شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۱:۴۱May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 1 مهر 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۶    
برنامه مثبت 17 به مناسبت عید سعید قربان ویژه برنامه ای تدارک دیده است که در آن از شهیدی که زنده شده است دعوت کرده است تا مقابل دوربین حاضر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۶    
رویترز به استناد یک سند رسمی اعلام کرد دولت ایران تعرفه های واردات جو و گندم را که 2 ماه قبل برقرار کرده بود لغو نموده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۳    
در پی وقوع انفجار در یک بازار در شمال شرق نیجریه بیش از 20 نفر کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۳    
استاندار همدان با اعلام اینکه جذب اعتبارات ملی در اولویت مدیران استان همدان قرار گیرد، گفت: 120 میلیارد تومان اعتبار برای راه آهن همدان-تهران تخصیص یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۰    
جانشین کل حزب الله لبنان تاکید کرد ایران با جانفشانی فرزندان این سرزمین و به برکت رهبری امام خامنه ای و با در پیش گرفتن مشی امام خمینی (ره) در قلب معادلات بین المللی قرار دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی کرملین امروز(چهارشنبه) اظهار کرد، هنوز نمی تواند تایید کند که ولادیمیر پوتین با باراک اوباما در نیویورک دیدار خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۷    
ریاض حداد سفیر دمشق در مسکو در سخنانی تأکید کرد اگر روسیه خواهان ایجاد یک پایگاه نظامی در بندر لاذقیه باشد، سوریه از آن استقبال می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۷    
آخرین نظر سنجی های صورت گرفته در ماه سپتامبر در روسیه حکایت از مقبولیت بالای رییس جمهور این کشور در بین اهالی روسیه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۴    
تیمهای تاسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال را با برتری پشت سر گذاشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۴    
غلامرضا انصاری به عنوان قائم مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۲۴    
کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای برگزاری یک دیدار رسمی و یک بازی تدارکاتی را اعلام کرد. در بین بازیکنان دعوت شده نام دو دروازه بان خبرساز هم دیده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۸    
جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت جزئیات ممنوعیت های ترافیکی نماز عید قربان در حاشیه دانشگاه تهران را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۵    
اسامی داوران قضاوت کننده در دیدارهای هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر درحالی اعلام شد که محسن ترکی به عنوان داور بازی تراکتورسازی با پرسپولیس انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۵    
رئیس جمهور سوریه امروز چهارشنبه طی دستورالعملی دستور افزایش دستمزد و حقوق ماهانه نظامیان ارتش این کشور را صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۱۲    
برنامه کاربردی موبایل، نرم افزاری است که کاربر می تواندآن را بر روی موبایل یا تبلت خود نصب کننداما می تواند مخاطراتی داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۹    
فساد حاکم بر دستگاه های نظامی و سیاسی و امنیتی رژیم صهونیستی از طریق صادرات تجهیزات نظامی و سلاح به خارج از سرزمین های اشغالی آن هم توسط ژنرال هایی که با سوء استفاده از مناصب نظامی خود اقدام به صدور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۱:۰۹    
بازیکن سرعتی تیم ملی والیبال ایران در تیم رویایی جام جهانی والیبال 2015 - ژاپن که بلافاصله در پایان این مسابقات اعلام شد، قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۶    
صفحه اصلی سایت خانه توسعه آذربایجان دارای لینکی به نام فرهیختگان زن آذربایجان است که در آن به تعریف و تمجید از طاهره قره العین به عنوان اولین زن بهایی در کشور پرداخته و او را اولین بانوی مبارز فاضل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۰:۴۰    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از نامه رئیس قوه قضائیه درباره بورسیه ها به رهبر انقلاب خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۲۰:۱۲    
همزمان با برگزاری مراسم برائت از مشرکین در موسم حج ابراهیمی، پیش شماره ی سیزدهم نشریه ی خط حزب الله با تأکید بر نقشه ی راه امت اسلامی در دوران بیداری اسلامی -ارائه شده در پنج پیام اخیر ولی امر مسلمین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۸    
نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: فردی پس از گذشت حدود 50 سال از ساخت فرودگاه بندرعباس سندی را ارائه کرده و مدعی زمین این فرودگاه شده است . دولت هم پرداخت 18 میلیارد تومان به صاحب سند را پذیرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۵۵    
نزدیک تختخواب او کتابهایی به زبان انگلیسی که تازه چاپ شده است، دیده می شود که پیش از خواب بخشی از آن را مطالعه می کند او ناهار را در قصر ریاست جمهوری میل می کند و معمولا حجم غذای او کم است و از 12 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۲    
همزمان با اول مهرماه و سالروز خجسته میلاد بنیانگذار انقلاب اسلامی تمبر یادبود امام راحل(ره) با حضور یادگار ایشان و رئیس هیات مدیره شرکت پست رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۴۲    
معاون وزیر صنعت از تأمین اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون یورویی برای 7 طرح فولادی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۳۹    
دولت فرانسه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، مصر با خرید دو ناو حامل هلی کوپتر کلاس میسترال از این کشور موافقت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۹:۱۰    
مسجد جامع جدید مسکو به عنوان بزرگ ترین عبادتگاه مسلمانان در اروپا پس از 10 سال عملیات ساختمانی، امروز در یک مراسم بین المللی با حضور شخصیت های مذهبی و سیاسی روسیه و کشورهای مختلف از جمله جمهوری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۶    
معاون حج و عمره سازرمان حج و زیارت از آغاز مراسم برائت از مشکرین زائران ایرانی در صحرای عرفات خبر داد و گفت: همه زائران در سلامت کامل در حال انجام مناسک حج هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۳    
یک نظامی سابق ارتش آمریکا که گروهی شبه نظامی در آریزونا تشکیل داده و مواضع به شدت ضداسلامی دارد، تهدید کرده قانونگذاران حامی برجام و شخص باراک اوباما را دستگیر کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۳    
یکی از درمان های غیرعلمی در MS، زنبوردرمانی است که به گفته متخصصان مغز و اعصاب نه تنها موجب بهبودی نمی شود بلکه افزایش فعالیت بیماری را نیز در پی دارد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
تیم بسکتبال فلسطین با کسب پیروزی برابر فیلیپین نخستین شگفتی جام ملت های آسیا را رقم زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
اخیرا "لیندسی گراهام" لفاظی ضد ایرانی را مطرح کرده که پاسخ مقامات ایرانی شنیدنی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۳۰    
اندیشمند برجسته آمریکایی با انتقاد از سیاست خارجی ایالات متحده، گفت ایران به این دلیل زیر فشار است که از دستورات واشنگتن پیروی نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۷    
نیروی هوایی ارتش پهپاد مهاجم 92 را با 500 کیلومتر برد رونمایی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۷    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه آژانس نتایج نمونه برداری از پارچین را تا دوماه دیگر اعلام می کند گفت:هیچ برنامه ای برای بازرسی از سایت های نظامی ومصاحبه از دانشمندان در دستور کار نبوده و نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۷    
کاپیتان تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که صدرنشینی در لیگ برتر در حال حاضر زیاد مهم نیست و تا پایان لیگ اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۲۱    
جین شهین سناتور دموکرات نیوهمپشایر با ارسال نامه به سفرای آلمان، فرانسه و انگلیس در آمریکا، از آنها خواست در روند اجرای برجام اتحاد خود را با واشنگتن حفظ کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۸    
ترکیب هیأتهای دیپلماتیکی که این روزها یکی پس از دیگری وارد کشور می شوند، حکایت از اشتیاق کشورهای مختلف از اروپا و آسیا برای توسعه روابط علمی و تکنولوژیکی با ایران دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۵    
مهاجم تیم فوتبال راه آهن تأکید کرد که تیمش در دیدار مقابل صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر حریف دست وپابسته ای نخواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۵    
دبیرکل مجمع محققین و مدرسین با بیان اینکه کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری نمی شوم، گفت: مجمع محققین و مدرسین در بحث خبرگان با روحانی و سیدحسن خمینی دیدارها و هماهنگی هایی خواهیم داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۱۲    
معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، از ریشه کنی کامل بیماری فلج اطفال تا 7 سال آینده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۶    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درس خواندن تنها وظیفه ای است که امروز دانشجویان بر عهده دارند که باید فقط به آن بپردازند و امور مملکتی را به صاحبان آن یعنی رهبری، دولت و مجلس واگذار کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۳    
