پنجشنبه ۱۳ اردیبهشتساعت ۲۰:۵۳May 2024 2
جستجوی پیشرفته

خبرهای هم اندیشی 20 خرداد 1397 - hamandishi.ir

هم اندیشی 29 اسفند 1393 هم اندیشی 11 مهر 1394 هم اندیشی 1 فروردین 1395 هم اندیشی 29 اسفند 1396 هم اندیشی 31 فروردین 1397 هم اندیشی 31 اردیبهشت 1397 هم اندیشی 31 تیر 1397 هم اندیشی 30 مرداد 1397 هم اندیشی 31 شهریور 1397 هم اندیشی 1 مهر 1397 هم اندیشی 30 آبان 1397 هم اندیشی 1 آذر 1397 هم اندیشی 30 دی 1397 هم اندیشی 30 بهمن 1397 هم اندیشی 1 اسفند 1397 هم اندیشی 1 خرداد 1397 هم اندیشی 2 خرداد 1397 هم اندیشی 3 خرداد 1397 هم اندیشی 4 خرداد 1397 هم اندیشی 5 خرداد 1397 هم اندیشی 6 خرداد 1397 هم اندیشی 7 خرداد 1397 هم اندیشی 8 خرداد 1397 هم اندیشی 9 خرداد 1397 هم اندیشی 10 خرداد 1397 هم اندیشی 11 خرداد 1397 هم اندیشی 12 خرداد 1397 هم اندیشی 13 خرداد 1397 هم اندیشی 14 خرداد 1397 هم اندیشی 15 خرداد 1397 هم اندیشی 16 خرداد 1397 هم اندیشی 17 خرداد 1397 هم اندیشی 18 خرداد 1397 هم اندیشی 19 خرداد 1397 هم اندیشی 20 خرداد 1397 هم اندیشی 21 خرداد 1397 هم اندیشی 22 خرداد 1397 هم اندیشی 23 خرداد 1397 هم اندیشی 24 خرداد 1397 هم اندیشی 25 خرداد 1397 هم اندیشی 26 خرداد 1397 هم اندیشی 27 خرداد 1397 هم اندیشی 28 خرداد 1397 هم اندیشی 29 خرداد 1397 هم اندیشی 30 خرداد 1397 هم اندیشی 31 خرداد 1397 
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۷:۴۰    
انتخابات هیأت رئیسه برخی کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی امروز برگزار شد که بر این اساس اعضای هیأت رئیسه این کمیسیون های انتخاب و تعیین شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۰۹    
نشست چهارجانبه مکه برای حمایت از اردن درحالی برگزار شد که عربستان سعودی و امارات پیشتر اختلافات زیادی با دولت امان پیدا کرده بودند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۵۴    
در حالی مسئولان خارجی اطلاع رسانی بسیار شفافی درباره فسخ قراردادهای فروش هواپیماها به ایران داشته اند که مسئولان و مدیران داخلی از هرگونه شفاف سازی در این رابطه طفره رفته و آن را در تضاد با منافع ملی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۲۴    
می گفتند اگر در گذشته هم به زبان انگلیسی مذاکره می شد مشکلات ما با جهان حل می شد! اما مشخص نیست چرا تیم جدید که به اصطلاح خودشان زبان دنیا را بلد بودند و انگلیسی مذاکره کردند در نهایت به توافقی مثل ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۱۹    
ای کاش علی مطهری هم اندکی عقل و انصاف را ملاک قضاوت خود قرار می داد. خروج کفار از صلح نامه حدیبیه ناشی از متن ضعیف این توافق نبود بلکه برعکس این توافق به اندازه ای هوشمندانه بسته شده بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۹    
رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: نیروگاه اتمی بوشهر چند سال است که به مدت 10 ماه از سال به طور مستمر یک هزار مگاوات برق پایدار تولید می کند و 2 ماه نیز برای تعویض سوخت و تعمیرات خاموش است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۹    
رئیس جمهور در دیدار با شی جین پینگ بر تکمیل راکتور آب سنگین اراک طبق توافق برجام تاکید کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۴    
استفان دیمیستورا نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه و با حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر خارجه در امور ویژه سیاسی و مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات بین المللی صلح سوریه (روند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۰۴    
ترامپ ایک نشریه آمریکایی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از برجام بر مذاکرات این کشور با کره شمالی بر سر برنامه هسته ای پیونگ یانگ تاثیرگذار خواهد بود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۹    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و کلات با اشاره به سرنوشت اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی در صورت برهم خوردن برجام گفت ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۴    
آیت الله مکارم شیرازی به سوالی درخصوص پرداخت فطریه به کمیته امداد امام خمینی (ره) پاسخ داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۴    
علی مطهری می گوید دستاورد برجام، شکاف میان آمریکا و اروپا بود(!) وی در جمع خبرنگاران گفته است: برخی گروه های سیاسی به جای آنکه آمریکا را برای خروج از برجام سرزنش کنند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۴۹    
پذیرش کنوانسیون پالرمو، یکی از شروط پذیرش FATF است. بنابراین با این اقدام لاریجانی و مجلس، عملا یک گام برای تصویب FATF در کشور برداشته شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۳۹    
نخست وزیر عراق در واکنش به وقوع آتش سوزی در انبارهای متعلق به کمیساریای انتخابات در پایتخت این کشور، آن را توطئه ای با هدف لطمه زدن به فرآیند دموکراتیک در عراق خواند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۳:۳۹    
