دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۱:۵۳May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ - ۱۵:۲۱    
حوزه/ مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران گفت: ازجمله فعالیت های روابط عمومی مسجد مقدس جمکران در سال 95 برپایی موکب مع امام منصور در مسیر پیاده روی اربعین بود که این کار با مشارکت زائران ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۱    
حوزه/ برخی تا نزد هم نشسته و عید را تبریک می گویند؛ شروع به شایعه پراکنی می کنند. امام صادق علیه السلام می فرمایند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۳    
حوزه/ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در آستانه عید نوروز خدام حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور در منازل 4500 بیمار محروم مشهد مقدس، از آن ها عیادت کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۹ - ۰۸:۴۷    
حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی در گذشت حجت الاسلام والمسلمین مسعود صدوق از اساتید حوزه را تسلیت گفت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۳۶    
حوزه/ معاون تهدیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان صحنه گفت: اینگونه نیست که دین مبین اسلام با حفظ ظواهر و زیبایی مخالف باشد، بلکه بالعکس، امامان معصوم(ع) خود بسیار به این امر سفارش نموده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۹:۲۱    
حوزه/ در مراسمی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سوئد برگزار شد نماینده آیت الله سیستانی در اروپا و رئیس جماعت علمای اهل سنت عراق در تعبیر از وحدت و محبت بین مسلمین دست در دست یکدیگر قرار ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۸:۵۷    
حوزه/ دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اکنون پایان کار داعش در عراق فرا رسیده و این گروه تروریستی آینده ای در سوریه و عراق نخواهد داشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۸:۳۹    
حوزه/انجمن فیلم شمال غربی واقع در سیاتل قصد دارد تور هنری پخش و نمایش فیلم برای مبارزه با اسلام هراسی راه اندازی کرده و همبستگی سینماگران را با مسلمانان نشان دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۸:۰۰    
حوزه/ علمای بحرین به مناسبت شهادت زندانی مجروح "محمد صهوان" شهادت این انقلابی مجاهد را نشان افتخار الهی دانستند و اشاره کردند: جای شک نیست که شهید صهوان قربانی شکنجه و کشتار غیر قانونی شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
حوزه/ در آستانه سال نو از طلاب خواهر الشتر تجلیل به عمل آمد و با هدف کمک به نیازمندان، پایگاه نیکوکاری در مدرسه علمیه الزهرا(س) پلدختر ایجاد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۲۷    
حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران با بیان این که آداب و رسوم پسندیده نوروز باستان، مورد تأیید اسلام است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۱۲    
حوزه/ مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل بیت(ع) گفت: ویژه برنامه آغاز سال 1396 در حرم کریمه اهل بیت(ع) از ساعت 10 صبح آغاز و تا لحظه تحویل سال ادامه خواهد داشت.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۹    
حوزه/ مدیر آفرینش های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: در تمام صحن های مسجد مقدس جمکران در این ایام نمایشگاه های با مضامین دینی برپاست.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۵:۰۶    
حوزه/ آیین نقاره زنی در شب میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و لحظه تحویل سال 1396 در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۴۵    
حوزه/نظرسنجی جدید ایندیپندنت نشان داد که بیش از نیمی از مردم انگلستان از تجاوز نظامی عربستان سعودی به یمن و حمایت نظامی انگلیس از این کشتارها بی خبرند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۳۶    
حوزه/ تصویب قانون ملی شدن نفت ایران در روز 29اسفند 1329، نقطه عطفی در تاریخ مبارزه مردم ایران به رهبری روحانیت و مراجع دینی برای نجات سرمایه های ملی کشور از دست بیگانگان و استعمارگران به شمار می رود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۵    
حوزه/ دبیر دوم شورای عالی حوزه های علمیه به بیان توصیه های تبلیغی در ایام نوروز پرداخت و گفت: طلاب عزیز حوزه در هر منطقه ای که در ایام نوروز می روند، دین را با عمل خوب خود تبلیغ کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۴۲    
حوزه/ مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه خدمات اسکان زائران در ایام نوروز فراهم شده است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۳۳    
حوزه / پدر شهید روحانی مدافع حرم محمدمهدی مالامیری گفت: وقتی دیدم دوست دارد به سوریه برود گفتم برو ولی باید مردانه بجنگی. یعنی اگر محاصره شدی و اسلحه نداشتی ایستادگی کن و اسیر نشو!
