دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۳:۳۴May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 22 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۲۳:۲۳    
رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی جدید، از مسائل روز جهان هستند و همانطوری که بر افراد و جوامع تأثیر گذاشته اند ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۳    
امام جمعه بندرلنگه گفت؛ اعتکاف فرصتی ارزشمند در اختیار ما قرار می دهد، که باید بتوانیم در مسیر تقرب الی الله و ارتقای معنویت حرکت کنیم چرا که مراسم معنوی اعتکاف بهترین فرصت برای خودسازی و توبه و ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۹:۰۳    
شیوع بالای سرطان در ایران و کاهش سن ابتلا به این بیماری سخت و پرهزینه باعث شده که برخی متخصصین سرطان شناسی از اصطلاح سونامی سرطان برای نشان دادن شدت خسارت های جانی و مالی این بیماری در کشور استفاده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۴۴    
امام جمعه اهل سنت کیش با ستایش وحدت میان اهل تشیع و تسنن در ایران اسلامی عامل مهم وحدت در میان کشورهای اسلامی را سر منشاء بیداری اسلامی دانست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۴    
جزیره کیش همزمان با سراسر میهن اسلامی میزبان مومنان و معتکفان در مساجد امام حسن مجتبی(ع) و خاتم الانبیا(ع) است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۸:۱۰    
ورود کالا آن هم کالاهای خارجی به صورت قاچاق به کشور یک سم مهلک برای اقتصاد کشور محسوب می شود که از یک طرف باعث ضربه به اقتصاد کشور به دلیل ورود غیر قانونی و بدون پرداخت هر گونه عوارضی وارد کشور شده ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۶    
به فراخورفرارسیدن روز فناوری هسته ای و حوادث و وقایع اتفاقیه در طول دو سال اخیر و فراموشی یاد ستارگان هسته ای کشور که با خون خود درخت صنعت هسته ای را در مسیر انقلاب به رشد و بالندگی رسانده و استحکام ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۵۱    
حسن روحانی نیز برای پیروزی در انتخابات یازدهم وعده های زیادی در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و.. ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۱۱    
با وجود آنکه 2 وزارتخانه متولی تنظیم بازار کالای اساسی هستند، این روزها بدون توجه به کشش بازار قیمت دو قلم کالای اساسی یعنی برنج و حبوبات که قوت غالب مردم است تا 30 درصد افزیش یافته اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
هفته نامه تماشاگران امروز در تازه ترین شماره خود با نادرقاضی پور در مورد سخنان جنجال برانگیز او گفت وگو کرده است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۶    
Chariot for Women نام برنامه تاکسی یاب جدیدی است که تنها برای استفاده زنان و حفظ آسایش و امنیت آنها راه اندازی شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
در این تصویر جالب می توان نمایی کلی از سیاره زحل که توسط فضاپیما Cassini در هنگام نزدیک شدن به این سیاره گرفته شده است را تماشا کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
رئیس دفتر مقام معظم رهبری، خاطره ای از سفر خود به عتبات عالیات و دریافت نامه ای از یک دختر 16 ساله خطاب به رهبر معظم انقلاب بیان کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۵:۰۲    
گزارش جدید یک نشریه آمریکایی نشان می دهد که میزان مصرف نوشابه در این کشور در 30 سال اخیر به کمترین میزان خود رسیده است، با این وجود هنوز آمریکا یکی از کشورهای اصلی مصرف کننده نوشابه است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۷    
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گزارش کرد که روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شیوه ای است که مردم عادی در این انتخابات نقش چندانی ندارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۷    
غلامعلی رجایی درباره توئیت جنجالی منتسب به هاشمی رفسنجانی توضیحاتی ارائه کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۲    
وزیر امورخارجه کشورمان با تاکید بر اینکه موضوع دفاعی ایران قابل مذاکره و معامله نیست و برجامی هم برای مسائل دفاعی در کار نیست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۲    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی باید تبدیل به یک گفتمان بشود و ربطی به چپ و راست ندارد بلکه یک مساله انقلابی است که با زندگی همه مردم سر و کار دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۴۲    
با بخشنامه جدید وزارت کار،تعاون و رفاه اجتماعی، محدودیت های پرداخت حق اولاد کارگران برداشته شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۷    
وضعیت محیط ساحلی و دریائی در تمامی مناطق متأثر از فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و شرایط امنیتی در جوامع انسانی است و عمده ترین منابع تهدیدات محیط زیستی در بندرعباس ورود پساب فاضلاب شهری و صنعتی به ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۲    
تعداد افرادی که فقط به دنبال ثبت چیزهای عجیب و غریب هستند، کم نیست! از مردی که محکم مشت می زند گرفته تا زنی که بلند جیغ می زند؛ در ادامه با صاحبان احمقانه ترین رکوردهای جهان آشنا شوید!
