یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۱۰:۲۸May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 19 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۳    
حمله تروریستی در نزدیکی کنسولگری آمریکا در استانبول منجر به تعلیق فعالیت این کنسولگری شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۳:۱۳    
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در اظهاراتی مداخله جویانه درباره ایران و برنامه هسته ای آن تصریح کرد: ایران برای تضمین صلح آمیز بودن برنامه هسته ای خود باید غنی سازی اورانیوم را متوقف کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۴    
رئیس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه حرف آخر را صندوق رأی می زند گفت: چاره ای جز پیروزی نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۲    
اخبار منتشر شده از مخالفت کنگره آمریکا از توافق هسته ای 1+5 با ایران منجر به نگرانی کشورهای اروپایی و تأکید این کشورها به تداوم توافق حتی در صورت عدم موافقت کنگره آمریکا با این توافق شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۱:۳۲    
وزارت خزانه داری آمریکا محتاطانه برای لغو تحریم های اقتصادی بر ایران آماده می شود اما درعین حال اصرار دارد که شرکتهای خارجی برای حضور در بازار ایران شتابزده عمل نکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۱:۲۹    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر ارشاد برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون فرهنگی مجلس آمد که پاسخ وی نتوانست نماینده مردم تهران را قانع کند و سوال به صحن علنی خواهد آمد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۹    
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس از برگزاری نشست مشترک فراکسیون های رهروان ولایت و اصولگرایان مجلس درباره کمیسیون ویژه بررسی"برجام" تا یکشنبه آینده خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۰:۱۶    
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز دوشنبه نسبت به تغذیه اجباری محمد علان اسیر فلسطینی در بند زندان های رژیم صهیونیستی که از 53 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده است، هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۸    
نیروهای ارتش یمن در عملیاتی پایگاه نظامی سعودی موسوم به الضبعه را تحت کنترل خود درآوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۵    
شما سیلاب جاری شده از کشور افغانستان را به عنوان حق آبه ایران از هیرمند جا زده اید. هشت میلیارد لیتر آب ( گنجایش دریاچه هامون ) را مگر می شود، جایی قایم کرد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۲۰:۰۲    
کنسول ایران در بلژیک پس از تحمل درد و رنج ناشی از جراحات دوره دفاع مقدس در پایتخت بلژیک به همرزمان شهیدش پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۹    
مستند کربلای 94 پیرامون شهدای غواص فردا از شبکه سه سیما پخش خواهد شد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۵۰    
نمایندگان مجلس با امضای نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواهان تقدیم متن توافق هسته ای به مجلس به صورت لایحه شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۷    
سفیر/رهبر پ.ک.ک:در صورتی دست از نبرد خواهیم کشید که ترکیه به عملیات نظامی اش پایان دهد/ اردوغان پشت سر قتل عامهای انجام شده توسط داعش است/ هدف اردوغان متوقف کردن حملات پ.ک.ک علیه داعش است
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۷    
سفیر/عضوجنبش فتح دردیدارروحانی برای تقدیم نامه محمودعباس:سفربه تهران ازقبل برنامه ریزی شده بودوارتباطی به توافق هسته ای ندارد/طرف ایرانی ازتلاش گروه های فلسطینی برای تشکیل دولت وحدت ملی استقبال کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۷    
اصول امام36/رهبرمعظم انقلاب:[درراه امام] متن قرآن بر فراورده های ذهن قاصرِ حقوقدانان غربی که برای خودشان معارفی را اختراع کردند و آن را پیشرفته تر از معارف ادیان الهی میدانند، مقدّم است/سفیر
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۴    
سفیر/مایکل لدین مشاوراسبق امنیت ملی آمریکا:فعالان جنبش سبزدرپاسخ به نامه دولت آمریکادرسال88نامه ای در8صفحه وبدون امضاارسال کردند/درنامه این فعالان نظام ایران باالفاظی نظیر خشن و دیکاتور توصیف شده بود
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۱    
سفیر/وزیر ارشاددرپاسخ به انتشاراثارهنرمندان باسابقه منفی وفعالیت درخارج ازکشور:کاری نداریم که فردچه کاری انجام میدهد؛فقط متن اثر رانگاه می کنیم ومجوزمی دهیم/مسئول این نیستیم که فردقبلایابعدا چه می کند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۴۱    
سفیر/آیت الله آملی:اگر کسی با احکام صادره مشکل دارد باید از راه هایی قانونی اقدام کند/گاهی دیده میشود کارهای رسانه ای عجیب میکنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۳۶    
سفیر/حمید رسایی نماینده تهران درمجلس: برخی در حال حذف مجلس و دور زدن نمایندگان ملت از روند بررسی برجام هستند/ مگر قرار است جام زهر به کسی بدهیم که قطعنامه 598 را به میان می کشید!
