یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۳:۵۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 5 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۳:۱۲    
نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: مجلس باید در مورد متن جمع بندی مذاکرات نظر دهد و اختیار رد یا تأیید آن را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۱:۴۷    
منابع عراقی از فرار گروهی عناصر داعش با لباس زنانه به سوی منطقه "هیت" در استان الانبار خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۱:۲۷    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: کارشناس شبکه الجزیره وابسته به رژیم پادشاهی قطر اعلام کرد: کشورهای عربی سه دشمن اصلی دارند؛ رژیم صهیونیستی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۱:۲۴    
رئیس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه برای آگاهی عموم مردم باید اظهارات مخالفان و موافقان توافقنامه هسته ای و نظرات طرف مذاکره کننده غربی از طریق رسانه ملی انعکاس داده شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۱:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی : سایت ضدانقلاب روزآنلاین در مطلبی در خصوص سیاست خارجی دولت روحانی نوشت: مکالمه روحانی با اوباما، نماد بارز سیاست خارجی بود که روحانی آن را "تعامل سازنده" با جهان نامید ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۴۵    
انتخابات مجلس اگر مهم تر از انتخابات ریاست جمهوری نباشد، کم اهمیت تر نخواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۶    
داود اوغلو گفت: برای حمله به عراق و سوریه با آمریکا به توافق رسیده ایم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۳۰    
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش پرونده فساد در فوتبال به اتفاق آراء به تصویب رسید و قرار است بعد از خلاصه شدن به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۲۷    
آقایان روحانی و ظریف! این را فراموش نکنید که یک ایرانی مسلمان هرگز توهین به رسول خدا را فراموش نمی کند، اما اگر فراموش کردید، بدانید که مردم ما _حتی طرفداران شما _ این غفلت شما را از یاد نمی برند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۲۴    
پایگاه ویکی لیکس فاش کرد که وزارت خارجه عربستان به گزارشگر ویژه سازمان ملل در خصوص وضعیت حقوق بشر در ایران، جهت اتخاذ مواضع تند در این خصوص، مبلغ یک میلیون دلار رشوه داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۱۵    
معاون حقوقی رئیس جمهورگفت: این که به مصلحت باشد و یا نباشد که مجلس شورای اسلامی به عنوان مجلس قانون گذار مهر تأیید پای توافقنامه بگذارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۱۵    
وزیر خارجه کشورمان گفت که جمهوری اسلامی ایران گفتمان جدیدی را با عراق آغاز کرده است که می تواند مبنایی برای همه همسایگان باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۹    
امروز سه بازیکن استقلال به هیات فوتبال رفتند و قراردادشان را با این تیم به ثبت رساندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۶    
دولت بالاخره با صدور بخشنامه ای برای تسویه حساب بدهی های ارزی، پایانی برای پرونده بدهکاران تعیین کرد اما این مصوبه، بر مبنای پیشنهادات محمدرضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت نبود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۶    
فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، فردا سه شنبه از ریاض راهی تهران می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۳    
یک منبع نظامی در ارتش سوریه به خبرنگار تسنیم اعلام کرد: هم اکنون شهر الحسکه از حضور نیروهای تروریستی داعش به صورت کامل پاکسازی شده است و اهالی در حال بازگشت به این شهر هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۰    
معاون کنسولی امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه با ارائه توضیحاتی در خصوص ترجمه متن برجام، گفت: ترجمه دقیق تر این متن یکشنبه شب به مجلس ارسال شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۲۰:۰۰    
نیروهای عراقی در عملیاتی علیه داعش در حومه سامراء موفق به پاکسازی التعاون شدند؛ جایی که در آخرین پایگاه داعش در سامراء واقع شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۷    
