یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۰۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 28 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۵۹    
متن کامل طرح اصلاح قانون تابعیت مصوب مجلس را که براساس آن محدودیت ها و مجازات هایی برای مسئولان و مدیران ارشد دارای تابعیت دوگانه تعیین شده است، منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۵:۱۶    
حماس پیشینه مناسبی نداشته و امروز که در منطقه جایگاهی ندارد نباید به اواعتماد کرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۹:۴۹    
روابط عمومی وزارت نفت به دنبال تذکرات نماینده مردم مبارکه در مجلس درباره حادثه سانچی و اختلاس میلیاردی در وزارت نفت اطلاعیه ای منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۱۸    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان: از 120 کسبه آسیب دیده پلاسکو برای دریافت وام 300 میلیون تومانی، فقط یک نفر موفق به دریافت وام شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۴۲    
منابع ناشناس از ارسال سامانه های دفاع موشکی اس 400 روسیه به چین خبر می دهند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۲:۴۳    
مجله آمریکایی نیوزویک با استناد به کارشناسان می نویسد ساخت نمونه های جدید سلاح هسته ای کم قدرت خطر جنگ امریکا با روسیه و چین را افزایش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۳    
آتش نشانان حاضر در حادثه پلاسکو از وقایع تلخ روز سی ام دی ماه سال 95 در این ساختمان می گویند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۷:۳۱    
رئیس کل بانک مرکزی در واکنش به افزایش نرخ ارزهای عمده در بازار آزاد در فضای مجازی اعلام کرد که بر اساس روند هر ساله، نرخ ارز در ماه های بهمن و اسفند مسیر کاهشی پیدا می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۷    
نگاهی به زندگینامه رونالدینیو که روز گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۰    
مراجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه مالیات بر ارزش افزوده، داد مردم را درآورده است، گفت: بر همین اساس برخی از کارخانه ها روبه تعطیلی می رود و متولیان و مسئولان باید نسبت به این مسئله توجه کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۴۰    
حسین امیر عبدالهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در پیام توئیتری خود نوشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۳۴    
سازمان ملل متحد روز پنجشنبه در گزارشی درباره افزایش گرمایش کره زمین، با تاکید بر اینکه زمین گرمترین سال های خود را سپری می کند، درباره این پدیده عمیقا ابراز نگرانی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۱۶    
مدیر آموزش از راه دور وزارت آموزش و پرورش با اشاره به تحصیل 172 هزار دانش آموز در 1615 مرکز آموزش از راه دور گفت: مدارس امسال تحت ارزیابی قرار گرفته و برای آن ها کارنامه عملکرد صادر می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۴    
وزارت راه و ترابری چین اعلام کرد: نفتکش سانچی به پهلوی راست قرار گرفته است و در اطراف آن پدیده غیرمعمولی دیده نمی شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۰:۲۲    
خرید تضمینی برنج از فردا شنبه 30 دیماه با قیمت کیلویی 9100 تومان آغاز می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۴    
96 سد که 40 درصد حجم مخازن 177 سد مهم کشور را تشکیل می دهند کمتر از 40 درصد آب دارند. سدهای دز، سفیدرود، لار، زاینده رود، ساوه و ملاصدرا از آن جمله است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۶    
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه یکی از دلایل بالای شیوع سرطان در ایران ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۹:۱۳    
وزیر نفت: اینکه گفته می شود که مقصد نفتکش سانچی کره شمالی بوده دروغی شاخدار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۲:۲۷    
پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی کاشان در مطالعات اخیر خود اثبات کردند که استفاده از ویتامین D در دوران بارداری از بروز دیابت بارداری جلوگیری خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۱:۵۷    
