یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۱:۱۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 9 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۲۲:۰۶    
جنایت شهرک نشینان صهیونیست در آتش زدن یک طفل فلسطینی در جنوب "نابلس" خشم فلسطینیان را برانگیخته و مقامات تل آویو نگران آغاز انتفاضه سوم هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۳    
گروههای مبارز فلسطینی و تشکیلات خودگردان فلسطین با محکوم کردن جنایت امروز شهرک نشینان صهیونیست در سوزاندن یک کودک شیرخوار فلسطینی در شهر نابلس کرانه باختری رود اردن تاکید کردند که باید به این جنایت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۸:۳۰    
وزارت امور خارجه کشورمان جنایت امروز صهیونیستها در آتش زدن یک منزل مسکونی که منجر به زنده در آتش سوختن یک کودک شیر خوار فلسطینی شد را شدیدا محکوم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۵    
سایت افشاگر ویکی لیکس به نقل از سفیر سابق آمریکا در لبنان، سندی مبنی بر اعتیاد نخست وزیر اسبق لبنان منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۵    
خبرگزاری رویترز گزارش داد که فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به دنبال آغاز مذاکرات در زمینه انرژی و تجارت با ایران تا ابتدای سال 2016 میلادی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۲    
در دومین حمله تروریستی مشابه طی یک روز گذشته بمبی در خاک ترکیه در مسیر قطار مسافربری که بین ایران و ترکیه در حال حرکت بود منفجر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۸:۲۲    
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: همه باید در ارزیابی های متن مذاکرات، منصف باشیم و از طرف دیگر فضا نیز باید برای نقد منصفانه باز باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۴    
یک وبگاه آمریکایی ادعاهای عجیبی را از برخی شخصیت های ایرانی در خصوص شعار مرگ بر آمریکا ی ملت ایران منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۴:۲۱    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با انتقاد از رسانه های دولتی به دلیل اعتراض شان به پوسترهای شهرداری تهران درباره سفر فابیوس به تهران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۸    
رهبر جدید طالبان افغانستان در نامه ای که چندی قبل به رهبر گروه تروریستی داعش هشدار داده بود که کسی تحت عنوان داعش در افغانستان فعالیتی انجام ندهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تاکید بر اینکه متن توافق ایران و آژانس را در اختیار ندارند گفت: معاون وزیر خارجه در جلسه ای خصوصی به سران کنگره درباره سازوکار محرمانه توافق شده بین ایران و آژانس درباره ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۴:۱۲    
طالبان در بیانیه ای که در پایگاه خبری شهامت منتشر کرد، ضمن تایید خبر مرگ ملاعمر، ملا اختر محمد منصور را به عنوان جانشین وی و رهبر آینده طالبان معرفی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۶    
در فاجعه ارسال خون های آلوده، علاوه بر ایران کشورهای دیگری هم قربانی شدند. استدلالی نیست که با اتکا به آن بتوان پرونده مربوط به این اتفاق را بسته شده تلقی و ظلمی که در حق مردم روا داشته شد را فراموش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۴:۰۳    
رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می گوید تا زمانی که دولت بودجه قانونی مربوط به حق پخش فوتبال را به صداوسیما ندهد، این سازمان اقدام به پرداخت آن از بودجه خود نخواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۴    
این بار صدای پایکوبانه رقص و نوا از تالار وحدت به گوش می آید و هر چند عنوان مجلسی خصوصی برای بانوان دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۴۱    
فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره فیلم ریل سیدنی ( Reel Sydney ) که در شهر سیدنی استرالیا برگزار شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۸    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: با حضور 400 پزشک مسلمان از سراسر جهان به بحث و تبادل نظر درباره نامه مهم رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی و تببین این نامه پرداخته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۳۵    
