شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۴۸May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 4 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۷    
مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: مهلت ثبت نام متقاضیان نقل و انتقال و میهمانی این دانشگاه برای نیمسال دوم تحصیلی 97-96 تا 10 دی ماه ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۶ - ۰۹:۱۰    
پس از اپل، گوشی های گوگل، بلک بری و موتورولا به عنوان مدل هایی که مشمول فاز اجرایی مرحله دوم رجیستری می شوند، اعلام شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۰:۰۴    
محمود دولت آبادی در مراسم اختتامیه جایزه احمد محمود با انتقاد از مسوولان فرهنگی به خاطر جلوگیری از چاپ شدن آثار احمد محمود، به جعل و فروش غیرقانونی آثار ادبی اعتراض کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۶:۲۲    
ماموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار با یک سرنخ کوچک شیطان گرمسار را دستگیر کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۵:۵۲    
دخترک در حالی که فریاد می زد و با التماس از مادرش می خواست او را به پایین پرتاب نکند ولی ناگهان از طبقه پنجم سقوط کرده و روی یک خودروی سمند سفید رنگ افتاد و بعد هم روی کف آسفالت خیابان بی حرکت ماند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۲۰    
دو نفر در برخورد قطار محلی با آنان در نزدیکی ایستگاه راه آهن تله زنگ در محدوده راه آهن ناحیه زاگرس مصدوم شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۴:۰۵    
محققان در یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی و ساخت بلوک های سبک ساختمانی برای مقاوم سازی سازه ها در برابر زلزله شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۳:۵۳    
یکی از مشکلات زمان ما این است که غذای بدون شبهه هیچ جا پیدا نمی شود، به علت اینکه همه پول ها در بانک می رود و رباخواری بانک هم مسلم است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۴۱    
جلسه مشترک تعدادی از مدیران بانک های عامل در بازسازی مناطق زلزله زده و استاندار کرمانشاه در بانک سپه برگزار و برای تسریع و تسهیل در امر پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان تصمیم گیری شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۰    
معاون نظارت سازمان ملی استاندارد گفت: خودروهایی که اسمشان برای جلوگیری از شماره گذاری آمده است در صورت رسیدن به استانداردهای مورد تأیید سازمان استاندارد، دوباره شماره گذاری می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۸    
مقام پیشین پلیس رژیم صهیونیستی گفت: در صورت اعلام شدن حکم اتهامات فساد مالی بنیامین نتانیاهو، زلزله ای در اسرائیل به پا خواهد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۸:۵۶    
گردوغبار با بیش از 6برابر حد مجاز بار دیگر استان خوزستان را فرا گرفت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۱:۴۴    
پژوهشگران پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و دانشگاه محقق اردبیلی در تحقیقات آزمایشگاهی خود موفق به توسعه ترکیبی از آب، سوخت دیزلی و نانوذرات شدند که استفاده از آن به عنوان سوخت موتورهای دیزلی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۰:۵۹    
به تازگی کت و شلواری از پلاستیک بازیافتی و قهوه تولید شده که ضد بو، ضدلک، ضد آب و مقاوم در برابر اشعه مافوق بنفش است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۰:۴۴    
به تازگی محافظی هوشمند برای آیفون ساخته شده که تمام کلیدهای عملیاتی را در یک دکمه جمع می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۰:۲۹    
تحقیقی جدید نشان می دهد با گرم شدن آب وهوا ، درخواست مهاجرت به اروپا تا 2100 میلادی 3 برابر می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۰۰:۱۴    
محققان در حال ارائه آموزش های ضروری به ربات ها هستند تا آنها بیاموزند چگونه به حریم شخصی انسان ها احترام بگذارند و فاصله ضروری را با افراد حفظ کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۲۰:۰۰    
معاون وزیر ارتباطات از بررسی موضوع افشای احتمالی اطلاعات مشترکان موبایل که از سوی وزیر ارتباطات مورد مطالبه قرار گرفت خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۸    