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۳۲    
وکیل بابک زنجانی گفت: مسئولان یکی از دفاتر اسنادرسمی با حضور در زندان در هفته گذشته از موکلم وکالتنامه ای را برای انتقال اموال خارجی اخذ کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
موضوع ازدواج و همسریابی یکی از دغدغه هایی است که در شرایط برهم خوردن توازن نسبت جنسیتی به ذهن می رسد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
جنگ اروپا و آمریکا بر سر بازار ایران باعث تأخیر در ورود هواپیما به ایران شده تا جاییکه ایران مجبور است برای رسیدن به ایرباس هایی که ماه های گذشته در آستانه انتخابات وعده خرید آنها را به مردم داده بود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
پزشک متعهد تبریزی با نوشتن شماره خود در نسخه بیمار بیسواد از داروخانه خواست بطوری که بیمار متوجه نشود، برای هزینه داروها با خود پزشک تماس بگیرند
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۷    
رئیس اورژانس 115 شهرستان سیریک گفت: شب گذشته مقارن ساعت 23 برخورد یک دستگاه موتور سیکلیت با یک دستگاه خوردو سمند در محور جاده اصلی سیریک به میناب محدوده روستای کلاوی 3 نفر کشته و زخمی شدند .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۲    
شعله ور شدن وسایل آتش بازی در معبدی در جنوب هند منجر به مرگ 80 نفر و زخمی شدن 200 نفر دیگر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۲    
مشاور هاشمی رفسنجانی گفت:بسته شدن حساب های توئیتی و شبکه های مجازی هاشمی، یک خبر جعلی است
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۲۲    
رییس مرکز خاورمیانه ای بیماری های کبدی با بیان اینکه 30 تا40 درصد مردم کبد چرب دارند، افزود: در حدود 30 میلیون نفر ایرانی درگیر این بیماری هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۱۲    
مدیر اداره بنادر و دریانوری شهید باهنراظهار کرد: در سال گذشته 58 هزار و 650 تن کالای غیر نفتی به این بندر وارد شده که نسبت به سال 93کاهش 69 درصد داشته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۷    
وزیر امورخارجه کشورمان با تاکید بر اینکه موضوع دفاعی ایران قابل مذاکره و معامله نیست و برجامی هم برای مسائل دفاعی در کار نیست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۲    
شبکه خبری آمریکایی اذعان کرد: حضور کلاه سبزهای ارتش ایران در سوریه نشان می دهد که آن ها می خواهند قابلیت خود را در عملیات برون مرزی و برای دفاع و حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذارند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۷    
برنی سندرز که خود را نامزدی سوسیال دموکرات معرفی می کند در آستانه رقابت سرنوشت ساز نیویورک شکست دیگری به هیلاری کلینتون پرآوازه تحمیل کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۷    
رئیس تیم سیار انتقال خون بندرعباس حضور فرهنگیان را در این عرصه خداپسندانه خوب توصیف کرد و اظهار کرد: فرهنگیان شهرستان حاجی آباد حدود 20 درصد اهداء کنندگان را تشکیل می دهند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۷    
کشت گیاه روغنی کلزا نقش بسزایی در خودکفایی در زمینه روغن خوراکی کشور دارد از این رو سالانه از هر هکتار از اراضی استان هرمزگان بالغ بر دوتن دانه روغنی کلزا برداشت می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۵۲    
مدیرهنرستان کاردانش شهیدحقانی ضمن تقدیرو تشکراز زحمات ببراز استخری ،کاظم شمسایی و سعداله نجم الدینی دبیران تلاشگراین هنرستان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۷    
ملک سلمان؛ مصر خیلی به ایران نزدیک شده، باید دورشون کنم از همدیگه.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۷    
سرپرست شبکه بهداشت حاجی آباد از پایان طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان حاجی آباد و انجام 900 مورد بازرسی بهداشتی توسط بازرسان بهداشت محیط این شبکه خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۴۷    
استاد حوزه های علمیه حاجی آباد گفت: ماه رجب یعنی ماه ریزش رحمت اللهی باز خداوند مهربان درب های رحمتش را به صورت ویژه بر انسان ها گشود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۲۲    
