سه شنبه ۲۵ اردیبهشتساعت ۰۶:۴۶May 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 25 اسفند 1393 - hamandishi.ir

هم اندیشی 30 دی 1393 هم اندیشی 30 بهمن 1393 هم اندیشی 1 اسفند 1393 هم اندیشی 2 اسفند 1393 هم اندیشی 3 اسفند 1393 هم اندیشی 4 اسفند 1393 هم اندیشی 5 اسفند 1393 هم اندیشی 6 اسفند 1393 هم اندیشی 7 اسفند 1393 هم اندیشی 10 اسفند 1393 هم اندیشی 11 اسفند 1393 هم اندیشی 12 اسفند 1393 هم اندیشی 13 اسفند 1393 هم اندیشی 14 اسفند 1393 هم اندیشی 16 اسفند 1393 هم اندیشی 17 اسفند 1393 هم اندیشی 18 اسفند 1393 هم اندیشی 19 اسفند 1393 هم اندیشی 20 اسفند 1393 هم اندیشی 21 اسفند 1393 هم اندیشی 22 اسفند 1393 هم اندیشی 23 اسفند 1393 هم اندیشی 24 اسفند 1393 هم اندیشی 25 اسفند 1393 هم اندیشی 26 اسفند 1393 هم اندیشی 27 اسفند 1393 هم اندیشی 28 اسفند 1393 هم اندیشی 29 اسفند 1393 
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۳    
رئیس سازمان انرژی اتمی بعد از مذاکرات 5 ساعته خود با وزیر انرژی آمریکا در مصاحبه کوتاه با خبرنگاران حاضر در لوزان گفت که نسبت به ادامه مذاکرات خیلی خوشبین است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۴۰    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: باید در همه موارد راه حل هایی پیدا و بعد همه راه حل ها با جزئیات کامل مکتوب شود. در این صورت است که می توان گفت به توافق نزدیک شدیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۸    
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: برخی افراد ضعیف النفس که تریبون در اختیار دارند، به اسم روشنفکری استقلال سیاسی را نفی می کنند و نسخه ذلت برای مردم می پیچند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۸    
منابع مطلع در تهران تایید می کنند که اختلاف نظر درباره فردو تبدیل به یکی از اصلی ترین گره ها در مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۵    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، جزییات رانت وزارت جهاد کشاورزی به دو شرکت دولتی را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۱۲    
عبدالفتاح السیسی رییس جمهوری مصر، بر پایبندی کشورش به معاهده سازش با رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۱:۰۱    
باقری لنکرانی در یادداشتی با اعلام اینکه هجمه به مطهری در شیراز اسفناک است نوشت آنگونه که از شواهد امر پیداست حمله کنندگان از قبل در برابر درب فرودگاه شیراز مستقر بوده اند بنابراین آیا این امکان برای ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۵۸    
تعریف و تمجیدهایی که شهروندان خارجی پس از سفر به ایران داشتند، تعدادی از کارمندان شبکه سی.ان.ان را برآن داشت تا خستگی هزاران کیلومتر سفر را تحمل کنند تا با گوشه ای از جاذبه های گردشگری کشورمان آشنا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۴۳    
فرمانده نیروی انتظامی از آماده سازی بیش از 4 هزار دوربین ثبت تخلفات در طرح نوروزی پلیس راهور خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۴    
دبیرکل جبهه پیروان گفت: توصیه می شود که آقای یونسی بدون حساب و کتاب حرف نزند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۳۴    
اینجا قشم است جزیره ای در جنوبی ترین نقطه ایران که خود را برای برگزاری نوروز و پذیرایی از خیل مسافرانی که تعطیلات را بهانه کرده و سری به این دیار کهن می زنند؛ آماده می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۶    
رئیس جمهور سوریه تأکید کرد که حمایت های کشورهای دوست و در صدر آنها ایران نقش بزرگی در مقاومت ملت سوریه داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۳    
پرونده توافق هسته ای ایران و E3+3 هرچقدر به مهلت انتهایی خود نزدیک می شود، بیشتر چالش برانگیز و حاشیه ساز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۲۰    
مهدی ساعد از قاریان ممتاز استان همدان است که در این گزارش فیلم تلاوت وی در فینال مسابقات سراسری قرآن کریم تقدیم می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۱۱    
معاون امنیتی دادستان تهران با اشاره به اینکه 10 نفر از مدیران در پرونده های مرتبط با تجاوز به اراضی در بازداشت هستند، گفت: شهرداری ها بودجه خود را براساس حریم فروشی تعیین می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۸    
محققان چینی دریافتند اسید فولیک ممکن است در دفع سکته مغزی در افراد مبتلا به فشار خون بالا کمک کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۲۰:۰۵    
مسیحیان سراسر پاکستان با در دست داشتن صلیب به خیابان ها آمده و خواهان مجازات عاملان جنایت کلیسای مسیحیان در لاهور هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۵۳    
