دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۸:۴۰May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 31 اردیبهشت 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 فروردین 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 اردیبهشت 1395 هرمز 2 اردیبهشت 1395 هرمز 3 اردیبهشت 1395 هرمز 4 اردیبهشت 1395 هرمز 5 اردیبهشت 1395 هرمز 6 اردیبهشت 1395 هرمز 7 اردیبهشت 1395 هرمز 8 اردیبهشت 1395 هرمز 9 اردیبهشت 1395 هرمز 10 اردیبهشت 1395 هرمز 11 اردیبهشت 1395 هرمز 12 اردیبهشت 1395 هرمز 13 اردیبهشت 1395 هرمز 14 اردیبهشت 1395 هرمز 15 اردیبهشت 1395 هرمز 16 اردیبهشت 1395 هرمز 17 اردیبهشت 1395 هرمز 18 اردیبهشت 1395 هرمز 19 اردیبهشت 1395 هرمز 20 اردیبهشت 1395 هرمز 21 اردیبهشت 1395 هرمز 22 اردیبهشت 1395 هرمز 23 اردیبهشت 1395 هرمز 24 اردیبهشت 1395 هرمز 25 اردیبهشت 1395 هرمز 26 اردیبهشت 1395 هرمز 27 اردیبهشت 1395 هرمز 28 اردیبهشت 1395 هرمز 29 اردیبهشت 1395 هرمز 30 اردیبهشت 1395 هرمز 31 اردیبهشت 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۶    
دختر مسلمانی به نام زکیه بلخیری مقیم بلژیک هنگام برگزاری تظاهرات ضد اسلامی در پایتخت این کشور، با مخالفان مسلمانان عکس های سلفی گرفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۲۰    
ابراهیم روی تشک رفت. حریف ابراهیم هم وارد شد. هنوز داور نیامده بود. ابراهیم جلو رفت و با لبخند به حریفش سلام کرد و دست داد. حریف او چیزی گفت که متوجه نشدم. اما ابراهیم سرش را به علامت تایید تکان داد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۵    
فوآد ایزدی با اشاره به غارت 2میلیارد دلاری آمریکا از اموال بلوکه شده کشورمان گفت: من اگر جای آقای رئیس جمهور بودم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان در مورد شگرد جدید سارقان در ایجاد نقص در خودپردازهای بانکی به شهروندان هشدار داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا متن اظهارات دیروز جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا در جمع کارکنان سفارت آمریکا در وین که در هتل بریستول این شهر گردهم آمده بودند را منتشر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۵    
اکبر عبدی پس از انجام عمل پیوند کلیه از بیمارستان مرخص شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۰    
آب نارگیل از جمله نوشیدنی های پرخاصیت است که باید به طور منظم مصرف شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۰    
وزیر اطلاع رسانی بحرین در اظهاراتی تعجب برانگیز مدعی شد که ایران از طریق 40 شبکه ماهواره ای علیه امنیت ملی منامه اقدام می کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۵    
بررسی ها نشان داده ریش ریش های داخلی پوست موز یکی از مفیدترین قسمت های این میوه محسوب می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۵    
پوست سیب بهترین ماده برای مهار و درمان کبد چرب محسوب می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۰    
آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس جمهور بر لزوم رعایت قوانین شرعی و حفظ احکام اسلام در مناسبات سیاسی و اجتماعی و ادامه سیاست های منجر به ثبات، آرامش و امنیت مردم منطقه به ویژه در سوریه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۰    
قیمت نفت با افزایش حدود 30 سنتی امروز در مقایسه با دیروز به 49.12 دلار رسید و در مرز ورود به کانال 50 دلاری قرار گرفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۰    
می توان با کمک معجونی از مواد طبیعی و میوه ها، سردرد، آلرژی و التهاب های نقاط مختلف بدن را درمان کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۵    
هفته نامه خبری-تبیینی خط حزب الله در گزارشی ویژه درخصوص تاکید رهبر انقلاب اسلامی به مسئولین برای رفع آسیب های اجتماعی بخش هایی منتشر نشده از بیانات اخیر رهبر انقلاب خطاب به مسئولان را منتشر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۵    