مردم جزیره قشم به انتصاب های اخیر در سازمان منطقه آزاد قشم واکنش نشان داده اند و از رویه فامیل بازی در این سازمان ابراز نارضایتی کرده اند .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۷    
فرمانده نیروی زمینی سپاه با مهم خواندن اشراف اطلاعاتی بر روی گروهک های تروریستی، گفت: هر حرکتی را در نطفه خفه می کنیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۱۷    
منتخب مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ،گفت: من همه اصلاح طلبان را ضد ولایت فقیه نمیدانم و این جفایی به حضرت آقاست که همه اصلاح طلبان را ضد ولایت فقیه بدانیم و حرف درستی نیست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۷    
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان اظهار کرد:اجرای سیاست های اقتصاد مقامتی از طریق توسعه اقتصاد دانش بنیان محقق می شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۷    
رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به برگزاری مراسم ایام البیض اعتکاف گفت:ثبتنام اعتکاف در شرستان حاجی آباد آغاز و سه مسجد در این شهرستان و 25 مسجد روستاهای تابعه میزبان معتکفین خواهد بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۳:۰۷    
مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیریک گفت: به مناسبت هفته سلامت جشنواره غذایی مادر و دختر دانش آموزان دبستانی شهرستا با مشارکت 450 نفر در دبستان حضرت سمیه (س) شهر بندر سیریک برگزار شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۲۲    
روزنامه الاهرام نوشت: باید منتظر ماند و دید قبل از این که ایران نه با کلمات بلکه با آتش پاسخگوی عربستان باشد این دو کشور چه اندازه می توانند در چنین وضعیت بحرانی به پیش روند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۷    
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل ملوان انزلی از استقلال در جدول لیگ سبقت گرفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۷    
سخنگوی وزارت ارشاد بارها تبلیغات در ماهواره را تخلف خوانده است اما تاکنون هیچ عزمی برای جلوگیری از تبلیغات فیلم ها در شبکه های معاند در این وزارتخانه دیده نمی شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۲    
[جوان] عزیز من! اگر منِ پیرمرد شکسته باشم تکلیف معلوم است. تو چرا این گونه شکسته ای؟ چرا شاداب نیستی؟ چرا افسرده هستی؟ چرا رنگ و روی ات این گونه است؟ چه کرده ای؟ چه می خوری؟
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۲    
سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد معارضان سوری در 24 ساعت گذشته 6 مرتبه آتش بس را نقض کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۱۲    
مسعود ده نمکی مطلب جدیدی را علیه آقازاده های منحرف منتشر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۷    
عضو ارشد اندیشکده بلفر در گزارشی در مورد رقابت شاهزاده های سعودی برای تصاحب قدرت پس از مرگ سلمان، نوشته است که ولیعهد کنونی در صورت رسیدن به قدرت، جانشین خود را کنار خواهد زد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۲    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال 95 مستمری بازنشستگان بیش از نرخ تورم افزایش می یابد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۲    
سه معلم جوان روستایی بخش بمانی شهرستان سیریک مسافت 35 کیلومتری روستای محل زندگی خود را با پای پیاده تا محل کار پیاده پیمودند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۲    
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در فردو با روس ها روی ایزوتوپ های پایدار کار می کنیم و خیلی کار جلو رفته است و دو سه هفته آینده کلنگ زنی در این زمینه در فردو خواهیم داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۲:۰۲    
فروشگاه های ارزانی در زنجان کالاها را با 40 تا 50 درصد تخفیف عرضه می کنند که این امر نشان دهنده آن است قیمت های درج شده بر روی کالاها ساختگی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۷    
رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا از شگرد جدید مجرمان سایبری که ایجاد صفحات اجتماعی تحت نام و کاربری دیگران است، خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۷    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت آمریکایی ها می گویند بشار اسد باید برود اما اسد باید به عنوان رئیس جمهور قانونی سوریه بماند تا دوران ریاست جمهوری اش پایان یابد و شرط رفتن وی خط ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۵۲    
فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی جام ملت های آسیا 2023 اعلام آمادگی نکرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۷    
معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی ملاک و معیارهای حذف یارانه پردرآمدها را خودرو، معاملات ملکی، محل سکونت و شغل فرد اعلام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۷    
افزایش حجم ذخیره سازی گاز در آمریکا نسبت به 17 سال گذشته موجب شد تا قیمت جهانی گاز روند نزولی خود را طی کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۲    
فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری رزمایش بزرگ این نیرو با نام پیامبر اعظم(ص) این هفته در جنوب شرق کشور خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۴۲    
خانه ملت صبح امروز در نخستین نشست علنی بررسی کلیات لایحه بودجه 95، با ارائه نظرات نمایندگان موافق و مخالف، کلیات بودجه را زیر ذره بین خود قرار داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۷    
رئیس اداره ارشاد پارسیان هنر را زبان گویای ملت ها دانست و گفت: کشورهای متمدن می توانند با هنر تئاتر ارتباط کلامی برقرار کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۲    
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان حاجی آباد گفت: عملیات گرده افشانی 5 هزار هکتار از نخلستان های حاجی آباد به پایان رسید، این میزان نسبت به پارسال 15 درصد افزایش یافته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۱:۱۲    
کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: غبار محلی پدیده هواشناسی کلیه ذرات معلق در هوا اعم از خاک،دود، مواد آلاینده می باشد که استان هرمزگان به دلیل خشکسالی های 18سال اخیر با این پدیده روبرو است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۵۷    
نماینده ولی فقیه در سپاه حاجی آباد گفت: از مولفه های مهم اقتصاد مقاومتی نبود وابستگی اقتصادی به خارج است در این راستا مشکل عظیمی که کشوردر دهه های اخیر و تا به حال دچار آن بوده نفت محور اقتصاد است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۱۰:۲۷    
هرمزگان جنوبی ترین استان کشور ،سرزمین گنج های نهفته ای است که تنها با تسخیر باد ، آفتاب، امواج دریا و بهره گیری از انواع انرژی های تجدید پذیر و تولید و صادرات محصولات و صنایع دستی و.. ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۷    
نماینده ولی فقیه در منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه با حضور در اداره ی اوقاف شهرستان بندرلنگه با کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۲    
مردم نوع دوست شهرستان میناب در قالب صدقات و زکات درسال 94 بیش از14 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۲    
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از افتتاح و معرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ابراهیمی پشته علی آباد با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت شهرستان در این ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۵۲    
جزیره هرمز را به علت موقعیت جغرافیایی آن و مجاورت با تنگه هرمز، کلید خلیج فارس می دانند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۷    
مدیر کمیته امداد شهرستان میناب گفت: با کمک کمیته امداد و خیر یک خانواده مینابی صاحب تراکتور شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۲ - ۰۹:۴۲    
جشن فرزندان ایتام ومحسنین کمیته امدادپارسیان با حضور امام جمعه شهرستان،امام جمعه اهل سنت،رییس اداره تبلیغات اسلامی و شهردار شهرپارسیان برگزار گردید.