پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۵:۲۹May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 14 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۵۸    
ماموران آتش نشانی خراسان رضوی موفق شدند تا پسر بازیگوشی را که در قسمت خشک کن گیر افتاده بود نجات دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۲۲:۴۳    
بچه بودم که فهمیدم پدرم معتاد است. نمی فهمیدم معنی این کلمه چیست. فکر می کردم چون بداخلاق است و مادر بیچاره ام را تا حد مرگ کتک می زند، می گویند معتاد است. او مرا هم کتک می زد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۱:۲۹    
در طرف مقابل، سازندگان تبلت خواستار سبکی و قابلیت حمل و نقل هستند. یک تبلت تاشو با نمایشگر دوگانه را می توان از وسط تا کرد و به راحتی در جیب جا داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۳:۵۹    
سال 2017 شاهد مشکلات زیادی در حوزه ی امنیت سایبری بودیم. از افشای گذرواژه ی بسیاری از کاربران گرفته تا حملات بد افزار ها و سرقت اطلاعات کارت های اعتباری ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۵۸    
پیام رسان وی چت بعد از گذشت 4 سال فیلترینگ بالاخره رفع فیلتر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۰    
بررسی اتفاقات هفته اخیر در فوتبال کشور که حاشیه هایی را در پی داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۱۹    
رئیس بنیاد مسکن گفت: تاکنون 18 میلیارد تومان کمک بلاعوض به 9300 واحد پرداخت شده است .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۱۹    
فلیترینگ تلگرام و اینستاگرام در حال تبدیل شدن به سرنوشت توییتر، فیسبوک و سایر شبکه های اجتماعی است که بعد از وقایع 88 از دسترس خارج شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۴۹    
شماره صدو پانزده هفته نامه خط حزب الله سه خاطره از عزت الله ضرغامی، آیت الله شبستری و معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه درباره توصیه های رهبر معظم انقلاب منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۰۱    
معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور آخرین مهلت ارایه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده پاییز 96 را شنبه 16 دی ماه اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۵۸    
کارمزد تسهیلات پرداختی به صادرکنندگان کاهش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۴    
وزیر ارتباطات با گلایه از برخی رسانه ها که او را مسئول فیلترینگ فضای مجازی جلوه داده اند، تاکید کرد که بر اساس قوانین مربوط به پالایش فضای مجازی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۱:۲۸    
محققان انگلیسی موفق با استفاده از مهندسی ژنتیک در تولید روغن ماهی، دانه روغنی کاملینا را به عنوان منبع جایگزین روغن ماهی انتخاب کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۱:۰۱    
گوگل، پچ امنیتی خود را برای پیشگیری از آسیب پذیری دستگاه های پیکسل و نکسوس در ژانویه 2018 ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۰:۲۹    
برند معروف آلمانی در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی دستگاهی را در نمایشگاه CES 2018 معرفی خواهد کرد که قادر است کیفیت موی سر شما را تحلیل کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۵۹    
خانواده ربات های شرکت ال جی موسوم به CLOi به زودی در فرودگاه ها، هتل ها و سوپرمارکت ها به کار گرفته خواهند شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۴    
عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه بچه ها در پیش دبستانی آمادگی ورود به مدرسه را پیدا می کنند، گفت: اکثر مربیان در دوره پیش دبستانی تخصص لازم را برای آموزش کودکان ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۳:۱۴    
کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون پس از مدت ها برای گفتگو با سیدعلی ضیا در روز تولدش روی آنتن زنده آمد و حرف هایی زد که بیشتر طعم انتقاد داشت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۴    
خشونت کلامی، ضرب و شتم، اسید پاشی، توهین، مزاحمت های خیابانی،آزارو اذیت جنسی زنان و... سال هاست زنان را می آزارد و امنیت آنان را به مخاطره انداخته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۵۱    
اگر بحران ها فروکش کند و به ثبات برسیم،نباید نگران افزایش سکه و ارز باشیم اما اگر ناآرامی ها ادامه پیدا کند، باید بیش از این منتظر افزایش نرخ سکه و ارز باشیم
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۴۵    
نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ذوق زدگی سران دنیای استکبار از جمله آمریکا و اسرائیل از آشوب های اخیر کشور گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۴۲    
وقوع یک انفجار انتحاری در کابل به کشته شدن 11 نفر و زخمی شدن 25 نفر انجامید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۴۲    
رابرت بیانچی ضمن بررسی دلایل گرایش آنکارا و قاهره به تهران بر آن است که توازن قوا در خاورمیانه به نفع ایران و روسیه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۳۳    
رئیس کل سازمان نظام پزشکی در نامه ای خطاب به ریاست قوه قضائیه خواستار جلوگیری از اجرای مجازات حبس درباره تخلفات حرفه ای پزشکی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۲۴    
طبق اعلام کمیته اجرای طرح رجیستری، از امروز ارتباط گوشی های ثبت نشده در سامانه رجیستری به تدریج قطع شده و ارتباط این گوشی ها از شبکه اپراتورهای تلفن همراه حذف خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۸    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به معرفی 294 نفر از اغتشاشگران به زندان گفت: به منظور جلوگیری از تکرار مجدد این جریانات برنامه هایی در نظر است و شرایط در حال رصد و تحت کنترل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۱۵    
