شنبه ۰۵ خردادساعت ۲۱:۳۳May 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 23 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۵    
سفیر/شیخ نعیم قاسم درسخنرانی نمازجمعه تهران:‬تکفیری هاراجزء اهل سنت نمیدانیم/تامقاومت هست،آمریکاوعربستان حامی داعش خواهند بود/پیروزیهای مابه دلیل پایبندی به ارشادات آیت الله خامنه ای بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۲    
سفیر/قائم مقام دبیرکل حزب الله لبنان درنمازجمعه تهران:جنگ باتکفیریهاوصهیونیستها تا شکست آنها ادامه دارد/اگرمقاومت نبودلبنان جولانگاه اسرائیل بود/برای دفاع ازسوریه،لبنان واسلام میجنگیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۲    
سفیر/آیت الله جنتی خطیب جمعه تهران:طبق فرمایش مقام معظم رهبری متن"برجام"بایدبه دقت مطالعه شود و درمسیر قانونی قرار بگیرد/ مسئله هسته ای ملی است و کسی نباید از مذاکرات برای مقاصد ناباب خود استفاده کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۲    
سفیر/آیت الله جنتی:اگرافرادصالح،مجتهد،عادل وملتزم به ولایت فقیه واردخبرگان شوندمشکلی برای کشورپیش نمی آید/اگربخواهندافرادفاقداین شرایط راواردخبرگان کنندمشکل پیش می آید/خبرگان نباید سیاسی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۲    
سفیر/آیت الله جنتی:قوه قضاییه درپرونده اخیرتسلیم فشارهانشد/برخی میخواهنداین قوه راتضعیف کنندتاقدرت برخوردباآنهارانداشته باشد/میخواهندشورای نگهبان راتخریب کنندتاقاطعیتی دربررسی صلاحیتهانداشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۲    
سفیر/آیت الله جنتی:از مسئولین مختلف اجرایی وتقنینی میخواهیم به مشکلات اقتصادی مردم برسند/مشکل اشتغال و اقتصاد باحرف وشعار وگفتن در تریبون حل نمی شود/انتخابات مجلس خبرگان هیچ رنگ سیاسی نبایدداشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۲    
سفیر/پیام تسلیت امام خامنه ای درپی رحلت ایت الله قرهی: آن مرحوم سالهای طولانی در نجف و قم در کنار امام راحل عظیم الشأن حضوری وفادارانه و صمیمی داشتند و یاد نیک ایشان همواره در خاطر اینجانب باقیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۵۲    
سفیر/سی ان ان: داعش در نزدیک منطقه مخمور در شمال عراق و نزدیک شهر اربیل علیه نیروهای پیشمرگ کرد، از گاز خردل استفاده کرده است/ آمریکا درحال تحقیق در این خصوص است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۴۴    
سفیر/وزیرخزانه داری آمریکا:کسانیکه گفتندباتشدیدتحریم ها توافق بهتری حاصل میشدوایران مجبورمیشدبرنامه هسته ای اش رابرچیند،توهمی خطرناک دارند/عدم حمایت کنگره ازتوافق،موجب تضعیف سیستم مالی آمریکاخواهدشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۲    
امام جمعه تبریز گفت: با وجود اعتراف رادیو بی.بی.سی به دست داشتن در کودتای 28 مرداد و فتنه 88 صدور مجوز فعالیت آن در ایران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد حتی برای یک روز هم قابل قبول نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۳    
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR مجموعه کلیپ صوتی مسئله اصلی را درباره موضوع اقتصاد منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۳    
سابقه خباثت ها و خیانت های سردمداران انگلیس با بهره گیری از ابزار جنگ روانی و رسانه ای خود، یعنی شبکه بی.بی.سی چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۳۳    
یک کارشناس مسائل سیاسی گفت:مایکل لدین از نقشه راهی صحبت می کند که آمریکایی ها وعوامل فتنه تلاش می کنند یک تغییر اساسی به وسیله انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در کشور ایجاد کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۸    
افشاگری برخی از رسانه های انگلیسی درباره محتوی مکالمه ژوزه مورینیو با پزشک تیم چلسی، به جنجال اخیر این مربی پرتغالی دامن زده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۵    
یک تور لیدر تلخ ترین خاطره خود را همراه بودن و راهنمایی گردشگری با 40 پزشک جراح عنوان می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۲۲    
