یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۲۹May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 29 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۳:۵۵    
تیم فوتبال سپاهان در چهارمین دیدار خود برابر فولاد خوزستان به تساوی رسید تا اولین دو امتیاز را از دست بدهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۳:۴۱    
اطلاعات خصوصی 37میلیون کاربر انگلیسی با هک شدن یک پایگاه اینترنتی منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۶    
معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: در یکصد و هشتاد و هشتمین درگیری ناوگروه های این نیرو با دزدان دریایی این بار 2 فروند کشتی تجاری خارجی از چنگ دزدان دریایی نجات یافتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۶    
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر خانم ابتکار می خواهد فعالیت سیاسی داشته باشد، از سمت خود استعفا دهد تا فردی علاقمند به کار در رأس سازمان حفاظت از محیط زیست به کار گرفته شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۳    
نخست وزیر عراق در راستای ادامه اجرای برنامه اصلاحی خود، تعداد محافظان مقامات این کشور را به میزان 90 درصد کاهش داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۳    
احمد الاسیر شیخ وهابی - تکفیری در بازجوییهای اولیه به برنامه ریزی برای ترور شیخ ماهر حمود دبیر کل اتحادیه علمای مقاومت و برخی فرماندهان حزب الله و انفجارهای تروریستی و نیز همکاری با گروه های تروریستی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۳    
راجح الخوری می نویسد: سوالی که مطرح می شود این است که عبادی تا کجا می تواند به اصلاحات خود ادامه دهد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۳:۳۰    
یک مقام ارشد تاکید کرد که ایران از هند خواسته است تا بدهی 6.5 میلیارد دلاری نفتی خود را ظرف مدت 2 ماه تسویه کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۴    
عناصر مصری داعش در بیانیه خود این حمله را به تلافی اعدام 6 تروریست این گروه عنوان کردند. احکام اعدام این 6 نفر خرداد ماه در مصر به اجرا گذاشته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۲۰:۰۴    
هیئت انتخابات عالی ترکیه 10 آبان را به عنوان تاریخ برگزاری انتخابات زودهنگام در این کشور پیشنهاد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۹:۲۴    
روزنامه گاردین نوشت فیلیپ هاموند وزیر امور خارجه انگلیس در اولین سفر وزیر خارجه انگلیس به ایران در حدود چهارده سال گذشته سفارت این کشور را در تهران بازگشایی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۸:۳۸    
عضو دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد توافق هسته ای اخیر میان ایران و کشورهای پنج بعلاوه ، ایران را به یکی از بازیگران اصلی برای حل بحران های منطقه تبدیل کرده است .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۸:۲۴    
عضو شورای انقلاب فرهنگی در برنامه رادیویی سینما معیار گفت: حذف نام فجر از جشنواره خبر بدی است که شورا موضع نشان خواهد داد/ در شرایط پساتوافق نیازمند ترویج بیشتر عناوین انقلابی هستیم
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
کره شمالی امروز پنجشنبه یک واحد نظامی ارتش کره جنوبی را در بخش غربی مرزهای مشترک دو کشور گلوله باران کرد و گفته می شود همسایه جنوبی نیز پاسخ آن را داده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
مدیرکل پلیس افتخاری کشور با اشاره به اینکه طرح پلیس افتخاری در کشور با موفقیت اجرا شده است، گفت: در حال حاضر بیش از 20 هزار نفر در کشور به عنوان پلیس افتخاری پذیرفته شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۷    
رئیس سیمای استان اصفهان با بیان اینکه وحدت خوبی با محوریت رسانه های جهان اسلام در حال وقوع است گفت: اگر اتحاد کشورهای اسلامی در حوزه برنامه سازی و تبادل برنامه ای اتفاق بیفتد ما از هر شبکه رادیویی و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۳    
جمبلی حمیدووا از شهروندان تاجیکی که اخیرا از دست داعش فرار کرده، می گوید: من اوج وحشت و رذالت را در داعشی ها دیدم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۳    
پرویز مظلومی آرزو کرده فرهاد مجیدی روزی سرمربی باشگاه استقلال شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۲۹    
در ادامه عملیات نظامی ارتش و حشد الشعبی عراق برای پاکسازی شهر بیجی در شمال استان صلاح الدین این کشور صبح امروز گردانهای حزب الله عراق صدها فروند موشک زمین به زمین به مراکز داعش شلیک کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۸    
