یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۴۲May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 11 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۸    
معاون اول رئیس جمهور، آئین نامه اجرایی فروش اقساطی کالاهای بادوام خانگی به زوج های جوان مشمولِ دریافت وام ازدواج را ابلاغ کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: برای ما دولت و مردم عراق جایگاه ویژه ای دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۲۲:۰۵    
در پی انتشار مقاله محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در روزنامه گاردین، جولیان بورجر از ستون نویسان این روزنامه، در یادداشتی اهمیت و ابعاد مختلف این مقاله را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۲۱:۵۹    
رهبر جنبش انصارالله با اشاره به جنایات وحشیانه سعودی ها در عدن، جنگ یمن را به نفع رژیم صهیونیستی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۲۱:۲۴    
نظامیان ارتش سوریه امروز سه شنبه در ادامه پیشروی های خود در استان حماه، هفت منطقه واقع در این استان را از لوث تروریست های داعش پاکسازی کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۹    
وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه مصر با بیان اینکه ایران به توافق هسته ای پایبند است، گفت: مصر و اسرائیل و کشورهای خلیج فارس با اجرای توافق هسته ای امن تر خواهند بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۲۰:۴۰    
وکیل آمریکاییِ دولت عربستان مدعی شد که ریاض هیچ ارتباطی با حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۲۰:۰۲    
انجمن علمای فلسطین از گروه های مقاومت خواست تا به جنایت صهیونیست ها مبنی بر سوزاندن کودک شیرخواره فلسطینی در نابلس پاسخ دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۵۳    
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برخی دعوت های خصوصی از وی برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که نیاز باشد؛ دعوت برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی را رد نمی کنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۴۱    
مرکز مطالعات امنیت داخلی اسرائیل در تازه ترین پژوهش خود به نزدیکی بین ریاض و تل آویو با هدف آنچه جلوگیری ایران از تبدیل شدن به قدرت بزرگ جهانی خوانده، اشاره کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۳۶    
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: وزیر علوم اعلام کرد برخی از کسانی که در پرونده بورسیه ها کارشکنی کرده بودند، تعلیق شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۴    
وزیر دادگستری گفت: هیچ کس صحبت نکرده که این توافق نامه فقط به نفع ماست، چه کسی چنین حرفی زده است؟ می گوییم آنچه در شرایط فعلی می شد به دست بیاوریم به لطف خدا به دست آوردیم و در جهت رشد و توسعه و ثبت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر اجرای این حکم با تعلل و تأخیر روبه رو شود قطعاً برداشت مردم تغییر خواهد کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۱۸    
رئیس کمیته نظارت شورای شهر در خصوص نامه زیباکلام به شهرداری تهران گفت: البته باید بگویم آقای زیباکلام موضوعش پوستر نبود بلکه یک جریان را دنبال می کند و قصد داشت علیه گفتمان انقلاب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۸    
مطابق قانون خدمت وظیفه عمومی مشمولان دارای فرزند معلول از خدمت دوره ضرورت معاف می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۵    
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اجرای طرح ضربت برای برخورد با تخلفات موتورسواران از خرداد ماه در منطقه 12 گفت: با اجرای این طرح تا حد زیادی کاربران ترافیک ساماندهی شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۹:۰۵    
وزیردادگستری گفت: در رابطه با مسائل حقوقی این توافقنامه به دو بخش از وزارت دادگستری ماموریت داده ایم تا متن توافقنامه را به طور دقیق مطالعه کند. به طور قطع دولت از این بررسی ها بسیار خوشحال است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۵۰    
در مورد موضوع حاضر، علی رغم مباحث مطرح شده در این زمینه و بررسی های فقهی صورت گرفته و آن چه گذشت، می توان موضوع را از منظر شرایط مکانی و زمانی نیز مدنظر قرار داد و این که در آن دوره ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۱    