رهبر انقلاب با انتقاد از سکوت اروپایی ها در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و قدس تاکید کردند: برای تعیین نوع حکومت در فلسطین باید از همه فلسطینیان واقعی اعم از مسلمان ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۶    
ترکیه که در حال ساخت دیوار در سه مرز خود با سوریه، ایران و عراق است، از تکمیل ساخت دیوار حائل در مرز این کشور با سوریه خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۲۰:۳۱    
طبق اخبار رسیده، برنامه مناظره تلویزیونی درباره یک واکسن وارداتی که چند وقتی است توسط وزارت بهداشت تبلیغ می شود، لغو شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۵۵    
اگر اروپا نمی تواند جلوی خروج شرکت های خود را از تجارت با ایران بگیرد. در این صورت، اجرای ده ها توافق و تعهد دیگر هم از جانب ما نمی تواند شرایط را تغییر دهد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۳۰    
با پایان زمان حکم منوچهر متکی در معاونت بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب، حسین شیخ الاسلام جایگزین وی شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۸:۴۰    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، FATF توطئه ای برای نفوذ است، گفت: آمریکا حامی اصلی تروریزم است و نمی توان انتظار داشت که ایران و آمریکا تعریف یکسانی از تروریزم داشته باشند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۳۶    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مردم استان تهران در راهپیمایی روز جهانی قدس بیش از 375 میلیون تومان به مردم فلسطین و یمن کمک کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۲۰    
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: 5300 خودروی قاچاق به کشور وارد شد که در این باره تذکر دادیم اما بعد از تذکرات میزان آن به ترتیب به 6481، 13 هزار و 500 و بعد هم 34 هزار خودرو افزایش یافت.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۰۵    
آیا جمهوری اسلامی توانایی فنی برای رسیدن به ظرفیت غنی سازی 190هزار سو را دارد؟
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۷:۰۰    
بعد از تصمیم مجلس برای مسکوت ماندن دوماهه لایحه FATF بسیاری از فعالان دانشگاهی اعلام کردند که تا خروج کامل این لایحه از مجلس به اعتراضات خود ادامه خواهند داد و نمایندگان حامی FATF باید فکر تصویب این ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۵    
میزان مرگ و میر ناشی از خودکشی در آمریکا طی 18 سال اخیر به شدت افزایش یافته است، و در بیش از نیمی از موارد، قربانیان سابقه ای در زمینه بیماری ها یا اختلافات روانی نداشته اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۵۵    
منابع سوری از دفع حملات گروه های تروریستی به شهرک های تحت محاصره فوعه و کفریا و درگیری های شدید میان این گروه ها و کمیته های مردمی مدافع خبر دادند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضمن انتقاد از عملکرد نمایندگان و مسئولان اجرایی در حوزه مدیریت اقتصادی، گفت: جنگ اقتصادی در دنیا به پا شده و با این رویه ما محکوم به شکست خواهیم شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۶    
در بیانیه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی آمده است: پیوستن به FATF مانند آن است که در میانه جنگ آدرس زاغه های مهمات و محل تجمیع نیروهای خود را به دشمن اعلام کنیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۴۰    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک زلزال2 به سوی تجمع نیروهای ائتلاف سعودی در تعز شلیک کرد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۳۵    
کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به فرمان رهبر انقلاب مبنی بر از سرگیری فعالیت های هسته ای در چارچوب برجام گفت: خواهیم دید که طرف مقابل، در شدّت عمل خود تجدیدنظر خواهد کرد و رام تر می شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۰    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهوری در پیامی با تسلیت درگذشت حجت الاسلام احمد احمدی، از درگاه خداوند متعال برای ایشان علوّ درجات و همجواری با ائمه هدی (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۸    
محمود دولت آبادی می گوید اهل فکر است اما خود را روشنفکر نمی داند و به همین خاطر بی توجه به نظر دیگران در این زمینه خود را نه اهل پنهان کاری می داند و نه اهل سیاست بازی.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۸    
سران هفت کشور گروه صنعتی، موسوم به گروه هفت، در بیانیه پایانی این گروه به موضوع برنامه هسته ای ایران پرداختند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۶:۲۵    
نویسنده مصری گفت، اگر رهبر جنبش الحوثی توانست آحاد مردم صنعا و دیگر شهرهای یمن را برای دفاع از قدس به خیابان ها آورد چگونه ائتلاف سعودی می تواند خود را به پایتخت برساند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۰    
در ادامه نبرد نیروهای تحت فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر برای آزادسازی شهر درنه ، چند سرکرده گروه تروریستی القاعده کشته شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۵۰    