گرت پورتر روزنامه نگار ارشد آمریکایی در یادداشتی با اشاره به برجام تصریح کرد که دولت کنونی آمریکا روایت دولت بوش در قبال برنامه هسته ای ایران را پذیرفته و آن را تغییر نداده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۵۷    
قیمت نفت در بازارهای جهانی به دنبال سقوط بازار بورس چین به کمترین قمیت 4 ماه گذشته رسید و 53.77 دلار در هر بشکه معامله شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۵    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حالی میزان رضایت مشتریان از کیفیت خودروهای داخلی طی نیمه دوم سال گذشته را اعلام کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۵    
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دستگاه های متولی به ویژه وزارت خارجه باید برای پرداخت غرامت از فرانسه اقدام کنند. ایران بابت این اقدام فرانسه، غرامت نگرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۲    
خبر شکایت احمدی نژاد از معاون اول روحانی و استقبال وی از این شکایت در بیشتر سایت های فارسی زبان وابسته به غرب بازتاب یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۲    
یکی دو روزی است که نرم افزار پیام رسان تلگرام در ایران دچار اختلال شده و در بسیاری مواقع پیام ها در تلگرام ارسال یا دریافت نمی شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۴۲    
صدا و سیما و فدراسیون فوتبال ایران برای حق پخش رقابت های لیگ برتر به توافق رسیدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۲۴    
هلاکت 30 عضو گروه تروریستی داعش در شهر الرمادی و پاکسازی چند منطقه در استان الانبار از آخرین تحولات امنیتی عراق به شمار می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۸    
وزیر بهداشت در واکنش به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران و موضوع پرونده خون های آلوده، گفت: من نه دیپلمات هستم و نه مهارتی در سیاست دارم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۵    
وزیر بهداشت با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت کمترین نقش را در سیاست های جمعیت دارد، تاکید کرد: البته باید پذیرفت که پیر شدن جمعیت کشور یک توهم نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۱۲    
مطالعات نشان داده است که زندگی در کنار درختان می تواند تاثیر بسزایی بر افزایش سلامت انسان ها داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۹    
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با صدوربیانیه ای، سالروز عملیات مرصاد راگرامی داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۹:۰۶    
فرهنگی: اگر وزارتخارجه تا فردا متن ترجمه شده برجام را ارئه نکند، متن قبلی به نمایندگان داده می شود / عضو هیأت رئیسه مجلس در گفتگو با نسیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۸:۵۱    
بعد از اعتراضات جسته و گریخته اصناف به میزان مالیات سال 93 و ناعادلانه خواندن آن با توجه به رکود اقتصادی حاکم در این سال، رئیس اتاق اصناف با شکستن سکوت، اصناف را تحت فشار روانی خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۸    
مدیر طرح همسان گزینی با بیان اینکه از اسفند سال گذشته تا کنون 110 ازدواج صورت گرفته است، گفت: قطعاً تعداد ازدواج ها بیشتر است و این تعداد ازدواج در بازه آزمایشی با 3 هزار و 500 معرفی صورت گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۸:۴۸    
مقامات عراقی اعلام کردند که وزیر خارجه ایران در سفر به عراق سه پرونده مهم را با مقامات این کشور مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۸:۲۸    
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از شروع اکران فیلم حضرت محمد(ص) از تاریخ 4 شهریور خبر داد و گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۷    
در دولت قبلی برخی از فقیر شدن مردم خوشحال بودند .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۴    
نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل، ایران را به 25 سال فریبکاری در تعامل با آژانس بین المللی انرژی اتمی متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۵۲    
یک کارشناس مسائل خاورمیانه ابراز داشت: عربستان سعودی با اعلام آتش بس پنج روزه در واقع قصد سرپوش گذاشتن به کشتار جمعه سیاه در محله مخا و همچنین کمک رسانی به القاعده و طرفداران منصور هادی را دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۴۶    