رئیس سازمان لیگ گفت: من از سرمربی تیم ملی خبر دارم اما بهتر است شما تلاش کنید از وضعیت او باخبر شوید و او به ایران بازگردد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۴۱    
وزیر اسبق بهداشت با اشاره به اینکه ایران بدترین وضعیت سزارین را در دنیا دارد، نسبت به اطلاعات غلط کارخانجات شیرخشک سازی انتقاد کرد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۸    
رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو گفت: محصولات دریایی ای که از سازمان غذا و دارو و مرکز تحقیقات حلال مجوز ندارند مانند نرم تنان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۳۸    
ذکر مذهب جعفری به عنوان مذهب رسمی کشور و اصل نظارت فقها بر قوانین مجلس شورای ملی از جمله پیشنهادها بود که از هوشیاری و شمّ سیاسی شیخ فضل الله نوری حکایت داشت، با این همه مجلس با نظرات وی مخالفت کرد!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۱    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال 38 هزار نیروی انسانی بازنشسته می شوند، گفت: دانشگاه فرهنگیان هیچ خروجی نخواهد داشت و اولین فارغ التحصیلان این دانشگاه در مهر 95 وارد آموزش و پرورش می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۲۱    
معاون سیاسی استانداری تهران از تدوین منشور اخلاقی انتخاباتی در تهران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۵    
اروپا اکنون در جنگ تحریم با روسیه به سر می برد و هیچ نشانه ای از بهبود روابط دو طرف نیست، یکی از دلایل تمایل اروپا به گسترش روابط با ایران جبران بخشی از آسیب های تحریم روسیه است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۱۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حدود 2 میلیون نفر بدون تنش و آرام از دریافت یارانه ها حذف شده اند، گفت: اینکه برخی می گفتند یارانه، پول امام زمان است، فرهنگ غلطی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۹    
تمام رؤسای جمهور ایران شامل آنهایی که از حزب جمهوری خواه سر بر آورده بودند می دانستند که هر توافق خوبی مستلزم مصالحه است اما مخالفین برجام از ایران می خواهند به صورت کامل تسلیم شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۸:۰۶    
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از ارسال نامه ای به سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی به صورت 2 بار در سال خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۴    
رییس ستاد برگزاری نمایشگاه نقش آفرینی زنان گفت: زنان کارآفرین تا پیش از برگزاری نمایشگاه بین المللی نقش آفرینی زنان در توسعه پایدار بر اساس طرح پیشنهادی از 10 تا 200 میلیون تومان وام دریافت می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۷:۵۱    
حال این سؤال پیش می آید که چطور کی روش که البته یک مربی حرفه ای به شمار می رود با مکزیکی ها و بدون اطلاع فدراسیون ایران (کفاشیان پیشنهاد مکزیک به سرمربی پرتغالی تیم ملی را تکذیب و گفته بود کی روش با ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۷:۳۷    
پیش از آنکه برای اعمال محدودیت در استفاده از تکنولوژی، به دنبال انداختن تقصیر به گردن مراجع قضایی و دولتی باشیم، باید فرهنگ عمومی استفاده از تکنولوژی های نوین را بیاموزیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۷:۲۸    
روزنامه شرق اعلام کرد که گزارش این روزنامه با عنوان شهرداری مشغول کار است دارای ایراد محتوایی در صحت و دقت داده ها بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۰    
پس از مصدومیت سامی خدیرا، یوونتوس به دنبال جذب یک هافبک میانی خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۱۰    
محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان به گفته مسوولان باشگاه در بازی اول بدلیل ناآمادگی حضور نداشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۷    
هادی خناری نژاد پس از کسب مقام چهارم در مسابقات قهرمانی مردان آسیا از ژیمناستیک خداحافظی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۷    
مربی جدید راه آهنی ها در لیگ پانزدهم، با حضور در هیات فوتبال تهران قرارداد خود را با این تیم ثبت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۷    
عضو کمیته نقل و انتقالات استقلال عنوان کرد جواب استعلام فیفا راجع به جذب پروپجیچ مثبت بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۴    