امام جمعه مشهد گفت: بازار مصرفی کشور را به دست کسانی سپرده ایم که می خواهند سرعت این انقلاب را کند کنند و نگذارند به هدف خود برسد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور افغانستان اعلام کرد: حاضر است دور جدیدی از مذاکرات صلح افغانستان و گروه طالبان را با حضور کشورهای دیگر مانند ایران و هند برگزار کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
روزنامه آمریکایی در گزارشی بر نرم بودن لحن آخرین قطعنامه سازمان ملل (2231) با موارد قبلی و استفاده ایران از این مسئله برای توجیه آزمایش های موشکی اش اشاره کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۵    
مقام های امنیتی اروپایی روز جمعه گفته اند هیچ یک از سرنشین های هواپیمای شرکت مصری که روز پنجشنبه در دریای مدیترانه سقوط کرد در فهرست نفرات مظنون به تروریسم قرار نداشته اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۵    
نمازگزاران تهرانی به دیدار فائزه هاشمی با عناصر بهائیت واکنش نشان دادند و این اقدام را محکوم کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۰    
خبرگزاری فرانسه از ورود معترضین عراقی به منطقه سبز بغداد خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۰    
دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین روز شهادت شهید مصطفی بدرالدین فرمانده بخش نظامی حزب الله لبنان به ایراد سخنرانی پرداخت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
مراجع عظام تقلید در دیدارهای امروز خود با رئیس جمهور بر رفع مشکل بیکاری، اشتغال و ازدواج جوانان تاکید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۵    
تیم کشتی فرنگی کشورمان با برتری 8 بر صفر مقابل روسیه مقتدرانه عنوان قهرمانی رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی را به خود اختصاص داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد ما را به برجام گره زده و ما را تحقیر کرده اند گفت: اقتصاد کشور، روحانی را نخواهد بخشید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۰    
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به فرقه آلوده بهائیت گفت فرقه بهائیت در حدی از آلودگی قرار داشت که استعمار و استکبار که خالقان آن بودند حاضر نشدند این فرقه را در فلسطین مستقر کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
دومین جلسه شورای اداری شهرستان ابوموسی به ریاست فرماندار و حضور مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
روز گذشته ارتباط تلفنی و اینترنتی مردم شهرستان بشاگرد با دنیا به مدت 7 ساعت قطع شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۵    
گلزار مطهر شهدای گرانقدر مرکز شهرستان بشاگرد، توسط جوانان و ورزشکاران با حضور رئیس سازمان و تبلیغات اسلامی این شهرستان عطر افشانی و غبارروبی شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۲۱:۰۵    
خطیب نماز وحدت ابوموسی با اشاره به عدم اعتقاد بعضی از مسئولان به اقتصاد مقاومتی، گفت: در اقتصاد مقاومتی خبری از رانت، رشوه، امضاهای طلایی و سودهای کلان نیست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۰    
خطیب نماز جمعه شهرستان بندر خمیر با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی بر مبنای ظلم ستیزی ،عدالت و مساوات باید برپا شود گفت ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۵    
امام جمعه شهرستان میناب گفت: جامعه عصر ظهور ویزگی های بسیاری دارد که سیره تربیتی حضرت را تکامل عقلی در عصر ظهور و همچنین انجام کار فرهنگی ، درمان برخی خوهای نادرست انسانی زدودن کینه ها است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک، بر حضور دانش آموزان در کلاس های قرآن مساجد و مراکز قرآن در ایام تعطیلات تاکید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۹:۰۰    
امام جمعه شهرستان بستک خواستار اطلاع رسانی مسئولان درباره علت عدم تایید نماینده منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی برای مردم شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۸:۵۰    
مسئول تربیت بدنی بسیج شهرستان میناب از برگزاری مسابقه کورس اسب دوانی به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در این شهرستان خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۵    
کلم کاران توکهور و هشتبندی حاصل دسترنج خود را در نبود بازار فروش رها کرده تا اینکه هکتار ها مزارع کلم خوراک دام و طیور شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۵    
