یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۹:۳۶May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 4 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۲۰:۵۳    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین روز از سفر منطقه ای خود پیش از ظهرامروز وارد کویت شد و در فرودگاه مورد استقبال همتای کویتی خود قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۹:۱۶    
به گزارش سایت "دولت بهار"، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور شکایت کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۳    
جلسه 3 مرداد مجمع تشخیص مصلحت
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۹    
دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال ملوان بندر انزلی با عقد قراردادی سه ساله به جمع سرخپوشان پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۷    
گزارش فصلنامه اقتصاد مسکن حاکی از آن است که متوسط بهای یک مترمربع آپارتمان در تهران طی بهار امسال در مقایسه با زمستان 93 معادل 4 درصد کاهش یافته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۷    
مدیر شرکت آلمانی ام تی یو آئرو انجینز گفت این شرکت تولید کننده موتور هواپیما در حال مذاکره با چند ایرلاین ایرانی برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری به هواپیماهای سالخورده آنهاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۷    
معین ویژه پردیس از تامین انشعاب آب 35 هزار مسکن مهر پردیس مطابق برنامه افتتاح تا پایان سال خبر داد و گفت:تونل های دسترسی فازهای مسکن مهر پردیس پیشرفت فیزیکی خوبی دارند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۴    
اگر ارتش ج.ا.ا کمکی به حفظ و بسط ارزش های انقلاب اسلامی نمی کند،حداقل،هزینه ای برای حفظ انقلاب روی دوش دلسوزان قرار ندهد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۴    
برای نخستین بار در ایران طراحی، ساخت، نصب و راه اندازی یک توربین برقآبی تماما توسط مهندسان داخلی انجام گرفته و این دستاورد ملی امروز با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۴    
توافق هسته ای 5+1 با ایران آخرین میخ بر تابوت پروژه 12 میلیارد دلاری صادرات نفت کانادا به اروپا است که به دلیل افت 50 درصدی قیمت نفت از سال گذشته تردیدها نسبت به آن افزایش یافته بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۱۱    
معاون امور بندری سازمان بنادر از اعلام آمادگی سومین کشتیرانی برتر دنیا برای سرمایه گذاری در حوزه دریایی و بندری ایران خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۵    
یک مقام ارشد سودانی مدعی شد ایران تامین مالی پروژه های عمرانی در سودان را متوقف کرده و به همین دلیل دولت سودان قراردادهای خود با چند شرکت ایرانی را که اجرای پروژه های توسعه ای مهم را در خارطوم بر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۲    
در جلسه علمای دیوبند و پادشاه سعودی پس از تخریب قبور ائمه بقیع(ع) صحبت های جالبی شده و استدلال اهل سنت علیه این اقدام آل سعود مطرح شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۲    
در گیرودار دریافت وام بانکی از بانک های دولتی و خصوصی علاوه بر شرکت های مشاوره وام بانکی ظاهراً عده ای از اشخاص حقیقی فضای وام بانکی را به صرفه دانسته و در تلاشند با تبلیغات سطح شهر مشتری جذب کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۶:۰۲    
دولت اسبق و سابق و فعلی و آینده ندارد. تا سایه ولی فقیه بر سر این ملت بلند است، یک امهاتی هست که فقط ربط به جمهور دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۶    
جمعی از بسیجیان مدال آور المپیادهای علمیِ کشوری و جهانی ظهر امروز (یکشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار و مدالهای خود را تقدیم ایشان کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۶    
رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با بیان اینکه این سازمان تاکنون سهم سه درصدی خود از حقوق دولتی معادن را دریافت نکرده است، گفت: در آخرین اقدام مجبوریم از دولت به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۳    
وزیر سپاه دوران دفاع مقدس با اشاره به احمقانه عنوان کردن شعار مرگ بر آمریکا توسط جان کری، گفت: یک روابط بین ما و آمریکا است که تفاوتی نکرده است و مگر چه چیزی عوض شده که قرار است این روابط تغییر کند و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۳    