شایعه حضور افرادی چون عراقی، ابوترابی و مرتضی نبوی در انتخابات مجلس دهم قزوین، کفه ترازو را به سمت اشخاص سرشناس استان سنگین کرد به شکلی که افراد مستقل وکمتر شناخته شده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۴    
یکی از تحلیلگران و کارشناسان جهان عرب با بیان اینکه ایران از قدرتی منطقه ای به سمت قدرتی جهانی گام برمی دارد، گفت: این موضوع دشمنی برخی رژیم های عربی با این کشور را موجب شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۶:۰۱    
در پی انتشار نامه محرمانه مدیر کل سابق دفتر موسیقی به حامد زمانی در صفحه شخصی این هنرمند، پیروز اجمند با انتشار جوابیه ای نسبت به این اقدام واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۸    
آرین روبن، ستاره بایرن مونیخ عنوان کرد که بایرن باید شکست مقابل ولفسبورگ را جدی گرفته و به دنبال رفع مشکلات باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۸    
محمد نصرتی در بازی با سایپا به دلیل مصدومیت تعویض شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۸    
طبق قرعه ای که به دو تیم تبریزی تراکتور و گسترش افتاده آنها باید در هفته دوم از مسابقات لیگ برتر رو در روی هم قرار گیرند. بنابراین این هفته شاهد دربی تبریز خواهیم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۸    
رئیس پیشین سازمان لیگ حرفه ای ایران ضمن تاکید بر اینکه توافق اخیر فدراسیون فوتبال با سازمان صداوسیما کمکی به فوتبال نمی کند، گفت: با این توافق حالا حق پیگیری پخش تلویزیونی را هم نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۵    
لورن بلان، مهاجم پاری سن ژرمن عنوان کرد که نگران است پروازهای طولانی باعث تشدید مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۵    
تراکتورسازان در پی این هستند که در دربی تبریز نتیجه بازی اول را جبران کنند و بتوانند 3 امتیاز را بگیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۵    
اشکان دژآگه به همراه تیمش برای اردوی آماده سازی پیش فصل به ایتالیا سفر کرده اند و تا در شهر پینزولو دوران آماده سازی شان را پشت سر بگذارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۰    
پادوانی هنوز شرایط ایده ال برای بازی کردن را بدست نیاورده و به همین خاطر احتمال می رود در بازی با ذوب آهن هم غایب باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۵۰    
تیم منتخب تنیس روی میز اروپا به یک برد تاریخی برای ستاره های قاره کهن در خاک چین دست یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۷    
باشگاه پاری سن ژرمن به خوبی می داند که تیاگو موتا دیگر علاقه ای برای ماندن در پاریس ندارد و به زودی مجبور است او را به تیمی دیگر واگذار کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۵:۴۷    
به نظر می رسد که آرسن ونگر هنوز از جذب کریم بنزما پشیمان نشده و به توصیه او، رقم پیشنهادی آرسنال برای جذب بنزما افزایش نیز یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۳    
معاون رئیس جمهور آمریکا نشست هایی را در خانه خود در واشنگتن برگزار کرده است تا در خصوص شرکت احتمالی در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری 2016 میلادی، تصمیم گیری کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۰    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: در برجام در حوزه دفاعی آسیب پذیری ایجاد کردند و در حوزه دانش برای ما محدودیت وحشتناک به وجود آوردند و تلاش کردند کلاه بزرگی را سر ما بگذارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۴۰    
نخست وزیر عراق با تاکید بر اینکه پ.ک.ک در ترکیه است نه عراق رویارویی با داعش را بدتر از رویارویی با ارتش های خارجی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۷    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: بدهی دولت به مترو که طی سنوات گوناگون تلنبار شده رقم بزرگی است اما راهی برای تسویه این بدهی سنگین می توان به دولت پیشنهاد داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۷    
سخنگوی فراکسیون روحانیون مجلس از دیدار اعضای این فراکسیون با مراجع عظام تقلید و مسئولان فرهنگی کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۴    
نظر مجلس شورای اسلامی در قبول و یا رد توافق وین، یک الزام و ضرورت قانونی است و آنگونه که جناب لاریجانی مطرح کرده است از نوع سلیقه سیاسی نیست که ایشان می فرمایند شاید مجلس هم نظر بدهد، بهتر باشد !