پلیس عربستان سعودی ، زائران ایرانی و غیر ایرانی بیت الله الحرام را که در راهپیمایی برائت از مشرکین شرکت کرده بودند، مورد تهاجم مسلحانه قرار دادند و دهها تن از ایرانیان را به شهادت رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۹    
آیت الله سیدجوادعلوی طباطبائی با ذکر این مطلب که برخی به امام موسی صدر خرده می گرفتند که چرا در اروپا با خانم هایی که به سوی ایشان دست خود را دراز می کردند؛ دست می داد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۶    
وزیر انرژی آمریکا در یادداشتی تصریح کرد بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی، تربیت شده آمریکا هستند و تجهیزات آنها هم ساخت این کشور است
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۲۶    
براساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از ترکیب بازار خودروهای سواری ایران در نیمه دوم سال گذشته، شش خودرو در شش گروه مختلف قیمتی بیشترین میزان فروش را در بازار ایران داشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۷    
دیلی تلگراف با انتشار مقاله ای نوشت: پس از دستیابی به توافقنامه هسته ای درباره برنامه هسته ای تهران، ایران با خطر بمب ساعتی روبروست که ناشی از کاهش تعداد زادو ولد در این کشور است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۱۴    
آمار سه ماهه نخست امسال نشان می دهد متوسط بهای یک متر آپارتمان در شهر تهران 4 درصد نسبت به سه ماهه قبل از آن کاهش یافته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۵    
دکتر علی رضا فخرآبادی در سمینار یک روزه مبارزه با داروهای قاچاق و تقلبی که در هتل اوین برگزار شد، گفت: بزرگترین تجارت های مجرمانه در دنیا مربوط به داروهای تقلبی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۳:۰۵    
گرمای شدید در عراق منجر به مرگز 52 کودک عراقی طی هفته های گذشته شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۹    
یکی از فرماندهان میدانی جنبش مقاومت حزب الله لبنان تأکید کرد: ما منتظر زمان مناسب هستیم تا پیروزی نهایی در الزبدانی و آزادسازی این شهر را اعلام کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۹    
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۲:۵۶    
اندیشمند و نظریه پرداز پرآوازه آمریکایی در مصاحبه ای با شبکه خبری الجزیره تهدیدات نظامی آشکار مقامات کشورش را نقض منشور سازمان ملل دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس خبری خود گفت که حتی اگر کنگره توافق هسته ای با ایران را رد کند ساختار تحریم ها علیه تهران فرو خواهد پاشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
رئیس مجلس نمایندگان لبنان از اذعان دستگاه قضایی ایتالیا به ربوده شدن امام موسی صدر در خاک لیبی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۵۷    
یکی از مشاوران رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که مسکو در حال مدرنیزه کردن سیستم دفاع موشکی اس-300 برای تحویل به ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۳    
فرماندار شهرستان اشتهارد آخرین جزئیات سقوط شهاب سنگ در استان البرز را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۴۳    
اکنون که 200 روز از دستگیری شیخ علی سلمان می گذرد همچنان ملت بحرین رویکرد باصلابت او را الگوی خود قرار داده و با اعتراض های مسالمت آمیز عملاً مشی همسرم را به اجرا در آورده و به جنگ گلوله و گازهای اشک ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۵    
شهرک نشینان صهیونیستی، بامداد جمعه خانه یک فلسطینی را به آتش کشیدند که بر اثر آن یک نوزاد شهید و 3 تن دیگر از جمله والدین این نوزاد مجروح شدند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۹    
قیمت جهانی طلا امروز با تقویت ارزش دلار و عدم تغییر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو با 11 دلار کاهش به کم ترین میزان قیمت از سال 2013 رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۷    
سرمربی تیم فوتبال صبا گفت:امروز با اینکه بازی اول و بدون تمرین بود عملکرد بدی نداشتیم عملکردی بهتر از استقلال داشتیم 3 موقعیت گل داشتیم از تمام بازیکنان راضی هستم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۴    