بررسی لایحه بودجه 97 نشان می دهد که بندی در بودجه وجود دارد که مربوط به کمک های مستقیم به افراد حقیقی است! این بودجه که به سه قوه و شورای نگهبان تعلق می گیرد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۴۲    
ده ها مورد دیگر هم از این دست افراد که بالای 5 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته اند هستند که مالیات نداده اند و تکلیف مالیاتی مشخصی ندارند و آزادند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۶    
با تلاش یگان حفاظت محیط زیست استان تهران، پلیس امنیت و دستور ویژه مرجع قضایی، باند بزرگ قاچاق حیات وحش کشور متلاشی و متخلفین دستگیر شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۳۶    
یک فروشنده ماده مخدر ماری جوآنا در دانمارک بجای تاکسی سوار خودروی پلیس شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۵۱    
بهسازی های غیر اصولی و بهره گیری سازمان میراث فرهنگی از پیمانکار یا گروه نامتخصص و نا آشنا با بنیادهای دانش مرمت است که باعث شده تنها پس از گذشت یک سال، کاهگل های دیوار بنا، ریزش کند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۱۸    
هر شانه تخم مرغ باید به قیمت مصوب 11 هزار و 600 تومان و هر شانه تخم مرغ شیرینگ پک (بسته بندی شده) باید 12 هزار و 600 تومان در بازار مصرف فروخته شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۹    
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: همه دوره های تحصیلی شهرستان کوهبنان سه شنبه و چهارشنبه تعطیل هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۸:۰۰    
با سپری شدن سه روز از فصل زمستان، گرمای ثبت شده در سه دی تبریز در 70 سال گذشته بی سابقه بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۴۸    
فرماندار دزفول از ادامه بررسی ها جهت مشخص شدن علت انفجار گاز روز گذشته در شرکت پرسی گاز دزفول خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۹    
تونس تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی امارات به مبدا یا مقصد این کشور را تحت تاثیر برخورد تبعیض آمیز با شهروندان تونسی ممنوع و متوقف کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۳۰    
فرمانده انتظامی شرق استان تهران در مراسم اختتامیه طرح ذوالفقار 96 در خصوص مبارزه با مواد مخدر گفت: 14 باند مواد مخدر در شرق استان تهران منهدم شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۹    
دادگاه نظامی آل خلیفه 6 جوان بحرینی را به اتهام واهی طراحی برنامه ترور فرمانده نیروهای مسلح این کشور به اعدام محکوم کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۷:۰۰    
وزیرخارجه روسیه می گوید درباره اینکه دیدار بعدی رؤسای جمهور روسیه و آمریکا چه زمانی انجام شود، هیچ صحبتی نشده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۹    
در حالی سازمان ملی استاندارد، از توقف تولید 25خودروی غیراستاندارد خبر داده که برخی خودروسازان می گویند سازمان استاندارد اشتباه کرده و خودروهای اعلامی استاندارد هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۳۳    
زن جوان و دو کودکش از طبقه پنجم ساختمانی در رضوان شهر به پایین سقوط کرده و جان باختند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۲۷    
گاهی سماجت و پشتکار خود انسان باعث می شود تا حق خودش را بگیرد و روند موفقی را سپری کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۸    
وکیل مهدی جهانگیری خبر آزادی موکل خود را تکذیب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۱۵    
انتخابات فدراسیون تکواندو ، حواشی و پشت پرده های زیادی به همراه داشت
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۰۳    
پلیس شهر قونیه ترکیه یک عامل انتحاری را پیش از انجام عملیات تروریستی دستگیر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۵    
دادستان کل کشور خواستار تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در دستگاه قضایی شد و گفت: باید با تلاش و همت بسیجی وار، روز به روز به قوه قضاییه صد در صد انقلابی نزدیک شویم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۴۲    
