یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۱:۲۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای روزنامه قانون 19 دی 1396 - ghanoondaily.ir

روزنامه قانون 3 فروردین 1395 روزنامه قانون 31 فروردین 1396 روزنامه قانون 1 اردیبهشت 1396 روزنامه قانون 31 خرداد 1396 روزنامه قانون 31 تیر 1396 روزنامه قانون 31 مرداد 1396 روزنامه قانون 31 شهریور 1396 روزنامه قانون 30 مهر 1396 روزنامه قانون 30 آبان 1396 روزنامه قانون 30 آذر 1396 روزنامه قانون 21 بهمن 1396 روزنامه قانون 1 دی 1396 روزنامه قانون 2 دی 1396 روزنامه قانون 3 دی 1396 روزنامه قانون 4 دی 1396 روزنامه قانون 5 دی 1396 روزنامه قانون 6 دی 1396 روزنامه قانون 7 دی 1396 روزنامه قانون 8 دی 1396 روزنامه قانون 9 دی 1396 روزنامه قانون 10 دی 1396 روزنامه قانون 11 دی 1396 روزنامه قانون 12 دی 1396 روزنامه قانون 13 دی 1396 روزنامه قانون 14 دی 1396 روزنامه قانون 15 دی 1396 روزنامه قانون 16 دی 1396 روزنامه قانون 17 دی 1396 روزنامه قانون 18 دی 1396 روزنامه قانون 19 دی 1396 روزنامه قانون 20 دی 1396 روزنامه قانون 21 دی 1396 روزنامه قانون 22 دی 1396 روزنامه قانون 23 دی 1396 روزنامه قانون 24 دی 1396 روزنامه قانون 25 دی 1396 روزنامه قانون 26 دی 1396 روزنامه قانون 27 دی 1396 روزنامه قانون 28 دی 1396 روزنامه قانون 29 دی 1396 روزنامه قانون 30 دی 1396 
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۰    
افرادی که دعوت نامه سهام عدالت دارند اما به هر دلیل از ثبت نام نهایی سهام عدالت جا مانده اند، بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر هستند که در آینده پس از پایان پروسه پرداخت سود ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۷    
فرآیند انتخابات ریاست جمهوری مصر در حالی با ثبت نام از نامزدها در اواخر دی ماه شروع می شود که شرایط به طور قابل ملاحظه ای در راستای تضمین دور دوم ریاست جمهوری السیسی پیش می رود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۰۰:۵۷    
معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری از کاهش مدت زمان انجام طرح جابجایی اپراتور موبایل (ترابرد) برای مشترکان دائمی و اعتباری تلفن همراه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۹:۱۳    
هرتزوگ در گفت و گو با روزنامه عربستانی ایلاف از کشورهای عربی و در راس آنها عربستان خواست برای خروج از بن بست در روند صلح تلاش کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۶:۵۷    
معاون دفتر روحانی گفت: اگر برجام برای ما منافعی نداشته باشد از آن خارج می شویم، اما دنیا باید بداند مسئولیت این اقدام با کیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۲:۴۳    
نمایندگان فوتبال ایران باید در کشور ثالث با حریفان آسیایی دیدار کنند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۱:۲۳    
برجام در حال میوه دادن است و ما از این توافق و اجرای آن حمایت می کنیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۰:۳۲    
رئیس جمهور دستورهای لازم را برای به کارگیری همه توان ملی و منطقه ای برای تسریع در تعیین سرنوشت و رسیدگی به وضع کارکنان نفتکش ایرانی صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۹:۳۰    
سخنگوی ستاد بودجه سازمان برنامه و بودجه از بودجه 7هزار میلیارد تومانی دولت برای فقرا در سال 97 خبر داد و گفت:دولت سال آینده در بافت های فرسوده با ساخت 200هزار واحد مسکونی 300 هزار شغل ایجاد خواهد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۱:۵۷    
در حالی که در نمایشگاه سی ای اس 2018 بسیاری از شرکت ها بر سر عرضه تولید نمایشگرها و تلویزیونهای غول پیکر با یکدیگر رقابت می کنند، برخی دیگر به دنبال تولید محصولات مینیاتوری هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۱:۴۲    
روزی نام تازه ترین ربات امنیتی تولید شده برای استفاده در منازل است که از هوش مصنوعی بالایی برای حفاظت از افراد برخوردار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۱:۲۷    
شرکت ماتریکس نمونه اولیه یک ساعت هوشمند را تولید کرده که برای تامین انرژی و فعالیت از گرمای بدن انسان استفاده می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۱:۱۲    