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۹:۳۶    
سفیر/حاجی دلیگانی در نطق میان دستور: اصول 77 و 125 قانون اساسی مرجع قبول یا رد هرگونه قرارداد بین ایران و دیگر کشورها را مجلس می داند/ دولت هرچه زودتر لایحه توافق ایران و 1+5 را به مجلس ارائه کند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۶    
سخنگوی نیروی انتظامی در واکنش به فراخوان تجمع مخالفان اکران فیلم رستاخیز گفت: تجمعات فاقد مجوز به هر بهانه ای که صورت پذیرد، خلاف قانون است و مشمول اعمال مقررات خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۸:۱۶    
منتخب اول شورای مرکزی خانه احزاب ایران از تأیید سالم بودن انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب از سوی معاون سیاسی وزیر کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۹    
اقلیم کردستان عراق در سال گذشته با پرداخت یک میلیون و شش صد هزار دلار به چهار شرکت حقوقی برای ایجاد ارتباط عمیق تر با نهادهای سیاسی واشنگتن تلاش کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۶    
طوماری که از دولت انگلیس می خواهد نخست وزیر اسرائیل را در صورت ورود به لندن بازداشت کند، تاکنون از سوی بیش از 19000 نفر امضا شده و انتظار می رود شمار امضا کنندگان آن باز هم افزایش یابد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۰    
منابع اطلاعاتی فاش کردند که فرماندهان ارشد صدام حسین از عوامل اصلی طراحی و اجرای عملیاتهای نظامی و اطلاعاتی داعش هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۷:۵۰    
رئیس پلیس کشورمان در دیدار با سفیر برزیل با مثبت ارزیابی کردن تجربه حضور پلیس ایران در مسابقات 2014 فوتبال برزیل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۷    
اختلافات میان چهره های اصلاح طلب کار را به جایی رسانده که یکدیگر را تهدید می کنند. صادق با تاسیس "ندا" می خواست سری در میان سران اصلاح طلب داشته باشد اما آنها خودشیفته تر از آن هستند که کسی را به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۴    
لحظاتی قبل زلزله ای شدید کابل پایتخت افغانستان را به لرزه در آورد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۱    
جنوب اهواز تیمی بود که در اوایل دهه 70 به بهترین تیم شهرستانی کشور بدل شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۶:۱۱    
پس از اعلام مخالفت رسمی چاک شومر با توافق نهایی، چهار تن دیگر از سناتورهای دموکرات مانند باب منندز ، پتی مورای ، باب کیسی و رون ویدن جرات بیشتری برای ابراز مخالفت با برجام پیدا کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۸    
معاون مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده نفتی با تاکید براینکه بیش از یک میلیارد لیتر سهمیه 700 تومانی در کارتهای سوخت باقی مانده است گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۵    
رییس نمایندگی وزارت خارجه در غرب کشور با اشاره به اوضاع ناآرام کشور ترکیه و نیز حملات تروریستی به مسافران ایرانی در خاک این کشور ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۲    
عصبانیت و پرخاش واکنش روزنامه آرمان هاشمی به حضور آقازاده در زندان اوین است. آنان معتقدند مهدی اهل کینه دوزی نیست و به رسم منش پدر تهمت ها را به خدا واگذار می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۶:۰۲    
طراحی و ساخت سازه های شهری مستلزم هنر و خلاقیت افرادی است که با ذوق و سلیقه ایده های خود را اجرایی میکنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۹    
بانک پاسارگاد با اختصاص بیش از 1.2 میلیارد تومان پاداش به هیئت مدیره، رکورد پرداخت پاداش را در میان بانک های کشور شکست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۵۶    
تصاویری که پیش رو دارید، برش هایی است از آیین وداع با لاله ها در مشهد که توسط گروه جهاد و مقاومت مشرق به ثبت رسیده است
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۳۹    
محبوبیت اهل بیت(ع) در دوران امام صادق(ع) در شرایطی بود که اگر کسی به نام اهل بیت(ع) قیام می کرد، احتمال پیروزی بسیار بالایی داشت، اما چگونه است که امام صادق(ع) نه تنها خودشان دست به قیام نمی زنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۴    
