دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۱۲:۰۵May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 27 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۴    
منابع خبری اعلام کردند که ارتش سوریه موفق شد در درگیری های روز پنجشنبه 70 تروریست را از پای درآورد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۳:۵۴    
هزاران نفر از مردم یمن در اعتراض به ادامه حملات سعودی و نقض مکرر آتش بس در صنعاء تظاهرات کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۴    
بارش شدید باران در اکثر شهرهای غربی کشور و وقوع سیل به ویژه در 136 شهر و روستا مردم را غافلگیر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۳:۴۴    
سخنگوی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد اعطای دسترسی به نظام مالی دنیا برای ایران، جزء تعهدات کشورش تحت برجام نیست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۹    
هشتادو دومین دیدار استقلال و پرسپولیس به سود شاگردان برانکو به پایان رسید.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۹    
رئیس بانک مرکزی ایران در سخنرانی خود در شورای روابط خارجی آمریکا بر لزوم انجام تعهدات آمریکا و اتحادیه اروپا براساس توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 تاکید کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۳:۳۴    
چین یک بار دیگر از آمریکا به عنوان بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا که خود دارای مشکلات زیادی در این زمینه است نام برد و از این کشور خواست در امور داخلی اش مداخله نکند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۳:۲۹    
روهی از تظاهر کنندگان نیویورک روز پنجشنبه، دست نوشته ای با خود حمل می کردند که روی آن نوشته شده بود: نیویورک با این حزب (جمهوریخواه) نفرت مخالف است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۲۱:۵۰    
خانه مطبوعات هرمزگان در نامه ای به وزیر ارشاد خواستار توضیح برای علت ابطال انتخابات این تشکل صنفی شد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۲۱    
امام جمعه بندرعباس همدلی سپاه، ارتش و بسیج به عنوان قدرتمندترین سلاح در مقابله با تهدیدات یاد کرد و گفت: استکبار جهانی نیز همانند فرعونیان در انتظار نابودی توأم با بدنامی باشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۱۱    
امام جمعه رودان هدف از مطرح کردن برجام 2 و 3 از سوی بغضی افراد، تغییر حاکمیت سیاسی و انقلابی ایران دانست و افزود: در این اوضاع پیچیده ، این بزرگ دیده بان تیز بین انقلاب ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۶    
امام جمعه میناب ایجاد شغل و رفع بیکاری را یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: مسئولان باید دقت کنند در کشور وضعیت بیکاری را بهبود بخشند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۶    
شهردار بستک از آغاز بکار پروژه تعویض جداول بلوار امام شافعی در راستای عمران و آبادانی شهر و به منظور بازسازی و بهسازی معابر شهر خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۷:۰۱    
استاندار هرمزگان در حالی از هدیه 435 میلیون تومانی به 29 دهیاری پارسیان سخن گفت که قبل از آن آرزو کرد کاندید حامی دولت پیروز انتخابات مرحله دوم غرب هرمزگان باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه توکهور-هشتبندی ایران اسلامی قربانی تروریسم و همیشه در خط مقدم مبارزه با آن برشمرد و گفت: جایگاه نیروهای مسلح در نظام توحیدی یک جایگاه برجسته و ویژه ای است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه اهل سنت شهر بندر سیریک گفت: با توجه به وضعیت کنونی اقتصاد جهان و تهدیدها و تحریم های دشمنان بر علیه کشور تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی در تقویت اقتدار کشور دارد و مسئولان باید برای عملیاتی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه اهل سنت جاسک گفت: اهمیت اتحاد و وحدت تا جایی است که می توان آن را همسنگ با کل دین دانست ، چرا که تنها در سایه اتحاد و همدلی می توان دین اسلام را در جامعه پیاده کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۵۲    
امام جمعه موقت سیریک گفت: برجام یک اقدام جمعی نظام بود که جاری شد و تا کنون برای کشور چیز خاصی در بر نداشته است و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز همانند سایر کشورهای دنیا هدف اصلی آن از استفاده صلح آمیز ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۲    
امام جمعه موقت شهرستان بستک با بیان مسئله فرهنگ در جامعه ،افزود: ما دچار تخلیه فرهنگی شده ایم و فرهنگ ما دچار برهنگی و بی هویتی شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۴۲    
درحالی که چند ساعت تا شروع دربی 82 باقی نمانده است کری خوانی کردن کاربران طرفدار استقلال و پرسپولیس در شبکه های اجتماعی ادامه دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۷    
خطیب نماز جمعه اهل سنت بستک در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: تقوا و پیروی بی قید و شرط از دستورات الهی راز سعادت و آرامش در دنیا و حیات بعد از مرگ است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۷    
امام جمعه جاسک گفت:اعتماد به آمریکا مساوی است با بدبختی و فلاکت به تمام کلمه و بی اعتمادی به امریکا برابر با عزت و سربلندی است .
