دوشنبه ۳۱ اردیبهشتساعت ۱۴:۲۹May 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 - hawzahnews.com

خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1393 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1394 خبرگزاری حوزه 31 فروردین 1395 خبرگزاری حوزه 31 اردیبهشت 1395 خبرگزاری حوزه 31 خرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 تیر 1395 خبرگزاری حوزه 31 مرداد 1395 خبرگزاری حوزه 31 شهریور 1395 خبرگزاری حوزه 30 مهر 1395 خبرگزاری حوزه 30 آبان 1395 خبرگزاری حوزه 30 آذر 1395 خبرگزاری حوزه 30 دی 1395 خبرگزاری حوزه 1 بهمن 1395 خبرگزاری حوزه 1 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 2 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 3 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 4 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 5 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 6 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 7 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 8 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 9 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 10 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 11 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 12 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 13 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 14 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 15 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 16 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 17 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 18 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 19 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 20 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 21 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 22 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 23 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 24 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 25 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 26 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 27 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 28 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 29 اسفند 1395 خبرگزاری حوزه 30 اسفند 1395 
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۳:۵۲    
حوزه/ دوره آموزشی مشاوره ای ویژه 1446 زوج جوان با عنوان مردان علوی، زنان فاطمی از سوی سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۸:۳۸    
حوزه/ همایش ائمه جماعات مدارس آموزش پرورش ناحیه یک قم در سالن همایش های کانون مریم قم برگزارشد
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۱ - ۱۰:۳۳    
حوزه/ طرح صدور بیمه نامه ویژه ایام نوروز برای طلاب و روحانیون سراسر کشور توسط مرکز خدمات اجرا می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۰    
حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: در عرصه های آموزشی، نباید از ظرفیت تحقیقات و پایان نامه ها و نیز مقوله آموزش های پژوهش محور غافل بود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۱    
حوزه/ مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال آیت الله العظمی گلپایگانی در قم برگزار می شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۶    
حوزه/ مؤسسه آموزش عالی حوزوی اسراء تحت اشراف آیت الله العظمی جوادی آملی در رشته های فلسفه اسلامی، تفسیر و علوم قرآنی در مقطع سطح 3 (کارشناسی ارشد) ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۲۴    
حوزه/ درست پیش ازآغاز گردهمایی، پلیس اسرائیل با یورش بی سابقه ای به محل برگزاری نشست زنان محروم فلسطین، مانع از برگزاری مراسم شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۱:۱۸    
حوزه/ مبلغان باید رسالات الهی را به گوش مردم برسانند و به جای ابلاغ رسالات الله ، نقال حرف های دیگران نباشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۲۰:۰۳    
حوزه/ شیخ فاخر عباس عیسی الداودی امام جماعت و خطیب مسجد "طوز الجدید" در منطقه طوزخورماتو عراق گفت: فتوای آیت الله سیستانی در مورد جهاد کفایی موجب وحدت ملت عراق شد و آن ها را در مبارزه با تروریست ها و ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۳۰    
حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیئت علمی پژهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: اگر می خواهید مردم را متحول کنید، کتاب تحول تان قرآن است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۱    
