یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۲:۴۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 7 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۱۴    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: قانون حق اعتراض به نتیجه انتخابات را برای معترضان قائل بود؛ اما این اشخاص به هیچ صراطی مستقیم نبودند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۰:۰۵    
جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با اعلام این مطلب که تاکنون 305 هزار نفر در طرح کسری و معافیت خدمت ایثارگران ثبت نام کرده اند، گفت: فردا آخرین مهلت ثبت نام در این طرح است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۰    
سامانه های درخواست تاکسی آنلاین در ایران در بین مردم جا افتاده و حالا اکثر افراد در شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد و اصفهان و... با این برنامه ها آشنایی دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۴    
تصمیمی در شورای عالی بیمه خدمات درمانی قبل از انتقال دبیرخانه این شورا به وزارت بهداشت مبنی بر خروج داروهای بدون نسخه از پوشش بیمه پایه گرفته شده است که البته این موضوع تاکنون نهایی نشده و مورد تصویب ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۷    
مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که اکنون قیمت برق واقعی نیست و فاصله قیمت تمام شده و قیمت دریافتی از مصرف کنندگان زیاد است گفت:بهبود اقتصاد صنعت برق به اصلاح قیمت برق بستگی دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۵    
مردم در شرایط سخت اقتصادی قرار دارند و به علت رکود و عدم تنظیم بازار توسط دولت قدرت خریدشان مناسب نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۱:۱۵    
نشریه حزب الله هفته نامه مکتوب بنیاد حفظ آثار و ارزش های آیت الله خامنه ای در جدیدترین شماره خود روایتی منتشر نشده از دیدار رهبر انقلاب با نمایندگان ستاد های انتخاباتی در سال 88 را منتشر کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۱    
در بازار معاملات نیویورک بهای هر بشکه نفت وست تگزاس اینتر مدییت برای تحویل در ماه فوریه 33 سنت کاهش یافت به 59 دلار و 64 سنت رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۲۶    
کانال 10 تلویزیون اسرائیل در گزارشی اختصاصی مدعی شده است که یک تیم عالی رتبه صهیونیست در واشنگتن، طرحی محرمانه برای مقابله با برنامه هسته ای، موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران تدوین کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۵    
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه 130 نماینده طرح سؤال از رئیس جمهور را امضاء کرده اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۱:۴۴    
رئیس سازمان فضایی ایران از تشکیل کمیته مشترک سازمان فضایی با سازمانهای نقشه برداری و زمین شناسی با هدف توسعه خدمات پایه فضایی و کاربردی کردن آن در کشور خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۱:۲۹    
شهردار تهران از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۱:۱۴    
محققان دانشگاهی الگوریتم ماشین یادگیری ساخته اند که با استفاده از حسگرهای موجود در موبایل های اندروید، کدهای امنیتی کاربران را فاش می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۵۹    
یک برنامه نویس ژاپنی مشغول ساخت اپلیکیشنی است که صورت فرد را در تصاویر پنهان می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۴۴    
محققان متوجه شده اند مکانیسمی در بدن وزن اضافی را ردیابی می کند و با ارسال سیگنالی به مغز به دنبال این است که غذای دریافتی را کاهش دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۲۹    
رئیس مرکز پیش بینی زلزله پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی گفت: موضوعاتی که در خصوص عامل زلزله تهران مبنی بر آزمایشات هسته ای و هارپ است شایعه هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۰۰:۱۴    
وزیر ارتباطات از پیگیری مشکلات مربوط به واگذاری شرکت مخابرات ایران از جمله موضوع ودایع 3 هزار و 500 میلیارد تومانی مشترکان تلفن همراه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۹    
ثروتمندترین افراد جهان در سال 2017، بیش از 1 تریلیون دلار ثروتمندتر شده اند که این میزان، تقریبا 4 برابر مقدار ثروتی است که آن ها در سال گذشته، به دارایی های خود اضافه کرده بودند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۳:۵۰    
