دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۲۱:۵۲May 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای هرمز 16 فروردین 1395 - hormoz.ir

هرمز 15 اسفند 1393 هرمز 29 اسفند 1394 هرمز 31 اردیبهشت 1395 هرمز 31 خرداد 1395 هرمز 31 تیر 1395 هرمز 31 مرداد 1395 هرمز 31 شهریور 1395 هرمز 30 مهر 1395 هرمز 30 آبان 1395 هرمز 22 آذر 1395 هرمز 1 بهمن 1395 هرمز 30 اسفند 1395 هرمز 1 فروردین 1395 هرمز 2 فروردین 1395 هرمز 3 فروردین 1395 هرمز 4 فروردین 1395 هرمز 5 فروردین 1395 هرمز 6 فروردین 1395 هرمز 7 فروردین 1395 هرمز 8 فروردین 1395 هرمز 9 فروردین 1395 هرمز 10 فروردین 1395 هرمز 11 فروردین 1395 هرمز 12 فروردین 1395 هرمز 13 فروردین 1395 هرمز 14 فروردین 1395 هرمز 15 فروردین 1395 هرمز 16 فروردین 1395 هرمز 17 فروردین 1395 هرمز 18 فروردین 1395 هرمز 19 فروردین 1395 هرمز 20 فروردین 1395 هرمز 21 فروردین 1395 هرمز 22 فروردین 1395 هرمز 23 فروردین 1395 هرمز 24 فروردین 1395 هرمز 25 فروردین 1395 هرمز 26 فروردین 1395 هرمز 27 فروردین 1395 هرمز 28 فروردین 1395 هرمز 29 فروردین 1395 هرمز 30 فروردین 1395 هرمز 31 فروردین 1395 
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۵۲    
کنگره آمریکا معتقد است که دولت باراک اوباما نمایندگان کنگره را در خصوص مفاد برجام فریب داده است و در صدد است که تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۹    
روزنامه انگلیسی از تلاش های عربستان سعودی برای کُند کردن روند افزایش صادرات نفت ایران خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۴۶    
سازمان حج و زیارت با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که تکلیف اعزام زائران ایرانی به حج فردا مشخص نمی شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۳۱    
خبرگزاری ها می گویند نخست وزیر ایتالیا روز 24 فروردین برای دیداری دو روزه، راهی تهران خواهد شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۸    
عربستان سعودی پرواز هواپیماهای شرکت ماهان به این کشور و عبور از حریم هوایی آن را ممنوع اعلام کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۲۲    
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: قرار است آقای ظریف رایزنی هایی با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان به منظور پایان دادن به درگیری های قره باغ داشته باشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۹    
منابع امنیتی عراق از کشته شدن 100 نفر از عناصر تروریستی تکفیری داعش در عملیات ضد تروریستی نیروهای ارتش و الحشد الشعبی در شمال الکرمه و جنوب فلوجه استان الانبار خبر دادند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۹    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از رونمایی دستاوردهای جدید هسته ای در حوزه های سوخت، لیزر، نیروگاهی و سلامت در مراسم روز ملی فناوری هسته ای در تهران خبرداد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۰    
مدیر امور رفاه و زائرین آستان قدس رضوی گفت: اسکان رایگان زائرین در سه مکان با همکاری سپاه با آستان قدس رضوی صورت گرفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۱۰    
سابقه حاشیه سفرهای خانواده هاشمی به خاطرات آیت الله بر می گردد که سفر دسته جمعی این خاندان در آغازین روزهای سال جدید این سوال را در اذهان تداعی می کند که پشت پرده این دیدارها چه می گذرد؟
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۴    
بعد از گذشت سه سال از عمر دولت روحانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی چه نمره ای به عملکرد وزرای دولت داده اند؟
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۳:۰۴    
طی روزهای گذشته سید حسن خمینی سفری بی سر و صدا به استان کرمان(شهرستان های جیرفت و عنبرآباد) داشت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۸    
شیاطین سرخ در دیدار با اورتون موفق شدند هزارمین گلشان در لیگ برتر انگلیس را به ثمر برسانند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۵    
براساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور، واردات کالاهای لوکس و غیرضرور در سال 95 ( سال اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل) با ارز متقاضی و پرداخت دو برابر سود بازرگانی مجاز شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۲:۵۲    
شبکه تلویزیونی ‘سی.ان.ان’ گزارش داد: یونان از صبح امروز(دوشنبه) بنابر توافق اتحادیه اروپا و ترکیه، بازگرداندن پناهجویان آواره از خاک خود به ترکیه را از جزیره ‘لسبوس’ (Lesbos) آغاز کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۶    
عضو جنبش اسلامی نیجریه با بیان اینکه دولت نیجریه همچنان از ملاقات خانواده شیخ زکزاکی رهبر شیعیان این کشور با وی ممانعت می کند، تصریح کرد: آخرین اخبار حاکی از بهبود حال همسر شیخ زکزاکی است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۲:۴۳    