وزیر خارجه آمریکا در اظهارات خود در شورای روابط خارجی آمریکا گفت که اگر به توافق هسته ای پشت کنیم یک پیام بزرگ برای افراطی ها خواهیم فرستاد و معلوم نیست در انتخابات بعدی چه اتفاقی خواهد افتاد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۶    
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که افراط گری و تروریسم تهدیدی برای همه کشورهای منطقه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۶    
بانک ها از جمله موانع صادراتی هستند که یا تسهیلات پرداخت نمی کنند و یا در قبال پرداخت تسهیلات بهره بانکی بالایی را دریافت می کنند؛ حمایت از تولید داخل، توسعه صادرات را به همراه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۲۰    
ده ها تن از عناصر داعش در فلوجه، بر اثر انفجار کمربند انتحاری یک زن از پا درآمدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۱۷    
اندیشکده بروکینگز آمریکا زمان بندی اجرای تعهدات طرفین در متن جمع بندی مذاکرات هسته ای را که با عنوان برجام منتشر شده، با شرح جزئیات دقیق در هر مرحله منتشر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۹    
سرپرست سازمان هواپیمایی از اجرای آزمایشی آیین نامه حقوق مسافر تا مهر امسال خبر داد و گفت: نرخ بلیت هواپیما با وجود افزایش هزینه شرکت های هواپیمایی و قانون آزادسازی نرخ خدمات حمل و نقل هوایی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۶    
نمایندگان مجلس سنای آمریکا طرج یک نماینده جمهوری خواه که تحریم های ایران را به به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی منوط می کرد، رد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۶    
کم خونی از بیماریهایی است که براحتی می توان آنرا با برنامه غذایی مناسب کنترل و رفع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۵:۰۳    
اگر چه آمریکا کشور برخلاف تصور برخی از محققان، در ابتدای ملی شدن صنعت نفت، از ایران حمایت می کرده، اما این سیاست نه به دلیل حمایت از حقوق ایران ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: صفحه اینستاگرام پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی راه اندازی شد. این صفحه به آدرس instagram.com/hamandishi ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۴:۴۰    
نایب رئیس چهارم اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران گفت: اگر قرار باشد در زمینه تولید و صنعت به توفیقی بیش از گذشته در آینده دست یابیم تنفس تولید ما به تحریم بستگی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۴:۰۸    
امروز بسیاری از مدیران در مورد ناتوانی در پیش بینی حادثه ای مانند طوفان سخن می گویند اما سوال اینجاست که آیا طوفان یکباره فرود آمده و یا از غرب کشور به تدریج به مرکز رسیده است؟ آیا نمی توانستید به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۳:۵۳    
روزنامه فرانسوی لوموند نوشت درحالیکه هنوز "فابیوس" به ایران سفر نکرده، مورد هجوم منتقدان قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۳:۳۵    
اعتراض یک کشور به یک عمل حقوقی یک جانبه (از جمله صدور قطعنامه)، به منزله تثبیت نشدن آن عمل حقوقی یک جانبه، لااقل از جانب کشوری است که عمل حقوقی یک جانبه به آن تحمیل شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۷    
این جدیدترین خبر از جنجال جدید سینمای ایران است. سخنگوی وزیر ارشاد می گوید فیلم اکران خواهد شد به شرط اعمال اصلاحاتی.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۸    
نخستین فضاپیمای سرنشین دار ایرانی امروز در موزه علم و فناوری رونمایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۳:۰۸    
کارنامه سیاسی ضعیف و سؤال برانگیز دانشگاه آزاد اسلامی طی سالیان گذشته و حضور پررنگ جهت دار در انتخابات و حمایت از برخی جناح ها و چهره های خاص و حمایت مالی از ستادهای انتخاباتی جریان فتنه گر در سال 88 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۲:۳۷    
یک مقام آگاه در هیئت نظارت بر مطبوعات گفت: در جلسه امروز این هیئت صحبتی از توقیف روزنامه وطن امروز به میان نیامد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۲:۱۰    
دانلود فیلم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۲    
ریما رامین فر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در خصوص برخی از مسائل و مشکلات موجود در این حوزه ها به ویژه تئاتر اظهار نظر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۵۲    
دانلود فیلم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۹    