9 مردادماه 1359 روزی است که طرح پرچم جمهوری اسلامی ایران اعلام رسمی شد تا نام زیبای الله با نقش و نگاری متفاوت روی پرچم سبز و سپید و سرخ نمایان شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۲۱    
تصاویری از شهر کوفه که جایگاه ویژه ای در نزد شیعیان دارد را مشاهده می کنید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۸    
در 24 ساعت گذشته تحرکات مشکوکی از سوی بالگردهای آمریکایی در استان "الانبار" مشاهده شده که دقت بیشتر بر روی مانور این بالگردها ضروری به نظر می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۵    
خندوانه شب گذشته پس از ماه عسل برای دومین بار در یک ماه گذشته، از اشک ها ولبخندهای مهاجران افغان پرده برداشت، حسرت های بر دل مانده و امیدهای باقی...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۱۲    
مسئول کمیته های مردمی مواجهه با تجاوز نظامی عربستان گفت: گزینه هایی که در اختیار داریم باعث می شود که تمام رژیم های طاغوتی منطقه ادب شوند و سلاح هایی داریم که به منابع و بنادر سعودی دسترسی دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۹    
رئیس بنیاد امید ایرانیان مسئول هماهنگ کننده و مدیریت انتخابات اصلاح طلبان در استان تهران شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۶    
نیروهای ارتش سوریه درحالی 3 منطقه را در ریف حماه از سیطره گروه های تروریستی وابسته به ائتلاف جیش الفتح آزاد کرد که این سوال را در اذهان ایجاد کرده بود که چرا به راحتی از منطقه سهل الغاب عقب نشینی کرد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۱۱:۰۳    
رئیس جمهور آمریکا از مردم کشورش خواست که این بار صدای مخالفت خود با جنگ را به گوش کنگره برسانند و با حمایت از تصویب توافق هسته ای، مانع از تکرار تجربه جنگ عراق شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۷    
سخنگوی وزارت کشور گفت: جبهه یکتا تاکنون درخواست تاسیس حزب یا جبهه از وزارت کشور را نداشته بنابراین هرگونه فعالیت حزبی آنان بدون داشتن مجوز از کمیسیون ماده 10 احزاب، غیرقانونی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۴    
روسیه قرار است در گامی جهت تقویت بنیه ارتش عراق در نبرد علیه داعش تجهیزات نظامی به ارزش صدها میلیون دلار به این کشور ارسال کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۴    
استقلال با درخشش شهباززاده از سد سیاه جامگان گذشت
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۲۱    
سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در نماز جمعه تهران ایستگاه سنجش سلامت برپا می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۱۸    
مردم از نمایندگان خود در خانه ملت، توقع دارند ابعاد موضوع را برای آنها شکافته و نظرات موافق و مخالف خود را با دلایل قابل پذیرش ارایه کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۱۵    
متعاقب جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران و 1+5، وزارت خزانه داری انگلیس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که اتحادیه اروپا شرکت پتروپارس را از لیست تحریم های خود خارج کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۱۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان "امروز در برهه ای هستیم که ایران اسلامی وارد مسیر جدیدی شده است" گفت: اگر موجودات موذی در صحنه بین الملل اجازه دهند اقتصاد کشور گشوده می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۰۹    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با تاکید براینکه هیچ کشوری در منطقه در بحث پزشکی توان رقابت با ایران را ندارد، گفت: باید ایران را بعد از 12 سال فشار به عنوان کشور هسته ای بپذیرند .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۰۳    
پنج هزار سال مهندسی ایران، نام کتابی است که وزیر راه و شهرسازی کشورمان به وزیر امور خارجه فرانسه اهدا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۹ - ۰۰:۰۳    
وزیر خارجه فرانسه می گوید در دیداری که با وزیر خارجه ایران داشته توافق کرده اند که دستکم سالی یکبار در سطح وزراء با یکدیگر دیدار و گفتگو نمایند.