حوزه/ مواجهه هوشیارانه با هنر غربی را ضروری خواند و گفت: رابطه یک هنرمند واقعی با عالم هستی، رابطه بنگاه معاملاتی و بده بستانی نیست، بلکه این رابطه باید عاشقانه باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۸    
حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی بر لزوم رشد فرهنگ حفظ قرآن در کشور به منظور افزایش عزت کشور و تشیع تاکید کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۸    
حوزه/ خلأ و هیچ در کوانتوم وفیزیک معنایش با آنچه در فلسفه فهم می شود، متفاوت است و خود هاوکینگ هم در این هیچ، نخستین وجود قانون را می پذیرد، در حالی که قانون در عدم فلسفی معنی ندارد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۹:۱۲    
حوزه/ توجه به تراث گذشته، تکنیک های آموزشی، تدریجی بودن دروس، پررنگ شدن آیات و روایات در متون جدید، احیاء روحیه پژوهش ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۵۴    
حوزه/ معاون تببلیغ حوزه علمیه استان مرکزی گفت: ترویج فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان و احسان نیکوکاری و همچنین نهادینه کردن آن در جامعه اسلامی از ماموریت های مبلغان است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
حوزه/ مبلغ ممتاز طرح امین گفت: آنچه که باعث موفقیت طرح امین شد، اخلاص مبلغان این طرح بود، به طوری که از همان ابتدا انقلابی فعالیت می کنند و هدف آنان زمینه سازی ظهور در جامعه و در میان دانش آموزان است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۳    
همایش 24 امین سالروز تأسیس کانون های مساجد در قم عصر امروز در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
حوزه / کارشناس روانشناسی گفت: افزایش نگرانی ها بابت وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، مردم را دچار استرس می کند و رفته رفته این استرس در جامعه رواج پیدا می کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۳۰    
حوزه/ امروز بیش از 23 هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در کشور راه اندازی شده است و به سمتی حرکت خواهیم کرد که هر مسجد یک کانون فرهنگی داشته باشد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۷    
حوزه/ استاد روانشناسی جامعه الزهرا(س) گفت: مبلغ باید دین را به درستی برای مردم تبیین کند و به عنوان نصیحت گر، خیرخواه و حقیقت جو مشکلات مردم را بفهمد و راهکار مناسب برای مردم ارائه دهد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۴    
حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی بر لزوم فراگیر شدن فرهنگ قرانی در جامعه تاکید کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۴    
حوزه/ در برنامه پنجم توسعه که برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعریف شده است یکی از بخش هایی که حرکت خوبی در مسیر خود داشته کانون های فرهنگی هنری مساجد است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
حوزه/ نشست اخلاقی ترییتی در آستانه سال نو با محوریت خداشناسی و مباحث اعتقادی ، در مدرسه علمیه خواهران بنت الرسول (ص) استان لرستان برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
حوزه/ حجت الاسلام روحانی گفت: در سال 95 با 375 کانون مسجد در استان قم تفاهم نامه جامع منعقد شده است که حدود 40 هزار نفر عضو دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۲۱    
حوزه/ سخنرانی ها در مساجد باید موضوع محور باشد و به جای معرفی سخنران در منبرها موضوع سخنرانی باید معرفی شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۱۲    
حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی، همزمان با روز ملی راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس، حضور پیدا می یابد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۸:۰۰    
عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تکلیف پیام رسان تلگرام در ضربه زدن به عرصه فرهنگ باید مشخص شود ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۷    
حوزه/ یک مغازه دار مسلمان در شهر بندری میدلزبورو یکی از مشتریان سالمند خود را که برای خرید روزانه اش نیامده بود نجات داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۴    
حوزه/ حجت الاسلام امیدیان، حوزه انقلابی را عالم پرور خواند و گفت: مقام معظم رهبری می فرمانید حوزه نباید سکولار و نسبت به نظام بی تفاوت باشد ، همین بیانات گهر بار رسالت های حوزه را سنگین تر کرده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۵۱    
