شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۰:۳۲Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۳:۱۷    
حوزه/ کرسی اصول فقه، ساختار جدید با توسعه گستره یکشنبه 22 اسفندماه در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۶:۱۲    
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری کنگره آیت الله شیخ غلامرضا فقیه خراسانی به میزبانی شهر دارالعباده و تجدید چاپ کتب این عالم ربّانی و استاد اخلاق نیم قرن پیش خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۷ - ۱۳:۰۹    
حوزه/ اولین کنفرانس بین المللی مناسبات علوم انسانی و تمدن اسلامی به همت مرکز بین المللی توسعه صلح، فرهنگ و عقلانیت و جامعه المصطفی العالمیه برگزار می گردد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۳:۱۴    
حوزه/ ترکیه مسجدی با گنبد به ارتفاع 30 متر در شهر اشتوتگارت آلمان می سازد که اولین مسجد به سبک گنبد و مناره در این شهر است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۳۵    
حوزه/ همایش خطر افراط گرایی و راه های مبارزه با آن شنبه 21 اسفند با حضور هیئتی حوزوی از ایران در حیدرآباد هند برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۷    
حوزه / استاد حوزه علمیه خواهران قزوین با بیان این که بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بزرگی داشتند، گفت: امروز زنان در حقیقت تربیت کننده مردان با صلابت، مصمم، و با تقوا در جامعه اسلامی هستند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۱۱    
حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اعتلای امروز کشور را نتیجه معامله مخلصانه شهدا با خدای متعال و به برکت مجاهدت شهیدان دانست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۲:۰۸    
حوزه/ خانم هاجر منصور بانوی مبارز بحرینی که روز گذشته برای حضور در مرکز بازجویی جنایی احضاریه دریافت نموده بود بازداشت شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۱:۵۹    
حوزه/ مراسم اختتامیه بیست و دومین دوره جشنواره قرآن و حدیث جامعة المصطفی العالمیة در تایلند و اوگاندا برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۵۹    
حوزه/ مراسم مراسم تقویت ارتباطات میان ادیانی با سخنرانی حجت الاسلام بحرینی رییس مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۲۳    
حوزه/ نائب رئیس مرکز حقوق بشر بحرین از ضرب و شتم شیخ الزاکی از اعضای هیات مرکزی مجلس علمایی بحرین در زندان خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۲۰:۰۲    
حوزه/ دارالقرآن الکریم وابسته به آستان مقدس علوی در پایان مسابقات قرآنی ویژه دانش آموزان ایرانی در عراق، محفلی قرآنی بر پا کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۹:۰۲    
حوزه/ نشست راهکارهای جدید جهت تقویت روابط ایران و هند و افتتاحیه محل جدید نمایندگی فرهنگی کشورمان در بمبئی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۶    
حوزه/ نشست فرهنگی منشور روحانیت در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (سلام الله علیها) محمودآباد استان مازندران برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۵۶    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان، اقدام جهادی را لازمه حرکت های انقلابی و تحولی دانست و گفت: حوزه باید الگوی سبک زندگی انقلابی را ارائه دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۳۵    
حوزه/ امام جمعه نورآباد با تاکید بر این که طلاب باید با مجهز بودن به سواد دینی و رسانه ای، از هر فرصتی برای تبلیغ، تبیین آموزه های دینی استفاده کنند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۱۷    
حوزه/ با توجه به فراگیرشدن وسایل ارتباط جمعی و گسترش تولیداتی در خصوص کودکان، ضروری به نظر می رسد، تولید آثار دینی و ملی در حوزه کودکان را نیز در بخش تولیدات قلمداد کرده و کودکان این مرز و بوم را به ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۸    
حوزه/ عضو خبرگان رهبری در بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ حمید عیدی، بر ضرورت معرفی علما و بزرگان به جامعه به ویژه نسل جوان تاکید کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۸:۰۲    
حوزه/ نمایشگاه کتاب استانبول از مرکز الحضارة لتنمیة الفکر الإسلامی لبنان به خاطر حضور فعال در این نمایشگاه قدردانی کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۹    
حوزه/ امام جمعه قم در کنگره عالم مجاهد واقف، ولایتمداری، مسئولیت پذیری، توجه به محرومان، صلابت در مسیر انقلاب، خلوص نیت، بلندهمتی و مدیریت مقتدرانه را از ویژگی های آیت الله واعظ طبسی (ره) برشمرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۵۶    
حوزه/ کرسی ترویجی بازگشت به اسلام در تحلیل جنبش های اسلامی معاصر ، 17 اسفند، در دانشگاه امام صادق(ع) تهران برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۴۰    
حوزه/ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، گفت: اگر تعامل این دانشگاه با سایر دانشگاه های دنیا افزایش یابد، توان و ظرفیت رقابت با دانشگاه الازهر را نیز دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۳۴    