طبق نظرسنجی هفته نامه سروش نشریه وابسته به سازمان صدا وسیما، محسن تنابنده بازیگر نقش نقی و ریما رامین فر بازیگر نقش هما به عنوان بهترین بازیگران سریال های مناسبتی ماه رمضان 94 انتخاب شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۹    
پاسور سرشناس لهستانی که مدال های طلا و برنز لیگ جهانی و نقره قهرمانی جهانی را در کارنامه دارد در تصمیمی شگفت انگیز از تیم ترنتینو ایتالیا به یک باشگاه ایرانی منتقل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۶    
در این خبر می توانید مطلب گفت وشنود روزنامه کیهان را بخوانید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۴۰    
وجود حداقل 400 هزار خانه خالی در شهر تهران، عاملی است که رکود بخش مسکن را سنگین تر کرده که به گفته ی کارشناسان ورود آنها به بازار اجاره ضروری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۷    
رییس جمهوری آمریکا در چارچوب سفر رسمی خود به برخی کشورهای آفریقایی، وارد اتیوپی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۳۵    
گل و لای تا ارتفاع سه متری بالا آمده، گویا اجسادی زیر آوار سیل مانده اند؛ مدیرعملیات بی سیم می زند؛ یکی از فلان پایگاه، دیگری از فلان شعبه و یکی دیگر هم از پای تلویزیون برخواسته ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۹    
دبیر کل سازمان ملل متحد از آتش بس 5 روزه یمن استقبال کرد و خواستار پایبندی دو طرف به آن شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۶    
امام جعفر صادق علیه السلام در سخنی ارزشمند برخی از آداب صنعتگری را بیان فرموده اند که از جمله آن رعایت امانت داری است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۳    
آلیس وانگ، نخستین بازدیدکننده معلول از کاخ سفید لقب گرفت که از طریق فناوری تله رباتیک با باراک اوباما دیدار کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۰    
بانک مرکزی با انتشار گزارشی اعلام کرد: 11.2 درصد از افراد شش ساله و بالاتر بیسواد هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۱۷    
عملیات مرصاد با هدف سرکوب متجاوزان منافق که با حمایت نظامیان عراق از ناحیه غرب وارد کشور شده بودند، در محور اسلام آباد غرب آغاز شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۱:۰۸    
سازمان بازرسی کل کشور در نامه ای از اشرفی اصفهانی رئیس هیأت بدوی تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری خواست مستندات خود را درباره پرونده بقایی ارائه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۵    
مسئله اصلی که تلاش شد پس از انتشار خون های آلوده به کشورهایی که بعضا حتی یک مورد ابتلای به ایدز در آنها ثبت نشده بود، پنهان نگاه داشته شود کیفیت خون گیری و خصوصیات داوطلبین بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۵    
کاخ کرملین روز یکشنبه اعلام کرد که رئیس جمهوری روسیه در گفتگو با همتای ترکیه ای خود در خصوص مبارزه با گسترش تروریسم و افراطی گرایی رایزنی کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۱۰:۰۲    
رئیس کمیته آموزش مجلس، از حضور وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برای پاسخگویی به شبهات استخدام 5 هزار نیرو در آموزش و پرورش خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۳    
نخست وزیر ترکیه با تأکید بر اینکه این کشور هرگز نیروی زمینی به سوریه اعزام نمی کند، افزود آنکارا و واشنگتن بر ضرورت فراهم کردن پوشش هوایی برای معارضان سوری میانه رو توافق کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۰    
حوادث روزهای گذشته در مرزهای ترکیه با سوریه و عراق به ویژه جنجال رسانه های ترکیه درباره تغییر موضع آنکارا در قبال تکفیری ها سؤالات زیادی را نزد تحلیلگران درباره زوایای موضوع به وجود آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه سفر منطقه ای خود برای زیارت عتبات عالیات و دیدار با مراجع عظام به کربلا و نجف رفت و عصر امروز برای دیدار با مقامات دولت عراق به بغداد می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۴    
یکی از رهبران جنبش مقاومت فلسطین (حماس ) اعلام کرد رئیس دفتر سیاسی این جنبش بار دیگر در سفری قریب الوقوع به عربستان سعودی می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۴    
در حالی که عربستان سعودی آتش بسی را از جانب خود در یمن اعلام کرده است دبیر کل سازمان ملل، ضمن استقبال از برقراری این آتش بس، از گروه های یمنی خواست به این آتش بس پایبند بماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۴۱    
