یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۱۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 29 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۰۸:۱۹    
تمام قسمت های کشتی غیر از کابین ایمنی در برابر تجاوز دزدان دریایی را که به دلیل زیاد بودن گازهای سمی با کپسول اکسیژن هم امکان ورود نداشت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۳:۱۶    
این انتظاراتی که وجود دارد و درخواست هایی که از روحانی توسط نمایندگان صورت می گیرد بی شک به دلیل وعده هایی است که روحانی در روزهای ابتدایی روی کار آمدن و همچنین دوران انتخابات بیان کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۲۱:۵۵    
نشریه فوربز تعداد افراد با ثروت بیش از یک میلیارد دلار در جهان در سال 2017 را با ذکر نام منتشر کرد. در این جدول در مجموع 2054 میلیاردر حضور دارند که نسبت به 1816 نفر سال 2016 تقریباً 12 درصد به شمار ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۳۷    
والدین کالیفرنیایی تنها روزی یک وعده به فرزندان خود غذا داده و سالی یک بار آنها را به حمام می بردند. این دو ممکن است به حکم دادگاه به حبس ابد محکوم شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۲:۱۷    
آن سوی آینه نام جدیدترین نمایش علی سرابی است که با وجود حضور نداشتن در جشنواره تئاتر فجر، در این ایام همچنان به اجرای خود ادامه خواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۰:۳۰    
حجتی وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به شریعتمداری وزیر صنعت بازه زمانی مجاز برای ثبت سفارش واردات برنج را مشخص کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۶    
شاخص آلودگی هوا در اهواز در ساعت 8 دیشب به 322 رسید و هوای این شهر در وضعیت خطرناک قرار گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۰۳    
قائم مقام وزیر نیرو در امور بین الملل گفت: تمام اجداد و نیاکان ما با همین شرایط خشکسالی زندگی کرده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۳:۰۳    
امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون فناوری بسیاری از کارها در کسری از ثانیه صورت می گیرد. گرم کردن غذا نیز از آن دست از مواردی است که می تواند وقت گیر باشد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۲:۱۳    
حجم پایه پولی در پایان آبان ماه امسال به 196 هزار و 750 میلیارد تومان رسیده که نسبت به آبان ماه سال گذشته 16.3 درصد و در هشت ماهه امسال 9.4 درصد رشد داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۱:۵۸    
تمامی سلول ها و اندام های بدن انسان برای عملکرد درست به آب نیاز دارند. بر همین اساس، افراد نیازمند جایگزینی مداوم آب از دست رفته بدن به واسطه تعرق، ادرار و تنفس هستید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۱:۲۸    
اقبال مخاطبین سینما همچنان به فیلم های کمدی است و در جدول فروش، فیلم های کمدی صدرنشین جدول هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۱:۱۳    
به رغم تصویب متمم بودجه یک ماهه برای دولت آمریکا در مجلس نمایندگان آمریکا، مصوبه جلوگیری از به تعطیلی کشیده شدن دولت فدرال آمریکا، در سنا با موانع مختلف مواجه شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۰:۲۸    
با رشد و گسترش هرچه بیشتر استفاده اقتصادی از فضای مجازی در سال های اخیر، میزان پرداخت های آنلاین هم افزایش داشته است؛ کاری که البته برای هرچه ایمن تر شدن نیازمند رعایت اصولی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۴    
مقامات آمریکایی می گویند انتقال سفارتخانه این کشور در فلسطین اشغالی از تل آویو به قدس، تا پایان سال 2019 انجام می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۳:۴۳    
پهپاد نجات غریقی که اخیرا آخرین آزمایشات خود را پشت سر گذاشته، دو نوجوان استرالیایی را از غرق شدن نجات داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۳:۲۸    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش ضمن اعلام اینکه ربات ارزیاب برای تصویربرداری از سانچی فردا صبح به زیر آب منتقل می شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۵۸    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: وزارت امورخارجه و همه دستگاه های ذی ربط باید با تمام توان پیگیر استیفای حقوق خانواده های داغدار باشند و همچنین برای یافتن و بازگرداندن پیکر دریانوردان عزیزمان تلاش کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۲:۲۸    
بر اثر انفجار بخاری نفتی در یک باب مغازه مکانیکی سه نفر از حاضران در محل دچار سوختگی 70، 30 و 20 درصد شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۱:۵۸    
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا از کاهش بیش از 94 درصدی شماره گذاری موتورسیکلت در کشور و کاهش حدود 89 درصدی شماره گذاری موتورسیکلت های وارداتی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۸    
با اجرای مصوبه 265 رگولاتوری، تعرفه اینترنت همراه اول برای پیام رسان های داخلی به یک سوم کاهش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۵    
