تخریب ملکی متعلق به شهرداری تهران در منطقه 18 جان خود را از دست داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۸    
سخنگوی وزارت خارجه کانادا مدعی شد هیچ یک از شهروندان این کشور در آشوب های اخیر در برخی از شهرهای ایران دستگیر نشده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۱:۴۸    
نیجریه از کشته شدن 12 نفر و مجروح شدن 48 تن دیگر در حمله انتحاری بوکوحرام خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۰:۵۷    
پیکر ناوسروان بیژن زارع که در حادثه ناوشکن دماوند در دریای خزر مفقود شده بود، کشف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۲۰:۰۹    
هم اکنون پاسخ صرافان میدان فردوسی به متقاضیان دلار منفی است و معامله سایر ارزهای مهم نیز در بازار کج دارو مریز انجام می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۹:۵۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از ارتقای رتبه این دانشگاه به جایگاه 126 جهانی، در آخرین به روزرسانی پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۹:۳۹    
نخستین سفرشان بود اما آخرین سفرشان شد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۹:۰۹    
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: انتشار اوراق برای پرداخت بدهی پیمانکاران و تاخیر در نقد شدن آن قیمت پروژه ها را افزایش می دهد که این موضوع اثر تورمی بر همه حوزه ها خواهد داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۴۸    
خبر خوب این است که بیماری کبد چرب اغلب قابل درمان است و کبد می تواند از طریق ایجاد تغییراتی در رژیم غذایی و سبک زندگی بار دیگر سلامت کامل خود را باز یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۳۹    
نمایش گتو به نویسندگی سپیده علیزاده و کارگردانی سعید بهنام به تهیه کنندگی تئاتر مستقل تهران در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اجرا می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۷    
وکیل مدافع حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور پیشین می گوید موکلش در تمام اتهامات مطرح شده در کیفرخواست صادره از سوی دادستانی، محکوم و دادگاه در هر عنوان اتهامی، اشد مجازات را در نظر گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۲۷    
صحبت کردن درباره مرحوم آیت الله هاشمی شاید بیش از همه برای اعضای تیم محافظ ایشان سخت باشد. مردانی که سال های متمادی در کنار ایشان شاهد وقایع زیادی بوده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۸    
نمایندگان 20 کشور جهان توافق کردند اعمال تحریم های شدیدتر را بر کره شمالی، با هدف فشار بر این کشور برای کنار گذاشتن تسلیحات هسته ایش، بررسی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۸    
سفیر عربستان در سودان از امضای توافق نامه های همکاری مشترک میان دو کشور در آینده نزدیک خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۸:۱۵    
اثر هنری قرآن کشتی مطلا طی مراسمی با حضور امام جمعه قم در موزه آستان مقدس حضرت معصومه(س) رونمایی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۷:۵۷    
سهام آسیایی از رکوردهای خود، عقب نشینی کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۴۲    
سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی نظامی در ترکیه منجر به کشته شدن دست کم 3 نظامی این کشور شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۱۵    
علی حمزه ای، گزارشگر خبرگزاری صداوسیما را همه با حادثه تلخ پلاسکو به یاد می آوریم؛ مردی که در میانه گزارش زنده او ساختمان پلاسکو درست پشت سرش و در چند قدمی این گزارشگر فروریخت و جمعی از آتش نشانان ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۶:۰۳    
وزیر نفت گفت: اینکه گفته می شود که مقصد نفتکش سانچی کره شمالی بوده دروغی شاخدار است چرا که مالک محموله شرکت هانماتوتال کره جنوبی بوده که این محموله را برای یکی از پالایشگاه های خود حمل می کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۵۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تحولاتی که در منطقه در حال وقوع است، تنها با درایت و اتحاد کشورهای اسلامی قابل حل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۶    
پس از پیگیری های وزیر کار، مستمری بازماندگان متوفیان حادثه نفتکش سانچی به زودی و خارج از نوبت پرداخت می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۴۳    
حسین علی نسائی می گوید: اجرای نادرست طرح تحول نظام سلامت، فشار شغلیِ بر پرستارانِ شاغل در بیمارستان های دولتی را به صورت وحشتناکی افزایش داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۳۱    