حوزه/ آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان، به دلیل بیماری در یکی از بیمارستان های تهران بستری شد و وزیر اطلاعات با اطلاع از این موضوع، به عیادت وی رفت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۲۸    
حوزه/ مدارس و مراکز فقهی حوزه های علمیه به منظور پرورش فقیهان شایسته، در سال تحصیلی 97-1396 به صورت مشترک دانش آزمون ورودی خود را برگزار می کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: برای رفع معضلات و مشکلات فرهنگی باید با انجام درست و اصولی برنامه ریزی های هدفمند و منسجم اصول دقیق و کارشناسی ارائه شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۱۰    
حوزه/ همایش عفاف و حجاب رهروان فاطمی، در مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت استان مازندران برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۷    
حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با تأکید بر این که ایران اسلامی ضمن تعریف معرفتی از منافع ملی، رویکردهای تمدنی را در متن دیپلماسی و گفتمان های بین المللی جا داده است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۴    
حوزه/ معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام علیها) گفت: سومین نشست نمایندگان اعتاب مقدس و مزارات شریف مستقر در ایران، عراق و سوریه در اسفند ماه جاری برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۷:۰۱    
حوزه/ صدها تن از مردم با فرهنگ ها، قومیت ها و مذاهب مختلف با جمع شدن در پارکی در محوطه دانشگاهی در آلاباما، بر تقویت دوستی و همسایگی تاکید کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۶:۱۰    
حوزه/ نشست سالانه مدیران مدارس علمیه استان کرمانشاه، با حضور مدیر حوزه علمیه استان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۵    
حوزه/ آیت الله حکیم در دیدار با شیوخ و بزرگان استان بصره از مردم بصره خواستند بیش از پیش به موازین شرعی پایبند باشند و از کشتار و انتقام جویی پرهیز کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۴۹    
حوزه/ مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی رضوی از بستری شدن آیت الله معصومی، از علمای برجسته خراسان در این مرکز درمانی خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۳۷    
حوزه/ رئیس قوه قضاییه با اشاره به ادعاهای اخیر حقوق بشری آمریکا علیه جمهوری اسلامی به ویژه ادعاهای بی اساسی که در گزارش وزارت امور خارجه این کشور درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در ایران مطرح شده ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۶    
حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از برگزاری کنگره ملی امامزاده سیدجلال الدین اشرف(ع)، روز سه شنبه 17 اسفند، در تالار حمکت دانشگاه گیلان برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۷    
حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین، جزئیاتی از زندگی طلبه شهیده رقیه رضایی را مطرح و تأکید کرد: این بانوی پاکدامن، می تواند به عنوان الگوی زنان در سطح بین الملل معرفی شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۴    
حوزه/ آیت الله اعرافی گفت: شاخصه های شهر فرهنگی و اسلامی، توجه به مسئله مهم عدالت اجتماعی و اقتصادی، کم شدن فاصله طبقاتی است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۵:۰۱    
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: از ابتدای امسال تاکنون20 نشست از سلسله نشست های حوزه ولایی، حوزه انقلابی در این استان برگزار شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۵۵    
حوزه/ یادواره شهدای طلبه مدرسه امام خمینی (ره) بجنورد با حضور طلاب و روحانیون، در این مدرسه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۶    
حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون حوزه علمیه کاشان، شهداء را الگوی خوب و سازنده برای تمام جوامع بشری دانست و گفت: شهداء درس ایثار، فداکاری، از خودگشتگی و زیر بار ظلم نرفتن را به ما آموختند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۴۳    
حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به ارزش و جایگاه تحصیل علوم دینی، گفت: هدف از طلبگی، مدرک گرایی یا مشغول شدن در ادارات نیست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۷    
حوزه / درمراسم کنگره ملی شهیده طلبه رقیه رضایی و با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، از کتاب، نماهنگ و تمبر یادبود این شهیده رونمایی شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
