پنجشنبه ۰۳ خردادساعت ۱۶:۰۴May 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 20 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۲۳:۲۱    
عفت مرعشی سخنان گستاخانه ای را علیه نظام مطرح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۲۱:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: رادیو ضد انقلاب فردا در مورد رفتارهای اخیر هاشمی رفسنجانی نوشت: هاشمی در حال بازی کردن دو نقش است؛تا آینده سیاسی خود را رقم بزند. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۲۱:۳۹    
سیدحسن خمینی: حکومت، امانت است و گروهی نمی توانند آن را گرفته و رها نکنند و بگویند هرچه ما می گوییم باید عملی شود!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۲۰:۱۵    
فائزه هاشمی درمصاحبه باسایت ضدانقلاب کلمه: مهدی کار خلافی نکرده که تقاضای عفو کند/بچه های همه ملت درزندان هستند/ هیچ حکومتی با زندان کردن افراد پابرجا نمانده و تمام این کارها نتیجه عکس خواهد داشت
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۰    
مجالس سنای سه ایالت میشیگان، کانزاس و میسوری در حال بررسی تشدید تحریم های ایالتی علیه شرکت های دارای روابط مالی و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۹    
افخم در واکنش به اظهارات وزیر خارجه عربستان درباره برنامه هسته ای گفت: وقتی نماینده ارشد یک دولت منطقه از حل و فصل سیاسی موضوعات تا این حد عصبانی می شود تردیدی باقی نمی گذارد که زندگی با مشکلات و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۹:۰۰    
صدها هزار نفر در صنعاء پایتخت یمن در اعتراض به اشغالگری و محاصره و کشتار مردم توسط ائتلاف سعودی به خیابان ها آمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۸:۱۲    
دور دوم سفرهای منطقه ای وزیر امور خارجه کشورمان پس از توافق هسته ای با سفر وی به لبنان آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۸:۰۹    
یک وبگاه خبری قطری درباره طرح جمهوری اسلامی ایران ادعا کرد که این طرح در مرحله نخست شامل همکاری دولت سوریه و معارضان برای مبارزه با داعش خواهد بود و در مرحله بعدی انتخابات برگزار خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۰    
زارش تسنیم از تشییع شهدا در حوزه هنری سرفرود آرید یاران پیش غواصان عشق... خبرگزاری تسنیم: امروز در تهران تشییع دو غواص 19 و 20 ساله که این روزها گمنام معرفی می شوند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۹    
عضو حقوقدان هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه 80 درصد سؤالات از وزرا توسط نمایندگان حامی دولت مطرح می شوند، گفت: سؤال از وزرا ساده ترین و نرم ترین راه برای نظارت مجلس بر عملکرد دولت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۶    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا به ادعای ساخت هروئین در داخل و ارتباط تولید پیش سازهای هروئین در ایران و تولید این ماده مخدر در کشور، پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۶    
پس از تأخیر 10 ساعته پرواز تهران-اهواز شرکت هواپیمایی آسمان که به نارضایتی مسافران این پرواز منجر شد، سازمان هواپیمایی کشوری صدور مجوز پروازهای فوق العاده این شرکت را تعلیق کرد و تذکر کتبی داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۳    
یک پایگاه خبری به نقل از منابع امنیتی، مدعی ممنوع السفر شدن نوری مالکی معاون رئیس جمهور عراق شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۳    
محمدجواد ظریف در مقاله ای که در روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه منتشر شد، نوشت: ارتش اشغالگر دموکراسی به ارمغان نمی آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۵۶    
یک تحلیلگر ارشد مسائل راهبردی تأکید کرد: مجلس باید قطعا به موضوع برجام ورود کند.مجلس، اشکالات اساسی که در برجام وجود دارد و دشمن می تواند از طریق آن به کشورمان ضربات مهمی بزند را با تصویب یک فکت شیت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۴۴    
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۲۵    
پیکر مطهر 7 شهید غواص و خط شکن دوران 8 سال دفاع مقدس ظهر امروز بر دوش مردم ولایتمدار اصفهان تشییع و در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی : در قراردادها و معاهدات بین المللی به دلیل متفاوت بودن زبان بومی طرفین مذاکره ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۹    
سخنگوی دولت دهم گفت: احمدی نژاد برنامه ای برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۱۰    
پارلمان عراق به اجماع و با حضور 297 رأی از مجموع نمایندگان پارلمان، بسته اصلاحاتی العبادی و سیلم الجبوری را تصویب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۴    
یک مقام ایرانی اعلام کرد که شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی سوم شهریور نشست ویژه برای بررسی چگونگی راستی آزمایی برجام و تصمیم گیری درباره آن را برگزار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۴    