بیستم خردادماه مصادف است با چهل و هشتمین سالروز شهادت نخستین مجتهد انقلاب، آیت الله سعیدی که پیشتاز وفاداری به امام (ره) و انقلاب بود و در همین مسیر زیر سخت ترین شکنجه های طاغوت به شهادت رسید.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۶    
رییس سازمان انرژی اتمی نسبت به بداخلاقی های روز قدس واکنش نشان داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۵    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مسکوت ماندن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم (FATF ) به مدت دو ماه موافقت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۴۶    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: سایت فردو تا زمانی که در برجام هستیم به همین شکلی که هست باقی می ماند اما در صورت خروج از برجام برنامه هایی برای فردو داریم. ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: هفته گذشته بود که در فضای مجازی، فهرستی از وکلای مورد تایید رئیس قوه قضاییه موضوع تبصره ماده 48 قانون آئین دادرسی کیفری منتشر شد ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۰    
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تاکید دارد که کسانی در راهپیمایی ها به مسئولین نظام توهین می کنند که یک شب برای این انقلاب و نظام بی خوابی نکشیده اند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۰    
نماینده مردم ورامین در مجلس دهم گفت: پیوستن به FATF تاثیری بر رفع تحریم ها ندارد و در واقع خودتحریمی انجام می دهیم.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۳۰    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از شناسایی و انهدام دو تیم تروریستی دیگر در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه طی 24 ساعت اخیر خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۵:۲۰    
با خروج آمریکا از برجام ، چین در حال پر کردن خلا تجاری ناشی از خروج اروپایی ها از ایران است زیرا این کشور دارایی های اقتصادی مهمش را از تراکنش های عمومی بازارهای جهانی دور نگاه داشته است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۱۱    
نمایندگان مجلس 11 طومار را که به امضای مردم رسیده بود در اعتراض به بررسی کنوانسیون الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس به نمایش درآوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۵۰    
رئیس دادگاه های انقلاب تهران از صدور 150 رای برای متهمان پرونده حادثه خیابان پاسداران خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۵    
نمایندگان مجلس 11 طومار را که به امضای مردم رسیده بود در اعتراض به بررسی کنوانسیون الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم در مجلس به نمایش درآوردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۵    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: رئیس جمهور در اجلاس سران عضو سازمان همکاری شانگهای گفت: تمامی طرفین برجام در قبال تعهدات رفع تحریمی پذیرفته شده در برجام مسؤولیت دارند و سایر اعضای ملل متحد نیز بر اساس ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۴۵    
اولین تغییرات در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کلید خورد و لطف الله فروزنده از شورای مرکزی جمنا استعفا داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: سایت فردو تا زمانی که در برجام هستیم به همین شکلی که هست باقی می ماند اما در صورت خروج از برجام برنامه هایی برای فردو داریم.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۸    
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ناو دماوندی که در 12 سال ساخته شد، طی یک سال مجدد خواهیم ساخت و این امر مستلزم همکاری تمامی ارگان های دریایی با یکدیگر است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۲۸    
از استان های مختلف، نمایندگان با بنده تماس گرفتند و اعلام کردند شب گذشته استانداران مراسم افطاری برگزار و مجمع نمایندگان را به این مراسم دعوت کردند ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۴:۰۷    
بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم حاشیه های زیادی را در جلسه علنی امروز به دنبال داشت.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد که مانور گسترده نظامیان این رژیم در بلندی های اشغالی جولان سوریه از امروز یکشنبه آغاز شده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: جمهوری اسلامی ایران تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک مستشاری ما استفاده کند قطعاً در سوریه می ماند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
جمعی از دانشجویان دانشگاههای تهران در اعتراض به قرار گرفتن لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون FATF در دستور کار امروز صحن علنی پارلمان مقابل مجلس تجمع کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۲۶    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: چه کسی گفته است که اگر ما این کنوانسیون را تصویب کنیم، باید امثال سردار سلیمانی را تحویل آمریکا بدهیم؟ غلط کرده اند کسانی که بخواهند چنین کاری انجام دهند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