فرمانده ناحیه قشم گفت : مراسم جشن میلاد امام زمان (عج) و گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر با هدف ترویج مهدویت و زنده نگه داشتن رشادت های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی به خصوص حماسه آفرینان سوم خداد برگزار ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۵    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان به شهردار و فرمانداری ویژه شهرستان میناب در خصوص عدم انجام تعهدات خود نسبت به هنرمندان مینابی انتقاد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه کیش گفت: اگر می خواهیم کشور رشد و توسعه پیدا کند راه نجات توجه به اقتصاد مقاومتی و عبور نکردن از خط قرمزهای نظام است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۰    
امام جمعه شهرستان سیریک گفت: دشمنی های آمریکا و استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تا وقتی پایبندی به اسلام ناب محمدی (ص) است پایانی ندارد و اعتماد کردن به این شیطان بزرگ سر در زیر خاک کردن است و ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۵    
امام جمعه رودان با اشاره به این که بعضی ساده اندیش هستند و گفته اند بعداز برجام آمریکا دست از ستیز و مقابله از اسلام برداشته ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه جاسک گفت: امروز جنگ نرم جنگ نفوذ در ذهن است و فضای مجازی می تواند موجب انحراف و ایجاد شبهه در ذهن کسانی شود که نمی دانند و اطلاعی از موضوعات مختلف ندارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه بندرلنگه با انتقاد از دیدار دختر یکی سران کشور با فرقه بهائیت عنوان کرد: ملاقات تاسف بار وی با فریبا کمال آبادی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۰    
امام جمعه حاجی آباد گفت: وابستگی به غرب و شرق جزء نکبت سوغات دیگری نداشته است انسان به جمهوری اسلامی ایمان بیاورد و کشور مان ایران بعد از پشت کردن به شرق و غرب و ایستادن روی پای خودمان توانستیم مقتدر ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۰    
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ابوموسی گفت: هم زمان با سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، 60 زائر از شهرستان ابوموسی به مرقد مطهر امام راحل اعزام می شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۴۰    
دومین جلسه شورای اداری شهرستان ابوموسی به ریاست فرماندار و حضور مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان جشن بزرگ میلاد امام زمان(عج) در پارسیان برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
گل زنی محمد عباسی پدیده مینابی اولین گل او با پیراهن ذوب آهن بود، وی به نوعی با این گل خود را به جامعه فوتبالی کشور معرفی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
امام جمعه پارسیان با اشاره به اینکه آمریکا،طاغوت اعظم وشیطان بزرگ گفت:مسئولان بدانند که عزت و شجاعت ملت پشتوانه آنها در مقابله با استکبار است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۵    
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابوموسی گفت: 130 واحد صنفی در ابوموسی مشغول فعالیت و خدمات رسانی به مردم می باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۰    
امام جمعه بندرعباس گفت: برخی ها به دنبال بی اعتمادی مردم به سنگرهای نماز جمعه هستند، من جریانی نیستم؛ نه چپم ونه راست و من غیر از جریان رهبری کسی را نمیشناسم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۵    
سفیر جدید فرانسه در تهران، عنصر اطلاعاتی و جاسوسی ارشد از آب درآمد. کشورها غالبا از پذیرش مهره های ارشد اطلاعاتی کشور مقابل به عنوان سفیر پرهیز می کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۵    
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران اذعان داشت: این اقدامات و اقداماتی نظیر فساد اقتصادی فرزند دیگر این خانواده در نهایت به نفرت بیشتر مردم از آنها می شود و روز به روز از مسیر انقلاب منحرف تر می شوند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۰    