منابع یمنی از شلیک موشک بالستیک به سوی یکی از پایگاه های نظامی عربستان خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۸    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک از رد پیشنهاد آمریکایی ها به بشار اسد و رد آن توسط رئیس جمهور قانونی سوریه می گوید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۶:۱۱    
با توجه به انتخابات سال سوم هیأت رئیسه شورای شهر در سومین سال از دوره شورای چهارم، مهدی چمران به عنوان گزینه اصلی اصولگرایان خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
پس از آن که محمدرضا گلزار علت جدایی خودش از گروه سازنده ی سریال عشق تعطیل است را ضعف متن این سریال دانست، بیژن بیرنگ از پشت صحنه این سریال و ماجراهایی سخن گفته که این بازیگر به وجود آورده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما با استراتژی روشن مذاکرات هسته ای را دنبال کردیم، گفت: اینطور نبود که افراد و مسئولان کشور در عمل انجام شده قرار گرفته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: دوست داشتم دوستان قدیمی ام را در تیم ستارگان از نزدیک ببینم اما شرایط کاری این اجازه را به من نمی دهد و صلاح در این است که بالای سر تیمم باشم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
روزنامۀ تایمز از به دام افتادن دلفینی با تجهیزات جاسوسی در سواحل نوار غزه توسط جنبش حماس خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۵۷    
عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در مجلس با بیان اینکه قانون اساسی نسبت به تصویب برجام در مجلس صراحت دارد، گفت: توصیه من به دولت و مسئولان آن این است که به قانون تمکین کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۴    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قرائت جناحی از برجام در شورای عالی امنیت ملی وجود ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۳    
24 سال تمام گذشته ولی هنوز همه چیز اینجا ناتمام است، از عهدی که بسته ایم تا دلدادگی که همچنان باقی ست؛ اینجا ناگفته هایی از متن دیداری 24 ساله همچنان در حال روایت است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۴۳    
عقاب طلایی پرنده شکاری است و جز گونه های جانوری حمایت شده از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به شمار می آید که در سراسر زاگرس و البرز زندگی می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۹    
در این هفته رو به پایان پای رفسنجانی به فوتبال و مشکل حق پخش تلویزیونی باز شد، سرخ ها سقوطی تاریخی داشتند، یک ملی پوش فوتبال دستگیر شد، مدیرعامل متهم و پیشین پرسپولیس به استقلال نزدیک شد و ... .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷    
معاون امور بین الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی، مطالب منتشر شده در برخی رسانه های خارجی مبنی بر دسترسی به اطلاعات مربوط به توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی را تائید نکرد و ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۸    
شبکه سی ان ان قرارداد موشکی ایران و روسیه را نگران کننده اعلام کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۱۸    
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی کشورمان با بیان اینکه بحران سوریه باید از طریق مذاکرات بین گروه های سوری حل شود افزود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۹    
ممکن است باشگاه تراکتورسازی تبریز در نیم فصل از جانب سربازان خود متضرر شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۵:۰۹    
از یک جهت شانس استقلال را در اهواز میتوان بیشتر از تیم میزبان دانست و آن هم به دلیل ترکیب ناشناختهای است که مظلومی با مهرههایی که در اختیار دارد به مصاف استقلال اهواز میفرستد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۳    
نماینده پارلمان عراق از سیاستمداران فاسد و مفسدان اقتصادی مالی به عنوان دو خطر بزرگ علیه برنامه اصلاحی نخست وزیر این کشور نام برد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۲    
رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: در زمان ما استکبار جهانی مخصوصاً صهیونیست ها نتوانسته اند با تطمیع و تهدید ضربه ای به اسلام عزیز بزنند، لذا بالاتر از تطمیع و تهدیدها جنگ نرم را شروع کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۲    
اگرچه تولید خودرو در کشور به روزهای اوج خود طی سالهای گذشته نزدیک می شود؛ اما ساز منفی که بازار خودرو و مردم برای خودروسازان کوک کرده اند، منجر به کاهش قیمت به کمتر از نرخ کارخانه رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۴۷    
