یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۳۰May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 23 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۱۰:۲۰    
حنجره بخشی از دستگاه تنفسی است که تولید صدا را به عهده دارد. این عضو بسیار ظریف و کارآمد از چندین غضروف و عضله بسیار ظریف تشکیل شده که با انقباض آنها، تارهای صوتی در سطح درونی حنجره ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۲۱:۰۸    
اینکه روحانی برای بیان این نوع اظهارات چه دلایلی و هدفی دارد، مشخص نیست ولی بی شک برخی سخنان در میان حجره های حوزوی جای نقل شدن دارد و اگر در بین مردم عامه گفته شود شاید سبب ایجاد تضاد دیدگاه و آشفته ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۲:۴۵    
رئیس شبکه پزشکی مولکولی کشور با اشاره به اهمیت توجه جدی به بیماری های ژنتیکی، گفت: تمامی نوزادان ایرانی در رابطه با 20 بیماری متابولیک غربالگری خواهند شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۳    
رییس کل بانک مرکزی، گفت: از سال 92 تاکنون نرخ ریال نسبت به دلار 31 درصد تضعیف شده این در حالی است که تضعیف روبل روسیه در برابر دلار حدود 75 درصد، لیر ترکیه 95 درصد و یورو 12 درصد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۳۰    
بر اساس نامه وزیر پیشین اقتصاد، گمرک علاوه بر دریافت مالیات 4 درصدی علی الحساب موظف به دریافت مفاصا حساب مالیاتی از کارتهای بازرگانی مشکوک به یک بار مصرف شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۷    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 کل کشور گفت: طبق مصوبه این کمیسیون حقوق های کمتر از 5میلیون بین 10 تا 18 درصد در سال آینده افزایش می یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۹    
معاون وزیر کار از طرح جدید اشتغالزایی دولت با استفاده از نذورات و هدایای مردم خبر داد و گفت: هدف اصلی شیوه نوین تامین مالی جمعی حمایت از کارآفرینان و نوآوران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۳    
رژیم صهیونیستی می گوید حزب الله موفق شده کشتی جنگی بسازد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۱:۵۹    
آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز دو رویداد را با هدف تبادل اطلاعات در حوزه های مرتبط در بهمن ماه امسال برگزار خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۱:۴۴    
"جف بزوس"، مالک آمازون به همراه همسرش 33 میلیون دلار به برنامه کمک تحصیلی تحت عنوان "آرزومندان"(Dreamers) به موسسه "TheDream.US" اهدا کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۱:۲۶    
نخستین ابرواژگان علمی آنلاین در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) راه اندازی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۱:۱۲    
یک شرکت هلندی یک دستبند هوشمند تولید کرده که در صورت وقوع مزاحمت خیابانی از سوی افراد ناباب بوی بسیار بدی از خود متصاعد می کند و مزاحمان را فراری می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۵۷    
گجتی ساخته شده که ترکیب تلفن و ساعت هوشمند است. این گجت دارای بال هایی است که به کمک آن برای دستگاه شارژ فراهم می شود و همچنین آنتن، بلندگو، میکروفن و دوربین نیز به حساب می آیند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۳    
شرکت خودروسازی فورد با همکاری شرکت فناوری اوجو دوچرخه برقی پیشرفته ای تولید کرده که از آن می توان برای رفت و آمد سریع در شهرها بهره گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۸    
یک شرکت تجاری از تولید اجاق گاز هوشمندی خبر داده که شعله اجاق آن بر حسب مواد غذایی در حال پخت به طور خودکار قابل تنظیم است و این امر کیفیت طبخ را به حداکثر می رساند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۳    
انگلیس ماهواره ای به مدار زمین فرستاده که قابلیت تصویربرداری رنگی و با کیفیت بالا از زمین را دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۰    
اگر از همه این ابهامات در خصوص مالکیت این کشتی که بگذریم، مهم ترین سوالی که این روز ها مطرح است، به آتشی باز می گردد که ظاهرا قرار نیست خاموش شود و یک هفته است که می سوزد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۵۸    
رئیس بانک مغزی ایران گفت: بانک مغزی برای مطالعه مغز و بیماری های مربوط به آن راه اندازی شده که در حال حاضر 40 مغز در آن وجود دارد و 400 نفر نیز برای اهدا در آن ثبت نام کرده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۲۸    
رییس انجمن علمی مامایی ایران با اشاره به اینکه نوزادان سزارینی50 درصد بیشتر از سایر نوزادان در معرض آسم هستند، گفت: همچنین 25 درصد بیشتر از نوزادان معمولی به دیابت مبتلا می شوند و چاقی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۹    
عضو هیات مدیره انجمن سرطان ایران با اشاره به انواع سرطان در دنیا گفت: تضمین سلامت مردم جهان در گرو مطالعات سلولی مولکولی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۰۷    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از ایجاد مراکز تحقیقات بالینی در بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۴۹    
محققان کشورمان در پژوهشی موفق به شناسایی و استخراج دو قند مهم از قسمت های دورریختنی زعفران شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۷    
