دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۴۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 31 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۵۳    
نمایندگان مجلس بودجه سال 95 را با مبلغ بیش از 978 هزار میلیارد تومان به تصویب رساندند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۸    
نخبگان و تشکل های جامعه مهاجرین افغانستان در واکنش به حادثه اخیر ورامین، اعلام کردند: اکنون این خطر وجود دارد که این ماجرا، دست مایه گروهی شود که با استفاده از موج احساسات مردمی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳    
مبلغ سلفی مصری اظهارات عبدالفتاح السیسی رئیس جمهوری مصر که پیش از این مصر را مادر دنیا معرفی کرده بود ، نپذیرفت .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳    
رسانه های ترکیه روز سه شنبه از دستگیری خبرنگار ARD آلمان به محض ورود به خاک ترکیه و اخراج وی از این کشور خبر دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳    
بازار سهام امروز پا به پای بازارگردان ها و حمایت صندوق ها شاهد معاملات عمده در بازار خرده فروشی همسو با تداوم عرضه از سوی فروشندگان بازار بود ، شاخص کل بورس هم 4 واحد افت کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۳    
تیم فوتبال تراکتورسازی در پنجمین دیدار خود در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا موفق شد، الهلال عربستان را شکست دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۳    
نخست وزیر سابق قطر ضمن اذعان به هوش و ذکاوت ایرانی ها، افزود: آنها نسبت به عرب ها برای مذاکره بهتر هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۳۳    
زمین لرزه ای به بزرگی 3.2 در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 20 و یک دقیقه شامگاه سه شنبه شهرستان خلخال در استان اردبیل را لرزاند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۸    
دیوید بیکر که زمین داری در این محل است برای حفاظت از این چاه تلاش می کند تا خشک و تبدیل به غار یعقوب نشود، زیرا معتقد است که این چاه الهام بخش دانشمندان، شناگران و هنرمندان است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۸    
وزیر خارجه آمریکا بامداد سه شنبه اذعان کرد ایران پس از توافق هسته ای تنها به 3 میلیارد دلار از دارایی هایش دست یافته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۸    
رئیس شرکت روستک گفته مسکو تا پایان سال جاری میلادی، تحویل سامانه های دفاع موشکی اس 300 به ایران را به اتمام خواهد رساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۳    
با مصوبه هیات دولت، ثبت سفارش و واردات لامپ های رشته ای در سال 95 ممنوع شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۳    
نمایندگان مجلس در لایحه بودجه 95 چگونگی بازنشستگی افراد بالای 65 سال سن و عضو صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر که دارای 10 سال سابقه بیمه اجتماعی هستند را تعیین تکلیف کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۲۳    
مدیرعامل همراه اول با اعلام جزئیاتی از طرح مکالمه نامحدود موبایل، پشت پرده های توقف این طرح را اعلام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۸    
وزیر نفت عربستان، بلافاصله بعد از تحریم نفتی ایران در سال 2012 در سیاستی غیردوستانه با تأکید اعلام کرد که این کشور به تقاضای نفت موجود در بازار پاسخ خواهد داد تا مصرف کنندگان با راحتی خیال بیشتری ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۳    
مسئول بسیج دانشجویی تبریز گفت: سخنرانی حسن عباسی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز به دلیل شکایت دولت تدبیر و امید از حسن عباسی لغو شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۲۲:۱۳    
سفر استانی رئیس جمهور به زادگاهش (استان سمنان) با حواشی بسیاری روبرو بود که این موضوع در سخنرانیش بسیار مشخص و روشن است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۸    
گروهی از فعالان حقوق بشری طی نشستی در برلین نسبت به در راه بودن موج جدیدی از اعدام ها در عربستان سعودی هشدار دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۸    
رسانه های افغانستان اعلام کردند در حمله تروریستی امروز در کابل دستکم 30 نفر کشته و بیش از 300 نفر نیز زخمی شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۸    
یک متخصص بیماری های عفونی گفت: مواد غذایی کنسروی حتما باید قبل از مصرف به مدت 10 دقیقه جوشانده شود زیرا سم حاصل از باکتری موجود در این مواد، بسیار کشنده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۳    
با تأیید مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس مقرر شد بنزین در سال 95 دونرخی و تنها با کارت سوخت عرضه شود و در صورتی که وسیله نقلیه با کارت سوخت جایگاه یا مازاد بر سهمیه دولت سوخت گیری کند بهای آن را ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۳    
مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا اذعان کرد: سیاست خارجی آمریکا موجب پیدایش القاعده شد و عربستان نیز تلاشی برای جلوگیری از کمک نقدی به القاعده نکرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۴۳    
قیمت نفت که با شکست نشست دوحه کاهش یافته بود با اعتصاب کارگران نفتی کویت و اختلال در عرضه نفت این کشور به 43.77 دلار رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۸    
وزیر اقتصاد ترکیه گفت: میزان کسری بودجه ترکیه به 6.6 میلیارد لیر معادل 2.4 میلیارد دلار در ماه مارس رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۳    
یکی از مراجع عظام تقلید با انتقاد از وضعیت عفاف و حجاب در وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، بیمارستان ها و ... گفت: در این خصوص دولت باید نسبت به اعلام و ابلاغ دستورالعمل های لازم اقدام کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۳    
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از تهیه پیوست امنیتی برای اعزام زائران به سوریه خبر داد و گفت: اگر پیوست امنیتی به تأیید برسد، بعد از ماه رمضان اعزام ایرانی ها به سوریه از سر گرفته می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۳۳    
حامیان گروه تروریستی داعش با هدف افزایش حضور در فضای مجازی کانال جدیدی در برنامه تلگرام ایجاد کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۸    
قیمت طلا امروز به دنبال تضعیف ارزش دلار 13.76 دلار بالا رفت و اونس جهانی 1246.25 دلار فروخته شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۸    
مرحوم اولادی آخرین مطلب اینستاگرامش را روز گذشته منتشر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۳    
رئیس جمهور در جمع مردم سمنان گفت: سمنان، چهارراه بزرگ اقتصادی شمال به جنوب و شرق به غرب است و برای آن در سفر دولت تصمیمات خوبی اتخاذ کرده ایم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۳    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو گفت: نمایندگی رسمی شورولت تمام مراحل خود را در ایران طی کرده و از طریق کره جنوبی خودروهای آمریکایی شورولت وارد بازار ایران شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۲۳    
مهرداد اولادی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز در بیمارستان شهدای تجریش درگذشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای سیف خودش در این خصوص صحبت می کند اما برجام دستاورهای زیادی داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۹:۱۳    
مقام دولتی سابق کاخ سفید گفت: اینکه عربستان سعودی توافق بر سر تثبیت سطح تولید نفت را مسدود کرد نشانه گرایش سیاست نفتی این کشور با منازعات ژئوپلتیکال پیش رو است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۸:۰۳    
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت : سطح زیر کشت انبه در استان 2هزارو 808هکتار با تولید سالیانه 22هزارو 489تن می باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۵۳    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بستک از پایان رقابت 3هزار و 800 نفر از دانش آموزان این شهرستان در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۷:۰۸    
در پنل تخصصی حمل و نقل، گردشگری و عمران شهری به عنوان یکی از چهار پنل زیر مجموعه دومین همایش فرصت های سرمایه گذاری استان هرمزگان در محل هتل هرمز بندرعباس ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
امروز ارتش مایه آرامش ملت و والاتر از آن مایه آرامش ملت های منطقه است اقتدار امروز نیروی دریایی با بهره گیری از توانمندی متخصصان داخلی در امر تولید، نوسازی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
در این گزارش می پردازیم به 10 بیماری شایع در استان هرمزگان که گریبان گیر بسیاری از مردم هرمزگانی شده و مدت هاست که با این دردها و بیماری ها دست و پنجه نرم می کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
نبود مراکز تفریحی در شهرستان بندرعباس مهم ترین مشکل برای سپری کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده ها به شمار می رود، با وجود افزایش جمعیت این شهر به ویژه خیل کثیر جوانان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۲۳    
هرمزگان نیز به دلیل کمبود باران و محدودیت منابع آبی ، به منظور حفظ ارزش ها، فرهنگ و تمدن غنی و گران بهای شیوه ها و فنون نگهداری و مصرف آب در گذشته جهت تلاش های بی وقفه پیشینیان در مکانی به نام گنجینه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۱۸    
فرماندار شهرستان سیریک گفت: ورزش راندمان کار پرسنل ادارات را بالا می برد و در راستای نشاط و شادابی و تندرستی کارکنان و آمادگی جسمانی و تقویت جسم و روح و روان کارکنان فرمانداری سیریک8 ساعت ورزش گروهی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب در ستاد تنظیم بازار شهرستان گفت: اعضای ستاد تنظیم بازار توجه شان به رفاه مردم و جامعه ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۶:۰۳    
