دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۶:۱۷May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای قومس 28 اسفند 1394 - ghomess.ir

قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
فرمانده انتظامی استان سمنان از افزایش 31 درصدی تردد در جاده های این استان در روزهای پایانی سال خبر داد.
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
امام جمعه موقت سمنان گفت: همدلی و هم زبانی ملت ایران باید در سال جدید بیشتر تقویت شود.
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
مدیر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دامغان از افتتاح دو نمایشگاه صنایع دستی در شهر دامغان و مجموعه تفریحی و گردشگری چشمه علی خبر داد.
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
در اوج انفعال دولت تدبیر و امید، کنفدراسیون فوتبال آسیا به نفع سعودی ها رای داد و ضریب امنیت ایران و هویت ملی زیر سوال رفت.
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۴:۰۱    
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشورمان معتقد است تصمیم AFC در مورد برگزاری دیدارهای نمایندگان کشورمان با تیم های عربستانی در کشور ثالث، کاملا سیاسی بوده است.
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
استاندار سمنان گفت: استان سمنان گوهر گرانبهایی است که باید معرفی شود و این در حالی است که میلیون ها زائر و مسافر از قابلیت های گردشگری این استان بی خبر هستند.
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
جامعه ایران در سال 94 برخی از چهره های شاخص مذهبی، سیاسی، نظامی، ستاره های هنری و ورزشی و چهره های شاخص ادبی را از دست داد که بسیاری از آنها ...
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
یکی از دغدغه هایی که همراه با آغاز تعطیلات و حضور مسافران و گردشگران در مناطق گردشگرپذیر استان مازندران و به تبع آن شهرستان چالوس را با خود درگیر می کند افزایش سرسام آور ویلاها ...
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۱    
نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با بیان ترکیب فراکسیون اصولگراها در مجلس دهم افزود: فراکسیون اصولگراها در مجلس آینده شفاف تر از مجلس نهم خواهد بود، خطوط نمایندگان مجلس نهم شفاف نبود ...
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۱    
دلنوشته دانش آموز سمنانی در سفری که عازم راهیان نور بود را با هم می خوانیم ....
قومس   ۱۳۹۴/۱۲/۲۸ - ۱۱:۰۱    
دومین جمله ی منتخب، هشدار رهبر انقلاب از به کاربردن تعبیر تندرو-میانه رو توسط برخی از افراد است؛ همچنین واکنش رهبر انقلاب نسبت به پروژه ی نفوذ دشمن نیز به عنوان جمله سوم انتخاب شده است.