یکشنبه ۰۶ خردادساعت ۰۷:۰۱May 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 16 مرداد 1394 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 31 فروردین 1394 هم اندیشی 30 اردیبهشت 1394 هم اندیشی 31 خرداد 1394 هم اندیشی 31 تیر 1394 هم اندیشی 31 شهریور 1394 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 مرداد 1394 هم اندیشی 2 مرداد 1394 هم اندیشی 3 مرداد 1394 هم اندیشی 4 مرداد 1394 هم اندیشی 5 مرداد 1394 هم اندیشی 6 مرداد 1394 هم اندیشی 7 مرداد 1394 هم اندیشی 8 مرداد 1394 هم اندیشی 9 مرداد 1394 هم اندیشی 10 مرداد 1394 هم اندیشی 11 مرداد 1394 هم اندیشی 12 مرداد 1394 هم اندیشی 13 مرداد 1394 هم اندیشی 14 مرداد 1394 هم اندیشی 15 مرداد 1394 هم اندیشی 16 مرداد 1394 هم اندیشی 17 مرداد 1394 هم اندیشی 18 مرداد 1394 هم اندیشی 19 مرداد 1394 هم اندیشی 20 مرداد 1394 هم اندیشی 21 مرداد 1394 هم اندیشی 22 مرداد 1394 هم اندیشی 23 مرداد 1394 هم اندیشی 24 مرداد 1394 هم اندیشی 25 مرداد 1394 هم اندیشی 26 مرداد 1394 هم اندیشی 27 مرداد 1394 هم اندیشی 28 مرداد 1394 هم اندیشی 29 مرداد 1394 هم اندیشی 30 مرداد 1394 هم اندیشی 31 مرداد 1394 
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۵    
سناتور چاک شومر مرد شماره 3 دموکرات ها در سنای آمریکا با اعلام مخالفت خود با توافق هسته ای 14 جولای با ایران، راه خود را از باراک اوباما رئیس جمهور هم حزبی خود جدا نمود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۱:۵۲    
دیدار تیم های استقلال و ملوان انزلی با برتری آبی پوشان تهرانی به پایان رسید و این تیم همچنان صدرنشین باقی ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۱:۲۵    
شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه با اجماع آرا قطعنامه ای را تصویب کرد که بر اساس آن یک هیئت کارشناسی برای شناسایی عوامل حملات با گاز کلر در سوریه تشکیل خواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۶    
دولت فرانسه، ایران را از حالت "هشدار" برای سفر اتباع خود، خارج کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۶    
عربستان در تقلید از گروه 1+5، برای مقابله با ایران گروه پنج به علاوه دو را تشکیل می دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۰:۱۳    
گروهک تروریستی داعش شیوه جدیدی را برای اعدام قربانیان خود با استفاده از اسب اختراع کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۷    
رئیس جمهور گفت: در دیدار مقام ها و هیئت های خارجی به صراحت گفته ایم: مبنای کار این است که با یکدیگر صادرات مشترک داشته باشیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۴    
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام اینکه معادل ریالی ذخایر بلوکه شده در گذشته به حساب دولت واریز و از آن استفاده شده است، گفت: بنابراین برای دو بار نمی توان از این پول ها در بودجه دولت استفاده کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۲۰:۰۴    
روزنامه لبنانی السفیر از سفر هفته آینده وزیران خارجه سوریه و عربستان به روسیه و همچنین سفر احتمالی وزیر خارجه ایران به این کشور خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۹:۰۱    
حمید رسایی نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یادداشتی را در صفحه شخصی خود در انتقاد به اظهارات اخیر هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۹    
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت و خانواده وزارت بهداشت با ارائه برنامه های جدید سیاست های جمعیتی گفت: احدی در وزارت بهداشت برای کنترل جمعیت فعالیت نمی کند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۷    
رزمنده دفاع مقدس گفت: دلواپسان و دلواپسی فقط برای هسته ای نیست که عده ای آن را مسخره می کنند، بلکه دغدغه داشتن و دلواپسی برای بچه شیعه هایی است که رفقایشان شهید و جانباز شدند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۸:۴۷    
وزیر صنعت گفت: از کشورهایی که تمایل به همکاری با ایران دارند خواسته شده است که تسهیلات بانکی را با همان سود پایین که در کشور خود ارائه می دهند در کشور ما نیز ارائه دهند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۸:۳۸    
نخستین سفر وزیر خارجه سوریه به یکی از کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس از زمان شروع بحران این کشور در سال 2011 ، با موافقت مسقط و دمشق با انجام تلاش های مشترک برای پایان دادن به این بحران همراه شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۸:۲۹    
هفته گذشته هم قطاری که از ایران به ترکیه می آمد و قطاری که از ترکیه به ایران می رفت مورد حمله مسلحانه قرار گرفتند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۸:۱۷    
امام جمعه موقت تهران گفت:متهم کردن ایران به ساخت سلاح هسته ای و حمایت از تروریست ادامه عداوت های قبلی است .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۸:۰۶    
هرزه گردی و انتشار آزادانه اخبار دروغین توسط خبرنگاران رسانه های غربی در ایران اخیراً به معضل فضای رسانه ای کشور تبدیل شده است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۷:۳۷    
عضو کمیسیون فرهنگی گفت: هرگاه شاهد چنین موضعگیری های از جانب آقای هاشمی هستیم احساس تاسف باید خورد زیرا چنین حرف ها و صحبت هایی به سابقه و عقبه انقلابی وی لطمه شدیدی وارد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۷:۲۸    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری بخشنامه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور مبنی بر اینکه تمامی مدیرانی که قصد نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند باید حداکثر تا اوایل اسفند 93 استعفا بدهند را ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۵۷    
مهدی هاشمی در فیس بوک نوشت: به پدرم گفتم "اعلام آمادگی شما برای انتخابات خبرگان دو نتیجه دارد: اولی ایجاد فضای انتخاباتی و دومی فرستادن من به زندان!"