با روند موجود به طور میانگین 15 سال از عمر هر فرد در شبکه های اجتماعی و با دوستان سپری می شود در حالی که سرانه مطالعه هر ایرانی حدود 3 ماه در کل عمر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۴:۰۱    
امام صادق(ع) با پی افکندن انقلاب سترگ علمی، اسلام را از دستبرد منحرفان بازداشت و سیمای زیبای اسلام را در چهره تابناک مکتب تشیع جلوه گر ساخت و این مذهب از چنان ذخایر علمی برخوردار شد که تنها پاسخگوی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
یک مقام مسئول در وزارت خارجه با تأیید تعویق سفر وزیر خارجه ایران به ترکیه گفت: این سفر در دستورکار است و به دلیل عدم انطباق برنامه ها در این محدوده زمانی، در اولین زمانبندی، بعدی انجام خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
نماینده مجلس شورای اسلامی با تقدیر از قاطعیت دستگاه قضا در رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی، خواستار ادامه یافتن روند برخورد با دانه درشت ها شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۲    
وزارت خارجه اوکراین با تائید مواردی از ناآرامی در شرق این کشور در اطراف دونتسک اعلام کرد که تحولات منطقه نشانگر بحران آتی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۲    
هافبک فصل گذشته استقلال خوزستان به نساجی مازندران پیوست
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۲    
سرنوشت کاپیتان شماره یک باشگاه رئال مادرید در این فصل به زودی مشخص خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۶    
سازمان تامین اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد : بیمه شدگان و افراد تحت پوشش این سازمان ؛ آخرین اخبار مربوط به قوانین و مقررات این سازمان را از طریق سایت رسمی این سازمان و رسانه های معتبر کشور جویا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۰    
همزمان با شب شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع)، کتاب مجموعه شعرهای سروده شده شاعران برای غواصان شهید به نام 175 اقیانوس در فرهنگسرای مهر رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۰    
زین العابدین حیدری فعال رسانه ای و تحلیلگر عراقی با اشاره به طرح جدید نخست وزیر این کشور برای اجرای اصلاحات، از عوامل، اهداف و آینده این طرح سخن گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۷    
قائم مقام وزیر نیرو از وجود شرایط خاص تامین آب در 4 شهر بندرعباس، کرمان، بوشهر و سنندج خبر داد و گفت: 520 شهر در نقطه سر به سر موجودی آب و مصرف قرار دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۷    
وضعیت این روزهای برانکو و تیمش شباهت زیادی به وضعیت دایی و پرسپولیس فصل گذشته دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۴    
نیروهای ارتش یمن در عملیاتی پایگاه نظامی سعودی موسوم به الضبعه را تحت کنترل خود درآوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۲    
بازار سهام امروز در حالی به کار خود پایان داد که شاهد بازگشایی برخی نمادهای معاملاتی پربیننده در گروه پالایشی و بانکی بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۹    
رئیس انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه متوسط کشوری قیمت خرید شیرخام توسط کارخانجات لبنی 1140 تومان است، گفت: واردات بی رویه گوشت، کره، شیرخشک و پودر آب پنیر تولید داخلی را در معرض خطر قرار داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۹    
یک مقام مسئول در وزارت کار با تشریح جزئیات جدید از روند اجرای طرح مسکن اجتماعی، گفت: دولت در نظر دارد در مدت 5 سال 1.5 میلیون واحد مسکونی برای اقشار نیازمند بسازد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۳    
صادرات نفت ایران با صدور دستورالعملی توسط دولت آمریکا تا زمان اجرایی شدن کامل توافق هسته ای به طور کامل آزاد شد و ایران قصد دارد تا 7 روز آینده حجم صادرات نفت خود را 500 هزار بشکه افزایش دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۴    
وزیر خارجه عربستان:ایران باید سیاست های خصمانه خود را در منطقه تغییر دهد و از دخالت در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس، سوریه، عراق و لبنان دست بردارد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین تاکید کرد که در دیدار با مقامات ایرانی برنامه سفر محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان به تهران طی دو ماه آینده را هماهنگ کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۳    
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه اجرای حکم مهدی هاشمی برگ زرینی برای قوه قضاییه است، گفت: زین پس باید مسئولان مراقب باشند تا به فشارها برای گرفتن عفو و مرخصی های آنچنانی برای مهدی هاشمی تن ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۰    
سرجیو راموس و کریستیانو رونالدو، ستاره های رئال مادرید که به دلیل مصدومیت در تمرینات این تیم حاضر نبودند، از امروز به تمرینات بازخواهند گشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۰    
کارشناس داوری با تقبیح ادبیات به کار رفته از سوی مسعود مرادی گفت که او باید خودش را مدیون مسعود عنایت بداند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۰    