پژوهشگران آمریکایی باور دارند می توان با استفاده از هوش مصنوعی، سن زیستی بدن را تعیین کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۱:۲۷    
حدود دو هفته دیگر سیارکی بزرگتر از برج الخلیفه با سرعت 107826 کیلومتر برساعت و از فاصله 4208641 کیلومتری زمین رد می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۱:۱۲    
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی گفت: در تلاش هستیم مشکلات در مبحث نگهداری و تعمیرات هواپیما، اخذ مجوزهای لازم برای تعمیرات و اورهال مجموعه را مرتفع کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۰:۵۷    
سحرگاه دیروز شهاب سنگی به قطر 1.82 متر و سرعت 45061 کیلومتر برساعت در ایالت میشیگان فرود آمد و در نتیجه این رویداد زلزله ای 2 ریشتری رخ داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۰:۴۲    
محققان آلمانی نوعی شیشه نوین برای پنجره ها ساخته اند که با استفاده از ذرات معلق آهن میزان نور ورودی به خانه را تنظیم می کند و حتی قابلیت جمع آوری انرژی خورشیدی را دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۰:۲۷    
پارچه های ضدامواج الکترومغناطیس که برای تولید شکم بندهای بارداری مورد استفاده قرار گرفته بودند، موفق به جذب سرمایه گذار شده اند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۰۰:۱۲    
مرکز ماهر در مورد انتشار بدافزاری با نام فیلترشکن آمدنیوز و ادعای انتساب آن به نهادهای دولتی هشدار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۳:۵۷    
محققان در پژوهشگاه رویان به نتیجه رسیدند که زوج هایی که سابقه سقط طبیعی یا سقط مکرر داشتند زایمان زودرس خواهند داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۸    
رییس مرکز رسانه های دیجیتال گفت: نمونه داخلی و مشابه تلگرام افتخاری برای کشور ایران است چرا که این پیام رسان یک مهندسی معکوس دقیق از تلگرام به شمار می رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۳:۴۲    
نقشه ی خطر زمین لرزه ایران، نقشه ای کلی است، به طوری که هیچ کدام از بروز رسانی های آن تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۳:۱۸    
مدیر کل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت گفت: متاسفانه برخی از غذاها و خوراکهای محلی، در حال فراموشی است و وزارت بهداشت برای شناسایی و ترویج این غذاها، برنامه های جدی دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۳:۰۹    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت اسوه صبر و ایثار مرحومه حاجیه خانم صغری مبارک آبادی والده بزرگوار شهیدان شعبانعلی، اکبر و اصغر زینلی از دلاوران دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۵۷    
تحقیقات جدید نشان می دهد شیردادن به نوزاد به مدت 6 ماه یا بیشتر به شکل قابل توجهی ریسک ابتلا به دیابت را در زنان در دوره میانسالی به نصف کاهش می دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۴۲    
اکنون که قریب به 3 سال از تجاوز نظامی سعودیها به مردم بی دفاع یمن می گذرد، شاهد ارتکاب جنایتهایی در این کشور هستیم که مشابه آن در طول تاریخ به سختی دیده می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۶    
بزرگان موسیقی نواحی ما وقتی به فرانسه می روند و اجرا می کنند؛ جهان از وجود چنین میراث عظیمی حیران می ماند و القابی مانند مروارید اقیانوس را به امثال شاهمیرزا مرادی می دهند آن وقت پربیننده ترین برنامه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۳۰    
عضو مجمع نمایندگان تهران، احداث خطوط اکسپرس مترو به ویژه در اسلامشهر را اقدامی مثبت دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۱۸    
رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل با بیان اینکه توافق هسته ای با ایران دستاوردی بوده که باید حفظ شود، گفت با رئیس جمهور آمریکا در این مورد صحبت کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۲:۰۹    
مدیر جهاد کشاورزی اهر استفاده از برخی روش ها را برای مقابله با بحران کم آبی را ضروری دانست، گفت: برای مقابله با بحران کم آبی در اهر از کشت برخی محصولات از جمله لوبیا جلوگیری می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۵۷    
