یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۱:۳۳May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 24 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۳:۵۶    
سفیر/معاون اموربین الملل مجمع جهانی اهل بیت (ع):نحوه تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب درنامه به جوانان ودانشجویان آمریکاواروپادرششمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت ع ازامروز بررسی میشود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۳:۵۶    
سفیر/ظریف در گفتگو با نشریه دیپلمات:احساس میکردم عدم توفیق در مذاکره،در وضعیت فوری کشور فاجعه ایجاد نمیکند/مخالفان برجام همه شان اشتباه می کنند/مخالفان توافق تحت تاثیر تبلیغات غرب قرار گرفته اند
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۲۳:۵۶    
سفیر/حجت الاسلام پژمانفررئیس کارگروه رسانه کمیسیون فرهنگی مجلس:دولت بایکه تازی وقطع یارانه رسانه های منتقددرصدداست اجازه ندهدصدای منتقدین درجامعه بلندشود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۴    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشریح آخرین مصوبات کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه ها از تصویب ریاست چند تن از رؤسای پیشنهادی دانشگاه های وزارت علوم، وزارت بهداشت و دانشگاه آزاد خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۱۱    
یکی از مهمترین استنادات دولت در لزوم امضای هرچه سریعتر توافق هسته ای آزاد شدن دارایی های بلوکه شده ایران در خارج و استفاده از آن برای ایجاد گشایش در اقتصاد بود اما...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۳    
گروهک تروریستی داعش 15 زن عراقی را به دلیل مخالفت با انجام جهاد نکاح در موصل اعدام کرده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۳۱    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: صنایع دفاعی کشور قادر است نیازهای بخش دفاعی را تامین و امنیت پایدار را تضمین کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۲۱    
صبح امروز شنبه یک دستگاه هواپیمای آموزشی در 40 کیلومتری جاده قزوین - رشت سقوط کرد. در این حادثه سرنشینان هواپیمای دونفره مصدوم شدند که یکی از آنان به صورت سرپایی مداوا شد و دیگری که حال وی وخیم گزارش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۱۵    
تعزیه خوانی و شبیه خوانی یکی از موثر ترین ومهمترین مراسم ها جهت اقامه عزای سید و سالار شهیدن حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) می باشد که از قدیم الایام در ایران رسم بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۹    
پایان آتش بس 72 دو ساعته در شهر استراتژیک الزبدانی واقع در حومه دمشق و حمله خمپاره ای گروه های تروریستی به حومه حلب از آخرین اخبار امنیتی سوریه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۵۸    
سخن گفتن درباره شخصیت حضرت فاطمه معصومه علیهاالسلام که علمای بزرگ شیعی در برابر عظمت روحی ایشان سر تعظیم فرود آورده اند بسیار مشکل است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: وبگاه خبری العهد لبنان عصر شنبه از بازداشت احمد الاسیر خبر داد و نوشت: خبرها از دستگیری احمد الاسیر حکایت دارد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۴۳    
این سند راهبردی بر پایه تحولات اخیر منطقه در پی نبرد سوریه و تغییر مواضع ارتش های عربی در قبال مواجه با تحولات امنیتی خاورمیانه ارائه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۹    
فیلم محمد رسول الله (ص) نام رسمی فیلم مجید مجیدی اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۹    
فرمانده جبهه مقاومت سردار سرلگشر حاج قاسم سلیمانی با نوشتن شعاری این حرف را تصدیق کردند که مقاومت و جنگ شیعه امروز برای زمینه سازی ظهور و دفاع از حریم ولایت و امامت حضرت مهدی(عج) است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۹:۰۲    
در حالی که کودکان در شهرهای بزرگ با سرگرم شدن به بازی های کامپیوتری و بی تحرک با انواع و اقسام بیماری ها روبرو می شوند، کودکان روستایی با بازی و تحرک در فضای واقعی سلامت و با نشاط رشد می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۵۸    
هوشنگ امیراحمدی با بیان اینکه دل نگران تبعات توافق وین برای ملت ایران است، گفت: برخورد و تمسخر منتقدان توافق هسته ای نوعی فرهنگ مبتذل سیاسی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۴    
سیزدهمین شماره نشریه رمز عبور امروز در 128 صفحه منتشر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۷:۵۱    