ونسان کمپانی، کاپیتان منچسترسیتی عنوان کرد که تیمش با پیروزی 3-0 مقابل وست بروم، به انتقادات پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۷    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نه سپاهان با دو برد اخیر باید زیاد امیدوار شود و نه ذوب آهن باید با این دو شکست اخیرش نا امید شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۴    
احتمال دارد پایان رافت به عنوان دستیار به کادرفنی تیم فوتبال ملوان اضافه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۴    
سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: اینگونه نیست که باشگاه ملوان پولی نداشته باشد بلکه این مسئله نیاز به زمان دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۱    
دیلی بلیند، هافبک-مدافع منچستریونایتد عنوان کرد که او می تواند در پست دفاع وسط هم بازی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۵    
بانک جهانی کل دارایی های بلوکه شده ایران را 107 میلیارد دلار برآورد و اعلام کرد با لغو تحریم ها 29 میلیارد دلار از این دارایی ها بلافاصله آزاد خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۶    
یک رسانه انگلیسی با اشاره به تلاش رئیس جمهوری آمریکا برای فعال کردن سیاست خارجی خود در قبال ایران و کوبا به شکست سیاست های اوباما در سوریه پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۶    
امام صادق(ع) تشکیلات عظیمی از مؤمنان خود از طرفداران جریان حکومت علوی در سراسر عالم اسلام از اقصای خراسان و ماوراءالنهر تا شمال آفریقا به وجود آورده بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی وزارت کشور از تعیین تکلیف صندوق های اخذ آرای مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۰    
داوود ناقور در گفتگو با بهمن بابازاده روزنامه نگار خوش ذوق موسیقی در "تماشاگران امروز” گفته است: مدت زیادیست که این پروژه استارت خورده است و در مرحله انجام است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۴    
معاون مسافری راه آهن از درخواست های مکرر شرکت های راه آهن برای افزایش یافتن قیمت بلیت قطار خبر داد و گفت: در حال حاضر ما تعداد قطارها را در مسیر منتهی به مشهد همه روزه کرده ایم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۴    
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به حضور قاطع قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی، گفت: دستگاه قضا با دقت و وسواس کامل و بی توجه به فشارهای سیاسی پرونده مهدی هاشمی را بررسی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: فردی به امام صادق(ع) گفت: شما که اینقدر یار دارید چرا قیام نمی کنید؟ پاسخ امام صادق(ع) و روایت این داستان را از زبان حجت الاسلام فاطمی نیا می شنوید. دانلود
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۲    
امام صادق(ع) فرمود: شیعه ما کسی است که آنچه را نیک می شمارند، پیش می برد و از آنچه را که زشت می داند، خودداری می کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۶    
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به داستان کشف جزوه 100 صفحه ای سی.آی.ای در وزارت اطلاعات در دولت دهم، گفت: فتنه مختص سال 88 نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۵    
نخست وزیر عراق با بیان اینکه مناصب معاون رؤسای سه قوه یکی از آبشخورهای فساد مالی و اداری در کشور است، گفت: هدف از این اصلاحات، دست اندازی به مناصب نیست، بلکه هدف ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۳۲    
به دنبال ادامه تظاهرات معترضان در شهر فرگوسن آمریکا و بازداشت چند نفر از سوی پلیس، مقام های پلیس در این شهر وضعیت فوق العاده اعلام کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۹    
در پی تدفین دو تن از شهدای غواص در حوزه ی هنری سازمان تبلیغات اسلامی، حضرت آیت الله خامنه ای در پیامی ابراز امیدواری کردند هنر بزرگ این شهدا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۸    
رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی مبنی بر امکان رسیدن به توافق هسته ای با ابزاری غیر از تحریم اقتصادی گفته که راه بهتری نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۵    
معاون امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه گفت: بررسی بند بند برجام در مجلس شورای اسلامی اگرچه خوب است اما نمایندگان باید نسبت به کلیات آن نظر دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۹    
وزیر بهداشت گفت:موقعی که مجبور شدم مسئولیت قبول کنم به رئیس جمهور گفتم برای ما پزشکان مهم است که بیمه ها دست چه کسی باشد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۶    
طبق این سند محرمانه رژیم صهیونیستی به آلمان ابلاغ کرد، به خاطر تسهیلاتی که ریاض در قبال اشغال لبنان به تل آویو ارائه کرده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۹    
امام صادق(ع) بحث تبیین اسلام را مبنای کار خود قرار داده بودند. امام(ع) حتی گاهی نظرات علمی شان را به گونه ای بیان می کردند که برای اهل سنت هم قابل اثبات باشد.