در حالیکه اسناد سیا حکایت از مشارکت آمریکا در کشتار حلبچه دارد، در بیست و هفتمین سالگرد این واقعه هولناک، یکی از معاونان وزارت خارجه آمریکا بدون اشاره به توطئه واشنگتن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۸    
با توجه به اینکه آقای مطهری در مواجهه با فتنه88، تحریک کنندگان فتنه –به زعم وی آقای احمدی نژاد- را با سران فتنه به یک اندازه مقصر می دانند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۴۲    
معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هیچ دلیلی نمی تواند ضرب و شتم یک جانباز را توجیه کند خواستار برخورد دستگاه ها و سازمان های مربوطه با عاملان ضرب و شتم جانباز دفاع مقدس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۶    
دیدار وزرا و معاونان وزارت خارجه ایران و آمریکا به همراه صالحی و مونیز پس از 5 ساعت مذاکره پایان یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۳    
علی معلم دامغانی، شعری را به پاس رشادت و حمیت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی سرود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۹:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی : در آستانه روزهای پایانی سال بار دیگر داستان تکراری افزایش قیمت ها مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۷    
مقامات وزارت خارجه آمریکا برای تسهیل شناسایی هکرهایی که به شبکه ایمیل های غیرمحرمانه آن حمله کرده بودند، شبکه رایانه ای خود را به طور موقت از کار انداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۷    
مسئولان وزارت ورزش و جوانان با اسپانسر قبلی پرسپولیس برای همکاری دوباره به توافق نهایی رسیده اند و مذاکرات تنها در خصوص یک مورد خاص ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۴    
جمعی از هموطنان ارامنه در قالب دو اتوبوس به همراه کاروان راهیان نور منطقه 6 شهرداری تهران عازم سرزمین های نور شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۱    
امام جمعه موقت تهران انتخاب آیت الله یزدی به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری را نشان دهنده آگاهی نمایندگان این مجلس دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت:به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در84 بقعه متبرکه در سطح استان مرکزی مراسم سوگواری یاس کبود برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۸    
نامه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، اخیرا به دست ساکنان شهر بمبئی هندوستان رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۸    
کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی : عنوان فوق آخرین جمله ای است که مقام معظم رهبری تا زمان نگارش این مطلب (23/12/939 درباره ی مذاکرات هسته ای و نتایج و دستاوردهای آن در مجامع عمومی بر زبان آورده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
شهردار تهران در مورد موضوعات مختلف از جمله مذاکرات هسته ای اظهارنظرهایی داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۴۴    
باید توجه داشت که شعار دولت یازدهم و شخص رئیس جمهور جناب آقای روحانی اعتدال و پیروی از اعتدال هست. درحالی که این اتفاق از جانب استاندار به هیچ وجه جنبه اعتدال ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۶    
وزرای خارجه ایران و آمریکا صبح امروز در لوزان سوئیس گفتگوهای هسته ای را ادامه دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۳۳    
دولت آمریکا در یک چرخش موضع نسبت به سوریه اعلام کرد که واشنگتن باید وارد مذاکره مستقیم با بشار اسد، رئیس جمهور این کشور شود و در نهایت مجبور به این کار خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۱۸    
کامیاب صدری گفت: موفقیت طرح تحول نظام سلامت در طی سال اخیر بسیار زیاد بوده است، هر چند که هنوز قضاوت در خصوص موفقیت این طرح زود است ولی کشیده شدن پای طرح تحول در مدارس و ایجاد پایگاههای دندانپزشکی در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
واشنگتن پست در گزارشی نوشت: تاریخ نشان داده است که ایران از سال 2003 تاکنون ضمن گسترش تاسیسات هسته ای و تعداد سانتریفیوژ های خود هیچ یک از خطوط قرمز آژانس و غرب را نادیده نگرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۹    
قائم مقام پیشین وزارت خارجه آمریکا، گفت: ایران در طول 10 سال گذشته دانش فن آوری هسته ای را به دست آورده و این چیزی نیست که بشود آن را بمباران کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دقایقی پس از نشست خبری دبیرکل فدراسیون فوتبال به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۶    
معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به زمان واریز عیدی مددجویان به میزان یک ماه مستمری حداقلی 60 هزار تومانی گفت: تا قبل از 29 اسفند عیدی پرداخت خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۳    
یک شرکت پزشکی، دستگاهی برای مشاهده بهتر وریدهای بیمار برای تزریق آمپول تولید کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی : دو شرکتی که قیمت اجناس خود را بالا برده بودند این قیمت ها را به قیمت مناسب بازگرداندند/ اگر افزایش قیمتی خارج از قاعده 15 درصد باشد تخلف محسوب می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۰    
یک وبگاه عربی در آستانه انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی 3 سناریوی احتمالی این انتخابات را تحلیل کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۷    
مدیر گروه تغذیه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه علم تغذیه نگاه مثبتی به شیرینی ندارد، گفت: متاسفانه در تولید شیرینی از شکری استفاده می شود که متخصصین تغذیه آن را "سم شیرین" و یا "قاتل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۷    
سرمربی پیشین تیم فوتسال مس سونگون با بیان اینکه داوری های امسال لیگ برتر افتضاح بود، گفت: به زودی واقعیت ها را درباره تیم مس می گویم و افشا می کنم که چه کسانی به تیم ما ضربه زدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۷    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: مرتضی آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (دوشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ها برای خدمت به مردم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۴    
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: برای رفاه حال متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی، سایت ثبت نام برای نیمسال اول سال تحصیلی 95-94 باز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۴    
سال 93 سال پوست اندازی و دگردیسی ادبیات و کتاب در ایران بعد از رخوتی طولانی بود اما حواشی فراوان ایجاد شده در این مسیر، طی طریق در آن را همانند بندبازی روی خط کلمات سخت و صعب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی وزارت کشور گفت: دولت در مذاکرات هسته ای، توسعه صادرات غیر نفتی، بهبود کسب و کار محیط زیست.... توفیقات خوبی داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
مسؤولان ارتش آمریکا ادعا کردند که با توجه به تحرکات روسیه درباره اوکراین و کریمه، به زودی به منظور اعلام حمایت آمریکا از متحدان اروپایی اش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۵۱    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به کاهش تعداد ثبت نام کنندگان آزمون سراسری نسبت به سال گذشته گفت: توزیع کارت آزمون 17خرداد 94 انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
تلویزیون تعدادی از بهترین فیلم های سینمایی خود را برای پخش در روز سه شنبه و مقارن با چهارشنبه سوری به روی آنتن می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
طی حکمی از سوی مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو، غلام رضا رزازی به سمت مدیر عامل شرکت ایران خودرو دیزل انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
ماشین حفار (TBM) به همت قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه خط 7 متروی تهران امروز به ایستگاه میدان صنعت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۸    
یک روزنامه رژیم صهیونیستی از سفر رئیس دستگاه جاسوسی اسرائیل(موساد) به ریاض خبر داد و اعلام کرد مسئولان عربستانی از همکاری نفتی با اسرائیل استقبال می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
فتح الله امی به عنوان رئیس پژوهشگاه هوافضا امروز معارفه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۹    
شاهزاده سعودی مدعی شد رسیدن ایران و غرب به توافق هسته ای می تواند به بحران انرژی در منطقه منجر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۳۶    
وزیر خارجه انگلیس امروز به خبرنگاران گفت ما از گذشته (به توافق هسته ای) نزدیک تر هستیم اما هنوز راه زیادی باید طی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۷    
جانشین رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا شرط 21 ماهه شدن خدمت سربازی در سال آینده را بازگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۱    