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۷    
امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی مبارزه با کالای قاچاق و استفاده از تولید داخلی و صرفه جویی است باید از تولید چه درعرصه کشاورزی و چه در عرصه صنعتی باید حمایت قاطع بشود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۲    
به مناسبت فرارسیدن شب لیله الزغائب، گلزار شهدای گمنام بنرعباس شاهد غبار روبی، عطر افشانی توسط جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور و آزاد اسلامی بندرعباس انجام بود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۲    
انتشار عکسی از پورفسور مجید سمیعی با بازیکنان استقلال شائبه ایجاد کرد که او طرفدار استقلال است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۳۲    
دو زمین لرزه پنجشنبه شب و به ترتیب در ساعت 21:26 و 22:30 دقیقه در شرق شهر کوماموتو در جزیره کیوشو و در 10 کیلومتر عمق زمین روی داد که بر اساس گزارش ها تاکنون 760 زخمی داشته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۷    
مدیرکل سیاسی و امور بین الملل وزارت خارجه اخبار و شایعات مربوط به پخش نشدن عمدی سخنرانی رییس جمهور کشورمان در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی را نادرست خواند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۲۲    
نخل هایی که در نبود آب نه تنها برگ های خشک آنها برای مصارفی همچون سوند بافی بکار می رود بلکه از تنه نخل ها نیز برای تهیه تافال و ساختن سایبان کاربرد دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۷    
زلزله ای به بزرگی 3.4 ریشتر ساعت 4 و 53 دقیقه و 24 ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین بستک را لرزاند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۷    
رئیس جمهور آمریکا هفته آینده برای شرکت در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس به عربستان خواهد رفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۷    
برای نخستین بار به همت مدیرکل ورزش و جوانان استان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بخش احمدی از توابع حاجی آباد دارای چمن ورزشی شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۷    
عصر دیروز در فینال مسابقات چهارجانبه جام مبعث، تیم جنوب بستک با پیروزی در مقابل کیهان بستک، در ورزشگاه تختی جام قهرمانی رو بالای سر برد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
قرعه کشی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که براین اساس کهکشانی ها حریف آبی های منچستر شدند و باواریایی ها هم باید به مصاف روخی بلانکو بروند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
سخنگوی سازمان امداد و نجات از آماده باش 100درصدی امدادگران و نجاتگران در پی هشدار سازمان هواشناسی برای بارشهای شدید در 14 استان خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
دولت حسن روحانی که تا پیش از این نسبت به پرداخت یارانه ها انتقاد می کرد، یک شبه موافق پرداخت یارانه ها شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
امام جمعه کیش گفت: امروز توان موشکی ایران در صدر اخبار سیاسی جهان قرار گرفته است و امروز کسانی حرف از مهار توان موشکی ایران می زنند که در تاریخ روسیاه ترین در ظلم و تجاوز و غارت هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۱۲    
امام جمعه بندرلنگه گفت: در اجلاس سران کشورهای اسلامی به جای اینکه مسلمانان را خوشحال کنند بیانیه هایی دادند که فقط دشمنان را خوشحال کرد و این کنفرانس هیچ نتیجه ای نداشت چراکه رژیم جنایتکار و ناپاک ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
پدر شهید می گوید: وقتی فهمیدیم که راه مجاهدین خلق انحرافی است و فرزندمان به انحراف کشیده شده است بلافاصله عکس و مشخصات او را در اختیار مقامات مسئول قرار دادیم که او را بگیرند و اعدام کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
امروز درحالی نشست سران سازمان همکاری های اسلامی به کار خود پایان می دهد که در بیانیه ی پایانی اش، 4 بند ضد ایرانی و یک پاراگراف علیه حزب الله لبنان گنجانده شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۷    
امام جمعه مشهد مقدس گفت: روزی آمریکا می خواست بر این مملکت مسلط شود اما امروز می خواهد ما نباشیم که او زنده بماند یعنی با وجود ما حیات برای آمریکا ممکن نیست، دشمنی آمریکا علاج ندارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۲    
مرد معتادی که اقدام به ریختن اسید روی بدن یکی از کسبه بازار تهران کرده بود، دستگیر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۲    
به همت متخصصان ایرانی و پس از سه ماه تلاش شبانه روزی، عملیات لوله رانی از رودخانه اروند در کشور عراق به روش HDD در پروژه انتقال گاز آبادان – بصره اجرا شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۲    
امام جمعه بندرچارک گفت: آمریکایی ها با این حیله ها می خواهند زیر بار تعهدات برجام نروند و به اصطلاح از حیله (فرار رو به جلو) استفاده می کنند تا زیر بار مسؤلیت شانه خالی کنند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۶:۰۲    