سخنگوی بسیج مردمی اعلام کرد که گروه تروریستی داعش یکی از شیوخ عشیره الجبور و شماری از نزدیکان وی را در موصل اعدام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران برای بررسی امنیت سوریه به جهت از سرگیری سفر زائران به این کشور، به سوریه سفر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۲۱    
معاون آموزشی وزارت بهداشت در نشست مشترک با هیأت لبنانی؛ راه اندازی دانشکده های تربیت پزشک خانواده را از برنامه های آتی معاونت آموزشی این وزارتخانه عنوان کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۵    
سخنگوی رهبر جریان صدر ، عراقی ها را به برگزاری تظاهرات میلیونی مقابل پارلمان در صورت مخالفت با تصمیمات دولت برای اصلاح امور این کشور و مبارزه با فساد، دعوت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۲    
پزشک تیم استقلال گفت:برای درمان آسیب دیدگی شهباززاده نباید عجله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۱۲    
وزیر کشور با بیان اینکه رقابت سیاسی در انتخابات آینده را با شکوه پیش بینی می کنیم، گفت: تا کنون حدود چهار هزار نفر خود را در معرض نامزدی انتخابات اسفندماه قرار داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۶    
نیروهای اشغالگر در بخش قدیمی قدس این روزها تحرکات خود را برای تکمیل طرح یهودی سازی منطقه الشرف واقع در غرب مسجدالاقصی افزایش داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۵:۰۶    
مشاور فقهی بانکهای کشور، بانک هایی که به شکل صحیح بکار گرفته می شوند را بازوی اقتصادی هر جامعه دانست و گفت: تنها در این صورت است که می توان شاهدنشاط، سرزندگی و اقتصاد سالم و پویا در جامعه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۷    
رئیس دستگاه قضا اظهار داشت: اینکه کسانی که توانایی دارند، قصد دخالت در روند رسیدگی را داشته باشند، اصلا مقبول نیست و قوه قضائیه زیر بار این حرف ها نمی رود و با اقتدار کار خودش را انجام می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۵۴    
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: پس از سه کارته شدن وزیر اقتصاد طرح استیضاح وی با 25 امضا تقدیم هیئت رئیسه شد که یکشنبه آینده اعلام وصول می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۸    
وزیر ارشاد درباره ضوابط صدور مجوز آثار فرهنگی برای افراد دارای سابقه منفی گفت: کاری نداریم که فرد چه کاری انجام می دهد؛ فقط متن اثر را نگاه می کنیم و مجوز می دهیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۵    
نماینده تهران خطاب به هیات رئیسه مجلس گفت: اگر واقعا به این نتیجه رسیدید که مخالفین دولت درباره توافقنامه حرف نزنند، یک مقدار چسب بگیرید و دهان ما را ببندید تا صحبت نکنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۴۵    
سخنگوی رسمی دفتر نخست وزیری عراق اعلام کرد اصلاحات دیگری در راستای خدمت به روند سیاسی و شهروندان اعلام خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۹    
رئیس بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: در انتخابات پیش روی مجلس تنها شاخص های انتخاب صحیح و درست را برای دانشجویان تبیین می کنیم و غیر از آن هیچگونه حق دخالتی را نداریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۳۹    
معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تبریز به عنوان کاندیدای پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2016 معرفی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۷    
مسئولان باشگاه ملوان مذاکره با حمید استیلی را برای جانشینی امیر قلعه نویی در دستور کار قرار داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۱    
پس از سه کارته شدن علی طیب نیا، طرح استیضاح وزیر اقتصاد با 25 امضا تقدیم هیئت رئیسه شد که یکشنبه آینده اعلام وصول می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۸    
با اعلام مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال مهاجم کروات این تیم قطعا به بازی هفته سوم با ذوب آهن خواهد رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۸    