معاون امور مجلس رئیس جمهور در بزرگداشت شصت و دومین سالگرد شهادت شهید مظفرعلی ذوالقدر گفت: بی شک نیاز امروز کشور وحدت ملی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۱:۲۵    
با پایان بررسی جزئیات بودجه 97 در کمیسیون تلفیق، متن گزارش کمیسیون تلفیق در اختیار نمایندگان قرار گرفت تا پیشنهادات خود را نسبت به ماده واحده و بندهای آن اعلام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۸    
ژی گوانگلو (Zhi Guanglu) معاون رئیس مرکز امداد و نجات دریایی چین امروز جمعه با شرکت در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که این کشور حادثه غرق شدن کشتی سانچی و همچنین ادامه عملیات پاکسازی دریای چین شرقی را ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۲    
رئیس کمیسیون عمران مجلس، گفت: در کمیسیون عمران و مجلس اعتقاد داریم که در کشور کمبود 4 میلیون واحد مسکونی وجود دارد، نگاه وزارت راه و شهرسازی اینگونه نیست و اعتقاد دارند که مسکن مورد نیاز وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۹    
سالانه 29 هزار نفر در کشور جان خود را در اثر آلودگی هوا از دست می دهند و هیچ یک از طرح ها نیز راهگشا نبوده است. مشکل آلودگی هوا گره های کوری دارد که تاکنون صحبتی درباره آن نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۴    
وقتی سریالی تولید می شود، ماه ها برای آن زحمت کشیده می شود. اما برای من عجیب است که از همان ابتدا در پخش لیسانسه ها این مشکل را داشتیم که ساعت پخشمان در کنداکتور جابه جا شد و کمتر روزی داشتیم که ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۱    
جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا موفق شدند با تصویب یک بودجه اضطراری که نیازهای دولت را تنها تا شانزدهم فوریه-حدود یک ماه دیگر- تامین می کند، احتمال توقف فعالیت های دولت را کاهش دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۲۰:۳۱    
روز جمعه درحالی که جهش مجدد تولید نفت آمریکا بر تاثیر کاهش مداوم ذخایر انبارهای نفت در بازار غلبه کرد، قیمت نفت افت کرد و به سوی ثبت بزرگترین افت هفتگی از اکتبر تا کنون پیش رفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۹    
سید عباس عراقچی طی روز های پنجشنبه و جمعه در جریان این سفر با آقای لیندنر معاون وزیر خارجه آلمان دیدار و گفتگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۶    
بر اساس گزارش های منتشر شده در روز جاری، در سال 2017 افراد خارجی 22،234 عدد خانه در ترکیه خریده اند و این میزان از خرید خانه در ترکیه توسط افراد خارجی در مقایسه با سال های پیش 22 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۶    
رضا ملایانی اظهار کرد: با توجه به شروع پدیده گرد و غبار در خوزستان پرواز های فرودگاه اهواز از ساعت 12 به بعد کنسل شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۷    
سخنرانی دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم سالگرد شهدای قنیطره و مراسم چهلم حاج فایز محمود مغنیه به جانفشانی هایی که شکست طرح آمریکا و پیروزی ها را محقق ساخت، پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۶    
یک دکترای تغذیه گفت: میان وعده ها در لاغری نقش بسزایی دارند، بنابراین افراد دچار چاقی می توانند با مصرف آنها به وزن ایده آل خود برسند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۶    
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: هم اکنون هماهنگی و وحدت خوبی بین سپاه و ارتش برقرار است و وحدت و هماهنگی بین سپاه و ارتش باعث هم افزایی قوا می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۸    
عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان در توئیتر خود نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۵    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش از رسیدن ربات های زیرآبی به محل غرق شدن سانچی با هدف دستیابی به اطلاعاتی از وضعیت کشتی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از وزش باد شدید و بارش برف در تهران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۴    
دیدار تیم های فوتبال پدیده خراسان و استقلال با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۱    
دیدار تیم های فوتبال فولاد و پیکان در حالی در خوزستان لغو شد که ساعتی قبل از آن، دیداری در همین استان در لیگ بانوان برگزار شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از مسدود شدن 1600 کارت بازرگانی طی امسال و سال گذشته خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۵    
بررسی تحولات در بازار آزاد نشان می دهد که دلار و سکه طی هفته اخیر رکورد شکستند و بالاترین نرخ سال را تجربه کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۵    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بازار مسکن هم اکنون خالی از سفته بازان است، گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۶    