فرود یک هواپیمای کوچک در بزرگراهی در آمریکا باعث کشته شدن یک نفر شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۲:۳۷    
برنامه نمره شمار آسان ، ابزاری برای سهولت شمارش انبوه برگه های امتحانی در فصل امتحانات جهت کاهش خطا و استرس معلمین و اساتید گرامی در زمان تصحیح برگه های امتحانی میباشد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۰    
شعار سال 1395 رامقام معظم رهبری ” اقتصاد مقاومتی از اقدام تا عمل “نام نهادند تا در شرایط حساس و چالش برانگیز فعلی کشور ، با تدابیر سازنده و کارگشای اقتصادانان ودولتمردان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۲۰:۴۰    
این ملت مومن، این استان جوان، این دلهای پرحبت، این دستهای کاری قوی و این روحهای مطمئن باید بتوانند در این بخش از کشور هم از لحاظ معنوی و فرهنگی و دینی، هم از لحاظ اقتصادی، هم از لحاظ مسائل اجتماعی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۹    
بازشماری صندوق اخذ رای در حوزه پاکدشت در سرنوشت انتخابات آن منطقه تاثیرگذار نیست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۹    
خرید و فروش اسپرم مدل ها، ورزشکاران و ...به زوج های نابارور با قیمت های میلیونی این روزها به بازاری برای سودجویی برخی از افراد تبدیل شده است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۶    
دلار آمریکا با روند کاهشی نسبت به روز گذشته 3462 تومان عرضه می شود و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 14 هزار تومان است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۶    
وکیل مدافع مهدی هاشمی گفت: مهدی هاشمی به علت بیماری برای بار دوم در بیمارستان بستری و زیر تیغ جراحی رفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۳    
معاون رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم گفت: اعلام جرم دادگستری سیستان و بلوچستان علیه معاون رئیس جمهوری در دادسرای تهران اعلام وصول شد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۳    
معاون وزیر امور خارجه در حالی در برنامه گفتگوی ویژه خبری مدعی شد که پیش از این قرار نبود با برجام، تمام تحریم ها برداشته شوند که خود قبل ترها گفته بود با برجام همه تحریم ها در روز توافق برداشته ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۴۰    
بر اثر تشدید درگیری نظامیان آذربایجان و ارمنستان یک گلوله خمپاره به حیاط یک منزل مسکونی در روستای قلی بگلو شهرستان خداآفرین استان آذربایجان شرقی، اصابت کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۷    
مدیر اداره عملیات ارزی بانک مرکزی گفت: تحریم مبادلات دلاری ایران جزو تحریم های اولیه کشور است و این تحریم لغو نمی شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۳۷    
در اتفاقی نادر شاهد حرکت تمام خودروها بین خطوط هستیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۴    
مدیر شرکت پانامایی که 11.5 میلیون سند از فعالیت غیرقانونی شرکت هایی که برای شخصیت های جهان تاسیس کرده به تازگی فاش شده است، مسئولیت این اسناد را رد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۵    
الهام علی اف، رئیس جمهور آذربایجان اعلام کرد که نیروهای این کشور آتش بس را در قره باغ نقض نکرده بلکه فقط به اقدامات تحریک آمیز ارمنستان پاسخ داده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۵    
وزیر خارجه کانادا ضمن ابراز نگرانی از درگیری ها در منطقه قره باغ اعلام کرد که هیچ جایگزینی برای راه حل صلح آمیز ناآرامی های این منطقه وجود ندارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۲۲    
مدیرکل بین الملل بانک مرکزی با تأکید بر برقراری سوئیفت برای 29 بانک کشور گفت: طبق آخرین آمار 300 رابطه کارگزاری با بانک های خارجی تا کنون برقرار شده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: از عصر امروز سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی فعال می شود و دانش آموزان دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی می توانند نسبت به ثبت نام کتب درسی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۶    
قیمت نفت به دنبال بهانه تراشی عربستان و شانه خالی کردن این کشور از توافق برای کاهش تولید، قیمت نفت را در بازارهای جهانی کاهش داد و به 38.27 دلار در هر بشکه رساند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۱۰    
یک ژنرال صهیونیست و کارشناس امور ایران، ادعای بی سند و مدرک ساخت سلاح اتمی در ایران را تکرار کرد و مدعی شد هدف این بمب کشورهای عربی هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۹:۰۷    
رئیس جمهور گفت: اگر این دولت می خواست راه گذشته را ادامه دهد، امروز صادرات نفت کشور به صفر می رسید، در حالی که اگر برجام نبود، قدم به قدم حتی یک بشکه نفت را هم نمی توانستیم صادر کنیم.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۴    
روزنامه انگلیسی فایننشال تایمز طی گزارشی نوشت در حالی که دومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه به کندی در حال رها شدن از رژیم تحریم ها است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۴۲    
