یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۸:۴۷May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 14 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۳    
دو عضو داعش در سوریه تهدید کردند که حملاتی را در آلمان اجرا خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۳:۰۰    
جنگنده های آمریکایی اولین حمله خود از پایگاه هوایی اینجرلیک ترکیه به خاک سوریه را انجام دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۷    
جنگنده های رژیم سعودی منطقه المیسار واقع در استان حجه یمن را هدف حملات هوایی قرار دادند که به دنبال آن هشت نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۵۱    
وزیر نفت گفت: سفر هیأت های سیاسی و تجاری به ایران چراغ سبز دولت ها به شرکت ها و بخش خصوصی برای فعالیت در ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۴۲    
آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به اینکه صدا و سیما آسیب های جامعه را باید با زبانی نرم بیان کند، گفت: توجه به کیفیت برنامه سازی در مقابله با ماهواره و کاهش مخاطبان این شبکه های دشمنان الزامی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۹    
رییس سابق سازمان انرژی اتمی گفت: ایران یک قدرت نوظهور جهانی است و بسیاری در خارج از کشور به این موضوع اذعان دارند در حالی که برخی در داخل این موضوع را باور نمی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۰    
رییس جمهور ترکیه در تماس با روحانی گفت:داعش بخشی از القاعده است و تداوم فعالیت این گروه تروریستی برای جهان اسلام خطرناک است و همکاری ایران و ترکیه در مبارزه با این گروههای تروریستی اهمیت فراوانی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۲۲    
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه طی نطقی در دانشگاه واشنگتن، به حمایت از توافق هسته ای با ایران پرداخت و منتقدان امروزی را با کسانی که واشنگتن را به جنگ عراق بردند، مقایسه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۹    
امام جمعه موقت اصفهان، با بیان اینکه ما به دستگاه قضا اعتماد داریم، تاکید کرد: عدالت اسلامی تبعیض بردار نیست و قطعا قوه قضاییه با قاطعیت حکم مهدی هاشمی را اجرایی خواهند کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۱۶    
جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز چهارشنبه چهاردهم مردادماه ساعت 17 در دفتر تهران دبیرخانه این مجلس با حضور اعضاء برگزار شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۲:۰۲    
وبسایت AS به نقل از منابع موثق انگلیسی ادعا کرده است که لوئیس فن خال قصد ندارد از دخیا در بازی مقابل تاتنهام استفاده کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۹    
دو تیم راه آهن و سایپا، بعد از تساوی هفته اول در لیگ پانزدهم، در دومین بازی این هفته رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۹    
قیمت نفت در جریان معاملات امروز با افزایش 42 سنتی به 50.41 دلار در هر بشکه رسید و طلا با 3 دلار کاهش قیمت مواجه شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۶    
سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت گفت: رسیدن به بازی فینال برای ما رویایی است و از این موضوع بسیار خوشحالم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۵۶    
دروازه بان شماره یک سیاه جامگان در آستانه دومین بازی تیمش پیش از دیدار برابر استقلال اهواز دچار ویروس شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۴۷    
وزیر خارجه انگلیس ضمن تاکید بر حمایت لندن از عربستان در حمله به یمن اعلام کرد که توافق 1+5 با ایران، توافقی خوب است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۴۷    
امام جمعه مشهد گفت: آنچه مسلم است، دست به یقه شدن ما با دولت درست نیست، اما این توافق مطلقاً توافق خوبی نبوده و به نفع ما نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۴۱    
وزیر خارجه ایران در دیدار با همتای سوری خود گفت که مواضع صریح و اصولی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مقاومت از عوامل مهم اقتدار سیاست خارجی ما است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۵    
اسوون گوارن اریکسون، مربی سرشناس سوئدی معتقد است که سرنوشت میلان و زلاتان به هم گره خورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۱:۱۲    
در فصل نقل انتقالات بازیکنان زیادی در لیگ جا به جا شدند که بنا بر قرعه لیگ بسیاری از آنها در هفته دوم لیگ مقابل تیمهای سابق خودشان به میدان می روند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۸    
وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با آتلانتیک بار دیگر نسبت به رد توافق هسته ای در کنگره هشدار داد و گفت این اقدام موجب تنها ماندن واشنگتن می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۲۰:۱۰    
مجوز فعالیت یک هفته ای بی بی سی فارسی در ایران برای تهیه گزارش در زمینه مذاکرات هسته ای مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۵۹    
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت گفت: دولت اسم خود را دولت اعتدال نامیده و رهروان ولایت هم تاحدودی فراکسیون اعتدال است به همین جهت تفاهم با آنها در انتخابات بعید به ذهن نمی رسد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۴۲    
در جلسه امروز ستاد تنظیم بازار مصوب شد که دام های مازاد عشایر در راستای حمایت از تولید کنندگان خریداری شود و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان مکلف به رعایت و اعمال نرخ های مصوب شیرم خام از ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۹    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با بیان اینکه مردم سوریه زیر بار طراحی های آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه نمی روند، گفت: امروز بشار اسد قدرتمندتر از چهار سال قبل و آغاز بحران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۴    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: به دلیل بی احتیاطی و باز کردن در پست برق توسط یک جوان 30 ساله در خیابان رسالت، وی جان خود را از دست داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۱    
با موافقت سازمان حمایت، قیمت انواع روغن نباتی 5 درصد گران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۱    
عضو هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه در حال حاضر قیمت لبنیات در کشور هم سطح با قیمت های جهانی است، گفت: این در حالی است که درآمد مردم ایران هم سطح با کشورهای توسعه یافته نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۷    
مدیر کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه زمان ثبت نام اینترنتی کتب درسی تا 31 مرداد تمدید شد، گفت: تاکنون بیش از 500 هزار دانش آموز در سامانه ثبت نام کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۴    
طرحی برای مقبره اخوان در دوران وزارت مهاجرانی آماده شد بود که او به این خاطر که نباید در کنار مقبره فردوسی مقبره ای بر پا شود با آن طرح مخالفت کرد و این به نظرم اقدام اشتباهی بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۹:۰۴    
معاون مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: از ابتدای سال تاکنون 150 مورد ابتلا به بیماری مالاریا دیده شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۸:۵۲    
رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد که مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی بایستی به نتیجه مذاکرات رسیدگی کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۶    
سخنگوی سابق شورای نگهبان در واکنش به ادعای جلوگیری شورای نگهبان و نیروهای امنیتی از برگزاری انتخابات سالم بابیان اینکه برخی شکست درانتخابات رامتوجه دستگاه های قانونی می کنند گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۳    
ماجرایی در پشت پرده اصرار مقامات صهیونیستی برای مجازات عاملان کودک سوزی در کرانه باختری، نهفته است که با موجودیت این رژیم سروکار دارد و آن را به خطر انداخته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۳    
شرکت خودروسازی پژو در حالی برای تولید دوباره محصولاتش به ایران بازگشته که برآیند نظرات مردم از مخالفت آنها با حضور دوباره این شرکت فرانسوی در کشورمان حکایت دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۴۰    
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی استان های فعال و غیرفعال در حوزه ارائه طرح های دانش بنیان این صندوق را معرفی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۷    
وزارت دفاع افغانستان از کشته شدن 58 عضو طالبان در درگیری با نیروهای ارتش خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۷    
یک بالگرد آپاچی ارتش عربستان در استان حرض یمن سقوط کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۴    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نیروهای مسلح کشورمان طبق جدول زمان بندی رزمایش موشکی برگزار می کنند، گفت که آمریکایی ها پاسخ تهدیداتش را در رزمایش بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۳۱    
جدول قیمت انواع سکه و ارز در بازار روز چهارشنبه منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۸    
دادستان دهلران به متصرفان اراضی ملی در این شهرستان هشدار داد و گفت: 12 پرونده در این ارتباط تشکیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۲    