استاندار کرمان اظهار داشت: انتظار می رود دستگاه های استانی و شهرستانی جانبداری از جناح، گروه و یا شخص خاصی نداشته باشند تا بتوانیم انتخابات را در آرامش برگزار کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۳    
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه سیستان و بلوچستان گفت: ایران اسلامی به عنوان قدرت منطقه ای و جهانی در سطح دنیا مطرح شده و این به واسطه مجاهدت های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۳    
امام جمعه بیرجند گفت: تمام آموزش هایی که مبتنی بر فطرت و خلقت انسان باشد به ثمر می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۳    
ملکه 89 ساله انگلیس بدترین روزهای عمر خود را سپری می کند. طی روزهای اخیر وقایعی در انگلیس و کشورهای تحت پوشش سلطنت او رخ داده است که هر یک تا پیش از این کابوسی برای اعضای خاندان سلطنتی محسوب می شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
استاندار آذربایجان شرقی گفت: به نظامیان قول می دهم اگر روزی کسی نگاه چپ به کشور کند همان پوتین های نظامی ام را خواهم پوشید و در خدمت فرماندهان نظامی خواهم بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
مدیرکل دفتر کودکان و مهدهای کودک سازمان بهزیستی از افزایش 10 الی 15 درصدی شهریه مهدهای کودک خبر داد و گفت: شهریه های جدید از اول مهر در سراسر کشور اجرایی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اینکه برخی چنین می پندارند که ایران پس از توافق هسته ای مبارزه با مستکبران را کنار می گذارد، توهمی بیش نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۳:۰۰    
لودرهای توسعه و گردشگری با تخریب سپر حفاظتی انبوهترین رویشگاه بلوط برای ساخت هتل وتله کابین و نادیده گرفتن اسناد این اراضی که به نام محیط زیست است، آخرین زیستگاه شیر ایرانی در دشت ارژن را درمی نوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۷    
تصاویر منتشر شده از لحظه تیر خوردن هدیل الهشلمون دختر نوجوان فلسطینی، دروغ بودن ادعای صهیونیست ها مبنی بر حمله وی به آنها را اثبات می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۵۷    
رییس سابق بخش راستی آزمایی آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به تناقضات موجود بین اظهارات آمانو بعد از دیدار از پارچین و اطلاعات قبلی آژانس در خصوص این محل احتمال جعلی بودن اسناد قبلی را مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۴    
معاون شرکت مخابرات ایران گفت: مخابرات آمادگی دارد در صورت تایید رگولاتوری، با دریافت 10 هزار تومان در هر دو ماه از مردم کل ارتباطات تلفنی را رایگان کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۱    
یک روزنامه سوئیسی جزئیات جدیدی از جاسوسی صهیونیست ها از هتل های محل مذاکرات تیم های هسته ای ایران و قدرت های جهانی در سوئیس منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۳۱    
رویترز طی گزارشی با اشاره به قرارداد شرکت بزرگ داروسازی نووو نوردیسک در ایران نوشت: این شرکت از معدود شرکت های اروپایی است که قرارداد قطعی خود با ایران را اعلام کرد درحالی که بقیه صبر پیشه کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۵    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در واکنش به اظهارت وزیر کشور مبنی بر جلوگیری از 90 درصد زمین خواری ها در کشور گفت: چنین اعتقادی نداریم زیرا هر روز گزارش هایی در این زمینه به مجلس ارسال می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۵    
معاون امور حج سازمان حج و زیارت از آغاز مراسم برائت از مشرکین در محل استقرار بعثه مقام معظم رهبری در عرفات خبر داد و گفت: گوشت قربانی های روز عید قربان به کشورهای آفریقایی فرستاده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با توضیح درباره دیرکرد پرداخت مطالبات حوزه سلامت و علت ورود بیمه ها در زمینه ساختمان سازی و هتل سازی با پول مردم را نیز تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۲۲    
فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور در نمایشگاههای خارجی درحوزه دریایی گفت:برای مقایسه توانمندی هایمان می رویم اما نیازی به تجهیزات خارجی نداریم و هر آنچه را که بخواهیم خودمان تولید می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۹    
همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران افتتاح شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۶    
مسئول نقل ترددی ستاد مکه مکرمه در حج اعلام کرد: عملیات اعزام زائران ایرانی به سرزمین مقدس عرفات از ساعت 4 بعد از ظهر سه شنبه آغاز شده است و تا نیمه های شب ادامه خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۱۳    