سرلشکر جعفری در واکنش به سخنان برخی مسئولان گفت: تحقق سخنان برخی از مسئولان به معنی آغاز فرسایش استقلال و عزت نظام اسلامی و انقلابی ایران است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۸    
روز جمعه با نفوذ جریانات خنک شمالی، ضمن کاهش دما، بارش باران در سواحل شمالی کشور رخ خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷    
مهمترین عناوین اقتصادی دنیا در هفته ای که گذشت منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷    
یک مقام مسئول با تشریح ماموریت 17 کشتی نفتکش ایرانی به منظور افزایش صادرات نفت ایران در دوران پسا تحریم از رونق بازار نفتکش ها با کاشه قیمت جهانی نفت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷    
دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با سی ان ان ، توافق هسته ای ایران را ناشیانه ترین کار دیپلماتیک دولت اوباما خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۴:۳۷    
قیمت نفت در بازار نیویورک روز چهارشنبه به پایین ترین حد در 6.5 سال گذشته رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۳    
مرحوم علامه مجلسی نقش برجسته ای در زمینه آثار دعایی داشت و در کنار نگارش کتاب های فارسی در زمینه های مختلف مانند حق الیقین ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۰    
در یک حادثه تیراندازی که در شهر روچستر ایالت نیویورک آمریکا به وقوع پیوست، دستکم هفت نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و دو نفر نیز جان خود را از دست دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۹    
در آستانه شروع فصل تازه لیگا، پایگاه اینترنتی بلیچر ریپورت در گزارشی بهترین بازیکنان لیگا را معرفی کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به انتقادهای جمهوریخواهان گفت کاخ سفید از کارایی روش های آژانس در نظارت بر فعالیت هسته ای ایران مطمئن است. م
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۸    
جو دانلی سناتور دموکرات ایالت ایندیانا در بیانیه ای که در وب سایت خود منتشر کرد، از پیوستنش به صف مخالفان توافق در کنگره آمریکا خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۸    
عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: اتباع بیگانه ای که به صورت غیر قانونی وارد کشور شده اند به زودی ساماندهی می شوند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۸    
با در نظر گرفتن تداوم این تغییرات اجباری پیش بینی می شود دامنه تغییرات برانکو تا بازی هفته آینده یعنی دیدار با فولاد قبل از تعطیلات لیگ ادامه داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۸    
یک فرمانده انصار الله یمن از پاکسازی چندین منطقه مسکونی شهر تعز خبر داد که از 2 روز قبل عملیات آزادسازی آن کلید خورد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۳۸    
برخی از روزنامه های صبح امروز کشور مهم ترین عناوین خبری خود را به تحریم مخابرات توسط دولت و خط و نشان برای صرافی های غیرمجاز اختصاص دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۶    
کمپین "خرید خودروی صفر ممنوع" با هدف مقابله با افزایش قیمت خودرو ایجاد شده است، ولی به نظر می رسد، عملی شدن شعار این کمپین با شرایطی که بازار و صنعت انحصاری خودروی کشور دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۲    
رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران از انهدام باند سارقان منزل با ده ها فقره سرقت خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۳    
مقتل لهوف از سوی سیدبن طاووس نوشته شده و آیت الله قاضی طباطبایی درباره آن گفته است که لهوف نقلیاتش مورد اعتماد است و در میان کتب مقتلی هیچ اثری به اندازه لهوف اعتبار و اعتماد در آن نیست ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۳    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: بامداد امروز انباری به وسعت 3 هزار متر مربع در شهر ری دچار آتش سوزی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۳    
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سهم آموزش و پرورش از بودجه دولت در دو سال اخیر از 9.1 درصد به 11.2 درصد افزایش یافته است از کسری پنج هزار میلیاردی این نهاد خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۳:۲۳    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به بررسی ابعاد فنی، حقوقی و سیاسی برجام در جلسات این شورا گفت: در نهایت تصمیم گیری با هدف افزایش اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی ایران صورت خواهد گرفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۲    