آمار سوانح رانندگی و به تبع آن تلفات تصادفات که از سال 1382 سیر نزولی داشت، از سال 1395 تقریباً متوقف و از امسال صعودی شد، این در حالی است که عامل 65 درصد حوادث خطای انسانی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۰    
معاون توسعه ساختمان و انرژی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در ساخت پلاسکوی جدید گودبرداری در پنج هزار و 500 متر زمین انجام می شود، گفت: در ساخت ساختمان جدید تراکم قبلی وجود ندارد و ارتفاع کمتر است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۱    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: دشمن بر روی موجی که افراد گرفتار و کم درآمد دارند سوار می شوند، لذا مسئولین باید رسیدگی کنند که چرا کارخانه ای تعطیل شده و کارگر ها بی کار شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۱    
اداره امور اقیانوسی دولت چین اعلام کرد، سوخت نفتکش ایرانی که هفته گذشته در آبهای دریای چین شرقی غرق شد احتمالا اکنون در حال نشت کردن به آب دریاست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش گفت: یک تیم برای برای جستجوی پیکر خدمه نفتکش سانچی با ROV (ربات زیر آبی) به چین اعزام شده اند که نتایج این عملیات تا فردا مشخص خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۳:۳۱    
استان ها را مسئول کردیم که مرکز رصد استانی داشته باشند تا هراستانی وضعیت اجتماعی، کمبودها و خلاءهای شهرها، روستاها و محلاتش را شناسایی کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۲    
نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان در فتنه اخیر می خواستند نقشه های بر باد رفته سال 88 را به نتیجه برسانند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۵    
رییس بنیاد مستضعفان از عدم صدور مجوز شهرداری برای این ساختمان خبر داد و گفت: کلنگ ساختمان جدید 13 طبقه پلاسکو دهه فجر به زمین زده می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۷    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انگیزه های جمعی کمرنگ شده و منفعت عمومی به شخصی و جناحی تبدیل شده است، لذا تولید و اشتغال مردمی باید فراگیر شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۰۱    
وزیر خارجه روسیه در سخنانی در شورای امنیت سازمان ملل درباره فروپاشی برجام هشدار داد و متذکر شد که این امر، پیامی خطرناک برای جهان خواهد بود که به تلاش ها برای حل و فصل بحران کره شمالی آسیب خواهد زد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۶    
مسعود کیمیایی روز گذشته برای درمان تنگی نخاع کمر جراحی موفقیت آمیزی را سپری کرد و در حال حاضر به بخش منتقل شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۴۰    
چین می گوید مخزن سوخت نفتکش سانچی ممکن است نشتی داشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۵    
رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی وضعیت افزایش حقوق فرهنگیان در سال 97 و پرداخت پاداش پایان خدمت آن ها را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۲    
تلاش می شود بررسی لایحه اشاره شده تا اسفند به پایان برسد و قبل از اتمام سال جاری لایحه تصویب و برای اجرا به شهرداری تهران ابلاغ شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۹    
بانک مرکزی ایران برای آزادسازی 4.9 میلیارد دلار پول ایران نزد مؤسسه مالی کلیراستریم لوکزامبورگ به دادگاه شکایت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۴۶    
درحالی رئیس اتحادیه پیراهن دوزان گفته، از 120 کسبه پلاسکو فقط 1 نفر وام 300 میلیونی را گرفته که دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی هم بدون اینکه تعداد وام های پرداخت شده را دقیق اعلام کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۳۷    
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا از معافیت 20 هزار نفر واجد شرایط معافیت ایثارگری، از خدمت سربازی در سال 97 خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۵    
اگرچه فرار مالیاتی گسترده،قاچاق سازمان یافته،انباشت بدهی های گمرکی و نابسامانی بازار ارز ماحصل استفاده از کارت بازرگانی اجاره ای است اما سامان دادن به این کارت ها همچنان بدون متولی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۲    
سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در 18 استان کشور از جمله یزد و کرمان طی امروز و روزهای شنبه و یکشنبه هفته پیش رو خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۵۲    
رئیس سازمان اداری و استخدامی با تشریح جزئیات لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری گفت: امتیازات حقوق و مزایای کارمندان دولتی در این لایحه 20 تا 50 درصد افزایش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۷    
خبرهایی مبنی بر شفا یافتن یک زن که دچار ضایعه قطع نخاعی بود در شبکه های مجازی منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۳    
رییس کل بانک مرکزی نسبت به رفتار برخی ها نسبت به رشد مقعطی نرخ ارز در ایران انتقاد و پیش بینی کرد نرخ ارز در ماه های بهمن و اسفند سال جاری کاهش خواهد یافت.