در شرایطی که تنها دو روز به تقابل استقلال مظلومی با ملوان قلعه نویی باقی مانده، خیلی ها از مشت های گره کرده امیر یاد می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۲    
باران و وزش باد و بروز پدیده گرد و خاک 2 پدیده غالب در کشور است. همچنین در 2 روز آینده جریان شمالی و هوای خنک وارد کشور می شود، آسمان تهران نیز نیمه ابری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۵:۰۲    
روزنامه شرق در شماره چهارشنبه خود طی گزارشی با تیتر افشاگر نارمک نشین ! که به بهانه 14 مرداد و سالروز شهادت دکتر حسن آیت (عضو هیأت رئیسهٔ مجلس خبرگان قانون اساسی و نمایندهٔ تهران در دورهٔ اول مجلس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۵۶    
هر دو نفری که در فیلم دیده می شوند، جانی و قربانی، دیالوگ کوتاهی را رو به دوربین می گویند و سپس جلاد داعش خنجرش را روی گردن وی می گذارد. در صحنۀ بعد، سر خون آلود خبرنگار آمریکایی روی بدن بی جان اوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۷    
اگر غربی ها این امکان را داشته باشند، روحانی را هم سرنگون می کنند. باج دادن به رسانه های غربی و بستن دهان منتقدین دلسوز،برای دولت نتیجه خوبی را به ارمغان نمی آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۴    
هفته دوم از پانزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر روزهای پنجشنبه و جمعه در برگزار می شود که پرسپولیس در گرمای اهواز به دنبال اولین پیروزی است و نفت در تهران از شاگردان دایی پذیرایی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۴۴    
حجت الاسلام قرائتی گفت: متاسفانه فاصله ما با قرآن موجب شده است هر برداشتی که از اطراف خود داریم در زندگی به کار ببریم مانند این اشتباه که هاشمی رفنسجانی را سردار سازندگی می دانیم در حالی که به فرموده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۸    
رئیس دادگاه کیفری شماره یک تهران اعلام کرد که حکم نهایی پرونده سعید مرتضوی اواخر مردادماه صادر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۸    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دلایل اصلی طرح استانی شدن انتخابات نبود احزاب و ضعف تحزب در کشور بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۸    
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: پیکر 6 شهید گمنام دفاع مقدس شنبه 17 مردادماه وارد این استان می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۳۵    
رئیس کمپین دفاع از حقوق ایرانیان خارج از کشور با صدور بیانیه ای از رئیس جمهور و وزیرخارجه درخواست برخورد با خاطیان شرکت هواپیمایی ترکیه را به دلیل برخورد نامناسب با زنان ایرانی مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۹    
یک عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور گفت: برخلاف گفته مسئولان تعداد بسیاری از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور لغو قرارداد شده اند و این مساله نیز به علت سیاسی بازی در این دانشگاه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، با انتقاد از توهین رسانه های اصلاح طلب به بهنوش بختیاری به دلیل انتقاد از مذاکرات هسته ای، گفت: توهین به خانم بهنوش بختیاری به دلیل انتقاد هسته ای نشانگر فضای خفقان است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۴    
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش، موضوع اولویت داشتن فرزندان فرهنگیان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۴    
سال گذشته بود که سازمان لیگ قانونی تصویب کرد مبنی بر اینکه هر تیم تنها می تواند از 18 بازیکن بزرگسال در ترکیب خود استفاده کند و بقیه لیست باشگاه ها باید با بازیکنان زیر 23 سال پر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۴    
تهران برای حل بحران سوریه دست به کار شده و ابتکار 4 ماده ای را مطرح کرده است؛ روز گذشته وزیر خارجه سوریه و معاون وزیر خارجه روسیه برای بحث در این مورد به تهران آمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۱    
معاون توسعه مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مبلغ 48هزار تومان از متقاضیان شرکت در آزمون دریافت می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۴:۲۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اقتصاد مقاومتی در هیچ شرایطی تعطیل نمی شود و تحت هر شرایطی سیاست اقتصاد مقاومتی ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۷    
همایش روز جهانی گردشگری، مهرماه امسال و در روز جهانی گردشگری، به صورت بین المللی و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۷    
روحانی فردا به جنوب غرب استان تهران سفر می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۴    