سفیر آمریکا در لهستان به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا برای نظارت بر اجرای توافق هسته ای انتخاب می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳    
مفسران درباره اینکه شخص حضرت آدم(علیه السلام) یا نوع آدمی و حضرت به عنوان نماینده دیگر انسان ها مسجودٌ له فرشتگان بوده و نیز درباره اینکه در امر به سجده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۵    
سبک زندگی طبقه متوسط نوظهور تهران نشین از جمله فیلم هایی که جریانشان با آثاری مانند چهارشنبه سوری قوت گرفت و به فیلم هایی مثل درباره الی.. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۵    
مقام های آمریکایی از بررسی طرح عقب نشینی نیروهای آمریکا از صحرای سینا به دلیل ترس از حملات داعش خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۵    
تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان که در مسابقات جهانی برزیل عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده بود، بامداد امروز به ایران بازگشتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۰    
نتایج شکست رژیم صهیونیستی در جنگ لبنان تنها منحصر به ابعاد نظامی و استراتژیک نبود، بلکه مبانی راهبردی قدرت سخت افزاری رژیم صهیونیستی را دچار تزلزل و تغییر کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۳    
هنگ کنگ از نظر فساد اداری و اقتصادی در حال حاضر رتبه 12 را در میان کشورهای جهان داراست. این رتبه مطلوب برای هنگ کنگ در حالی محقق شده است که این کشور در دهه های 60 و 70 میلادی درگیر فساد اداری زیادی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۵۰    
رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که طرف های خارجی به دنبال ایجاد بی ثباتی در شبه جزیره کریمه هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۳    
انتشارات سوره مهر در نظر دارد تا کتاب سینمای ملی ایران را به قلم ابراهیم فیاض روانه بازار کتاب کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۰    
وبگاه تحلیلی کانترپانچ در گزارشی به روایت وضعیت دردآور دو روستای شیعه نشین الفوعه و کفریا که بیش از چهار سال است که تحت محاصره و حملات روزانه و شدید تروریست های مورد حمایت غرب قرار دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۰    
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس تأکید کرد که تنها بازرسان بین المللی باید از تأسیسات هسته ای ایران بازدید داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۴۰    
معاون وزیر خارجه ایران در دیدار همتای آلمانی خود نگرانی جمهوری اسلامی از تلاش برخی بازیگران برای پیگیری اهداف سیاسی خود در عراق، سوریه و یمن با استفاده ابزاری از گروه های تروریستی را ابراز داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۶    
عملیات منحصر به فرد ارتش سوریه در سهل الغاب در حومه حماه سبب درگیری داخلی میان گروه های مسلح و تروریستی شد و هر یک دیگری را مسئول شکست در این عملیات دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۳    
در حالی در هفته دوم ماه اوت، دلار در مقابل یورو و پوند ضعیف شد که احتمال آغاز جنگ ارزی از دلایل آن عنوان می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۳۲    
رئیس جمهور با بیان اینکه تبدیل مسجد به مرکز تبلیغ حزب وحدت را از بین می برد، گفت: از دیرباز معماری اسلامی به ما می گفت که مسجد محور اصلی شهر و جامعه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۰:۲۵    
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت دیدار تیمش مقابل ذوب آهن را از دست داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳    
علی رغم انتظار مردم برای حل مشکلات عدیده معیشتی، مشکل بیکاری و... در حالی که ماه ها تا برگزاری انتخابات مجلس وقت باقی است، دولتمردان ورود به این عرصه را عملاً کلید زده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۱۳    
رئیس جمهوری ترکیه با بیان اینکه کشور در حال حاضر با بحران تشکیل کابینه و معضل تروریسم مواجه است گفت تحولات به سرعت به سمت برگزاری انتخابات زود هنگام پیش می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۱۱    
از مهم ترین اهداف ایالات متحده و سایر کشورهای تولیدکننده تسلیحات در منطقه، به ویژه در خلیج فارس دامن زدن به مسابقه تسلیحاتی و جنگ های نیابتی و فروش هر چه بیش تر جنگ افزار در جهت تأمین منافع این قدرت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۸    
درپی انتشار گزارش تکان دهنده عفو بین الملل درباره حملات سعودی ها به یمن، مقامات آمریکایی برای فرار از انتقادات بین المللی بخاطر همراهی با سعودی ها تاکید کردند که هدف قرار دادن غیرنظامیان ربطی به آنها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۲:۰۵    
