دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۲۰:۱۳May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای گیل خبر 7 اسفند 1395 - gilkhabar.ir

گیل خبر 29 اسفند 1394 گیل خبر 31 فروردین 1395 گیل خبر 31 اردیبهشت 1395 گیل خبر 31 خرداد 1395 گیل خبر 31 تیر 1395 گیل خبر 31 مرداد 1395 گیل خبر 31 شهریور 1395 گیل خبر 30 مهر 1395 گیل خبر 30 آبان 1395 گیل خبر 30 آذر 1395 گیل خبر 30 دی 1395 گیل خبر 30 بهمن 1395 گیل خبر 1 اسفند 1395 گیل خبر 2 اسفند 1395 گیل خبر 3 اسفند 1395 گیل خبر 4 اسفند 1395 گیل خبر 5 اسفند 1395 گیل خبر 6 اسفند 1395 گیل خبر 7 اسفند 1395 گیل خبر 8 اسفند 1395 گیل خبر 9 اسفند 1395 گیل خبر 10 اسفند 1395 گیل خبر 11 اسفند 1395 گیل خبر 12 اسفند 1395 گیل خبر 13 اسفند 1395 گیل خبر 14 اسفند 1395 گیل خبر 15 اسفند 1395 گیل خبر 16 اسفند 1395 گیل خبر 17 اسفند 1395 گیل خبر 18 اسفند 1395 گیل خبر 19 اسفند 1395 گیل خبر 20 اسفند 1395 گیل خبر 21 اسفند 1395 گیل خبر 22 اسفند 1395 گیل خبر 23 اسفند 1395 گیل خبر 24 اسفند 1395 گیل خبر 25 اسفند 1395 گیل خبر 26 اسفند 1395 گیل خبر 27 اسفند 1395 گیل خبر 28 اسفند 1395 گیل خبر 29 اسفند 1395 گیل خبر 30 اسفند 1395 
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۳:۱۰    
در محیط یخچال و اتاق، آب موجود در بافت نان نه تنها به نقطه انجماد نمی رسد بلکه میان مولکول های پروتئینی و نشاسته ای، منتقل و باعث کریستاله شدن این مولکول ها و بیات شدن نان می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۲:۲۰    
حمید بقایی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 96، در جمع حامیانش گفته است به دلیل وضعیت کشور و جو ناامیدی قصد ورود به انتخابات را دارد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۲۵    
حسین تقوی، مسؤول ایرانی اجرای مسائل جانبی دیدار تیم های پرسپولیس و الهلال درباره کارشکنی عربستانی ها مبنی بر نخریدن بلیت بازی، توضیحاتی ارائه داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۱:۰۰    
یک سیاستمدار در شمال سوئد می خواهد برای کارمندان دولتی مرخصی و زمان رابطه زناشویی را به فهرست موضوعاتی مانند وقت غذا اضافه کنید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۲۰    
این مرد قاتلی که به جرم قتل همسرش در زندانی در غرب نپال دوران محکومیتش را می گذراند برای بار دوم با زن قاتلی که شوهرش را کشته بود ازدواج کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۱۰:۰۰    
مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای گیلان از استفاده آب شرب سطحی به دلیل کیفیت مطلوب آن توسط 75 درصد جمعیت شهری این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۳۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: فعالان بخش تولید، صنعت و معدن با تسویه حساب بدهی های بانکی کمتر از یک میلیارد ریال تا پایان سال، از بخشودگی های سود و جرایم بهره مند می شوند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۸ - ۰۹:۲۰    
مارتین زاندولیت از دانمارک، هانس هولم از سوئد، اصغر فرهادی از ایران، مارن اِده از آلمان و مارتین باتلر و بنتلی دین کارگردانان فیلم استرالیایی تنا بیانیه ای مشترک صادر کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۳۰    
شهردار رشت در نامه ای این بار بجای انتشار نام بدهکاران دیگر شهرداری، نام کسانی را که در این مدت بدهی کلان خود را به شهرداری پرداخت کردند، اعلام کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۲۳:۱۵    
با حکم شهردار رشت سرپرست سازمان حمل و نقل بارو مسافر شهرداری رشت منصوب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۵    
نمایندگان مجلس در مصوبه ای میزان جریمه مشمولان غایب سربازی برای صدور کارت نظام وظیفه را تعیین کردند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۸:۱۰    
ادامه بررسی لایحه بودجه سال 96 کل کشور، امروز شنبه، 7 اسفند ماه در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار گرفت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۵۵    
فدراسیون کشتی ایران از قهرمان آمریکایی جهان و المپیک دعوت کرد به همراه خانواده اش برای سفری تفریحی سیاحتی به کشورمان بیاید.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۴۰    
رویداد کارآفرینی هفت سنگ با هدف شکوفایی استعدادهای نوجوانان در سه روز متوالی در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۳۰    
دست سازه های سنگ آهنین این هنرمند با عنوان ترانه های منجمد در نگارخانه مارلیک مجمتع خاتم الانبیاء رشت در معرض تماشا قرار داده شده است .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۱۰    
رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از تشکیل جلسه و ارائه گزارش اولیه پیگیری های صورت گرفته کمیته متبوعش در سه شنبه هفته جاری خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۷:۰۰    
رئیس انجمن قطعه سازان با اشاره به احتمال توقف تولید پژو 405 و پراید تا سال 97، گفت: قرارداد فولکس واگن تا مرداد سال آینده اجرایی می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: اثبات درستی هیچ کس در شکستن دیگران نیست
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۴۰    
پزشکان موفق شدند با ابداع واکسن ایدز، 5 بیمار مبتلا را بدون نیاز به تزریق داروهای روزانه و در طول 7 ماه درمان کنند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۳۵    
لب ها از پوستی نازک سود می برند و برخلاف بخش های دیگر پوست فاقد غدد چربی هستند و از این رو، به راحتی می توانند دچار خشکی شوند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۲۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از توقیف و اعمال قانون 18 هزار و 995 خودرو متخلف شیشه دودی در سالجاری در این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۶:۱۰    
طی مراسمی مدیرعامل جدید مخابرات استان گیلان منصوب شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۰    
کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم های حاضر در لیگ فوتبال کشور صادر کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۵:۳۰    
مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان اعلام داشت: حضور حداکثری اعضای خانه مطبوعات گیلان در مجمع عمومی فوق العاده فرصت مغتنمی برای کیفی سازی و ارتقای فعالیت های و برنامه های این نهاد قانونی حامی مطبوعات است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۴۰    
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ما باید زمینه حضور همه مردم حتی آراء خاموش را در انتخابات فراهم کنیم گفت: جریان ضد انقلاب دارد کار می کند و آنها هیچ کدام از ما، از هیچ جناحی را قبول ندارند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۵    
راکب و ترکنشین موتورسیکلت در پی برخورد با کامیون در سه راهی حسن رود شهرستان بندر انزلی جان باختند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۰    
رئیس دادگاه عمومی بخش ارزوئیه در استان کرمان از کشف و انهدام 2000 لیتر مشروبات الکلی دست ساز که به طرز ماهرانه ای در زیر زمین استتار شده بود،در این شهرستان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۲۵    
سطوح مناسب ویتامین D از ما در برابر انواع مختلف سرطان، مانند سرطان پروستات و سرطان پستان محافظت می کند، افسردگی را کاهش می دهد، و نسبت به برخورداری از یک سیستم ایمنی قوی اطمینان حاصل می کند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۰۰    
در این خبر از جزئیات هولناک حادثه ای دلخراش آگاه خواهید شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۵۵    
زن میانسال که درجریان قتل زن جوان همسایه دستگیرشده است در بازجویی های فنی، از راز جنایت هولناک همسرش نیز پرده برداشت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۵    
محمدعلی کِلِی جونیور پسر اسطوره سنگین وزن سابق بوکس جهان در فرودگاه فلوریدا به مدت دو ساعت بازداشت و از او درباره مذهبش سوال و جواب شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۲:۴۰    
رمضانعلی سبحانی فر رئیس گروه دوستی و پارلمانی ایران و روسیه درباره امکان سفر بدون ویزا ایرانیان به روسیه و ارمنستان اظهارکرد: در شرایط فعلی تنها بازرگانان ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
مشخص است که چنین تیربرقی امکان هر لحظه خطر را برای ساکنین منطقه ایجاد کرده است و باید در اسرع وقت نسبت به آن چاره گشایی شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۴۰    
چندی پیش یکی از هواداران باشگاه داماش بر اثر تصادف به کما رفت و در نهایت صبح روز بازی داماش مقابل شهید کریمی جویبار به دیار باقی شتافت.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۵    
تا چند روز دیگر قرار است دومین ایرباس نو یا به قول معروف صفر کیلومتر تحویل ایران شود. به تازگی تصاویری از این ایرباس که اولین هواپیمای A330 تحویلی به ایران به حساب می آید در شهر تولوز فرانسه گرفته ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۳۰    
از ابتدای امسال تاکنون اعضای بدن 42 نفر در گیلان اهدا شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۲۰    
نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات بودجه 96 مصوب کردند که حقوق ماهیانه کارکنان دولت تا سقف دو میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف می شود.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۱:۰۵    
تصاویری از رانش زمین در منطقه سوستان شهرستان لاهیجان را مشاهده کنید .