کارشناس سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی به کشور طی 24 ساعت آینده خبر داد و گفت: پیامد این سامانه بارشی، بارش باران، بارش برف ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۴    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: تلگرام به ما خیانت کرده است و باید برای افشای اطلاعات ما محاکمه شود نباید اجازه برگشت به آن داده شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۳۱    
نرم افزار جدیدی به نام "Teligram" به عنوان نسخه به روز شده پیام رسان تلگرام Telegram به بازار آمده که از توانایی های ویژه ای چون نصب درب پشتی یا استفاده از تبلیغات کلیکی برای آلوده کردن سیستم قربانی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۵    
دسترسی به شبکه پیام رسان تلگرام پس از چند هفته مسدود بودن، برای کاربران ممکن شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۲    
میزبانی اجلاس وزرای گردشگری کشورهای آسیایی آزمونی بین المللی برای همدان است تا بتوان از این رهگذر ضمن معرفی جاذبه های گردشگری، در مسیر جذب توریست از چهارگوشه جهان گام برداشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۰۱    
رئیس کل دادگستری استان تهران می گوید: هنوز مهلت واخواهی و اعتراض به حکم برای خاوری به پایان نرسیده است و پس از اتمام این مهلت و قطعیت رای صادره، شناسایی اموال انجام می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۸    
بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، مدارس شهرستان های اهواز و کارون فردا تعطیل است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۳    
متخصص بلاک چین گفت: ادعای پاول دروف در زمینه رفع فیلترینگ پیام رسان تلگرام با استفاده از بستر بلاک چین، قابل تحقق است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۷    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به نمایندگی از رییس جمهور برای پیگیری امدادرسانی به شانگهای چین سفر کرده است، با مقامات چینی برای تسریع امدادرسانی و اطفای آتش نفت کش سانچی دیدار و رایزنی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۴    
وزیر اطلاعات بر کنار گذاشتن هر گونه اقدامات و اعمال وحدت شکن در کشور تاکید کرد و اظهارداشت: باید برای التیام زخم ها گام برداریم و نارضایتی ها را برطرف کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در میان بازداشت شدگان اخیر تعدادی کمی هم دانشجو بازداشت شده اند و مقرر شده است وزارت علوم، بهداشت و آموزش و پرورش این مساله را پیگیری و متناسب با آن اقدام کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۸    
رئیس جمهور تاکید کرد: تمام اقدامات و امکانات لازم برای اطلاع سریعتر از وضعیت و دسترسی به خدمه ایرانی نفتکش بسیج شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۵    
آمار درست دختران فراری که در بهزیستی پذیرش شده اند، آمار مداخله در بحران ها است و وقتی می گوییم، تعدادی دختر به خودروهای خدمات سیار مراجعه می کنند؛ به معنای فراری بودن آنها نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۲    
زمستان امسال، دوره آلوده ای برای گروه های حساس در برابر آلودگی هوا بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۹    
چشم انتظار نشسته اند تا سمفونی آب و آتش تمام شود و بار دیگر در آغوش بگیرند عزیزی را که راهی آب کردند اما باید از دل آتش پیدایش کنند...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۶    
سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه وزارت امور خارجه کشورمان، آخرین فعالیت ها و پیگیری های دستگاه دیپلماسی کشور در ارتباط با وضعیت سرنشینان نفتکش سانچی را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۳    
منابع عراقی از انفجار انتحاری در شمال بغداد که به کشته و زخمی شدن شماری منجر شد، خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.5 ریشتر، استان فارس، حوالی دهرم را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۰    
معاون وزیر خارجه روسیه هدف از وضع تحریم های آمریکا علیه روسیه را تاثیرگذاشتن بر فضای داخلی این کشور در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری روسیه دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۸    
براساس گزارش یک روزنامه آمریکایی شبه نظامیان داعش در پی فرار از پایگاهایشان در سوریه انبوهی از اسناد و مدارک مربوط به ثبت امور مالی خود را برجای گذاشته اند که نشان دهنده دقت شگرف این گروه در ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۳    
حال که مردم با وجود تمام مشکلات به نوعی با اقتصاد مقاومتی تلاش می کند نان شب خود را به صورت حلال کسب کنند، نباید باتصمیمات این چنینی راه را بر آن ها بست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۸    
مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد میزبان تابلوهای نقاشی مهدی ساروخانی با نام صنایع مستظرفه با موضوع آثارتلفیقی ازاشخاص گذشته(زمان قاجار) در فضاهای امروزی خواهد بود
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۳    
اید منتظر ماند و دید که این تریبون شاهد تغییرات مبنایی و محتوایی خواهد بود یا همانند گذشته در جذب حداکثری ضعیف عمل می کند....