حمیدرضا فاضلی از شاعران کشورمان برای محاصره ناجوانمردانه نبل و الزهراء و مظلومیت شیعیان این دو شهر شعری سرود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۵    
همکاران بی بی سی بیش از 2 سال است در سایه غفلت مسئولان اقدام به تولید سوژه های ارسالی از مقر این شبکه در لندن برای سیاه نمایی و تبلیغ علیه کشورمان می کنند و ورود خبرنگاران بخش انگلیسی آن زیاد تعجب ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۸    
مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری از کاهش قدرت خرید 47 درصدی بازنشستگان خبر داد و گفت: صندوق بازنشستگی با کسری سه هزار میلیارد تومانی مواجه است
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۲۵    
به نظر می رسد شبح سردار قاسم سلیمانی، از روسیه دیدن کرده باشد. در خود مسکو او را ندیده اند ولی در واشنگتن از اقامتش در پایتخت روسیه با خبر شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۵    
وزیر حمل و نقل روسیه اعلام کرد این کشور در حال مذاکره با ایران برای فروش سوپرجت های سوخو 100 است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۲    
فروپاشی های خانوادگی میان فراری های ضدانقلاب در حالی است که از گوشه و کنار خبر از طرح های دیگری در راستای عضوگیری از داخل ایران برای فعالیت در شبکه های سلطنتی چون بی بی سی به گوش می رسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۲    
کیم گاتاس خبرنگار شبکه بی بی سی با حضور در نماز جمعه تهران، به مصاحبه با نمازگزاران پرداخت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۸:۰۲    
شرکت مرسدس بنز آلمان به تازگی اعلام کرده است در راستای جبران خسارت های ایران خودرو به علت ترک یکباره شراکت از سوی بنز، 42 میلیون یورو به ایران خودرو غرامت می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۸    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از توافق هسته ای ایران به عنوان حربه ای برای ضربه زدن به دموکرات ها در آینده نزدیک استفاده می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۷:۴۸    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ملاک ما برای تک خوانی بانوان نظر رهبری است و ما هنوز یک مورد هم مجوز تک خوانی بانوان را صادر نکرده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۷:۳۵    
مهرداد بذرپاش، عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با نسیم ضمن اعلام این خبر افزود: امکان اینکه تعداد امضاها فردا افزایش یابد، وجود دارد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
کارشناس سازمان هواشناسی از صاف و آفتابی بودن آسمان کشور در سه روز آینده خبر داد و گفت: در این مدت روند تدریجی هوا در کشور رخ خواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۷    
اعضای بدن دانش آموز مازندرانی که دچار مرگ مغزی شده بود به 6 نفر از نیازمندان پیوند اعضا، زندگی دوباره بخشید.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
عکس زیر در صفحه محمدرضا عارف در اینستاگرام منتشر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
محمد رضا خلعتبری می گوید حرکت بدی بعد از گلزنی به پرسپولیس انجام نداده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۸    
وزیر نیرو گفت: با توجه به آمار و ارقام در حال حاضر وضعیت بحران آب بسیار جدی است و باید به دنبال راهکارهای جدی برای حل این مساله باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۸    
ستاد بازسازی عتبات عالیات، از بازسازی محراب تاریخی حرم مطهر امام علی(ع) خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۶    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه ها که اخیراً برگزار شد، 14 رئیس دانشگاه انتخاب و معرفی شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه بیمارستان های این دانشگاه با دارا بودن 4 هزار تخت، ضریب اشغال شان هم اکنون 88 ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه با صدور حکمی محمد موحدی آزاد را به عنوان دادستان انتظامی قضات منصوب کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۲    
فرمانده گروه مسلح موسوم به ارتش آزاد شب گذشته در شهرک مرزی عرسال لبنان به دست افراد مسلح ناشناس ترور شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۷    
ناوگروه ایرانی به همراه ناوشکن دماوند در سال جاری به روسیه می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۵    
آیت الله محمد علی جاودان با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در ساخت شخصیت انسان و جامعه گفت: اثرات امر به معروف برای آمر بیش از فرد و جامعه است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۵    
رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد، اگر برلین در مورد استرداد دو دادستان پیشین این کشور که اخیرا به آلمان گریخته اند، توافق نکند آنکارا نیز از این پس مجرمان آلمانی را به این کشور تحویل نخواهد داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۱۵    
مجاهدان حزب الله لبنان در نامه ای خطاب به دبیرکل این حزب وفاداری خود به آرمان های حزب الله را بار دیگر اعلام کرده و بر لزوم حضور در هر منطقه ای که رهبر مقاومت صلاح بداند، تأکید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۳    
دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: یکی از مهم ترین وظایف علما، اندیشمندان اسلامی و محبان اهل بیت، افشای دست های پنهانی است که درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان و اجرای نقشه شوم دشمنان هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۳    
حسین زامهران با گلی که برای سیاه جامگان به ثمر رساند باعث شد تیم مقابل تیم قدرتمند نفت تهران 3 امتیاز را بگیرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۰    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی برجام با حضور عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۱    
همسر شهید:جدی ترین شوخی شهید انتظاری دلم را فرو ریخت؛ قبل از عید امام خمینی (ره) از رزمندگان درخواست کردند که به علت کمبود نیرویی که در آن ایام با آن مواجه بودیم هرکس می تواند مرخصی نگیرد و در جبهه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۶:۰۱    
جمعیت کشورمان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 500 هزار نفر افزایش و نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته 578 هزار نفر افزایش داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۸    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد که تیمش در هفته چهارم بازی سخت تری مقابل پرسپولیس خواهد داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۸    
تجریه نشان داده که با کمک ورزش می توان بسیاری از مشکلات و اختلاف های سیاسی موجود بین المللی را حل و فصل کرد و بانوان کشورهای اسلامی در این بخش نقش کلیدی ایفا می کنند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۱    
آیت الله العظمی میرزا محمدحسین نایینی پس از عمری تلاش و مجاهده در 24 مرداد 1315 .ش برابر با 26 جمادی الاول 1355 .ق در حدود 80 سالگی به دیدار معبود شتافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۱    
یک مرد فرانسوی که مرگش پس از ایست قلبی و توقف ضربان، به مدت 90 دقیقه تأیید شده بود، مقابل دیدگان جراحانی که قصد خارج کردن اعضای سالم بدنش را برای پیوند به دیگر بیماران داشتند، زنده شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۵۱    
گروه 7 نفره ای از جاعلان حرفه ای و سابقه دار که با جعل صدها فقره چک بانکی در استان های مختلف کشور اقدام به کلاهبرداری به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان کرده بودند با تلاش مأموران پلیس آگاهی به دام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از چالش های جدی مسلمانان از صدر اسلام تاکنون را درک نادرست دینداری و دین شناسی دانست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
یک مرد فقیر وقتی زنش از او لباس فاخر مطالبه می کند، یک مایه تسکین خاطر دارد، می گوید: گیرم ما مثل ثروتمندها نبودیم، ما مثل خانه آقای وحید زندگی می کنیم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
عضو کمیسیون انرژی مجلس از خودداری هیأت رئیسه این کمیسیون از در دستور کار قرار نگرفتن تحفص از بنزین وارداتی انتقاد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی با اشاره به تهیه برنامه ای از سوی دولت برای افزایش توان کشتی سازی در داخل، گفت: در حال حاضر توان ساخت کشتی هایی با ظرفیت 300 هزار تن را در کشور داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
178 هزار نفر در آزمون استخدامی آموزش وپرورش ثبت نام کردند و هر فرد برای ثبت نام 48 هزار تومان به شماره حساب اعلام شده توسط سازمان سنجش واریز می کرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
شهرستان اهر قطب کشاورزی و تولید سیب در آذربایجان شرقی است که سالانه مقدار زیادی سیب از این شهرستان به کشورهای همسایه صادرمی شود ولی این روزها با کمبود آب، باغ های سیب اهر وضعیت مطلوبی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۴۲    
در این تصویر پوستر شهید رضا کارگربرزی، مدافع حرم بر روی سنگ مزار شهیدان حاج عماد و جهاد مغنیه قرار گرفته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا تاکید کرد که ارتش این کشور در حال کوچکتر شدن است و در حال تبدیل به چیزی است که نسبت به گذشته تفاوت زیادی دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