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۴    
گروهی از صهیونیست ها از شهرک نشیان خواستند تا امروز (یکشنبه) به مسجد الاقصی یورش ببرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به حذف یارانه افراد غیرنیازمند گفت: تا پایان ماه جاری دو میلیون نفر ثروتمند از دریافت یارانه حذف می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۹    
لقمان به فرزندش فرمود: پسرم! اگر گروهی را دیدی که به یاد خدا نیستند با آنان همنشینی نکن، زیرا اگر عالم باشی علمت به تو سودی نمی بخشد و اگر جاهل باشی جهلت را بیشتر می کنند و چه بسا که عقوبتی برایشان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۹    
دغدغه تامین معیشت، به هم خوردن دخل و خرج، میل به حضور در اجتماع و انتقال تجربه؛ دلایلی هستند که 900 هزار بازنشسته را به بازار کار برگردانده و آنها را در یک رقابت جدی با جوانان جویای شغل قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۴    
نقشه راه سند تحول بنیادن آموزش و پرورش در سی و دومین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۱    
یک روزنامه انگلیسی از برنامه لابی صهیونیست ها در آمریکا برای اعزام 60 نفر از قانونگذاران این کشور به سرزمین های اشغالی در راستای رایزنی با مقامات تل آویو در مورد ایران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۱۱    
شرایط اولیه شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۸    
منابع صهیونیستی گزارش دادند که در نتیجه تیراندازی های نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مرز مصر، 7 نفر زخمی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۸    
همزمان با فراخوان باراک اوباما برای حمایت از توافق هسته ای ایران، یک روزنامه انگلیسی از هزینه 40 میلیون دلاری لابی قدرتمند صهیونیست ها در آمریکا (آیپک) برای ایجاد جو منفی علیه این توافق خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۸    
وزارت تحصیلات عالی افغانستان فعالیت دانشگاه پیام نور را در برخی ولایت های این کشور به دلیل نداشتن مجوز رسمی غیرقانونی اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۵    
حمله یمنی ها به یک پایگاه سعودی با 20 موشک و حملات جنون آمیز عربستان در مرزهای مشترک با یمن از جمله خبرهای امنیتی این کشور به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۲    
از میان تمام کشورهای امضاء کننده پیمان منع تکثیر تسلیحات هسته ای، فقط حق ایران به وسیله تحریم های اقتصادی تحمیل شده توسط ایالات متحده و نیز تهدید حمله نظامی، باز هم توسط ایالات متحده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۴:۰۲    
نماینده و سفیر ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: توافقات بین یک کشور عضو و آژانس که جنبه محرمانه دارد به هیچ وجه نمی تواند در اختیار هیچ کشور دیگری قرار بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۳:۵۶    
براساس مصوبه فقهای شورای نگهبان مراحل ثبت نام داوطلبان آزمون علمی مجلس خبرگان رهبری اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۴    
مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای گفت: اگر قیمت بازی های خارجی بالا برود بازهم میزان فروش بازی داخلی افزایش پیدا نمی کند، چون قوانین بازدارنده ای وجود ندارد و سود تخلف بیشتر از جریمه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۱    
یک مقام مسئول در وزارت کار از اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی خبر داد و گفت: مجوز 5 ساله استفاده از کارورزان برای واحدهای متقاضی صادر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۱    
معاون درمان وزارت بهداشت، یکی از آثار مثبت اجرای طرح تحول نظام سلامت را کاهش میزان سزارین در کشور اعلام کرد و گفت: میزان سزارین از سال 92 تا کنون، 6 درصد کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۳:۱۱    
نماینده کمیته جست و جوی مفقودین در همدان از شناسایی یکی دیگر از شهدای مفقودالجسد این استان خبر داد و گفت: پیکر شهید امیر مسعود محمد زاده پس از 30 سال شناسایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۷    
رعایت حجاب اسلامی شان و ارزش بانوی مسلمان را بالا می برد و به همه نشان می دهد که هر کسی اجازه ندارد به بانوی مسلمان دسترسی داشته باشد و برای حرف زدن با ایشان باید یک شئوناتی را رعایت کند و حق ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: میانگین شاخص آلاینده "ازن" در هوای تهران امروز روی عدد 113 قرار گرفت و به این ترتیب کیفیت هوای تهران پس از چندین روز سالم، برای گروه های حساس جامعه "ناسالم" شد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۴۸    
با گذشت بیش از یک سال از نامه جمعی از وکلای ملت به معاونت اجرایی مجلس برای انتشار حق ماموریت و میزان سفرهای خارجی نمایندگان، این معاونت هنوز پاسخی به این نامه نداده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۴    