حوزه/ رهبران و شخصیتهای انقلاب بحرین که در زندان بسر می برند، با صدور بیانیه ای اعلام کردند: تا اصلاح وضعیت زندانیان و رسیدگی به خواسته هایشان همچنان از انجام هر گونه ملاقاتی امتناع خواهند نمود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۳۱    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که نمی توان با عمل غیر دینی شاهد اصلاح باشیم گفتند: اخذ دیرکرد وام ها عمل حرامی است که نباید در کشور اجرا شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۱    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت:گر چه نوع زندگی مردم خوب است، ولی لازم است در آستانه سال جدید به نیازمندان رسیدگی شود و با کمک خیرین خوشحال شوند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۴:۰۱    
حوزه/ کنگره ملی طلبه شهید رقیه رضایی، به میزبانی شهر قزوین و با حضور شخصیت های برجسته کشوری و استانی، جمعی از روحانیون شاخص استانی و اقشار مختلف مردم، برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
حوزه/ هزاران مسلمان کانادایی در شهرهای مختلف این کشور، با سر زدن به خانه های مردم و توزیع اعلامیه ها و تبلیغات دینی سعی در از بین بردن سوءتعابیر و سوءتفاهمات درباره اسلام داشتند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۲۸    
حوزه/ کمیته برگزار کننده جشنواره فرهنگی امیرالمؤمنین(ع) اعلام کرد: امسال پنجمین نسخه جشنواره توسط آستان مقدس عباسی در کلکته هند برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۳:۱۰    
حوزه/ حضرت آیت الله شبیری زنجانی با نقل شش خاطره از ارتباط صمیمی امام خمینی و آیت الله العظمی خویی روابط صمیمی این دو مرجع فقید شیعه را بیان کرده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
حوزه/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر ضرورت توجه همیشگی به فرهنگ جهاد و مبارزه با دشمنان اسلام، گفت: هویت ما در جهاد و مبارزه به دست آمده است و اگر از آن دست بکشیم، چیزی نخواهیم داشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۵۸    
حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تأکید بر ضرورت جذب جوانان مومن و انقلابی به حوزه، گفت: بی شک جذب جوانان مهذب و انقلابی می تواند در تربیت مبلغانی کارآمد و توانمند در جامعه اثرگذار باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۲۵    
حوزه/ پول هایی که از طرف مسلمین مقید و متعهد به دین به دست مرجع تقلید می رسد، امانتی است که به عنوان وجوه شرعیِ در اختیار مراجع تقلید قرار می گیرد و این بزرگان گرچه اختیارات فراوانی در مصرف آن دارند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۹    
حوزه/ نشست معاونان پژوهش مدارس علمیه استان لرستان، به منظور تبادل نظر برای پیشبرد و تعیین مصوبات پژوهشی هدفمند و کاربردی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۱۶    
حوزه / مدیر حوزه علمیه استان یزد با اشاره به جایگاه روحانیت در جامعه، گفت: علی رغم تمام هجمه های دشمن، مردم همیشه به روحانیت احترام می گذارند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۴    
حوزه/ گاه فرد، ضامن یک موجود خارجی می شود که در ذمه نیست. مثلاً در مال الغصب کسی مال دیگری را غصب می کند؛ در اینجا شخص دیگری ضامن می شود که مال را به فرد برساند. این از باب ضمان اعیان خارجیه...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۴    
حوزه/ انسان در محیط خانواده، مدرسه و اجتماع تربیت می شود؛ اگر هر یک از این امور رسالت خود را درست انجام دهند، انسان، تربیت اسلامی می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۲:۰۱    
حوزه/ مسئول آموزش های غیرحضوری مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: آزمون غیر حضوری خواهران و برادران این مرکز در اسفند ماه برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۵۸    
حوزه/ نرم افزار ویندوزفون رساله توضیح المسائل حضرت آیت الله مکارم شیرازی از سوی دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی تولید شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۴۶    
حوزه /نشست نقد و بررسی کتاب روح معنا با حضور حجت الاسلام حسین عرب استاد حوزه علمیه کاشان و نویسنده کتاب مذکور در موسسه فهیم قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۳۱    
حوزه/ مسئولان، دست اندرکاران و خادمان راهیان نور، صبح امروز با حضور در حسینیه ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۱۳    
حوزه/ استاد حوزه علمیه مشهد با بیان اینکه توصیه و سفارش تمام شهدا همراهی ولایت و رهبری است، گفت: 95 درصد شهدا در وصیت نامه های خود تأکید کرده اند که نگذاریم ولایت تنها بماند و 5 درصد هم از این کلمه ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۱:۰۷    
حوزه/ مراسم افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان بوشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۹    
حوزه/ مدیر مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی (عج) قم از پذیرش زائران و میهمانان در ایام نوروز در این مجتمع فرهنگی خبرداد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۴۰    
حوزه/ در پی راه اندازی صنعت مالی اسلامی در کشور مراکش، بانک مرکزی این کشور استفاده از پنج نوع از معامله بانکداری اسلامی را تایید کرده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۱۰:۱۰    