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۳    
مسئولان ایرانی نیز به این اقدام ترامپ انتقاد دارند و سعی می کنند تا نگذارند به این برنامه جامع خدشه ای وارد شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۳    
نظارت دائم و را شاید بتوان یکی از واژگان مهجور این روزهای کشور دانست. موضوع مهمی که اگر به آن توجه شود می توان بسیاری از مشکلات ایران را حل کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۴    
براساس تازه ترین گزارش، یکی از وکلای دونالد ترامپ با یکی از بازیگران سابق زن در فیلم های مستهجن سر 130 هزار دلار توافق کرده بود تا او بابت آزار و اذیت جنسی از رئیس جمهوری آمریکا شکایتی نداشته باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۴    
خشم آفریقایی ها از اظهارات توهین آمیز رئیس جمهور آمریکا علیه برخی از کشورهای آفریقایی همچنان ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۶    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد ممنوعیت افزایش حقوق مقامات در سال 97 خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۸    
رها شرفی و عاطفه محمدپور این روزها نمایشگاه دوئت نقاشی را باعنوان عنصر پنجم در گالری ژاله به نمایش در آورده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۲    
در تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و چین در خصوص اجرای برجام و لزوم انجام تعهدات همه طرف ها و نیز سانحه تاسف بار برای نفت کش ایرانی گفت وگو شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۶    
یکی از نوستالژی های پدران و پدربزرگانی که در دهه های چهل و پنجاه تحصیل کرده اند بسته های شیر، پسته، پنیر دانمارکی، بیسکویت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۴    
معاون پیشگیری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انجام اقداماتی برای ایمن سازی 13 پاساژ در بازار تهران خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۱    
حداقل عیدی کارگران 1میلیون و 850هزار تومان و حداکثر عیدی 2میلیون و 780 هزار تومان برای سال97است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۹    
عضو هیأت مدیره انجمن قطعه سازان از حذف ارز مبادله ای بخش اعظمی از صنعت قطعه سازی طی روزهای اخیر خبر داد و گفت: طبق اطلاعات کسب شده ارز مبادله ای کل صنعت قطعه سازی طی چند روز آینده قطع خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۰    
ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی درمورد ارائه اطلاعات از سوی بانک ها به سازمان مالیاتی کشور در راستای انجام قانون مالیات های مستقیم، گفت: به این وضعیت باز و کامل که اشاره می کنید نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۳    
نماینده تبریز در مجلس با تأکید بر پیگیری پرونده سانحه ریلی تبریز مشهد از سوی مدعی العموم گفت: مشروط کردن پرداخت دیه قربانیان سانحه قطار تبریز مشهد به اعلام رضایت از مقصران حادثه، غیرقانونی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۴    
بعد از افزایش پرچالش وام ازدواج از سه به 10 میلیون تومان در سال 1395 که با پیشنهاد رشد 300 درصدی از سوی مجلس همراه شده و بانک ها هم به دلیل کمبود منابع قرض الحسنه با این حد افزایش مخالف بودند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۱    
اتحادیه اروپا بر تعهد خود به ادامه اجرای کامل و موثر برجام تاکید و اعلام کرد که با اعضای اتحادیه برای ارزیابی مشترک بیانیه آمریکا و پیامدهای آن هماهنگی خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۸    
چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم گوتنبرگ سوئد به عنوان بزرگترین رویداد سینمایی اسکاندیناوی میزبان نمایش 6 فیلم از سینماگران ایرانی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۵    
برای بسیاری از مردم طبیعی شده که بعد از وقوع واقعه ای اجتماعی، سیاسی و حتی فرامنطقه ای، ببینند در پیج سلبریتی های وطنی چه نوشته شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۲    
ترامپ از بدو ورود به کاخ سفید و در سمت ریاست جمهوری، به دنبال نقض برجام بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است تا ایران را ناقض این توافقنامه جلوه دهد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۰۲    
اوایل کارتن خوابی مشکلی مردانه بود؛اما با گذشت زمان و افزایش مشکلات اقتصادی و اجتماعی، زنان نیز وارد این سبک زندگی شدند و اکنون شاهد شکل گیری خانواده ای کارتن خواب هست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۹    
کامیار عابدی با تاکید بر اهمیت خانه نیما یوشیج ، خارج شدن خانه پدر شعر نو ایران از ثبت ملی را اسباب شرمساری و سرافکندگی می داند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۹    
