یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۶May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 31 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: منش راه توسعه دولت زده ایران نه تنها به توسعه اقتصادی مطلوب منجر نشده است بلکه دولتی بس بزرگ با بهره وری کم آفریده که سیاه چاله ای است که امکانات ملی را می بلعد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۶    
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با تأکید بر تلاش این جنبش برای برقراری روابط خوب با همه کشورهای عربی و اسلامی اعلام کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۶    
پس از ارسال نامه ای از سوی حضرت آیت الله مکارم شیرازی خطاب به احمد الطیب، شیخ الازهر، وی به این نامه پاسخ محترمانه ای داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
احمد داوود اوغلو نخست وزیر ترکیه امروز در سخنانی گروه تروریستی داعش و حزب کارگران کردستان (پ ک ک) را شیاطینی توصیف کرد که باید نابود شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
مشاور رئیس سازمان انرژی اتمی و عضو تیم فنی مذاکره کننده هسته ای، از مطالعه گروه های تحقیقاتی این سازمان بر روی انواع رآکتورهای هسته ای متفاوت با رآکتور فعلی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۰    
سفیر سابق سوریه در ترکیه جنگ اردوغان با کُردهای این کشور را بازی با آتش خواند و در عین حال تاکید کرد که سوریه تجاوز اسرائیل به خاک خود را بی پاسخ نمی گذارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۶    
تأثیرپذیری ساختار فیزیکی مساجد از طبقه اجتماعی مردمی که در اطراف آن زندگی می کنند، یک سؤال در ذهن ایجاد می کند؛ آیا ساختمان مساجد ما بالاشهری و پایین شهری شده اند؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۶    
تولیت حرم امام خمینی(ره) با بیان اینکه رواج ادبیات تلخ، جامعه را از سرمایه های خودش تهی می کند گفت: نیازمند نهضت بازگشت به گفتار مؤدبانه هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۲۲:۲۶    
4 اتحادیه بزرگ دانشجویی در واکنش به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: آنچه هیچ گاه از تار و پود وجودی مردم کشور ایران بیرون نخواهد رفت نفرت از انگلیس و عمال آن است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
منچستر یونایتد در هفته سوم لیگ برتر انگلیس مقابل نیوکاسل در ورزشگاه خانگی خود متوقف شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دما در نوار شمالی خبر داد و نسبت به سیلاب و آبگرفتگی معابر در 8 استان کشور طی سه روز آینده هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
سماجت ایالت های آمریکا به حفظ تحریم های ضد ایرانی گزینه ای است که جمهوری خواهان برای به چالش کشاندن توافق هسته ای ایران بر روی آن حساب باز کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۱    
معاون اسبق وزارت اقتصادوبانک مرکزی بابیان اینکه ارائه اطلاعات حساب های بانکی به سازمان مالیاتی، شکستن حساب هابه نام افراد مختلف را درپی دارد،گفت:خواسته های اقتصاددانان وفعالان اقتصادی نادیده گرفته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۷    
بنیاد هیفوس هرگز بودجه ای را بابت مبارزه با مواد مخدر،حمایت از زنان بی سرپرست، کودکان کار به دولت ایران اختصاص نداده و کمک مالی این بنیاد تنها به کسانی تعلق می گیردکه جزئی از مخافان حکومت ایران باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۹:۲۷    
استاد دانشگاه تهران گفت: بعد از پیروزی انقلاب، سفارت انگلیس در ایران دارد نقشی را ایفا می کند که سفارت آمریکا در سایر کشورها ایفا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
وزیر بهداشت، بر ضرورت ورود طب سنتی به زندگی مردم تاکید کرد و گفت: علاوه بر اینکه به طب سنتی در شفای مردم باور داریم بلکه می دانیم که آن را باید در زندگی مردم وارد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
بر اساس اعلام وزارت دفاع آمریکا، این کشور در مهرماه ناو هواپیمابر یواس اس تئودور روزولت را از خلیج فارس بیرون می برد و ناو بعدی در زمستان جایگزین خواهد شد اما تحلیلگران عرب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۵    
تعدادی از رسانه های عمده آمریکایی سندی ادعایی در مورد متن پیش نویس توافق ایران و آژانس در مورد سایت پارچین را منتشر کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۵    
سازمان اطلاعات داخلی انگلیس در دوران جنگ سرد هرکسی را که به عنوان کمونیست و یا فعال ضداستعمارگری شناخته می شد را هدف عملیات نظارت و جاسوسی خود قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۵    