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه اجازه نمی دهند صدای مخالفین توافق هسته ای به گوش مردم برسد، گفت: متأسفانه مصوبه هسته ای مجلس با وتوی یک نفر و ترغیب یک نفر دیگر از رؤسای فراکسیون ها ماست مالی و یک ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۳    
سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مراسم دیشب مراسم برترین های فوتبال نبود بلکه مراسم تعامل سازمان لیگ با باشگاه های لیگ برتری بود!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۰    
آمار چهار ماه نخست سال جاری نشان می دهد صادرات در این مدت 15 درصد و واردات بیش از 20 درصد کاهش داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۰    
مدیرعامل باشگاه نفت تهران گفت: ما بازیکن یک میلیاردی نداریم و بودجه مان بین 15 تا 18 درصد افزایش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۵۰    
داوطلبان آزمون سراسری سال 94 که مجاز به انتخاب رشته شدند، برای انتخاب رشته دلخواه خود از پنجم تا دهم مردادماه مهلت دارند و باید با مطالعه دفترچه راهنما برای انتخاب رشته اقدام کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۸    
بیش از 80 یمنی در بمباران استان تعز یمن به دست جنگنده های رژیم سعودی به شهادت رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۳    
مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی دلایل شکست و حذف حمید سوریان از جام پیت لاسینسکی لهستان را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۳۰    
سید عباس عراقچی تصویری از پشت صحنه مصاحبه اش با شبکه خبری العالم را منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۱    
جان کری، وزیر خارجه آمریکا در گفتگو با پایگاه خبری NPR با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر بدبینی نسبت به آمریکا گفته است: در صورت شکست مذاکرات ایشان خواهد گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۲۱    
باشگاه پر سپولیس به رای کمیته انضباطی بابت محرومیت سوشا مکانی اعتراض کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۸    
فوق تخصص پیوند قرنیه گفت: خارش طولانی مدت چشم، قرنیه را درگیر می کند که در صورت تداوم و عدم درمان مناسب ممکن است باعث آسیب هایی در این ناحیه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۸    
صدراعظم آلمان در مراسم جشنواره بیروت به مدت چند دقیقه بی هوش شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۸    
نماینده وزن 98 کشورمان با برتری مقابل حریفان به مدال طلای کشتی فرنگی جام پیت لاسینسکی لهستان دست یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۵    
یک سناریوی بدبینانه وجود دارد و آن هم این که حملات و تهدیدهای داعش، پایگاه اینجرلیک، منطقه حائل، توقف ترانزیت تروریست ها از مرز ترکیه و ... یک پازل باشد تا نهایتا ضربه اساسی تر به بشار اسد وارد شود!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۵    
شش روز پس از قبول قطعنامه 598 شورای امنیت توسط ایران، نیروهای عراقی توافقات این قطعنامه را زیر پا گذاشته، مجدداً در جنوب و حوالی خرمشهر حمله کردند تا راه نفوذ برای ارتش مجاهدین خلق باز شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۵    
فیزیوتراپی هزینه های درمانی و آثار ناشی از درمان های دارویی و جراحی را می کاهد. این اقدام توانبخشی برای گروه های پرخطر مناسب تر از درمان های جراحی و دارویی است و در این میان آموزش می تواند نقش موثری ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۵:۱۲    
برای رفع زردی و تغییر رنگ دندان ها توصیه می شود که از نمک، توت فرنگی، پرتقال، آبلیمو و سرکه یا کرفس و سیب استفاده شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۸    
رئیس قوه قضائیه با اشاره به توافق هسته ای و اینکه فعالیت هسته ای و غنی سازی دو دستاورد این مذاکرات بوده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۵۶    
ادعای مقابله با داعش در حالی مطرح شده که نه آمریکا و نه ترکیه هیچ همکاری با نظام و مردم سوریه در مبارزه با داعش صورت نداده و حتی حذف نظام سوریه را مطرح کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۷    
حال پس از گذشت نزدیک به 2 سال از زمان آغاز به کار شهیندخت مولاوردی، باز هم شاهد تعدیل بیشتر نیروهای این معاونت هستیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۴    
علیرضا منصوریان یک روز بعد از تماس اعضای سازمان لیگ مبنی بر انتخابش به عنوان بهترین سرمربی فصل، شاهد اهدای این جایزه به حسین فرکی سرمربی سپاهان بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۱    
