یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۴May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1398 - haraa.ir

پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1394 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1395 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1396 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 فروردین 1397 پایگاه خبری تحلیلی حرا 31 فروردین 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اردیبهشت 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 خرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 تیر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 مرداد 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 شهریور 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 مهر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 آبان 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 آذر 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 دی 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 30 بهمن 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 1 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 2 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 3 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 4 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 5 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 6 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 7 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 8 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 9 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 10 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 11 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 12 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 13 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 14 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 15 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 16 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 17 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 18 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 19 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 20 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 21 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 22 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 23 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 24 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 25 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 26 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 27 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 28 اسفند 1398 پایگاه خبری تحلیلی حرا 29 اسفند 1398 
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
تحرکات دولت آمریکا برای چنگ انداختن بر منابع نفتی و گازی سوریه و محروم کردن دمشق از درآمدهای آن در حالی تشدید شده است که سوری ها به مقابله با نظامیان آمریکایی پرداخته اند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
خزانه داری آمریکا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی پنج عضو شورای نگهبان از جمله آیت الله جنتی و آیت الله یزدی را در فهرست تحریم قرار داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
وزیر بهداشت با بیان اینکه قطعا ویروس کرونا را در کشور مهار خواهیم کرد، گفت: وضعیت در قم نرمال است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
رییس قوه قضاییه از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد و گفت: مجلس قوی آینده کشور را از لحاظ قانونگذاری و نظارت بر دستگاه های اجرایی تضمین می کند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۵    
به دنبال شیوع برخی شایعات و گمانه زنی های گسترده درباره شیوع بیماری کرونا ، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توصیه هایی خطاب به رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطرح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۸:۵۰    
نیروهای گروه موسوم به مقاومت ملی سوریه که در سال 2016 برای مقابله با اشغالگری در سوریه تاسیس شده است بر آمادگی خود برای پیوستن به ارتش سوریه و دفاع در برابر تجاوز نظامی ترکیه تاکید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۳:۱۵    
همدان- پیست تاریک دره همدان پس از پیست های شمشک و دیزین منحصربه فردترین پیست اسکی کشور است که این روزها مسیر منتهی به آن بازگشایی شده و حضور گردشگران زمستانی را انتظار می کشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۲ - ۰۰:۱۵    
تهران- شخصیت های مذهبی، اقتصادی و سیاسی تهران بر حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید کردند و ان را ضامن آینده بهتر کشور دانستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۳:۱۵    
وزیر امور خارجه اتریش از سفر هفته آینده خود به تهران به منظور رساندن پیام اتحادیه اروپا به مقامات ارشد ایران خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۲:۲۰    
جامعه پزشکی کشور معتقد است که مردان ایرانی کمتر به سلامت خود اهمیت می دهند و همین مسئله باعث شده برخی بیماری ها که می تواند به آسانی درمان شود، به خاطر بی اعتنایی آقایان، تشدید شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۱:۱۵    
تحلیلگر بازار ارز، علت اصلی نوسانات اخیر بازار ارز را کندی تجارت چین در پی شیوع کرونا و اشکال در تبدیل ذخایر یوآن ایران به دلار دانست و گفت: این نوسان مقطعی بوده و ربطی به تصمیم FATF ندارد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۲۰:۱۵    
رییس شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور از تصویب طرح جامع ریلی شهر تهران با هدف خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان تهرانی در صد و پنجاهمین جلسه این شورا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
دستیار ویژه رونالد ریگان در مقاله ای با بیان اینکه معامله قرن اشتباهی تاریخی است، نوشت: طرحی که توسط پارتیزان های آمریکایی و اسرائیلی و دولت نتانیاهو تهیه شده است، به نفع اسرائیل است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۸:۲۰    