یک فعال سیاسی درباره اتفاقات چند روز اخیر گفت: متاسفانه کسانی در کشور هستند منافع خود را جای منافع مردم می نشانند و حاضر به درک منافع، ملاحضات و نیازهای اساسی آنان نیستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۹    
یک مرجع تقلید تاکید کرد: باید توجه داشت که وقتی اعتراضی شکل گرفت باید با آن مدارا کرد و این مدارا دو سویه است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۶    
من اصلا نه روزنامه، نه سایت و نه کانال تلگرامی خبری دارم. من فقط یک کانال با موضوعات جامعه شناسی - تحلیلی دارم که به هیچ وجه خبری نیست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۲:۰۳    
ساعاتی پیش در درگیری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش با قاچاقچیان مسلح 3 نفر از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به فیض شهادت نائل آمدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۵    
دادستان کل کشور حوادث اخیر کشور را پروژه ای دانست که چند سال پیش طراحی شده است و گفت: آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی سه ضلع اجرای این پروژه هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۴۲    
منابع محلی از وقوع یک انفجار انتحاری در کابل خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۶    
مطابق گزارش بانک مرکزی، زندگی هر خانواده متوسط در سال 95 بین دو میلیون و دویست و چهار هزار تومان تا دو میلیون و پانصد و هشتاد و هشت هزار تومان خرج داشته است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۳۰    
روابط عمومی وزارت اطلاعات طی اطلاعیه ای از درگیری با یک گروه تروریستی در پیرانشهر و دستگیری اعضای این تیم خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۱:۱۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:بی توجهی به مدیریت بازار ارز، دستاورد دولت در تک رقمی شدن نرخ تورم را با چالش روبرو می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۷    
در حالی که با بازگشایی مجدد سایت ثبت سفارش خودرو همه منتظر ارزان شدن خودروهای خارجی بودند، در مورخه 12 دی ماه 1396 کرمان موتور با ابلاغ بخشنامه ای قیمت 6 خودرو را افزایش داد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۴    
رئیس جمهوری ترکیه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی فرانسوی به آشوب های اخیر در ایران اشاره کرد و علت آن را دخالت برخی کشورهای بیگانه دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۵۱    
وزارت دفاع روسیه خبر برخی رسانه ها درباره انهدام 7 جنگنده این کشور در پایگاه حمیمیم سوریه را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۴۲    
مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم کشور ما مردمی علوی و حسینی هستند و حضور آن ها در صحنه های مختلف نشان از وفاداری آنان به نظام است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۰    
در حادثه آتش سوزی در یک کارخانه تولید کفش در شرق روسیه 10 نفر کشته شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۱۲    
نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: پول دولت جواب نمی دهد و اصلا نمی توان روی بودجه حساب کرد و باید مسوولان استان همت کنند تا با انتقال منابع مالی از امکانات استفاده کرده و اشتغال جدی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۹    
حکم قصاص نفس قاتل ستایش سحرگاه امروز پنج شنبه اجرا شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۲۰:۰۶    
وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه قیمت شیر مناسب است، تأکید کرد: دامداران برای خرید نهاده ها و تبدیل آن به شیر دچار مشکل هستند که امیدواریم به کمک تسهیلات بانکی بتوانیم این مشکل را حل کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۷    
قیمت نفت به بیشترین میزان طی 2.5 سال گذشته رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۵۱    
وزارت جهاد با ترغیب سرمایه گذاران نسبت به واردات گله های مولد به دنبال افزایش تولید گوشت قرمز و تامین نیاز کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۱۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمن تمام آرزوهای خود را در چندقطبی کردن مردم، تفرقه افکنی، قرار گرفتن آشوب ها در متن و دوری مردم از خط ولایت را به گور خواهد برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۹:۰۹    
فرمانده انتظامی استان ایلام جزئیات شهادت مامور نیروی انتظامی در شهرستان دهلران را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۵۷    
شرکت خودروسازی نیسان در حال توسعه یک فناوری موسوم به "مغز به خودرو" است که خواهد توانست قصد شما برای نحوه راندن خودرو و گاز دادن را پیش بینی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۳۹    
محققان متوجه شدند در سال 2017 میلادی بیش از 2 هزار شهاب سنگ از کنار زمین عبور کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۷    
تاس اعلام کرد: بانک مرکزی آمریکا همچنان افزایش 3 بار در سال نرخ بهره در آمریکا معتقدند اما برخی می گویند 3 بار هم کافی نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۴    
رئیس اداره پیش بینی هواشناسی کردستان گفت: با ورود امواج بارشی ضعیف و کاهش محسوس دما، سرما و یخبندان مناطق مختلف این استان را فرا می گیرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۲۱    
معاون اول شرکت دولتی نفت جمهوری آذربایجان گفت : جمهوری آذربایجان از ماه نوامبر سال 1997 الی اول دسامبر سال 2017 میلادی 445 میلیون تن نفت از میادین آذری – چراغ – گونشلی استخراج و به بازارهای جهانی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۸    
مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه با تاکید براینکه ادامه روند خدمات بیمه سلامت نیازمند منابع پایدار است، از وجود یک هزار و 58 موسسه طرف قرارداد با بیمه سلامت استان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۸    
محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه در پیامی در صفحه توییتر خود از رویکرد مزوّرانه دونالد ترامپ در قبال مردم ایران انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۵    
ادریس بالوکن نماینده شهر دیاربکر در مجلس ملی ترکیه و عضو حزب دموکراتیک خلق ها(ح.د.پ) به تحمل 200 ماه حبس محکوم شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۵    
وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قانون مجازات اعدام برای عاملان عملیات شهادت طلبانه در پارلمان اسرائیل را تروریسم دولتی و اقدامی وحشیانه خواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۸:۱۲    
وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: آمریکایی ها همواره شکست های خود را در نقاط مختلف جهان متوجه دیگران می دانند و راهبرد رژیم صهیونیستی را در بی ثباتی منطقه دنبال می کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۳۹    
ترامپ مذاکرات میان دو کره را که برای هفته آینده برنامه ریزی شده "اقدامی خوب" توصیف کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۱۵    
قزاقستان برنامه ریزی کرده است در سا ل 2018میلادی محصولات کشاورزی ، گوشت و دام زنده به جمهوری اسلامی ایران و چند کشور دیگر را افزایش دهد .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۹    
نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد گفت که کشورش برای دلارهای آمریکا وارد جنگ با تروریسم نشده و اگر واشنگتن این مهم را نپذیرد در همکاری با این کشور تجدید نظر می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۴۲    
حمله خمپاره ای گروه های تروریستی به یک محله در دمشق 23 کشته و زخمی برجای گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۲۱    
پس از چند روز وقفه شبکه اجتماعی اینستاگرام این شبکه از امروز مجددا فعالیت خود را در فضای مجازی آغاز کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۱۸    
رئیس جمهوری روسیه فرمان ازسرگیری عادی پروازها میان روسیه و مصر را امضا کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۹    
تونی بلر نخست وزیر سال های قبل انگلیس درباره تبعات بد خروج این کشور از اتحادیه اروپا به مردم هشدار داد و گفت این اشتباهی است که نسل کنونی متوجه آن نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۶:۰۳    
در حالی که برخی اخبار از قطع تلفن های همراه رجیسترنشده آیفون و تبلت های آیپد از امروز خبر می دهد، اما دارندگان این محصولات تا 17 دیماه برای ثبت گوشی خود در شبکه رجیستری فرصت دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۴    
مسئولان و نهادهای حقوق بشری سازمان ملل در بیانیه ای مشترک خواستار آزادی ده ها نفر از شهروندان بازداشت شده عربستان بویژه پس از ولی عهدی محمد بن سلمان شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۱    
یک منبع آگاه از ورود وزیر دفاع انگلیس به پایتخت عراق خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۶    
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه با انتشار پست کنایه امیزی در صفحه فیسبوک خود به اقدام آمریکا برای ترتیب دادن جلسه ویژه شورای امنیت سازمان ملل و شورای حقوق بشر سازمان ملل در مورد اوضاع ایران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۳۰    
هیأتی از منطقه کردستان و به نمایندگی از سه حزب کُردی، ظهر امروز در بغداد به دیدار نخست وزیر عراق رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۱۸    
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: افزایش قیمت ارز و قیمت جهانی طلا موجب بالا رفتن قیمت سکه شد و چنین قیمتی در سکه طی 6 سال گذشته نداشتیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۳    
رحمانی فضلی وزیر کشور در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در پی حرکات تخریبی چند روز گذشته در کشورمان خطاب به وی گفت: این شما هستید که مانع آزادی ملت ها هستید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۵:۰۰    
صدوپانزدهمین شماره هفته نامه خط حزب الله براساس سخنان سال های گذشته رهبر معظم انقلاب گزارشی را درباره نسبت ایشان با افراد و جریان های سیاسی منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۹    
اروپایی آسیایی فارماکواپیدمیولوژی، گفت: مصرف دارو در بیماران مبتلا به قند خون و فشارخون در کشور مناسب نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۰    
شبکه اجتماعی اینستاگرام که نزیک به یک هفته بود از دسترس خارج شده بود، رفع فیلتر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۲۴    
به گفته محققان، دختری که در سنین پایین، احتمالا در سن 7 سالگی، به بلوغ جنسی می رسد در معرض ریسک ابتلا به افسردگی و رفتارهای ضداجتماعی که حداقل تا دهه 20 زندگی اش ادامه دارد، است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۸    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه از مصوبه کمیسیون در خصوص تعیین شرایط خرید خدمت سربازی در سال آینده خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۱۵    
نیروی دریایی پاکستان موشک کروزی به نام حربه با توانایی هدف گیری دقیق ناوهای دشمن را با موفقیت آزمایش کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۴ - ۱۴:۰۹    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 79 و در وضعیت سالم اعلام کرد.