سناتور سابق و نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا توافق هسته ای با ایران را اشتباه خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۰    
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان از ارسال تجهیزات انتخابات الکترونیک از وزارت کشور به شورای نگهبان در ماه آینده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
کوت شیخ سهم زیادی در دفاع مقدس دارد و گزافه نیست، اگر آن را دانشگاه جنگ بنامیم زیرا نیروها آموزش های فشرده کوتاه مدت در آن می دیدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۱    
با توجه به اهمیت "مصطفی بدرالدین" رایزنی ها و تماس های از سوی مقامات ایرانی آغاز شد و آنها آمادگی خود را برای عملیات تبادل اسرا با دولت عراق در این رابطه مطرح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
اعضای هیأت پارلمانی اسپانیا یکشنبه هفته آینده برای دیدار با مقامات کشورمان به تهران سفر می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۷:۲۸    
معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: فریادهای مرگ بر آمریکا و انگلیس یک شبه ایجاد نشده که با حرف این و آن از گفتمان سیاسی ملت ایران و سایر ملت های زخم خورده کنار گذاشته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: در این دو سال وقتی در مورد مسائل داخلی موضوعی مطرح می کردند گفته می شد اولویت های دولت چیز دیگری است و بگذارید مسائل هسته ای به توافق برسد اما در حال حاضر فرصت پرداختن به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به افزایش شمار پرونده های شکایت از پزشکان، گفت: 48 درصد پرونده ها به نفع شاکیان مختومه می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
سفیر /اوباما طی نامه ای به کنگره : آمریکا در صورت لزوم به صورت یک جانبه فشارهای اقتصادی و گزینه نظامی را علیه ایران حین اجرای "برجام" و فراتر از آن اعمال خواهد کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
ازیک منبع موثق شنیدیم نشات اکرم ستاره سابق تیم ملی عراق که برای کلاس مربیگری در حال عزیمت به ایران است تمایل خود را برای بازی در تیم منتخب ستارگان اعلام کرده است .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
دادگاه کیفری پورت سعید مصر، حکم نهایی رهبر اخوان المسلمین در پرونده حمله به مرکز پلیس العرب این شهر را حبس ابد اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
در قطعنامه بر این موضوع تأکید شده است که ایران نباید هیچ گونه فعالیتی در ارتباط با موشک های بالستیک طراحی شده با قابلیت حمل تسلیحات هسته ای به انجام رساند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
سه سارقی که پس از آشنایی در زندان و با طراحی نقشه قبلی، از حساب رئیس شرکتی در ملارد غرب استان تهران ، 90 میلیون ریال به سرقت برده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
وزیر بهداشت گفت: از حمایت هایی که رئیس قوه قضائیه در طول دو سال گذشته از جامعه پزشکی داشته است تشکر می کنم و به نظر می رسد امروز اجرای برخی از احکام دستگاه قضایی متوقف به نظر پزشکان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
رئیس سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه ما شاهدیم همزمان با بازگشت انگلیس به صحنه سیاست ایران عناصر فتنه 88 در یک حزب جدید تشکل می یابند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
اشتباه مرسی در صحنه سیاست داخلی آن بود که نتوانست درباره اصرار سازمان های امنیتی برای اعزام سفیر جدید به تل آویو مقاومت کند و این نامه را امضا کرد و در واقع در تله آنها افتاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
منابع آگاه از بالا بردن سطح آمادگی حزب الله لبنان برای رویارویی با نبرد احتمالی مشابه جنگ 33 روزه، خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
خبرگزاری فرانسه نوشت انتقاد مداوم نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از توافق هسته ای این تردید را در ایران به وجود آورده است که بعد از دولت کنونی آمریکا چه بر سر توافق می آید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۴    
سفیر/عراقچی:پس ازتعلیق اولیه سال های 82 و 83 مجموعه نظام به این نتیجه رسید که ازطریق مذاکره بادست خالی نمی تواندبه اهداف خودبرسد وباید در صحنه هسته ای واقعیت هایی را تثبیت کند و جای پای خود را محکم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
وزیر ارتباطات از فیلتر شدن تعدادی از سایت های فاقد مجوز با هماهنگی وزارت ارشاد خبر داد و تاکید کرد که ارتباطی میان این موضوع با در پیش بودن انتخابات مجلس، وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۵۵    
معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه گفت: سفارت انگلیس فعلا ویزای دیپلماتیک و خدمت صادر می کند و با فراهم شدن مقدمات و افزایش کادر در آینده اقدام به صدور ویزای عادی خواهدکرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۶    
سید جلال حسینی مدافع نفت و علیرضا بیرانوند دروازبان این تیم، نقل مکان کردند!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
مشکل محرم نویدکیا با سپاهان به جایی رسیده که ظاهرا این بازیکن تمایلی به حل آن ندارد و این مسئله در نهایت به تصمیم گیری سپاهانی ها در رابطه با او رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس کمیته داوران نقش اشتباهات داوری در پیروزی دیشب استقلال برابر استقلال اهواز در هفته چهارم لیگ برتر ر تایید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
رئیس قوه قضاییه گفت: در حوادث اخیر علاقه نداریم به جامعه پزشکی توهین شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی در بازی با پدیده اخراج شد و اولین اخراجی تراکتور در این فصل لقب گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
مهاجم جوان استقلال بالاخره پایش به گلزنی باز شد و این می تواند خبر خوبی برای پرویز مظلومی سرمربی این تیم باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
محسن حمیدی می گوید یک ریال از باشگاه استقلال اهواز دریافتی نداشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: در حال حاضر نمی توان به ازدواج بر اساس خواستگاری دل بست. اختلاف دیدگاه ها بین فرزندان و والدین جامعه را از چنین ازدواجهایی دور کرده و از این نوع ازدواجها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
بنا به گفته مسئولان سازمان بنادر با افزایش نرخ سوخت لنج های باری از لیتری 500 تومان به لیتری 1500 تومان (فوب خلیج فارس) شاهد افزایش بهره وری و کاهش قاچاق سوخت هستیم،اما با ادامه اعتراض لنج داران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۴۱    
یک رسانه ونزوئلایی گزارش داد: رئیس جمهور بولیوی اعلام کرده که کشورش از روند انقلابی شدن کشورهای آمریکای لاتین حمایت می کند و در مقابل کارشکنی های امپرالیسم در منطقه می ایستد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
بسیج دانشجویی دانشکده های هوافضای دانشگاه های شریف، امیرکبیر، خواجه نصیر، مالک اشتر و پردیس فنی تهران در پی صدور قطعنامه 2231 سازمان ملل و به مناسبت روز صنعت دفاعی در بیانیه ای اعلام کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
دبیرکل حزب مردمی اصلاحات گفت: اصلاح طلبان نباید برای انتخابات پیش رو با همان نسخه های قدیمی ورود کنند بلکه باید از سرمایه گذاری بر روی افرادی که در گذشته تندروی کردند و توسط شورای نگهبان احراز صلاحیت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
در این بیانیه آمده است: امیدواریم وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گام های بلندی را در جهت تأمین محصولات راهبردی دفاعی مورد نیاز کشور بر اساس دکترین دفاعی بردارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با بیان اینکه مجلس با تشکیل کمیسیون ویژه بررسی برجام به دنبال کمک به دولت برای حفظ منافع ملی است، گفت: احتمال دارد مجلس برای جلوگیری از سوءاستفاده طرف مقابل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۳۳    
مجسمه شیخ الرئیس ابوعلی سینا با حضور وزیر بهداشت، رئیس شورای شهر تهران و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری در ارتفاع 271 متری برج میلاد رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
وزارت کار اطلاعیه جدیدی خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی صادر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۵    
در حالی که هجوم سفیدبالک برای دومین سال متوالی صبر پایتخت نشینان را سر آورده است، از یک سو رئیس سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران از کاهش جمعیت این حشره و بی خطر بودنش در شهر خبر می دهد و از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از عدم توجه هیات رئیسه کمیسیون متبوعش به تقاضای تحقیق از بنزین وارداتی انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
یک جامعه شناس درباره تغییر مواضع ادواری هاشمی رفسنجانی می گوید: هاشمی با توجه به ویژگی های دوگانه که رفتار وی را می سازد، مسیر خاصی را ادامه خواهد داد که استعداد اداره شدن را در وی بالا می برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
یک ماه مانده به پایان تابستان، نوبت بندی تابستانه آب در تهران منتفی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