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه سخنرانی رهبر معظم انقلاب در ساعت 15 یکم فروردین ماه در رواق امام خمینی حرم رضوی برگزار می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۳:۰۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از نشست همگرایی اصولگریان نسبت به وقوع فتنه های کوچک هشدار داد و گفت: دولت و مسئولان فتنه های کوچک را جمع کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۸    
260 نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تأکید کردند در صورت نقض هر مورد از تعهدات از سوی طرف مقابل، توافقنامه ملغی و غنی سازی در سطح مورد نیاز کشور از سر گرفته می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۵۲    
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۲۴    
همایش بین المللی " بوشهر،2 قرن مقاومت در برابر استعمار" با حضور پرشور مردم استان بوشهر در محل قبرستان متجاوزین انگلیسی در بوشهر برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۱۵    
نشست دیشب شورای عالی کار در نهایت با تصویب افزایش 17 درصدی دستمزد برای همه سطوح کارگری به پایان رسید و حداقل دستمزد کارگری سال آینده 712 هزار و 425تومان تعیین شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۶    
محدودیت های ترافیکی پرترافیک ترین جاده های کشور و جاده های اصلی از 27 اسفند 93 تا 16 فروردین 1394 اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۲:۰۳    
عضو ارشد هیات مذاکره کننده هسته ای ایران: هر توافقی که میان ایران و 1+5 حاصل شود، باید مورد تایید شورای امنیت قرار گیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۴۲    
یکی از هسته های داعش که مسوول 52 عملیات تروریستی بود در بغداد متلاشی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
یک خبرگزاری آمریکایی مدعی شد در آخرین دور مذاکرات اختلافات تازه ای بروز کرده از جمله اینکه ایران خواستار حفظ سانتریفیوژهای تاسیسات فردو شده که پیش از این با تغییر کاربری آن موافقت کرده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) کتاب "اقتصاد مقاومتی؛ درآمدی بر مبانی، سیاست ها و برنامۀ عمل" را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی وزارت کشور از شناسایی و بازداشت اعضای یک تیم ضدامنیتی در سیستان و بلوچستان خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۳۳    
این نشریه آمریکایی در انتقاد از عملکرد و واکنش دولت اوباما به نامه 47 سناتور جمهوری خواه می نویسد: هر توافقی که با فرمان اجرائی اوباما به تصویب برسد و تایید کنگره را نداشته باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
سعید طوسی یکی از قاریان بین المللی قرآن کشورمان روز گذشته در امام زاده معصوم شهر مقدس قم به تلاوت آیاتی از قرآن پرداخت که در این گزارش صوت تلاوت وی تقدیم می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
جریان اصلاحات ، از یک طرف، تمامی ظرفیت های سیاسی و اجتماعی خود را جهت بهره گیری حداکثری از این قابلیت استراتژیک (انتخابات مجلس) بسیج نماید و از طرفی دیگر، برای تخریب سازمان یافته روانی رقیب سنتی خود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۴    
یکی شروع کرده بود به بد و بیراه گفتن و فحاشی به نظام و دین و هر چه به دهنش آمد گفت. دیگر نتوانستم تحمل کنم و خونم به جوش آمد. شهید ناصر قاسمی آمد دستم را گرفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۲۱    
اتخاذ مواضع و تاکتیک های متفاوت بخش مهمی از فنون دیپلماتیک است. اما آن چه در حال حاضر بر حواشی مذاکرات حاکم است دروغ ها و عهدشکنی هایی است که جز نگرش ماکیاولیستی آن هم از نوع غلیظ شده آن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۸    
آیا ناوبری هواپیماهای سی -130 آنقدر برای ارتش آمریکا سخت شده که منطقه حضور نیروهای داعش با نیروهای ارتش عراق را تشخیص نمی دهند و به اشتباه برای آنان بارریزی می کنند و یا ماجرا چیز دیگری است؟
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
شورای عالی کار بالاخره ساعت 50 دقیقه بامداد امروز دوشنبه حداقل دستمزد سال آینده 11 میلیون کارگر را با 17 درصد افزایش نسبت به سال 93 معادل 712 هزار و 413 تومان تعیین کرد که این 17 درصد شامل سایر سطوح ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
مقایسه گزارشی که اخیرا به کمیته نیروهای مسلح آمریکا ارائه شده، نشان می دهد جامعه اطلاعاتی آمریکا نام ایران و حزب الله را از فهرست تهدیدات تروریستی علیه آمریکا، حذف کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۵    
مردم آلمان در اعتراض به برنامه های ریاضت اقتصادی روز چهارشنبه در برابر مقر بانک مرکزی اروپا تظاهرات می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۱۲    