محمد تقی فاضل میبدی به روزنامه آفتاب یزد گفت: با اعلام کاندیداتوری آیت الله هاشمی، احتیاج به افرادی مثل سید حسن خمینی در این مجلس هم هست تا هاشمی در خبرگان تنها نماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۱    
علی علیپور در دیدار اول پرسپولیس برابر پدیده در فصل جدید عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت اما به نظر می رسد با حضور طارمی احتمالا برابر استقلال نیمکت نشین شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۵۱    
اد رویس نماینده جمهوریخواه و رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا طرح قانونی برای رد توافق هسته ای با ایران را به این مجلس ارائه کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۳۰    
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: آقای صالحی اظهارات خود را در مورد توافق در یک جلسه با حضور تعدادی از نمایندگان مطرح کرد که هنگام حضور وی این نمایندگان را با رئیس سازمان انرژی اتمی رو در رو می کنم تا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۳:۲۱    
یکی از دانشجویان بورسیه از تعیین شعبه قضایی برای شکایت دانشجویان بورسیه از وزارت علوم خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۵    
یک وبگاه تحلیلی نوشت: آمریکا بهتر است به جای صرف هزینه 1 تریلیون دلاری برای نوسازی زرادخانه هسته ایش، جهان را به سوی امحاء مرحله بندی شده، شفاف، غیر قابل بازگشت و قابل اثبات سلاح های هسته ای سوق دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۴۲    
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه های بیگانه و شبکه های خائن ضددین هدف خود را فروپاشی خانواده قرآنی در جامعه ایرانی قرار داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه بی بی سی نباید در ایران پایگاه داشته باشد، گفت: بنگاه سخن پراکنی بی بی سی با نزدیک شدن به انتخابات می خواهد فتنه گری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۳۶    
مداح ایرانی نیویورک نشین همین عنوان آنقدر جذاب هست که ساعتی از مهدی دردشتیان بخواهیم در مجله مهر میهمانمان شود و از خواندن برای اهل بیت در قلب کفر بگوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۹    
آمریکا امسال برای اولین نوبت پس از بمباران اتمی ژاپن در سال 1945، نماینده ای در مراسم یادبود قربانیان این جنایت خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۹    
یکی از دانشجویان بورسیه خواستار برخورد وزارت علوم با همه عوامل دخیل در پرونده بورسیه ها شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۳    
با گذشت حدود یک ماه از اعلام جمع بندی مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 1+5، هنوز بحث های گسترده ای در رابطه با مفاد این سند 159 صفحه ای و همچنین قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل که برنامه جامع اقدام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۱۳    
عملیات نظامی ارتش سوریه در جنوب این کشور، با کشته شدن ده ها تروریست تکفیری همراه بود که در میان آنها، سرکرده چچنی گروه جبهه النصره در جنوب سوریه نیز مشاهده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۸    
دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در مؤسسه حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه ای ستادی با عنوان "نشر و تبلیغ نامه رهبر معظم انقلاب" با مسئولیت دکتر مقدم فر تشکیل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۲:۰۲    
با گذشت دو سال از عمر مسئولیت مسئولان جدید وزارت ارشاد هم، وضعیت زیربنایی سینماهای شهر های مختلف سر و سامانی پیدا نکرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۹    
معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: افزایش شهریه در گروه ها و رشته ها متفاوت نیست و تنها مقاطع مختلف در پایه شهریه باهم تفاوت دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۴    
برخورد زنجیره ای 3 دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در نخستین دقایق بامداد امروز ر بزرگراه بسیج منجر به مجروحیت دو تن از شهروندان مشهدی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۱    
عملکرد و سیره عملی آخوند خراسانی، بیانگر اعتقاد عمیق و قاطع ایشان به ولایت مطلقه فقیه می باشد. ایشان افزون بر آثار علمی و فنی خود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۸    
با عضویت هشت ایرانی در 9 کرسی کنفدراسیون فو تبا ل آسیا AFC فرصتی بی نظیر و تاریخی برای فو تبا ل ایران ایجاد شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۸    