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۹    
ایرج کیارستمی قهرمان سابق بوکس آسیا دار فانی را وداع گفت.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۹    
رئیس جمهور گفت: در دیدار مقام ها و هیأت های خارجی که در روزهای اخیر افزایش داشته به صراحت گفته ایم مبنای کار این است که سرمایه و فناوری به ایران آورده شود .
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۶    
در میان کشورهای اروپایی، ایتالیایی ها بیشترین قرابت و شباهت را با ایرانی ها دارند؛ شباهت های فرهنگی مردم دوکشور به حدی است که زمانی سفیر ایتالیا در تهران از این عبارت استفاده کرد که " ایتالیایی ها ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۳    
رهبر اکثریت جمهوریخواه مجلس سنای آمریکا با انتقاد از سخنرانی رئیس جمهور این کشور درباره توافق هسته ای با ایران، اظهارات وی را مضحک توصیف کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۳    
معاون گمرک ایران از برنامه شبانه روزی شدن ارائه خدمات گمرکی خبر داد و گفت: با حصو توافق هسته ای، کمیته پسا تحریم در گمرک کل کشور تشکیل شده تا برنامه های آنی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۰    
نتایج تازه ترین نظرسنجی نشان می دهد که مارکو روبیو و اسکات واکر در آستانه نخستین مناظره انتخاباتی جمهوریخواهان، پیشتاز هستند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۰    
جدیدترین رنکینگ برترین فرنگی کاران ماه جهان اعلام شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۴۰    
چاک شامر از سناتورهای مطرح دموکرات آمریکا و موثرترین نماینده یهودی ها در کنگره در بیانیه ای اعلام کرد با توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 مخالفت خواهد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۷    
وزیر امور خارجه انگلیس با تأکید بر این ادعا که ایران از تروریسم برای توسعه نفوذ خود در منطقه استفاده می کند، گفت تا زمانیکه ایران از تروریسم دفاع می کند، کشوری سرکش باقی خواهد ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۴    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران تاکنون از دادن اجازه به بازرسان آژانس برای گفتگو با افسران نظامی و دانشمندان کلیدی خود را نداده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۴    
سرویس سفارش تمبر شخصی از جمله سرویس هایی است که مدتی است ارائه آن از سوی شرکت پست آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۳۱    
رییس مجمع تشخیص مصلحت درخصوص مخالفت ها با توافق هسته ای گفت: کسانی که مخالفت می کنند، اشتباه می کنند. ما جایگاه خودمان را حفظ کردیم و همه نیازهای زیربنایی هسته ای که تا به حال داشتیم، محفوظ می ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۵:۰۱    
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس اعلام کرد رئیس مجلس ضرورت ارائه لایحه درباره برجام را به دولت اعلام کرده است، طبق متن برجام دولت ایران تعهداتی را می پذیرد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۵۰    
داوطلبان نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نخستین مناظره مقدماتی خود از توافق اتمی ایران انتقاد کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۴    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: با وجود تصویب قانون طرح تحول سلامت به دلیل اجرای نادرست آن شاهد مشکلات عدیده ای هستیم که نتیجه آن باعث شده درآمد یک پزشک تا 100میلیون افزایش یافته اما حقوق ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۴    
برخی اعضای عرب اوپک در حالی تلاش می کنند کشورمان را عامل سقوط قیمت نفت به بشکه ای کمتر از 50 دلار معرفی کنند که ایران نسبت به سیاست های یک بام و دوهوای دبیرکل فعلی اوپک واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۲۰    
پرتاب بمب موسوم به پسر کوچک در ساعت 8:15 دقیقه صبح این روز از بمب افکن B-19 آمریکایی که به افتخار مادر خلبان انولا گی نامگذاری شده بود به کشته شدن نزدیک به صد هزار نفر در آن واحد منجر شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۷    
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: سرمربی تیم ملی به ایران بازخواهد گشت و شایعات مطرح شده درست نیست و ما هم از دست این مسائل خسته شده ایم.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۵    
روزنامه انگلیسی گاردین با اشاره به سفر هیئت های اروپایی به ایران نوشت: در حالی که بحث در واشنگتن بر سر تصویب توافق جامع هسته ای ادامه دارد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۲    