تازه ترین کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی سالار عقیلی در چارچوب برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پیش روی مخاطبان قرار گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۵    
وزارت امور خارجه ترکیه از توافق خود برای برگزاری نشست سه جانبه با ایران و روسیه در ارتباط با سوریه خبر داده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۰    
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهر تهران گفت: مشکل برخی آژانس دارها که هنوز سهمیه سوخت خود را نگرفته اند، به زودی برطرف می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۵:۱۵    
سازمان هواشناسی اعلام کرد که آسمان تهران برای روز پنج شنبه ابری همراه با بارش باران و احتمال رعد و بر خواهد بود، همچنین در روز جمعه آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: نماینده ای که زندگی اشرافی دارد و دنیاطلب است، نمی تواند مشکلات مردم را رفع کند؛ مردم انتظار دارند نمایندگانی وارد مجلس شوند که برای حل مشکلاتشان تلاش وافری کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
سرپرست سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت: اقدامات لازم برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در گرمخانه های شهرداری انجام شده است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۱۰    
سخنگوی دولت گفت: ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در وزارت بهداشت تشکیل می شود.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: مسلمانان منطقه جشن اخراج صهیونیست ها از فلسطین اشغالی را قبل از پایان ماموریت ایران در سوریه، در دمشق برگزار خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۰    
دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران خواست با شرکت هرچه باشکوه تر در انتخابات دوم اسفند قدرت اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایران را تقویت کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۰    
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام گفت: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ لیستی نداریم و افرادی را به عنوان کاندیداهای خود معرفی نکرده ایم.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از مردم ایران بیش از تجهیزات و تسلیحات نظامی ترس و واهمه دارند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
به دنبال تیراندازی روی مردم در آلمان سطح کنترل امنیتی جشنواره فیلم برلین که امشب شروع می شود، بالا رفت.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۲۰    
هشت فروند هواپیمای نظامی بازآمدسازی شده (اورهال) با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به نیروی هوایی ارتش تحویل داده شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۳:۰۵    
وزیر امور خارجه آمریکا می گوید از اینکه برای بررسی پایبندی آمریکا به امنیت عربستان و ایستادن کنار این کشور در مقابل ایران به ریاض سفر کرده خوشحال است.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۲:۰۰    
رییس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با وزیران بهداشت و آموزش و پرورش، بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی عاجل در برابر ویروس کرونا تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۵    
جلسه قرارگاه کرونا ویروس با حضور وزیر بهداشت، اعضای شورای معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت و ارتباط ویدیو کنفرانس با روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشوربرگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۵    
رئیس پژوهشگاه دانش های بنیادی پیشینه دانش علوم شناختی در ایران و دنیا را تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۵    
وزارت خارجه ترکیه ضمن تأیید نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه برای بررسی اوضاع سوریه تأکید کرد که سه کشور در حال رایزنی در خصوص زمان برگزاری این نشست هستند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل فارس از روابط عمومی فدراسیون کشتی، سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی از دوپینگ برخی از کشتی گیران در رقابت های جام جهانی 2019 قزاقستان خبر داد. ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه ها با اشاره به بارش برف و باران در محورهای کندوان و هراز و آزادراه قزوین-رشت و بارش باران در محور فیروزکوه، از بارش برف و باران در استان هایی نظیر تهران، مازندران، لرستان ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۵۰    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از ملت ایران برای حضور حماسی و حداکثری در انتخابات دوم اسفندماه دعوت کرد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۰    
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ما در علوم شناختی می خواهیم انسان ها پیام ها و اطلاعات را درک کرده و از انواع پتانسیل های مغز خود استفاده کنند.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
دبیر ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: طبق قوانین انتخابات، تبلیغات نامزدهای انتخابات رأس ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه اول اسفند) به پایان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
به گزارش خبرنگار مهر، کمتر از یک ماه به روز سرنوشت ساز فوتبال باقی مانده است. روزی که اهالی فوتبال با توجه به شرایط بحرانی موجود بی صبرانه فرا رسیدنش را انتظار می کشند و البته در سویی دیگر هستند ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰    
مهدوی زادگان با بیان اینکه برخی برای تضعیف مبانی شرعی کنش های اجتماعی به دلایلی واهی متمسک می شوند، گفت: وجوب شرکت در انتخابات دارای مبانی شرعی است گرچه می تواند دارای دلایل عرفی هم باشد.
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۷:۴۵    
یک استاد دانشگاه گفت: ادعای حمایت از مردم و همراهی با خواسته های جامعه از سوی سلبریتی ها دروغ بزرگی است که بر زبان این افراد جاری می شود و حقیقت آن است که آن ها اهداف خاص و گرایش های شخصی خود را ...
پایگاه خبری تحلیلی حرا   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۵:۱۰    
ایران در تب و تاب انتخابات؛ شهید سلیمانی نماد ثبات منطقه بود؛ تیم ملی کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد؛ فوت و فن های انتخاب درست و مرگ 2 مبتلا به ویروس کرونا در قم ...