در حالی که شبکه خبری الجزیره مفاد آتش بس فراگیر در برخی از مناطق سوریه را منتشر کرده است، منابع سوری رسمی اعلام کردند که تا صبح امروز شنبه هیچ توافقی بر سر این آتش بس حاصل نشده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
نبوغش به اندازه ای بود که در مدت کوتاهی در میان بزرگترین مجرمان فضای مجازی جای گرفت و بر فراز قله تبهکاران ایستاد؛ پسر مجرد و خونسردی که تبحرش در گم کردن رد پولهای کثیف در میان صفر و یکها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
اگرچه دولت به ظاهر به هر افزایش قیمتی واکنش نشان می دهد اما واقعیت بازار و آنچه که آمارهای رسمی کشور می گویند، چیز دیگری را در بازار کالاهای اساسی رقم زده است و قیمت بسیاری از کالاها، خیز آرامی دارند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۲۵    
اسامی داوران هفته نخست لیگ دسته اول مشخص شد
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۵    
در میان گران ترین آپارتمان های موجود در جنوب شهر تهران، آپارتمانی 200متری در محله منیریه با قیمت هر متر مربع هفت میلیون تومان که قیمت کل آن معادل یک میلیارد و 400 میلیون تومان می شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۲    
فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به پلمپ دو باغ تالار در حاشیه پایتخت، از برخورد جدی پلیس با جشنها و عروسیهای مختلط در باغها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۷    
از آخرین برد استقلال مقابل ذوب آهن در لیگ برتر بیش از سه سال می گذرد. بعد از آن و تا به امروز نیمی از دیدارهای دو تیم در لیگ برتر با برتری تیم اصفهانی به پایان رسیده و نیمی دیگر مساوی شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۷    
پیشروی ها و موفقیت های نیروهای عراقی در الانبار به ویژه محاصره الرمادی و فلوجه،بالاخره آمریکایی را وادار به اعتراف به این دستاوردهای نیروهای مردمی و امنیتی عراق کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۷    
دعای ما برای او، موجب آمادگی روحی ما برای یاری او، و زمینه سازی برای ظهور، و استحکام بخشیدن به روحیه آرمان طلبی و طاغوت ستیزی ما خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزیر اقتصاد جدی بوده و قطعاً این حرکت مجلس مخالفت یا نقطه تقابلی با دولت نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۱۴    
رییس مرکز سلامت خانواده و جمعیت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:30 درصد ازدواج ها بعد از 5 سال به طلاق منجر می شود که مهمترین علت آن مشکلات جنسی است به همین علت کلینیک های سلامت جنسی در تمام ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۵    
الزامات ایجاد شبکه ملی اطلاعات به عنوان زیرساخت ارتباطی کشور، در کمیته تخصصی فناوری کارگروه برنامه ششم توسعه فضای مجازی تشریح و بررسی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۵    
با توجه به آنکه در طول 26 سال فعالیت شورا تنها آن دست از مصوبات به تصویب رهبر انقلاب رسیده است که به اجماع تصویب شده اند، لازم است در مرحله اول برجام به اجماع آرا به تصویب شورای عالی امنیت ملی برسد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۵:۰۵    
دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که پس از گذشت سه روز از آتش بس میان تروریست ها و نیروهای سوری در شهرک های شیعه نشین فوعه و کفریا تروریست ها این آتش بس را نقض کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۸    
کارگردان مجموعه طنز دست به نقد گفت: ما در مجموعه خنده بازار آیتمی به نام نود داشتیم که با عادل فردوسی پور شوخی می کردیم، ولی در این مجموعه آیتم ورزش و مردم را داشتیم که با یک بار پخش شدن این آیتم ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۸    
کارشناس مسائل بین الملل با اشاره به حمایت ترکیه از تروریست های عراق و سوریه گفت: ایجاد منطقه حائل در سوریه تجاوز به تمامیت ارضی سوریه است و متاسفانه دولت اردوغان فریب غربی ها و صهیونیست ها را خورده ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۸    
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری دومین دوره توانمندسازی و دانش افزایی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در تبریز خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۸    
ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که فرمانده سابق گردان چتربازان به عنوان مشاور نظامی نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزیده خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۴۸    
