شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۰:۴۰May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 21 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۴:۱۳    
ساخت مجموعه تلویزیونی ازیادها رفته به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان، به دلیل مشکل بودجه مدتی است که متوقف شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۴۴    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: آب ذخیره شده در پشت سدهای سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد کاهش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۰:۱۲    
سحابی RCW 114 ، بازمانده انفجار باستانی ستاره ای سنگین در صورت فلکی آتشدان است که 100 سال نوری پهنا و 600 سال نوری با ما فاصله دارد. شکل ظاهری این سحابی، قلب موجودی افسانه ای را تداعی می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۲۱:۲۷    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: 2 نفر از سارقان مسلح حرفه ای در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۹:۱۸    
شیخ مرتضی السندی رهبر جریان الوفاء الإسلامی بحرین با بیان اینکه آل خلیفه با انقلابیون بحرینی تسویه حساب سیاسی می کند، گفت: تاکنون بیش از 200 بحرینی شهید شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۶:۳۶    
رئیس دادگستری شهرستان ریگان در رابطه با پرونده پیچیده مفقودی یک دختر جوان در این شهرستان گفت: شامگاه گذشته پس از 6 ماه تحقیق فنی مشخص شد خانم جوان به ضرب گلوله به قتل رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۰۳    
شورای مرکزی انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران انتخاب شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۳۷    
بدون چادر نمی توانید وارد اورژانس بیمارستان شوید ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۵    
محمدجواد ظریف اظهار کرد: اتحادیه اروپا متعهد شده است که اقدامات خود را برای تضمین بهره مندی هرچه بیشتر مردم ایران از منافع برجام دوچندان کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۲۲    
دریانوردی شغلی جهانی است، IMO مگر جهانی نیست؟ چرا تلاش نمی کنند؟ ما همه انسانیم، همه حق زندگی داریم باید کمک کنند. 31 نفر حبس شده اند، چرا کمک جهانی و بین المللی نمی رسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۰۱    
مسئولیت نظارت بر این اختلاف قیمت ها و برخورد با دلالان با وزارت جهاد کشاورزی نیست...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۹:۵۵    
بسیاری از فقها بر این باورند که تعزیرات باید کمتر از حدود باشد؛ با این استدلال وجود اعدام در تعزیرات، محل مناقشه بسیار است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۱:۱۳    
در راستای حمایت از تولید نرم افزارهای کاربردی ایمن و محتوای چندرسانه ای موبایل، وزارت ارتباطات 15میلیون تومان تسهیلات برای هر درخواست توسعه دهندگان نرم افزارها درنظر گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۰:۴۳    
محققان دانشگاه شهید بهشتی موفق شدند استفاده از وسایل دیجیتالی را در کودکان مبتلا به اختلالات اتیسم بررسی کنند و در راستای بهبود علائم این بیماری گام بردارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۰:۲۸    
در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی امسال از رباتی با چهار بازو رونمایی شد که می توان آن را در حوزه های مختلف به کار گرفت زیرا قابلیت حرکت در پستی و بلندی را دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۰:۱۳    
شرکت اسپیس ایکس نتوانست ماهواره چند میلیارد دلاری و جاسوسی زوما را به مدار زمین ببرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۵۸    
استیون هاوکینگ هشدار داده در صورت ادامه گرمایش زمین، این سیاره شبیه ونوس خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۵۲    
مدیرکل دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت با اشاره به اینکه زنان ایرانی دو برابر مردان چاق هستند، اعلام کرد: دو سوم جمعیت کشور اضافه وزن و چاقی دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۳۷    
نصب کاشی ماندگار برسردر خانه یک شاعر، پیگیری طرح تعطیلات زمستانی،نشست خبری برگزاری نمایشگاه گردشگری ثبت نام برای توراپراتور مجازی از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۸    
محمدهادی نامور از هنرمندان استان گلستان و پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون کشور امروز پنجشنبه به علت بیماری قلبی دارفانی را وداع گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۲۲    
پس از انتشار اخباری مبنی بر ارسال بخشنامه جدید صندوق رفاه دانشجویان به دانشگاه های سراسری که در آن بر اختصاص وام به دانشجویان مستضعف و مستعد تأکید شده است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۰۷    
انتظار داریم در صورتی که نفتکش سانچی به طرف آبهای ژاپن رفت، چین همچنان در عملیات مهار آتش همکاری داشته باشد و ناهماهنگی در تعاملات بین المللی در عملیات مهار آتش، تاثیر منفی نداشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۲    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکیید بر برجام گفت که این توافق برای امنیت اتحادیه اروپا کلیدی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۴    
شورای برنامه ریزی لرستان این بار شاهد اظهارنظر عجیبی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی بود که اگر توسعه بخواهد با این تفکر مسیر خود را طی کند، معلوم نیست تکلیف میراث فرهنگی چه خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۳۱    
وزیر بهداشت امروز از طرح توسعه بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی 80 ساله فارابی بازدید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۸    
نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس با بیان اینکه همه قوا و مدیران در ارتباط با مردم و مطالبات آنها مسئولیت دارند گفت: همه باید به مردم پاسخگو باشیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۵    
در جریان معاملات بازار آزاد تهران، قیمت دلار با عبور از 4396 تومان به مرز 4400 تومان نزدیک شد؛ ضمن اینکه هر یورو نیز با افزایش 32 تومانی قیمت به 5390 تومان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۹    
وزیر خارجه آلمان از اتحادیه اروپا و آمریکا خواست ایران را از بابت برنامه موشک های بالستیک تحت فشار قرار دهند اما همزمان برجام را هم حفظ کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۶    
صبح روز گذشته ناوشکن دماوند در هنگام ورود به بندر به علت افزایش سرعت باد و طوفان شدید در دریای خزر، با موج شکن برخورد جزیی داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۱۰    
دبیر علمی چهاردهمین کنگره بین المللی صرع با اشاره به هزینه 250 و 400 میلیون تومانی جراحی صرع در دنیا گفت: ارزان ترین جراحی صرع در ایران انجام می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۴    
یکی از مراجع تقلید شیعیان امنیت ایران را نعمت و لطف الهی دانست و گفت: ارتش و نیروهای مسلح بازوان نظام هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۴    
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه طرح ترافیک جدید هنوز در حد پیشنهاد است، گفت: طرح جدید جلوی رانت و کارت شناور را خواهد گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۰۱    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: این اتفاقات ناشی از بی توجهی به جوانان و نا امیدی آنان است، سال ها قول و وعده و امید به جوانان داده شده اما عملیاتی نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۸    
طرح زوج و فرد بدون هیچگونه تغییری در سال 1397 مانند سال جاری اجرا خواهد شد. سهمیه های اقشار مختلف برای ورود به طرح ترافیک نیز در جای خود باقی خواهد ماند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۵    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه فیلتر تلگرام موجب از دست رفتن چند هزار شغل شده است، گفت:اینکه مردم را به چند پیام رسان ارجاع بدهیم که نمی توانند مخاطب جذب کنند، راه حل نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۷    
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه هرگونه دستخوش توافق هسته ای غیرقابل قبول است، گفت: اتحادیه اروپا متعهد شده است که اقداماتش را برای تضمین بهره مندی مردم از منافع اقتصصادی برجام دوچندان کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۱۶    
مدیر عامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: تا این لحظه هنوز اطلاعات جدیدی از سرنوشت دریانوردان در دست نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش یک ساختمان سه طبقه در خیابان مهرآباد جنوبی خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۱    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه در توییتی پیشینه هیلاری کلینتون رقیب دمکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری را زیر سوال برد و این پرسش را مطرح کرد که آیا هیلاری در جریان انتخابات ریاست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۸    
مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: پرواز مشهد-تهران با تاخیری 3ساعت و 45 دقیقه ای انجام می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۲    
رئیس پلیس راهور ناجا بر لزوم افزایش آمبولانس های هوایی و پایگاه های امداد و نجات در کشور تاکید کرد و گفت: نیمی از تلفات جاده ای در ایران در مسیر انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۵    
پس لز وقوع دو زمین لرزه 5.1 و 5.2 ریشتری بیمارستانهای کرمان در حالت آماده باش قرار گرفتند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس و دولت بعد از حوادث اخیر نباید حالت انفعال پیدا کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۸    
رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فعالیت نیروهای فوریتهای پزشکی در مرزها گفت: از برکات راهپیمایی اربعین حسینی امسال بود که توانستیم خدمت رسانی وسیعی در زلزله کرمانشاه ارائه دهیم و تقریبا هفت رکورد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۹    
وزیر خارجه انگلیس ضمن تاکید بر حفظ برجام، آمریکا را به چالش کشید و گفت چنانچه گزینه بهتری سراغ دارید آن را به ما نشان دهید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۶    
زمین لرزه ای به شدت 5.2 ریشتر دقایقی قبل هجدک را تکان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۵    
حمله جنگنده های ائتلاف متجاوز عربستان به یک بازار در شمال یمن دست کم 10 کشته برجای گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۹    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان انقلاب خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۳    
در حال حاضر وضعیت آب کشور در شرایط زیر نرمال قرار دارد به همین دلیل وزیر نیرو هشدار داده که در بخش های نظیر کشاورزی، صنعت و محیط زیست در سال جاری آبی یعنی تا پایان شهریور1397 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۴۰    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از حضور دو یدک کش ژاپنی برای کمک به عملیات اطفا حریق نفتکش ایرانی در آب های چین خبر داد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۳۱    
فرماندار گیلانغرب از مصدومیت پنج نفر از مردم شهر گیلانغرب درپی زلزله 5.6 ریشتری امروز خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۶    