در حال بررسی هستیم که اگر این امکان وجود داشته باشد، معلمان را به کشورهای جدید که تاکنون اعزام نمی شده اند، بفرستیم که این موضوع تا دو هفته آینده مشخص می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۸    
میانگین مصرف بنزین کشور از 96/10/01 تا 96/10/26 ،حدود 6 درصد رشد داشته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۵    
معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به ضرورت پرستاری جامعه نگر در کشور، گفت: در حال حاضر آموزش کمک پرستاران متوقف شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۴۲    
در پی انتشار ویدئویی از قطع برق کانکس های زلزله زدگان در شهرستان دالاهو، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر این ویدئو را کاملا ساختگی اعلام کرد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۲۴    
نیکی هیلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل با عنوان منع گسترش سلاح های کشتار جمعی؛ اقدامات اعتماد ساز گفت: آمریکا کماکان به برجام متعهد است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۲    
سودان به مرحله ای رسیده که نزدیک شدن به عربستان را خطر جدی برای خود می بیند و در این بین به سوی ترکیه و روسیه متمایل شده که نشان می دهد رئیس جمهوری این کشور به دنبال ماندن در قدرت است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۱۲    
بر اساس گزارش های منتشر شده، تغییرات شدید قیمتی ای که اخیرا در بازار ارز های مجازی رخ داد باعث شده است که سرمایه گذاران بین المللی به قدیمی ترین کالای اساسی در دنیا یعنی طلا روی بیاورند....
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۹    
داروهای تجویزی می توانند نتیجه فوق العاده مثبتی برای مشکلات آزاردهنده مانند انواع آلرژی ها و فشار خون بالا داشته باشند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۱:۰۰    
عضو هیات علمی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در یادداشتی به ضرورت پایش لرزه ای گسله های اطراف تهران پرداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۵۴    
رئیس مرکز فرماندهی کنترل ترافیک پلیس راه البرز گفت: اکنون ترافیک درجاده کرج -چالوس و آزادراه تهران -کرج-قزوین درمحدوده این استان سنگین است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۴۲    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری عاملان آتش سوزی یک دستگاه عابربانک در شهرستان قصرشیرین خبرداد .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۹    
رئیس کل بانک مرکزی نوشت: نرخ ارز بر اساس روند هر ساله در ماه های بهمن و اسفند، مسیر کاهشی پیدا می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۶    
یک دانش آموز 16 ساله مازندرانی که قصد گرفتن عکس سلفی از خود بر روی سی و سه پل اصفهان را داشت، بر اثر بی احتیاطی از روی پل سقوط کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۲۰:۳۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.8 ریشتر دقایقی پیش بم واقع در شرق استان کرمان را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۴۵    
وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه کشورش نمی خواهد در شمال سوریه با آمریکا درگیر شود، تأکید کرد که آنکارا در آغاز عملیات عفرین سوریه تاخیر نخواهند داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۸    
پس از 13 سال قاتل زن جوان در استان فارس توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۵    
سرپرست وزارت برنامه ریزی و تجارت عراق امروز در دیدار با شاه سعودی، نامه نخست وزیر کشورش را به وی تحویل داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۵    
یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه گفت: امور داخلی در هر کشوری از جهان فقط مربوط به ملت آن کشور است، در نتیجه هیچکسی حق ندارد در مورد امور داخلی کشوری دیگر اظهارنظر کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۲    
حمله تروریستی دو بمب گذار انتحاری به بازاری در شهر مایدوگوری نیجریه، دست کم 12 کشته و 48 زخمی برجا گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۱۲    