وزن صادرات مواد معدنی در سه ماهه نخست سال جاری 52.1 درصد منفی داشت و از شش میلیون و 572 هزار تن در سه ماهه نخست سال گذشته به سه میلیون و 146 هزار تن در سه ماهه نخست امسال رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۰    
علامه مجلسی به دلیل سحر خاصی که در معنویات داشت، مردم را از هر جایی به مساجد می کشاند و به ویژه در ماه مبارک رمضان و شب های قدر جمعیت بی سابقه ای به دلیل تأثیرات او در مساجد حضور می یافتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۶    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: به گزارش خبرگزاری فرانسه، سازمان ملل اقدام عربستان سعودی در بمباران اسکله بندر الحدیده یمن را محکوم کرد. م
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۵۳    
یک روزنامه نگار مطرح ایتالیایی که در ادامه ی طرح های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سوی رایزنی جمهوری اسلامی ایران در ایتالیا به ایران سفر کرده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۵    
شرکت توانیر درباره جزئیات هزینه بیمه در قبوض برق مشترکان توضیحاتی را ارائه کرد که توجه به آن از سوی شهروندان جالب به نظر می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی شرکت مخابرات به ارائه ی توضیحاتی درباره اظهارات اخیر وزیر ارتباطات پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۶    
مطالعه جدیدی بیانگر این است که گنجاندن گردو در برنامه غذایی روزانه می تواند جلوی پیشرفت بیماری آلزایمر را بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۳    
تخم مرغ های فاسد شده و بد بو می توانند به عنوان یک عامل درمانی در بیماری های خودایمنی بدن مانند ام اس مورد استفاده قرار گیرند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۰    
نظرسنجی ها نشان می دهد میزان حمایت از نامزدی هیلاری کلینتون از سوی حزب دمکرات در انتخابات 2016 به کمترین میزان از سال 2001 تا کنون رسیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۳۰    
به نظر می رسد پیام روسیه از تحویل هواپیمای میگ31 به سوریه این است که به جهان اعلام کند به حمایت سیاسی و نظامی از دمشق ادامه می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۷    
منابع خبری از انفجار قوی مقابل ساختمان امنیت ملی مصر در شمال قاهره خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۵    
انتشار مفاد ادعایی آسوشیتدپرس از توافق محرمانه بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی، با ابراز نگرانی از سوی مقامات جمهوریخواه کنگره آمریکا همراه بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۲۲    
معاون رئیس دفتر سیاسی حماس، رابطه بین ایران و این گروه فلسطینی را خوب توصیف کرد و شائبه بحران بین ایران و حماس را ساخت رسانه ها دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۸    
منابع خبری اعلام کردند که 'اِد مارکی' سناتور دموکرات از ایالت ماساچوست و'جو دانِلی' از ایالت ایندیانا روز چهارشنبه پشتیبانی خود را از توافق هسته ای با ایران اعلام کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۸    
گزارش پارلمان عراق در مورد سقوط شهر موصل به دست گروه تروریستی داعش بیانگر نقش کنسول ترکیه در این شهر است زیرا وی دست گروههای ترورستی را برای اشغال مناطق عراق باز گذاشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۳    
اکثر کارگردانان بزرگ سینما در طول دوران حرفه ای خود با یک بازیگر همکاری ویژه ای برقرار کرده و در چندین و چند فیلم از آنها به بهترین شکل ممکن بهره می بردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۱:۰۳    
کمیته بین المللی صلیب سرخ به شدت نگران شمار انبوه اجسادی است که در مناطق درگیری در یمن به حال خود رها شده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۰:۵۲    
مدیرکل مبارزه با قاچاق فراوردهای نفتی ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: ناوگان حمل و نقل ترکیه ای به تعهدات خود مبنی بر استفاده نکردن از گازوئیل یارانه ای در ایران به طور دقیق عمل نکرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۰:۱۷    
استاندار آذربایجان شرقی در نشست جلسه هیات دولت به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهور فرایند تدوین برنامه ریزی هسته های کلیدی و تهیه برنامه های اجرایی این روش در قالب سند تدبیر توسعه استان را تشریح کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۹ - ۱۰:۰۹    
"محمدجواد لاریجانی" کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل در گفتگوی ویژه خبری به بررسی موضوع برجام در مجلس شورای اسلامی پرداخت.
  • ۱