وزیر خارجه آلمان ضمن حمایت از برجام تاکید کرد که ایران باید از منافع اقتصادی این توافق بهره مند شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۳    
وزیر امور خارجه ترکیه هشدار داد: اگر دست سازمان های تروریستی را باز بگذاریم و به آن ها سلاح بدهیم، تلاش های صلح در سوریه به سختی به نتیجه خواهند رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۸    
روزنامه ایتالیایی لاستمپا در گزارشی از شهر یزد به عنوان میراث بشری یونسکو نوشت: این شهر ایران از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار بوده و همانند یک مرواید کوچک می درخشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران امور خارجه فرانسه ، انگلیس و آلمان روز پنجشنبه بار دیگر بر لزوم حفظ و اجرای برجام و بهره مند شدن مردم ایران از مزایای اقتصادی لغو تحریم ها تاکید کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۱    
وزیر خارجه آلمان گفت: انگلیس، فرانسه و اروپا در این زمینه اتفاق نظر دارند که شواهدی مبنی بر اینکه ایران توافق هسته ای را اجرا نکرده است وجود ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۵    
مدیرکل ساماندهی امور جوان با اشاره به افزایش وام ازدواج به 15 میلیون تومان گفت: امیدواریم وام ازدواج به صورت پلکانی افزایش یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۲۲    
وزیر خارجه انگلیس در کنفرانس خبری نشست برجامی در بروکسل گفت انگلیس برای ادامه برجام همکاری می کند و اظهار امیدواری کرد مردم ایران از منافع اقتصادی برجام بهره مند شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۴    
به دنبال انتشار برخی اخبار در خصوص دیدار و گفت و گوی سیدعباس عراقچی و هلگا اشمید در بروکسل به آگاهی می رساند چنین خبری صحیح نبوده و دیداری میان این دو مقام صورت نگرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۱    
زمین لرزه ای با بزرگی 5.5 درجه در مقیاس ریشتر پایتخت عراق و استان های همجوار را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۴۳    
نشست وزرای خارجه ایران، بریتانیا، آلمان، فرانسه و با حضور مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بروکسل پایان یافت و موگرینی در پایان نشست از تصمیم این اتحادیه برای حفظ برجام سخن گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۴    
رئیس جمهوری آمریکا می گوید از آنجا که هیچ مدرک معتبری مبنی بر تبانی وی با روسیه وجود ندارد؛ لزوم پاسخگویی به بازرس ویژه این پرونده هم منتفی می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: با وجود تحریم های شکننده، در صنایع دفاعی به وسیله نیروهای متخصص و متعهد به اقتدار دست یافته ایم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵    
در سال گذشته میلادی در پایتخت بلاروس تنها 488 مورد تصادف رانندگی رخ داده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۱۶    
زلزله ای با قدرت 3.9 ریشتر شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۷    
چندین زلزله برخی از مناطق استان های کرمانشاه و همچنین اطراف شهر ایلام را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۱    
زلزله 5.4 ریشتری حوالی زرنه در استان ایلام لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۵    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به شرایط پایدار جوی در غالب نقاط کشور در روز آینده، از ورد سامانه بارشی به کشور از روز یکشنبه (24 دی ماه) خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۵۵    
گزارش ها حاکی از آن است که مشاوران رئیس جمهوری آمریکا نسبت به پیامدهای خروج این کشور از توافق هسته ای با ایران گفته اند که ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۴۶    
فرزند آیت الله هاشمی گفت: مرحوم هاشمی می دانست با حل مشکلات داخلی، مشکلات جهان اسلام رفع می شود و مشکل فلسطین نیز با قدرت گیری جهان اسلام رفع خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۵    
رییس دانشگاه علامه طباطبایی از آزادی 15 دانشجوی این دانشگاه که در پی وقایع اخیر بازداشت شده بودند، خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۳۱    
لحظاتی پیش رئیس جمهور در مراسم سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی حضور یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۰:۲۸    
راه اندازی سامانه کارا، آغاز ثبت نام متقاضیان وام اشتغال روستایی، معرفی رسته شغل های اولویت دار طرح اشتغال فراگیر و روستایی و الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی از مهمترین خبرهای هفته جاری بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۹:۴۰    
بر این اساس کودکانی که از مادران ایرانی متولد می شوند مانند کودکانی که از پدران ایرانی متولد می شوند، می توانند صاحب شناسنامه شوند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۴۳    
سرکنسول ایران در شانگهای از آغاز مجدد اطفای حریق نفتکش از صبح امروز پنجشنبه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۹    
کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه جلسه ای با موضوع تحریم، به عنوان ابزار سیاست خارجی آمریکا برگزار کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۶    
مدیرعامل هلال احمر استان کرمان با اشاره به زمین لرزه 5.1 ریشتری صبح امروز کرمان گفت: گروه های ارزیاب به منطقه زلزله زده اعزام شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس می گوید صندوق بازنشستگی ارتش از وضع خوبی برخوردار نیست و مجلس پیش بینی هایی برای حل این مشکل کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۸:۲۷    
عضو هیئت رئیسه مجلس از آغاز روند بررسی لایحه بودجه 97 تا اوایل بهمن خبر داد.