رئیس سازمان انرژی اتمی کشورمان در شبکه دو سیما گفت: پس از سال سیزدهم با یک شیب، تعداد ماشین ها(سانتریفیوژها) را زیاد می کنیم به گونه ای که در حدود سال پانزدهم و شاید هم زودتر در انتهای سال چهاردهم به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۵    
جریان توافق به هر قیمتی که در همه ماه های گذشته با پرداختی غیرتخصصی به موضوع مذاکرات صرفا دنبال فقط توافق بوده است، حالا و در روزهای شادی جناح غربگرا ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۳۲    
36 ساله داریم اقساط تجربه اندوزی و درس گرفتن ایشون را می پردازیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۶    
نتایج بررسی بانک مرکزی نشان می دهد که در سال گذشته هزینه سالانه یک خانوار ایرانی 32میلیون و 876هزار تومان و درآمد سالانه همان خانوار 31میلیون و 393هزار تومان بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۳    
هنریک میخیتاریان، ستاره ارمنی دورتموند سوگند خورد به این باشگاه وفادار می ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۳    
دروازه بان لورکورن قصد دارد تمام تلاشش را برای ایستادن در چارچوب دروازه تیم ملی آلمان به کار بندد و برای رسیدن به این هدف صحبت هایی هم با کوپکه داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۳    
درخشش هافبک سوئیسی گلادباخ در فصل قبل و صعود به چمپیونزلیگ موجب شد مسئولان بایرن به سراغ وی بروند اما او به آنها جواب رد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
فاتح تریم، سرمربی تیم ملی ترکیه، با ستایش از آردا توران، او را لیونل مسی ترکیه توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۲۰    
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، رقبا تیمش در لیگ برتر را به خریدن عناوین قهرمانی متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۷    
مدیر شالکه ادعا کرد بازیکن تازه وارد آرژانتینی تیمش به دلیل پرستیژ شالکه پیشنهاد این تیم را پذیرفته است نه بخاطر پول.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۷    
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به عنوان قهرمانی جام دوستی بلاروس دست یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۱۷    
روبرتو مانچینی، سرمربی اینتر، اظهار امیدواری کرد که تیمش در دیدار فردا مقابل رئال مادرید، نمایش قدرتمندانه ای ارائه بدهد تا در بهترین شرایط رقابت های سری A را آغاز کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۹    
توماس فرمالن، مدافع بلژیکی بارسلونا، تایید کرد که اولین فصل حضورش در این باشگاه وحشتناک بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۹    
حسین ماهینی مدافع راست ملی پوش ملوان دچار آسیب دیدگی شد .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۷    
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، اعلام کرد که جف راینه آدلاید، ستاره 17 ساله تیمش، در فصل پیش رو به باشگاه دیگری قرض داده نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۷    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه با سرمربی این باشگاه هماهنگ است، گفت: اومانیا بازیکن پرسپولیس است و در تیم می ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۴    
مالک باشگاه صبا گفت: صحبتی از رفتن علی دایی به راه آهن نشده است و هرچند که اگر این مسئله مطرح شود ما مخالف آن هستیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۳    
نیروهای ارتش سوریه توانستند تروریست های داعشی را از بخش های دیگری از شهر تدمر عقب براند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۰:۵۰    
په په، مدافع پرتغالی رئال مادرید، تاکید کرد که در این باشگاه هیچ کسی به احتمال جدایی سرخیو راموس فکر نمی کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۰:۳۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اصلاح ماده ای از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مقرر کردند که مجازات شروع به قاچاق، حداقل مجازات کالا و ارز است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۰۵ - ۰۰:۲۷    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا به خبرنگار المانیتور گفته که کاخ سفید برای تصویب برجام در کاخ سفید به هر کاری متوسل خواهد شد و حتی در صورت مخالفت کنگره، اوباما برجام را با وتو تصویب خواهد کرد.
  • ۱