روزنامه مسکو تایمز خبر داد که رئیس جمهور روسیه با فراخواندن سفیر ترکیه درباره حمایت های آنکارا از تکفیری های داعش به صورت شدید اللحنی انتقاد و تهدید کرده که اگر ترکیه دست از حمایت از تروریست ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۸    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: راه آهن نقش بسیار مهمی در جا به جایی مسافران و همچنین نقل و انتقال کالاها به ویژه کالاهای با وزن بالا دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۸    
جانشین اداره منابع انسانی ستادکل نیروهای مسلح گفت: طی سال گذشته 2 هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر به جای خدمت سربازی، طرح تحقیقاتی انجام دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۵    
براساس تازه ترین برنامه دولت، مرکز مبادلات ارزی با راه اندازی بورس ارز منحل خواهد شد. برهمین اساس، تا چند وقت دیگر باید منتظر انتقال تابلو قیمت ها ازچهارراه استانبول به تالار شیشه ای حافظ باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۴۲    
دیدار تیم های فوتبال استقلال و ملوان در شرایطی روز جمعه برگزار خواهد شد که تقابل امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی یکی از جذابیت های این دیدار است. این دو البته پیش از این رودرروی هم ایستاده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۹    
معاون شرکت مخابرات ایران از حل اختلافات مالی این شرکت با شرکت ارتباطات زیرساخت خبر داد و گفت: در پی حل و فصل این موضوع، ارتباط اینترنت و مکالمات بین الملل مشترکان مخابرات قطع نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۹    
در بیان اقسام خواب، حدیثی منقول از پیامبر است که خواب دیدن سه گونه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۶    
نائب رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس گفت:خط کش و معیار های دولت برای تعیین خانوار هایی که واجد دریافت یارانه نقدی نیستند، مبهم است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۶    
پس از گذشت دو سال از علنی شدن اختلاف رئیس و نایب رئیس وقت کمیته ملی المپیک در رابطه با فروش ساختمان گاندی، پرونده جنجالی آن بازگشایی شده و این نشان می دهد ابهامات در مورد این پرونده هچنان باقی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۳۳    
معاون شهردار تهران گفت: در تابستان روزانه حدود 2 هزار کارتن خواب را از سطح شهر تهران جمع آوری می کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۱    
حمله به شورای نگهبان در آستانه انتخابات مجلس دهم اتفاق عجیبی نیست، تاریخ سیاسی ایران در چند دهه اخیر بارها شاهد چنین اقدامی از سوی جریانی خاص در کشور بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۶    
امروز جهان غرب با رنگ آمیزی جنایات خود به نام حقوق بشر هر ظلمی را به کشورهای مظلوم و استکبار ستیز روا داشته است حال آنکه تنها با تبیین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۰    
مدیرکل مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد کشور، گفت: کشف شهاب سنگ در سازمان ثبت اسناد، ثبت نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۱۰    
عربستان سعودی امروز در حال حساب پس دادن است؛ گویا ایالات متحده معشوقه نفتی خود را در روزهای سخت تنها گذاشته است؛ اما واشنگتن در پس زمینه منطقه خاورمیانه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۷    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من مربی نتیجه گرایی هستم چرا که به هر حال در فوتبال نتیجه از هر چیزی مهم تر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۱:۰۷    
سرپرست دانشگاه فرهنگیان با اشاره به فعالیت 100 دانشگاه فرهنگیان در کشور گفت: طی سال تحصیلی آینده 10 هزار دانشجو معلم جدید در این دانشگاه ها پذیرش می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۵۵    
مایکل کاسین و لی روزنبرگ از کمیته روابط عمومی اسرائیل و آمریکا موسوم به آیپک در دیدار اوباما با رهبران یهودی در کاخ سفید حضور داشتند. آیپک مخالفت شدید خود را با برجام هسته ای ایران اعلام کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۴۳    
وزیر خارجه انگلیس در مصاحبه با یک شبکه سعودی، با مطرح کردن اظهارات تندی علیه ایران، گفت: در صورت تغییر روند تهران در منطقه است که اعتماد غرب به ایران احیا می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۱۰:۲۹    
مدیرعامل پیشین باشگاه سایپا به بهانه دومین حضور موفق تیم فوتبال آکادمی کیا در تورنمنتبین المللی فوتبال پایه در ماه های گذشته، یادداشتی منتشر کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۴ - ۰۹:۳۱    
امام جمعه پاوه با بیان اینکه علمای اهل سنت در برابر تکفیری های داعش و تبلیغات دروغین آن ها هوشیار هستند، گفت: آل سعود به هیچ وجه مدافع اهل سنت نیست.
  • ۱