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در مقابل سنگینی آسیب های فرهنگی و اجتماعی، دستگاه ها به حرکت مطلوب خود در تحقق فرهنگ دینی عمل نکردند و لازم است تا تلاش بیشتری کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
نخست وزیر کریمه می گوید این شبه جزیره به وطن اصلی خود ضمیمه شده و دیگر هرگز بخشی از اوکراین نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
داروخانه های مرکزی و شماره دو هلال احمر در تهرانپارس و فوق تخصصی و تک نسخه ای هلال احمر روز جمعه 29 اسفند به منظور انبارگردانی تعطیل می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
قائم مقام سابق وزارت خارجه آمریکا که نقش برجسته ای در مذاکرات هسته ای با ایران داشته، می گوید ایرانی ها به دانش و فناوری غنی سازی دست یافته اند و دیگر دوران برچیدن غنی سازی در ایران، گذشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع دیپلماتیک مدعی بروز اختلافات تازه در مذاکرات هسته ای شده و نوشته است طرفین به دلیل ناتوانی در رسیدن به یک توافق مشخص ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
بسیج دانشجویی 10 دانشگاه تهران بزرگ با صدور بیانیه ای پیرامون تحریم های بانکی و انفعال بانک مرکزی در مقابله با آن اعلام کردند: تا هنگامی که اقتصاد ما به دلار در حال افول وابسته باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۹    
فدراسیون فوتبال ایران با سرمربی تیم ملی برای استفاده از دو بازیکن در تیم امید دچال چالش شده اما کی روش باید نشان بدهد که همچنان منافع ملی فوتبال ایران را بر همه چیز ترجیح می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
نخست وزیر اسبق انگلیس قصد دارد از نمایندگی کمیته چهارجانبه موسوم به صلح خاورمیانه که هدف اصلی آن پیشبرد مذاکرات سازش است، کناره گیری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
یک اندیشکده آلمانی با انتقاد از سیاست خارجی آمریکا و عملکرد غیر حرفه ای سنای این کشور، نامه سناتورها به ایران را نشانه ضعف سیاست خارجی آمریکا دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۱:۰۳    
فوتبالیستی که در رقابت های لیگ لیگ ایالت میشیگان در آمریکا، با زدن یک مشت، باعث مرگ یک داور شد، به حداقل 8 سال زندان محکوم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۷    
نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این که فحاشی راه حل مناسبی برای پاسخگویی به مسائل نیست، گفت: فردی که خود قانون گذار است باید خودش بیش از همه احترام قانون را نگه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۷    
کسانی که همواره از قانون دم می زنند باید رفتار دموکراتیک داشته باشند و حکم صادره از سوی دادگاه را قبول کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به علت مصدومیت دوشنبه (امروز) تست پزشکی می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۴    
روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی به نقل از دیپلماتهای غربی درباره مذاکرات هسته ای ایران نوشت که همچنان اختلافاتی در برخی موضوعات مهم وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
رئال مادرید در دیداری که موقعیت های زیادی را از دست داد، با نتیجه 2-0 لوانته را از پیش رو برداشت و بار دیگر به یک امتیازی بارسا در صدر جدول لالیگا بازگشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۱۰:۴۸    
سعید عزت اللهی به درخشش در اتلتیکو مادرید ادامه می دهد. به امید روزی که بتواند فاصله کوتاه میان تیم زیر 21 ساله ها با تیم اصلی را طی کند و تبدیل شود به جنگجوی جدید دیگو سیمئونه.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۳    
در حالی که حدود یک ساعت از جلسه شورای عالی کار سپری شده, اعضای این جلسه پیشنهاد مذاکره 10 دقیقه ای هر کدام از گروه ها را برای یافتن راهکار مناسب ارائه کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۰:۴۰    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که مسکو یک سال پیش آماده بوده است تا در صورت لزوم، زرادخانه هسته ای خود را در شبه جزیره کریمه فعال کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:گفت: علی مطهری در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته است؛ در آینده به جای اینکه بگویند علی مطهری فرزند شهید مطهری است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۳/۱۲/۲۵ - ۰۰:۳۱    
منابع نزدیک به مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5 مدعی شده اند تحریم های شورای امنیت سازمان ملل در صورت توافق، می توانند به سرعت کاهش یابند.
  • ۱