تینا پاکروان از برخوردی که سال گذشته با فیلم در حال اکران خانه کاغذی شده گلایه کرد و نادیده گرفتن آن را به واسطه خطوط قرمزی دانست که فیلم از آنها عبور کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۹    
آن دسته از مشمولانی که تا 31 مرداد امسال شماره شبای حساب بانکی خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند و پس از این مدت فوت شده اند، مشمول دریافت سود سهام عدالت هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۹    
سخنگو و مشاور عالی سازمان سنجش گفت: از ابتدای بهمن ثبت نام آزمون سراسری 97 آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۳    
در گفت و گوی آرش ظلی پور با مریم امیرجلالی در برنامه من و شما ، برای نخستین بار از یک رسانه رسمی، از اصغر فرهادی به عنوان نویسنده سریال خانه به دوش نام برده شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۰    
سرانجام حضور لئوناردو دی کاپریو در فیلم تازه کوئنتین تارانتینو قطعی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۸    
رئیس جمهور، یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارت جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۲    
قیمت طلا روز جمعه به بالاترین رقم در طی 4 ماه گذشته رسید و پنجمین هفته افزایشی متوالی را به ثبت رساند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۹    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از امروز بارش باران در سواحل خزر آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۴۵    
دقایقی قبل، زلزله ای به بزرگی 4.1 ریشترحوالی سومار از استان کرمانشاه را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۳۹    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه تأمین مالی دسته جمعی از بازار سرمایه برای استارتاپ ها بدون سود خواهد بود، گفت: افزایش نرخ ارز و سکه در کنار ضرر کسب و کارها از جمله مشکلات فیلترینگ بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۴    
کارشناس هموفیلی اداره بیماری های خاص وزارت بهداشت با اشاره به تاخیر سازمان های بیمه گر در زمینه پرداخت مطالبات بیمارستان ها ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به محض ورود به شانگهای مستقیم به جلسه کمیته ویژه اتاق بحران رفت تا از نزدیک پیگیر وضعیت امدادرسانی به نفت کش آسیب دیده ایرانی باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۱۸    
نائب رییس مجلس شورای اسلامی از پیگیری موضوع خودکشی برخی از بازداشت شدگان حوادث اخیر خبر داد و گفت: منتظر گزارش مقامات مسئول در این ارتباط هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۰۹    
کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی طرح ها و لوایح در دستور کاری خود، میزبان وزرای علوم، آموزش و پرورش، اقتصاد، صنعت و معدن، نفت، نیرو، راه و شهرسازی، کشور ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۳۰    
علی سرابی با انتقاد از رویه بعضی گروه های تئاتری در تخفیف دادن گفت: تماشای تئاتر هزینه خود را دارد و این زشت است که ما تماشاگر را به تماشای نمایش های تخفیف دار عادت دهیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۰:۱۵    
نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: جمعی از وکلای ملت قصد دارند از رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۵۷    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه حقوق معلمان بازنشسته آموزش و پرورش استثنایی تا پایان این هفته پرداخت می شود، گفت: همه مطالبات سرباز معلمان تا بهمن ماه تسویه خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۲۱    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه گفت: زمان بررسی لایحه بودجه 97 دو هفته تمدید می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۹:۱۸    
معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با ورود گروه تجسس و نجات به داخل نفتکش طی ساعات گذشته دو پیکر از داخل نفتکش پیدا شد و مجموع جنازه های این حادثه به 3 تن رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۵۴    
خشکسالی چند سالی است که کشور ما را دچار مشکل کرده است، اما امسال وضعیت بدتری به وجود آمده و بارش ها در کشور به نحو چشمگیری کاهش یافته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۳۹    
فرآیند اخذ DNA از خانواده های مفقودین نفتکش به صورت رسمی آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۴    
نیرو های امداد چینی دو پیکر جدید را از نفتکش ایرانی در آب های چین پیدا کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۲۱    
در دریای خزر تعدادی گسل وجود دارد که به گفته محققان 3 گسل فعال این حوزه در خاک ایران کشیده شده است و توان لرزه زایی و احتمال سونامی در آن وجود دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۰۸:۱۵    
وزارت امور خارجه در خصوص تمدید تحریم های برجام و برخی تحریم های جدید توسط دولت آمریکا بیانیه ای صادر کرد.