مدیر مرکز نظارت و کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه روز نخست مهرماه نسبت به سالهای گذشته بار ترافیکی روانی داشتیم، گفت: تمهیدات ترافیکی ما برای 4 مهرماه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۷    
در روزی که حسن روحانی گفت هیچ کس نمی تواند بگوید در برجام بر سر ایران کلاه گذاشته شد؛ وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد در مراکز نظامی ایران به روی آژانس باز شده است!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۴    
وزیر امور خارجه گفت: می خواهیم عزم جدی و تمایل سیاسی از سوی کشورهای غربی درباره اجرای برجام را ببینیم و نشان دهند روابط متفاوتی را خواستارند که بر مبنای تحمیل نباشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۲:۰۱    
جهانگیر الماسی با اشاره به اینکه فیلم حضرت محمد (ص) فیلمی با قابلیت های جهانی است گفت: منتقدان درباره این فیلم سلیقه ای برخورد می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۵    
وضعیت سهامداران بورس و آنها که سرمایه و هستی اشان را با درخواست و اصرار دولتمردان و شخص رئیس جمهور به بازار سرمایه آوردند، روز به روز بدتر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۵۵    
تک نرخی شدن ارز یکی از مهم ترین محورهای نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۹    
چین، بزرگ ترین شریک دوران تحریم ایران در روزهای سخت، بار دیگر پیش از لغو کامل تحریم ها راهی این کشور شد تا در پروژه ای برقی قراردادی را به امضا برساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۴۶    
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با 5 گلی که در دیدار برابر ولفسبورگ به ثمر رساند چهار رکورد جدید را در رقابت های بوندسلیگا به نام خود به ثبت رساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی کمیسیون برجام از موافقت مشروط کمیسیون در گزارش نهایی با برجام خبر داد و گفت: طرح دو فوریتی برای تعیین چارچوب های اجرای برجام تهیه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۴    
با حضور رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش، زنگ مهر در تمام مدارس کشور طنین انداز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۳۱    
مسیح علایی اولین مجری رسانه ملی است که توانسته با وجود نابینایی اجرای یک برنامه تلویزیونی را برعهده بگیرد. آن هم برنامه ای در حوزه معلولان که خانم مجری خودش از جنس آنهاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۳    
انسان همواره علم و قدرتی می خواهد که در دنیا نمونه ای نداشته باشد و وجود اباعبدالله(ع) خواسته ها را در نفوس مردم اصلاح کرده است؛ چراکه نفوس مردم با دعا عجین است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۲۳    
نماینده چک در پارلمان اروپا با اعلام اینکه کشورهای اروپایی از تروریسم در سوریه حمایت می کنند، تاکید کرد که رئیس جمهوری سوریه تنها عامل برقراری ثبات و امنیت در این کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۷    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه درباره بررسی موضوع بورسیه ها نامه ای به مقام معظم رهبری نوشت و ایشان نیز دستور بررسی دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۴    
گروه تروریستی تکفیری داعش به دلیل ناتوانی در درمان 27 نفر از اعضای خود، آنان را در شهر موصل اعدام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۴    
تصاویری از پسر حاکم دبی در جمع نظامیان اماراتی دریکی از پایگاه های عملیاتی علیه یمن، احتمال کشته شدن او در حمله نیروهای یمنی و دروغ بودن موضوع سکته وی را افزایش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۱۱    
انفعال رژیم صهیونیستی در برابر خبر کشف منابع گازی جدید در مصر تا حدی بود که بلافاصله طبق اعلام این خبر سهام شرکت های گازی رژیم صهیونیستی بین 13 و 13.7 درصد سقوط کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: 150 عملیات اسکورت در 8 سال دفاع مقدس انجام شده است. در این عملیات ها 10هزار کشتی تجارتی و نفت کش اسکورت شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۵    
این یادداشت بررسی رابطه آقا با مردم است با نگاهِ به پیام های منتشر شده در صفحه عیادت مجازی سایت خامنه ای دات آی آر.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۲    
یادم است هنوز بالغ نبودم که اعمال روز عرفه را بجا آوردم. اعمال آن روز، طولانی هم هست - لابد آشنا هستید؛ خیلی از جوانان با آن اعمال آشنا هستند - چند ساعت طول میکشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۹    
متاسفانه از زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید برخلاف وعده های انتخاباتی آقای روحانی، شرایط اقتصادی کشور نه تنها بهبود نیافته بلکه وخیم تر شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۳۹    