قاسم حدادی فر در حالی عنوان مرد سال فوتبال ایران را به خود اختصاص داد که یک فصل در ذوب آهن درخشید و همراه این تیم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۴۱    
سرمربی تیم ملی والیبال ایران حضور هرگونه لیست سیاه در تیم ملی را تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۸    
امیرحسین صادقی بعد از دریافت رضایتنامه از استقلال با صبا قرارداد بست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۳۸    
انتخاب برترین های فصل چهاردهم لیگ برتر در حالی شب گذشته در سالن همایش های سازمان لیگ برگزار شد که ابهامات فراوانی در این بین دیده می شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۴    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه توافق وین قابل مصادره نیست گروهی که خیال خام دست یافتن به مجلس دهم از این سکو را در سرمی پرورانند، گفت: توافق وین حاصل مقاومت ملت ما است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۱    
نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی می گوید اگر کنگره آمریکا طرحی مغایر با توافق هسته ای ایران با گروه 1+5 نیز تصویب کند، ما نیز متعهد به قرار داد وین نمی مانیم .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۲۱    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ترکیه ای ها مسئولیت انتقال موتومبا را پذیرفتند و راه آهن تبرئه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۸    
شبکه تی اف1 فرانسه، با تشریح اهداف فابیوس در سفر به تهران، ایران را بازاری پرمنفعت برای شرکت های خارجی و فرانسوی که چشم انداز لغو تحریم ها اشتهایشان را برانگیخته، خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۸    
توییتر رهبر انقلاب با انتشار جمله ای از سخنان ایشان درباره تهدید به حمله رئیس جمهور آمریکا طرحی از اوباما را منتشر کرده که در حال شلیک به خود است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۸    
رئیس جمهور سوریه با اشاره به حمایت سیاسی و اقتصادی ایران از جنگ همه جانبه علیه این کشور گفت: هیچ ارتشی در دنیا وجود ندارد که چهار سال و اندی با بیش از 100 کشور مبارزه کند و از پا نیافتد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۵    
دولت مصر وضعیت اضطراری در استان سینا در شمال این کشور را برای سه ماه دیگر تمدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۴:۱۳    
یکی از مسئولان کامرونی گفت، در جریان حمله یک زن انتحارگر وابسته به گروه تروریستی بوکوحرام در شهر مروه واقع در شمال کامرون 14 نفر کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۴۷    
دو سناتور آمریکایی پس از شنیدن توضیحات جان کری و قانع نشدن، پیش نویس قوانینی را برای کم کردن سهم بودجه ای سازمان ملل و جلوگیری از رفع تحریم های ایران قبل از کسب نظر موافق سنا، ارائه داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۵    
رییس کل بانک مرکزی گفت: حدود 23 میلیارد دلار از منابع ارزی متعلق به بانک مرکزی و حدود 6 میلیارد دلار منابع ارزی متعلق به دولت است و این یعنی در مجموع 29 میلیارد دلار آزاد خواهد شد بنابر این رقم 29 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۲    
ادامه مجموعه طنز در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری این روزها مراحل پایانی ساخت دکور را می گذارند و قرار است به زودی کلید بخورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۳۲    
با گذشت حدود 1800 روز از سرقت سریالی مجسمه های چندصدکیلویی از میادین و پارک های تهران، هنوز سارقان نامرئی این آثار هنری نه تنها دستگیر، که حتی شناسایی هم نشده اند... .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۸    
رییس اداره کنترل ایدز و بیماری های آمیزشی وزارت بهداشت درباره خطر بازگشت موج دوم و وقوع موج سوم ایدز در کشور در اواخر دهه 90 هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۸    
داور بین المللی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه آقایان نمی توانند انتقادات را بشنوند و دوست دارند به به و چه چه بشنوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۸    
فصل شیدایی برخلاف استقبال خوبی که مردم از آن داشتند، همواره با حاشیه سازی هایی مواجه شده است که بنا داشتند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۸    
وزیر امور خارجه پیشین رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد که دولت نتانیاهو خیلی زود با شکست مواجه خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۳:۰۵    