یارانه تنها راه در آمدی مستضعفان پا برهنه مناطق محروم در هرمزگان است، جامعه ی 80 درصدی تنها راه در آمد مردمان مناطق محروم یارانه است، اگر چرخ موتور زندگی آنها می چرخد به یقین پرداخت یارانه است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۳    
معاون فرماندار بستک با تاکید بر رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست شهرستان ،گفت: اشتغالزایی برای زنان سرپرست خانوار از مهمترین دغدغه مسوولان شهرستان بستک باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۳    
فرماندار شهرستان بستک گفت: مرحله دوم انتخابات شهرستان بستک و رقابت بین دو کاندیدای راه یافته به این مرحله 75 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۳    
فرمانده نیروی انتظامی ویژه کیش هدف همه مسئولان در نیروی انتظامی و دیگر نهادهای مستقر در جزیره کیش را به چرخش درآوردن چرخ اقتصادی و صنعت گردشگری دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۵:۲۸    
معاون فرماندار رودان گفت: هرگونه فعالیت و خدماتی که در شورای مبارزه با مواد مخدر صورت گیرد، برای مردم فهیم و فرهنگی رودان و پرورش یک نسل جوان سالم و برومند است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۹    
سزپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع یکی از اصول اساسی دانشگاه پیام نور استان هرمزگان باشد و مسئولین باید مطالبات مردم را به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۹    
سرپرست قرارگاه پلیس راه هرمزگان با اشاره به کاهش 7 درصدی تصادفات در محورهای هرمزگان ، اظهار کرد: دربخش تصادفات جرحی 43فقره تصادف رخ داد که در این رابط 230نفر مجروح شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۴:۴۴    
معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به عضویت بیش از 700 هزار نفر هرمزگان در تعاونی ها بیان کرد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۲۰    
رئیس جمهوری فردا از طریق شبکه ریلی به سمنان می آید و راه آهن برای این امر آماده سازی شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
سرپرست تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: رسول خطیبی با وجود محرومیت به کنار زمین آمد و با مربی ما درگیر شد و او را نقش بر زمین کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۵    
بارش های اخیر در شهر مشهد مقدس رنگین کمانی را در آسمان حرم امام رضا(ع) به نمایش گذاشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
کارشناسان سلامت در انگلیس هشدار دادند که مواردی از بیماری های مقاربتی مقاوم به آنتی بیوتیک در لندن تشخیص داده شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۱۰    
درگیری بین چند خانواده در یکی از مناطق اندیمشک در روز دوشنبه یک کشته و پنج مصدوم بر جای گذاشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
منابع آگاه از سفر محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان به شهرستان جیرفت در اردیبهشت ماه 95 خبر می دهند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۵    
درد کلیه در اثر عفونت کلیه یا آسیب رسیدن به آن ایجاد می شود. اگر پشت یا پهلوی شما آسیب ببیند، مثل برخورد ضربه، ممکن است فکر کنید که کلیه هایتان درد می کنند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
آموزش و پرورش شهرستان سمنان با ارسال ابلاغیه ای به مدیران مدارس از آنها خواست همراه با دانش آموزان خود در مراسم استقبال از رئیس جمهور حضور یابند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۲:۰۰    
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم گفت: طی سال گذشته ترابری 14میلیون و 654 هزار و 5 نفرسفر در بنادر قشم با رشد 6 درصدی به ثبت رسیده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
اگرچه مسیر مشهد به دوبی و بالعکس، حدودا 3 برابر مسیر بندرعباس به دوبی است اما قیمت مسیر طولانی تر حدود 90 هزار تومان ارزان تر است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۵    
برای آشنایی بیشتر با این هواپیماها مشخصات اجمالی آن ها را در ادامه بیان شده است :
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۰    
معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا از فشار خود بر بانک ها در زمینه مبادله با ایران دست بردارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۵۰    
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هفت فروند قایق دزدان دریایی به یک کشتی ایرانی حمله کردند که با برخورد شدید ناوگروه چهلم مواجه شدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره جزئیات دفترچه اخطاریه تخلفات اجتماعی خودرویی و موارد استفاده از آن توسط مأموران محسوس گشت امنیت اخلاقی فاتب سخن گفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۵    