پژوهشگر عرصه مهدویت گفت: ظهور دجال به عنوان اصلی ترین دشمن منجی آخرالزمان از آموزه های مشترک بین یهودیت و مسیحیت و اسلام است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۰    
وزرای خارجه آمریکا و شرکای اروپایی این کشور در مذاکرات هسته ای در یک بیانیه مشترک تلاش کردند به بانک ها و تجار غربی تاکید کنند تجارت با ایران مشمول جریمه نخواهد بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۱۰    
رئیس اتحادیه طلا و جواهر از کاهش قیمت جهانی و داخلی طلا در هفته گذشته خبر داد و این روند را برای هفته آینده ادامه دار دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۳:۰۵    
تیم کشتی فرنگی روسیه با 3 پیروزی پیاپی در جام جهانی کشتی فرنگی به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۴۰    
تیم ملی کشورمان با پیروزی در سومین دیدار خود در جام جهانی کشتی فرنگی مقابل ترکیه جواز حضور در دیدار پایانی این مسابقات را کسب کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۵    
نمایشگاه رژیم صهیونیستی در سازمان ملل، شهر قدس را پایتخت این رژیم نامیده است که اعتراض کشورهای اسلامی را درپی داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۵    
طی روزهای اخیر شایعه ای مبنی بر جاسوس بودن همسر دوم وزیر امور خارجه کشورمان منتشر شد که صحت ندارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۵    
مسئولان دولتی در حالی فیش حقوقی چند ده میلیونی مدیران ارشد بیمه را به معوقات آنها ربط می دهند که در این دوره 8 ساله، بیمه مرکزی سه رئیس به خود دیده است!
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۱۰    
هندوانه میوه ای برای فصول گرم که می توانند درمانگری موثر در اغلب بیماری های ناشی از تغییر فصول باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۵    
ولی الله سیف، رئیس بانک مرکزی ایران روز پنجشنبه در کنفرانس اتصال مجدد ایران به جامعه مالی جهانی در لندن تأکید کرد کشورهای غربی برای تسهیل مبادلات بانکی با ایران تعهد اخلاقی و قراردادی دارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال کد جریمه 2114 به مبلغ 50 هزار تومان برای وسایل نقلیه دارای شیشه دودی غیر مجاز خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۰    
برخی منابع خبری روسی اعلام کردند، گروه تروریستی داعش مسئولیت سقوط هواپیمای مصری را که از فرانسه عازم قاهره بود، بر عهده گرفته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۵    
تیم ملی فوتسال کشورمان حریفان خود را در رقابت های جام جهانی 2016 کلمبیا شناخت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۵    
وزیر ارتباطات از اینکه ایرانی ها پیام رسان روسی را جایگزین 2 شبکه آمریکایی و صهیونیست کرده اند ابراز رضایت نسبی می کند اما برخی پیام رسان های بومی دولتی به سرنوشت مبهمی مبتلا شده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۵۰    
وزرای خارجه آمریکا و شرکای اروپایی این کشور در مذاکرات هسته ای در یک بیانیه مشترک تلاش کردند به بانک ها و تجار غربی تاکید کنند تجارت با ایران مشمول جریمه نخواهد بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۵    
هیأت ایرانی حاضر در همایش بین المللی حقوقی در شهر سن پترزبورگ، هنگام حضور یک مقام قضایی رژیم غاصب صهیونیستی برای سخنرانی، سالن محل برگزاری اجلاس را ترک کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۵    
کارشناسان شرکت کننده در کنفرانس لندن می گویند تحریم های نفتی وضع شده علیه ایران به بهانه برنامه هسته ای به اقتصاد ایران کمک کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۰    
عناصر سه گروه تروریستی در منطقه غوطه شرقی دمشق بعد از دو ماه همچنان درگیر هستند و در پی این درگیری ها 800 عنصر از یکدیگر را کشته اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۴۰    
نیروهای مقاومت در ادامه درگیری با عناصر تروریستی در غوطه شرقی دمشق موفق شدند 13 روستا و منطقه به مساحت بیش از 40 کیلومتر مربع را آزاد و پاکسازی کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۲/۳۱ - ۱۱:۲۰    
شهردار تهران تاکید کرد اگر برخی با کلیدشان نتوانستند مشکلات کشور را حل کنند، دیگر برای کلیدشان قفل درست نکنند.