فرمانده انتظامی شهرستان میناب گفت: فیلم پخش شده منسوب به تیراندازی و درگیری پلیس با مردم این شهرستان در شبکه های اجتماعی کذب محض است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۶    
مجری برنامه ماه عسل در واکنش به شوخی های سریال لیسانسه ها نوشت که شوخی با وی را نباید توهین برداشت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۳    
پلیس اسپانیا و پرتغال از کشف محموله کوکائین داخل آناناس های تازه خبر دادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۹:۰۰    
محققان تایوانی به این نتیجه رسیده اند که مصرف کیوی می تواند باعث بهبود کیفیت خواب شود. اگر می خواهید با چندوچون این مسئله بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۵۴    
محمدرضا عارف دلیل اینکه در بیشتر مواقع در مجلس سکوت می کند را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۸    
باراک اوباما با اعلام پیامی رسمی ضمن اعلام آمادگی خود برای بازگشت مجدد به صحنه سیاست آمریکا، ترامپ و حزب جمهوریخواه را به رقابت دعوت کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا برنده 2017 "جایزه اخبار جعلی" را معرفی کرد تا به گفته خودش به پوشش جانبدارانه و غیر منصفانه رسانه ها اعتراض کرده باشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۴۲    
رانش زمین و تخریب خروجی تونل 35 آزادراه تهران شمال در گچسر
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۳    
معاون وزیر نیرو گفت: در تلاش مذاکره با صنایع هواپیمایی و نیروی هوایی سپاه هستیم که بدون استفاده از آن دو هواپیمای روسی که در حال حاضر امکان پرواز ندارند امکان پرواز با هواپیماهای دیگر برای بارورسازی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۳۰    
بازار خودروهای وارداتی در سال جاری، یکی از پرنوسان ترین بازارهای کشور بوده است...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۹    
وزیر و سخنگوی دولت ترکیه اعلام کرد: در جلسه هیات دولت ترکیه که شب گذشته تشکیل شد، در راستای توصیه شورای امنیت ملی، وضعیت فوق العاده برای اجرا در هفتمین دوره تصویب شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۶    
رژیم صهیونیستی با هدف کسب آمادگی بیشتر در برابر عملیات های استشهادی فلسطینی ها، رزمایشی با تلفات بالا را شبیه سازی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۳    
مقامات بلند پایه امنیتی اردن در راستای تجدید ساختار نهادهای امنیتی این کشور قصد دارند وظایف نهاد امنیت داخلی اردن را محدود کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۸:۰۰    
فصل جدید برنامه کودک شو از شنبه (30 دی ماه) همراه با تغییراتی به روی آنتن شبکه نسیم می رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۴    
رئیس شورای شهر تهران گفت: 50 هزار صفحه تاریخ معاصر از آیت الله هاشمی رفسنجانی به یادگار مانده که شامل 35 دفترچه خاطرات و چهار کتاب است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۵۱    
مدیرکل مدیریت بحران لرستان از وقوع زلزله 3.9 ریشتری در گراب این استان خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۸    
وزیر خارجه انگلیس با انتشار پیامی توئیتری، پایان دادن به حکومت بشار اسد در سوریه را شرط بازسازی این کشور دانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۳    
یگان موشکی ارتش یمن و انصاراالله صبح امروز – پنجشنبه- پایگاه پدافند هوایی سعودی در نجران را هدف قرار داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۷    
وزارت حمل و نقل چین اعلام کرد که نفت کش سانچی در حال حاضر به پهلوی راست قرار گرفته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۸    
وزیر خارجه آمریکا با اعلام این که ایالات متحده به حضور نظامی خود در سوریه ادامه خواهد داد، مدعی شد از جمله اهداف حضور نظامی آمریکا در سوریه مقابله با نفوذ ایران است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۵    
از تصمیم خود برای تشکیل نیروی جدید در شمال سوریه عقب نشینی کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۹    
فرمانده نیروی قدس سپاه جلوه گر شدن اقتدار داخلی را نیازمند تداوم تلاش و مجاهدت دانست و گفت: در بُعد بیرونی مقتدریم و همه توطئه های دشمنان را شکست داده ایم .