چندین بار توبه کرده ام و بسیاری از گناهان را دیگر مرتکب نشده ام ولی هر چند وقت یک بار ذهنیات گذشته فکرم را مشغول می کند و وسوسه ام می کند تا برخی کارهای نادرست را انجام دهم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۹    
شورای علمای افغانستان ضمن اعلام جهاد علیه پاکستان گفتند اسلام آباد در حملات خونین تروریستی افغانستان دست دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۶    
همزمان با سفر وزیر امور خارجه ایران به هند، دهلی از برنامه خود برای آزاد سازی یک میلیارد و 400 میلیون دلار از بدهی های نفتی خود به تهران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۶    
رئیس سازمان محیط زیست گفت: دولت ایران طرح هایی برای اختصاص یارانه به خودروهای دوگانه سوز و خودروهای برقی دارد تا استفاده از خودروهای دوستدار طبیعت گسترش یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۶    
وزیر بهداشت نوشت: در سال دوم اجرای طرح و تا امروز، اعتبارات نیز آن چنان که باید به این حوزه اختصاص نیافته و بیمه ها همراه نبوده اند، در چنین شرایطی و با این نابسامانی ریشه دار ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۱۶    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مدیریت نرم افزار تلگرام به دلیل انتشار استیکرهای غیر اخلاقی توسط کاربران در این شبکه مجازی، از جمهوری اسلامی ایران عذرخواهی کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۸    
مدیرکل دفتر امور آسیب های اجتماعی وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: بررسی نشان می دهد در سه ماه اول سال 1394 تعداد 151 هزار نزاع منجر به معاینه در کشور رخ داده که این رقم نسبت سال 1391 بیش از 9 درصد کاهش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۸    
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: تروریسم داعش، خشونت و افراطی گری را خطری فراگیر در منطقه و جهان دانست و افزود: مقابله با این پدیده شوم مستلزم عزم جهانی و همکاری بین کشورهای مختلف است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۳:۰۸    
مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت، ضریب نفوذ کاربران اینترنت در ایران را 73.94 درصد اعلام کرد/6 میلیون نفر همچنان کاربران دایل آپ هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۹    
علی مطهری در نامه ای خطاب به معاون اول قوه قضاییه، به سخنان اخیر وی در مورد مهدی هاشمی واکنش نشان داده و تاکید کرده که هر اعتراضی نباید مصداق جرم و تضعیف قوه قضائیه تلقی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۹    
حسین نوش آبادی با خوش آمد گویی به معاون دبیرکل حزب الله لبنان و وزیر فرهنگ کشور سوریه بر حمایت و پشتیبانی ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران از مبارزات مردم لبنان و دولت و ملت سوریه تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۹    
گروهی از پژوهشگران در تلاشی 30 ساله به دنبال طراحی آنزیمی در محیط آزمایشگاه بودند که بتواند نیکوتین را تجزیه کند. آنها به تازگی توانستند به آنزیمی در طبیعت دست یابند که می تواند این کار را انجام دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۹    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو گفت: برای اولین بار در هشت سال اخیر با وجود خشکسالی در حوضه زاینده رود، این رودخانه به مدت 9 ماه از جریان پایدار آب برخوردار بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۹    
آمارهای منتشر شده روز پنجشنبه نشان داد ارزش واحد پول ملی ترکیه (لیر) در برابر دلار به شکل بی سابقه ای کاهش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۵۹    
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در مورد نمای شیشه ای ساختمان جدید مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۲    
وزیر انرژی آمریکا پنج شنبه در یک سخنرانی در حضور یهودیان آمریکا گفت که دولت باراک اوباما نگران افزایش مداخله ایران در امور خاورمیانه بعد از توافق هسته ای است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۴۲    
مدیرکل نظارت بر ترانزیت گمرک گفت: مرز ایران و ترکیه باز بوده و ورود و خروج کالا و مسافر انجام می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۶    