منچستریونایتد در دیداری از سری رقابت های اینترنشنال چمیپونزکاپ، با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۹    
مدافع فصل گذشته تیم استقلال رسما از این تیم جدا شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۹    
امیر حسین صادقی دقایقی پیش از باشگاه استقلال رضایتنامه گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۹    
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی اعلام کرد: با توجه به عملکرد نه چندان مثبت هواپیماهای روسی در ناوگان ایران شرکت های هواپیمایی داخلی هیچ علاقه ای به خرید هواپیما های این کشور ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۵۴    
سخنگوی رییس پیشین دستگاه دیپلماسی آمریکا اعلام کرد که قرار است کلینتون بیست و دوم اکتبر (30 مهر) در جلسه کمیته منتخب مجلس نمایندگان آمریکا حضور یافته و درباره حمله بنغازی شهادت دهد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
جلسه 3 مرداد مجمع تشخیص مصلحت
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۴۲    
اظهارات سخنگوی کاخ سفید همانند یک بمب خبری در ایران منفجر شد! آیا ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره موضوع ابعاد احتمالی نظامی توافق پنهان انجام داده است؟ آیا براساس این توافق قرار است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۶    
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه امروز ما در یک گردنه مهم تاریخی قرار داریم، گفت: دولت باید متن توافق نهایی هسته ای را در قالب یک لایحه تقدیم مجلس کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۳۳    
سخنگوی ناجا به تشریح آخرین جزئیات پرونده قتل پزشک متخصص اردبیلی پرداخت و گفت: متهم ضمن پذیرش اتهام قتل، اختلافات شخصی و غیرمرتبط با حرفه پزشکی را دلیل این جنایت بیان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۲:۰۸    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: تأخیر دوروزه واریز یارانه خرداد و تیر 94 خللی در پرداخت یارانه ها ایجاد نکرده است و یارانه نقدی خانوارها طبق قانون پرداخت خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۹    
سخنرانی رئیس جمهور در اجتماع مردم استان کردستان دقایقی پیش در استادیوم استقلال سنندج آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۶    
نمایندگان مجلس موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز را اصلاح کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۶    
وزیر دادگستری با اشاره به سفر قریب الوقوع لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه به کشورمان گفت: این سفر پیامی جز معذرت خواهی و تسلیم در برابر اقتدار ملت ایران و پذیرفتن اینکه تحریم هایشان ظالمانه بوده ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۳    
وزیر دفاع آلمان روز یکشنبه از اقدام ترکیه در انجام حملات هوایی به مواضع کردها در شمال عراق انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۳    
دبیر سمینار تازه های تشخیص و درمان ملانوم با اشاره به اینکه با استفاده از پمادهای ضدآفتاب می توان جلوی بروز تومورهای پوستی بدخیم را گرفت، از تازه های تشخیص و درمان ملانوم خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۵۳    
کار انتخاب رشته آزمون سراسری سال 94 از روز دوشنبه 5 مرداد آغاز و تا 10 مرداد ادامه دارد، براین اساس خانواده ها باید در زمینه انتخاب رشته موارد لازم را مورد توجه قرارداده و فریب مؤسسات مختلف را نخورند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۴۵    
در گزارشی تحلیلی به بررسی حقوقی پیوست دوم قطعنامه 2231 می پردازیم؛ بیانیه ای که صریحا ذیل بند 41 فصل 7 منشور سازمان ملل آورده شده و میتواند با واژه های "قابل تفسیر" موشکهای ایران را خنثی کند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۱:۱۹    
نماینده مردم بیجار در مجلس گفت: سفر رئیس جمهور به استان کردستان باید یک سفر کاملا عملیاتی و نه سفری صرفا برای خالی نبودن عریضه و رفع تکلیف باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۵۵    
بی تردید وهابیت سعودی هرگز نسبت به فعالیت های اتمی رژیم صهیونیستی نگران نبوده و نیست. این کشور همچنین نسبت به فعالیت های پاکستانی ها نیز نگران نیست، تنها نگرانی عربستان از برنامه هسته ای ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۹    
قائم مقام جامعه روحانیت مبارز گفت: جامعه روحانیت در مورد انتخابات آینده مجلس وارد مصداق نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۶    