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۳:۰۳    
حوزه/ حجت الاسلام شاه نظری گفت: بهترین شادی خداوند در تقسیم شادی خود با فقرا و نیازمندان است و بدون شک نوروز فرصت کم نظیری برای تحقق این مهم است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۹    
حوزه/ طی مراسمی با حضور معاونان و مدیران و خادمان حرم کریمه اهل بیت، از گوشواره های ایوان طلای صحن امام هادی علیه السلام در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها رونمایی شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۳۰    
حوزه/ امام جمعه موقت کاشان، با انتقاد از گرایش جامعه اسلامی ایران به معادلات و مدل های غربی گفت: متأسفانه سیره زندگی اهل بیت(ع) را به فراموشی سپرده ایم و مثلاً با اُپن کردن آشپزخانه های منازل خود ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۹    
حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان گفت: در شرایط امروز که دشمن با تمام قوا در عرصه فرهنگی علیه مکتب شیعه و نسل جوان دست به تهاجم فرهنگی زده است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۲:۰۳    
حوزه/ دریس با تاکید بر ضرورت توجه به نماز اول وقت، گفت: متاسفانه برخی بر اثر غفلت و بی توجهی به عبادت و آثار آن، بندگی خدا را به فراموشی سپرده و خود را از بهره های بی پایان معنوی محروم می سازند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
حوزه/یک گروه طرفدار داعش در هندوستان قصد داشتند 3 روحانی شیعه را که علیه ایدئولوژی داعشی سخن گفته بودند مورد ترور قرار دهند که نقشه آنان ناکام ماند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
حوزه/ کنگره بین المللی نوآوری در منبر حسینی که روز 26 اسفند در نجف اشرف آغاز به کار کرده بود، روز گذشته در کربلا و حرم مطهر حضرت عباس(ع) به به فعالیت های خود خاتمه داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۵۷    
حوزه/ در سال 1395 شخصیت های مهم و برجسته ای از حوزه های علمیه و روحانیت دعوت حق را لبیک گفتند و اشکی در چشم و بغضی در گلوی شاگردان و دلدادگان به مکتب اهلبیت(ع) باقی گذاردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۴۵    
حوزه/ کارل هاگن رهبر سابق حزب راست گرای افراطی پیشگام در نروژ خواستار ممنوعیت پوشیدن حجاب و دیگر نمادهای مذهبی برای کارمندان شهرداری در اسلو پایتخت این کشور شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۹    
حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از حضور 88 طلبه خواهر مدارس علمیه خواهران این استان در کاروان های راهیان نور خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۹    
حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به این که طرح بینات یک طرح موفق تبلیغی در حین تحصیل می باشد، گفت: بر اساس این طرح ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۳۶    
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۴    
حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) شهرستان کوهدشت گفت: مبلغان برای تحکیم بنیان خانواده، باید سیره عملی زندگانی آن حضرت را در محورهای تبلیغی خود لحاظ نمایند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۴    
حوزه/ زاهد در هنگام مُردن راحت جان می دهد؛ زیرا جانش به چیزی از دنیا بسته نیست، زاهد از نظر اشتغال فکری به مال دنیا فکرش آسوده است و به همین دلیل، از نداشتن چیزی یا داشتن چیزی ناراحت نیست .
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۱:۲۴    
حوزه/نوروز یک سنت پایدار است که با مسائل اخلاقی همچون صله رحم به طور کامل پیوند خورده است، براین اساس هم عقلای جامعه و هم دین مبین اسلام بر آن تاکید ویژه ای دارند و برکات فراوانی برای آن ذکر شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۳۹    
حوزه/ تخریب مسجد؛ به دلیل وقف بودن آن و ظهور آیه 114 سوره بقره در حرمت تخریب و به دلیل اینکه مسجد از شعائر الله است و تخریب، هتک آن محسوب می شود و به دلیل اینکه مسجد ملک طلق واقف نیست؛ حرام است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۴    
حوزه/ عضو انجمن مطالعات اجتماعی حوزه علمیه قم با تاکید بر این که در حال حاضر نیازمند نظریه پردازی حوزه در جهت مقابله با معضلات اجتماعی هستیم ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۲۱    
حوزه/ دبیر شورای عالی فضای مجازی، گفت: برای راه اندازی جایگزین تلگرام، ده ها گروه در کشور کار می کنند و امیدواریم در پایان سال آینده جایگزین های متناسب با تلگرام داشته باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۰:۰۹    
حوزه /لزوم صلوات بر حضرت فاطمه سلام الله علیها در هنگام اقامه نماز، یک منقبت و فضیلت ساده نیست، بلکه نشانگر مرتبه اعلی و منصب والای آن حضرت است که این چنین در جنب صاحبان رسالت و امامت قرار گرفته اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۵۱    
حوزه/ اطلاع و آگاهی از فلسفه احکام برای مکلفین، عمل به دستورات اسلام و شرع مقدس را آسان می کند بر این اساس خبرگزاری حوزه در راستای ترویج سبک زندگی دینی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۷    
حوزه/ مدرسه عالی فقه و اصولی از میان طلاب علاقه مندان به مباحث فقه و اصول در حد اجتهاد، برای سال تحصیلی جدید 96-97 دانش پژوه می پذیرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۱۵    
حوزه/ گذری بر اسرار تولّد حضرت فاطمه ی زهرا (سلام الله علیها) / مشاهده بهشت و جهنم و ماجرای میوه بهشتی در جریان معراج پیامبر(صلی الله علیه و آله) چگونه بوده است؟ / حضرت فاطمه علیها السلام ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۹    
حوزه/ امام باقر علیه السلام در حدیثی سه عملی را خداوند دوست دارند را بیان کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۹:۰۰    
حوزه/ عضو هیئت علمی دانشگاه باقر العلوم(ع)، ولایتمداری حضرت زهرا(س) را بهترین شاخص و الگو برای حرکت ها و فعالیت های سیاسی جامعه ما عنوان کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۳:۳۳    
حوزه/ مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام ترابی رییس آکادمی علوم اسلامی آلمان در بلژیک برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۲:۰۹    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلیمن رمضانی گفت: منظور از حیات دینی این است که انسان باورهای دینی زندگی خود را تبیین کند و در آن مسیر قدم بردارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۱:۱۵    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده گفت: پیروی از هوی و هوس موجب می شود بشر همچون کافران رفتار کند و از رفتار پسندیده و مورد انتظار خداوند دوری نماید.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۰۰:۱۲    
حوزه/ مراسم اولین سالگرد ارتحال آیت الله سید جواد الوداعی از علمای برجسته بحرین برگزار می شود.