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۴۵    
فرمانده انتظامی لنگرود امروز گفت : در حادثه ای رانندگی که در یکی از خیابان های شهر لنگرود رخ داد زن 47 ساله هنگام عبور از خیابان در اثر برخورد با یک کامیون در دم جان سپرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۳۵    
قالیباف به محل اقامت احمدی نژاد در هتل پنج ستاره و بین المللی کوثرناب که از گران ترین هتل های مشهد است، رفته و آنجا دیداری چندساعته با یکدیگر داشتند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۲۰    
سرپرست داسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: 44 نفر مرد و زن در جریان یک پارتی در این شهر دستگیر شدند.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از شناسایی 50 واحد دانش بنیان در حوزه تولید و صنعت این استان خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۰    
گرچه صنعت کشتی سازی اروپا در رکود به سر می برد و رقبای آسیایی کار این رشته صنعتی را کساد کرده اند، ساخت کشتی های تفریحی در این قاره پررونق شده است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۱۰    
رئیس جمهوری سرمایه اجتماعی را بزرگترین سرمایه کشور دانست و گفت: بعضی ها برای این که از دولت انتقاد کنند کل اعتماد عمومی را زیر سوال می برند، این خیانت به کشور و نظام است.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۰:۰۰    
مسئولان هیأت فوتبال استان گیلان به بازیکنان و مربیان تیم سپیدرود رشت وعده دادند که تا دو هفته اینده مالک این باشگاه تعیین و اعلام خواهد شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۵    
محاسبه قیمت بلیت به ادعای روزنامه عربستانی در کنار تعداد 13 هزار بلیت فروش رفته نشان می دهد که این بازی 6٫5 میلیارد تومان درآمد داشته که شیخ عربستانی پرداخت کرده و مسوولان پرسپولیس از آن اظهار بی ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۵۰    
مسابقه آزاد فجر تنیس روی میز شهرستان رشت روز گذشته در سالن شهید عضدی مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) رشت برگزار شد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۴۰    
کاخ سفید، روز جمعه خبرنگاران برخی از رسانه های خبری مهم در ایالات متحده از جمله سی ان ان ، نیویورک تایمز ، لس آنجلس تایمز و پولیتیکو را از پوشش دادن کنفرانس مطبوعاتی منع کرد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۵    
ناصر نبی پور با بیان اینکه براساس اعلام سازمان دامپزشکی کشور تاکنون 21 استان درگیر آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شده اند، اظهارداشت: شیوع بیماری و معدوم کردن مرغ ها باعث شده نرخ تخم مرغ افزایش پیدا کند ...
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۳۰    
معاون عملیات آتش نشانی انزلی از سقوط یک دستگاه خودروی سواری mvm خبر داد.
گیل خبر   ۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۰۹:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: ما حتی پول ناهار و لباس خودمان را هم نداریم و فقط متکی به هواداران مان هستیم و فوتبالی و پاک در صدر جدول قرار گرفته ایم.