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۵    
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: من وقتی صحنه نابخردانه آن نادان در آتش زدن پرچم ایران را دیدم خیلی دلم سوخت؛ گفتم ای کاش به جای پرچم من را (نه تصویر من را) بلکه من را ده بار آتش می زدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۲    
پرتاب موشک بالستیک با برد کوتاه به سمت خاک عربستان و هلاکت دست کم 20 تن از نیروهای وابسته به منصور هادی در درگیری با نیروهای انصار الله از جدیدترین اخبار یمن است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۰    
آتش گرفتن یک دستگاه اتوبوس در قزاقستان 52 کشته و 5 زخمی برجا گذاشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۴    
عضو شورای شهر تهران از دستگاه های متولی در کشتیرانی خواست که خانواده های جان باختگان سانچی را فراموش نکنند و با الهام از سند پلاسکو به این خانواده ها رسیدگی کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز طی امروز خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۶    
مقامات سازمان تحقیق و توسعه دفاعی هند اعلام کردند که این کشور موشک بالستیک آگنی5 با قابلیت حمل کلاهک هسته ای را با موفقیت آزمایش کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۵۱    
پیش از ظهر امروز سه زلزله خفیف جواد آباد ورامین را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۴۵    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان اعلام کرد که یک سال از آتش سوزی و آوار شدن ساختمان پلاسکو روی سر کسبه می گذرد و آنها نه تنها جای ثابت و مناسبی برای کاسبی خود ندارند ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۹    
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: دانش آموزان 12 سال در مدارس هستند شخصیت افرادی در این مدت شکل می گیرد، بنابراین نظام آموزشی باید مهارت آموزی را در دستور کار قرار دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۳۶    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: یکی از چالش های اساسی اقتصاد ما این است که بانک مرکزی به هیچ وجه استقلال از تصمیمات دولت ندارد و پیرو تصمیمات دولت است در حالی که هیچ جای دنیا اینگونه نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۱۲    
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست رضوانشهر از کشف و ضبط چهار قبضه اسلحه شکاری مجاز و غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۴    
روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اجبار زندانیان به مصرف هرگونه دارو را قویاً تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۵۱    
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با تأکید بر ضرورت اجرای طرح اینترنت ملی، گفت: واگذاری سهم 97 درصدی شبکه های اجتماعی به تلگرام از مشکلات اساسی کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۵    
جانشین فرمانده ناجا گفت: رویکرد اقتدار توأم با رأفت در روزهای اغتشاشات باعث شد مردم راه خود را از آشوبگران جدا کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۲    
رئیس دفترسیاسی جنبش مقاومت فلسطین نوشت: با شروع انتفاضه در کرانه باختری و قدس، به اذن خداوند توطئه طاغوتِ عصر (ترامپ) و حاکمان نفاق را در پایان دادن به مسئله فلسطین، خنثی خواهیم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۳۳    
دقایقی برای سازماندهی و اداره این لشکر زحمات زیادی کشید. یاد گرفتن کامل زبان عربی، آموختن ویژگی ها و فرهنگ عراقی ها ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۴    
نائب رئیس مجلس با بیان اینکه آیت الله در تمام صحنه های مدیریتی جامعه نقش اساسی و کلیدی داشت، گفت: اگر آیت الله نبود شاید خیلی وقت پیش، این انقلاب به هم خورده بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۳    
مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از بی حوصلگی بعضی قضات گفت: متأسفانه مشاهده می شود که بعضی قضات آن صبر و حوصله کافی در امر قضا را ندارند و زود عصبانی می شوند و لازم است که قضات تمرین صبر و حوصله کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۵    
این زنجیره باید به درستی شکل بگیرد تا اهداف محقق شود، اگر یکی از حلقه های زنجیره مفقود باشد فرایند به درستی شکل نخواهد گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۲    
شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، طرح جدید ترافیک برای سال 1397 را تصویب کرد. شورای اسلامی شهر تهران نسبت به نحوه اجرای این طرح و نرخ عوارض تصمیم خواهد گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۹    
متن کامل لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۳۶    
روز پنجشنبه قیمت نفت افزایش یافت.
  • ۱