دبیر انجمن سیمان گفت: مطابق تحقیقاتی که ما کردیم در ماه های اخیر یک قرارداد صادرات 3 هزار تنی صادرات کلینکر با عمانی ها تا مرحله قرارداد پیش رفته اما به دلیل قیمت و شرایط بازار عمان معامله ای صورت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۸    
معاون پارلمانی رئیس جمهور از امضای لایحه دائمی شدن خدمات کشوری از سوی رئیس جمهور خبر داد و تاکید کرد: قانون آزمایشی خدمات کشوری برای دائمی شدن امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۵    
یک عضو حزب اعتماد ملی گفت: احزاب می تواند نمایندگانی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یا سازمان برنامه و بودجه داشته باشند و در قالب شخصیت های حقیقی و حقوقی بازوان نظارتی و عملیاتی این بخش در تهیه و ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۲۲    
ارژنگ امیرفضلی، لیلا اوتادی و قاسم زارع در کمدی کاتیوشا هم بازی می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۵:۱۳    
سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه احتمال وقوع برخی آشوب ها پیش بینی شده بود، گفت: قطعا نخواهیم گذاشت که امنیت عمومی کشور و فضای آرامی که در کشور ایجاد شده، بازیچه عده معدودی قرار بگیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۸    
رییس اتاق اصناف کشور از اخطار مجدد شهرداری تهران درباره نا ایمن بودن مرکز تجارت جهانی در میدان فردوسی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه 300 کسبه آسیب دیده ساختمان پلاسکو در این مرکز مستقر شده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۸    
مجموعه لیسانسه ها در قسمت های اخیر با پایان بندی سریال های تلویزیونی هم شوخی کرد؛ اینکه چرا اغلب سریال ها پایان خوشی دارند و در انتها همه شخصیت ها به هم می رسند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۵    
رئیس جمهور در این جلسه مطالبی از اعضای جلسه خواستند از جمله اینکه اعضای هیئت دولت تلاش کنند که برنامه هایشان زودتر عملیاتی شوند و این برنامه ها را برای مردم بازگو کنند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۲    
علیرضا قره خانی بدلکار بین المللی ایرانی سالها با گروه سریال کبری 11 فعالیت داشته و آثار سینمایی مطرحی را در کارنامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۵۲    
فیلم سینمایی اسرافیل به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی مستانه مهاجر جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره فیلم های ایرانی پراگ را دریافت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۹    
سحر دولتشاهی عکسی از جدید ترین فیلم خود به اشتراک گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۹    
زهره حمیدی گفت: در حال حاضر به دختران جوانی که به بازیگری علاقه دارند، می گویم به هیچ وجه وارد بازیگری نشوید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۹    
در روزهای باقی مانده به برگزاری سی وششمین جشنواره فیلم فجر، ازسرگیری مجدد برنامه هفت بحث های بسیاری به راه انداخته است و نکته بسیار مهم در این میان شخصی است که در صندلی اجرای این برنامه تکیه خواهد زد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۹    
این روزها دوران نابی برای فعالان و علاقه مندان به انیمیشن داخل کشور است؛ چرا که همزمان سه عنوان انیمیشن روی پرده سینماها جا دارند که اتفاق نادر و بی سابقه ای در تاریخ انیمیشن کشور محسوب می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۹    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن ابراز خرسندی از رویکرد ترامپ در خصوص ایران، تأکید کرد که دونالد ترامپ در سال جاری میلادی سفارت آمریکا در سرزمین های اشغالی را به قدس انتقال خواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۴۹    
انتظار از شهردار محترم تهران که خودشان را نابغه ریاضی می دانند این بود که وقتی می خواهند هزینه های شهرداری در دوره گذشته را بزرگ نمایش دهند، به فلسفه آن هم اشاره کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۸    
وزیر دادگستری در پاسخ به این سؤال که گفته شده به زندانیان قرص داده شده اظهار داشت: چنین چیزی به ما گزارش نشده، اما باز هم پیگیری می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۲    
بی شک سرکوب امنیتی این جنبش ها راه حل نیست...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۲۲    
کمیسیون تلفیق مقرر کرد سپرده گذاری کلیه دستگاه های اجرایی در بانک ها برای دریافت سود ممنوع شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹    
ساختار سه گانه تفیک قوا به منظور کارآمدتر شدن نیازمند یک رکن چهارم به نام قوه یا نهاد تشخیص منافع ملی است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۹    