پیوستن کشورها به کنوانسیون پالرمو در موارد متعددی الزامات و تعهدات به جرم انگاری را برای دولت ها ایجاد می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
محمد نوری زاد از فعالان و محکومان فتنه 88 از رهبر انقلاب درخواست کرده که برای ملاقات فرزندش از کشور خارج شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
یک مقام مسئول در بانک عامل بخش مسکن گفت: خریداران واقعی مسکن تا حد امکان در شرایط فعلی نسبت به خرید اقدام نکنند چرا که روند فعلی حاکم بر بازار مسکن نمی تواند دوام داشته باشد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۳:۰۰    
از آمدن و یا نیامدن مرخصی اطلاعی ندارم اما در حال حاضر در آقای مرتضوی در زندان است و دوران مجازات خود را سپری می کند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۵۱    
معاون پیشین وزارت خارجه گفت: متاسفانه نتیجه مذاکرات برجامی معکوس شد چرا که غربی ها عادت شان این است که هرقدمی به سمت شان برداشته یا امتیازی به آنها داده شود ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۴۶    
رئیس جمهور آمریکا: پس از صحبتهای جاستین ترودو نخست وزیر کانادا حمایت خود را از بیانیه گروه هفت پس می گیرم.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۶    
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان اینکه منافع ملی کشورمان در پیوستن به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم است، گفت: هیچ مشکلی از این ناحیه برای کشور ایجاد نخواهد شد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۲۶    
ارتش و کمیته های مردمی یمن، یک فروند موشک بالستیک دیگر به سوی مواضع نیروهای ائتلاف سعودی و شبه نظامیان آن در ساحل غربی شلیک کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۶    
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه از موافقت علی لاریجانی با تصویب FATF در جلسه شب گذشته با این تشکل خبر داد.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۱:۱۱    
نمایندگان مجلس در پی موافقت دولت و با 138 رأی مثبت با مسکوت ماندن لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم به مدت دو ماه تا روشن شدن نتیجه مذاکرات با اروپا موافقت کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۵۱    
عده ای در کشور همراه با عملیات روانی دشمن، مدعی هستند که باید درباره توان موشکی کشورمان، بهانه زدایی و روند خسارت بار برجام را در حوزه موشکی و منطقه ای نیز پیاده سازی کنیم!
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۱    
کشورهای عضو گروه 7 با امضای تفاهم نامه پایانی نشست خود، بر لزوم صلح آمیز ماندن برنامه هسته ای ایران تأکید کردند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۴۱    
شکست برجام با بهانه شعارهای چند خودسر و یا مردک گفتن صالحی پنهان نمی شود.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۶    
القای امید توسط نسترن دانه کار در برنامه هزار داستان که سرپرستی 500 کودکان کار را تحت پوشش خود گرفته، نقطه مقابل هراس افزایی یاسمن اشکی در برنامه ماه عسل است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۱    
تضمین به چه معناست و چه تفاوتی با تعهد دارد؟ اروپا چه تضمینهایی در حوزه بانکی و پولی باید به ایران بدهد؟ و نهایتاً اینکه آیا اروپا توان ارائه تضمین به ایران را دارد؟ متن پیشِ رو به این پرسشها پاسخ می ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۶    
رئیس جمهور سوریه در گفت وگو با یک رسانه انگلیسی گفت که حضور ایران و روسیه در این کشور به دعوت دولت سوریه بوده درحالی که حضور آمریکا و انگلیس در سوریه، غیرقانونی است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۱۰:۲۶    
در جریان حمله تابستان سال 93 گروه تروریستی داعش به شمال غرب استان نینوا، حدود 360 هزار تن از شهروندان ایزدی عراق از محل سکونت خود آواره شدند.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۶    
حسن سلطانی از بیش از 30 سال حضور در رادیو و تلویزیون خاطرات بسیاری دارد و فراز و نشیب های را پشت سر گذاشته که شنیدن آنها خالی از لطف نیست.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۵۶    
جنگ در یمن برخلاف ادعاهای محمد بن سلمان و محمد بن زاید نبرد دو یا سه هفته ای نبود بلکه حالا با ورود به چهارمین سال این جنگ به نبردی فرسایشی بدل گردیده است.
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۴۶    
سفر به روسیه هزینه بردار نیست. برخی از همکاران اعلام کرده اند برای هزینه به روسیه نمی روند. 30 میلیون هزینه قابل توجهی نیست! برای چهار نفر 120 میلیون هزینه ای نیست! 120 میلیون به کجای کشور می رسد
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۶    
دستور رهبر انقلاب به سازمان انرژی اتمی از دو جهت قابل بررسی و تحلیل است، اول این که چنین اقدامی به عنوان یک روش در مذاکره و دیپلماسی است ...
هم اندیشی   ۱۳۹۷/۰۳/۲۰ - ۰۹:۳۱    
پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با مطرح کردن آرزوی خود برای سکونت داده شدن در ایتالیا و سوئیس توسط حضرت موسی (ع)، ابراز امیدواری کرد حکومت ایران هرچه سریعتر دود شود! ...