بسیج دانشجویی دانشگاه های بزرگ تهران و دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع) در نامه ای خطاب به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار ارائه توان موشکی ایران در قالب رزمایشی در پاسخ به تهدیدات صورت گرفته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۴    
با توجه به ورود اسپانسر به باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان شاهد تغییراتی در بدنه مدیریت باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۳۴    
نباید انتظار داشت از محل قطعنامه های حاصل قدرت شورای امنیت حقی رعایت شود. مکانیزم دور زدن حق وتوی احتمالی روسیه و چین به نفع ایران در بند 12 قطعنامه تعبیه شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۶    
کریستیانو رونالدو، ستاره رئال مادرید عنوان کرد که وقتی فوتبال را شروع کرده، هیچگاه تصور نمی کرده که به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۳    
قائم مقام پدیده در پاسخ به برخی مقایسه ها از جانب بازیکن سیاه جامگان گفت: قصد دامن زدن به بحث های بیهوده را نداریم چون فوتبال خراسان به اندازه کافی تاوان تخریب خودی ها را داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۲۳    
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی داوران قضاوت کننده در مسابقات فوتسال بانوان آسیا اعلام شد که نام دو داور ایرانی نیز به چشم می خورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۷    
صبح امروز زلزله ای به بزرگی سه ریشتر فشم در شهرستان شمیرانات را لرزاند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۴    
مربی تیم فو تبا ل پر سپولیس می گوید این تیم به خاطر ضعف در خط دفاعی برابر پدیده دو گل دریافت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۴    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان می گوید که در هر شرایط دوستی او و گل محمدی ادامه دارد و فوتبال نمی تواند این دوستی را تغییر دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۱۱    
بر اثر تداوم و افزایش خشکسالی طی سالهای اخیر و افزایش مصرف آب در بخش های مختلف، وضعیت منابع آبی کشور در وضعیت بحرانی قرار گرفته که در میان سایه خشکسالی بر سر تهران قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۳    
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور را تشریح کرد .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۰    
تازه ترین مطالعه یک روزنامه آمریکایی نشان می دهد که از سال 1979 میلادی تاکنون بیش از 5 هزار نفر از مسافران و ناظران در عملیات تعقیب و گریز پلیس آمریکا کشته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۰    
در روزهایی که تیم جوانان زیر بیست سال پرتغال برای سال های بعد ستاره می چید، کارلوس کی روش سرمربی وقت تیم، نام خود را به عنوان مربی نسل طلایی فوتبال پرتغال حک می کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۰    
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر تدوین برنامه جامع اصلاح نظام بانکی، بر اهمیت این موضوع تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۰    
دو تیم آرسنال و چلسی، امروز در دیدار کامیونیتی شیلد، در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، درباره نامه بابک زنجانی به نمایندگان مجلس اطلاع موثقی ندارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۵۴    
به رغم قطعی یک ماهه سیمکارتهای شرکت تالیا در برخی از مناطق غربی تهران و وعده مسؤولان این شرکت برای حل مشکل، همچنان مشترکان تالیا امکان استفاده از سیم کارتهای خود را ندارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۸    
فرماندار کربلا با اشاره به اینکه ساخت مترو برای جابجایی زائران در شهر کربلا در دستور کار قرار گرفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۵    
بانک مرکزی گزارش تحولات بازار مسکن تهران را در تیر امسال را منتشر کرد که بر این اساس، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در بنگاه های این شهر 38.6 میلیون ریال بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۲۲    
رسانه های رژیم صهیونیستی از اصابت دو فروند موشک از غزه به اسرائیل در ساعات اولیه امروز صبح خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۱:۱۳    
زاکانی ابراز داشت: یکی از دلایل مشکلات کشور نگاه سیاسی به موضوع فساد است، این اشتباه را آقای احمدی نژاد انجام داد و آقای روحانی هم همان راه را دنبال می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۱ - ۱۰:۵۳    
سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا ذخایر ارز و طلای ایران را 110میلیارد دلار برآورد و اعلام کرد ایران از 147 کشور جهان ذخیره ارز و طلای بیشتری دارد.
  • ۱