پهپادها معمولا برای حرکت در فضای باز طراحی شده اند و در صورت پرواز در اتاق های بسته به سرعت به در و دیوار برخورد می کنند، اما اینتل پهپادی برای پرواز در داخل اتاق ها تولید کرده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۵۷    
نوعی کفی هوشمند برای کفش ساخته شده که مملو از حسگرهای مختلف است و خستگی فرد را می سنجد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۴۲    
شرکتی در آمریکا پس از 30 سال تحقیق پیازی بدون اشک تولید کرده که در آینده به بازار عرضه می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۰۰:۱۲    
یک دانشمند ایرانی حسگرهایی برای رصد باکتری های معده ساخته و طی آزمایش ها متوجه شد این عضو بدن انسان مانند یک سیستم ایمنی ثانویه عمل می کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۳:۵۷    
یک مقام مسئول در ستاد مبارزه با قاچاق کالا از قطع 5 هزار گوشی تلفن همراهی که در بازه زمانی 14 تا 17 آذرماه خریداری شده اما رجیستر نشده اند، خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۵۴    
علی شکوری راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران، در روزنامه ایران نوشت: اگر با انگشت نشانه اتهام را متوجه کسی بکنید، توجه داشته باشید سه انگشت دیگرتان به سوی خودتان است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۸    
امیدوارم بانک مرکزی با رسمیت دادن به این ارزها در کشور، گامی اساسی در اتصال بازار ایران به بازار ارزهای رمز پایه در جهان بردارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۴۵    
رییس اتحادیه صنف نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران از دپوی خودروهای وارداتی از سوی برخی شرکتهای واردکننده خودرو خبر داده و تاکید کرد که قیمت این محصولات باید کاهش یابد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۲:۳۹    
به جز عوامل اصلی آتش زدن دو مسجد و توهین به مقدسات و همچنین کسانی که با گروهک نفاق ارتباط داشتند، اغلب بازداشت شدگان پیرو دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر ضرورت تفکیک میان افراد فریب خورده و عوامل اصلی ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۴۸    
سرپرست مرکز ملی پرورش استعدادها درخشان و دانش پژوهان جوان از رایزنی برای احیای سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان خبر دا د و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۳۹    
در جریان حوادث و نا آرامی های اخیر کشور هیچ یک از جوانانی که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده اند عضو تشکل های مردم نهاد حوزه جوانان نبودند که این نشان می دهد سمن ها ساز و کار و بستر خوبی برای ارتباط ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۲۷    
سلامت کلیه ها ارتباط مستقیمی با سلامت قلب و همچنین بالعکس دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۲۰:۰۹    
طرح تعرفه گذاری خدمات پرستاری در تابستان 86 به تصویب مجلس شورای اسلامی می رسد و از آن روز تاکنون، جامعه پرستاری چشم انتظار اجرایی شدن این قانون خاک خورده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۹:۵۷    
وزیر خارجه آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه دولت کنونی این کشور علیه هاوانا بازگرداندن دیپلمات های کشورش به کوبا را خطرناک دانست و اعلام کرد که این کار را انجام نخواهد داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۸    
رییس جمهور در جلسه ای، آخرین وضعیت کارکنان نفتکش ایرانی را، بررسی و دستورات لازم را برای بکارگیری همه توان ملی و منطقه ای برای تسریع در تعیین سرنوشت و رسیدگی به وضعیت کارکنان این نفتکش صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۴۵    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری آزمون سراسری مهارت آموزی کارکنان وظیفه در روز جمعه خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۳۹    
براساس گزارشی جدید، دولت ترامپ در حال بررسی مزایا و معایب یک حمله احتمالی محدود به کره شمالی است و این هدف به معنای تلافی آزمایش های تسلیحاتی آتی این کشور است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۷:۲۷    
مهدی طارمی پس از محروم کردن پرسپولیس از فصل نقل و انتقالات، سرخ پوشان را ترک کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۴    