اسدالله یکتا ضمن تشکر از پرستو صالحی اعلام کرد که هم اکنون در سه پروژه سینمایی و تلویزیونی مشغول به کار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۹    
مرکز زمین شناسی آمریکا اعلام کرد زمین لرزه ای به بزرگی پنج و هفت دهم ریشتر، 302 کیلومتری جنوب شرق شهر جنرال سانتوس فیلیپین را لرزاند. زلزله 5.7 ریشتری فیلیپین را لرزاند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۵۰    
درحالیکه برخی مطالعات نشان داده اند که طول عمر انسان نمی تواند بیش از 115 سال باشد، اما برخی دیگر نتایج متناقضی را ارائه می کنند که جای بحث دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۳۵    
انفجار لوله گاز در جاده هراز در محدوده پلمون سبب برخورد سنگ به چند خودرو شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۸    
شهردار سابق تهران گفت: امروز 4 درصدی ها در کشور افرادی هستند که قانون را به راحتی در کشور دور می زنند و زندگی مردم را له می کنند و فرصت را به مردم در تصمیم گیری ها نمی دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۵    
رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان گفت: تصادف مرگبار در سیستان و بلوچستان جان 4 نفر را گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۵    
سخنگوی شورای نگهبان با بیان اینکه مردم در 9 دی احساس کردند کیان انقلاب و جمهوری اسلامی در خطر است و 9 دی باطل السحر فتنه 88 شد، گفت: اینگونه نیست که فتنه 88 تمام شده باشد، چون دشمن بیکار ننشسته است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۲    
قانون - اوباما طی مصاحبه ای اعلام کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که شبانه روز درگیر توئیتر است از این ابزار اجتماعی به صورت اشتباه استفاده می کند. ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۲:۰۲    
رسانه های ترکیه از وقوع انفجار در نزدیکی یکی از مراکز پلیس استان آدانا خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۵۳    
تجمع امروز گروهی از مردم در مشهد با موضوع مالی اعتباری غیرقانونی بوده و توسط معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران و افراد ضدانقلاب برنامه ریزی شده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۳۲    
مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت درگذشت مادر شهیدان، حمید، مجید و مجتبی دقیقی، پیام تسلیتی صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۹    
شمار شهدای فلسطینی از 22 روز پیش که ترامپ شهر اشغالی قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به 16 نفر رسیده است. پیامدهای تصمیم ترامپ درباره قدس همچنان ادامه دارد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۹    
محققان دانشگاه هاروارد دریافتند هر میزان افزایش آلودگی هوا حتی اگر در سطوح پایین تر از استانداردهای سالم باشد، می تواند منجر به افزایش خطر مرگ سالمندان شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۲۶    
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد اس 400 غیر هماهنگ با سیستم پدافند موشکی و هوائی ناتو و خرید آن از سوی ترکیه نگران کننده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۷    
اداره کل حقوقی شهرداری تهران از رسانه های منتشر کننده خبر کذب سفر نجفی به کیش شکایت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۱۴    
وزیر بهداشت ضمن تقدیر از خیری که ساخت بیمارستان ام اس امام رضا(ع) در بیمارستان سینا تهران را تقبل کرده است، گفت: در کشور بیش از 70 هزار نفر مبتلا به بیماری ام اس هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۲۱:۰۸    
پیکر مرحوم علی رامز بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینما یکشنبه دهم دی ماه تشییع می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۵۹    
زلزله ای با قدرت 3.8 ریشتر شامگاه امروز گوریه در استان خوزستان را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۸    
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: معتقدم جوان های کشور دلسوز و تواناتر از ما بوده و بهتر از ما مسائل را درک می کنند؛ چرا که نعمت دریای بیکران اطلاعاتی را در اختیار دارند که ما نداشتیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۳۵    
