شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۰:۵۶May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 15 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۲۲:۵۰    
منابع یمنی از شلیک یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به سمت فرودگاه سعودی جازان خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
آیین اختتامیه هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با تقدیر از برگزیدگان این جشنواره همراه با پاسداشت ویژه امرالله احمدجو در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۵:۳۳    
تعدادی از نمایندگان مجلس در هفته گذشته این افزایش قیمت را بر خلاف بهبود وضعیت اقتصادی مردم دانستند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۵۷    
متاسفانه قطعه سازان در سال های اخیر به دلایل تحریمی و کمبود نقدینگی در زمینه ارتقای تکنولوژی و نیروی انسانی سرمایه گذاری لازم را نکرده اند،
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۹:۴۵    
شورای امنیت کشور -که وزارت ارتباطات در آن عضو نیست- برای ایجاد آرامش تصمیم گرفت در کنار سایر اقدامات تامینی و انتظامی، محدودیتهای موقتی را بر فضای مجازی اعمال کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۸:۰۳    
براساس اطلاعیه وزارت امور خارجه از ششم دیماه ورود برخی محصولات کشاورزی به عراق ممنوع شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۰:۵۹    
علاقه مندان سرعت همیشه منتظر هستند تا خودروی جدیدی تولید شود که بتواند این رکورد را در عصر فناوری بشکند و عنوان سریع ترین خودروی قرن را به خود اختصاص دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۰۰:۲۹    
سامسونگ قصد دارد کیفیت ساعت های هوشمند خود را ارتقاء دهد. گزارش ها حکایت از آن دارند که سامسونگ فعلا قصد کناره گیری از این بازار ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۲:۵۹    
دو عضو ارشد کمیته ی روابط خارجی سنای آمریکا قطعنامه ای را پیشنهاد کرده اند که در راستای ادامه ی اقدامات مداخله جویانه ی آمریکا و آنچه "حمایت از شهروندان ایرانی" توصیف شده، بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۵۹    
عربستان سعودی در حال انجام دادن اقداماتی برای امکان بخشیدن به خرید عمومی سهام شرکت آرامکو توسط سرمایه گذاران است. قرار است در آینده ی نزدیک سهام شرکت آرامکو در بازارهای بورس بین المللی عرضه شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۴۳    
دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: اگر ثابت شود که مسوولین ذیر بط عمدا اقدامات لازم را برای جلوگیری از فعالیت پایگاه های اینترنتی مربوط به اغتشاشگران و معاندین و تروریست ها به عمل نیاورده ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۱:۲۸    
روز جمعه قیمت نفت کاهش یافت. این در حالی است که اواخر روز پنجشنبه، قیمت نفت نسبت به اوایل این روز کاهش یافته بود و به بشکه ای 68.07 دلار رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۲۸    
رییس دفتر رییس جمهور به درخواست جمعی از دانشجویان دانشگاه های تهران برای استعفای حجت الاسلام روحانی از مقام ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۲۰:۰۷    
در حال حاضر سازمان فضای سبز سالی 1200 میلیارد، سازمان پسماند سالی 700 میلیارد هزینه می کند، ازسوی دیگر سازمان میوه و تره بار با داشتن 440 واحد بازار تاکنون هیچ کمکی شایانی به شهرداری نکرده است و با ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۵۸    
رییس اتحادیه جایگاه داران سوخت با اشاره به اینکه استفاده از کارت سوخت برای 11 سال پیش و کاری منسوخ است، گفت: ممکن است استفاده از کارت سوخت مقدمه دو نرخی شدن بنزین باشد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۴۹    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه پست ها و مسئولیت ها برخی انسان ها را منحرف می کند، گفت: افرادی که در جایگاهی قرار می گیرند، باید مراقب عملکرد خود باشند تا دچار تغییر نشوند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۳۷    
معاون فرهنگی وزیر علوم با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان همچنان بازداشت هستند، گفت: در حال پیگیری وضعیت دانشجویان از طریق حراست وزارت علوم و دانشگاه تهران هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۲۸    
نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: بعضی ها فکر می کنند چون نامزد انتخابات شده ام می توانم برایشان کاری انجام دهم ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۱۹    
مدتی است در برخی واحدهای طلافروشی به بهانه های مختلف از ارائه فاکتور به خریداران خودداری می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۸:۰۷    
پس از یک دوره از افزایش تنش ها، دو کره به دنبال راه هایی برای بهبود روابط هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۴۹    
در شرایطی که طبق برنامه ریزی های ابتدایی انجام شده، بنا بود نخستین بویینگ خریداری شده از سوی ایران ایر در اردیبهشت امسال به ایران وارد شود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۳۷    
خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: دیدیم که وقتی فضای مجازی محدود شد فتنه فروکش کرد، نگویید که ما با فضای مجازی مخالفیم، ما با فضای مجازی که کلیدش در دست نظام باشد موافقیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۲۸    
با توجه به افت فروش سینماها در هفته گذشته، فیلم های کمدی و اجتماعی توانستند نظر مخاطب را جلب کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۹    