معاون رئیس جمهوری آمریکا از سیاست های بنیامین نتانیاهو و رژیم صهیونیستی انتقاد کرد و آن را مانع رسیدن به سازش یا به گفته او صلح این رژیم با فلسطینیان دانست .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰    
رئیس پلیس آگاهی کیش از دستگیری باند کلاهبرداری پیامکی در جزیره کیش خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۴۰    
روزانه خبرهای متفاومتی از موج محرومیت در استان هرمزگان به گوش می رسد که محرومیت آموزشی سرتیتر خبرها قرار دارد و هرمزگان را جزء سه استان محروم کشور در سطح آموزش معرفی کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۵    
با توجه به آنکه پرونده ستایش کودک خردسال افغانستانی منتظر نظر پزشکی قانونی است، فاکتورهای مورد نیاز قاضی دادگاه تشریح شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۵    
سردار ساجدی نیا از آغاز به کار 7 هزار نیروی پلیس در قالب گشت امنیت اخلاقی نامحسوس خبر داد و گفت: نیروی نامحسوس گشت امنیت اخلاقی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۰    
لایحه دو فوریتی تمدید مدت اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری به تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران درباره جزئیات قتل دختر بچه افغان، گفت: آزمایش های اولیه در این زمینه انجام شده است و کمیسیون جسمانی و روانی قاتل آن نیز در پزشکی قانونی تشکیل می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا تصریح کرد: دولت این کشور نباید به هیچ وجه به ایران اجازه دسترسی به دلار یا نظام مالی آمریکا را دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۶    
تجمع بازنشستگان صنعت فولاد کشور مقابل مجلس شورای اسلامی در اعتراض به پرداخت نشدن معوقات حقوق وارد سومین روز شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
با توجه به اینکه سعودی ها وقت بیشتری از هیأت ایرانی طلب کرده اند تا چگونگی صدور روادید برای زائران ایران را بررسی کنند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۵۱    
معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید به همراه دستیار ویژه امور خاورمیانه در شورای امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی پیرامون سفر رئیس جمهور این کشور به ریاض، درباره خوبی برجام صحبت کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۶    
با توجه به دوران پرفراز و نشیب پسابرجام و هجمه های گسترده علیه برنامه های هسته ای کشور حضور فرزندان شهدای هسته ای در مجامع بین المللی به عنوان عضو افتخاری اقداماتی بسیار شایسته و سند افتخاری برای ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۶    
در حراج بهاره کریستی لندن سه فرش نفیس و گرانقیمت کرمانی که در دوران صفویه در کرمان بافته شده اند هر کدام به ارزش 64 میلیارد ریال به حجراج گذاشته شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۴۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در نشست شورای دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران ضمن تائید اظهارات اخیر رئیس کل بانک مرکزی در آمریکا گفت: کماکان در برقراری ارتباط با بانک های بزرگ خارجی مشکل داریم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶    
دولت آل خلیفه در روزهای اخیر فشار بر روی علمای شیعه و بزرگان انقلابی را افزایش داده و چندین تن را بازداشت کرده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶    
سخنگوی وزارت خارجه ایران برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی در ارتفاعات جولان اشغالی را محکوم و تاکید کرد: جولان سرزمینی اشغالی است که به سوریه تعلق دارد و باید به آن کشور بازگردانده شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۶    
در 15 مارس، ایران از ایالات متحده و اتحادیه اروپا درخواست کمک و دسترسی به سیستم مالی جهانی کرد، اما کاخ سفید اعلام داشت که توافق هسته ای چنین دسترسی ای به تهران نمی دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۳۱    
سفیر و معاون نماینده دائم کشورمان ایران در سازمان ملل تصریح کرد: عدم اقدام و بی تحرکی شورای امنیت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی موجب جسورتر شدن این رژیم شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۰:۲۱    
فرمانده ناحیه سپاه بستک از برگزاری همایش نهضت روشنگری در راستای تبیین شاخصه های انتخاب نماینده اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری در یک اردیبهشت ماه سال جاری در بستک خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۲۱    
یادواره شهیدان اسد الله رئیسی و اسحق دارا با حضور مردم شهیدپرور ابوموسی در گلزار مطهر شهدای گمنام برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۰۹:۱۱    
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور نگینی در حوزه کار فرهنگی است، گفت ...