برخی حرف های روحانی اگر پیشتر گفته می شد، افکار عمومی را هیجان زده می کرد و احساس خوشایندی به ویژه در بین طبقات متوسط جامعه که طرفدار تحولات سیاسی هستند به وجود می آورد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۳    
هرچند هر بازدیدی مدیون تلاش های اعضای فراکسیون امید است ولی اگر گزارش بازدید نیز توسط آن ها تکمیل شود، نتیجه بهتری کسب خواهد شد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۰    
رمان توطئه علیه آمریکا نوشته فیلیپ راث ، توسط کارگردان سریال شنود به مینی سریال تلویزیونی تبدیل می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۷    
اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و بخشنامه اخیر رییس قوه قضاییه مبنی بر حذف اعدام در حوزه جرایم مرتبط با مواد مخدر بی تردید قدمی روبه جلو در حوزه قانونگذاری قلمداد می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۷    
به نظر می رسد اعتراضات اخیر سبب شده است نمایندگان مقابل هر نوع عامل محرک بایستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۰۴    
در گزارش جدید بانک مرکزی از گزیده آمارهای اقتصادی منتهی به آبان ماه امسال آمده است که حجم اسکناس و مسکوک دست اشخاص در آبان امسال 350.6 هزار میلیارد ریال بوده که تغییرات هشت ماه آن بیانگر کاهش 42 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۳    
رئیس انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران با اشاره به عدم امکان بستری شدن این بیماران گفت: امیدواریم با تصویب قانون حمایت از معلولان پوشش بیمه خدمات توانبخشی به صورت کامل حل شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی ها به دنبال بر هم زدن آرامش منطقه هستند و تروریسم نیز در حال گسترش است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۳۷    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسلام به روحانیت انقلابی زنده است، گفت: جان فشانی روحانیت کماکان ادامه داشته و مستمر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: همگان آگاه اند برنامه دفاع موشکی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۴۶    
رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه برجام یک سند بین المللی با هدف برقراری آرامش، ثبات و امنیت است، گفت: بانک ها در مورد رابطه با ایران احتیاط دارند و کارشکنی های آمریکا نیز ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۳۷    
امنیت و آرامش در دین جامع و کامل ما جایگاه رفیعی دارد و اگر کسی در جامعه نا امنی ایجاد کند، مجازات سخت گیرانه ای در انتظار اوست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۲۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: اعضای کابینه از رئیس جمهور خواستند تا خبرهای مربوط به ایجاد شغل و... را به اطلاع مردم برساند، بنابراین، احتمالاً اواسط هفته آینده رئیس جمهور با مردم سخن خواهد گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۲:۱۶    
براساس بخشنامه دولت به سازمان ثبت احوال، این سازمان مکلف شد تا به صورت پایلوت در استان های( سمنان،خوزستان و قم) حذف کپی مدارک انجام شود و بعد از اجرای این طرح قرار است به زودی در سطح کشور انجام می ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۵۲    
برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک و رسمی شدن حضور معاون نجفی به عنوان رییس این کمیته، فرصتی را فراهم کرد تا اعضای شورای شهر تهران واکنشی به این اتفاق داشته باشند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۷    
چینی ها می گویند به علت انتشار گازهای سمی نمی توانیم برای خروج پیکرها از نفتکش غرق شده، اقدام کنیم اما ایران این موضوع را دنبال می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۷    
"ما از اینکه بخواهیم وارد فاز خروج از برجام شویم استقبال نمی کنیم "، این را مجید تخت روانچی معاون سیاسی رییس جمهور می گوید ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۳۷    
متاسفانه در بخش گردشگری سلامت، دلالانی رشد کرده اند که منجر به آسیب هایی به گیرندگان خدمت در زمینه گردشگردی سلامت شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۱۹    
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور درباره جواز انتقاد از معصومین گفت: صرف نظر از اینکه محتوای کلام دقیقاً چه بوده است، معصومین خط قرمز ما هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۱:۰۴    
دادستان شهرستان جیرفت از رسیدگی خارج از نوبت به پرونده مدیر مدرسه شهید فاریابی جیرفت خبر داد و گفت: مدیرخاطی پس از تفهیم اتهام وصدور قرار تامین مناسب به دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۰:۴۹    
فرماده نیروی انتظامی توضیحاتی در مورد حواشی پیش آمده درباره حوادث اخیر ارائه و اعلام کرد: تمامی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضایی تحویل داده شده اند.
  • ۱