مقامات سعودی ذبح شتر در موسم حج امسال را ممنوع اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۹    
در کنار عزت ا... پورقاز مدافع ملوان که در دقایق 77 و 92 دو گل زیبا و حیاتی برای ملوان انزلی مقابل نفت تهران به ثمر رساند، می توان پیام صادقیان را چهره ویژه این دیدار نامید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
سفیر/اوباما:کمک به سپر موشکی اسرائیل افزایش و تکنولوژی های کشف تونل رادراختیاراسراییل میگذارم / همکاری خود را بااسرائیل و کشورهای عرب منطقه خلیج فارس افزایش داده تابا اقدامات ایران دریمن مقابله کنند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
چه فیلمی به عنوان نماینده سینمای ایران به اسکار معرفی می شود؟ این سوالی است که هرساله در شهریور ماه مطرح می شود و مسوولان سینمایی را وادار می کند تا در فرصت باقی مانده فیلم مناسبی را معرفی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
رهبر معظم انقلاب با اشاره به ضرورت توجه به ابعاد اجتماعی و فردی حج تاکید کردند: برخی گروه های اسلامی در بعضی کشورها جای دوست و دشمن را اشتباه گرفتند و ضربه اش را خوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
قیمت ها از بازار محصولات لبنی در مقایسه با ماه گذشته نشان از افزایش نسبی قیمت ها در برخی برند ها و اقلام از جمله شیر، ماست و خامه بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۷    
شماره 246 هفته نامه پنجره با بررسی تمایل علی لاریجانی به سمت دولت یازدهم و آینده سیاسی وی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۷    
مدیرکل اجتماعی وزارت کشور از کاهش سرمایه اجتماعی در کشور خبرداد و گفت: نمره تهران زیر 10 است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۴    
سفیر/سوال بی بی سی ازمخاطبان:آیاباروحانی موافقیدکه تاییدصلاحیت نامزدهابرعهده نهادهای اجرایی باشدوشورای نگهبان نقش نظارتی داشته باشد؟آیابافرمانده سپاه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۵۴    
سفیر/تخت روانچی:موضوع تعیین سفیر جدید ایران و انگلیس فعلا مطرح نیست و کاردارهای غیرمقیم به کاردار مقیم تغییر می یابند/سفارت انگلیس پس از بازگشایی فعلا ویزای دیپلماتیک و خدمات صادر خواهد کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
معاون وزیر نفت به منظور دعوت از سران سه کشور بولیوی، ترینیداد و توباگو و پرو برای حضور در اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز به آمریکای جنوبی رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
رشد فزاینده آمارهای مربوط به قتل و کشتار در بالتیمور آمریکا در شرایطی است که موارد قتل در این شهر از نیویورک نیز پیشی گرفته و بالتیمور در حال تبدیل به پایتخت قتل در آمریکا است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
سفیر/فاطمه هاشمی رفسنجانی:سال88 پدرم،به ماگفت دوراه برای زندگی داریم:یکی اینکه باحکومت وکسانی که ظلم میکنندباشیم ویادرکنارمردم باشیم که دراین صورت شمارااذیت میکنندوبه زندان می اندازند!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
سفیر/روحانی:سیاست ما تنش زدایی،همگرایی و اعتمادسازی با دنیا است/بازدارندگی تنها با صنعت دفاعی حاصل نمی شود، ما نیاز به قدرت فرهنگی، سیاسی و اقتصادی هم داریم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
مدیرکل مبارزه با قاچاق فراورده های نفتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا گفت: در سال 93 حدود 80 هزار میلیارد تومان معادل دو برابر کل یارانه نقدی این سال، یارانه پنهان سوخت داده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۳    
سفیر/نخسین کنگره حزب اتحادملت باحضوراعضاحزب منحله مشارکت وفعالان فتنه88ازجمله ابطحی،محمدرضاخاتمی،هادی خانیکی،مصطفی معین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۱    
معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه کشورمان اعلام کرد که موضوع تعیین سفیر جدید ایران و انگلیس فعلا مطرح نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
سفیر/ایت الله موحدی کرمانی خطیب جمعه تهران:ساده اندیشی است اگر فکر کنیم آمریکا تغییر کرده است و دیگر شیطان بزرگ نیست/آمریکا میخواهد نفوذ سیاسی فرهنگی خود را بر کشور اعمال کند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
سفیر/وزیر دفاع سخنران پیش ازنمازجمعه تهران:هویت دشمنان ما درضدیت بانظام اسلامی تعریف میشود/هرنوع اقدامی ازسوی دشمنان با پاسخ پشیمان کننده مواجه خواهدشد/توافق،فضایی برای حضور آمریکا ایجاد نمیکند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