سرپرست اداره کل محیط زیست استان مرکزی گفت: هوای شهر اراک که صبح امروز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار داشت، با افزایش آلودگی در وضعیت ناسالم برای تمام گروه های جمعیتی قرارگرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۲۹    
یک اقتصاددان با تاکید براینکه اقتصاد ایران در مرز فروپاشی نیست، گفت: بعد از انتخابات سرعت رشد اقتصادی و ارتباط رییس جمهور با روشنفکران کم شد و این تحولات باعث شده زمانی که دولت دست به اقدامی می زند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۸    
معاون وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با سفیر ایران در مسکو، در خصوص برگزاری کنفرانس ملی سوریه در سوچی بحث و تبادل نظر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۵    
شهردار تهران از خریداری ساختمان تئاتر نصر خبر داد و گفت: روند تبدیل این ساختمان به موزه تئاتر از روز شنبه آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۹:۰۲    
فاز دوم مجتمع کاغذسازی پردیس بزرگترین واحد تولید کننده کاغذ بسته بندی کشور با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۹    
رییس قوه قضاییه گفت: ایلام از ظرفیت های خوبی برخوردار است که می توان با تکیه بر آنها گام های بلندی برداشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۳    
مسئول هماهنگ کننده سازمان ملل در یمن از ادامه کشتار غیرنظامیان به دست ائتلاف سعودی، انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۵۰    
رئیس دانشگاه خوارزمی تاکید کرد: برای توسعه صنعت و اقتصاد کشور نباید مباحث سیاسی وارد مدیریت شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۴    
براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2145 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری، رفت و آمدها نسبت به روز قبل، 9.7درصد افزایش را نشان می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۱    
دولت کره جنوبی روز پنج شنبه اعلام کرد که قوانین جدیدی را برای تنظیم مقررات تجارت ارزهای دیجتال، در این کشور، اعمال خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۷    
وزیر بهداشت از اضافه شدن شش بالگرد ویژه اورژانس در تهران خبر داد و از شورای شهر خواست که زمینی را برای ساخت بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۱۴    
مدیر آموزش و پرورش کاشمر ازدواج های زودهنگام را یکی از موانع تحصیل برای دانش آموزان دختر در این شهرستان دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تکریم مفاخر یک ملت بخشی از قدرت نرم یک جامعه است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۸:۰۲    
معاون اول رییس جمهور گفت: یکی از اصلی ترین پیش نیازهای توسعه، حضور بخش خصوصی توانمند و قدرتمند در عرصه های اقتصادی کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۵۰    
رییس قوه قضاییه دستاوردهای سفر دو روزه خود به استان ایلام را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۷    
سفارت کشورمان در آنکارا با اشاره به برقراری تدابیر ویژه امنیتی در ایام جشن های سال نو به هموطنان مقیم و ایرانیان عازم ترکیه مواردی را یادآور شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۷    
معاون بین الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه سفر خود به عراق با حجت الاسلام سیدعمار حکیم رئیس جریان حکمت ملی عراق دیدار و گفت وگو کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۷    
با جشن و پایکوبی آغاز می شود اما زندگی زناشویی همیشه به شیرینی بریدن کیک، بله گرفتن با ناز و پوشیدن لباس سپید دنباله دار، نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۴۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی اقدامات و توصیه هایی که شهروندان باید قبل ، حین و بعد از زلزله مدنظر داشته باشند را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۶    
نامزد جمهوریخواه رقابت سنای ایالت ویرجینا آمریکا که به فساد اخلاقی متهم است، شکست خود را ناشی از تقلب حریف دموکرات اعلام و به دادگاه شکایت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۳    
معاون اول رییس جمهور اجرای طرح های معدنی در منطقه خواف را نماد تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: برای تحقق این سیاست ها باید همه همصدا و همگام با یکدیگر شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۷:۲۰    