نماینده مردم در مجلس استان هرمزگان با اشاره به اینکه کلید اقتصاد کشور در روستاهاست ، گفت: مردم در اقتصاد مقاومتی نقش اصلی را دارند باید مردم این باور را داشته باشند که می توانند در زمینه اقتصاد گام ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۷    
هاآرتص با بررسی عکس های ماهواره ای از اراضی اشغالی تصریح کرد که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی درباره عدم گسترش شهرک ها دروغ گفته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۷    
وزیر خزانه داری آمریکا و رئیس کل بانک مرکزی ایران روز گذشته پشت درهای بسته در واشنگتن با هم دیدار کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۲    
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور، گفت: در اثر بارندگی های اخیر 20 استان کشور درگیر سیلاب هستند که با آماده باش به موقع دستگاه ها، خسارت ها کاهش یافته است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۲    
رایزن نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل رژیم صهیونیستی را بزرگ ترین حامی تروریسم و عربستان را مبدأ و منشأ تروریسم، افراط گرایی و ایدئولوژی تکفیری دانست که در قلب همه عملیات تروریستی اخیر قرار دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۵۲    
وزیر خارجه رژیم سعودی مدعی شد 681 میلیون دلاری که سعودی ها به نخست وزیر مالزی دادند؛ هدیه بوده است نه رشوه.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۷    
مدیر انجمن کاشی و سرامیک با بیان اینکه سال گذشته میزان تولید کاشی و سرامیک کمتر از 50 درصد ظرفیت کارخانه ها بود، گفت: تولید این محصول در سال 94 نسبت به سال قبل از آن 25 تا 30 درصد کاهش یافت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۴۲    
نشست پایانی اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی امروز در حالی در استانبول آغاز شد که رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان در آن حضور نداشتند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۷    
شبکه خبری فاکس نیوز مدعی شده است که سردار سلیمانی به مسکو سفر کرده و قرار است با رئیس جمهور روسیه دیدار کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۷    
رئیس جمهور اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان مسلمانان در صدد ایجاد توطئه ای بزرگ هستند که به واسطه آن از یک سو اختلاف و تفرقه را در جهان اسلام گسترش داده و از سویی دیگر گروه های تروریستی مدعی اسلام را ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۷    
سفارت ایران در روسیه به ادعای امروز رسانه های غربی در خصو سفر سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس به روسیه واکنش نشان داد و سفر این نظامی بلندپایه ایرانی به مسکو را تکذیب کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۲    
فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه اشراف خوبی روی گروهک ها داریم، تصریح کرد: راهبرد ما این است که گروهک ها قبل از نزدیک شدن به مرزها باید نابود شوند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۳۲    
هواداران استقلال با شعارهایی به پرسپولیسی های حاضر در ورزشگاه کنایه زدند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۷    
نمایندگان شرکت های اروپایی در دیدار با مقامات دولت آمریکا از تداوم دشواری های معاملات تجاری با ایران گلایه کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۵:۲۷    
امام جمعه موقت تهران گفت: اقدام و عملی در زمینه اقتصاد مقاومتی تاکنون نشده است باید در این باره انقلابی باشیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۹    
اداره کل اطلاعات نخست وزیری و دفتر وزارت امور خارجه ترکیه مستقر در اجلاس سازمان همکاری اسلامی در استانبول درباره دلیل پخش نشدن سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۴    
جسد پسر 21 ساله که با به خطر انداختن جان خود در رودخانه کرخه، جان دختر نوجوانی را نجات داده بود، پس از پنج روز در رودخانه پیدا شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۲۴    
17 نماینده مجلس اروپا در نامه ای به موگرینی از وی خواسته اند که مشروط بودن گسترش روابط با ایران به قبول استانداردهای حقوق بشری اتحادیه را در تهران به گوش مسئولان این کشور برساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۱۹    
استاندار ایلام گفت: در اثر وقوع سیل در استان تاکنون 2 نفر جان خود را از دست داده اند و به واحدهای عشایری خسارت وارد شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۱۹    
براساس تحقیق دانشمندان فلفل قرمز به خاطر اسکوویل موجود در آن تقویت کننده قلب و ضد سرطان است
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۱۴    
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) دستور یاری سیل زدگان را صادر کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۰۰:۰۹    
یافته های یک بررسی جدید نشان می دهد که کم خوابی ممکن است احتمال دچار شدن سرماخوردگی یا سایر عفونت های ویروسی معمول را بالا ببرد.