حوزه/ کمیته امور زنان مؤسسه فرهنگی کوثر هلند اعلام کرد به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها مجلس سوگواری در روز شنبه آینده ویژه بانوان برگزار می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۶    
حوزه / همایش خانواده های طلاب یزدی با حضور آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در یزد و مسئولان حوزه استان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۴۰    
مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بجنورد از تحصیل بیش از 290 طلبه در این مدرسه خبر داد و گفت: قریب به 31 سال از دایر راه اندازی این مدرسه می گذرد و جمع بسیاری از دانش آموختگان آن در قم و مشهد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
حوزه/ تولیت مدرسه علمیه دارالحکمه تهران گفت: مردم باید از سرنوشت تلخ برجام درس عبرت بگیرند و با پرهیز از دوقطبی ها، تشویش ها و افشاگری ها و در فضایی آرام و به دور از اغراض گروه ها ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
حوزه/ حجت الاسلام عظیمی وند گفت: با توجه به اینکه دخترها 2 الی 3 سال زود تر از پسر ها به رشد فکری می رسند از این رو بهتر است که آقایان در انتخاب خود به ملاک سن توجه داشته باشند تا در زندگی رابطه ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
حوزه/در پی دریافت ایمیل های تهدید آمیز در مساجد ایالت جورجیا، شورای روابط اسلامی آمریکایی خواستار ارتقاء اقدامات امنیتی در این مراکز شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۵۳    
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
حوزه/ تشکیل اتاق فکر مجازی حوزه و تشکیل گروه های تبلیغ رسانه ای، از اهداف مهم گردهمایی طلاب فعال در عرصه رسانه است تا بتوانیم در فضای مجازی منسجم تر عمل کنیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
حوزه/ عضو شورای سیاست گذاری و هیئت علمی همایش حوزه انقلاب گفت: با توجه به علمی و پژوهشی بودن همایش حوزه انقلابی در مدت زمان فراخوان مقاله موفق به دریافت یکصدمقاله علمی شده ایم که درصد قابل ملاحضه ای ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۴    
حوزه/مساجد شهر ممفیس در آمریکا با برگزاری مراسم درهای باز، میزبان عده زیادی از همسایگان آمریکایی و بازدیدکنندگان غیرمسلمانی بود که خواهان آشنایی با اسلام بودند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۴۱    
حوزه/ حجت الاسلام زارع گفت: تبلیغ در اجتماع یکی از وظایف مهم طلبگی است و ما باید در جایی تبلیغ کنیم که مردم حضور دارند و یکی از فضاهایی که مردم به صورت گسترده حضور دارند فضای مجازی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۸    
حوزه/ چشم انداز برترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته، با گزینش اهمّ رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی در بسته ی خبری صبحگاهی تقدیم حضور کاربران محترم خبرگزاری حوزه می گردد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۸    
حوزه/ دکتر اسامه الازهری مشاور رئیس جمهور مصر با اشاره با اینکه تفکر افراطی و سازمان های تروریستی در کشورهای عربی اسلامی بوجود آمده و باید پروژه ای علمی برای خاموش کردن آتش آن صورت گیرد تاکید کرد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۵    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: همایش حوزه انقلابی اقدام ارزشمند و پسندیده ای است که باید در عیار و معیارهای ملی برنامه ریزی و برگزار شود .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۳۵    
حوزه/ شیخ زهیر الجعید عضو جبهه العمل الاسلامی لبنان در حضور شیخ غازی حنینه و الشیخ شریف توتیو از اعضای شورای رهبری جبهه از دکتر خالد شوکات نایب رئیس مجلس نمایندگان و رئیس مؤسسه عربی دموکراتیک تونس در ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۹    
حوزه/ امام صادق علیه السلام، رابطۀ حب و بغض با دینداری را بیان فرموده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۲۰    
حوزه/ مدیرمدرسه علمیه امام صادق بجنورد گفت: با توجه به اینکه یکی از رسالت های حوزه کادر سازی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب می باشد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۸:۰۵    
حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) و عضو شورای سیاستگذاری همایش حوزه انقلابی گفت: همایش حوزه انقلابی 31 فروردین 1396 در شهر قم برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۶    
حوزه/ گردهمایی طلاب رسانه ای مدارس علمیه استان قم شب گذشته در مدرس علمیه معصومیه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۰۵    
حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه یزد گفت: روحانیت در فرهنگ سازی حفظ منابع طبیعی نقش آفرین است و باید با استفاده از منابع غنی دینی این فرهنگ را ترویج دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ - ۰۱:۰۳    
حوزه/ موسسه پاپی مطالعات اسلامی و عربی (پیسایی) کشیش های اسلام شناسی را برای تبلیغ در جهان اسلام آماده می سازد.