عضو انجمن صنایع غذایی ایران گفت: در سال های اخیر رشد خوبی در زمینه مصرف شیر داشته ایم اما در ماست و پنیر روند مصرف کاهشی بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۲    
قائم مقام وزیر بهداشت به صورت سرزده از مراکز درمانی استان البرز و پنج بیمارستان شهید باهنر، شهید مدنی، شهید رجایی، کمالی و دکتر شریعتی و نیز پایگاه های بهداشتی شهری این استان بازدید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۱۲    
وزارت بازرگانی آمریکا از رشد 60 درصدی صادرات این کشور به ایران در نیمه نخست 2015 خبر داد و اعلام کرد در این دوره 140.5 میلیون دلار کالا از آمریکا به ایران صادر شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۹    
چرا رویکرد "تولید و سرمایه گذاری محور" دولت اعتدال به جای جذب سرمایه های خارجی و صادرات به افت سرمایه گذاری خارجی و واردات منجر شد، این معما در این گزارش رمزگشایی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۴:۰۹    
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری شکایت ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور از مصوبه دولت مبنی بر تعیین وزارت دادگستری به عنوان مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد را رد کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۷    
دیوید رمنیک برنده جایزه پولیتزر در سال 1994 و سردبیر مجله معروف نیویورکر می گوید علاقه ای به تلف کردن وقت خود برای توئیت و توییتر بازی ندارد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۵۷    
پایگاه اینترنتی جوئیش لینک نوشت یک نماینده کنگره آمریکا طرحی را علیه حمایت قدرت های جهانی از برنامه هسته ای ایران ارائه کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۴۲    
یک دیپلمات ارشد آلمان هشدار داد اگر کنگره آمریکا توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 را از مسیر خارج کند یک فاجعه و کابوس خواهد بود.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۷    
نجیب الزامل سرمقاله نویس روزنامه الیوم چاپ عربستان تأکید کرد جان بولتون نماینده دائم و سابق آمریکا در سازمان ملل زمانی گفته بود پیشنهاد می کنم به تأسیسات هسته ای ایران حمله شود و به یکباره از این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۸    
صلاح الدین دمیرتاش و فیگن یوکوسداغ از رهبران حزب دموکراتیک خلق کُرد ترکیه از سازمان ملل خواستند تا درباره اعدام های خودسرانه و غیر قانونی که پس از حملات در شهر مرزی سوروچ روی داده است، تحقیق کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۵    
عربستان که همواره در کنار غرب و بویژه آمریکا، تروریست های داعش را تحت حمایت همه جانبه خود قرار داده بود اینک توسط همین تروریست ها که توانسته در میان نظامیان سعودی نفوذ کنند ضربات شدیدی را متحمل می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۳:۰۵    
در حالی رئیس کل بانک مرکزی اخیرا رقم دارایی های بلوکه ایران که پس از رفع تحریم ها آزادسازی خواهد شدT را اعلام کرد که مقامات آمریکایی در اظهاراتی تازه، این رقم را 50 میلیارد دلار اعلام کرده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۲:۵۱    
وزارت امور خارجه آمریکا به اتباع این کشور درباره سفر به ایران هشدار داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۳    
شیخ الازهر تکفیر شیعیان را از نظر کتاب و سنت مردود خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۱:۴۳    
مسئولان بحرینی در راستای تشدید خفقان و خاموش کردن صدای مخالفان در این کشور، روزنامه الوسط به عنوان تنها روزنامه مستقل بحرین را توقیف کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۹    
منابع سوری از ادامه عملیات مبارزه با تروریست های مزدور در مناطق مختلف از جمله هلاکت دست کم 36 تروریست در حومه لاذقیه ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی هم اندیشی: ارتش ترکیه تانک های خود را در منطقه شرناق واقع در مناطق نزدیک به خاک سوریه مستقر کرد. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۰:۲۹    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت وگو با پایگاه خبری المانیتور گفته که عملکرد آمریکایی ها در خلال مذاکرات هسته ای نسبتاً خوب بوده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۴/۰۵/۱۶ - ۱۰:۱۷    
یک روزنامه آمریکایی از انتشار گسترده ایدز در مناطق تحت اشغال داعش خبر داد.