سیدحسین موسویان تحلیلگر مسایل بین الملل در یادداشتی در سایت لوبلاگ به بررسی و مقایسه ویژگی های رهبری ایران و عربستان پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۱۰    
سید حسین حسینی موفق شد با ثبت رکورد 787 دقیقه گل نخوردن، رکورد جدیدی را در لیگ برتر به نام خود ثبت کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۷:۰۷    
پدر ستایش قریشی پس از اعدام قاتل دخترش که صبح روز پنجشنبه اجرا شد، نامه ای را خطاب به مردم ایران و مهاجران افغانستانی ساکن ایران نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز سامانه بارشی از غرب وارد کشور می شود، روند بارشی و دامنه فعالیت این سامانه را طی روزهای آینده پیش بینی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۳۷    
معاون وزارت خارجه پیشین آمریکا با بیان این که اعتراض مردم ایران برای خودشان است و دولت ترامپ نباید به جای مردم ایران صحبت کند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۲۸    
شاخص کیفی هوای تهران 123 است و در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۹    
آلبرتو فوجیموری، رئیس جمهور سابق پرو که به جنایت علیه بشریت محکوم شده بود پس از عفو رئیس جمهور، از زندان آزاد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۱۳    
درگیری جواد نکونام با کارلوس کی روش از مدت ها قبل آغاز شده است؛ هرچند سرمربی خونه به خونه بابل علاقه ای ندارد به طور علنی در این باره صحبت کند اما در گفت وگوهای خود همواره به این موضوع اشاره کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۶:۰۷    
یک عضو گروه زیستمان گفت: ورود فاضلاب خانگی به آب یکی از معضلات رودخانه های شمال کشوراست و در نهایت این رودخانه ها وارد دریای خزر می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۵۸    
نویسنده آمریکایی کتاب آتش و خشم در کاخ سفید ترامپ ، با ارائه اسنادی اعلام کرد که روی کار آمدن محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد و شکل گیری کودتا در عربستان، کار ترامپ بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۳۷    
رییس مرکز طبی کودکان با اشاره به برخی مشکلات، چالش ها و در عین حال اقدامات انجام شده در این مرکز در راستای توسعه خدمات به بیماران، درباره نحوه اسکان خانواده های بیماران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۸    
هوا رو به تاریکی می رود؛ کمی آنطرف تر از سایت مسکن مهر سرپل ذهاب که ستون هایش هنوز پابرجاست ولی دیوارهایش همه فروریخته اند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۹    
رئیس محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه در تهران روزانه در تهران 12میلیون لیتر بنزین مصرف می شود، گفت: در چنین زمانی حتی اگر خودرو و سوخت با کیفیت داشته باشیم، باز هم دچار آلودگی هوا خواهیم شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۵:۰۷    
با شروع سال جدید میلادی، بهترین های هر حوزه در 12 ماه گذشته معرفی می شوند. نشریه ویک به سراغ برترین رمان های سال 2017 رفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۵۸    
معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری ضمن ارائه تحلیل خود در خصوص بازداشت شدگان حوادث اخیر که اغلب جوانان هستند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۴۹    
استاندار تهران گفت: از مردم استان تهران تشکر می کنیم که در این چند روز بلوغ فکری و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۳۷    
معاون وزیر خارجه روسیه پیشنهاد آمریکا برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در مورد برخی اعتراضات ایران را مخرب و زیان بار توصیف کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۲۸    
معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قدیمی بودن و نقص قوانین را از جمله مواردی دانست که در ایمنی شهر تاثیرگذار هستند و معتقد است که آتش نشانی پتانسیل مناسبی دارد تا بتواند کار نظارت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۴:۰۷    
مجید ابهری گفت: مردم هیچ گاه به مسئولینی که در قبال هر مشکلی راهکار دعا ودرخت نشاندن را پیش می کشند رای نداده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۴۹    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از پاسخ به پرسشی درباره بررسی طرحی برای تحمیل تحریم ضد صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران طفره رفت و گفت چیزی ندارم بگویم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۳۷    
کارگر اخراجی شرکت لبنیاتی برای انتقام از کارفرمایش دست به انتقامگیری عجیبی زد. او زنی را اجیر کرد تا با تهیه فیلم سیاه از مدیر شرکت اخاذی صد میلیون تومانی کند که ناکام ماند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۸    
وزیر دفاع آمریکا در اظهارنظری مداخله جویانه پیرامون ناآرامی های روزهای گذشته در ایران اذعان کرد که مشکل اصلی آمریکا، حکومت ایران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۲۲    
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده حذف شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۳:۰۷    
رئیس بخش آزادی های دینی در سازمان سلام برای دموکراسی و آزادی تاکید کرد افرادی که در دادگاه نظامی بحرین به اعدام محکوم شدند تاوان دفاع از شیخ عیسی قاسم را می پردازند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۹    
رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا در خصوص انواع قبوض جریمه رانندگی و همچنین چگونگی پیگیری و اعتراض به آنها سخن گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۴۳    
در حالی بیش از دوماه از آغاز اجرای طرح رجیستری گوشی های تلفن همراه در کشور می گذرد که آمار، حکایت از افزایش دو برابری واردات رسمی به کشور دارد و قاچاقچیان،راههای قاچاق را بسته می بینند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۲:۱۶    
راننده تاکسی انگلیسی که به 12 مسافر زن پس از دادن داروی خواب آور عمل منافی عفت انجام داده بود، به دستور شورای عفو زندانیان انگلیس، عفو شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۲۵    
مصرف زدگی مفهومی است که در کشورهایی که شرایط رشد سرمایه داری در آنها فراهم باشد معنا پیدا می کند و لزوما به معنی مصرف بیشتر یا با کیفیت تر برخی اقلام مصرفی نیست ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۶    
سازمان ملل متحد اعلام کرد که شورای امنیت این سازمان روز جمعه برای بحث و بررسی وضعیت کنونی خاورمیانه تشکیل جلسه خواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۱:۱۰    
اختلاف اساسی ترکیه و روسیه در پرونده سوریه بر سر فعالیت کردهای سوریه و حمایت مسکو از آنهاست و این موضوع می تواند از سرعت تحولات سیاسی مثبت بکاهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۴۰    
منابع مصری از کشته شدن سه نظامی این کشور در کمین افراد مسلح وابسته به داعش در شمال سیناء خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۳۱    
آمریکا اعلام کرده به سبب آنکه پاکستان با شبکه های تروریستی حاضر و فعال در این کشور برخورد نمی کند کمکهای امنیتی به این کشور را قطع خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۲۵    
پژوهشگران پردیس ابوریحان دانشگاه تهران با جمع آوری 40 توده متفاوت از ریحان درصدد هستند که این گیاه خوراکی و درمانی را با بهترین کیفیت اسانس و عصاره تولید کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۷    
پایدارسازی منابع حوزه نظام سلامت، اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع و همچنین اختصاص منابع پیش بینی شده از هدفمندی یارانه ها به حوزه سلامت از مهمترین دغدغه ها و نگرانی های این بخش محسوب می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۱۰:۰۱    
خبرگزاری فرانسه گزارش داد که برخی سناتورهای آمریکایی که در حال کار بر روی طرح اصلاح برجام هستند اعلام کرده اند که این طرح در ماه ژانویه نیز آماده نخواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۵۸    
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عربستان به دنبال ناامن کردن ایران است، گفت که این کشور از سال های قبل این استراتژی را چه از طریق گروه های تروریستی مثل داعش و چه اختلافات ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۳۷    
وزارت خزانه داری آمریکا پنج نهاد ایرانی را به بهانه همکاری در برنامه موشکی بالستیک ایران به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۱۰    
درپی بالا گرفتن اختلاف کشورهای مصر و سودان، خارطوم روز پنجشنبه سفیر خود را از قاهره برای رایزنی فراخوانده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۴    
اظهارات یک مقام ارشد نظامی آمریکا در کره جنوبی حکایت از آن دارد که واشنگتن در تلاش است تا به هر شکل از بهبود روابط دو کره جلوگیری کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۹:۰۱    
وزارت یکپارچه سازی کره جنوبی روز جمعه اعلام کرد که کره شمالی پیشنهاد سئول برای برگزاری نشستی میان مقام های دو کشور را پذیرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۶    
شینزو آبه نخست وزیر ژاپن در پی نشانه هایی از بهبود روابط دو کره تاکید کرد که کره شمالی برای بهبود شرایط خود باید سیاست هایش را تغییر دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۳    
در حالی که روند افزایش قیمت برنج خارجی در عمده فروشی ها ادامه دارد، مسئولان وزارت جهاد کشاورزی می گویند کمبودی وجود ندارد و در صورت لزوم دخایر خود را به بازار مصرف عرضه خواهیم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 17 و 03 دقیقه بامداد جمعه حوالی روستای گوهران از توابع شهرستان بشاگرد در شرق استان هرمزگان را لرزاند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۴۰    
رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل متحد روز پنجشنبه اعلام کرد که بنا به درخواست آمریکا، روز جمعه نشستی درخصوص تحولات اخیر ایران برگزار خواهد شد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۷    
یک مقام محلی در شهرستان الحویجه در استان کرکوک عراق اعلام کرد که بیش از 40 داعشی در عملیات نیروهای عراقی کشته شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۳۱    
رییس جمهور ترکیه تاکیید کرد که بیگانگان در حال انجام اقدامات تحریک آمیز در اعتراضات ایران هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۸    
سرپرست دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری با اعلام نام کشورهایی که پیشنهاد لغو روادید با آن ها در حال پیگیری است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۲۵    
هادی خانیکی درباره نقش و وظیفه رسانه ها در برابر وقوع بحران های طبیعی مثل زلزله، و همچنین بحران های سیاسی، گسترش منابع خبری بی اعتبار ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۵ - ۰۸:۱۹    
تحقیقات بر روی حیوانات آزمایشگاهی نشان می دهد ژن درمانی دارای پتانسیل ریشه کن کردن HIV در افراد مبتلا به این ویروس است.