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه 30 درصد سیگار کشور قاچاق است، گفت: کالای قاچاق نه تنها بی کیفیت تر هستند بلکه موجب آسیب به محصولات داخلی هم می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۶    
قیمت نفت در جریان معاملات امروز 22 سنت کاهش یافت و هر بشکه نفت برنت دریای شمال در برابر 49 دلار معامله شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۶    
معاون مأموریت حمایت قاطع ناتو و یکی از فرماندهان نیروهای آمریکایی در افغانستان ضمن تأکید بر همکاری با دولت کابل گفت که گروه تروریستی داعش با طالبان این کشور در حال جنگ هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۳۶    
حضور توامان وزیر خارجه ایران و فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، در دمشق سؤالاتی را درباره دلیل این همزمانی مطرح می کند، بخصوص که تهران طرح به روز شده خود را برای حل بحران سوریه ارائه داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۸    
اخیرا بانک ها به طرق مختلف حتی اعلام بر روی دستگاه های خودپرداز نسبت به مراجعه سریعتر دارندگان آنها برای تعیین تکلیف اولتیماتوم دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۵    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: گزارشی که سران فتنه به اربابان خودشان دادند علاوه بر اینکه به عنوان خائن به نظام تلقی می شوند، برای دروغگوییشان باید جداگانه مجازات شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۲۵    
رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی در سند راهبردی که طرح های تل آویو طی پنج سال آینده را اعلام کرده است به این نکته اشاره می کند که حزب الله و حماس فوری ترین تهدیدات امنیتی علیه اسرائیل به شمار می روند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۷    
ذوب آهن با ارائه بازی تهاجمی در نیمه دوم موفق شد تا استقلال را با دو گل شکست دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۷    
دیدار تیم های تراکتورسازی و راه آهن درحالی با تساوی به پایان رسید که میزبان تبریزی تا دقایق پایانی بازی از میهمانش پیش بود و شانس رسیدن به رده دوم را هم داشت اما 2 امتیاز حساس خانگی را از دست داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۲:۱۷    
تاسیسات دریایی با پیروزی مقابل کاشی نیلو صدرنشین لیگ برتر فوتسال باقی ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۲۱:۱۵    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در نهمین سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی ، پروژه واقعی آمریکا در منطقه را تجزیه منطقه دانست و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۸:۳۶    
دبیرکل حزب الله لبنان امروز در مراسم جشن بزرگی که به مناسبت فرا رسیدن نهمین سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه برگزار خواهد شد، سخنرانی خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۹:۲۸    
پایگاه تحلیلی ایران هسته ای طی گزارشی نوشت: برنامه کاری با آژانس درباره PMD تنها تفاهم محرمانه شکل گرفته در حاشیه مذاکرات ایران و 1+5 نیست و حداقل یک تفاهم محرمانه دیگر نیز وجود دارد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۸:۴۸    
سی ان ان اعلام کرد گروه تکفیری-صهیونیستی داعش از گاز خردل استفاده کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۴    
معاون دبیر کل حزب الله لبنان، جمهوری اسلامی ایران را قدرت منطقه ای و جهانی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۲:۵۴    
اندیشکده آمریکایی واشنگتن معتقد است: با توجه به عمق نفوذ حزب الله در سوریه، عراق و یمن، این گروه سرکردگی سپاه خارجی شیعه را که در حال شکل گیری است بر عهده خواهد داشت تا بدین ترتیب حوزه قدرت ایران در ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲    
دبیر شورای نگهبان گفت: قوه قضائیه توانست پرونده ای که بیش از 20 هزار صفحه دارد را با وجود فشار بر افراد، مسئولین و مقامات بررسی و حکم عادلانه ای را صادر و اجرا کند. این حکم برای خیلی ها گران تمام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۴۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت عالم پارسا مرحوم حجة الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالعلی قرهی را تسلیت گفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۳:۲۵    