حوزه/ عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه توسعه انتخاب امروز در دنیا وجود دارد و این مسئله موجب چالش فرهنگی شده است ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۷:۳۶    
حوزه/ در مراسمی مدیر جدید مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم (عج) نورآباد استان لرستان معرفی و از تلاش های مدیر ساق تقدیر شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۷    
حوزه/ کاروان ایران، سرزمین برادری ، متشکل از فعالان حوزوی و دانشگاهی که به سنندج سفر کرده اند، با حضور در دانشگاه کردستان با جمعی از نخبگان، دانشگاهیان و فرهنگیان این استان دیدار و گفتگو کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۵۱    
حوزه/ 100 طلبه از 40 کشور در این مسابقات بین المللی در رشته های حفظ کل قرآن و قرائت برگزار خواهد شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۸    
حوزه/ طلبه بابلی و کاشانی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب جهان اسلام شناخته شدند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۸    
حوزه/ حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر اینکه باید شان، منزلت و مقام مادر بودن در خانه ها احیا شود، گفت ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۴۲    
حوزه/ کتاب گام های پسین در فلسفه برین (گام مبانی) ،اثر حجت الاسلام حسین عشاقی درگروه علمی فلسفه درهجدهمین همایش کتاب سال حوزه به عنوان اثر شایسته تقدیر شناخته شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ با حضور آیات عظام سبحانی و مکارم شیرازی، کنگره نکوداشت مرحوم آیت الله العظمی بروجردی برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۶    
حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تولیدات فعلی حوزویان متناسب با فضای مجازی نیست و نیاز به فرآوری و تغیرات متعددی دارد، گفت: حوزویان به آگاهی بخشی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۳۰    
حوزه / حجت الاسلام جانباز گفت: در تاریخ پیدایش حوزه های علمیه، روحانیت همواره به مردم مشاوره دینی و خانوادگی داده اند و مشاور امین آنان بوده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۹    
حوزه/نشست پژوهشی با موضوع "راه های فهم نکات محوری از متون (با رویکردی بر بیانات مقام معظم رهبری)، با حضور طلاب و روحانیون، در ساری برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۶:۰۰    
حوزه/دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه وجه شرعی شبکه های اجتماعی باید تعیین تکلیف شود، گفت: سی درصد کانال های پرترافیک در تلگرام، آموزشی است و بیشتر در حوزه خانواده شامل آشپزی، بهداشتی ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۵۴    
حوزه/ معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از افتتاح نهمین دفتر نمایندگی این آستان مقدس، در استان بوشهر خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۴۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند در مدارس اجرا شود ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۳۹    
حوزه/ قرآن می فرماید: چنین نیست که حرف پیامبران برای مردم قابل فهم نباشد بلکه روحیه لجاجت و حق پوشی باعث شده تا گروهی قادر به درک حقایق نباشند و کمتر ایمان بیاورند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۷    
حوزه/ کرسی آزاد اندیشی با موضوع ولایت فقیه و حکم حکومتی در مدرسه شهید مطهری(ره) خواهران تنکابن برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۴    
حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزد از اعلام برگزیدگان نهایی مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت مدارس علمیه خواهران کشور و رقابت در مرحله کشوری خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۴    
حوزه/غروی نائینی ، سیره حضرت زهرا(س) را جلوه ای دیگر از سیره پیامبر(ص) عنوان کرد و گفت: خدامحوری در زندگی حضرت فاطمه(س) بیش از جلوهای دیگر رفتاری ایشان است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۲۴    
حوزه/ بین مؤمن و کافر نوعی مرز است که عنوان کفر است. اگر چنین اصلی به دست آید که بین مؤمن و کافر باید مرز محفوظ باشد، هدفش ایجاد نوعی صلابت و استواری و شدت در تعامل با کفار است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۸    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصری گفت : برای ارتقا و رشد اخلاقی و سطح معنوی طلاب، تبیین و تدوین برنامه جامع تربیتی، اخلاقی و معنوی یک ضرورت است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۸    
حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مومنی با تاکید براینکه بسیاری از افراد جامعه در ارزش های اخلاقی، نسبی گرا شده اند گفت: یکی از رسالت های مهم روحانیت، تبیین عقلانی ارزش های اخلاقی است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: تجربه ثابت کرده که هر انقلابی یک تحول شکلی و یک تحول بنیادین ماهوی دارد و اگر تحول محتوایی و ماهوی به همراه تحول شکلی و ساختاری نباشد ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۳۶    
حوزه/نشست علمی بررسی ابعاد فقهی- حقوقی افشاگری رسانه ای به همت معاونت پژوهش مرکز فقهی ائمه اطهار در سالن امام خمینی(ره) این مرکز برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۴    
حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی با بیان اینکه اولین مرجع ما در تمامی مسائل باید قرآن کریم باشد، بیان داشتند: نباید با طرح برخی شبهات، قرآن را از حوزه های علمیه کنار گذاشت و روایات را به جای آن نشاند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۲۱    
حوزه /نهمین شماره از پژوهشنامه تخصصی مساله شناسی افق مکث با موضوع " افراط ، تکفیر و خشونت مذهبی" منتشر شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۸    
حوزه/ آزمون پذیرش مبلغین اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف کل کشور، با حضور بیش از 2000 نفر از طلاب حوزه های علمیه در شبستان کربلا مسجد مقدش جمکران برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۸    
عکس: عارف عبداله زاده
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۱۲    
حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و حمایت های رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید قریب به 500 مدرسه علمیه خواهران در کشور فعالیت دارد که تنها یک سوم آنها ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۹    
حوزه/ معاون قوه قضائیه با بیان اینکه باید شبکه ملی راه اندازی کنیم، گفت: این مسئله نشان دهنده ناکارآمدی و ناتوانی برخی مدیران ارتباط است که تاکنون نتوانستند شبکه اطلاعات بومی ایجاد کنند تا مردم از آن ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۴:۰۹    
حوزه/ مفتی اهل سنت عراق گفت: به سیاسیون استان الانبار و صلاح الدین هشدار می دهیم مبادا در کنفرانس ترکیه شرکت کنند که در این صورت ما با آنها همانند داعش برخورد می کنیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حضرت فاطمه (س) بهترین اسوه و الگو برای تمام بانوان جهان است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
حوزه/ استاد حوزه گفت: زندگانی، روش و منهج فکری و فرهنگی و سیاسی مرحوم بروجردی برای همه طلاب سرمشق و الگو است که باید به این نوع رفتار و زندگی التزام داشته باشند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
حوزه/ مراسم اختتامیه سومین همایش ملی فضای مجازی پاک با حضور تعدادی از اعضای شورالی عالی فضای مجازی و معاون قوه قضائیه برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۵۴    
حوزه/ امروز پنج شنبه خبر تایید قانون ممنوعیت پخش اذان توسط پارلمان اسرائیل در صدر اخبار روزنامه های فلسطین قرار دارد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۸    
حوزه/مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان از اعزام قریب به 500 روحانی اصفهانی به کاروان های راهیان نور خبر داد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۵    
حوزه/ تحول به معنای این نیست که آنچه داریم ناقص است و لازم است آن را برداشت؛ بلکه باید داشته های گذشته را تقویت، قوی تر و کارگاهی کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۳:۰۰    
حوزه/ رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری در پایان دومین اجلاسیه پنجمین دوره این مجلس امروز (پنج شنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۴    
حوزه/اگر به دنبال دامن زدن به اختلافات باشیم، هیچ جای حوزه اصلاح نمی شود، می شود مدیریت داشت و با سعه صدر گره ها را باز کرد نه این گره ایجاد کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۳۶    
حوزه/انتخابات هیأت رئیسه آخرین سال از دوره هفتم مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با حضور نمایندگان این مجمع برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۲۱    
حوزه/ تولیت مدارس علمیه حضرت مهدی (عج) مشهد با تاکید بر لزوم نگاه اجتماعی در برنامه ریزی های حوزوی، عنوان کرد: طلبه باید خودش را برای اجتماع بداند و به مردم خدمت کند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۸    
حوزه/ رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: کسی که درحوزه تحصیل کرده، باید به تحصیل در حوزه افتخارکند و نباید القاب و عناوینی مانند دکتر بودن را افتخار بداند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۱۵    