بنیان سبک زندگی بر ایدئولوژی های اجتماعی است. یعنی عمیق ترین لایه ای که سبک زندگی اجتماعی مبتنی بر آن است، ایدئولوژی اجتماعی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۷    
روحانی و هیئت دولت در قالب بیستمین سفر کاروان تدبیر و امید دقایقی پیش وارد فرودگاه سنندج شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۶    
سرمربی تیم ملی آلمان دیدگاهش را درمورد قرعه کشی مقدماتی جام جهانی ابراز کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۱۰    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که نمی تواند آینده اش را در استقلال پیش بینی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۴    
هر چند که این توافق وجهه معامله را دارد، اما در بحث موضوع وسیع تری به نام تکامل اجتماعی ایران قرار می گیرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۱    
با اعلام مدیرعامل باشگاه استقلال، مدافع - هافبک چپ این تیم در لیگ پانزدهم نیز آبی پوشان را همراهی خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل پیشین پرسپولیس با بیان اینکه با مسئولان این باشگاه در ارتباط است و به آنها مشاوره می دهد، گفت: زیاد غصه پرسپولیس را نمی خورم زیرا دولت امسال ناچار است به هر قیمتی شده از این تیم حمایت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: قاسم حدادی فر بعد از سال ها به حقش رسید و اهالی فوتبال رای منصفانه ای دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۵۸    
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: طبق صحبت هایی که انجام شده بیک زاده و کریمی را با هم می خواهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۷    
مربی پیشین تیم ملی گفت: پرسپولیس در حد توانش یارگیری کرده و من خوش بینم که این تیم بهتر از سال قبل نتیجه بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۴۴    
مدیرکل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی مسمومیت 22 زائر عربستانی و بحرینی را در هتل های مشهد تکذیب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۸    
رئیس کل بانک مرکزی با اعلام جزئیات ارزهای آزادشده پس از مذاکرات، فاز جدید حمایت از تولید توسط بانک ها را به عنوان خبر خوش به فعالان اقتصادی اعلام کرد و از شناسایی 8 میلیون حساب جعلی بانکی خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۸    
رئیس مجلس با اشاره به تذکر آئین نامه ای احمد توکلی درباره الزام دولت به ارائه لایحه جمع بندی مذاکرات وین به مجلس، گفت: وزیر می تواند گزارش را تقدیم مجلس کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۸    
مدیرکل عتبات و عالیات سازمان حج زیارت با اشاره به اینکه روزانه 2 تا سه هزار نفر به عتبات عالیات اعزام می شوند، گفت: پیش ثبت نام برای اعزام ایام محرم و اربعین زائران از شهریور ماه آغاز می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۵    
احتمال لغو تحریم ها و بازگشت غول های نفتی، موتور فعالیت شرکت های نفتی چینی در ایران را روشن کرد تا در نخستین روزهای پسا تحریم، اولین طرح افزایش تولید نفت ایران با مشارکت چینی ها به نتیجه برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۳    
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انتظار نداشتم برترین بازیکن چهاردهمین دوره لیگ برتر شوم و این عنوان حق حدادی فر بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۳    
تیم بارسلونا بامداد امروز در دیداری دوستانه مقابل منچستریونایتد به سختی شکست خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۳    
هافبک جدید تیم فوتبال صبای قم گفت: با توجه به حضور علی دایی در صبا تصمیم گرفتم با این تیم قرارداد امضا کنم و کمک حال علی آقا باشم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۰    
دبیرانجمن صنفی کارخانه های قند و شکر گفت: به دلیل اینکه شکر وارداتی برزیلی قیمت کمتری در مقابل تولیدات داخلی دارد، دولت برای تامین ذخایر استراتژیک، با وجود تولیدات مناسب داخلی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا ضمن حمایت از توافق تاریخی هسته ای قدرت های جهانی با ایران از مقام های رژیم صهیونیستی خواست تا به واقعیت ها توجه کنند و گفت که این توافق اسرائیل و ما را امن تر خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۴ - ۰۹:۳۰    
یک نشریه مشهور انگلیسی نوشت: مقام های دولت انگلیس طی 12 ماه آینده همه پرسی عضویت این کشور در اتحادیه اروپا را برگزار خواهند کرد.
  • ۱