داعش، 7 زن سوری را به اتهام نداشتن روبنده در انظار عمومی شلاق زد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۵    
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه براساس پژوهش های انجام شده نرخ بیکاری جوانان دو برابر آمار بیکاری کل کشور است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۲۲    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: این عکس مربوط به دانشجویان رشته هنر دانشگاه گیلان در سال 1371 است و نفر دوم از سمت چپ سیدمحمدرضا حسینیان مجری صدا و سیما است. د کد مطلب: 449785
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۹    
شب نهم ذی الحجة از شب های متبرک و شب مناجات با قاضی الحاجات است و توبه در آن شب مقبول و دعا در آن مستجاب است. عبادت در این شب، اجر صد و هفتاد سال عبادت را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۱۶    
سیاستهای شرارت آمیز استکبار در ایجاد گرفتاریهای بزرگ برای امت اسلامی در منطقه و جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی و اهانت مکرر به حریم مسجدالاقصی را مسئله ی اول همه ی مسلمانان خواندند و با فراخواندن علما ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: کریم بنزما اخیرا تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده که در آن شاهد تیپ جدیدی از وی هستیم. د
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۱۰:۰۱    
افشاگری دبیر سابق کمیته جایزه صلح نوبل در باره برخی سازو کارهای توزیع جایزه صلح و غیر اصولی بودن اعطای آن به باراک اوباما، این شخصیت نروژی را با اتهام خیانت درامانت مواجه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۸    
وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به نیویورک خطاب به کشورهای 1+5 تاکید کرد: مردم ایران باید تغییر بنیادین در نحوه برخورد و نیز تقویت مبانی برجام را احساس کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۵۵    
بررسی کارنامه یک سال گذشته علی اصغر فانی نشان می دهد که این عضو کابینه تدبیر و امید، سال پرحاشیه ای را سپری نموده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۳۸    
طبق هدف گذاری سازمان راهداری و بر اساس روش های کم خطا در اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان دیزلی درون شهری و برون شهری، مقرر شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۹    
یک روزنامه زنجیره ای با تحریف واقعیات موجود مدعی شد موضع ایران در قبال اصرار آژانس درباره پارچین انکار و امنیتی شدن موضوع بود و اکنون با دادن اجازه بازدید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۶    
سال گذشته دولت یازدهم هر 90 روز یکبار آمار شاخص های اقتصادی از جمله رشد اقتصادی را اعلام می کرد، اما اینک شش ماه از سال گذشته و شاهد سکوت دولتمردان هستیم!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۲۰    
وکیل کاپیتان شهبازی در مورد پرونده شکایت از آمریکا گفت: قاضی یک ماه فرصت داد تا سایر قربانیان سوانح هوایی به دلیل تحریم های آمریکا در ایران از این دولت شکایت کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۱۴    
فردی که چندی پیش در ماجرای ظلم به بورسیه ها مؤثر بوده است، اکنون عهده دار سمتی مهم در هیأت امنای دانشگاه علم و صنعت ایران شده است که در یکی از مراحل نهایی تصمیم گیری در خصوص ادامه یا قطع همکاری اعضاء ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۸    
به نظر می رسد آقای زنگنه تمام همت خود را بر روی افزایش صادرات سوق داده و نه صرفا افزایش تولید. مسلما افزایش صادرات در کوتاه مدت به نفع دولت است چرا که منابع مالی دولت را جهت تامین هزینه ها افزایش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۵    
روزنامه های اصلاح طلب از قول دادستان دیوان محاسبات، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور را از تخلفات میلیاردی تبرئه کردند و در تیترهای صفحه اول خود خبر از برائت وی دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۹:۰۲    
حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران(معروف به حزب آیت الله هاشمی رفسنجانی) که اخیراً با یک اظهارنظر خود حاشیه ساز شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰    
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه برگزاری هفته دفاع مقدس در پاسخی کوتاه به شبکه سی ان ان از بی اعتمادی به آمریکا سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۷/۰۱ - ۰۰:۰۰    
سخنگوی پنتاگون می گوید که ابوبکر الترکمانی یکی از فرماندهان ارشد داعش در حمله جنگنده های ائتلاف در تل عفر عراق کشته شده است.
  • ۱