امروز مطالبات بانکی کشور عددهای بزرگی را شامل می شود و جالب است که بدهی دولت میزان بدهی به بانک ها و بانک مرکزی به بیش از 250 هزار میلیارد دلار رسیده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۹    
لایحه رفع ممنوع الخروج شدن بدهکاران بانکی و سپردن پرونده ها آنها به دستگاه می تواند به تولیدکنندگانی که نتوانستند بدهی خود را بپردازند، کمک شایانی کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۳۶    
لایحه رفع ممنوع الخروج شدن بدهکاران بانکی و سپردن پرونده ها آنها به دستگاه قضا بسیار ارزشمند است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۷    
یک مسئول در سازمان ملی استاندارد گفت:با شروع اجرای استانداردهای جدید تأیید خودرو، تولید 25 مدل خودروی سواری و سنگین که نتوانستند الزامات استانداردهای اجباری مربوطه را رعایت کنند خاتمه یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه،جزئیات تغییرات قیمتی خرید سربازی را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۲۱    
تب زلزله خیال ندارد فروکش کند هرچند که کارشناسان و زلزله شناسان می گویند باید همیشه آماده بود و این تب هیچگاه نباید فروکش کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۹    
گزارش جامع عملکرد موسسه تنظیم و نشر آثار امام در حوزه پژوهش از جمله تاریخ شفاهی و محلی، معارف(عرفان) ، علوم اجتماعی، طرح های تحقیقاتی، دانشنامه امام خمینی(ره)، مجموعه مفاهیم اخلاقی، تبیانها ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۵:۰۰    
دکتر محمدامین قانعی راد، در برابر پرسش از کارکردهای روحانیت در جامعه فعلی گذری به گذشته این نهاد می زند و به محبوبیت و نفوذ آنان در میان مردم اشاره می کند
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۵۱    
لایحه رفع ممنوع المعامله مدیران بنگاه های اقتصادی ، شکلی تراژیک و در عین حال کمیک به خود گرفته و با وجود اینکه از بیش از دو سال پیش تدوین شده، هنوز در میان اسناد وزارتخانه مطبوع و دولت، خاک می خورد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۴۵    
بسیاری از تحلیل گران و ناظران احتمال وقوع برخورد نظامی میان ایران و آمریکا را در دوره دونالد ترامپ بالا می دانند و معتقدند که آمریکا تلاش دارد از افزایش روزافزون قدرت منطقه ای ایران در خاورمیانه ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۷    
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه طرح اصلاح قانون وکالت به دنبال افزایش ظرفیت پذیرش آزمون وکالت است، گفت که این طرح با اجباری کردن داشتن وکیل برای تمامی پرونده ها ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۴    
در حالی که معاون جدید امور هنری وزارت ارشاد در گفت وگویی اعلام کرده بود بنای تغییر در نیروهای این معاونت را ندارد؛ امروز در فضای مجازی خبری مبنی بر تغییر مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت ارشاد منتشر شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۴:۲۴    
هادی محمدیان درباره نگارش فیلمنامه انیمیشن سینمایی فیلشاه گفت: نگارش فیلمنامه فیلشاه طی 10 ماه در کارگاه فیلمنامه نویسی هنر پویا با مشورت از بهروز افخمی، هادی مقدم دوست و وحید امیرخانی به پایان رسید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۷    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه 97، جزئیات چگونگی بررسی لایحه این بودجه با حضور نوبخت را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۵۴    
رئیس شورای شهر تهران از مقاومت متروی تهران در برابر زلزله هشت ریشتری خبر داد
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۳۹    
اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور تکذیبیه ای در خصوص نامه انتسابی به رئیس کل اسبق دیوان محاسبات کشور منتشر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۲۷    
امیر عبداللهیان مشاور عالی بین الملل رئیس پارلمان ایران در حساب توییتر خود پاسخ دندان شکنی به هتاکی های روز گذشته وزیر خارجه بحرین داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۸    
دکتر حمید احمدی، از بزرگان رشته علوم سیاسی ایران در کتاب اخیر خود به بحران های قومی در ایران و جهان و راهکارهای مدیریت آن ها پرداخته است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۳:۱۲    
رئیس پلیس پایتخت درباره طرح ترافیکی جدید شهرداری گفت: در حال بررسی کارشناسانه طرح هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۷    