فارغ ار نقش حاکمیتی هاشمی، او توانسته بود از سال های سخت سیاست ایران جان سالم به در ببرد...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۴    
آقای روحانی،شما که تغییر روش و تاکتیک ندادید، پس بهتر است به تغییر روش و تاکتیک مردم به دیده احترام بنگرید...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۶:۰۱    
همان گونه که مشخص است ابهاماتی در موضوع مرگ آیت ا... هاشمی وجود دارد و همه منتظر هستند تا نتیجه مشخصی از بررسی های رحلت او به مردم ارائه شود...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۵۲    
معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اعلام اینکه 65 درصد دانشجویان بازداشتی در کل کشور آزاد شده اند، از آزادی تعدادی از دانشجویان تا پایان امروز یا فردا خبر داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۴۳    
بی اعتنایی به چراها و پرسش های انباشته شده در جامعه، برخلاف تصور کسانی که بالاترین وظیفه شان پاسخ گویی ست، حاصلش نه فراموشی و آرامش که تحقیر اجتماعی ست و زخم ملتهب تحقیر، مهم ترین و قوی ترین عامل خشم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۳۱    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار هزاران نفر از مردم قم با تجلیل و تحسین حرکت عظیم، پر شور، به موقع و منسجم ملت در روزهای اخیر ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۸    
آیت الله هاشمی می خواست در دور دوم انتخابات 84 انصراف دهد. روحانی از طرف رهبری آمد و گفت، آیت الله خامنه ای با انصراف موافق نیست.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۵    
در یک سانحه ریلی که حومه ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی اتفاق افتاد بیش از 200 نفر زخمی و مصدوم شدند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۵:۲۲    
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از طراحی کارت خرید جهیزیه به ارزش 2.5 تا پنج میلیون تومان برای مددجویان در سال 97 خبر داد و گفت ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۸    
کاخ کرملین امروز (سه شنبه) در پی حمله به دو پایگاه حمیمیم و طرطوس اعلام کرد، روسیه می داند که حملات تروریستی در خاورمیانه همچنان ادامه دارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۵۵    
در پی تصمیم شهردار آنکارا، با انجام مقدمات لازم نام خیابان 316 که نمایندگی امارات متحده عربی در آن قرار دارد، به فخرالدین پاشا تغییر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۶    
در هنگام آغاز انقلاب اسلامی ایران مجموعه وعده هایی از جمله آزادی، عدالت و جمهوری اسلامی و...به مردم داده شد که تلقی های متفاوت مردم از میزان تحقق این شعارها در بروز نا آرامی های اخیر موثر بود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۴۰    
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه 5 هزار گوشی موبایل رجیستر نشده از شبکه خارج و غیرفعال شده است ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۱۳    
معصومه رضازاده سرمربی تیم فوتسال زنان نفت طلاییه، در گفت وگو با قانون از وضعیت تیمش می گوید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۴:۰۷    
حقوق شهروندان ایجاب می کند که عاملان نقض قوانین کیفری که به نوعی مضر به حال جامعه اند، دستگیر و محاکمه شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان بهزیستی کشور در زمینه رشد اعتیاد زنان هشدار داد و گفت: متاسفانه همزمان با شتاب اعتیاد در زنان شاهد گرفتار شدن کودکان نیز در دام اعتیاد هستیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۸    
برای اولین بار تغییر پایتخت رژیم صهیونیستی از تل آویو به بیت المقدس در کنگره امریکا در سال 1995 مطرح و با آن موافقت شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۵    
نوه امام راحل با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 84 گفت: من هاشمی را 2 جا مضطرب دیدم؛ یکی از لحظات ناراحتی او روز 15 خرداد84 بود و این اضطراب چند دقیقه بیشتر طول نکشید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش از احتمال محبوس شدن تعدادی از خدمه نفتکش حادثه دیده ایرانی در موتورخانه کشتی خبر داد و گفت: به همین دلیل اولویت ما، اطفای حریق است تا هرچه سریعتر به نفتکش دسترسی یابیم.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۹    