حوزه / امروز جوانان متاسفانه به جای اینکه الگوی درست را انتخاب کنند، به سمت الگوهای غربی رفته و به انحراف کشیده می شوند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۲:۰۰    
حوزه/ نیروهایی که در نظام اسلامی خدمت می کنند، باید در تراز انقلاب اسلامی تا اهداف امام(ره) شهدا و مقام معظم رهبری محقق شود نه اینکه بر خلاف مبانی اسلامی وآرمان های انقلاب حرکت کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۷    
حوزه/ روز گذشته همایش روز زن یمنی با عنوان حقوق زنان از واقعیت تا دروغ در مرکز فرهنگی صنعا توسط دایره زنان شورای سیاسی انصارالله و همزمان با روز جهانی زنان مصادف با 8 مارس برگزار شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
رئیس تبلیغات اسلامی بجنورد با اشاره به اینکه سال آینده مساجد روستاهای بجنورد نیز میزبان معتکفان خواهند بود، گفت: بر همین اساس کمیته روستایی اعتکاف در بجنورد راه اندازی شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۹    
حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: روحانیون با توجه به حضورشان در بین مردم و ارتباط نزدیک و صمیمی با آنان باید در راستای تقویت دانش و مهارت مشاوره ای خود تلاش کنند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۶    
حوزه/ معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه خواستار اهتمام بیشتر حوزه در زمینه مطالعه و مباحثه راجع به خطبه غدیر شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۳۳    
حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، انسان منهای اسلام را مرده و بی خاصیت خواند و گفت: در زمینه مهندسی دینی باید عقیده، عبادت و بندگی، تقوا و حیات طیبه مطرح و ترویج داده شود.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۲۵    
حوزه/یک زن مسلمان برای نخستین بار در اداره پلیس ایالت نیوجرسی آمریکا استخدام شده و در مراسم فارغ التحصیلی افسران پلیس سوگند یاد کرد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۹    
حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: مسئله تربیت یکی از محوری ترین موضوعاتی است که در قرآن کریم به آن پرداخته شده و توجه به آن می تواند ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۳    
حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: ما نه فقط قرائت؛ بلکه باید معارف قرآن کریم را به دنیا منتقل نماییم تا بتوانیم تأثیرگذار باشیم.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۰    
حوزه/ این مدرسه با تاسیس یک سازمان مردم نهاد در راستای اجرای کارهای فرهنگی و برطرف ساختن دغدغه ها در این زمینه وارد عمل شده که با برگزاری جلسات علمی و فرهنگی در مساجد و پاسخگویی به سوالات مردم خاصه ...
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۰    
حوزه/ طلاب و فضلای ما برای رساندن پیام غدیر به جهانیان مسئولیت بسیار زیادی دارند که با آموزه های بزرگ علمی بتوانند به ندای غدیر پیامبر اکرم(ص) پاسخ مثبت دهند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۱۰    
حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی با بیان این که اسلام یک دین سیاسی است، تأکید کرد: آموزه های سیاسی باید در متون آموزشی حوزه گنجانده شود و طلبه با نگاه سیاسی رشد و پرورش یابد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۷    
حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی درسخنانی به بیان ویژگی های شخصیتی، عرفانی، حدیثی و فقهی مرحوم آیت الله العظمی بروجردی پرداختند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۱:۰۷    
حوزه/ جعفر یحیی گفت: سیاست های تبعیض آمیز آل خلیفه علیه شیعیان بسیار انبوه شده تا جایی که آنها 75 روحانی شیعه را بازداشت کرده و تابعیت بحرینی شیخ عیسی قاسم را لغو کرده اند.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به ثبت نام تمام روحانیون استان در سامانه سجام ، گفت: این سامانه، به منظور ساماندهی روحانیان و مبلغان طراحی شده است.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۵    
حوزه/ کاروان ایران سرزمین برادری با هدف تقویت روابط دینی و فرهنگی بین اقوام و مذاهب مختلف ایران، وارد کردستان شد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۲۸    
حوزه/دشمنان ما اتهام می زنند شیعه فقط به دنبال احادیث هستند و به قرآن کاری ندارند، اما انجام کارهای قرآنی در سطح کشور، پاسخ خوبی به آنان است که چنین وصله هایی به ما نمی چسبد.
حوزه   ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ - ۱۰:۱۶    
حوزه/ نیروهای انقلابی بحرین از مردم خواستند در اعتراض و تظاهرات عمومی روز 14 مارس شرکت کنند و مخالفت خود را با اشغال بحرین توسط سعودی ها اعلام کنند.
  • ۱