مصاحبه باسایت ضدانقلاب کلمه،بیانیه مهدی هاشمی،تهیه فیلم وداع و...به فاصله تنهاچندساعت پس ازورودبه زندان وهمزمان ادعای سکوت ازسوی خاندان هاشمی در مورداین پرونده،تعجب ناظران را برانگیخته است!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۴:۲۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از برگزاری 6 رزمایش تخصصی تا پایان سال جاری خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۲:۰۶    
وزیر امور خارجه ایران با نخست وزیر هند دیدار و گفت وگو کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۹    
جک لو وزیر خزانه داری آمریکا طی یادداشتی در روزنامه نیویورک تایمز گفت که رد توافق هسته ای در کنگره آمریکا هزینه بالایی برای آمریکا در برخواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۲:۲۶    
مؤسسه تحقیقاتی "مرکز بلفر" وابسته به دانشگاه "هاروارد" آمریکا طی گزارشی، 5 سوال و جواب را در خصوص توافق هسته ای مطرح کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۵    
وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد سفر اخیر فرمانده سپاه قدس ایران به روسیه نقض قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۱    
سفیر سوریه در تهران، از وزیر بهداشت خواست تا زمینه ایجاد مراکز بهداشتی درمانی مورد نیاز کشورش را فراهم کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۱    
در ادامه عملیات نظامی نیروهای ارتش و بسیج مردمی عراق در استان الانبار روز گذشته تعدادی خودروی نظامی داعش با پلاک عربستان سعودی کشف و ضبط شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: وزیر امور خارجه کشورمان بعد از سفر به لبنان ،سوریه و پاکستان امشب وارد دهلی نو شد. هند آخرین مقصد دور دوم سفرهای منطقه ای دکتر محمد جواد ظریف است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۳    
ارزش واحد پول ترکیه در برابر دلار آمریکا ،عصر پنجشنبه در پی شکست مذاکرات تشکیل دولت ائتلافی در این کشور به پایین ترین سطح در تاریخ خود رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۲۳:۳۱    
به دنبال اظهارات سیدصادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندا مبنی بر وجود لیستی از اصلاح طلبانی که به دشمن گرا می داده اند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۵    
سرمربی تیم نفت تهران گفت: در حال حاضر تیم نفت دیگر پدیده نیست و تبدیل به یک قطب فوتبال ایران شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۵    
فیدل کاسترو رهبر سابق کوبا تاکید کرد: آمریکا باید به خاطر خسارت های مالی چندین میلیون دلاری که از اواسط قرن گذشته میلادی به کوبا وارد کرده است، غرامت بپردازند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۳    
گروه تکفیری-صهیونیستی داعش درصدد است نحوه استخدام ستیزه جو را به سمت مناطق قفقاز، آسیای میانه و اندونزی تغییر دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۲ - ۲۳:۲۳    
پیری یک پدیده طبیعی است و باید با آرامش روان و خوش بینی با آن مقابله کرد. مدت هاست که علم و محققان به نتایج جدیدی درباره مقابله با رد پای گذشت زمان دست نیافته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۱    
دیدار دو تیم سیاه جامگان و نفت تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال در حالی به سود تیم میزبان به پایان رسید که رسول خطیبی با درخواست هواداران به شادی پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۱    
هافبک 33 ساله باشگاه اولاندوسیتی آمریکا و مهاجم زنیت روسیه بار دیگر به اردوی تیم ملی فوتبال برزیل دعوت شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۳ - ۰۰:۲۱    
معاون فرهنگی سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما از شش ماه پیش تاکنون بیش از 40 یادداشت در مطبوعات و رسانه ها منتشر کرده و نسبت به ورشکستگی سازمان تأمین اجتماعی در آینده هشدار داده ایم.