مهاجم استقلال که نیم فصل دوم لیگ چهاردهم به این تیم آمد، امروز با عقد قرادادی به تیم لیگ یکی پیکان پیوست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می کند که اگر قرار باشد مشکل کرار حل شود، مشکل سایر بازیکنان هم حل خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
بعد از کناره گیری امیر قلعه نویی از سرمربیگری ملوان، جهانبخش جعفری، دستیار او نیز از سمت خود استعفا کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
مربی ملوان حاضر نیست در مورد ادامه همکاری اش با ملوان صحبتی به زبان بیاورد اما می گوید در بازی با استقلال اهواز روی نیمکت این تیم خواهد نشست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۵    
سرپرست باشگاه استقلال به کرار حق می دهد که از مشکلات مالی ناراحت باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۲    
میثم مجیدی برخلاف بازی اول استقلال در دیدار آبی پوشان مقابل ملوان انزلی نمایش خوبی از خود به اجرا گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۲    
مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد که مسوولان زندان مرکزی "جو" زندانیان سیاسی را بدون هیچ دلیلی مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۱۲    
27 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار پرهیز از مماشات با رسانه های معاند و برانداز مانند بی بی سی و داشتن روحیه انتقادپذیری و سعه صدر در برابر رسانه های منتقد داخلی به ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۹    
تحولات اخیر جاری در عرصه سیاسی و دیپلماتیک منطقه و عقب نشینی هایی که ریاض در قبال بحران سوریه داشته، نشان می دهد که عربستان سعودی رمقی در سوریه ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۹    
همراه اول به منظور گرامیداشت روز خبرنگار و سالروز عرضه اولین سیم کارت در ایران، میزبان خبرنگاران در مراسم شبی با اصحاب رسانه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۹    
رئیس بنیاد مسکن با اشاره به اینکه یک هزار و 100 میلیارد تومان بانک های عامل بابت مابه التفاوت نرخ سود طلبکار هستند، گفت: ساخت مسکن مهر در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر در سال آینده به پایان می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۶    
شهردار تهران از ایجاد موزه خبرنگاران تا پایان امسال خبر داد و درباره تشکیل حزب جدید برای انتخابات مجلس نیز گفت: حزبی برای انتخابات مجلس به ثبت نرسانده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۶    
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس، از جلسه مشترک امروز با فراکسیون رهروان ولایت خبر داد و گفت: قالب و ترکیب اعضای پیشنهادی برای کمیسیون ویژه برجام مورد توافق قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۴:۰۳    
مهمترین سفارش امام صادق (ع) به شاگردشان، عبدالله بن جندب کوچک شمردن دنیا و بزرگ جلوه دادن آخرت در برابر چشمان است تنها از این طریق نگاه معرفتی صحیحی پیدا خواهیم کرد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۵۷    
وکیل جیسون رضاییان گفت: به احتمال زیاد ظرف یک هفته آینده رأی دادگاه در خصوص پرونده جیسون رضاییان صادر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۴۵    
پیشرفت تکنولوژی و جذابیت بازی های گوشی های همراه موجب شده که بازی ها بومی و محلی در استان چهارمحال و بختیاری کمرنگ شود و کودکان کمتر نگاهی به آنها داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۰    
فرناندینیو، هافبک منچسترسیتی به حمایت از استرلینگ پرداخت و گفت که مطمئن است ستاره انگلیسی می تواند در هنگام هو شدن توسط هواداران حریف، شرایط را کنترل کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۲۲    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مربیان پیش دبستانی در اولویت استخدام هستند، گفت: سنوات مربیان پیش دبستانی در آزمون استخدامی 20 درصد تاثیر دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۶    
فرماندهی کل یگان های حمایت از کردهای سوریه در شهر عین العرب دولت ترکیه را به تحویل دادن شش نفر از نیروهایش به جبهه النصره از طریق گذرگاه مرزی باب الهوی متهم کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۶    
آموزش رقص و موسیقی و آرایشگری و حالا هم نوبت به برگزاری برنامه های آموزشی آشنایی با حیواناتی مثل سگ و گربه در دستور کار برخی از مهدکودک ها قرار گرفته است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۷    