یک وبگاه آمریکایی در یادداشتی تاکید کرد آمریکا تا مدت ها بهای سنگین حماقت های خود در قبال ایران را پرداخت خواهد کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۹    
معاون وزیر خارجه روسیه طی اظهاراتی با انتقاد از بی تفاوتی آمریکا در قبال سرنوشت پالمیرای سوریه اعلام کرد که واشنگتن در خصوص مین روبی پالمیرا هیچ تمایلی به همکاری با روسیه نشان نمی دهد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۳    
مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از افزایش 50 درصدی یارانه های خرید کتاب در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار یارانه خرید کتاب به دانش آموزان تعلق خواهد گرفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۳۰    
یک فرمانده میدانی انصار الله اظهار داشت: در پی شکست های متوالی نیروهای ائتلاف عربی و مزدوران آنها از کمیته های انقلابی یمن، مقامات سعودی در تقلای مذاکره محرمانه با انصار الله هستند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۷    
سفیر امارات متحده عربی در واشنگتن در یک یادداشت سراسر ضد ایرانی که در روزنامه آمریکایی منتشر شده نوشت: ایران خطرناکتر از همیشه است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۱    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نظامی ها، به خوبی می دانند که صنایع موشکی در زمان جنگ که من فرماندهی آن را داشتم، از صفر توسط نیروهای جهاد سازندگی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۲۱    
وزیر خارجه روسیه امروز بار دیگر خواستار توقف فوری درگیری ها در منطقه ناگورنو قره باغ شد و گفت اوضاع نباید به سمتی برود که حل و فصل مسالمت آمیز آن دشوار شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۵    
این درحالی است که سارقان بوسیله سنگ فرز اقدام به سرقت 3 دستگاه کولر پنجره ای تلویزیون و کیس کامپیوتر دهیاری روستای نخل ابراهیمی بوسیله کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۵    
مشاورفرماندار ویژه میناب در امور بانوان و خانواده از برگزای اردوی علمی تفریحی اعضای فعال و منتخب کمیته بانوان شهرستان به منطقه جذاب و گردشگری بندرتاریخی تیاب به مناسبت گرامیداشت روز زن در این شهرستان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۵    
سارقان سیم برق در روستای حکمی در یک اقدامی غافلگیرانه بازهم با استفاده از تاریکی شب اقدام به ربودن یک رشته سیم برق در یک فاصله کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۲    
فرمانده نیروی انتظامی، مبارزه با باندها و شبکه های قاچاق، سرقت و استرداد اموال مسروقه به مال باختگان و جلب رضایت آنها را از تأکیدات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۲    
سرهنگ قسام فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی اباد گفت:با توجه به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نیروی انتظامی با شعار پلیس و مردم نظم و قانون مداری تمام توان خود ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۲    
سرپرست تبلیغات اسلامی جاسک گفت:اقتصاد مقاومتی را می توان در مقابل اقتصاد عاریتی از غرب دانست که نه با فرهنگ ملی و نه با تعالیم اسلامی ما سازگار است ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۱۲    
رئیس اداره ورزش جوانان جاسک از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواده به مناسبت روز ملی فناوری هسته ایی در این شهرستان خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
نتایج اولیه آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 95 بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف یک میلیون و 225 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان بندر لنگه خبر داد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۹    
یک کارشناس گردشگری جزیره کیش گفت: اقتصاد مقاومتی در صنعت گردشگری موجب شد تا روزنه ی امیدی برای رونق مجدد این صنعت در کشور رو به دنیا باز شود.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۶    
نشریه آلمانی S ddeutsche Zeitung بزرگترین افشاگری در دنیای روزنامه نگاری را با انتشار بخشی از اسناد پولشویی و فرار مالیاتی دهها سیاستمدار و سرمایه دار بزرگ جهان رقم زده است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۸:۰۶    
مردم ابوموسی پس از گذراندن تعطیلات نوروزی در شهر و دیار خود، برای بازگشت به جزیره به مشکلی به نام نامساعد بودن شرایط جوی و امواج طوفانی دریا برخورد کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۸    
مدیر حوزه علمیه خواهران استان اظهار کرد: رهبری در راستای جلوگیری از خط نفوذ،خدشه دار شدن امنیت و بازگشایی پرونده موشکی علیه ایران مواضع خود را بصورت سریع و شفاف بیان کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۵    
نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترکیب مجلس آینده، علی لاریجانی را گزینه اصلی ریاست آینده عنوان کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۲۲    
مقامات سازمان های مالیاتی برخی کشورهای جهان اقدام علیه شخصیت هایی که نام آنها در اسناد پاناما آمده است را آغاز کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۹    
مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت والده سردار سلامی را تسلیت گفتند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۹    
سردار سلامی از ابراز همدردی و تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی کرد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۶    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به حضرت آیت الله خامنه ای از انتصاب حجت الاسلام رئیسی به سمت تولیت آستان قدس رضوی قدردانی کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۶    
سخنگوی کمیسیون ویژه تولید ملی با اشاره به بررسی لایحه برنامه ششم با رویکرد اقتصاد مقاومتی گفت: مرکز پژوهش ها 67 درصد لایحه برنامه ششم را مرتبط با رویکرد اقتصاد مقاومتی نمی داند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۰    
رئیس قوه قضاییه تضعیف، تخریب و زیر سوال بردن توانمندی ها، تلاش ها و دستاوردهای نظامی، امنیتی و موشکی کشور را به بهانه آزادی بیان ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۱۰    
نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ملت ایران اجازه نمی دهد مسئولین دست از توسعه توان موشکی بردارند، گفت: شاید در میان هزاران مسئول ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۷    
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: کاخ سفید بداند ظرفیت های دفاعی و قدرت موشکی به ویژه در دوره پرفتنه و پرتهدید کنونی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۷:۰۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امضای بیانیه ای از سیاست ها و برنامه های دفاعی موشکی جمهوری اسلامی ایران حمایت کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۵:۱۹    
دهیار روستای گز از توابع بخش مرکزی شهرستان سیریک گفت: مشکل عدم آنتن دهی تلفن های همراه و روستایی WLL از سال 84 تاکنون علی رغم همه پیگیری ها همچنان به قوت خود باقی است و مخابرات پاسخگوی رفع این مشکل ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۴۳    
بخشدار بمانی سیریک گفت:سرکشی و تکریم خانواده شهدا یکی از وظایف مهم همه مدیران و نهادهاست و جزء یکی از بهترین عبادت و کارهای صالح برای بندگان خوب خداست.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۷    
رییس کمیته حمل و نقل دریایی ستاد خدمات سفر استان هرمزگان گفت: بیش از 5/4 میلیون نفر سفر دریایی در این استان طی 18روز گذشته ثبت شد و خبر داد تا پایان طرح نوروزی سفرهای دریایی هرمزگان 2 روز دیگر باقی ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۴۱    
کانون یاوران مهدی (عج) در خمینی شهر بشاگرد فعالیت خود را در زمینه تست زنی کنکور و روش های صحیح خواندن و حفظ جهت دانش آموزان بشاگردی شروع کردند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۳۲    
در حالی هرمزگان اولین برداشت غلات از جمله جو و گندم را در سال جدید تجربه می کند که در دیگر استان های کشور برداشت این محصول به زمان بیشتری نیاز دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۳:۲۹    
شهرستان بستک در دور دوم سفرهای پس از تعطیلات نوروز میزبان گردشگران و علاقمندان به طبیعت است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۱:۰۳    
معاون فرماندار رودان گفت: در مدت 15 روز تعطیلات نوروز 95 بیش از یک میلیون و 100هزار نفر از جاذبه های گردشگری و تفریحی شهرستان بازدید کرده اند.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۱۸    
نخبه هلال احمر هرمزگان اظهار کرد: پیشرفت حوزه جوانان هلال احمراستان ورسیدن به آن جایگاهی که حق استان است یکی از آرزوهاست ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۰:۰۳    
بخشدار مرکزی شهرستان حاجی آباد گفت: بسترهای فراوانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان حاجی آباد وجود دارد که این موضوع نیازمند همت مسئولان و مردم است.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۳۶    
مشتا در هرمزگان از قدمت بالایی برخوردار است که همه ساله بخش قابل توجهی از صید آبزیان توسط مشتاها انجام می شود و نقش مهمی در اقتصاد خانواده ها دارد.
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۹:۲۷    
نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ، گفت: مناطقی که از لحاظ اسمی در کشور ما محروم اند، یکی از بهترین مناطق برای توسعه شتابان هستند و اگر ما در مناطق محروم در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام کنیم ...
هرمز   ۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۰۰:۰۱    
تیم فوتبال پدیده مشهد در دیداری از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد مقابل استقلال اهواز به پیروزی برسد.