آزمایش ها بر روی زیردریایی جدید چینی ادامه دارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۳    
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: وقتی یک پزشک ماهی 100 میلیون و دیگری ماهیانه یک میلیون درآمد دارد، نمی توان با زیرمیزی بگیران مقابله کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۳۴    
رضا صفایی با 20 امتیاز کسب شده بعنوان امتیاز آورترین این بازی سوم این تیم انتخاب شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۲۵    
آخرین اقدامات وزارت بهداشت با حضور دکتر هاشمی امشب در برنامه نگاه یک بررسی می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۷    
تیم فوتبال پدیده پس از شکست 2 بر یک مقابل سایپا در چارچوب هفته سوم لیگ برتر از عملکرد داور مسابقه شکایت کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۷    
مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: در سه هفته ای که از لیگ گذشته انتظارات ما برآورده نشده و باید دلایل آن را ریشه یابی کرده و ببینیم اشکال کار کجاست.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۷    
500 نفر از مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور با صدور نامه ای خطاب به سردار جعفری، از وی خواستند با برگزاری رزمایش موشکی خط بطلانی بر ادعاها و چشم طمع آمریکای تروریست و صهیونیست کودک کش ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۱۷    
رهبر جریان صدر با متهم کردن برخی طرف ها به کارشکنی در روند اصلاحات، خواستار آماده سازی مقدمات برگزاری تظاهرات میلیونی در حمایت از خواسته های مردم جهت اصلاحات و خدمات بهتر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۳    
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما از اول هم ادعای قهرمانی در لیگ را نداشتیم بلکه برای درست کردن استقلال آمده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۰    
اخیراً جان کری ادعایی ضد سپاه پاسداران مطرح کرده که با واکنش دو تن از نمایندگان مجلس روبرو شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۴۳    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس معتقد است؛ شهرداران و دهیاران چشم خود را به روی زمین خواران می بندند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۳۰    
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از تشکیل پرونده های مالیاتی واردکنندگان خودرو و کسانی که کتمان مالیاتی دارند، خبرداد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۲۲    
رئیس مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه، در روز دوشنبه این هفته به شهر مقدس مشهد می رود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۳:۱۴    
مهدی هاشمی رفسنجانی که به جرم اختلاس، ارتشاء و جرائم امنیتی به 25 سال حبس محکوم شده و در حال تحمل کیفر 10 ساله خود است اکنون در یکی از اندرزگاه های زندان اوین نگهداری شده و با 14 نفر دیگر هم بند است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۴۱    
قرآن از جنبه های مختلف معجزه و زنده است که یکی از این زمینه ها، معجزه علمی آن است. با اینکه حدود 1400 سال از زمان نزول قرآن بر پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله وصلم میگذرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۸    
کیلب ماپین، روزنامه نگار و گزارشگر آمریکایی می گوید: رهبران ما در ایالات متحده با روش های مختلف تلاش می کنند که چشمان ما بسته باشد و کورکورانه بدنبال آنها رژه برویم در حالی که رهبر ایران می گوید که ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۲۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی :علی اکبر ولایتی در بخشی از سخنان خود در مناظره سوم انتخابات ریاست جمهوری سال92 که با استقبال گسترده رسانه های غربی روبرو شد و حتی هیلاری کلینتون ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۱:۰۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی :ساعت 23:15 ، 22 خرداد 1388؛ در یک از سالن های خانه ای در خیابان طاهری رمز شورش علیه قانون اعلام شد؛ شورشی که بعدها موجب تشدید تحریمها علیه ملت ایران خواهد شد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۲۴ - ۱۰:۳۱    
مهدی هاشمی پس از حدود 30 جلسه محاکمه در دادگاه انقلاب به جرم ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری و اتهامات امنیتی به انفصال دائم از خدمات دولتی، 50 ضربه شلاق و 10سال حبس محکوم شده بود، بالاخره راهی زندان شد.