در حال حاضر خانه های 150 تا 200 میلیون تومانی بیشترین فروش را در شهر تهران دارند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۹    
وزیر اطلاعات در حاشیه اولین کنگره بزرگداشت آیت الله هاشمی به خبر مربوط به اظهاراتش در جلسه شورای اداری استان قم واکنش نشان داد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۳    
رئیس کمیته امداد گفت:با توجه به اینکه درآمد دولت محدود و قیمت نفت کاهش یافته باید همه دستگاه ها و نهادها در هزینه ها صرفه جویی کنند تا کشور از این مقطع حساس عبور کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۰    
با آغاز به کار رسمی سامانه کارا، امکان ثبت نام متقاضیان وام روستایی و ارائه طرح های اشتغال فراهم شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۴۰    
سخنگوی دولت گفت: با تجهیز 337 هزار و 700 میلیارد تومان منابع، یک میلیون و 33 هزار شغل در سال 97 ایجاد می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۵    
تحلیل مقامات اسرائیلی این است که بشار اسد از این واهمه دارد که اسرائیل، از چنین ایده هایی به عنوان بهانه ای برای دخالت نظامی در سوریه استفاده کرده و دستاوردهای نظامی اخیر به دست آمده در قبال مخالفین ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۲۵    
در 9 ماهه نخست امسال واردات انواع خودرو 13 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۴    
رئیس جمهور با کشیدن خط و نشان های جدید برای مجلس در خصوص لزوم افزایش نرخ حامل های انرژی، توپ حل مشکل گرانی و بیکاری را به زمین نمایندگان انداخت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۵۸    
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت از بروز آسیب های اجتماعی در جامعه پیشگیری می کند، گفت: رمز موفقیت، تعالی و پیروزی در همه عرصه ها داشتن روحیه شهادت طلبی و ایثار است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۴۶    
به مناسبت سالروز قیام 19 دی 1356، قشرهای مختلف مردم قم، صبح امروز (سه شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای دیدار کردند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۷    
رییس جمهور در سالگرد درگذشت هاشمی رفسنجانی در توییتی یاد او را گرامی داشت.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۳۷    
سخنگوی کمیسیون تلفیق از مصوبه این کمیسیون مبنی بر تغییر نیافتن نرخ عوارض خروج از کشور برای سفر به عتبات خبر داد و گفت: در این میان زائران اربعین حسینی از پرداخت عوارض معاف می شوند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۱۰    
طبق آنچه در پی شکایت مردمی از سامانه 124 سازمان حمایت مصرف کنندگان اعلام شده " تخم مرغ شانه ای 12 هزار و 600 تومان را فقط باید در میدان میوه و تره بار خرید و قیمت این محصول در مغازه های سطح شهر 14 تا ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۷    
زمین لرزه به بزرگی 2.5 ریشتر مشگین شهر واقع در استان اردبیل را لرزاند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۲:۰۴    
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت : دود رویت شده در تهران و مناطق اطراف ناشی از تمرین تاکتیکی پرنده های نیروی هوافضای سپاه بوده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۸    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح جزئیات برگزاری آزمون مهارت سربازان در 22 دی ماه را تشریح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۵۲    
فرزند آیت الله هاشمی از عدم حضور روحانی در بزرگداشت هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۸    
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه آمریکایی ها همواره با ایران مشکل داشتند، گفت: به آمریکایی ها می گوییم چنانچه از برجام خارج شوید این شما هستید که ضرر می کنید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۲۸    
رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه بانک مرکزی می گوید که موسسات مالی و اعتباری مجوز دارند، گفت: بنابراین بانک مرکزی باید پاسخگوی مردم باشد و خودش را کنار نکشد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۶    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دوران معاونت خود در وزارت امور خارجه کشور در خصوص روابط رئیس جمهور وقت آیت الله هاشمی با این وزارت خانه، مواردی را مطرح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۱۳    