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد، نیروهای آمریکایی باید بعد از نابودی تروریست ها به طور کامل خاک سوریه را ترک کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۵۹    
ارتش سوریه امروز (پنجشنبه) در ادامه عملیات خود در محور حومه ادلب بر روستای المشیرفه در شمال دو روستای "ام ترکییه" و "ام خزیم" مسلط شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۸    
وزیر ورزش عراق گفت: ایران برای برگزاری مسابقات کاملا امن است و طی بازی هایی که عراق با کشورهای عربی و آسیایی در ایران داشته هیچگاه حادثه ای رخ نداده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۵    
شهردار لندن بار دیگر تاکید کرد که مردم انگلیس به ویژه ساکنین لندن با سفر ترامپ به این کشور مخالف هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۲    
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: زمین لرزه های اخیر تهران نگرانی ما را در خصوص وضعیت آثار تاریخی و فرهنگی پایتخت بیشتر کرده زیرابناهای تاریخی پایتخت تاب زمین لرزه را ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۳۲    
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران چهار سیاست اصلی شهرداری تهران راشفافیت و انضباط، پاسخگویی به مردم، تنظیم فرایند های صحیح، تمرکز بر قوانین و مقررات و ضوابط عنوان کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۱۷    
وزارت خارجه جمهوری آذربایجان از افزایش سطح دوستی و همکاری باکو-تهران در سال میلادی 2017 خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۶:۰۲    
رئیس جمهوری آمریکا اظهار داشت: از زمان ریاست جمهوری من تاکنون مساحت هایی که تحت اختیار داعش در عراق و سوریه بود 9 برابر کاهش یافته است!
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۵۹    
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اینکه قصد دارد روابط خدشه دار با تعدادی از کشورهای اروپایی را بهبود بخشد، تاکید کرد، ترکیه باید تعداد دشمنان خود را کاهش و تعداد دوستانش را افزایش دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۱    
پلیس ترکیه در عملیات ضربتی که در شمال غرب این کشور انجام شد، 38 مظنون به همکاری با داعش را بازداشت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۱۱    
رئیس قوه قضائیه در جریان دیدار با جانباز سرافراز غیاثی و خانواده شهید غلام ملاحی در جریان سفر خود به ایلام بر تکریم خانواده شهدا و لزوم اهتمام به فرهنگ شهادت تاکید کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۸    
تردد شبانه کامیون ها 3 آلاینده کربن سیاه، اکسیدهای نیتروژن و ذرات معلق کوچکتر از2.5 میکرون را به نحو اثرگذاری افزایش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۵:۰۵    
کره جنوبی می گوید مدرکی برای اثبات این ادعا وجود ندارد که کره شمالی دستمزد کارگرانی را که زمانی در مجتمع صنعتی مشترک بین 2 کشور کار می کردند، صرف برنامه تسلیحاتی خود کرده باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۵۹    
وزیر کشور گفت: با اجرای طرح ساماندهی کولبری تا 70 درصد میزان قاچاق مبادی رسمی و مناطق آزاد کنترل می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۴۱    
برخی منابع اعلام کردند که پادشاه اردن دو برادر و نیز پسر عمویش را از فرماندهی ارتش این کشور کنار گذاشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور عراق امروز در حوزه مسائل امنیتی از گردنه عبور کرده است، گفت: توسعه روابط اقتصادی و اجتماعی دو کشور ضروری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۵    
معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: تا قبل از ماه مبارک رمضان، روادید کاغذی را حذف می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۳۲    
جلسه بررسی لایحه بودجه سل 1397 کل کشور، و ارائه اهم 15 گزارش کارشناسی مرکز پژوهش ها در حوزه بودجه با حضور رییس مجلس، کاظم جلالی، معاونان و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۳    
سخنگوی وزارت امور خارجه با صدور پیامی حمله تروریستی به یک مرکز فرهنگی و خبرگزاری در کابل را به شدت محکوم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۴:۰۵    
مرکز پایش آلودگی هوا، شاخص آلودگی هوای پایتخت را 87 و در وضعیت سالم اعلام کرد. عدد 100 مرز هوای سالم و ناسالم در نظر گرفته می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۹    