سفیر/حجت الاسلام محمدی گلپایگانی:ایجادهم سطحی فرهنگی درجهان ومطیع ساختن ملت هابه طور غیرمستقیم در دستور کارآمریکا است/پیوندملت مابا ارزش ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
همزمان با سقوط آزاد قیمت جهانی نفت، برخی از شرکت های نفتی فعال در آمریکا قصد دارند با تعطیل کردن پروژه ها، در صنایع پتروشیمی ایران سرمایه گذاری های جدیدی را در دوران پساتحریم آغاز کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۹    
سفیر/ابویوسف المصری،مسئول جمع آوری زکات داعش در"دیرالزور"سوریه بامیلیونهادلارپول متواری شد/قبلانیزمسئولین امورمالی رقه،میدان نفتی ودیوان زکات المیادین واموردینی تل ابیض بامیلیونهادلارگریخته بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
سفیر/ابوترابی نایب رئیس مجلس:متزلزل کردن جایگاه شورای نگهبان سست کردن جایگاه هویت اسلامی ملت ایران است /قائم مقام جمعیت رهپویان:موضع انتخاباتی رئیس جمهور فضای کشور را درجهت مناقشات بی حاصل می کشاند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
"این یک اتفاق استثنایی و عجیب است که تنها ممکن است در کشور ما اتفاق بیافتد؛ حزبی که با حکم قضایی، "قانونا" منحل اعلام شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
سفیر/رییس کمیسیون امنیت ملی:بازشدن سفارت انگلیس درتهران بدون خدمات کنسولی وصدور روادید ورود به این کشور قابل قبول نیست/رفتن اتباع ایرانی به دیگرکشورهابرای دریافت روادیدانگلیس بی احترامی به انهاست
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
یک منبع کرد عراقی اعلام کرد که 100 نیروی آمریکایی در منطقه مرزی ربیعه میان عراق و سوریه (100 کلیومتری شمال غرب موصل) فرود آمدند و نیروهای ویژه پیشمرگ نیز همراه آنها بودند و انبار غلات را در این منطقه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
بازگشایی چراغ خاموش سفارت انگلیس چند روز پس از فعالیت مجدد BBC رسانه روباره پیر، آنهم در سال انتخابات، ذهن ها را به سال 88 می برد؛ مراقب باشیم از یک سوراخ دوبار گزیده نشویم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۲    
بنابر اظهارات معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، شهریه مهدهای کودک حداقل 15.5 و حداکثر 20 درصد بنابر تعداد ستاره های هر مهد افزایش می یابد که این میزان شهریه از مهرماه امسال اعمال و دریافت خواهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۶    
حاصل چندین ماه تلاش دست اندرکاران برگزاری همایش و مراسم بزرگداشت احمدابن موسی (ع) نمره قبولی و دست مریزادی بود که نماینده ولی فقیه در خطبه های نماز به آن اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۱    
با مجوز وزارت کشور به همایش حزب اتحاد ملت و حضور معاون امور زنان روحانی در این میتینگ، تحلیل گران را به این باور رسانده که رابطه ای میان حامیان فتنه و دولتمردان وجود دارد و به نظر می رسد دولت با این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۶    
در حالی که ایران به توافقی با آمریکا برای حل و فصل موضوع هسته ای خود دست یافته است، گروه های صهیونیستی برای غارت 2میلیارد دلار دارایی ایران در آمریکا تنها به حکم دیوان عالی این کشور نیاز دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۷    
رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه عموم نمایندگان موافق بررسی برجام در مجلس هستند، گفت که با جدی گرفتن اقتصادمقاومتی برابر دشمنان مصونیت پیدا می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۶    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: شبکه بی بی سی فارسی سخنان روحانی را موضوع نظرسنجی خود قرار داد. در سوال این نظرسنجی آمده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۹    
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی بازیکنانی که از عملکرد آنها تا به اینجای فصل راضی نبوده را مشخص کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۶    
تیم ملی المپیک 10 روز در هلند اردو می زند . در این سفر علی کفاشیان و حبیب کاشانی تیم را همراهی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۳    
رئیس جمهور گفت: سیاست ایران تنش زدایی، همگرایی و اعتمادسازی با دنیاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
فاطمه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه باسایت ضد انقلاب کلمه گفت :سال88 پدرم،به ماگفت دوراه برای زندگی داریم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۲    
کاروان بیرق مطهر و خادمان حرم امام رضا(ع) همزمان با دهه کرامت با استقبال جمعی از مردم و مسئولان، امام جمعه و معاون فرماندار، وارد شهرستان دیلم شد.