رییس جمهور در حکمی رضا فرجی دانا را به عنوان مشاور علمی رییس جمهور منصوب کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۷    
جدول شاخص قیمت مصرف کننده و نرخ تورم خانوارهای کل کشور بر حسب دهک های هزینه ای در آذرماه نشان می دهد تورم خوراکی ها در دهک اول 11.1 و در دهک دهم 13.2 رشد کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۱    
هشتمین همایش شهر ایده آل 11 و 12 دی ماه با محوریت و مشارکت علمی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در جزیره کیش برگزار می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۲۷    
هزینه های ثبت نام در آزمون های سال 97 اعلام شد و هزینه آزمون سراسری سال 97 به 33 هزار تومان رسیده است که این هزینه در سال 96 معادل 20 هزار تومان بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۰۶    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مهلت ثبت نام کسر خدمت ایثارگری یک هفته دیگر به پایان می رسد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۱    
مهدی جهانگیری با قرار وثیقه از زندان آزاد شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۴۲    
مصوبه هیات وزیران در مورد حقوق ورودی تخم مرغ به کشور از سوی معاون اول رییس جمهور ابلاغ شد و بر اساس آن نرخ تعرفه ورودی آن تا پایان سال 5 درصد شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۵۲    
معاون وزیر ارتباطات گفت: مواردی وجود دارد که ممکن است نشانه ای از افشای اطلاعات برخی مشترکان باشد که در دست بررسی است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۲۲    
دبیر علمی نوزدهمین همایش سالانه و دومین همایش بین المللی آسیب شناسی و طب آزمایشگاه از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه پاتولوژی در نوزدهمین همایش سالانه و دومین همایش بین المللی آسیب شناسی و طب ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۰:۱۳    
مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین الملل، نظر خود درباره اقدام جدید رئیس جمهور آمریکا را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۸    
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روش دولت برای حذف یارانه نقدی پردرآمدها در سال 97 را منطقی ندانست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۸    
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در تهران باران می بارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۳۵    
زمین لرزه ای به بزرگای 4.3 در مقیاس امواج درونی زمین، صبح امروز حوالی هجدک کرمان را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۰    
رئیس جمهوری گواتمالا دستور انتقال سفارت کشورش در اسرائیل را از تل آویو به قدس صادر کرد؛ به این ترتیب او نخستین رئیس جمهوری است که از موضع جنجال برانگیز دونالد ترامپ در زمینه قدس حمایت می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۹:۲۰    
در روزی که میان معامله گران غیررسمی و بازیگران بازارساز یک جدال نامرئی در جریان بود، قیمت دلار و سکه افزایش یافت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۵    
مجمع عمومی سازمان ملل خواستار پایان عملیات نظامی میانمار علیه مسلمانان روهینگیا و انتصاب یک فرستاده ویژه سازمان ملل برای میانمار شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۲    
کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات نهاد مستقلی است که وظیفه سیاست گذاری، تدوین و تصویب مقررات را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برعهده دارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۳۲    
رسانه های صهیونیستی به نقل از منابع کاخ سفید اعلام کردند که ترامپ با قطع رابطه با فلسطینی ها از ارائه طرح صلح (سازش) منصرف شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۲۰    
هفتم آبان ماه بود که دکل شماره 95 فتح در چاه 147 رگ سفید دچار آتش سوزی شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۰۸:۱۱    
موج تازه گرانی برنج خارجی کلید خورده و دست اندرکاران بازار از افزایش دوباره 10 درصدی قیمت آن خبر می دهند؛ اما به نظر می رسد وزارت جهاد اقدامی برای تنظیم بازار این محصول انجام نداده است.