دشمنان انقلاب درصدد ناامید کردن مردم از آینده، اختلاف افکنی و ضربه به پشتوانه اجتماعی نظام بر آمده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۵۰    
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه ایران، از حذف روادید کاغذی ایران تا پیش از ماه رمضان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۴۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزئیات آتش سوزی در حسینیه ای واقع در درکه تهران را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۸    
پایگاه جامع رفاهی برای شناسایی و حذف یارانه بگیران غیر نیازمند راه اندازی شده که در این مسیر داده های خود را از طریق 6 بانک اطلاعاتی به روز می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۳۲    
قائم مقام بانک مرکزی گفت:در سال 96، حدود50 هزار میلیارد تومان برای حمایت از تولید، تسهیلات بانکی در نظر گرفت که 30 هزار میلیارد تومان آن برای حمایت از رونق تولید و اشتغال بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۶    
رئیس جمهور روسیه انفجار سنت پترزبورگ را تروریستی خواند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۳:۰۸    
دبیرکل حزب توسعه و عدالت گفت: بعضی سیاسیون نیز به جای اینکه آتش فتنه 88 را خاموش کنند بر روی آن بنزین ریختند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۹    
نایب رئیس مجلس جزئیات نشست سران قوا برای حل مشکل سپرده گذاران کاسپین را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۵۰    
معاون اول قوه قضاییه گفت: اولین نهادی که به حقوق شهروندی احترام گذاشت و اجرای آن را خواستار شد قوه قضاییه بود که 10 سال قبل برای این مهم طرح و برنامه ارائه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۳    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: ما نقض کننده برجام نخواهیم بود اما براساس نوع برخورد دیگر طرف ها تصمیماتی که لازم باشد را اجرا خواهیم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که ما اجازه تقویت حضور نظامی ایران در سوریه را نمی دهیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۵۳    
کاهش قدرت خرید متقاضیان باعث فروش نرفتن بسیاری از واحد های آماده سازندگان شد تا جایی که امروز یک میلیون و 400 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۳۸    
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای با گرامیداشت حماسه تاریخ ساز 9 دی ماه، بازخوانی عبرت ها و درس های فتنه 88 را ضامن هوشیاری و بیداری دائمی ملت دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۱۱:۲۴    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از طرح نمایندگان برای جلوگیری از افزایش قیمت حامل های انرژی در بودجه 97 خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۵۱    
وزیر کشور در جلسه ای با متخصصان و استادان برجسته دانشگاهی در حوزه زلزله شناسی دستور داد دستگاه های جدید لرزه نگاری و موقعیت یاب در کشور نصب شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۹:۴۸    
در حالی که با گذشت سه روز از ماجرای شبهه برانگیز ورود توله یوز آسیایی به پارک پردیسان، مسئولان سازمان حفاظت محیط زیست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قالب جدید یارانه نقدی را شرح داد. به گفته علی ربیعی، دولت 70 درصد حداقل دستمزد را به عنوان شاخص کف حمایت اجتماعی تعریف کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۳    
درباره بنزین 1500 تومانی و حذف یارانه 34 میلیون نفر از 100 نماینده مجلس نظرخواهی شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۰    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه مسئله اول کشور بحث اشتغال و بیکاری است، گفت: همکاری قوا برای حل مشکلات کشور ضروری است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران ضمن محکوم کردم رفتار پلیس کانادا اعلام کرد که تهران از مراجع رسمی پیگیر موضوع قتل شهروند ایرانی توسط پلیس کانادا است و از دولت این کشور توضیح می خواهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۱۸    
تا پایان شهریور ماه سال 97 تقریبا همه دانشگاه های علوم پزشکی کشور حداقل یک شهرشان را تحت پوشش برنامه سطح بندی خدمات خواهند برد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۷ - ۰۸:۰۹    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از دلایل گرایش جوانان به مواد مخدر جدید سخن گفت.
  • ۱