نا آرامی ها در ترکیه امروز با تیراندازی دو فرد مسلح به کنسولگری آمریکا و انفجار بمب در یک مرکز پلیس در حومه استانبول ادامه پیدا کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۳:۰۴    
29 نفر از دانشمندان برجسته آمریکا با ارسال نامه ای به باراک اوباما رییس جمهور این کشور، از توافق هسته ای با ایران حمایت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۸    
معاون وزیر اقتصاد گفت: برخی از مؤدیان، سالها بر اساس توافق، 500 هزار تا یک و نیم میلیون تومان به ما مالیات پرداخت کردند اما پس از بررسی فعالیت اقتصادی آنها مشخص شد که مالیات واقعی آنها ده ها برابر ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۵۸    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا زمانی که رهبری مجوز برای مذاکره در رابطه با تبادل زندانیان ما در آمریکا را به وزارت خارجه ندهند وزارت خارجه نمی تواند در این خصوص ورود پیدا کند رسایی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۴۳    
عضو ارشد تیم مذاکره کننده افزود: پس از ارائه ایرادات مجلس باید با طرف مقابل گفتگو شود، که شاید آن ها بگویند حاضر به اصلاح متن نیستند و یا اینکه اعلام کنند که بار دیگر مذاکره شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۶    
سخنگوی باشگاه ملوان گفت: شاید امشب سرمربی را انتخاب کردیم اما مایلی کهن گزینه قطعی ما نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۳    
بازیکنان استقلال بعد از گل اولی که به ملوان زدند، شاد گل به یادماندنی انجام دادند. آنها به خاطر به دنیا آمدن فرزند خسرو حیدری دست های خود را به شکل گهواره درآوردند و به سبک ببتو در جام جهانی 94 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۰    
شجاع خلیل زاده مدافع تراکتورسازی به دلیل مصدومیت نتوانست در تمرینات شرکت کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۰    
رقابتهای فصل آینده جام حذفی درحالی قرعه کشی شد که تیم های استقلال و پرسپولیس تا فینال با همدیگر روبرو نمی شوند. همچنین احتمال رویارویی پرسپولیس با سپاهان در مرحله نیمه نهایی این جام وجود دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۲:۰۰    
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از افزایش 325 هزار میلیارد تومانی میزان نقدینگی در 2 سال عملکرد دولت یازدهم خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۵۱    
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: اصول 77 و 125 قانون اساسی مرجع قبول یا رد هرگونه قرارداد بین ایران و دیگر کشورها را مجلس شورای اسلامی می داند بنابراین دولت هرچه زودتر لایحه توافق ایران و 1+5 را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۹    
مهاجم زابلی فوتبال ملی و باشگاه استقلال اعتقاد دارد که علیرغم 2 برد آبی ها در مسابقات لیگ، این تیم براساس قدرت فردی بازیکنان برنده شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۹    
متس هوملس، کاپیتان دورتموند پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل چمنیتزر در جام حذفی آلمان، به تمجید از عملکرد خط حمله تیمش پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۹    
تراکتورسازی در 13 بازی گذشته لیگ و جام حذفی از سال 88 تا 93 با راه آهن روبه رو شده و 10بار حریف خود را برده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۶    
مدافع سپاهان اصفهان از انتخاب تیمش برای بازی کردن راضی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۳    
میلاد میداوودی مهاجم سایپا گفت: من می خواهم آقای گل شوم و برای همین همه تلاشم را می کنم تا در بازی با پدیده هم گل بزنم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۱:۳۳    
ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که جای پتر چک، گلر فعلی آرسنال و سابق چلسی در تیمش خالی نیست و او به بگوویچ اعتماد کامل دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۹ - ۱۰:۰۵    
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدام پیمانی در مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش تا 21 مرداد است و تمدید نمی شود ...