وزیر نفت، گفت: اوپکی ها به خاطر نفت شیل اویل خیلی مایل نیستند که قیمت نفت برنت بالای 60 دلار برود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۱:۰۱    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، از تاثیرپذیری بازار مسکن از لایحه بودجه 97 کل کشور خبر داد و گفت: با توجه به مخالفت های صریح نمایندگان با پیشنهاد رشد نرخ حامل های انرژی امکان تحمیل گرانی به بازار مسکن ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۵    
سازمان خصوصی سازی در باره مرحله اول واریز سود سهام عدالت و عملکرد سال مالی 1395 اطلاعیه ای را صادر کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۵۲    
رئیس اداره ایدز و بیماری های آمیزشی با اشاره به اینکه اطلاعات دقیقی از بیماری های آمیزشی در ایران وجود ندارد ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۴۰    
منابع خبری گزارش داده اند دولت آمریکا قصد دارد در پایان ماه جاری میلادی با خودداری از تعلیق تحریم ها علیه صدا و سیمای جمهوری اسلامی، تحریم ها علیه رسانه ملی ایرانی ها را بار دیگر فعال کند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۴    
رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران گفت: در تولید سوسیس و کالباس از گوشت های وارداتی برزیلی استفاده می شود و اخبار مربوط به افزودن گوشت گربه، باقی مانده گوشت و مرغ صحت ندارد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۳۱    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه سال 97 عوارض خروج از کشور برای سال 97 ...
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۲۸    
حاشیه ها حتی قبل از ریاست جمهوری پدر وجود داشت؛ مثلا به من و فائزه بدحجاب می گفتند چون روسری رنگی سر می کردیم، ولی پدر در مقابل این فشارها به ما می گفت که به خاطر خدا و نظام اسلامی، صبوری کنید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۱۰:۱۶    
معاون فنی و زیربنایی راه آهن جمهوری اسلامی ایران از بهره برداری سیستم ATC خط آهن بافق-مشهد طی هفته جاری خبر داد و گفت: ایستگاه جدید راه آهن ری برای اتصال به ایستگاه مترو ساخته می شود.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۵    
کنگره اولین بزرگداشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز در سالن اجلاس سران آغاز شد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۵۲    
سرویسهای بومی برای توسعه علاوه بر پشتیبانی مالی، نیازمند امان نامه ای در حوزه های قضائی و امنیتی هستند که دولت به تنهایی نمی تواند این تضامین را ارائه دهد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۹    
به گفته مقامات چینی، تانکر حادثه دیده ایرانی صبح سه شنبه همچنان در آتش می سوزد و ده ها قایق نجات برای سومین روز متوالی در تلاش برای مهار آتش هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۶    
آیت الله جوادی آملی گفت: نباید کاری کنیم که از حرف و عمل ما بوی جدایی و اختلاف بیاید.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
دبیر کل آیمو (سازمان بین المللی دریایی) کی تک لیم در پی سانحه تانکر sanchiو مفقود شدن 32 نفر خدمه با ارسال پیامی اظهار همدردی خود را اعلام کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۴۳    
عضو سابق هیئت رئیسه شورای شهر تهران انتقاداتی را به طرح اخیر ارائه شده از سوی شهرداری پایتخت برای حذف طرح ترافیک در سال 97 مطرح کرد.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۹:۱۰    
کمیسیون تلفیق در مصوبه ای جنجالی یکی از راههای درآمدزایی دولت را فروش کالاهای انبارشده در سازمان اموال تملیکی اعلام کرده و فعالان اقتصادی به شدت نگران قاچاق فروشی دولت در سال 97 هستند.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۸    
به گفته معاون اموراجتماعی بهزیستی استان تهران تعداد مهدهای غیرقانونی در حال افزایش است و این امر به ورشکستگی برخی از مهدهای دارای مجوز منجر شده است.
روزنامه قانون   ۱۳۹۶/۱۰/۱۹ - ۰۸:۵۸    
بنابر اعلام رئیس سازمان خصوصی سازی، اولین مرحله سود سهام عدالت امروز، مرحله دوم قبل از نوروز 97 و مرحله سوم هم اوایل سال 97 پرداخت می شود.